Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,094 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,077 μηνύματα σε 74,651 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Διαφημιστικές Καμπάνιες Diesel

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 21:12, 15-01-08:

#1
Καταπληκτικές διαφημίσεις fandago & corpse

--------------------------------------------------------------------------

Eπίσης βρήκα παλαιότερες διαφημίσεις της Diesel [http://www.diesel.com]
Η εταιρεία δεν διαφοροποιεί την καμπάνια της παγκοσμίως. Παρουσιάζει ενοχλητικές εικόνες που προκαλούν τονίζοντας συνήθως κάποιο ανθρώπινο ελάττωμα και τοποθετεί ανθρώπους που φορούν τα ενδύματά της σε διακριτή θέση από το πλήθος.
Η διαφημιστική καμπάνια της Diesel ξεκίνησε το 1991 και ονομάστηκε "Πετυχημένος τρόπος ζωής". Διαφέρει από άλλες καμπάνιες.

Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι "ο άνθρωπος είναι ίδιος σε όλο τον κόσμο" Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία σάτιρα της διαφήμισης, καθώς η διαφήμιση είναι γεμάτη από κενές υποσχέσεις. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι τα μεγάλα προβλήματα της ζωής". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εκκεντρική αντικονφορμιστική προσέγγιση κρίνεται κατάλληλη.

Απολαύστε :


Προσέξτε τους συνταξιούχους στο πίσω μέρος της εικόνας. Κοιτάξτε την έκφρασή τους.
Ζευγάρια αντιθέσεων, π.χ. νεότητα- γηρατειά,
η κοπέλα κοιτάει στο φακό - ο νεαρός δεν είναι έτοιμος για τη φωτογραφία, κα.


Σε αυτή τη φωτογραφία επιλέχθηκαν γουρούνια στη θέση μιας οικογένειας.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση εμφανίστηκε τα Χριστούγεννα του 1995. Στο κάτω αριστερό άκρο διακρίνεται η επιγραφή "Τελικά όλα ξεκαθαρίζουν. Καλωσορίζουμε το 1995. Τη χρονιά της καλής τύχης, καλού γούστου και φιλίας".
Κάπως αντιφατικό?




Το βλέμμα του άντρα, ο φωτισμός του δωματίου, τα αντικείμενα που προβάλλονται, η απουσία των ρούχων diesel... η εικόνα της γυναίκας ποια είναι?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 21:16, 15-01-08:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι "ο άνθρωπος είναι ίδιος σε όλο τον κόσμο" Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία σάτιρα της διαφήμισης, καθώς η διαφήμιση είναι γεμάτη από κενές υποσχέσεις. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι τα μεγάλα προβλήματα της ζωής". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εκκεντρική αντικονφορμιστική προσέγγιση κρίνεται κατάλληλη.
Να'χαμε να λεγαμε. Ξεχνανε ποια εταιρια διαφημιζουν μου φαινεται

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 21:19, 15-01-08:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Να'χαμε να λεγαμε. Ξεχνανε ποια εταιρια διαφημιζουν μου φαινεται
Γτ το λες αυτό? Τι εννοείς?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 21:26, 15-01-08:

#4
Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι "ο άνθρωπος είναι ίδιος σε όλο τον κόσμο" Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία σάτιρα της διαφήμισης, καθώς η διαφήμιση είναι γεμάτη από κενές υποσχέσεις. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι τα μεγάλα προβλήματα της ζωής". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εκκεντρική αντικονφορμιστική προσέγγιση κρίνεται κατάλληλη.
Τι λενε οταν αποφασισουν την καμπανια:
Η συγκεκριμένη καμπάνια που ακολουθεί δεν διαφοροποιείται παγκοσμίως καθώς πιστεύουν ότι τα εξοδα θα ναι πολλα, ενω η ντιζελ ειναι γνωστη σε ολους. Art Director, Joakim Jonason [Sky Magazine, Μάιος 1996] ο οποίος υποστηρίζει ότι όλη η καμπάνια είναι μία ιλουστρειτιον πραγματικοτητα με μεμονωμενα αντιθετα στοιχεια για να το παιξουμε και λιγο εκκεντρικοι τυποι. Συνεχιζουμε να δημιουργουμε μια διαφημιση γεμάτη από κενές υποσχέσεις, αλλα και λιγο τρεντι για να σκανε ολοι 300 ευρω για μια ναιλον μπλουζα. Ο διευθυντής της εταιρείας Maurizio Marchiori συμπληρώνει "αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ειρωνευόμενοι αυτους που τα σταζουν. Υλοποιησαμε την πιο safe λυση που βρηκαμε, θα πεταξουμε και μια μπαρουφα για εκκεντρικοτητες και αντικονφορμιστικες μπουρδες και αυτο ηταν". Το target group της εταιρείας είναι οι trendy άνθρωποι επομένως μία εντελως κενη καμπανια ειναι ο,τι πρεπει.

Δεν ξερω, εγω ετσι ακουσα απ'το πισω καθισμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 21:35, 15-01-08:

#5
Αχα, δεν αντιλέγω (τις διαφημίσεις ήθελα να δείξω απλά)... κ νομίζω ότι με τις εκκεντρικοτητες και τις αντικονφορμιστικες μπουρδες το πέτυχαν μια χαρά, έτσι?
Πολύ κουλτούρα στις διαφημίσεις κ υποννοούμενα τα οποία εν τέλει κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους

...Ξεχνανε ποια εταιρια διαφημιζουν μου φαινεται
αυτό όμως δεν κατάλαβα ...αναφερόσουν σε αυτό ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 21:41, 15-01-08:

#6
Niyia ειναι σαν να εχεις πελατη την coca cola και να θες να κανεις επιτυχημενη καμπανια. Μα πως να μην κανεις?!
Αναφερομουν στην ντιζελ, και το ειπα κυριως για τα "κενα ονειρα που δημιουργουν οι διαφημισεις"-καπως ετσι το λεγε. Ειναι αστειο να μιλαμε για αυτη την εταιρια και να λεει οτι εκανε τη διαφημιση της με γνωμονα αυτο.
Τεεεεεσπα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 21:53, 15-01-08:

#7
Δίκιο έχεις.
Αλλά όλες οι εταιρείες δεν στοχεύουν στο δικό μας συναίσθημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο?
Μας προκαλούν συναισθήματα με βάση ορισμένες βασικές ιδέες όπως ευτυχισμένες οικογένειες, χιούμορ, φαντασιώσεις, φιλία, ευτυχία, σεξουαλική έλξη κτλ, προκειμένου να πετύχουν την πώληση. Ε.... αν δεν χρησιμοποιούσαν κ διάφορα τεχνάσματα (βλ. κενά όνειρα), πως θα το πετύχαιναν? Τεσπά.

Άσχετο, (αλλά σχετικό με αυτό που είπες με την κόκα κόλα )
οι μεγάλες εταιρείες κυρίως ασχολούνται με reminder διαφημίσεις, επειδή δεν έχουν στην ουσία ανάγκη τη διαφήμιση καθώς η πελατεία τους έχει ήδη αποκτηθεί, απλά μας υπενθυμίζουν πως υπάρχουν. Όταν είχα διαβάσει για αυτό είχα εντυπωσιαστεί. Whatevaaaa...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 22:33, 15-01-08:

#8
οντως αυτο ειναι.
κι εγω ειχα εντυπωσιαστει με την κοκα κολα οταν εμαθα οτι εχει 95% global awareness και αυτο που κανει μονο, ειναι να υπενθυμιζει οτι υπαρχει!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 11:43, 16-01-08:

#9
Μια διαφήμιση γεμάτη από (κοινωνικά μηνύματα προκαλεί πολύ περισσότερη ταραχή στον καταναλωτή, άρα του μένει. Π.χ η Johnnie Walker χρησιμοποιεί μόνο τέτοιου τύπου διαφημίσεις. Δεν είναι τυχαίο

Όταν ένα προϊόν έχει σαν (μοναδικό) ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το κύρος τότε η εταιρία πρέπει να μοιάζει με μια εταιρία γεμάτη κοινωνικές ιδέες.

Εξάλλου εταιρίες όπως η Diesel τι έχουν να δείξουν; Τις χαμηλές τιμές; Τα χαρακτηριστικά; (?)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

roumana (Εμμα)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη roumana
H Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών , επαγγέλεται Γονιός/Οικοκυρικά και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.

H roumana (Hipmama) έγραψε στις 12:23, 16-01-08:

#10
Αρχική Δημοσίευση από Niyia




Το βλέμμα του άντρα, ο φωτισμός του δωματίου, τα αντικείμενα που προβάλλονται, η απουσία των ρούχων diesel... η εικόνα της γυναίκας ποια είναι?
Τι κατάλαβα εγώ από αυτή την διαφήμιση.
Ότι το πονηρό/ικανοποιημένο βλέμμα του άντρα δηλώνει επιτυχημένη/παράνομη (ίσως) παρτίδα σεξ.
Οι φωτογραφίες οπωσδήποτε δηλώνουν έλλειψη ρατσισμού αλλά και free mind. Ο γάμος είναι θέμα τύχης μεν(τα ζάρια), αλλά φορώντας ρούχα Diesel μπορεί να πετύχει ακόμα και ανάμεσα σε τόσο διαφορετικούς, αντίθετους χαρακτήρες, διαφορετικό κοινωνικό status, διαφορετικά hobby.( η classic lady και ο εκκεντρικός, η μαύρη κοπέλα με το λευκό αγόρι, ο μικρός με φόρμα και η ώριμη με το νυφικό του 40, η όμορφη και ο μέτριος…)

Γενικά έχει θετικό μήνυμα, ταυτόχρονα ρεαλιστικό και μη. Tο πρωταρχικό ρόλο στην συγκεκριμένη διαφήμιση παίζουν οι φωτογραφίες. Η κλειδαρότρυπα της προσωπικής ζωής…

edit:
...εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι το πρόσωπο της γυναίκας είναι σε ημίφως, οι νύφες φοράνε νυφικό ενώ οι γαμπροί άνετα ρούχα… αναιρώ…έχει μια δόση ρατσισμού… δεν είναι? Μόνο οι άντρες είναι free mind- άνετοι -ελεύθεροι δηλαδή?

Αν έχει σκοπό να ιντριγαρει πάντως… τα κατάφερε…

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη roumana : 16-01-08 στις 12:36.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 16:25, 28-01-08:

#11
Δείτε τη διαφημιστική καμπάνια της Diesel για την περίοδο spring/summer 07, όπως παρουσιάστηκε στην Ιταλία. Η Diesel με αυτή την καμπάνια προσπαθεί να επικοινωνήσει το φαινόμενο του global warming. Η καμπάνια, βασισμένη στην ειρωνία της Diesel, δείχνει γνωστούς προορισμούς στον κόσμο να έχουν υποστεί σοβαρές περιβαλλοντολογικές αλλαγές.

Είναι πολύ ενδιαφέρον.





Δείτε περισσότερες φωτό

Κ εδώ το σχετικό βίντεο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niyia : 28-01-08 στις 16:44. Αιτία: προσθήκη link βίντεο
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 16:55, 28-01-08:

#12
Αυτη μαλιστα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 17:02, 28-01-08:

#13
Προφανώς στην πορεία ευαισθητοποιήθηκε η ντίζελ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fandago (Ә□⌂щяңš)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fandago
Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,620 μηνύματα.

O fandago μπορεί να φαίνεται αλλά ΔΕΝ έγραψε στις 17:06, 28-01-08:

#14
Καλά, δεν ξέρω κατά πόσον ευαισθητοποιήθηκε. Αν δείτε το video ξεκινάει πολύ καλά και πετάει σε κάποια στιγμή "δεν τελειώνει όμως η ζωή μας με το φαινόμενο του θερμοκηπίου" και αρχίζει να δείχνει τις εικόνες της καμπάνιας της. Δεν είμαι σίγουρος δηλαδή ότι θέλει να περάσει θετικό μήνυμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 17:14, 28-01-08:

#15
Μα πως θα μπορούσε να περάσει πιο θετικό μήνυμα μια εταιρεία ενδύματος?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fandago (Ә□⌂щяңš)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fandago
Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,620 μηνύματα.

O fandago μπορεί να φαίνεται αλλά ΔΕΝ έγραψε στις 17:27, 28-01-08:

#16
Πάντως σίγουρα όχι απαξιώνοντας τις συνέπειες της αύξησης της θερμοκρασίας της γης. Γιατί αυτό κάνει. Και η στάθμη του νερού να ανέβει, η Diesel ακόμα θα πουλάει. Έτσι καταλαβαίνω εγώ ότι λέει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 17:31, 28-01-08:

#17
Δεν νομίζω μία εταιρεία να βασίζει την διαφημιστική της καμπάνια στην ειρωνεία για να πουλήσει. Κ ειδικά με ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Το ότι το θέμα αυτό είναι επίκαιρο κ ευαισθητοποιεί πολλούς από εμάς κ προφανώς κερδίζει στα μάτια μας η εταιρεία, ναι, κ ανεβαίνουν οι πωλήσεις, πάλι ναι.

Αλλά ότι ακόμα κ με την γη μια απέραντη θάλασσα, εμείς θα κολυμπάμε με παντελόνια ντίζελ κ θα αγοράζουμε ντίζελ...δεν νομίζω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fandago (Ә□⌂щяңš)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fandago
Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,620 μηνύματα.

O fandago μπορεί να φαίνεται αλλά ΔΕΝ έγραψε στις 20:35, 28-01-08:

#18
Θα διαφωνήσω, γιατί ακριβώς παραπάνω μας έχεις παραθέσει μια διαφημιστική καμπάνια γεμάτη ειρωνεία και υπονοούμενα. Εκτός αν εγώ χάνω τελείως το νόημα

Νομίζω πάντως, ότι σκοπός της diesel είναι να κάνει εντύπωση (που το πετυχαίνει πολύ καλά) και όχι να περάσει κάποιο μήνυμα. Ειδικά αφού αυτό το μήνυμα της μπορεί να παρερμηνευτεί ή να είναι γενικά πολλαπλών ερμηνειών.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 22:57, 28-01-08:

#19
Αρχική Δημοσίευση από fandago
Θα διαφωνήσω, γιατί ακριβώς παραπάνω μας έχεις παραθέσει μια διαφημιστική καμπάνια γεμάτη ειρωνεία και υπονοούμενα. Εκτός αν εγώ χάνω τελείως το νόημα

Νομίζω πάντως, ότι σκοπός της diesel είναι να κάνει εντύπωση (που το πετυχαίνει πολύ καλά) και όχι να περάσει κάποιο μήνυμα. Ειδικά αφού αυτό το μήνυμα της μπορεί να παρερμηνευτεί ή να είναι γενικά πολλαπλών ερμηνειών.
Στις πρώτες διαφημίσεις που παρέθεσα, η Ντίζελ προσπαθεί να τονίσει τις αντιθέσεις μεταξύ ατόμων/διαθέσεων/στερεότυπων/κτλ καθώς κ τα ανθρώπινα ελαττώματα. Με αυτόν τον τρόπο δηλώνει ότι ως εταιρεία απευθύνεται σε όλους. Μάλιστα, θεωρώ πως δεν τους ειρωνεύεται καθόλου, ίσα ίσα τους "εξυψώνει" (αν κ προσπαθεί να εξισώσει αυτά που στην ουσία δεν εξισώνονται=κενές υποσχέσεις, αλλά αυτό είναι μιά άλλη υπόθεση).

Το ότι κάνει εντύπωση κ ότι γενικώς οι διαφημίσεις της είναι "προκλητικές", αυτό είναι γεγονός. Κ τα ρούχα που διαφημίζει επίσης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fandago (Ә□⌂щяңš)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fandago
Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,620 μηνύματα.

O fandago μπορεί να φαίνεται αλλά ΔΕΝ έγραψε στις 23:02, 28-01-08:

#20
Παράξενο... Και νόμιζα ότι είμαι καλός στα Κείμενα Νεοελ. Λογοτεχνίας. Δεν έβγαλα κανένα τέτοιο μήνυμα εγώ από τις διαφημίσεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 23:17, 28-01-08:

#21
Για τη δευτερη καμπανια δεν ειδα το βιδεο οποτε επιφυλασσομαι, αλλα ρε συ Niyia πως εξυψωνει τα ελαττωματα των αλλων-απ'τα-μοντελα-της-διαφημισης-ανθρωπων, οταν τα νουμερα της φτανουν μεχρι extra small (γιατι ξεκινανε απο extra extra extra super duber extra small) ? Εννοω οτι στην πραξη ειναι αλλ'αντ'αλλων. Και για την πρωτη οπως ειπα μου φαινεται αλλ'αντ'αλλων και η ιδεα, στη δευτερη τουλαχιστον υπαρχει!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 23:44, 28-01-08:

#22
Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Για τη δευτερη καμπανια δεν ειδα το βιδεο οποτε επιφυλασσομαι, αλλα ρε συ Niyia πως εξυψωνει τα ελαττωματα των αλλων-απ'τα-μοντελα-της-διαφημισης-ανθρωπων, οταν τα νουμερα της φτανουν μεχρι extra small (γιατι ξεκινανε απο extra extra extra super duber extra small) ? Εννοω οτι στην πραξη ειναι αλλ'αντ'αλλων. Και για την πρωτη οπως ειπα μου φαινεται αλλ'αντ'αλλων και η ιδεα, στη δευτερη τουλαχιστον υπαρχει!
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
[...] δηλώνει ότι ως εταιρεία απευθύνεται σε όλους. Μάλιστα, θεωρώ πως δεν τους ειρωνεύεται καθόλου, ίσα ίσα τους "εξυψώνει" (αν κ προσπαθεί να εξισώσει αυτά που στην ουσία δεν εξισώνονται=κενές υποσχέσεις, αλλά αυτό είναι μιά άλλη υπόθεση).
[...]
Το εξυψώνει το έβαλα σε εισαγωγικά, δεν το εννοώ εννοείται κυριολεκτικά, απλά ήθελα να τονίσω πως ο σκοπός της εταιρείας ήταν να δηλώσει την ιδιαιτερότητα κ τη διαφορετικότητα των ρούχων της (τότε) no matter how we look. [τι να σας πω, δεν είμαι κ ο ιδιοκτήτης της Ντίζελ, απλός καταναλωτής είμαι ]

Όσο για τα χχχχχχχχsmall, δεν είμαι το αρμόδιο άτομο να το υποστηρίξει αυτό (σορρυ)




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niyia : 03-02-08 στις 21:02. Αιτία: σβήσιμο υ.γ. ως εκτός τόπικ
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους