×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,013 μέλη και 2,415,550 μηνύματα σε 75,311 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 566 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Guerrilla Μarketing

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 21:37, 20-12-07:

#1
Πάντα με εντυπωσιάζουν οι τεχνικές του Marketing σε σημείο να θεωρώ το Marketing μια μοντέρνα τέχνη.

Το Guerilla Marketing είναι μια τεχνική που χρησιμοποιήθηκε στην αρχή (1984) κυρίως από μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σαν μια απάντηση στις Μεγαλοεπιχειρήσεις που είχαν την δυνατότητα να δημιουργούν τεράστιες διαφημιστικές καμπάνιες μέσα από τα γνωστά μέσα επικοινωνίας.

Το Guerilla Marketing θεωρούνταν ως απάντηση επειδή τα βασικά του στατιστικά είναι το low budget, δημιουργικότητα, φαντασία αλλά και στόσχευση στην ψυχολογία του καταναλωτή. Έτσι με τον συνδυασμό με το σωστό timing και το επιθετικό μήνυμα οι μικρομεσαίες επιχερήσεις κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους «γίγαντες»

Ωστόσο το Guerilla Marketing έχει εφαρμογές στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα η χρήση της φράσης ###8220;Get your private, free email at Hotmail.com###8221; σε κάθε e-mail που στάλθηκε από την hotmail βασίζεται στο Guerilla Marketing.


Μερικές offline εφαρμογές του Guerilla Marketing:
Name:  CopsHideHere.jpg
Views: 461
Size:  22,5 KBΠατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  dental_implant.jpg
Εμφανίσεις:  203
Μέγεθος:  113,8 KBΠατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  ibba.jpg
Εμφανίσεις:  258
Μέγεθος:  56,3 KB
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  SpiderMan-ad.jpg
Εμφανίσεις:  237
Μέγεθος:  120,1 KBΠατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  TWC.jpg
Εμφανίσεις:  213
Μέγεθος:  26,3 KBΠατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  yoga_straw.jpg
Εμφανίσεις:  213
Μέγεθος:  15,2 KB

Επίσης αξίζει να διαβιβάσετε ένα βιβλίο του "πατέρα" του Guerilla Marketing
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 15-11-09 στις 13:04.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

suspiria (ρόζα)

Περιβόητο Μέλος

H ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,322 μηνύματα.

H suspiria έγραψε: στις 21:49, 20-12-07:

#2
Είναι απλά τέλειο!

Θα ήθελα να είχα την ικανότητα να δημιουργήσω τέτοιες διαφημίσεις.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 22:06, 20-12-07:

#3
Πράγματι είναι αξιοθαύμαστο πως με σχετικά μικρό budget καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα διαφημιστικό μήνυμα που εύκολα το προσέχει ο καταναλωτής. Δυστυχώς στην Ελλάδα κάποια διαφημιστικά γραφεία συνεχίζουν να πιστεύουν ότι η ποσότητα της προβολής ενός μηνύματος είναι το κλειδί για την επιτυχία του.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,519 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε: στις 22:37, 20-12-07:

#4
Πραγματικά εξαιρετικός τρόπος διαφήμισης. Θα συμφωνήσω με τον ΕΒ ότι πρόκειται για μορφή σύγχρονης τέχνης. Θάνατος στους δεινοσαύρους. Η αντίσταση κάθε είδους χρειάζεται φαντασία. Σίγουρα το καπιταλιστικό σύστημα θα ήταν πολύ ορθότερα δομημένο αν έλειπε η υπερσυγκέντρωση πλούτου κι εξουσίας. Θα ήταν επίσης και πιο δίκαιο. Το συγκεκριμένο είδος μάρκετινγκ, εκτός από το ότι εμπεριέχει μεγάλες δόσεις φαντασίας, είναι πρωτότυπο και συντελεί στην επιβίωση των μικρών έναντι των μεγάλων, συνεπώς το βρίσκω όμορφο και πολιτικώς ορθό.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 22:46, 20-12-07:

#5
Το ότι στο καπιταλιστικό σύστημα έχουμε πολλούς δεινόσαυρους οφείλεται καθαρά στο ότι ελάχιστοι επιθυμούν το ρίσκο. Όταν υπάρχουν λίγες ομάδες, είναι απόλυτα λογικό να υπάρχουν και λίγοι νικητές. Ωστόσο κάτι τέτοιο, κατά την γνώμη, αρχίζει και αλλάζει από τότε που ο καπιταλισμός αγκάλιασε την επιστήμη της Τεχνολογίας. Με το αγκάλιασμα αυτό η το πρότυπο το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό άλλαξε σε το γρήγορο ψάρι προσπερνάει το αργό.

Και αυτό το επιβεβαιώνουν και οι σύγχρονες πτυχές του Marketing όπου ως βασικός πυλώνας της επιτυχίας θεωρείται το πρωτότυπο μήνυμα.

Μια ακόμη διαφήμιση:
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  dhl_0.jpg
Εμφανίσεις:  238
Μέγεθος:  243,0 KB
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 20-12-07 στις 22:58. Αιτία: Προσθήκη διάφημιση
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών . Έχει γράψει 3,067 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε: στις 09:49, 21-12-07:

#6
πολυ ωραιο θεμα!!
και παρα πολυ επικαιρο! (μεσα στο μυαλο μου εισαι βρε παιδι μου!)
για πες μου ομως λιγο, πως προφερεται το Guerilla? θυμιζει κατι ισπανικο παντως..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε: στις 23:42, 22-12-07:

#7
To 2006, κ η εταιρία Vodafone δοκίμασε μία καμπάνια Guerilla MKT για την προώθηση των, τότε νέων, Υπηρεσιών 3G. Χρησιμοποίησε για τον λόγο αυτό τα ειδικά desk cars, τα οποία κυκλοφορούσαν στους δρόμους του Λονδίνου κ αποτέλεσαν μια μοναδική εμπειρία.




0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 00:00, 23-12-07:

#8
Κι άλλες ιδέες που μου αρέσουν πολύ:
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  hpescalator.jpg
Εμφανίσεις:  198
Μέγεθος:  116,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  jobintown.jpg
Εμφανίσεις:  242
Μέγεθος:  151,4 KB  
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,519 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε: στις 14:39, 23-12-07:

#9
Η προφορά είναι "Γκουερίλα" και είναι πράγματι Ισπανικό, από το "γκουέρο" που σημαίνει πόλεμος.

Μήπως το θέμα θα γινόταν πιο ενδιαφέρον, αν κατεβάζαμε μερικές ιδέες για Guerilla MKT, για ένα θέμα που θα έβαζε ο ΕΒ ή με θέμα ελεύθερο; Θα μπορούσε ν' αποτελέσει έναυσμα και για κάποιο διαγωνισμό. Τι λέτε;;;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,465 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 15:24, 23-12-07:

#10
Δεν είμαι σίγουρη ότι έχω καταλάβει τι ακριβώς περιλαμβάνει ο όρος Guerilla Marketing, και θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν κάποιος με διαφώτιζε επ'αυτού.
Αφορά τις διαφημίσεις με πρωτότυπες ιδέες; Με οφθαλμαπάτες; Τις διαφημίσεις που δεν έχουν την κλασσική έντυπη μορφή (πχ φυλλάδιο, καταχώρηση κλπ) αλλά πιο πρωτότυπη?
Στην αρχή είχα καταλάβει ότι επρόκειτο για τις πρωτότυπες διαφημίσεις με χαμηλό budget.
Αλλά ορισμένες απο αυτές που παρατέθηκαν, μόνο χαμηλό budget δεν μου φαίνεται να έχουν... (πχ αυτή της Vodafone με τα desk cars)...
Tελικά ποιό είναι το κριτήριο που κάνει μια διαφήμιση να θεωρείται "Guerilla marketing" και μια άλλη όχι;

@Chaos: Πολύ ωραία ιδέα! Σαν θέμα θα μπορούσε να μπει και το e-steki!
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 18:25, 23-12-07:

#11
Με τον όρος Guerilla εννοούμε οτιδήποτε ξεφεύγει από το απλό διαφημιστικό φυλλάδιο και spotακι. Προσοχή, από όσο έχω κατάλαβει και το Guerilla δεν περιλαμβάνει αμφίδρομες διαφημιστικές καμπάνιες.

π.χ. η γνωστή διαφήμιση της vodafone, livefeed.gr δεν έχει καμία σχέση με Guerilla
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε: στις 23:12, 23-12-07:

#12
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Δεν είμαι σίγουρη ότι έχω καταλάβει τι ακριβώς περιλαμβάνει ο όρος Guerilla Marketing, ...
Tελικά ποιό είναι το κριτήριο που κάνει μια διαφήμιση να θεωρείται "Guerilla marketing" και μια άλλη όχι;
...
Ως Guerilla MKT ορίζονται οι δραστηριότητες προώθησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες τεχνικές προώθησης έχοντας ταυτόχρονα πολύ μικρό κόστος για τον διαφημιζόμενο (μερικές συνηθισμένες τεχνικές προώθησης ΜΚΤ προς τους καταναλωτές θεωρούνται π.χ. οι εξής : διανομή δειγμάτων, προσφορά δώρων, ειδικοί διαγωνισμοί, εκπτωτικά κουπόνια). Επίσης, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Guerilla MKT (ορισμένες φορές έχει χαρακτηρισθεί κ ως ανορθόδοξο ΜΚΤ) είναι το σύνολο των εναλλακτικών μεθόδων προβολής που χαρακτηριστικό τους είναι το ελάχιστο έως μηδενικό media spend και η στόχευση τους στην ψυχολογία του καταναλωτή. Αρκετές φορές, αυτές οι προωθητικές ενέργειες έχουν τέτοια μορφή που ο αποδέκτης δεν κατανοεί καν ότι πρόκειται για διαφήμιση.

Διαφημίσεις, όπως έχουμε δει κ σε προηγούμενες εικόνες (παραθέτω κ εδώ μερικές) :
http://www.pandesia.info/index.php?o...d=145&Itemid=1

Τα βασικά συστατικά μιας Guerilla ενέργειας εκτός από το low budget είναι : το timing, η δημιουργικότητα και η φαντασία και η επιθετικότητα του μηνύματος (ως προς τον τρόπο που πλασάρεται). Το Guerilla ΜΚΤ, όπως ειπώθηκε κ στο εισαγωγικό ποστ του Ε.Β., ξεκίνησε να εφαρμόζεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ως μια διέξοδος-απάντηση στους μεγάλους διαφημιζόμενους που είχαν τα μέσα να βομβαρδίζουν επικοινωνιακά τους καταναλωτές μέσα από τα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας (διαφήμιση, προσωπική πώληση, δημόσιες σχέσεις, άμεσο ΜΚΤ, διαδραστικό ή internet). Στη συνέχεια, όμως, βλέποντας την αποτελεσματικότητα αυτών των ενεργειών άρχισαν και οι μεγάλες εταιρίες να εντάσσουν Guerilla τεχνικές στις καμπάνιες τους.
Π.χ.
1) η καμπάνια της Nike : http://www.renegade.com/cs_Tennis_NYC.asp
2) της HSBC : http://www.renegade.com/cs_BankCab.asp (θέλοντας να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα καινούρια προιόντα της τράπεζας, τους πετύχαιναν όταν έψαχναν για ταξί, τους έπαιρναν με τα κόκκινα ταξί (Bankcabs) της HSBC και τους μιλούσαν στη διαδρομή!)
(όπως κάτι αντίστοιχο έγινε κ στην καμπάνια της η Vodafone με τα deskcars)

Για γενικές πληροφορίες σχετικά με το Guerilla MKT κ άλλες παρόμοιες τεχνικές ΜΚΤ, μπορείτε να δείτε εδώ : http://en.wikipedia.org/wiki/Guerilla_marketing







Το guerilla είναι όλα εκείνα τα ανορθόδοξα που διαφημίζονται γύρω μας. Δεν έχω εντρυφήσει στο θέμα, αλλά έχω την εντύπωση πώς η τεχνική αυτή, με απλά λόγια, είτε μας εξοικειώνει με το προϊόν προτού καν μας το πουλήσουν οι εταιρείες είτε αποτελεί καυστική αναφορά σε κάποιο προϊόν προκειμένου να μας κεντρίσει την προσοχή απέναντί του (θετικά ή αρνητικά).
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fandago (Ә□⌂щяңš)

Επιφανές Μέλος

Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,620 μηνύματα.

O fandago μπορεί να φαίνεται αλλά ΔΕΝ έγραψε: στις 03:30, 27-05-08:

#13
Επισυνάπτω ένα pdf με αρκετές καλές διαφημίσεις τέτοιου τύπου
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf ambient-outdoor ads collection.pdf (2,79 MB, 209 αναγνώσεις)
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,587 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε: στις 21:34, 25-03-09:

#14
Δλδ, Guerilla είναι τα εξυπνακίστικα?
Πάντως, αυτό με το κουτσό πάνω στον τοίχο ήταν πολύ εμπνευσμένο,
ενώ τα υπόλοιπα ήταν από κακόγουστα εώς χαζοχαρούμενα.


Τι να πω, είναι ακόμα μια έκφανση αυτού του "Urban Culture".
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 11:25, 27-03-09:

#15
@Rempeskes, το Guerilla έχει να κάνει με τις διαφημίσεις που ξεφεύγουν από τις απλή έκθεση του μηνύματος σε δύο διαστάσεις
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε: στις 15:36, 27-03-09:

#16
Τον ορο προφανως τον χρησημοποιησαν για να εκφρασουν κατι σαν "διαφημιστικο ανταρτοπολεμο", αφου δεν βασιζονταν σε μεγαλες επενδυσεις αλλά σε εξυπνες ιδεες που ηταν φθηνες και αποτελεσματικες.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Artakserksis

Νεοφερμένος

Ο Artakserksis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 86 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.

O Artakserksis έγραψε: στις 00:59, 07-07-09:

#17
Για κακόγουστα ή χαζοχαρούμενα δεν ξέρω, αλλά σίγουρα καταφέρνουν με το παραπάνω τον σκοπό τους, και πολύ πιο αποδοτικά απ' τις συνηθισμένες διαφημίσεις (ακόμα κι αν σε νευριάζουν).
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Obscura

Διάσημο Μέλος

H Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 814 μηνύματα.

H Obscura ,προσπαθώντας να πείσει τον εαυτό της, έγραψε: στις 15:52, 05-01-10:

#18
...
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  00025509.jpg
Εμφανίσεις:  117
Μέγεθος:  28,5 KB  
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

thanosf

Νεοφερμένος

Ο thanosf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 49 μηνύματα.

O thanosf έγραψε: στις 13:29, 03-02-10:

#19
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  advertising,creative,funny,nature,advert,advertisement-65f4b93408aaf764c4eb0a3ad162d834_h.jpg
Εμφανίσεις:  93
Μέγεθος:  68,3 KBΠατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  2464155060_2abffaee8b.jpg
Εμφανίσεις:  102
Μέγεθος:  62,3 KBΠατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  mammoth_mountain_play_big_billboard.jpg
Εμφανίσεις:  96
Μέγεθος:  84,7 KB
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 10-02-10 στις 17:58. Αιτία: Μεταφορά εικόνων
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 13:55, 03-02-10:

#20
Το πρώτο είναι πολύ καλό!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια