Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,074 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,659 μηνύματα σε 74,624 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης ΟΤΕ

ToxicLips (Άννα)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη ToxicLips
H Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 291 μηνύματα.

H ToxicLips is thinking of her sins... έγραψε στις 08:08, 15-06-13:

Γεια σας παιδιά! Πρόκειται να μετακομίσω και θα ήθελα να μου περιγράψετε τις ενέργειες που πρέπει να κάνω για την μεταφορά γραμμής. Θα χρειαστεί να έρθει πάλι τεχνικός για να ενεργοποιήσει την γραμμή? Σκεφτόμουν να πάω στον οτε αλλά έχω ένα προαίσθημα ότι θα με βάλει να τηλεφωνώ στο 13888 πάλι Πόσο καιρό θα πάρει η όλη διαδικασία? Sorry αλλά είμαι άσχετη σε κάτι τέτοια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

• Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.

• (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

• Παρόμοια Θέματα
    • Διακοπή σύνδεσης internet - Από recpect
      Το θέμα έχει λάβει 7 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Internet και τοπικά δίκτυα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 25-03-09 στις 14:33.
    • Πακέτα σύνδεσης στο Internet - Από Luis
      Το θέμα έχει λάβει 10 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Internet και τοπικά δίκτυα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 04-02-09 στις 15:54.
    • Μεταφορά μαθημάτων - Από Afey
      Το θέμα έχει λάβει 3 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Σχολές-Τμήματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 14-10-08 στις 20:45.