Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,094 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,072 μηνύματα σε 74,651 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Κακή και καλή τέχνη

Leica (Ιο)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Leica
H Ιο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

H Leica έγραψε στις 11:43, 02-06-08:

#1
Πιστεύετε πως υπάρχει καλή και κακή τέχνη?Με ποια κριτήρια την διαχωρίζουν οι κριτικοί και οι ιστορικοί της τέχνης?Ποια κριτήρια κάνουν το μαύρο τετράγωνο του Malevich αριστούργημα, ενώ τα πρώτα έργα του Gauguin μικρές αποτυχίες?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Γίδι
H Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,605 μηνύματα.

H Γίδι υπό τις διαταγές της Μπριάμ έγραψε στις 11:52, 02-06-08:

#2
Η τέχνη είναι ένα παράθυρο στον κόσμο, μία οπτική γωνία.
Οι κριτικοί δεν είναι οι μόνοι που θα καθορίζουν τι είναι τέχνη, άλλωστε έχουν κάνει πολλές φορές τρανταχτά λάθη.

Δεν υπάρχει καλή ή κακή τέχνη, αν δεν εμπλέκεται κάποια κακοποίηση (πχ να σκοτώσεις κάποιον και να το δείξεις), όλα είναι επιτρεπτά.
Σημασία έχει τι θα πει το τρέμουλο στην καρδούλα μας...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Rempeskes
Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,593 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε στις 14:38, 02-06-08:

#3
Eχμ... Βεβαίως υπάρχει κακή τέχνη, όπως υπάρχει κακή λογοτεχνία, κακή ηθοποιία, κακή κουζίνα (...η δική μ').

Θα πω κάτι που θα πάει για διαγραφή, όπως συμβαίνει συνήθως όταν αναφέρω τη λέξη-ταμπού "μεταμοντέρνος".

Η προσκόλληση στα κλασσικά μοτίβα κυριάρχησε τόσο πολύ και τόσο μακρόν, που οι νέες τάσεις των τελών του 19ου/αρχών 20ου αι. ήρθαν σαν ανανεωτικός αέρας. Όπως ήταν φυσιολογικό, μια χούφτα πεφωτισμένοι άνθρωποι έθεσαν τις βάσεις και σχεδίασαν τη πορεία - για να ακολουθήσουν ένα μύριο άλλοι, με ελάχιστο νου ή προσήλωση στις αρχές, και να στρεβλώσουν ό,τι αποπειράθηκαν να σιάξουν οι πρωτοπόροι. Οι άνθρωποι αυτοί είναι γνωστοί στην επιστημονικήν ορολογίαν ως "τρόμπες", χάριν ακριβείας όμως θα τους αποκαλούμε "μοντερνιστές".

Ας μείνουμε στο μαύρο τετράγωνο.
Ο αγαπητός Μάλεβιτς, κοιτώντας μια μέρα έξω από το παράθυρο του, παρατήρησε την τσαρική ρωσία και θέλησε να απεικονίσει τα αισθήματά του. Οι κριτές (καταλύτες, όπως είπε και το γι), πάντοτε ντρεπόμενοι να παραδεχθούν ότι δεν καταλαβαίνουν κάτι, άρχισαν να σωρρεύουν ερμηνείες και επαίνους, με αποτέλεσμα ένα έργο παιδικής σύλληψης να ανακηρυχθεί ως σημείο καμπής των εικαστικών τεχνών του 20ου αιώνα.

Αντιπαράλληλα, ο Γκωγκέν, ακολουθώντας λιγότερο αντιδραστικά μοτίβα και πάντοτε στη βάση του ότι δημιούργησε πολύ καλύτερα έργα στην ωριμότητά του, πάντοτε θα θεωρείται ότι ξεκίνησε ως ...κακός ζωγράφος, και ένα μύριο κριτές-μοντερνιστές θα προσυπογράφουν αυτή την άποψη.


Το ηθικό δίδαγμα? Δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως κάτι, ένα περιορισμένο κριτήριο, με το οποίο μπορούμε να πούμε πότε ένα έργο αποτελεί τέχνη.

Οι εργατοώρες.

Συνήθως, οτιδήποτε μπορεί να ετοιμαστεί εντελώς πρόχειρα από ένα πεντάχρονο με υλικά κουζίνας, δεν είναι Καλή Τέχνη. Και με αυτή την άποψη, πολλά από τα σημαντικότερα μεταμοντερνιζέ έργα δεν είναι παρά αρπαχτές.

Κλείνω το μήνυμα με το μόνο ειλικρινές και αυθεντικό έργο τέχνης που παρήγαγε ο ώριμος 20ος αιώνας, το - κάπου το έχουμε ξαναπεί ή κάνω λάθος?- Merde d' Artiste του Μαντσόνι:




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Rempeskes : 02-06-08 στις 14:40. Αιτία: ωρθωγραφφεία
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ηρώ (Μαρούλι)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Ηρώ
H Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Αρχιτέκτονας . Έχει γράψει 2,132 μηνύματα.

H Ηρώ πλέκει μενεξέδες και έγραψε στις 16:08, 02-06-08:

#4
Για μένα τέχνη είναι προσωπική έκφραση του κάθε καλλιτέχνη και έγκειται φυσικά στα πλαίσια του υποκειμενικού.
Μόνο έτσι μπορείς να την αξιολογήσεις και πραγματικά απογοητεύομαι από τα αντικειμενικά κριτήρια στα οποία την έχουν υποβάλλει.

Δεν είναι δυνατόν να καταλάβουμε ένα έργο τέχνης, αν δεν μπορέσουμε να συμμεριστούμε το αίσθημα απελευθέρωσης και θριάμβου που ένιωσε ο καλλιτέχνης αντικρύζοντας το επίτευγμά του.

Αν η τέχνη δεν ήταν εμπορεύσιμη, δε θα υπήρχαν κριτικοί. Δε θα υπήρχαν αυτά τα αντικειμενικά κριτήρια, οι αξιολογήσεις που πολλές φορές ε΄ρχονται σε παρεξηγήσεις και το είδος εκείνο της κριτικής που παρανοεί εντελώς το έργο τέχνης.

Κάθε γενιά απορρίπτει κάποια στιγμή τα κριτήρια των προγενέστερων και φτάνουμε στο σημείο τέχνη να θεωρείται οτιδήποτε πρωτοτυπεί, οτιδήποτε ξεφεύγει από κανόνες.

Όπως ανφέρεται και στο " Χρονικό της Τέχνης" του Gombrich, στην πραγματικότητα η τέχνη με κεφαλαίο -Τ- δεν υπάρχει. Υπάρχουν μόνο οι καλλιτέχνες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

underwater

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη underwater
H underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,498 μηνύματα.

H underwater έγραψε στις 17:34, 02-06-08:

#5
Για μένα δεν υπάρχει το δίλημμα. Η τέχνη φυσικά μπορεί να είναι καλή και κακή. Έχει το ίδιο βάθος και καλλιτεχνική υπόσταση το τραγούδι ''Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια'' με το ''Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης''? Για ποιό λόγο να μην συμβαίνει το ίδιο σε ζωγραφική, γλυπτική κι υπόλοιπες καλλιτεχνικές εκφάνσεις?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Leica (Ιο)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Leica
H Ιο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

H Leica έγραψε στις 09:30, 04-06-08:

#6
Αρχική Δημοσίευση από underwater
Για μένα δεν υπάρχει το δίλημμα. Η τέχνη φυσικά μπορεί να είναι καλή και κακή. Έχει το ίδιο βάθος και καλλιτεχνική υπόσταση το τραγούδι ''Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια'' με το ''Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης''? Για ποιό λόγο να μην συμβαίνει το ίδιο σε ζωγραφική, γλυπτική κι υπόλοιπες καλλιτεχνικές εκφάνσεις?
Ναι οκ,αλλά τι κάνει το ''Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης'' κακή τέχνη?
Άλλωστε υπάρχουν πολλοί που δεν το θεωρούν κακή τέχνη..Στην περίπτωση αυτή ισχύει το πάνσοφο ρητό ''τα σκουπίδια του ενός είναι θησαυρός του άλλου''.Μήπως δεν θα έπρεπε να υπάρχει κριτική της τέχνης και να αφεθεί στο προσωπικό κριτήριο του καθενός?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Leica (Ιο)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Leica
H Ιο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

H Leica έγραψε στις 09:32, 04-06-08:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Rempeskes
Κλείνω το μήνυμα με το μόνο ειλικρινές και αυθεντικό έργο τέχνης που παρήγαγε ο ώριμος 20ος αιώνας, το - κάπου το έχουμε ξαναπεί ή κάνω λάθος?- Merde d' Artiste του Μαντσόνι:




Θα πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Rempeskes
Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,593 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε στις 11:09, 04-06-08:

#8
Κακώς. Το είπα στη πλάκα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorelai (Νατασα)

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorelai
H Νατασα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 99 μηνύματα.

H Lorelai έγραψε στις 11:47, 04-06-08:

#9
Στην αρχη μου ηρθε να πω οτι τεχνη που γινεται αποκλειστικα για χρημα δεν ειναι τεχνη. Αλλα δεν μπορω να πεισω ουτε τον εαυτο μου γι'αυτο xD
Οπωσδηποτε ομως τα εργα που γινονται με αφορμη τα συναισθηματα, κρυβουν κατι παραπανω απο ενα μεγαλο ταλεντο.
Οσο για τα σκυλοτραγουδα, νταξει πιστευω πως και αυτοι ακομα που τους αρεσουν μπορουν να καταλαβουν οτι δεν ειναι αριστουργηματα και δεν μπορουν να λεγονται τεχνη. Οπως η αμερικανικη ποπ και η ραπ κλπ ειδικα η τελευταια ποτε δεν καταλαβα γιατι λεγεται μουσικη in the first place. Ειναι απλα ενας συνθορυθμος και μια απαγγελια. NEway

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Leica (Ιο)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Leica
H Ιο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 15 μηνύματα.

H Leica έγραψε στις 11:57, 04-06-08:

#10
Κακώς,είναι εφυέστατο και σατιρικό.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Rempeskes
Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,593 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε στις 12:27, 04-06-08:

#11
Ου να χαθείς, που θα μας πείς και σάτυρους


επανερχόμεθα ον τόπικ.

Οπωσδηποτε ομως τα εργα που γινονται με αφορμη τα συναισθηματα, κρυβουν κατι παραπανω απο ενα μεγαλο ταλεντο.
Όταν αντικείμενο μελέτης είναι ο άνθρωπος, πάντα υπάρχουν πάνω από ένας δρόμοι για την ίδια κορυφή.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Δεσμώτης

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Δεσμώτης
Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 3,564 μηνύματα.

O Δεσμώτης έγραψε στις 00:19, 17-07-09:

#12
“Η τέχνη γεννιέται και στεριώνει εκεί όπου υπάρχει διαχρονική και ακόρεστη δίψα για το πνευματικό, το ιδεώδες, μια δίψα που οδηγεί τους ανθρώπους στην τέχνη. Η σύγχρονη τέχνη έχει πάρει λανθασμένη τροπή, καθώς εγκαταλείπει την αναζήτηση του νοήματος της ύπαρξης και επικυρώνει την αυταξία του ατόμου. Ό,τι φιλοδοξεί να είναι τέχνη αρχίζει να μοιάζει εκκεντρική ενασχόληση διαβλητών προσώπων που υποστηρίζουν ότι κάθε ατομική δραστηριότητα έχει καθαυτήν αξία, απλώς και μόνο ως επίδειξη πεισματικής επιμονής. Στην καλλιτεχνική δημιουργία όμως η προσωπικότητα δεν επιβάλλεται, παρά υπηρετεί μιαν άλλη, υψηλότερη και συλλογική ιδέα. Ο καλλιτέχνης είναι πάντοτε υπηρέτης και προσπαθεί μονίμως να ξεπληρώσει το χάρισμα που του δόθηκε. Αλλά ο σύγχρονος άνθρωπος δεν θέλει να κάνει την παραμικρή θυσία, ακόμα κι αν μόνο με τη θυσία επιβεβαιώνεται. Αυτά τα βασικά πράγματα σιγά σιγά τα ξεχνούμε, και χάνουμε αναπόφευκτα κάθε αίσθηση του προορισμού μας…”

Αντρέι Ταρκόφσκι, Σμιλεύοντας το χρόνο, Νεφέλη, 1987

“Βασικά, με το “Σμιλεύοντας το χρόνο”, δεν υποστήριξα τίποτε καινούργιο - αμφιβάλλω αν υπήρξε έστω και μία λέξη δική μου. Η όποια αξία του εντοπίζεται στο γεγονός ότι, σμιλεύοντας το χρόνο, έπαψα να είμαι ο Ταρκόφσκι που αντιπαθούσα κι έγινα ο Ταρκόφσκι που θαυμάζεις εσύ κι όλοι οι άλλοι.
Τα ίδια, πάνω-κάτω, πίστευα και έγραφα από παλιά. Όμως ο λόγος που δεν δημοσίευσα το Μαρτυρολόγιο όσο ζούσα ήταν ακριβώς επειδή αισθανόμουν (φοβόμουν, είναι η αλήθεια) ότι οι ιδέες και οι απόψεις μου ακούγονταν σαν διαμαρτυρίες κάποιου που πασχίζει για την αναγνώριση. Μην κοιτάς που η επιτυχία μού χτύπησε την πόρτα νωρίς, στα 30 μου. Χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να της ανοίξω - μέχρι να πείσω τον εαυτό μου ότι η γνώμη που έχουν οι άλλοι για μένα έχει την ίδια αξία με τη γνώμη που έχω εγώ για τον εαυτό μου. Γιʼ αυτό βλέπω με κατανόηση και συμπάθεια όλους εκείνους που, ενώ δημοσιεύουν τις ιδέες τους εν ζωή, αξιώνουν αποδοχή που ταιριάζει σε νεκρούς ήρωες. Προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο. Δεν βρίσκω τίποτε κακό σε αυτό. Αν είχα τη δύναμη και την πίστη τους, δεν θα έκανα ταινίες - θα έβγαζα βιβλία με τα οποία θα κατέκρινα πεποιθήσεις, θα κατακεραύνωνα πρόσωπα και φορείς, όλους αυτούς που με κρατούν στην αφάνεια. Αλλά δεν μου έχει μείνει πια δύναμη - αυτό είναι το πρόβλημα”.

Πέτερ Γκάους, “Αντρέι Ταρκόφσκι: Συνέντευξη με ένα βρικόλακα” (εκδ. Εκδημίων, 1999)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 19-07-09 στις 03:11.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 03:32, 19-07-09:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Ηρώ
Αν η τέχνη δεν ήταν εμπορεύσιμη
Ας εξαιρέσουμε τον κινηματογράφο, μουσική και θέατρο και αυτό για να μην αναγκαστούμε συμπεριλάβουμε στην συζήτηση MTV, Hollywood κτλ κτλ όποτε θα πάει λίγο μακρυά το θέμα.

Για πιο λόγο θεωρείς ότι η τέχνη είναι εμπορεύσιμη και πως ακριβώς η εμπορικότητα την κάνει να είναι κακή τέχνη. Πως ακριβώς φαντάζεσαι μια μη εμπορική τέχνη;
Θεωρείς ότι ο καλλιτέχνης στην μη εμπορική τέχνη θα δημιουργούσε για την τέχνη; Ποίος σου λέει ότι, αντί για χρήματα, δεν θα κυνηγούσε την δόξα, την δημοσιότητα κτλ;

Το θέμα είναι υπερβολικά απλό, τα χρήματα δεν χάλασαν καμία τέχνη... η ματαιοδοξία μπορεί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Dark_kronos
Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.

O Dark_kronos Όλα είναι ψεύτικα έγραψε στις 10:53, 19-07-09:

#14
Οι κριτικοι ειναι απλα ενα ματσο κομπλεξικοι που κρινουν εργα αναλογα με τα χιλια δυο κομπλεξ τους...
Ο λογος που τους φορτωθικαμε εξαρχης, ειναι η αναγκη πολλων ανθρωπων να ακολουθουν οτι τους πει μια "αφθεντια"...
Απο εκει και περα τι σε νοιαζει εσενα τι λεει ενας κριτικος;...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fantasmenos (Διαταραγμένη Προσωπικότητα)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη fantasmenos
H Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,293 μηνύματα.

H fantasmenos γεννημένος να λέει σοφά πράγματα έγραψε στις 11:00, 19-07-09:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Το θέμα είναι υπερβολικά απλό, τα χρήματα δεν χάλασαν καμία τέχνη... η ματαιοδοξία μπορεί.
Μπαααα, το θέμα είναι υπερβολικά περίπλοκο, το χρήμα με χίλιους δύο τρόπους καθορίζει το τι θα βρίσκεται στο προσκήνιο και το τι έργο θα παράγει ο καλλιτέχνης...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ηρώ (Μαρούλι)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Ηρώ
H Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Αρχιτέκτονας . Έχει γράψει 2,132 μηνύματα.

H Ηρώ πλέκει μενεξέδες και έγραψε στις 11:55, 20-07-09:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Για πιο λόγο θεωρείς ότι η τέχνη είναι εμπορεύσιμη και πως ακριβώς η εμπορικότητα την κάνει να είναι κακή τέχνη. Πως ακριβώς φαντάζεσαι μια μη εμπορική τέχνη;
Θεωρείς ότι ο καλλιτέχνης στην μη εμπορική τέχνη θα δημιουργούσε για την τέχνη; Ποίος σου λέει ότι, αντί για χρήματα, δεν θα κυνηγούσε την δόξα, την δημοσιότητα κτλ;
Καταρχάς στη συνέχεια της πρότασης που έκοψες, εξηγώ για ποιο λόγο το λέω.

Τώρα.. σύμφωνα με την άποψή μου, ο καλλιτέχνης δημιουργεί για τον ΙΔΙΟ και όχι για την τέχνη, όπως αναφέρεις εσύ. Εξωτερικεύει με οποιαδήποτε μορφή τέχνης συναισθήματα, βιώματα.. τα οποία θα ήθελε να εκφράσει.
Όταν ο ίδιος λοιπόν έχει προκαλέσει με το βίο/δουλειά του θετικά ή αρνητικά, τότε έρχεται και η αναγνώριση στο έργο του, τα οποία φέρνουν δημοσιότητα, χρήματα κοκ.
Αυτή η τέχνη λοιπόν μπορεί να είναι εμπορεύσιμη, αλλά είναι "καλή τέχνη"
"Κακή τέχνη" είναι εκείνη που γίνεται με μόνο σκοπό το χρήμα, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι τέχνη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ophelia (Μάρα)

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Ophelia
H Μάρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 786 μηνύματα.

H Ophelia έγραψε στις 12:20, 20-07-09:

#17
"Κακή τέχνη" είναι εκείνη που γίνεται με μόνο σκοπό το χρήμα, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι τέχνη.
Με αυτήν την λογική όλα τα μυθιστορήματα του Ντοστογιέφσκι θεωρούνται κακή τέχνη, εφ' όσον ο μοναδικός λόγος που τα έγραφε ήταν για να πληρώνει τα χρέη του από την χαροπαιξία (για αυτό άλλωστε ήταν και τόσο ογκώδη -πληρωνόταν με βάση τον αριθμό των σελίδων) Μπορούμε όμως να τα θεωρήσουμε ως ''κακή τέχνη'';; Μπορούμε δηλαδή να κρίνουμε ένα αποτέλεσμα με βάση τις προθέσεις του καλλιτέχνη;;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ηρώ (Μαρούλι)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Ηρώ
H Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Αρχιτέκτονας . Έχει γράψει 2,132 μηνύματα.

H Ηρώ πλέκει μενεξέδες και έγραψε στις 12:56, 20-07-09:

#18
Αρχική Δημοσίευση από μάρα_κουταμάρα
Με αυτήν την λογική όλα τα μυθιστορήματα του Ντοστογιέφσκι θεωρούνται κακή τέχνη, εφ' όσον ο μοναδικός λόγος που τα έγραφε ήταν για να πληρώνει τα χρέη του από την χαροπαιξία (για αυτό άλλωστε ήταν και τόσο ογκώδη -πληρωνόταν με βάση τον αριθμό των σελίδων) Μπορούμε όμως να τα θεωρήσουμε ως ''κακή τέχνη'';; Μπορούμε δηλαδή να κρίνουμε ένα αποτέλεσμα με βάση τις προθέσεις του καλλιτέχνη;;

Δεν είναι το ίδιο. Καθόλου το ίδιο.
Μιλάμε για άλλες εποχές και έχω στο νου μου περισσότερο τη σύγχρονη τέχνη όταν μιλάω για αυτόν τον διαχωρισμό.
Με τον ίδιο τρόπο δεν αποκαλώ κακή τέχνη ΟΛΑ τα δημιουργήματα της Αναγέννησης.
Αλλά αν θες δε με συγκινούν εξίσου με έργα άλλων.
Ο Ντοστογιέφσκι άφησε μια καριέρα, για να αφιερωθεί στη λογοτεχνία και στη συγγραφή.
Αφιερώθηκε στην τέχνη του και δεν αμφιβάλλει κανείς, από αυτούς που έχουν διαβάσει έστω και ένα μυθιστόρημά του, ότι ήταν χαρισματικός.
Εκτός των άλλων όλα του τα βιβλία έχουν στοιχεία και επιρροές από τη ζωή του.

Όπως ανέφερα, όταν ο καλλιτέχνης μελετάει το τι αρέσει στην πλειοψηφία του κόσμου με στόχο να πουλήσει και αυτό και δημιουργεί, περισσότερο για να γίνει διάσημος μέσα από ψεύτικες ιδιαιτερότητες, τότε αυτό με ενοχλεί.

Ο Ντοστογιέφκσι δεν ήταν ψεύτικος ακόμα κι όταν έγραφε ψεύτικες ιστορίες.


Δεν μπορώ να ονομάσω για παράδειγμα καλή τέχνη τα δημιουργήματα του Φοίβου,γιατί δημιουργεί σύμφωνα με το τι θα ακουστεί φέτος το καλοκαίρι, παρολαυτά είναι τέχνη (μουσική)

Δεν τα έχω με την εμπορικότητα των καλλιτεχνημάτων, αλλά δεν έχουν να μου πουν τίποτα αυτά τα καλλιτεχνήματα όταν έχουν ως αυτοσκοπό το χρηματικό κέρδος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

@nt¤wnis|~|¤e (Αντώνης)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη @nt¤wnis|~|¤e
Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 427 μηνύματα.

O @nt¤wnis|~|¤e έγραψε στις 14:22, 24-07-09:

#19








Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rascal_gd (Call me Joe!!)

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη rascal_gd
Ο Call me Joe!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,368 μηνύματα.

O rascal_gd is Full of Shit!!! έγραψε στις 15:32, 24-07-09:

#20
Κακη τεχνη ειναι η στοχευμενη τεχνη.

Καλη τεχνη ειναι η ελευθερη τεχνη.

rascal_gd

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

painter

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη painter
Ο painter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 62 ετών . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

O painter έγραψε στις 11:04, 10-09-09:

#21
Δεχόμενοι τους “ειδικούς” και τον τρόπο ερμηνείας της τέχνη -για κάθε έργο τέχνης-, τότε απλά θα παπαγαλίζουμε υιοθετώντας τον ένα ή άλλο τρόπος σκέψης.
Σε μια έκθεση μοντέρνας τέχνης ο εκεί υπεύθυνος μου είπε κοντολογίς πως μπορεί να μου εξηγήσει καλύτερα από τον δημιουργό των έργων το νόημά που σε αυτά υπάρχουν...!
Πως πρέπει να βλέπουμε τελικά την Τέχνη;
Ως Τέχνη, ή όπως θέλουν οι διάφοροι της κουλτούρας ως τέχνη για την τέχνη; Αλήθεια ο άνθρωπος τι ρόλο κρατά σε αυτή την περίπτωση;
Υπάρχει όμως μια σωστή βάση απ' όπου μπορούμε να τα δούμε όλα. Μια αφετηρία απ' όπου θα βρούμε τα μέτρα και τα σταθμά, τα ζύγια με άλλα λόγια.
Είναι το σώμα μας.
Πριν αναφερθώ για την τέχνη σε σχέση με εμάς και το σώμα μας, θα πως δυο λόγια για τον τρόπο που έμαθα να το συγκρίνω και με πιο γενικά “προβλήματα” και προβληματισμούς που είχα στην εφηβική μου ηλικία.
Στις γενιές του 50-70, οι περισσότεροι φοιτητές ήσαν κατά κανόνα αριστεροί, αφού αυτό εμπεριείχε από τη φύση του τότε κάτι το επαναστατικό. Το λυπηρό ήταν η άμεση μεταστροφή τους στον καπιταλισμό μόλις αποκτούσαν δουλειά, όνομα και λεφτά.
Κάνοντας τη σύγκριση με το σώμα μου, έβλεπα πως το στομάχι μου για παράδειγμα δεν μπορούσε να είναι κουμουνιστής εάν δεν γίνει πρώτα καπιταλιστής.
Δηλαδή, έπρεπε πρώτα να Φάει, να καλό φάει μάλιστα, να αποκτήσει δηλαδή όλα αυτά που στη συνέχεια θα μπορούσε να προσφέρει στο σώμα μου.
Δεν μπορεί να είσαι κομουνιστής και κρατάς τη χούφτα σου στραμμένη προς τα πάνω...!
Είσαι απλά ένας ζήτουλας.
Καλό είναι να αποκτάς πρώτα αυτά που πρέπει, -καπιταλισμός-, και στη συνέχεια μοιράζεις -ποτέ το ίδιο το κεφάλαιο- στο κόσμο γύρο σου.
Οι τότε φοιτητές δεν ήταν παρά θλιβερές φιγούρες που είχαν την αυταπάτη του αγωνιστή, και βέβαια δεν μιλώ για όλους, γι όσους δηλαδή ακολούθησαν με συνέπεια τα νεανικά τους πιστεύω και αργότερα, όταν έγιναν κι αυτοί κάποιοι.
...Μη ξεχνάτε πως το σώμα μας είναι η ορατή πλευρά της ύπαρξής μας, πως πίσω και βαθύτερα κρύβει άπειρες δυνατότητες.
Ο εσωτερικός μας πλούτος, είναι σαν τα υπόγεια νερά, που όσο τα κρατάς υπόγεια, δε διαφέρει από το να μην τα έχεις καθόλου. Όταν μέσα από τη γνώση, ή τη διάθεση να δημιουργήσουμε, ανοίξουμε κάποιες διεξόδους, τότε γινόμαστε κι εμείς πηγή προσφοράς στην ανθρωπότητα.

Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να συμβούν και άσχημα, όταν ερμηνεύσουμε λάθος αυτήν μας την προσφορά. Βγάζοντας το καινούριο στην επιφάνεια, αν το τσιγκουνευόμαστε και δεν το μοιράσουμε ολόγυρά σε πολλούς "διψασμένους", δε θα είναι τίποτε άλλο από στάσιμα νερά, όπου σύντομα θα γεννήσουν αβγά τα κουνούπια, ανάμεσα σε πράσινες λειχήνες που θα καλύπτουν την παγερή τους επιφάνεια.
Αντίθετα, όταν απλόχερα τα μοιράσεις στον περίγυρό, θα είσαι κι εσύ μια πηγή ζωντανή, καθώς από τα σπλάχνα σου θα βγαίνει καθαρό και γάργαρο και κρυστάλλινο και ζωογόνο το νερό.
Το παράδοξο, αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε οι άνθρωποι σήμερα, είναι πως εμείς ήμαστε απλώς η πηγή.
Δεν είμαστε το νερό.

Αν πεισματικά κλείσουμε και δεν επιτρέψουμε την έξοδό του, αυτό θα βγει από μια άλλη πηγή, διπλά μας, ή ακόμη χειρότερα, μακριά μας.
Ανοίγοντας όμως διάπλατα τη δική μας πηγή, τόσο πιο πλούσια και η προσφορά μας στον κόσμο, τόσο μεγαλύτερα τα δικά μας οφέλη από το ζωντανό νερό που γίνεται ο δικός μας εσωτερικός πλούσιος κόσμος.
Ας μη κάνουμε κι εμείς το λάθος να κρατήσουμε για μας αυτά τα νερά. Λίμνη με όψη θολή, γεμάτη γυρίνους κι έντομα...
Αφήστε το νερό της δικής σας πηγής να τρέξει ελεύθερα. Μην ανησυχείτε. Δεν πάει χαμένο. Η Γη γύρω μας διψά κι αν ξεδιψάσει μας ανταμείβει πλουσιοπάροχα, γιατί η πηγή είναι η ίδια η ζωή.
Οι άνθρωποι φυτεύουντα δέντρα της αρεσκείας τους και μετά αναζητούν την πηγή, ανοίγοντας εδώ κι εκεί τρύπες στη γη, αναζητώντας την "αγάπη" που θα τα κρατήσει στη ζωή....”



Με άλλα λόγια, νομίζω πως ο άνθρωπος είναι Τριαδικός. Έχει το νου που τα θέλει ξεκάθαρα, τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, αλλά έχει και το συναίσθημα που δε γνωρίζει από σχήματα και περιγράμματα.
Οι “φωτογραφικοί” δημιουργοί στην τέχνη ανήκουν περισσότερο στη πρώτη μερίδα των ανθρώπων δηλαδή που λειτουργούν περισσότερο με το νου, με καθαρά σχήματα και πιστότητα ως προς το πρωτότυπο.
Οι μοντέρνοι ανήκουν περισσότερο στη δεύτερη μερίδα, αυτών που λειτουργούν μόνο με το συναίσθημα, αδιαφορώντας για σχήματα και λογικές ερμηνείες.
Όμως η τελειότητα δεν μπορεί παρά να είναι η πληρότητα και όχι να είναι Μέρος μόνο του όλου.
Αν λοιπόν το ανθρώπινο σώμα είναι τέλειο με τη λογική -την εικόνα- και το συναίσθημα – το ανεικονικό-, τότε στην Τέχνη θα πρέπει να αναζητούμε και το σχήμα και την έκφραση όπου αυτή υπάρχει μέσα κι ανάμεσα από τις γραμμές και τα χρώματα.
Οι παραστατικοί δημιουργοί είναι χαμηλών τόνων άνθρωποι. Εκεί που εκνευρίζομαι, είναι στους αφηρημένους δημιουργούς που γενικά και δίχως εξαιρέσεις σνομπάρουν τους πάντες και πάντα που είναι πέρα από τον εαυτούλη τους...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ophelia : 10-09-09 στις 12:54. Αιτία: αφαίρεση διαφημιστικού λινκ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

christinelle

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη christinelle
H christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,793 μηνύματα.

H christinelle δεν είχε τι να κάνει και έγραψε στις 22:08, 19-03-12:

#22
Δεν άντεξα και απαντάω με την κλασσική απάντηση που φυλάω για τέτοια ερωτήματα:

"It's pretty, but is it Art ?"

Απόσπασμα από το The Conundrum of the Workshops του Kipling.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mercury (Doctor)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Mercury
Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 30 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,749 μηνύματα.

O Mercury Madman with a blue box... έγραψε στις 22:14, 19-03-12:

#23
Στην Γαλλία του 19ου αιώνα οι καλλιτέχνες είχαν υιοθετήσει μία φράση ''l'art pour l'art'',"Art for art's sake".
Όπου κατέκριναν τους κριτικούς που έθαβαν τα έργα τους. Η τέχνη δεν μπορεί να κριθεί αντικειμενικά,μόνο υποκειμενικά.
Αυτό που για κάποιον είναι αίσχος,για τον αλλόν είναι αριστούργημα.

Δεν υπάρχει κακή και καλή τέχνη.ΜΟΝΟ τέχνη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rainbow Blues

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη Rainbow Blues
H Rainbow Blues αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Έμπορος . Έχει γράψει 228 μηνύματα.

H Rainbow Blues ... έγραψε στις 23:54, 19-03-12:

#24
Αρχική Δημοσίευση από Mercury
Στην Γαλλία του 19ου αιώνα οι καλλιτέχνες είχαν υιοθετήσει μία φράση ''l'art pour l'art'',"Art for art's sake".
Όπου κατέκριναν τους κριτικούς που έθαβαν τα έργα τους. Η τέχνη δεν μπορεί να κριθεί αντικειμενικά,μόνο υποκειμενικά.
Αυτό που για κάποιον είναι αίσχος,για τον αλλόν είναι αριστούργημα.

Δεν υπάρχει κακή και καλή τέχνη.ΜΟΝΟ τέχνη.
Συμφωνώ.

Αν και δεν μπορω να πώ καλλιτέχνη τον άνθρωπο που αμπαρώνεται σε μια γκαλερί με πέντε άλλους εξωγήινους που του λένε πόσο καλό είναι το έργο του και όταν μπείς ανυποψίαστος μέσα σε κοιτάνε σαν να φοράς τα εσώρουχα πάνω από τα ρούχα. Η τέχνη είναι για όλους!! Τέλος!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 00:16, 20-03-12:

#25
Η τέχνη είναι καθαρά υποκειμενική, είναι η αισθητική και η ματιά του καθενός. Ο Μερκ τα λέει πολύ καλά, με βρίσκει σύμφωνη.
Χαριν παραδείγματος πρόσφατου: το παρακάτω '' κλικ'' σίγουρα είναι κακό -παρμενο ποστ απο άλλο θέμα/ ας μου επιτρέψει η Ρεζ που με βρίσκει κι εκείνη εκεί σύμφωνη- αν και πολλοί θα το θεωρήσουν τέχνη.
Είναι τέχνη που σε μένα τουλάχιστον δεν αρέσει

Αρχική Δημοσίευση από Resident Evil
είναι ζαβοί αυτοί οι σχεδιαστές...

κλικ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη venividivici
H venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,737 μηνύματα.

H venividivici έγραψε στις 11:23, 14-06-14:

#26
Κακή τέχνη για μένα υπάρχει...είναι αυτή που εκπορνεύεται, που προκαλεί απλά για να προκαλεί, αυτή που κατευθύνει και καθοδηγεί …

Καλή τέχνη είναι αυτή που σε πάει παρακάτω μπορεί όχι με ολόκληρο βήμα έστω και κάποια mm πιο πέρα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους