Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,104 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,213 μηνύματα σε 74,659 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Γερμανός ή Κινέζος;

Πολυξένη Καφετζή

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Πολυξένη Καφετζή
H Πολυξένη Καφετζή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H Πολυξένη Καφετζή έγραψε στις 14:29, 18-01-08:

#1
Αναρωτιέμαι ποιό πρέπει να είναι το πραγματικό όνομα της πολυδιαφημισμένης αλυσίδας?

Αγόρασα ένα κινητό Ε65 ΝΟΚΙΑ από τον ΓΕΡΜΑΝΟ με επιδότηση από CosmOTE στις 29/10/2007.
Η συσκευή στην δεύτερη εβδομάδα παρουσίασε στο φωτισμό του πληκτρολογίου. Η ΝΟΚΙΑ alphacopy
στην οποία το πήγα για επισκεύη (μέτα από την παρότρυνση του ΓΕΡΜΑΝΟΥ) μου επέστρεψε την ίδια μετά από δύο μήνες σχεδόν (αναρωτιέμαι τη πραγματική της αξία μετά από δύο μήνες) αναφέροντας ότι το μενού μετά από update, δεν έχει ελληνική γλώσσα και ότι η συγκεκριμένη συσκευή προορίζεται για άλλη ευρωπαική χώρα και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ το αναβάθμιζε σε ελληνικά. Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη συνέχεια δέχθηκε να περάσει ελληνική γλώσσα στη συσκευή (αυτονότο) αλλά μου επέστρεψε τη συσκευή μετά από δύο εβδομάδες χωρίς να τα καταφέρει και αναφέροντας (επινοώντας) επι λέξη τα παρακάτω:

KATA TON ΕΛΕΓΧΟ ΔΙΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΛΟΓΩ ΕΙΣΧΩΡΗΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΑΣ ΙΔΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ.

Εννοείται ότι η συσκευή λειτουργεί κανονικά αλλά δεν έχει απλά την ελληνική γλώσσα...

Αυτή η αντιμετώπιση εντάσσεται στα πλαίσια της "ΒΟΛΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ"? Η πρέπει να
γίνω ο Rivaldo, ή Σπανούλης, ή ο Τσαλίκης για να κάνουν το αυτονόητο να μου δώσουν (έγκαιρα
όχι πλέον) μια συσκευή με ελληνικά (εννοείται να λειτουργεί), όπως αυτή που αγόρασα πριν τρείς
μήνες και δεν έχω καταφέρει να χρησιμοποιήσω πάνω από 10 μέρες?

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο πρόβλημα? Έχω ήδη κάνει καταγγελία στο Εμπορικό Επιμελητήριο.

Ευχαριστώ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη borat
Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 4,524 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε στις 16:04, 18-01-08:

#2
Eίναι γενικά γνωστό πως ορισμένες φορές ο Γερμανός πουλάει συσκεύες παρα-εισαγωγής που από την ελληνική αντιπροσωπία της ΝΟΚΙΑ δε γίνονται δεκτές σε ότι αφορά service και άλλες ανάλογες διαδικασίες. Από την άλλη πλευρά και η alpha copy είναι ένα συνώνυμο της παραφοσύνης και του παραλόγου.
Στη θέση σου θα απαιτόυσα άμεση αντικατάσταση της συσκευής, και όταν λέω άμεση εννοώ ΑΜΕΣΗ! Μπές τσαμπουκαλεμένη στο μαγαζί κάνε όσο περισσότερη φασαρία μπορείς, γίνε ενοχλητική και κατά τη γνώμη μου θα καταφέρεις να πάρεις μια καινούρια στα χέρια σου.


Φιλικά, borat!
Κουράγιο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Resident Evil

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Resident Evil
H Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,055 μηνύματα.

H Resident Evil (δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλευεται) έγραψε στις 16:01, 19-01-08:

#3
ΣΥμφωνώ με το Borat. Φασαρία στο ΓΕΡΜΑΝο (κατά προτίμηση σε ώρα αιχμής και με κόσμο μέσα) και λέγοντας μεταξύ άλλων ότι η καταγγελία εναντίον τους είναι ήδη στο εμπορικό επιμελητήριο.

Με τέτοια αντιμετώπιση πάντως σε άλλο μαγαζί [στο πλαίσιο] μου έκαναν αυτό που (διαφήμιζαν ότι γίνεται) και αρνιόντουσαν να μου κάνουν για 10 μέρες.

Πάρε ένα τηλέφωνο και στο ΙΝΚΑ να τους ρωτήσεις αν μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 16:09, 19-01-08:

#4
υπαρχει και σχετικο θεμα στο στεκι με το ΙΝΚΑ..
μπες κι εκει να δεις..


ελεος πια. τι βλακες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Oralee
H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 5,264 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε στις 19:50, 19-01-08:

#5
Πάντως κι εγώ όταν έκανα παρόμοια φασαρία στο ΠΛΑΙΣΙΟ επίσης, μου αντικατέστησαν επιτόπου ένα gps που είχα πάρει και δεν δούλευε και στην αρχή μου έλεγαν να το πάω για service (ενώ το είχα αγοράσει πριν μισή ώρα!)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη borat
Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 4,524 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε στις 20:12, 20-01-08:

#6
Αρχική Δημοσίευση από XRZ
ΣΥμφωνώ με το Borat. Φασαρία στο ΓΕΡΜΑΝο (κατά προτίμηση σε ώρα αιχμής και με κόσμο μέσα) και λέγοντας μεταξύ άλλων ότι η καταγγελία εναντίον τους είναι ήδη στο εμπορικό επιμελητήριο.
Πολύ σωστά τα λες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kalypso (lily allen)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη kalypso
H lily allen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Μονακό (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,764 μηνύματα.

H kalypso έγραψε στις 20:18, 20-01-08:

#7
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με μία συσκευή που είχα στην κατοχή μου μόνο 4 μήνες! Άρχισαν να χαλάνε pixels στην οθόνη χωρίς λόγο και αιτία και το πήγα για επισκευή στο Γερμανό. Μετά από τρεις εβδομάδες τους πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου και του είπαν ότι επειδή έχει μπει μέσα υγρασία, δεν το καλύπτει η εγγύηση και η επισκευή θα κοστίσει 190 ευρώ!

Δεν έχω πάει ακόμα να το πάρω και ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω με αυτό το ζήτημα! Με έχει νευριάσει κι εμένα πολύ...

Πάντως δεν πίστευα ότι το έχουν κάνει και σε άλλους! Αν είναι δυνατόν... Πολυξένη σε ποιο κατάστημα το πήγες; Σε ποια περιοχή εννοώ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Πολυξένη Καφετζή

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Πολυξένη Καφετζή
H Πολυξένη Καφετζή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H Πολυξένη Καφετζή έγραψε στις 20:10, 02-02-08:

#8
Τελικά πήγα τη συσκεύη σε ένα υποκατάστημα της NOKIA alphacopy
στη Θεσσαλονίκη, απλά για να μου περάσουν την ελληνική γλώσσα
και ένας έλεγχος για τυχόν υγρασίες... (εννοείται χωρίς να
αναφέρω όλα τα προηγούμενα). Διευκρίνησα ότι σε περίπτωση
εύρεσης υγρών (...), θα ήθελα να φωτογραφήσω τη συσκεύη
(με τα υγρά...). Ο ίδιος ο υπάλληλος μου ανέφερε ότι σε
αυτή την περίπτωση δεν θα μπορούσε να γίνει οτιδήποτε γιατί
θα "καιγόταν" η συσκευή...

Μετά από δύο ημέρες πήρα την συσκευή με τα ελληνικά (πληρώνοντας
τα 17 ευρώ επειδή δεν ίσχυε η εγγύηση για το νέο τηλέφωνο 3 μηνών
με 2 μήνες στο service...), η οποία λειτουργούσε κανονικότατα.
Παράλληλα πήρα επίσημα έγγραφη διαβεβαίωση από το service, ότι:

ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ...

Την επόμενη μέρα αντίγραφο της παραπάνω διαβεβαίωσης προστέθηκε
στα υπόλοιπα έγγραφα της καταγγελίας στο Εμπορικό Επιμελητήριο.

Στο τοπικό κατάστημα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ επέδειξα το παραπάνω έγγραφο
μαζί με την γνωμοδότηση του "έγκυρου service" του ΓΕΡΜΑΝΟΥ όπως
και τη συσκευή που λειτουργούσε κανονικά.

Το ίδιο απόγευμα επικοινώνησε μαζί μου υψηλόβαθμο στέλεχος από
τα κεντρικά του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και ζήτησε να αποστείλλω με FAX τη
διαβεβαίωση της NOKIA. Ακολούθησε και η επικοινωνία και άλλων
στελεχών, οι οποίοι πλέον δέχτηκαν να ικανοποιήσουν τα αιτήματα
μου (που πλέον ήταν άλλη συσκευή NOKIA - όχι Ε65 με ελληνικό
μενού, ελληνικό πληκτρολόγιο και να καλύπτεται πλέον από
εγγύηση της alphacopy και όχι από τον ΓΕΡΜΑΝΟ μόνο...)

Το νέο τηλέφωνο είναι το 7900 και με βάση τον σειριακό αριθμό
καλύπτεται από εγγύηση της alphacopy...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη borat
Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 4,524 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε στις 20:16, 02-02-08:

#9
Τι καλά που θα ήταν αν απαντούσες σε κανένα από τα ερωτήματα μας!

Τέλος πάντων, χαίρομαι που ξεμπέρδεψες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

The Djinn (Mario)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη The Djinn
Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 3,168 μηνύματα.

O The Djinn έγραψε στις 20:37, 02-02-08:

#10
Οταν λενε εχουν μπει υγρα στο κινητο μην περιμενετε να ανοιξετε την συσκευη και να βρειτε νερα μεσα...
Εαν γινοταν κατι τετοιο, τοτ οχι απλα δεν θα ανοιγε καν η συσκευη...αστο.
Απλουστατα η πρωτη και πιο συνηθισμενη "καραμελα" των αντιπροσωποιων ειναι να λενε οτι εχει πιασει "υγρασια" η πλακετα (συσκευη) και οτι πρεπει να γινει αλλαγη αυτης με χρεωση φυσικα του πελατη.
(Αν οντως μια συσκευη εχει υγρασια μεσα, χανεις την εγγυηση)
Αυτο αν δεν κανω λαθος φαινεται απο μια "ταινια" που εχουν οι συσκευες μεσα και που σε περιπτωση υγρασιας αλλαζει εντελως το χρωμα της.(Δεν ξερω αν γινεται ακομα με αυτη την μεθοδο και αν γινοταν απο ολες τις εταιρειες).

Τεσπα...στην Ελλαδα μερικα πραγματα δεν θα αλλαξουν ποτε...δυστυχως~!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους