Πιστεύετε ότι το κράτος πρέπει να χρηματοδοτεί την εκκλησία;

Πιστεύετε ότι το κράτος πρέπει να χρηματοδοτεί την εκκλησία;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 119)
  • Είμαι χριστιανός και πιστεύω πως ναι

    Ψήφοι: 10 8.4%
  • Είμαι χριστιανός και πιστεύω πως όχι

    Ψήφοι: 34 28.6%
  • Είμαι άθεος και πιστεύω πως ναι

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Είμαι άθεος και πιστεύω πως όχι

    Ψήφοι: 40 33.6%
  • Πιστεύω σε κάποια άλλη θρησκεία και πιστεύω πως πρέπει να χρηματοδοτεί το κράτος την εκκλησία.

    Ψήφοι: 1 0.8%
  • Πιστεύω σε κάποια άλλη θρησκεία και πιστεύω πως δεν πρέπει να χρηματοδοτεί το κράτος τη εκκλησία.

    Ψήφοι: 1 0.8%
  • Είμαι αγνωστικιστής και πιστεύω πως ναι

    Ψήφοι: 2 1.7%
  • Είμαι αγνωστικιστής και πιστεύω πως όχι

    Ψήφοι: 15 12.6%
  • Είμαι άθρησκος και πιστεύω πως ναι

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Είμαι άθρησκος και πιστεύω πως όχι

    Ψήφοι: 16 13.4%

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
το κράτος 13 και ολοι εμείς οι υπόλοι μόλις το 4%. Τα συμπεράσματα δικά σας...


Ξέρω!! Το κράτος έχει γρουσούζικο νούμερο και πρέπει να πάρει και άλλα!!! (από ποιούς;;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

WalkerYannis

Νεοφερμένος

Ο WalkerYannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Η εκκλησία είναι μια εταιρία και ως τέτοια λειτουργεί με γνώμονα το κέρδος. Το κράτος πρέπει να είναι πάνω από οποιαδήποτε εταιρία. Όχι να είναι στο απυρόβλητο ακόμα και όταν διεκδικούν λίμνες και ποτάμια! Το ίδιο ισχύει και για το Φανάρι. Εξοργήστικα όταν πληροφορήθηκα ότι τα χρήματα που δίνει η ΕΕ για τη συντήριση των μονών στο Αγ. Όρος γίνονται μπάνια πολιτελείας, ανελκυστήρες, δορυφορικά πιάτα και διαδικτυακές συνδέσεις σε ολόκληρη την Άθω! Αν ο μοναχικός βίος σου έρχεται βαρύς παράτα τον!
Ωστόσο σε αυτά υπάρχει μιαν εξαίρεση. Είμαι υπέρ των χρηματοδωτήσεων όταν πρόκειται για καθαρά εθνικούς λόγους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Το Κράτος κατ' αρχήν δεν πρέπει να χρηματοδοτεί καμμία εκκλησία.
Το Κράτος έχει πολίτες δεν έχει πιστούς, δεν έχει οπαδούς.
Η κάθε πίστη, το κάθε δόγμα, θα πρέπει να αυτοσυντηρούνται από τους ενταγμένους σε αυτό πιστούς τους. Το Κράτος θα μπορούσε μόνο να αναλάβει να εισπράξει τους αντίστοιχους φόρους από όσους δηλώνουν επίσημα και ρητά μέλη μας εκκλησίας και να τους αποδώσει στην αντίστοιχη εκκλησία, ερχόμενο ίσως αρωγός με κάποιες επιχορηγήσεις σε έργα πραγματικά φιλανθρωπικά, ανεξαρτήτως του φορέα που τα υλοποιεί, σε δράσεις που όντως ανακουφίζουν τον πόνο των ανθρώπων αλλά με συνθήκες πλήρους διαφάνειας και ελεγχόμενης διαχείρισης των πόρων αυτών. Αλλά αυτό μπορεί να φτάσει να γίνει μόνο αφού έχει θεσμοθετηθεί και παγιωθεί ο πλήρης και απόλυτος χωρισμός Κράτους - εκκλησίας (ΧΟ) και αφού το Κράτος έχει υιοθετήσει τακτική ισότιμης αντιμετώπισης και των άλλων θρησκειών - δογμάτων που δραστηριοποιούνται στη χώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sunrise

Δραστήριο μέλος

Η Sunrise αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 643 μηνύματα.
εγώ πάλι πιστεύω ότι θα ήταν καλό η εκκλησία να χρηματοδοτεί το κράτος...
πάντως το αντίθετο σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Πωλητής/ρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Συμφωνώ με Βιολέττα. Γιατί να μη γίνει και το αντίθετο;
-Έχετε υπόψη σας πως το ολοι οι παπάδες οι αρχιεπίσκοποι και όλα τα όργανα της εκκλησίας θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι και πληρώνονται κανονικά κάθε μήνα από το δημόσιο.
-Σε πολλά θέματα η εκκλησία δε πληρώνει φόρο και έχει απαλλαγή.
-Το κράτος εξασφάλισε από το Γ' ή το Δ' Κοινοτικό πλαίσιο στήριξης πακέτα στήριξης με πολλές χρηματοδοτήσεις οι οποίες θα πάνε στην εκκλησία.(Αυτό έγινε επί Χριστοδούλου)
-Πολλά κτήρια ή ακίνητα του δημοσίου ανήκουν στην εκκλησία. Αν δεν κάνω λάθος το Υπουργείο Παιδείας πληρώνει ενοίκιο 10.000. Ευρώ στην Εκκλησία χωρίς όμως να είμαι σίγουρος.
Θυμηθείτε πως όταν λέμε ότι το κράτος δίνει λεφτά στην εκκλησία στην πραγματικότητα όμως εμείς την πληρώνουμε εκκλησία μέσω των φόρων.
Άρα και μόνοι μας πάμε στο παγκαράκι και τα δίνυομε αλλά και με΄σω των φόρων.

Συνεπώς μέχρι τώρα εγώ βλέπω μόνο το κράτος να χρηματοδοτεί την εκκλησία. Και για να είαμστε ειλικρινείς δε φθάνει που το κράτος δεν έχει χρήματα για τις βασικε΄ς του ανάγκες χρηματοδοτεί και όλη την εκκλησία από ότι είδατε και μάλιστα τη στιγμή που τα ταμεία της τελευταίας είναι γεμάτα.
Γι'αυτό λοιπόν εγώ λέω να δίνει και η εκκλησάι κάτι στο δημόσιο.
Ή τουλάχιστον την κοινωνική μέριμνα να την αναλάβει η εκκλησία και να μη δαπανά υπέρογκα ποσά το κράτος για κοινωνική πολιτική (όταν υπάρχει), και να το αναλάνει η εκκλησία
Δηλαδή να μη χρηματοδοτεί μερικές ενάγκες του κράτους που ουσιαστικά πρόκειται για δικές μας ανάγκες. (Σχολεία, νοσοκομεία, κοινωνική μέριμνα κλπ).
Ένα παράδειγμα είναι η Κιβωτός , μια οργάνωση από έναν ιερέα από την Ακαδημία Πλα΄τωνος στην Αθήνα. Δημιούργησε ξενώνα με 200 παιδιά, όπου εκεί τρώνε, μορφώνονται και βρίσκουν καταφύγιο όλα τα ταλαιπωρημένα και φτωχά παιδιά. Το άκουσα πρόσφατα.

Και αντί να ανταλάσσουν ιδιοκτησίες και "φιλέτα" ας ανταλάσσουν χρήματα για τους πολίτες. Δε θα πάθουν τίποτα. Θα οφεληθεί και η εικόνα της εκκλησίας, η οποία θα πρέπει να καταλάβει πόσο απόμακρη γίνεται από το ρόλο της και από τον κόσμο.
Να ασκεί δηλαδή ένα φιλανθρωπικό έργο, όταν το κράτος δε μπορεί.

Τελικά όμως το χρήμα διοικεί του ςπάντες ακόμη και την εκκλησία....
-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Μάλλον το ερώτημα στην ψηφοφορία δεν έχει τεθεί σωστά, διότι δεν τίθεται θέμα το κράτος να χρηματοδοτεί την Εκκλησία, δε ζητήθηκε ποτέ στην Ιστορία του Ελληνικού Κράτους. Το αντίθετο όμως, έχει γίνει πολλές φορές. Πάντως ό,τι έχει η Εκκλησία είναι από προσφορές των μελών της και μόνο, δεν τα άρπαξε από κανένα.
Η μισθοδοσία των κληρικών προήλθε ως ελάχιστο αντάλαγμα για τις τεράστιες εκτάσεις, ακίνητα και οικονομική βοήθεια που προσέφερε η Εκκλησία στους πρόσφυγες της Μικρασίας και τα δεκάδες νοσοκομεία που δώρησε στο ελληνικό κράτος και μάλιστα χωρίς να επιβάλει να είναι μόνο Χριστιανοί... Δεν κάνει χάρη το Κράτος στην Εκκλησία αλλά το αντίθετο.
Τώρα οσο για τις χρηματοδοτησεις για αναστηλώσεις μοναστηριών και ναών, εφόσον αποτελούν κομμάτι τις πολιτιστικής μας κληρονομιάς, γίνονται στα πλαίσια που συντηρούνται και τα αρχαία ελληνικά μνημεία και ότι άλλο αποτελεί πολιτισμική παρακαταθήκη του τόπου μας. Δηλαδή το πράγμα έχει αρχαιολογικό ενδιαφέρον και μόνο.
Οι υπόλοιποι πόροι είναι αυτό το δύστυχο το κεράκι που στο κάτω κάτω αν θες το ανάβεις...
Οσο για το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας προκαλώ όποιον το αμφισβητεί, να ζητησει στοιχεία και να συγκρίνει την κοινωνική και φιλανθρωπική δράση της Εκκλησίας ...και του Κράτους και να μας παραθέσει τα αποτελέσματα εδω....:hmm: Θα έχει πολύ ενδιαφέρον...;)
Τέλος, η Εκκλησία είναι ένας οικουμενικός οργανισμός που υπάρχει εδώ και 2009 χρόνια. Πέρασε αυτοκρατορίες ,κράτη, κρατίδια κλπ και συνεπώς δεν εχει ανάγκη κανένα κράτος και κανένα πολιτικό σύστημα.:clapup:Φανταστείτε στα 2009 χρόνια πόσες φορές και από πόσους θα έχει γίνει παρόμοια συζήτηση.:/: Αλλά η Εκκλησία συνεχίζει να υπάρχει και να επιτελεί το έργο της και να ακούει υπομονετικά και με αγάπη και τους επικριτές της.:):):);)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantina1994

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Γιατι το κρατος να δινει χρηματα στην εκκλησια (την ορθοδοξη) και οχι και σε αλλα δογματα ,ακομα και σε αλλες θρησκειες . Η εκκλησια εχει χρημα δεν χρειαζεται αλλο αντιθετα η παιδεια της χωρας μας θελει αναβαθμιση!Ειμαι μαθητρια σε δημοσιο σχολειο και τα προβληματα ειναι πολλα !Καλυτερα ν απανε εκει τα χρηματα ,θα πιασουν και τοπο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Πωλητής/ρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Λούπο συμφωνώ μαζί σου μέχρι ένα σημείο. ΤΟ θέμα είναι ότι και κοινωνικόέργο αν κάνει η εκκλησάι δε γίνεται γνωστό. Όταν όμως γίενι κάτι κακό σε σχέση με την εκκλησάι μαθεύεται αμέσως.

Για παράδειγμα ξέρω ότι ο ΟΚΑΝΑ (Ο οργανισμός καταπολέμησης κατά τον ναρκωτικών), επειδή το κράτος δε μπορούσε να το συντηρήσει ο Ιερώνυμος είπε πως θα τον συντηρεί η εκκλήσάι όπως και γίνεται. Αυτό δεν είναι ευρέως γνωστό και μάλιστα το επικροτώ. Ή στην ανατολική αττική έγινε μια πτέρυγα για τους ναρκωμανε΄ςι από την εκκλησάι για να βιηήσει στο έργο.
Δε λέω καλά είναια αυτά αλλά υπάρχει μπόλικο ψωμί και στα σκάνδαλα.

Είχαμε μαι συζήτηση με τη Θεολόγο (σημειοτέον είναι 30 χρονών, νορμάλ και όχι αυτό που έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους όταν ακούνε θεολόγος, να φανταστείτε ήθελε να μας κάνει μαι συζήτηση για το σεξ και την αγάπη!)
Αυτά τα λέω για τον εξής λόγο.
Μας κάνει λογικό το βλέπω να ακούγονται σκάνδαλα.Όταν έχουμε απομακρυνθεί από την εκκλησία και την έχουμε αφήσει στη μοίρα της και τη θυμόμαστε λίγες φορές. Και μας κάνει πολύ περισσότερο στη χειροτονία. όταν δηλαδή κάποιος ετοιμάζεται αν γίνει παπάς.
Η χειροτονία πραγματοποιείται σε έναν ναό και πρέπει οι πιστοί να πουν "άξιος" και μόνο αν τον δεχτούν οι πιστοί μπορεί αν γίνει παπάς. ΑΝ έστω και ένας έχει αμφιβολίες ή έχει ακούσει κάτι κακό τότε δε μπορεί αν γίενι παπάς.
Η απουσάι των πιστών σε αυτές τις τελετές, έχει ως αποτέλεσμα στο να γίνεται παπάς ο καθένας και δεν υπάρχει έτσι κάποιος πιστός στο να αρνηθεί τη χειροτονάι μιας και δεν πατάει κανε΄ςι στην εκκλησία.
Έτσι γίνονται παπάδες και κάνυν ότι τους έρθει..

Η άποψή της καθηγήτριας ήταν αυτή. Δεν τη βλέπω και τελείως άκυρη έχει έναδ δίκιο...

Τι να πω... το μόνο που παρατηρώ είναι ότι σε όλους τους τομείς έχουμε πρόβλημα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
.(...)Μας κάνει λογικό το βλέπω να ακούγονται σκάνδαλα.Όταν έχουμε απομακρυνθεί από την εκκλησία και την έχουμε αφήσει στη μοίρα της και τη θυμόμαστε λίγες φορές. Και μας κάνει πολύ περισσότερο στη χειροτονία. όταν δηλαδή κάποιος ετοιμάζεται αν γίνει παπάς.
Η χειροτονία πραγματοποιείται σε έναν ναό και πρέπει οι πιστοί να πουν "άξιος" και μόνο αν τον δεχτούν οι πιστοί μπορεί αν γίνει παπάς. ΑΝ έστω και ένας έχει αμφιβολίες ή έχει ακούσει κάτι κακό τότε δε μπορεί αν γίενι παπάς.
Η απουσάι των πιστών σε αυτές τις τελετές, έχει ως αποτέλεσμα στο να γίνεται παπάς ο καθένας και δεν υπάρχει έτσι κάποιος πιστός στο να αρνηθεί τη χειροτονάι μιας και δεν πατάει κανε΄ςι στην εκκλησία.
Έτσι γίνονται παπάδες και κάνυν ότι τους έρθει..(...)

Συγνώμη τώρα, αλλά η θεολόγος θεωρεί και διατυπώνει την άποψη ότι αποτελεί πρόβλημα η απουσία των πιστών από την εκκλησία και τις τελετές της?:/:
Ποιός απομακρύνθηκε πρώτος από ποιόν?

Ή μήπως, η συνδιαχείριση των εσωτερικών θεμάτων από κληρικούς και λαϊκούς (που ίσχυε στις απαρχές του χριστιανισμού) έχει επίτηδες παραμεριστεί από τον σημερινό ανώτερο κλήρο με στόχο την αποκλειστική νομή της εξουσίας και φυσικά τη διαχείριση των πόρων?
Παλιά, όταν συνέβαιναν αυτά τα ειδυλλιακά, η εκκλησία αποτελούσε έναν πνευματικό-κοσμικό οργανισμό όπου και οι πιστοί είχαν λόγο.
Τώρα αποτελεί απλά και στεγνά ή μάλλον στυγνά, ένα φορέα εξουσίας και ως τέτοιος αποκλείει όλους όσους δεν ανήκουν στο στενό πυρήνα άσκησης αυτής της εξουσίας απλά και μόνο για να αποφύγει κάθε δυσάρεστη κατάσταση "διαφάνειας" ή νέων παιχνιδιών επιρροής, ή διακινδύνευσης των κεκτημένων.
Το ότι χρηματοδοτεί έναν οργανισμό όπως ο ΟΚΑΝΑ ή ασχολείται με έργα φιλανθρωπίας, αυτό οφείλεται απλά στην ανικανότητα του κράτους να λειτουργήσει ουσιαστικά ως τέτοιο, τη στιγμή που οι πόροι που η εκκλησία απορροφά από το κράτος είναι πολλαπλάσιοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Ποιός απομακρύνθηκε πρώτος από ποιόν?

Ή μήπως, η συνδιαχείριση των εσωτερικών θεμάτων από κληρικούς και λαϊκούς (που ίσχυε στις απαρχές του χριστιανισμού) έχει επίτηδες παραμεριστεί από τον σημερινό ανώτερο κλήρο με στόχο την αποκλειστική νομή της εξουσίας και φυσικά τη διαχείριση των πόρων?
Παλιά, όταν συνέβαιναν αυτά τα ειδυλλιακά, η εκκλησία αποτελούσε έναν πνευματικό-κοσμικό οργανισμό όπου και οι πιστοί είχαν λόγο.
Τώρα αποτελεί απλά και στεγνά ή μάλλον στυγνά, ένα φορέα εξουσίας και ως τέτοιος αποκλείει όλους όσους δεν ανήκουν στο στενό πυρήνα άσκησης αυτής της εξουσίας απλά και μόνο για να αποφύγει κάθε δυσάρεστη κατάσταση "διαφάνειας" ή νέων παιχνιδιών επιρροής, ή διακινδύνευσης των κεκτημένων.
Το ότι χρηματοδοτεί έναν οργανισμό όπως ο ΟΚΑΝΑ ή ασχολείται με έργα φιλανθρωπίας, αυτό οφείλεται απλά στην ανικανότητα του κράτους να λειτουργήσει ουσιαστικά ως τέτοιο, τη στιγμή που οι πόροι που η εκκλησία απορροφά από το κράτος είναι πολλαπλάσιοι...




Μάλον φίλε μου δεν τα γνωρίζεις καλά τα πράγματα , και καλό θα είναι πριν εκφράσουμε την άποψη μας να ρωτάμε και να μαθαίνουμε.
Συνδιαχείρηση σε εσωτερικά και οικονομικά θέματα μπορεί να μην υπήρξε σε ορισμένες περιοχές και περιόδους όπως στον μεσαίωνα.
Σήμερα τουλάχιστον για την Εκκλησία της Ελλάδος υπάρχει παντού συνδιαχείρηση και ο Ιερέας ή ο Μητροπολίτης δεν μπορούν να κάνουνε τίποτε , ούτε να διαχειριστούν χρήματα , δίχως την συγκατάθεση και λαϊκών.
Παράδειγμα :
1. Η διαχείρηση μιας ενορίας , γίνεται από έναν μόνο κληρικό και τέσσερις λαϊκούς
2. Οι αποφάσεις που πέρνει μια Μητρόπολη , δεν απαιτούν μόνο την υπογραφή του Μητροπολίτη αλλά όλου του Μητροπολιτικού συμβουλίου , δηλ. ακόμα τεσσάρων λαϊκών. Επομένος όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούν να κάνουν οι Ιεροίς μόνοι τους την διαχείρηση , διότι την πλειοψηφία έχουν πάντα τα λαϊκά μέλοι.
Ακόμα και το παγκάρι έχει πέντε κλειδαριές σε όλους τους ναούς και απαιτείται η παρουσία και των πέντε μελών για να ανοιχθεί.
Για περισσότερες πληροφωρίες όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει τον καταστατικό χάρτη της εκκλησίας της Ελλάδος , που αποτελεί νόμο του κράτους.
Όσο δε για το ότι η Εκκλησία απορροφά πόρους του κράτους σε παραπέμπω να διαβάσεις αυτά που έγραψα την προηγούμενη φορά λίγο ποιό πάνω.
Καλό θα είναι να μην παπαγαλίζουμε τις διάφορες αοριστίες που ακούμε δεξιά και αριστερά και να διασταυρώνουμε κάθε τι που ακούμε πριν το ιοθετήσουμε και το χρησιμοποιήσουμε σαν επιχείρημα , αν βέβαια θέλουμε να είναι υπολογίσημα αυτά που λέμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
"Το Κράτος κατ' αρχήν δεν πρέπει να χρηματοδοτεί καμμία εκκλησία.
Το Κράτος έχει πολίτες δεν έχει πιστούς, δεν έχει οπαδούς.
Η κάθε πίστη, το κάθε δόγμα, θα πρέπει να αυτοσυντηρούνται από τους ενταγμένους σε αυτό πιστούς τους."


Το κράτος δεν έχει πιστούς και οπαδούς , αλλά οι πιστοί και οι οπαδοί είναι πολίτες αυτού του κράτους.
Με την ίδια λογική δεν πρέπει να χρηματοδοτεί ούτε την δημιοργία αθλητικών γηπέδων διώτι εκεί πηγαίνουν οι οπαδοί ομάδων , ούτε πολιτιστικούς και πολιτισμικούς συλλόγους , ούτε σωματεία και γενικά καμία πολιτισμική δραστηριότητα διώτι το καθένα από αυτά δεν αφορά όλους τους πολίτες του κράτους , αλλά επιμέρους ομάδες.
Σκοπός του κράτους δεν είναι να καταδυναστεύει και να δείχνει έναν αρνητισμό στις δραστηριότητες των πολιτών του , αλλά να προφυλάσσει τους πολίτες του και να στέκεται αρωγός στις δραστηριότητες τους , ώστε να διαφυλάσσει την ιδιαιτερότητα και διαφορετικότητα του καθενός , αλλά και την ειρηνική συνύπαρξη των πολιτών του.
Διαφορετικά θα πρέπει κάθε χωριό για να μη πω κάθε γειτονιά , θα πρέπει να αποτελεί ξεχωριστό κράτος.
Εδώ σε ένα ζευγάρι που υποτίθεται ότι είναι ερωτευμένοι και αγαπιούνται δεν υπάρχει συμφωνία σε όλα μεταξύ τους , είναι δυνατόν να υπάρξει σε ένα κράτος? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Το κράτος δεν έχει πιστούς και οπαδούς , αλλά οι πιστοί και οι οπαδοί είναι πολίτες αυτού του κράτους.
Με την ίδια λογική δεν πρέπει να χρηματοδοτεί ούτε την δημιοργία αθλητικών γηπέδων διώτι εκεί πηγαίνουν οι οπαδοί ομάδων , ούτε πολιτιστικούς και πολιτισμικούς συλλόγους , ούτε σωματεία και γενικά καμία πολιτισμική δραστηριότητα διώτι το καθένα από αυτά δεν αφορά όλους τους πολίτες του κράτους , αλλά επιμέρους ομάδες.
Σκοπός του κράτους δεν είναι να καταδυναστεύει και να δείχνει έναν αρνητισμό στις δραστηριότητες των πολιτών του , αλλά να προφυλάσσει τους πολίτες του και να στέκεται αρωγός στις δραστηριότητες τους , ώστε να διαφυλάσσει την ιδιαιτερότητα και διαφορετικότητα του καθενός , αλλά και την ειρηνική συνύπαρξη των πολιτών του.
Διαφορετικά θα πρέπει κάθε χωριό για να μη πω κάθε γειτονιά , θα πρέπει να αποτελεί ξεχωριστό κράτος.
Εδώ σε ένα ζευγάρι που υποτίθεται ότι είναι ερωτευμένοι και αγαπιούνται δεν υπάρχει συμφωνία σε όλα μεταξύ τους , είναι δυνατόν να υπάρξει σε ένα κράτος? :/:

Το λες μόνος σου φίλε μου, "οπαδούς". Εγώ τουλάχιστον δεν θέλω οπαδούς, τους έχουμε δει τους οπαδούς.
Θέλω γήπεδα και αθλητικά κέντρα για ανθρώπους που αγαπούν τον αθλητισμό. τελεία.

Όσο για τους πολιτιστικούς συλλόγους και τα σωματεία, η ιδεατή κατάσταση θα ήταν η εν μέρει και μόνο χρηματοδότηση (γιατί όταν ξεκινάμε κάτι πρέπει και να το συντηρούμε όχι να τρέχουμε πάντα στο κράτος) βάσει του έργου και των προτάσεων, ωστόσο ευελπιστώ ότι ξέρεις πώς μοιράζεται τελικά η πίτα...

Αλήθεια, η διαφύλαξη της ιδιαιτερότητας και της διαφορετικότητας και της ειρηνικής συνύπαρξης δεν περνάει από την ουδετερότητα??? Ειδικά όταν πρόκειται για ένα κράτος το οποίο ως μηχανισμός που συγκεντρώνει τις 3 εξουσίες οφείλει ισότητα-ισονομία-ισοπολιτεία έναντι όλων των πολιτών του ανεξαρτήτως θρησκευτικών πεποιθήσεων και μεταφυσικών αναζητήσεων?
Σ' αυτό περιμένω την άποψη σου.

Όσο για την προηγούμενη απάντηση σου σε προγενέστερη ανάρτηση μου, καλή η αναφορά σε πρωτοβάθμιες δομές και ομολογώ ότι δεν τη γνώριζα, αλλά η ελλαδική εκκλησία ουσιαστικά διοικείται από την ΔΙΣ και τη ιερά σύνοδο και ακόμα και των εντελώς κοσμικής φύσεως οργάνων της π.χ. οικονομικές υπηρεσίες κ.α. προΐστανται μέλη του κλήρου και από εκεί βγαίνουν όλες οι αποφάσεις, ανακοινώσεις, κλπ που μας κάνουν να αναρωτιώμαστε για πολλά πράγματα ...

Υ.Γ.
"και συνεπώς δεν εχει ανάγκη κανένα κράτος και κανένα πολιτικό σύστημα"
αυτό είναι από δική σου προηγούμενη ανάρτηση και αναρωτιέμαι πώς λοιπόν δεν έχει την ελάχιστη αξιοπρέπεια να απαλλαγεί από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της με το ελληνικό κράτος και τις δομές του.
Να θυμίσω ότι σε σχετικά πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή γνωστότατος θεολόγος-ιερωμένος δήλωσε "ας προχωρήσει ο χωρισμός κράτους - εκκλησίας και μάλιστα με επαχθείς όρους για την εκκλησία, για να δοκιμάσουμε κι εμείς τις δυνάμεις μας"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Αλήθεια, η διαφύλαξη της ιδιαιτερότητας και της διαφορετικότητας και της ειρηνικής συνύπαρξης δεν περνάει από την ουδετερότητα??? Ειδικά όταν πρόκειται για ένα κράτος το οποίο ως μηχανισμός που συγκεντρώνει τις 3 εξουσίες οφείλει ισότητα-ισονομία-ισοπολιτεία έναντι όλων των πολιτών του ανεξαρτήτως θρησκευτικών πεποιθήσεων και μεταφυσικών αναζητήσεων?
Σ' αυτό περιμένω την άποψη σου.




Πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω , αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς ?
Εννοείς ότι το κράτος μεροληπτεί υπέρ των χριστιανών ή της εκκλησίας σε βάρος άλλων κοινονικών ομαδών?
Διότι αν υποστηρίζεις αυτό ,να μου πεις σε παρακαλώ που το εντοπίζεις ; διότι εγώ μέχρι στιγμής μάλον το αντίθετο διαπιστώνω.
Όποιος τολμήσει στο κοινονικό του περίγυρο να δηλώσει ότι πιστεύει στο Θεό και στην Ανάσταση του Χριστού , γίνεται αντικείμενο χλευασμού.
Για τους δε ταλαίπωρους Ιερής , ξέρεις καλύτερα από εμένα πως αντιμετοπίζονται όταν κυκλοφορούν στον δρόμο.
Όσο για την ισότητα , ισονομία , ισοπολιτεία , τουλάχιστον στην σημερινή Ελλάδα νομίζω ότι δεν μας λείπουν.
Και επαναλαμβάνω για ακόμη μία φορά , ότι η Εκκλησία είναι ο μοναδικός οργανισμός που στήριξε και στηρίζει όσο κανείς άλλος το ελληνικό κράτος και αν δίδει σε κάποιες περιπτώσεις
κάποια λιγοστά πράγματα το κράτος στην Εκκλησία , ναι από αυτά που του έχει πρωτοδώσει η Εκκλησία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Idril

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Idril αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 1,435 μηνύματα.
[...] Η μισθοδοσία των κληρικών προήλθε ως ελάχιστο αντάλαγμα για τις τεράστιες εκτάσεις, ακίνητα και οικονομική βοήθεια που προσέφερε η Εκκλησία στους πρόσφυγες της Μικρασίας και τα δεκάδες νοσοκομεία που δώρησε στο ελληνικό κράτος και μάλιστα χωρίς να επιβάλει να είναι μόνο Χριστιανοί... Δεν κάνει χάρη το Κράτος στην Εκκλησία αλλά το αντίθετο.[...]

Eλάχιστο αντάλαγμα? Μα σύμφωνα με το λόγο του Θεού, αυτό που έκανε η Εκκλησία δεν ήταν τίποτα παραπάνω από το καθήκον της. Και για το καθήκον μας δε ζητάμε πληρωμή.

Τελοσπάντων, δεν έχω διάθεση να κρίνω ούτε την Ιερά Συνοδο ούτε κανέναν, θα μας κρίνει όλους ο Θεός κι Εκείνος ξέρει καλύτερα. Θεωρώ όμως σημαντικό να μην προκαλούν οι εκπρόσωποι της με τη στάση τους και να μη σκανδαλίζουν τον κόσμο.

και ένα παράδειγμα γιατί το έχω πρόσφατο. μοίραζαν σε μια ενορία κάτι φυλλάδια που την μπροστινή τους σελίδα έγραφαν "έκκληση για οικονομική βοήθεια για έργα επωφελή και επείγοντα στο ναό μας" έτσι ακριβώς το έλεγε "επείγοντα" και εμένα πήγε κατευθείαν το μυαλό μου ότι θα τους γκρεμίστηκε κανένας τοίχος ή χάλασε η θέρμανση ή κάτι τέτοιο. Γύρισα λοιπόν τη σελίδα για να δω τι ακριβώς συνέβη ώστε να φτάσουν σε έκκληση για οικονομική βοήθεια και τι διαβάζω?

1. Aμβωνας, μαρμάρινος.
2. Τέμπλο, μαρμάρινο.
3. Εξαπτέρυγα, ασημένια
4. ...
5. ...

και πάει λέγοντας ολόκληρη λίστα με τέτοια "επείγοντα"! Όταν θα διαβάσει κάτι τέτοιο ο ενορίτης που δουλεύει, πληρώνει νοίκι και δεν του περισσεύουν κιόλας, όσο βαθιά κι αν πιστεύει και όσο καλή διάθεση και να έχει να συνεισφέρει δε είναι αναμενόμενο να του ανεβεί το αίμα στο κεφάλι που η εκκλησια δε δέχεται τίποτα λιγότερο από το να είναι μαρμάρινος ο άμβωνας της?

Δεν αμφισβητώ ότι η εκκλησια προσφέρει πολύ περισσότερα από το κράτος και λυπάμαι πολύ που δεν αναγνωρίζονται όσα κάνει γιατί είναι άδικο. Δεν έχω καμια αμφιβολία όμως ότι θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα και ότι καθόλου ανάγκη δεν έχει τη χρηματοδότηση από το κράτος ενώ κάποιοι άλλοι φορείς την έχουν. Αλλα τι να κάνουμε, ο άμβωνας ΠΡΕΠΕΙ να είναι μαρμάρινος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Eλάχιστο αντάλαγμα? Μα σύμφωνα με το λόγο του Θεού, αυτό που έκανε η Εκκλησία δεν ήταν τίποτα παραπάνω από το καθήκον της. Και για το καθήκον μας δε ζητάμε πληρωμή.

Τελοσπάντων, δεν έχω διάθεση να κρίνω ούτε την Ιερά Συνοδο ούτε κανέναν, θα μας κρίνει όλους ο Θεός κι Εκείνος ξέρει καλύτερα. Θεωρώ όμως σημαντικό να μην προκαλούν οι εκπρόσωποι της με τη στάση τους και να μη σκανδαλίζουν τον κόσμο.

και ένα παράδειγμα γιατί το έχω πρόσφατο. μοίραζαν σε μια ενορία κάτι φυλλάδια που την μπροστινή τους σελίδα έγραφαν "έκκληση για οικονομική βοήθεια για έργα επωφελή και επείγοντα στο ναό μας" έτσι ακριβώς το έλεγε "επείγοντα" και εμένα πήγε κατευθείαν το μυαλό μου ότι θα τους γκρεμίστηκε κανένας τοίχος ή χάλασε η θέρμανση ή κάτι τέτοιο. Γύρισα λοιπόν τη σελίδα για να δω τι ακριβώς συνέβη ώστε να φτάσουν σε έκκληση για οικονομική βοήθεια και τι διαβάζω?

1. Aμβωνας, μαρμάρινος.
2. Τέμπλο, μαρμάρινο.
3. Εξαπτέρυγα, ασημένια
4. ...
5. ...

και πάει λέγοντας ολόκληρη λίστα με τέτοια "επείγοντα"! Όταν θα διαβάσει κάτι τέτοιο ο ενορίτης που δουλεύει, πληρώνει νοίκι και δεν του περισσεύουν κιόλας, όσο βαθιά κι αν πιστεύει και όσο καλή διάθεση και να έχει να συνεισφέρει δε είναι αναμενόμενο να του ανεβεί το αίμα στο κεφάλι που η εκκλησια δε δέχεται τίποτα λιγότερο από το να είναι μαρμάρινος ο άμβωνας της?

Δεν αμφισβητώ ότι η εκκλησια προσφέρει πολύ περισσότερα από το κράτος και λυπάμαι πολύ που δεν αναγνωρίζονται όσα κάνει γιατί είναι άδικο. Δεν έχω καμια αμφιβολία όμως ότι θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα και ότι καθόλου ανάγκη δεν έχει τη χρηματοδότηση από το κράτος ενώ κάποιοι άλλοι φορείς την έχουν. Αλλα τι να κάνουμε, ο άμβωνας ΠΡΕΠΕΙ να είναι μαρμάρινος!



Οι Ιερείς δεν κατέβηκαν από τον ουρανό, είναι άνθρωποι , έχουν οικογένειες και έχουν και αυτοί το δικαίωμα να ζούνε με αξιοπρέπεια.
Επομένος δικαιούνται και αυτοί ένα μισθό.
Όσο για τα έργα που αναφέρεις δεν βρίσκω ότι ζητούν κάτι παράλογο , αναφέρουν πολύ συγκεκριμένα τί χρειάζεται για να ολοκληρωθεί προφανός ο ναός.
Όπως ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα να διαλέγει το καλύτερο που νομίζει για το σπίτι του , έτσι και οι πιστοί έχουν το δικαίωμα να διαλέγουν το καλύτερο που νομίζουν για την Εκκλησία τους.
Και όπως ο καθένας έχει το δικαίωμα να δωρίζει το καλύτερο που νομίζει στο πρόσωπο που αγαπά , ικανοποιώντας πρώτα την δική του εσωτερική ανάγκη και ύστερα αυτού που θα δεχθεί το δώρο , έτσι και οι πιστοί έχουν το δικαίωμα στον ναό του Θεού που αγαπούν και λατρεύουν να δωρίζουν αυτό που νομίζουν καλύτερο.
Και αν με ρωτήσετε αν τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να δωθούν στους πτωχούς , σας απαντώ αν έχετε αναρωτηθεί το ίδιο όταν κάνατε δώρο σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο ή όταν στιβάξατε τα δώρα κάτω από το δέντρο των Χριστουγέννων ή όταν αγοράσατε το Calvin Klein Γυαλλί , Άρωμα , Σώβρακο :) ...
Αυτά τα ολίγα για να αναλαμβάνει καθένας τις ευθύνες του... και να μην θεωρούμε ότι η Εκκλησία φταίει για την φτώχεια και την δυστυχία στον κόσμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Idril

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Idril αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 1,435 μηνύματα.
Την αιτολογία "πρέπει να δίνουμε το καλύτερο για το Θεό" την έχω ξανακούσει και το μονο που έχω να δώσω σαν αντεπιχείρημα είναι ότι ο ίδιος ο Θεός επέλεξε να γεννηθεί σε στάβλο. Μήπως κάτι ήθελε να μας πει με αυτό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Την αιτολογία "πρέπει να δίνουμε το καλύτερο για το Θεό" την έχω ξανακούσει και το μονο που έχω να δώσω σαν αντεπιχείρημα είναι ότι ο ίδιος ο Θεός επέλεξε να γεννηθεί σε στάβλο. Μήπως κάτι ήθελε να μας πει με αυτό?

Είπε όμως ότι πρέπει να αγαπάμε και την ευπρέπεια του οίκου του , δέχθηκε και το πολύτιμο και ακριβό μύρο στα πόδια του από την αμαρτωλή γυναίκα και άλλα πολλά τα οποία μπορεί πολύ εύκολα κανείς να βρει διαβάζοντας την Καινή Διαθήκη.
Το ότι γεννήθηκε σε σταύλο , δεν το έκανε πάντως σίγουρα θέλωντας να μας πει να μετατρέψουμε τους ναούς σε σταύλους , ούτε να τον λατρεύουμε και να προσευχόμαστε μέσα σε σταύλους.
Η γέννηση του σε σταύλο διδάσκει την προσωπική ταπείνωση που μπορεί και πρέπει να έχει ο καθένας από εμάς στην ιδιωτική του ζωή και επίσης ότι δεν είναι ένας επίγειος Βασιλειάς , αλλά ένας Θεός υπερβατικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω , αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς ?
Εννοείς ότι το κράτος μεροληπτεί υπέρ των χριστιανών ή της εκκλησίας σε βάρος άλλων κοινονικών ομαδών?
Διότι αν υποστηρίζεις αυτό ,να μου πεις σε παρακαλώ που το εντοπίζεις ; διότι εγώ μέχρι στιγμής μάλον το αντίθετο διαπιστώνω.
Ο.Κ.
1. Δηλ. το οτι για να εγκριθεί η ίδρυση ευκτήριου οίκου άλλης θρησκείας πρέπει να δώσει έγκριση ο οικείος μητροπολίτης τί ακριβώς σημαίνει?
Δεν είναι δουλειά του κράτους να διαφυλάττει την έννομο τάξη και να ρυθμίζει ποιός λειτουργεί τί?
2. Το ότι τα θρησκευτικά παραμένουν υποχρεωτικά με τις χίλιες ψηφοθηρικές παλινωδίες της κυβέρνησης και με τον τωρινό κατηχητικό τους χαρακτήρα?
3. Το ότι οι βουλευτές, η κυβέρνηση και ο ανώτατος άρχων ορκίζονται στο όνομα της αγίας τριάδος σε μια τελικά αντιχριστιανική διαδικασία γιατί η εκκλησία αποθαρρύνει τον όρκο, τί σημαίνει?
4. Και οι φοροαπαλλαγές (που ανέρχονται σε τεράστια ποσά ετησίως) στην εκκλησιαστική περιουσία σε παγκοσμίως δυσμενείς οικονομικές συνθήκες?
5. Και η ανωτατοποίηση των εκκλησιαστικών σχολών (με ένταξη κι αυτές σε κρατική χρηματοδότηση) ?

Μπορείς σε παρακαλώ από τα αντίθετα που έχεις διαπιστώσει, να αναφέρεις παραδείγματα που να επιδέχονται ελέγχου και διασταύρωσης και να αφορούν στην ευνοϊκή αντιμετώπιση άλλων θρησκειών έναντι της ΧΟ η οποία ορίζεται και ως "κρατούσα θρησκεία"? .

Όποιος τολμήσει στο κοινονικό του περίγυρο να δηλώσει ότι πιστεύει στο Θεό και στην Ανάσταση του Χριστού , γίνεται αντικείμενο χλευασμού.
Αν στηρίζεσαι στο ότι κάποιος χλεύασε κάποιον κάποτε, νομίζω ότι δεν είναι θέμα αντιμετώπισης της θρησκείας από το κράτος, αλλά τις θρησκείας από τους ανθρώπους και των ανθρώπων από τον κοινωνικό τους περίγυρο. Αν κάποιος ειρωνεύεται κάποιον για τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις είναι απλά και απόλυτα αγενής.

Για τους δε ταλαίπωρους Ιερής , ξέρεις καλύτερα από εμένα πως αντιμετοπίζονται όταν κυκλοφορούν στον δρόμο.
Από πού το ξέρω? Συναντώ συχνά ιερείς στο δρόμο και απολύτως κανείς δεν τους ενοχλεί καθ' οιονδήποτε τρόπο, αν τώρα σε πειράζει που δεν συνωστιζόμαστε να τους φιλήσουμε το χέρι, λυπάμαι αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι για το πώς αντιμετωπίζονται.
Όσο για την ισότητα , ισονομία , ισοπολιτεία , τουλάχιστον στην σημερινή Ελλάδα νομίζω ότι δεν μας λείπουν.
Θεωρητικά πάντα.
Και επαναλαμβάνω για ακόμη μία φορά , ότι η Εκκλησία είναι ο μοναδικός οργανισμός που στήριξε και στηρίζει όσο κανείς άλλος το ελληνικό κράτος και αν δίδει σε κάποιες περιπτώσεις
κάποια λιγοστά πράγματα το κράτος στην Εκκλησία , ναι από αυτά που του έχει πρωτοδώσει η Εκκλησία.
I rest my case. Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω για τίποτα, απλά προσπάθησε να παραθέτεις γεγονότα που να επαληθεύονται σε παρακαλώ ώστε να συζητάμε σε αντικειμενική βάση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΑ(ΠΖ)....JIM

Νεοφερμένος

Ο Δημητρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αλιβέρι (Εύβοια). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Σε καμια περιπτωση . Η εκκλησία και αυτοι που την εκπροσωπουν εχουν τεραστια εσοδα . Η εκκλησία εχει τεραστια εκκλησιαστικη περιουσια . Μη τρελαθουμε . Η εκκλησια ΔΕΝ εχει αναγκη απο χρηματοδωτηση .:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loupo

Νεοφερμένος

Ο π.Δανιήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge


1. Δηλ. το οτι για να εγκριθεί η ίδρυση ευκτήριου οίκου άλλης θρησκείας πρέπει να δώσει έγκριση ο οικείος μητροπολίτης τί ακριβώς σημαίνει?
Δεν είναι δουλειά του κράτους να διαφυλάττει την έννομο τάξη και να ρυθμίζει ποιός λειτουργεί τί?

Έγκριση ο Μητροπολίτης δίνει μόνο όταν πρόκειται για ορθόδοξο ναό άλλης Εκκλησίας (π.χ. Ρωσσίας , Ρουμανίας , Βουλγαρίας ...) .
Για να ιδρυθεί ευκτήριος οίκος άλλης θρησκείας δεν έχει καμία δουλειά ο Μητροπολίτης , αλλά πρέπει σύμφωνα με τον νόμο του Ελληνικού κράτους να υπάρχει ένας ικανός αριθμός μελών της θρησκείας αυτής στην συγκεκριμένη περιοχή και η δραστηριότητα τους να μην αντίκειται στους νόμους του κράτους.


2. Το ότι τα θρησκευτικά παραμένουν υποχρεωτικά με τις χίλιες ψηφοθηρικές παλινωδίες της κυβέρνησης και με τον τωρινό κατηχητικό τους χαρακτήρα?


Εδώ θα πρέπει να σου θυμήσω πως το Ελληνικό κράτος δημιουργήθηκε διότι μεταξύ των κατοίκων του υπήρχε το κοινό στοιχείο της ίδιας θρησκευτικής πίστης και εθνικότητας , αλλιώς δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα να είμασταν Τουρκία.
Επιπλέων το 95% του Ελληνικού πληθυσμού είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και αφού η Ελλάδα έχει δημοκρατικό πολίτευμα διέπεται από την αρχή της πλειοψηφίας και νομοθετεί σύμφωνα με αυτή. Εφόσον οι περισσότεροι το θέλουν θα υπάρχει. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και το ότι στην Βουλή δεν νομοθετείται η κατάργηση του μαθήματος.
Όταν πάψουν να το θέλουν να είσαι σίγουρη πως θα καταργηθεί.
Όσο για τον κατηχητικό χαρακτήρα , δεν ξέρω πόσα χρόνια έχεις τελειώσει το σχολείο αλλά εάν διαβάσεις τα σημερινά βιβλία θα διαπιστώσεις πως κάθε άλλο παρά κατηχητικό χαρακτήρα έχουν.

3. Το ότι οι βουλευτές, η κυβέρνηση και ο ανώτατος άρχων ορκίζονται στο όνομα της αγίας τριάδος σε μια τελικά αντιχριστιανική διαδικασία γιατί η εκκλησία αποθαρρύνει τον όρκο, τί σημαίνει?


Αυτή η διαδικασία στηρίζεται , όπως προανέφερα στην αρχή της πλειοψηφίας.
Για να γίνεται σημαίνει ότι οι περισσότεροι το θέλουν και πρέπει να το σεβαστούμε.
Όταν οι περισσότεροι δεν το θέλουν θα πάψει να γίνεται.

4. Και οι φοροαπαλλαγές (που ανέρχονται σε τεράστια ποσά ετησίως) στην εκκλησιαστική περιουσία σε παγκοσμίως δυσμενείς οικονομικές συνθήκες?


Επειδή τυχαίνει να το γνωρίζω καλά και ξέρω ότι φορολογείται κανονικότατα , πες μου σε παρακαλώ , σε ποιό σημείο δεν φορολογείται.
Ο μόνος φόρος που καταργήθηκε επί κυβέρνησης Σιμήτη , είναι το 10% από τα έσοδα των παγκαρίων.
Όσο για τα τεράστια ποσά... τα έχει ήδη πληρώσει η Εκκλησία με το να δωρήσει πάνω από την μισή της περιουσία στο κράτος , αν δεν το είχε κάνει θα μπορούσε να δίνει παχυλούς μισθούς στους Ιερείς της.


5. Και η ανωτατοποίηση των εκκλησιαστικών σχολών (με ένταξη κι αυτές σε κρατική χρηματοδότηση) ?

Οι Εκκλησιαστικές σχολές προσφέρουν γνώση σε αυτούς που σπουδάζουν εκεί και το κράτος υποχρεούται να τις έχει και να παρέχει δωρεάν παιδία όπως ακριβώς και σε μία Νομική ή Φιλοσοφική σχολή ή οποιαδήποτε άλλη σχολή.
Δεν καταλαβαίνω που είναι το παράξενο.
Εδώ επιχορηγούνται ιδιωτικά σχολεία , ιδιωτικές σχολές που έχουν καθαρά κερδοσκοπικό χαρακτήρα , οι Εκκλησιαστικές σχολές μας πείραξαν.
Κάποιοι άνθρωποι θέλουν να σπουδάσουν αυτό , δικαίωμά τους.

Μπορείς σε παρακαλώ από τα αντίθετα που έχεις διαπιστώσει, να αναφέρεις παραδείγματα που να επιδέχονται ελέγχου και διασταύρωσης και να αφορούν στην ευνοϊκή αντιμετώπιση άλλων θρησκειών έναντι της ΧΟ η οποία ορίζεται και ως "κρατούσα θρησκεία"? .

Πιστεύω ότι στο απάντησα στην αρχή , αλλά μπορείς να τα διασταυρώσεις όσα είπα...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top