[Αρχείο 2018 - 2022] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,976 μηνύματα.
Δημοσκόπηση.
ΝΔ 32%
ΣΥΡΙΖΑ 21.5%
Κίνημα αλλαγής 9%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,976 μηνύματα.
ο συριζα συνεχιζει το σεναριο εξοδου απο το μνημονιο παρα που η μερκελ δεν το επιβεβαιωνει.Μαλλον ο τσιπρας δεν εχει καταλαβει οτι για την αναπτυξη ειναι αναγκαια τα παρακατω.
μειωση του δημοσιου τομεα
μειωση της φορολογιας των εταιριων μπας και ερθουν για επενδυσεις
ιδιωτικοποιησεις οργανισμων γιατι ο δημοσιος τομεας δεν παραγει σχεδον τιποτα.
και γενικοτερα να ερθουν πολυεθνικες για επενδυσεις πχ nestle vw
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
https://vimeo.com/270608613
Τρομοκρατική επίθεση. Κακούργημα. Ακούγονται φωνές και φαίνεται λίγο το πρόσωπο των κακοποιών. Μπορεί να γίνει ταυτοποίηση των τρομοκρατών. Περιμένω τους εισαγγελείς να δώσουν εντολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
ΣΥΡΙΖΑ τον βλέπεις; Δεν νομίζω...

Ηταν απο τα εκλεκτα "παιδια" της Κυβερνησης στο δικαστικο σωμα και παντα πρωτος στον "αντιμνημονιακο" αγωνα οταν πουλαγε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
https://vimeo.com/270608613
Τρομοκρατική επίθεση. Κακούργημα. Ακούγονται φωνές και φαίνεται λίγο το πρόσωπο των κακοποιών. Μπορεί να γίνει ταυτοποίηση των τρομοκρατών. Περιμένω τους εισαγγελείς να δώσουν εντολή.

https://www.protothema.gr/greece/ar...uvikona-gia-tin-eisvoli-sto-sumvolaiografeio/

Ας πλήρωσει τις ζημιές τωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Σε πλήρη αποσύνθεση οι δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. Μετά την στάση εργασίας των 2 εβδομάδων που παρέλυσε κυριολεκτικά εργαζόμενους και φοιτητές του κέντρου της συμπρωτεύουσας τον Σεπτέμβριο του 2016, ακολούθησε η πλήρης εξαγορά του ΟΑΣΘ από το Δημόσιο, η διάλυση του παλιού ΔΣ και σύσταση νέου με πρόεδρο τον πατέρα του Υπουργού Ραδιοτηλεόρασης, Στέλλιος Παππάς. Εκ τότε έχει ξεκινήσει ένα μεγάλο επικοινωνιακό παιχνίδι, με τα δύο διοικητικά συμβούλια να βρίσκονται αλληλοκατηγορούμενα στο κέντρο του.

Πέρα όμως από τις λέξεις και τις ευθύνες σχετικά με το ποιος φταίει για την τραγική εικόνα, η οποία χειροτερεύει κάθε χρόνο, αξίζει κανείς να σταθεί στις εξαγγελείες που έκανε ο νυν πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τις οποίες θα γινόταν αναβάθμιση του στόλου του ΟΑΣΘ και θα αυξάνονταν τα διαθέσιμα λεωφορεία ανά δρομολόγιο. Κάτι τέτοιο ακόμα δεν έχει συμβεί, εκτός αν εξαιρέσει κανείς την διαδρομή Express, ΚΤΕΛ-Αεροδρόμιο, η οποία από διαδρομή 78 (και 78Ν της νυχταρινής βάρδιας) μετονομάστηκε σε Χ1 και Ν1 αντίστοιχα. Το βασικότερο είναι ότι ένα μεγάλο πλεονέκτημα της εν λόγω γραμμής, που ήταν η εξυπηρέτηση της λωφόρου Τσιμισκή, έπαψε να υφίσταται με την εν λόγω αλλαγή, καθώς η νέα διαδρομή εξυπηρετεί την Οδό Εγνατίας, από το ύψος των Πανεπιστημίων και μετά. Ουσιαστικά, πλέον, μιλάμε για ένα αναβαθμισμένο 45 (Express ΚΤΕΛ-Βούλγαρη-Cosmos) το οποίο δεν πηγαίνει στο εμπορικό... αλλά στο αεροδρόμιο. Την ίδια στιγμή, με την αλλαγή της γραμμής, εκπληρώνεται η υπόσχεση της διοίκησης ότι θα αυξήσει το διαθέσιμο στόλο... δίνοντας 2 ολόκληρα λεωφορεία στην γραμμή Χ1!!!

Πραγματικά, μέχρι πότε θα δεχόμαστε οι δημόσιες υπηρεσίες και συγκοινωνίες να γίνονται υποχείριο της κάθε κυβέρνησης, η οποία στην προσπάθειά της να εξαγγείλει θετικές αλλαγές αναδιαμορφώνει ριζικά το τρόπο λειτουργίας τους, δημιουργώντας παράλληλα πρόβλημα σε χιλιάδες συμπολίτες μας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Μεχρι να σταματήσουν να είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ υπηρεσίες φίλε dumenuke.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έτσι, να είναι ιδιωτικές, να είναι (όπως και πριν) υποχείριο της κάθε κυβέρνησης και να μη μπορείς να πεις και τίποτα, αφού είναι ιδιωτικές. Αυτό θέλουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,976 μηνύματα.
Δεν το νομίζω φίλε.Οι δημόσιες είναι υποχείρια των κυβερνήσεων.Βλεπε ΕΡΤ.

Και εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα πρέπει να είναι ιδιωτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχεις υπόψη σου πόσο τριμπούρδελο ήταν ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ; Έχεις υπόψη σου τι κυβερνητικές στρατιές μπαινόβγαιναν και πόσα έτρωγαν με τις ευλογίες των προϊσταμένων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 832 μηνύματα.
Έτσι, να είναι ιδιωτικές, να είναι (όπως και πριν) υποχείριο της κάθε κυβέρνησης και να μη μπορείς να πεις και τίποτα, αφού είναι ιδιωτικές. Αυτό θέλουμε.

Ιδιωτικές συγκοινωνίες δεν σημαίνει μόνο μονοπώλιο ιδιώτη με την ευλογία του δημοσίου, μπορεί και να σημαίνει οι συγκοινωνίες να περάσουν στην ελεύθερη αγορά, π.χ. όποιος θέλει να έχει εταιρεία που θα μεταφέρει κόσμο με λεωφορεία. Όσο για συγκοινωνίες στυλ μετρό, που δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρίες συγχρόνως, βάλε σε online ψηφοφορία τα προγράμματα ιδιωτών για το μετρό (τιμές, πως θα είναι τα βαγόνια, ωράρια κτλ.) και οι πολίτες του δήμου (καθώς και όσοι μένουν σε αυτόν για κάποιο διάστημα, π.χ. φοιτητές) να ψηφίζουν ανά 2 (ή 3) χρόνια ποια εταιρεία θέλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,976 μηνύματα.
Και εσύ Κλεάνθη μας λες για τον δημόσιο τομέα;που το 65% των δημοσίων είναι τεμπέληδες;η που σε κάθε γραφείο στο ΙΚΑ κάθονταν 3 υπάλληλοι;Για πες μας λοιπόν;Για τον δημόσιο τομέα που δεν παράγει τίποτα αλλα μόνο τρώει.Αλλα βεβαια στην Ελλάδα ο δημόσιος τομέας πάντα ήταν η εύκολη λύση γι τους αγράμματους που θα έμπαιναν σε μια δουλειά μόνο και μόνο γιατί είχαν γνωριμίες μέσα σε αυτόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιάννη, θεωρείς λογικό ανά 2 χρόνια να αλλάζουν οι εταιρείες μετακίνησης; Είναι αυτό που είπες, δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρείες συγχρόνως. Το point μου είναι ότι το δημόσιο ή ιδιωτικό δεν διασφαλίζει ότι δε θα υπάρχει διαφθορά και κακοδιαχείριση. Αυτό που μπορεί να τα διασφαλίσει είναι η διαφάνεια και η λογοδοσία προς τους πολίτες. Άρα το πρόβλημα που θέτει ο DumeNuke είναι πρόβλημα διαχείρισης και όχι ιδιοκτησίας. Εκεί θέλω να καταλήξω, δε λύνει τίποτα το να είναι απλά ιδιωτικός ο ΟΑΣΘ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 832 μηνύματα.
Γιάννη, θεωρείς λογικό ανά 2 χρόνια να αλλάζουν οι εταιρείες μετακίνησης; Είναι αυτό που είπες, δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρείες συγχρόνως. Το point μου είναι ότι το δημόσιο ή ιδιωτικό δεν διασφαλίζει ότι δε θα υπάρχει διαφθορά και κακοδιαχείριση. Αυτό που μπορεί να τα διασφαλίσει είναι η διαφάνεια και η λογοδοσία προς τους πολίτες. Άρα το πρόβλημα που θέτει ο DumeNuke είναι πρόβλημα διαχείρισης και όχι ιδιοκτησίας. Εκεί θέλω να καταλήξω, δε λύνει τίποτα το να είναι απλά ιδιωτικός ο ΟΑΣΘ.

Να αλλάζει ανά 2 χρόνια η εταιρεία του μετρό, όχι μέσων που μπορούν να δεχτούν απεριόριστες εταιρείες, π.χ. λεωφορεία. Ναι, λογικό το βρίσκω, οι ψηφοφόροι αυτής της επιλογής ψηφίζουν ουσιαστικά με το πορτοφόλι τους (ούτε δήμος υπάρχει για να λαδωθεί και υπάρχουν άλλα μέσα που είναι αντίπαλοι του μετρό) και τα 2 χρόνια είναι καλά για να υπάρχει μια μικρή σταθερότητα και κίνδυνος για την εταιρεία να φύγει αν δεν κάνει καλά την δουλειά της. Στο μετρό δεν μπορείς να έχεις πολλές εταιρείες συγχρόνως γιατί έχεις μια γραμμή, αν δεν κάνω λάθος (1 φορά έχω χρησιμοποιήσει μετρό), Και 2 και 3 να είναι, απλά αυξάνεται ο αριθμός των εταιριών που μπορούν να έχουν βαγόνια στις γραμμές. Αυτό που λες για διαφάνεια και λογοδοσία υπάρχει πολύ καλύτερα στην ελεύθερη αγορά, και όποιος προτιμάει εταιρείες ενάντιες στο συμφέρον του λούζεται ο ίδιος τις επιλογές του. Λύνει πολλά το να πάει στην ελεύθερη αγορά, όχι να είναι απλά ιδιωτικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ δε θεωρώ αποδοτικό το να υπάρχουν πολλές εταιρείες στη μετακίνηση, δε ξέρω πού αλλού γίνεται, σε κάθε περίπτωση όμως δε θα είναι functional για πολλούς που χρησιμοποιούν πολλά διαφορετικά μέσα και γραμμές καθημερινά. Και δε βλέπω και πώς μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός σε αυτό το πεδίο αφού λογικά κάθε λεωφορειακή γραμμή θα ανήκει σε μία πάλι εταιρεία, όπως είπες για τη μία γραμμή του Μετρό.

Εκτός αυτών, υπάρχει για μένα το δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση, δωρεάν ή με συμβολικό αντίτιμο για κάποιους. Το θεωρώ απαραίτητο στοιχείο ενός σύγχρονου κράτους και μόνο με δημόσια ιδιοκτησία των μέσων μπορείς να το έχεις.

Κι όσον αφορά τη λογοδοσία, το "να λούζεσαι τις επιλογές σου" δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα στην καθημερινή μετακίνηση. Δηλαδή να μην πάει ο άλλος στη δουλειά του επειδή έκανε το έγκλημα και ξερωγώ προτίμησε λάθος λεωφορείο; Δε ξέρω, πού συμβαίνει αυτό που λες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Έχεις υπόψη σου πόσο τριμπούρδελο ήταν ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ; Έχεις υπόψη σου τι κυβερνητικές στρατιές μπαινόβγαιναν και πόσα έτρωγαν με τις ευλογίες των προϊσταμένων;

Ιδιωτικός ήταν μόνο στα χαρτιά κλεάνθη. Όταν το κράτος πλήρωνε από Δημόσιο Ταμείο για τα μειωμένα κόμιστρα των ευπαθών ομάδων και οι μέτοχοι εξασφάλιζαν σταθερές μηνιαίες απολαβές, ανεξάρτητα του τζίρου του οργανισμού (τουτ' έστιν, ήταν Δημόσιοι Υπάλληλοι) τότε τον οργανισμό αυτόν δεν τον λες ιδιωτική επιχείρηση. Δημόσια επιχείρηση ήταν και πριν, απλώς το ΔΣ δεν ήταν διορισμένο με τη βούλα του Υπουργού.
Χωρίς παρεξήγηση κλεάνθη, το επιχείρημά σου αυτή τη στιγμή είναι το ίδιο που πουλάει 3 χρόνια τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ: "Γιατί, οι προηγούμενοι καλύτεροι ήτανε?".

Εγώ δε θεωρώ αποδοτικό το να υπάρχουν πολλές εταιρείες στη μετακίνηση,
Το ίδιο ακούγαμε όταν θέλανε να μειώσουνε τις τηλεοπτικές άδειες, φούμαρα αποδείχτηκε ότι ήταν τότε, οπότε μήπως μπορούν να τρέχουν παράλληλα από διαφορετικούς οργανισμούς ίδια/παρόμοια δρομολόγια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
DumeNuke πας συνεχώς αυτά που λέω ένα βήμα παραπέρα, αυθαίρετα όμως. Άσε να το κάνω εγώ αυτό. Πουθενά δεν είπα ότι προτιμώ ούτε δικαιολογώ αυτή την κατάσταση από την προηγούμενη. Αυτό όμως δε θα με εμποδίζει να λέω τι συνέβαινε. Legit? Προφανώς ο ΟΑΣΘ ήταν κρατικοδίαιτος εφόσον ήταν ιδιωτικός, αδυνατώ να καταλάβω πώς φαντάζεστε συνθήκες ανταγωνισμού σε αυτόν τον τομέα. Γι' αυτό είπα εξαρχής ότι το θέμα είναι στη διαχείριση.

Τι φούμαρα, πόσες άδειες δόθηκαν τελικά; :P Πόσες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
DumeNuke πας συνεχώς αυτά που λέω ένα βήμα παραπέρα, αυθαίρετα όμως. Άσε να το κάνω εγώ αυτό. Πουθενά δεν είπα ότι προτιμώ ούτε δικαιολογώ αυτή την κατάσταση από την προηγούμενη. Αυτό όμως δε θα με εμποδίζει να λέω τι συνέβαινε. Legit? Προφανώς ο ΟΑΣΘ ήταν κρατικοδίαιτος εφόσον ήταν ιδιωτικός, αδυνατώ να καταλάβω πώς φαντάζεστε συνθήκες ανταγωνισμού σε αυτόν τον τομέα. Γι' αυτό είπα εξαρχής ότι το θέμα είναι στη διαχείριση.

Τι φούμαρα, πόσες άδειες δόθηκαν τελικά;

Η πρόταση αυτή είναι λάθος. Η σωστή είναι:
Προφανώς ο ΟΑΣΘ είναι κρατικοδίαιτος τώρα, εφόσον είναι δημόσιος.
Ο Μασούτης (τοποθέτηση προϊόντος) είναι ιδιωτικός, αλλά δεν βλέπω να είναι κρατικοδίαιτος. Ο φούρνος και ο χασάπης της γειτονιάς μου το ίδιο. Ούτε βλέπω να δημιουργείται κάποιο μεγάλο πρόβλημα που το γάλα ή το ρύζι ή το κρέας ή τα λαχανικά (αγαθά πρωτίστης ανάγκης) είναι όλα προϊόντα οικονομικής συναλλαγής.
Με λίγα λόγια, παίρνεις την διαφθορά που επέρχεται όταν εμπλέκεται το Δημόσιο στη Λειτουργία ενός Ιδιωτικού Οργανισμού και την καταλογίζεις στον ιδιώτη. Ο Ιδιώτης νομοθέτησε ότι εάν προκύπτουν ζημιές από την λειτουργία του ΟΑΣΘ θα τις καλύπτει το Δημόσιο με Δημόσια Χρήματα? Όχι. Υπάρχει κάνα μπακάλικο εκεί στο χωριό σου, που όταν ο ιδιοκτήτης μπαίνει μάζι έρχεται το κράτος και το σώζει? Στο δικό μου το χωριό τέτοια πράγματα δεν έχω πάντως....

Μας είπες ότι ο "ιδιωτικός" ΟΑΣΘ δεν δούλεψε, παραδέχεσαι ότι ο δημόσιος επίσης απέτυχε, μήπως να δοκιμάσουμε έναν καθαρά ιδιωτικό ΟΑΣΘ, όπου οι μέτοιχοι θα πρέπει να ενδιαφέρονται για την ομαλή λειτουργία του και όχι να έχουν το μαξιλαράκι της δημόσιας αποζημίωσης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 832 μηνύματα.
Εγώ δε θεωρώ αποδοτικό το να υπάρχουν πολλές εταιρείες στη μετακίνηση, δε ξέρω πού αλλού γίνεται, σε κάθε περίπτωση όμως δε θα είναι functional για πολλούς που χρησιμοποιούν πολλά διαφορετικά μέσα και γραμμές καθημερινά. Και δε βλέπω και πώς μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός σε αυτό το πεδίο αφού λογικά κάθε λεωφορειακή γραμμή θα ανήκει σε μία πάλι εταιρεία, όπως είπες για τη μία γραμμή του Μετρό.

Εκτός αυτών, υπάρχει για μένα το δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση, δωρεάν ή με συμβολικό αντίτιμο για κάποιους. Το θεωρώ απαραίτητο στοιχείο ενός σύγχρονου κράτους και μόνο με δημόσια ιδιοκτησία των μέσων μπορείς να το έχεις.

Κι όσον αφορά τη λογοδοσία, το "να λούζεσαι τις επιλογές σου" δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα στην καθημερινή μετακίνηση. Δηλαδή να μην πάει ο άλλος στη δουλειά του επειδή έκανε το έγκλημα και ξερωγώ προτίμησε λάθος λεωφορείο; Δε ξέρω, πού συμβαίνει αυτό που λες;

Εταιρείες (υπεραστικών λεωφορείων) που δρουν στην Γαλλία (λίγο πάνω από την μέση της ιστοσελίδας). Το ίδιο μπορεί να γίνει και στα αστικά. Και δεν έχει και σημασία αν γίνεται κάπου αλλού, αυτό είναι επίκληση στην αυθεντία ή κάτι παρόμοιο.
https://www.goeuro.com/buses/france

Όπως κάποιος μπορεί να αγοράσει διαφορετικά εισιτήρια αερογραμμών, έτσι θα μπορεί να αγοράσει διαφορετικά εισιτήρια λεωφορείων, μετρό κτλ. Ειδικά με τώρα με τα smartphone είναι ακόμα πιο εύκολο. Αν μια πόλη έχει μια γραμμή του μετρό, έχει μια γραμμή του μετρό. Δεν είναι δρόμος που μπορούν να συνυπάρχουν πολλά ΙΧ, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. ταυτοχρόνως. Και αν τυχόν υπάρχουν πάρα πολλά λεωφορεία σε ένα δρόμο, θα μειωθούν τα υπόλοιπα επιβατικά οχήματα, επειδή όσοι είναι στα λεωφορεία δεν θα χρησιμοποιούν επιβατικό όχημα. Αν πάλι τα λεωφορεία είναι πολύ λίγα, τότε η αγορά ανταποκρίθηκε στα θέλω του κόσμου και τα αμάξια θα είναι παραπάνω σε σχέση με τα λεωφορεία.

Ακόμα και να δεχτώ το δικαίωμα σε δωρεάν ή πολύ φθηνές μεταφορές (και αναφέρεσαι στο να πληρώνουν οι υπόλοιποι για αυτές υποχρεωτικά, αλλιώς αναγκαστικά δεν είναι δικαίωμα, αλλά ενδεχόμενη και όχι σίγουρη παροχή), αυτό μπορεί να γίνει με κάποιο επίδομα ή κάτι παρόμοιο, δεν χρειάζεται δημόσια εταιρεία. Και αν απαραίτητο στοιχείο ενός σύγχρονου κράτους είναι να δουλεύουν κάποιοι για κάποιους άλλους με το έτσι θέλω (σαν δούλοι δηλαδή), τότε θα ήθελα κάθε κράτος ως προς αυτό να γίνει όσο αρχαίο γίνεται.

Αν κάποιος θέλει να επιλέγει εταιρία που δεν τον έχει εξυπηρετήσει σωστά στο παρελθόν είναι δικό του θέμα, και συμβαίνει από το σουβλατζίδικο που σου δίνει σάπιο γύρο και σε πάει αίμα μέχρι την αεροπορική που σου ακυρώνει τα εισιτήρια τελευταία στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν είναι το ίδιο οι δημόσιες συγκοινωνίες κι ένας φούρνος, προφανώς έτσι;
Πάλι προτρέχεις, δεν κατηγορώ στον ιδιώτη, το κρατικοδίαιτο σύστημα διαχείρισης κατηγορώ. Στο να δοκιμάσουμε απάντησα ήδη, τα χαρακτηριστικά που θέλω εγώ στις συγκοινωνίες δεν συμβαδίζουν με τις προτεραιότητες ενός ιδιώτη. Αντιπαραβάλλω την αντίστοιχη ερώτηση, να δοκιμάσουμε να φτιάξουμε μια δημόσια υπηρεσία που να λειτουργεί στοιχειωδώς ομαλά; Που να ενδιαφέρεται και να ελέγχεται από τους πολίτες και όχι από τον κάθε υπουργό;

Γιάννη, δεν πληρώνουν "άλλοι" για "άλλους", έχουν τομή τα 2 σύνολα, παραλείπω τα ευκόλως εννοούμενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top