Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,078 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,683 μηνύματα σε 74,625 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Φοιτητική πιστωτική VISA

Scandal (Πέτρος)

Tech Manager

Το avatar του χρήστη Scandal
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 3,013 μηνύματα.

O Scandal έγραψε στις 17:53, 27-04-12:

Παιδιά, είμαι φοιτητής και θα ήθελα να βγάλω μια φοιτητική πιστωτική VISA με μοναδικό σκοπό να τη χρησιμοποιήσω σε αγορές από καταστήματα, με δόσεις (κυρίως στο e-shop.gr). Το θέμα όμως είναι ότι:
- Έχω εισόδημα 313ευρώ το μήνα (δεν φαίνεται πουθενά όμως )
- Οι γονείς μου χρωστάνε σε κάποιες τράπεζες (όχι πάνω από 15.000ευρώ) και δεν είναι συνεπείς. Υπάρχει περίπτωση λόγω αυτού να μη μου βγάλουν;

Θα χαρώ να ακούσω προτάσεις και εμπειρίες από τράπεζες.
Ευχαριστώ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη yozerehs
Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,387 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε στις 01:01, 02-09-12:

Σαν φοιτητής, υπάρχει η δυνατότητα να εκδοθεί κανονική πιστωτική κάρτα στο όνομά σου, χωρίς εγγυητές κ.λ.π..
Έχω εδώ και περίπου ένα χρόνο κανονική πιστωτική κάρτα, επειδή όμως είναι φοιτητική, έχει χαμηλό πιστωτικό όριο (450 ευρώ). Έχω την Eurobank Student Visa. Όσον αφορά τα δικαιολογητικά, χρειαζόταν για να εκδοθεί μόνο βεβαίωση σπουδών, αστυνομική ταυτότητα και ΑΦΜ. Έχει ετήσια συνδρομή 12 ευρώ (1 ευρώ ανά μήνα, αν δεν χρεωθεί/χρησιμοποιηθεί κάποιο μήνα η πιστωτική κάρτα όμως, δεν χρεώνεσαι με το 1 ευρώ).

Σου παραθέτω μερικά links από διάφορες φοιτητικές πιστωτικές κάρτες: