Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,092 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,040 μηνύματα σε 74,647 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Marketing: Δημιουργεί ή ικανοποιεί ανάγκες;

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 21:19, 20-01-08:

#1
Απο όποια πλευρά και να το δω, σαφής απάντηση δεν υπάρχει. Το μαρκετινκ δεν ικανοποιεί μόνο ανάγκες, ούτε δημιουργεί μόνο ανάγκες.
Παρ' όλ' αυτά κάποιοι υποστηρίζουν το ένα απο τα δύο με σθένος.
Ποια είναι η δική σας άποψη και γιατί;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Tech Manager

Το avatar του χρήστη Scandal
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 3,023 μηνύματα.

O Scandal έγραψε στις 22:57, 20-01-08:

#2
Κάνει και τα δύο.

Θεωρητικά...
Σύμφωνα με την Οικονομία, οι ανάγκες έχουν τρεις ιδιότητες, την Εξέλιξη, τον Πολλαπλασιασμό και τον Κορεσμό.
- Ο όρος εξέλιξη αναφέρεται στη διαφοροποίηση των αγαθών που υπάρχουν για την ικανοποίηση μιας ανάγκης.
- Πολλαπλασιασμός των αναγκών σημαίνει δημιουργία νέων αναγκών.
Βασικοί λόγοι που συντελούν στον πολλαπλασιασμό και την εξέλιξη των αναγκών είναι η Τεχνολογία, η Μίμηση των ανθρώπων, η Συνήθεια και η Διαφήμιση.
- Κορεσμός μιας ανάγκης συνοπτικά σημαίνει ότι μετά την ικανοποίησή της, μια ανάγκη χάνει για ένα χρονικό διάστημα την ισχύ της όταν ικανοποιείται (προσωρινός κορεσμός).

Οι καταναλωτές επιδιώκουν τη μέγιστη χρησιμότητα που απολαμβάνουν από την κατανάλωση προϊόντων (δλδ την μέγιστη ικανοποίηση για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα).

Ορισμός του Marketing: Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, το marketing περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού οι οποίες αποβλέπουν στην αναγνώριση των αναγκών των καταναλωτών, στην ανάπτυξη των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών που τις ικανοποιούν και στη δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων ζήτησης οι οποίες θα οδηγήσουν σε επιτυχείς πωλήσεις.
Οι ενέργειες του marketing αποσκοπούν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών μέσω του σχεδιασμού, της παραγωγής και της διάθεσης των προϊόντων ή υπηρεσιών.

Μια από τις μεταβλητές του μίγματος Marketing (Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση) είναι και η Προώθηση των αγαθών που αποσκοπεί στην πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που διατίθεται και στην προσπάθεια να πειστούν οι καταναλωτές ότι αυτό το προϊόν ή αυτή η υπηρεσία είναι η καλύτερη εναλλακτική επιλογή για την ικανοποίηση των αναγκών τους, διαμορφώνοντας ευνοϊκή καταναλωτική συμπεριφορά.

Αυτά από την Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων και την Οικονομία Γ' Λυκείου.
Απ' ότι φαίνεται, κυρίως δημιουργεί νέες ανάγκες αλλά και ικανοποιεί.

-petros

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Κακή Επιρροή
H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,729 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε στις 22:57, 20-01-08:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Giovanna
Απο όποια πλευρά και να το δω, σαφής απάντηση δεν υπάρχει. Το μαρκετινκ δεν ικανοποιεί μόνο ανάγκες, ούτε δημιουργεί μόνο ανάγκες.
Παρ' όλ' αυτά κάποιοι υποστηρίζουν το ένα απο τα δύο με σθένος.
Ποια είναι η δική σας άποψη και γιατί;

Ικανοποιεί τις ανάγκες του αφεντικού και δημιουργεί ανάγκες στον πελάτη
Αλλά πιστεύω ότι ως επί το πλείστον δημιουργεί κι όχι ικανοποιεί (αν και δεν έχω διαβάσει επί του θέματος πράγμα που μάλλον θα μου καταλογηστεί σε σχέση με την απάντηση μου )
Το γιατί....
Γιατί αν δεν δημιουργούσε ανάγκες δεν θα μπορούσε να πληρωθεί η υπηρεσία του μάρκετινγκ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Palladin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Palladin
H Palladin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,368 μηνύματα.

H Palladin έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει, έγραψε στις 23:04, 20-01-08:

#4
Κι εγώ τείνω προς το ότι δημιουργεί. Δεν πιστεύω ότι όντως χρειαζόμαστε τα 20 διαφορετικά είδη σαμπουάν (για σούπερ έξτρα διαμαντένια λάμψη). Επίσης πιστεύω (χωρίς να μπορώ να το αποδείξω) ότι σε πολλές περιπτώσεις πχ αντιρυτιδικές κρέμες ή μαγικά προϊόντα αδυνατίσματος λένε ψέμματα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 04:48, 21-01-08:

#5
In the factory we make cosmetics; in the drugstore we sell hope.
- Charles Revson


Σαφως και δημιουργει περισσοτερες απο οσες καλυπτει. Το πολυ κακο ειναι οτι δημιουργει πολυ περισσοτερες απο οσες καλυπτει !

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Lorien : 21-01-08 στις 22:07.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 19:19, 21-01-08:

#6
Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 22:12, 21-01-08:

#7
Οι αναγκες αν το παρουμε με την αρχικη και σωστη σημασια της λεξεως, ειναι πραγματα χωρις τα οποία δεν μπορουμε να ζησουμε.

Μετα σιγα σιγα την καναμε πιο ευρεια την εννοια και αναφερομαστε σε πραγματα που μας κανουν την ζωη πιο ανετη.

Μετα πιο ομορφη.
Μετα πιο χλιδατη.

Καπου αναμεσα βγηκε κε η εκφραση "πλασματικες αναγκες" για να προσπαθησει να διαχωρησει πότε αρχιζουμε να το παρακανωουμε. Ομως κατι τετοιο ειναι υποκειμενικο και ο καθενας βαφτιζει "απαραιτητα" διάφορα πραγματα, γιατι απλά ετσι τον συμφερει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 22:21, 21-01-08:

#8
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;
Εχει απαντησει ο πετρος..
και το εχει θεσει πολυ καλα

χαιρομαι που διαβαζω τοσες πολλες αποψεις, και μαλιστα αρκετα διαφορετικες η μια απο την αλλη

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 22:25, 21-01-08:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Κακή Επιρροή
Ικανοποιεί τις ανάγκες του αφεντικού και δημιουργεί ανάγκες στον πελάτη
Αλλά πιστεύω ότι ως επί το πλείστον δημιουργεί κι όχι ικανοποιεί (αν και δεν έχω διαβάσει επί του θέματος πράγμα που μάλλον θα μου καταλογηστεί σε σχέση με την απάντηση μου )
Το γιατί....
Γιατί αν δεν δημιουργούσε ανάγκες δεν θα μπορούσε να πληρωθεί η υπηρεσία του μάρκετινγκ...
δε θα συμφωνησω απολυτα σε αυτο, αν και εχεις ενα δικιο: --> ξερετε τι ποσο απο την τιμη του προιοντος που αγοραζετε στη λιανικη, ειναι αυτο που παει στο Marketing? "μολις" το μισο! απιστευτο?


Αρχική Δημοσίευση από Palladin
Κι εγώ τείνω προς το ότι δημιουργεί. Δεν πιστεύω ότι όντως χρειαζόμαστε τα 20 διαφορετικά είδη σαμπουάν (για σούπερ έξτρα διαμαντένια λάμψη). Επίσης πιστεύω (χωρίς να μπορώ να το αποδείξω) ότι σε πολλές περιπτώσεις πχ αντιρυτιδικές κρέμες ή μαγικά προϊόντα αδυνατίσματος λένε ψέμματα
αν ελεγαν αποδεδειγμενα ψεμματα καλο μου, με αναλυσεις, μετρησεις και δε ξερω γω τι αλλο, θα τους ειχαν κατεδαφισει οι ανταγωνιστες. ειναι ηθικο ζητημα (και τα ηθικα στις μεγαλες εταιριες, τα οποια αφορουν διαφημιση και ταμπελες στο προιον) εξεταζονται πολυ προσεκτικα..
παρολαυτα συμφωνω μαζι σου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 22:32, 21-01-08:

#10
Oι ανταγωνιστες δεν ειναι και πολυ ευκολο να το κανουν αυτο, καθως ολοι τις ιδιες σαχλαμαρες ουσιες χρησημοποιουνε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 22:33, 21-01-08:

#11
Οι ανταγωνιστες θα εκαναν σχεδον τα παντα για να παραμεινουν ΜΟΝΟΙ στο παιχνιδι.

αλλα μην κολλας στη λεξη βρε, υπαρχουν πολλοι που πρεπει να ελεγχουν. δεν ειναι αυτο το θεμα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 22:40, 21-01-08:

#12
Σε ποια λεξη βρε ;
Σιγουρα οι εταιριες κανουν οτι μπορουν, εκτός ομως απο το να καψουν το βασικ "χαρτι" τους , πανω στο οποιο στηριζονται ολοι παρεα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Giovanna

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Giovanna
H Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών . Έχει γράψει 3,070 μηνύματα.

H Giovanna έγραψε στις 22:45, 21-01-08:

#13
ανταγωνιστες.


υπαρχουν κι αλλοι που ελεγχουν
αλλα οπως ειπα, σα να ξεφευγομεν ελαφρως.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 22:57, 21-01-08:

#14
Α θα εννοεις αυτους που λαδωνονται !

Ξεφευγομεν λες ; Θα το σκεφτω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 12:41, 24-01-08:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;
Κάθε ανθρώπινη ανάγκη είναι και ένας περιορισμός( ή απουσία) της προσωπικής ή συλλογικής ελευθερίας των ανθρώπων. Εμπειρικά, η ανάγκη φυτρώνει εκεί όπου συχνάζουν οι ανικανοποίητες- προσωρινά ή παρατεταμένα- επιθυμίες. Το μόνο έδαφος, όπου με τίποτε δεν ευδοκιμεί η ανάγκη ως τέτοια, είναι η ευδαιμονία. Εκεί, δεν έχει πέραση ούτε και το Μάρκετινγκ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 01:28, 25-01-08:

#16
@Νωευς,
Έτσι όπως παρουσιάζεις τις ανάγκες είναι σαν να είναι κάτι αρνητικό. Όμως μην ξεχνάμε ότι οι ανάγκες είναι που οδηγούν τον άνθρωπο σε ένα καλύτερο επίπεδο ζωής.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Κακή Επιρροή
H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,729 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε στις 15:50, 01-02-08:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
@Νωευς,
Έτσι όπως παρουσιάζεις τις ανάγκες είναι σαν να είναι κάτι αρνητικό. Όμως μην ξεχνάμε ότι οι ανάγκες είναι που οδηγούν τον άνθρωπο σε ένα καλύτερο επίπεδο ζωής.
περίπου....
γιατί τελικά κάποια στιγμή φτάνεις να δουλεύεις απ το πρωι ως το βραδυ για να καλύψεις τις "ανάγκες" που σου δημιουργήθηκαν επειδή ήθελες ενα καλύτερο επίπεδο ζωής
Και τελικά... μόνο καλύτερο επιπεδο ζωής δεν εχεις γιατί απλά δουλεύεις συνεχώς
Είναι ένας φαυλος κύκλος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 00:39, 02-02-08:

#18
Το ότι επιθυμεί κάποιος μια "ποιότητα" ή μάλλον καλύτερα πολυτέλεια (δεν είμαι κατά της πολυτέλειας) όπου δεν μπορείς να την αγγίξει με την συγκεκριμένη δουλεία είναι δικό του λάθος. Ας άλλαζε δουλεία

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 00:57, 02-02-08:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;

Δεν υπάρχει μία κ μόνο ανάγκη για να ορίσουμε. Ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες. Κ για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε αν το ΜΚΤ (=Marketing) μας ικανοποιεί ή μας δημιουργεί τις ανάγκες θα πρέπει να γνωρίζουμε καταρχήν ποιες είναι αυτές οι ανάγκες μας κ έως ποιο σημείο τις έχουμε ικανοποιήσει.

Μία από τις γνωστότερες θεωρίες σχετικές με την ιεράρχιση των αναγκών είναι αυτή του
Abraham_Maslow (1908-1970), ευρύτερα γνωστή κ ως Πυραμίδα του Maslow ή αλλιώς Πυραμίδα των Αναγκών.

Σύμφωνα με τον A. Maslow, μόνο οι ανάγκες που δεν έχουν ικανοποιηθεί είναι παράγοντες υποκίνησης. Τις ανάγκες αυτές τις ιεράρχησε σε πέντε κατηγορίες:

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  maslow2.jpg
Εμφανίσεις:  1106
Μέγεθος:  24,9 KB

Ξεκινώντας από κάτω προς τα πάνω :
  • Οι φυσιολογικές ανάγκες οι οποίες είναι οι βασικές ανάγκες που έχει ο άνθρωπος, όπως για παράδειγμα την ανάγκη για αέρα, τροφή, ύπνο κ.λ.π.
  • Οι ανάγκες ασφάλειας που αφορούν τις ανάγκες που έχουμε για ένα σπίτι, για να προστατεύουμε το σώμα μας από διάφορες επιθέσεις, να είμαστε υγιείς, να έχουμε μια ψυχολογική προστασία.
(Τα δυο αυτά είδη αναγκών ικανοποιούν τα ζωικά ένστικτα.)
  • Οι ανάγκες κοινωνικής αποδοχής οι οποίες έχουν σχέση με την ανάγκη να έχουμε ένα κύρος στην κοινωνία, έναν κύκλο που να μας αγαπά και να μας αποδέχεται, μέσα στον οποίο αισθανόμαστε καλά.
  • Οι ανάγκες αυτό - εκτίμησης τις οποίες ο άνθρωπος έχει ανάγκη να παίρνει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή, να βασίζεται στα πόδια του και να έχει δικές του ιδέες και πιστεύω, κ
  • Οι τελευταίες ανάγκες στην πυραμίδα είναι οι ανάγκες αυτοπραγμάτωσης. Οι ανάγκες αυτές περικλείουν την επιθυμία να εκπληρώσει ο άνθρωπος δυναμικά όλα αυτά που μπορεί να είναι, να γίνεται πιο ολοκληρωμένος, πιο «γεμάτος». Για να είναι κάποιος αυτοπραγματωμένος, χρειάζεται να έχει τις κάτω ανάγκες τακτοποιημένες. Υπολόγισε ότι το 2% του κόσμου είναι πραγματικά αυτό-πραγματωμένο.
Για να ανέβει κάποιος μια βαθμίδα στην Πυραμίδα, θα πρέπει να έχει ικανοποιήσει τις Ανάγκες της προηγούμενης βαθμίδας.

Ο Maslow υποστήριξε ότι ο βαθμός παρακίνησης του ανθρώπου επηρεάζεται από τον βαθμό μη ικανοποίησης των αναγκών, και ότι παρακινητικές είναι οι ανάγκες όταν δεν ικανοποιούνται. Άρα, κριτήριο υποκίνησης είναι η ανικανοποίητη ανάγκη.


Σύμφωνα με τον Μaslow, η απόλυτη ικανοποίηση των αναγκών δεν υπάρχει και σε έναν μέσο άνθρωπο ικανοποιούνται κατά 85% οι φυσιολογικές του ανάγκες, 70% οι ανάγκες για ασφάλεια, 50% οι κοινωνικές ανάγκες, κατά 40% η ανάγκη για αυτοεκτίμηση και κατά 10% οι ανάγκες για αυτοολοκλήρωση. Στην ιεραρχική αυτή δομή δεν μπορείς να παρακινήσεις μια ανάγκη αν δεν έχει καλυφθεί σε μεγάλο ποσοστό η προηγούμενη.

Πηγή



Αρχική Δημοσίευση από Νωεύς
Κάθε ανθρώπινη ανάγκη είναι και ένας περιορισμός( ή απουσία) της προσωπικής ή συλλογικής ελευθερίας των ανθρώπων. Εμπειρικά, η ανάγκη φυτρώνει εκεί όπου συχνάζουν οι ανικανοποίητες- προσωρινά ή παρατεταμένα- επιθυμίες. Το μόνο έδαφος, όπου με τίποτε δεν ευδοκιμεί η ανάγκη ως τέτοια, είναι η ευδαιμονία. Εκεί, δεν έχει πέραση ούτε και το Μάρκετινγκ!
Δεν κατάλαβα τίποτα. Μου το εξηγείς?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niyia : 02-02-08 στις 02:03. Αιτία: αλλαγή συνημμένου αρχείου
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 01:15, 02-02-08:

#20
Εγώ πιστεύω ότι το μάρκετινγκ δεν δημιουργεί εκ νέου ανάγκες, αλλά φέρνει στην επιφάνεια υπάρχουσες που τις είχαμε "θάψει" λόγω έλλειψης χρημάτων, χρόνου κλπ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

bizwriter

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη bizwriter
Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 45 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε στις 23:22, 11-02-08:

#21
Οι ανάγκες προϋπάρχουν. Αυτό που κάνουν οι marketers είναι να προσπαθούν να επηρεάσουν τις επιθυμίες των καταναλωτών. Ο marketer της Ferrari, για παράδειγμα, προσπαθεί να πείσει τους καταναλωτές ότι η ανάγκη για κοινωνική καταξίωση θα ικανοποιηθεί αποκτώντας το προϊόν του. Η ανάγκη της κοινωνικής καταξίωσης, ωστόσο, προϋπάρχει.

Το μάρκετινγκ δεν δημιουργεί ανάγκες. Επηρεάζει επιθυμίες.

Από post στο προσωπικό μου blog.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 18:08, 12-02-08:

#22
Συμφωνώ με τον bizwriter (καλωσήρθες κιόλας ).

Ωστόσο αν κάποιος δεν έχει ικανοποιήσει τις ανάγκες ασφαλείας, λόγου χάρην, θα μπορούσε να ικανοποιήσει ανάγκες κοινωνικής καταξίωσης ή ακόμα κ ανάγκες ανώτερου επιπέδου (οι οποίες προϋποθέτουν ότι έχουν ικανοποιηθεί οι ανάγκες των προηγούμενων επιπέδων) ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 19:44, 12-02-08:

#23
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
@Νωευς,
Έτσι όπως παρουσιάζεις τις ανάγκες είναι σαν να είναι κάτι αρνητικό. Όμως μην ξεχνάμε ότι οι ανάγκες είναι που οδηγούν τον άνθρωπο σε ένα καλύτερο επίπεδο ζωής.
Ποιο είναι οριακά( έως και φαντασιακά) το "καλύτερο επίπεδο ζωής"; Από την οποιαδήποτε σχετική απάντηση, εκτιμώ, θα πρέπει να ξεκινήσει και η απόπειρα απάντησης στο ερώτημα:

Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;

Ως γνωστό( το θεμελιώδες αξίωμα της Οικονομικής Επιστήμης ξεκινάει από την ασύμπτωτη σχέση των " απεριόριστων αναγκών" και των "περιορισμένων διαθέσιμων μέσων". Από αυτή προκύπτει η βασική και αφετηριακή παραδοχή, ότι ο άνθρωπος(ως άτομο) επιδιώκει την μέγιστη δυνατή ωφέλεια, με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niyia : 12-02-08 στις 20:08. Αιτία: διόρθωση quote
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 20:32, 12-02-08:

#24
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Συμφωνώ με τον bizwriter (καλωσήρθες κιόλας ).

Ωστόσο αν κάποιος δεν έχει ικανοποιήσει τις ανάγκες ασφαλείας, λόγου χάρην, θα μπορούσε να ικανοποιήσει ανάγκες κοινωνικής καταξίωσης ή ακόμα κ ανάγκες ανώτερου επιπέδου (οι οποίες προϋποθέτουν ότι έχουν ικανοποιηθεί οι ανάγκες των προηγούμενων επιπέδων) ?
Εγώ πιστεύω πως ναι. Κάπου είχα διαβάσει ότι ακόμη και οι άστεγοι (που προφανώς δεν έχουν ικανοποιήσει τις ανάγκες ασφαλείας) έχουν μεταξύ τους έναν "ανταγωνισμό" για κάποια θέματα (πχ σε ποιο παγκάκι θα κοιμηθούν ήταν ένα παράδειγμα νομίζω, δυστυχώς δεν με βοηθά η μνήμη μου) που κάνουν ορισμένους εξ αυτών να έχουν περισσότερη καταξίωση στα μάτια των υπολοίπων.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 20:48, 12-02-08:

#25
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Εγώ πιστεύω πως ναι. Κάπου είχα διαβάσει ότι ακόμη και οι άστεγοι (που προφανώς δεν έχουν ικανοποιήσει τις ανάγκες ασφαλείας) έχουν μεταξύ τους έναν "ανταγωνισμό" για κάποια θέματα (πχ σε ποιο παγκάκι θα κοιμηθούν ήταν ένα παράδειγμα νομίζω, δυστυχώς δεν με βοηθά η μνήμη μου) που κάνουν ορισμένους εξ αυτών να έχουν περισσότερη καταξίωση στα μάτια των υπολοίπων.
Παρά το ότι συμφωνώ με τη "διαπίστωση", θα πρέπει να ομολογήσω, ότι αυτή εξηγεί(αιτιολογεί σε "βάθος" ή "διαφορικά") το "Μεγάλο Μάρκετινγκ" της ιστορίας, τους μεταναστευτικούς, αποικιακούς και ιμπεριαλιστικούς πολέμους, με μία λέξη, τον Πόλεμο: καταξίωση=νίκη!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 22:30, 13-02-08:

#26
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Ωστόσο αν κάποιος δεν έχει ικανοποιήσει τις ανάγκες ασφαλείας, λόγου χάρην, θα μπορούσε να ικανοποιήσει ανάγκες κοινωνικής καταξίωσης ή ακόμα κ ανάγκες ανώτερου επιπέδου (οι οποίες προϋποθέτουν ότι έχουν ικανοποιηθεί οι ανάγκες των προηγούμενων επιπέδων) ?
Σύμφωνα με το Maslow, δεν απαιτείτε η ικανοποίηση κατά 100% κάθε κατηγορίας για να προχωρήσουμε στην επόμενη. Μάλιστα ο βαθμός ικανοποίησης διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Niyia
H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 679 μηνύματα.

H Niyia έγραψε στις 00:17, 14-02-08:

#27
Ναι, οκζ, ο Μaslow υποστηρίζει πως δεν μπορούμε να παρακινήσουμε μια ανάγκη αν δεν έχει καλυφθεί σε μεγάλο ποσοστό η προηγούμενη. Απαιτείται μερική ικανοποίηση αναγκών κάποιου επιπέδου προκειμένου να υπάρξει μετακίνηση σε άλλο επίπεδο, π.χ.:
85% Φυσιολογικές (φαγητό, νερό, αέρας, στέγη, σεξ)
70% Ασφάλειας (προστασία, τάξη, σταθερότητα)
50% Κοινωνικές (φιλία, στοργή, συμμετοχή, αίσθηση του “ανήκω”)
40% Ανάγκες του “Εγώ” (γόητρο, κοινωνική θέση, αυτοεκτίμηση)
10% Αυτοπραγμάτωση

Όμως, οι χαμηλότερες ανάγκες δεν παροτρύνουν τα άτομα γενικά κ η έλλειψή τους μάλλον τους αποτρέψουν από το να προσπαθήσουν. Μόνο οι υψηλότερες ανάγκες στην ιεραρχία του Maslow είναι παρακινητικές.

Οπότε, (επιμένω εγώ στην ερώτησή μου) πως παρακινείται κάποιος π.χ. που δεν είναι κοινωνικός να ικανοποιήσει τις ανάγκες του "εγώ" του για μια καλύτερη κοινωνική θέση?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 09:05, 14-02-08:

#28
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Ναι, οκζ, ο Μaslow υποστηρίζει πως δεν μπορούμε να παρακινήσουμε μια ανάγκη αν δεν έχει καλυφθεί σε μεγάλο ποσοστό η προηγούμενη. Απαιτείται μερική ικανοποίηση αναγκών κάποιου επιπέδου προκειμένου να υπάρξει μετακίνηση σε άλλο επίπεδο, π.χ.:
85% Φυσιολογικές (φαγητό, νερό, αέρας, στέγη, σεξ)
70% Ασφάλειας (προστασία, τάξη, σταθερότητα)
50% Κοινωνικές (φιλία, στοργή, συμμετοχή, αίσθηση του “ανήκω”)
40% Ανάγκες του “Εγώ” (γόητρο, κοινωνική θέση, αυτοεκτίμηση)
10% Αυτοπραγμάτωση

Όμως, οι χαμηλότερες ανάγκες δεν παροτρύνουν τα άτομα γενικά κ η έλλειψή τους μάλλον τους αποτρέψουν από το να προσπαθήσουν. Μόνο οι υψηλότερες ανάγκες στην ιεραρχία του Maslow είναι παρακινητικές.

Οπότε, (επιμένω εγώ στην ερώτησή μου) πως παρακινείται κάποιος π.χ. που δεν είναι κοινωνικός να ικανοποιήσει τις ανάγκες του "εγώ" του για μια καλύτερη κοινωνική θέση?
Θεωρώ ότι ένα άτομο που έχει καλύψει π.χ. την ανάγκη για φαγητό πολύ "φτωχά" ότι θα του δημιουργήσει παρακίνηση η ικανότητα μιας πιο "πλούσιας" κάλυψης.

Ωστόσο θέτεις το ερώτημα αν κάποιος μπορεί να αναζητά κοινωνικό status ενώ δεν έχει φίλους. Συμβαίνει αυτό, νομίζω όλοι έχουμε παρατηρήσει ή έχουμε διαβάσει για άτομα που ενώ χαρακτηρίζονται από την μοναξιά προσπαθούν να επιτύχουν στόχους που εμπίπτουν σε "ανώτερες" κατηγορίες. Για παράδειγμα ο John Nash, την ανάγκη για φιλία την κάλυψε με έναν "μαθηματικό" τρόπο... "έστω ότι έχω έναν φίλο - συγκάτοικο"

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 10:54, 14-02-08:

#29
Οι πολιτικές μου προσδοκίες

Θα ήθελα να ζήσω σε μία (νέα) «παγκόσμια κατάσταση πραγμάτων», όπου:
-Θα εργάζομαι υποχρεωτικά( για εμένα και το «σύστημα») 3 ώρες(η 1 ως απλήρωτη υπερωρία και υπέρ του «Οικοσυστήματος»), ανά ημέρα, σε μία εβδομάδα εργάσιμων ημερών: Δευτέρα-Τρίτη και Πέμπτη-Παρασκευή.
-Θα εργάζομαι υποχρεωτικά(για εμένα και το «σύστημα») 5 ώρες, για να «γνωρίσω τον εαυτό μου»[2 ώρες Παιδεία-2 ώρες Εκπαίδευση -1 ώρα Τέχνη], ανά ημέρα, σε μία εβδομάδα εργάσιμων ημερών: Δευτέρα-Τρίτη και Πέμπτη-Παρασκευή. Η αντικειμενική αξιολόγησή των επιδόσεων μου εδώ, θα διαμορφώνει και τον ατομικό μου «Δείκτη πρόνοιας», απʼ τον οποίο θα εξαρτάται το ανά εβδομάδα ελεύθερο ατομικό μου πιστωτικό όριο, για τις όποιες καταναλωτικές μου ανάγκες.
-Να καταναλώνω ελεύθερα και σύμφωνα με το εκάστοτε «πιστωτικό όριό μου», άλλες 8 ώρες κάθε εργάσιμης ημέρας, για την καλλιέργεια της σχέσης μου με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον(χόμπυ): πολιτική, ψάρεμα, ανθοκομική, ζωοτεχνία, φυτολογία, υγεία και παρόμοια.
-Και τις υπόλοιπες 8 ώρες των εργάσιμων ημερών, να μπορώ να κοιμάμαι με την ασφάλεια που παρέχει η βεβαιότητα, ότι όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι, δεν έχουν κανένα λόγο να μην με ανέχονται(συμπαθούν, αγαπούν), όσο τουλάχιστον και εγώ εκείνους.
-Την Τετάρτη, και πρώτη αργία της κάθε εβδομάδας, να ασχολούμαι μόνον με τις προσωπικές μου επιθυμίες. Το Σάββατο, με τα «προβλήματα της Φύσης» και την Κυριακή, με τις «επιθυμίες του Θεού».
-Και πάνω από όλα, θα ήθελα, να είμαι ο έσχατος μεταξύ όλων, που θα απολάμβανε μία τέτοια «παγκόσμια τάξη πραγμάτων».
Είναι άραγε εφικτή;;;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lugar

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη lugar
H lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών . Έχει γράψει 810 μηνύματα.

H lugar έγραψε στις 14:41, 14-02-08:

#30
Ναι, οκζ, ο Μaslow υποστηρίζει πως δεν μπορούμε να παρακινήσουμε μια ανάγκη αν δεν έχει καλυφθεί σε μεγάλο ποσοστό η προηγούμενη. Απαιτείται μερική ικανοποίηση αναγκών κάποιου επιπέδου προκειμένου να υπάρξει μετακίνηση σε άλλο επίπεδο, π.χ.:
85% Φυσιολογικές (φαγητό, νερό, αέρας, στέγη, σεξ)
70% Ασφάλειας (προστασία, τάξη, σταθερότητα)
50% Κοινωνικές (φιλία, στοργή, συμμετοχή, αίσθηση του “ανήκω”)
40% Ανάγκες του “Εγώ” (γόητρο, κοινωνική θέση, αυτοεκτίμηση)
10% Αυτοπραγμάτωση
Να βάλω μιά άλλη διάσταση? Τι ποσοστό των παραπάνω "χαμηλότερων" αναγκών πρέπει να καλύψει ο καλλιτέχνης πριν φτάσει να καλύψει την "αυτοπραγμάτωση" που είναι από τις βασικές ανάγκες/εκφράσεις του?

Οι ανάγκες είναι πολύ προσωπικό πράγμα, το marketing προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι κοινές και πολύ μεγαλύτερες από ότι είναι...........

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους