×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,032 μέλη και 2,416,471 μηνύματα σε 75,354 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 552 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Οι υπολογιστές κάνουν κακό στα παιδιά;

xanp (Ξανθή)

Δραστήριο Μέλος

H Ξανθή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 150 μηνύματα.

H xanp έγραψε: στις 13:31, 24-09-08:

#1
Με αφορμή συζήτηση που είχαμε στο τσατ προ ημερών θα ήθελα να εκφέρουμε γνώμη σχετικά με το πότε πρέπει να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με τους υπολογιστές;

Ποια είναι η ορθή χρήση του υπολογιστή από τα παιδιά κατά την γνώμη σας;

Αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή και κοινωνικοποιεί εξίσου το άτομο ο υπολογιστής;

Τα παιδιά και οι έφηβοι που περνούν πολλές ώρες μπροστά από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή είναι δυνατόν να έχουν μακροχρόνια προβλήματα υγείας π.χ. οράσεως;

Υπάρχουν ψυχολογικές επιπτώσεις;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Bill

Διακεκριμένο μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,195 μηνύματα.

O Bill έγραψε: στις 13:42, 24-09-08:

#2
Το πότε θα έρθουν σε επαφή δεν πιστεύω ότι αποτελεί πρόβλημα.Όσο πιο νωρίς μάθουν να το χρησιμοποιούν σωστά,τόσο το καλύτερο γι αυτά.
Το σημαντικό είναι να μάθουν να το χρησιμοποιούν σωστά κι όχι να ξημεροβραδιάζονται παίζοντας παιχνίδια.

Σε μικρή ηλικία μπορεί να μάθει να γράφει κείμενα και να χειρίζεται αυτά τα προγράμματα.Είναι σημαντικό πλεονέκτημα να μπορεί να κάνει αυτά τα πράγματα από νωρίς καθώς και να μάθει να ψάχνει στο internet για ότι χρειάζεται να μάθει.

Για την αντικατάσταση της ανθρώπινης επαφής είμαι κάθετος στις μικρές ηλικίες καθώς μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στο θέμα κοινωνικοποίησης του παιδιού.Η ανθρώπινη επαφή σε μικρές ηλικίες πιστεύω ότι είναι απαραίτητη.

Για προβλήματα που μπορούν να προκύψουν υπάρχουν αρκετά ,από μυωπία μέχρι πρόβλημα στον καρπό.

Σε κάθε περίπτωση παν μέτρον άριστον που έλεγαν κι οι προγόνοι μας.Και στο θέμα της χρήσης και στις ώρες που θα περνάει μπροστά του ο καθένας μας.
12 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

underwater

Επιφανές Μέλος

H underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,498 μηνύματα.

H underwater έγραψε: στις 16:48, 24-09-08:

#3
Ο υπολογιστής είναι πολύ καλό κι ευχάριστο εργαλείο για τα παιδιά. Εγώ το χρησιμοποιώ και στην δουλειά μου, καθώς είναι διασκεδαστικό και υπάρχουν κάποιες δραστηριότητες που βοηθάν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Και 6 χρονών ή και μικρότερο να είναι το παιδί μπορεί να έρθει σε επαφή χρησιμοποιώντας προγράμματα κατάλληλα για το αναπτυξιακό του στάδιο.

Ιδιαίτερα προσεκτική θα ήμουν με το internet. Θα περίμενα να φτάσουν 8 χρονών, θα ήμουν από πάνω τους όταν θα το χρησιμοποιούσαν και θα έβαζα τα κατάλληλα φίλτρα. Το διαδίκτυο δεν είναι ασφαλές για τα παιδάκια! Αυτονομία, με την χρήση φίλτρων, από 10 χρονών και πάνω χοντρικά.

Κι επίσης πολύς περιορισμός στην ώρα που θα περάσουν. Το παιδί καλό είναι να κοινωνικοποιείται, οπότε, ναι, να μάθει να χειρίζεται τις νέες τεχνολογίες, αλλά και να κάνει σπορ, να μπει σε κάποια ομάδα καλλιτεχνική και κυρίως ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ.
8 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xanp (Ξανθή)

Δραστήριο Μέλος

H Ξανθή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 150 μηνύματα.

H xanp έγραψε: στις 18:44, 24-09-08:

#4
Συμφωνώ ότι η σωστή και επιβλεπόμενη χρήση του υπολογιστή βοηθά τα παιδιά να μάθουν σωστά την χρήση υπολογιστή αλλά αμέσως σκέφτομαι και το αντίθετο...
Ο υπολογιστής είναι εθιστικός ακόμα και για ένα παιδί φαντάζομαι, πως δίνοντας δικαίωμα στο παιδί να έχει υπολογιστή από τα 6 το πείθει ο γονέας να τον χρησιμοποιεί μόνο για εκπαιδευτικά προγράμματα και όχι για παιχνίδια; Ειδικά από την στιγμή που τα συνομήλικα τους μπορεί η μόνη χρήση που ξέρουν για τον υπολογιστή να είναι παιχνίδια;

Πιστεύω πως ο καλύτερος τρόπος διασκέδασης για το παιδί είναι το παιχνίδι με άλλα παιδιά, η συναναστροφή μαζί τους μιας και έτσι θα μάθει να ανταπεξέρχεται μέσα σε ομάδες και διάφορες καταστάσεις και όχι ο υπολογιστής...
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 6,557 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 19:52, 24-09-08:

#5
Εγω ειχα την πρβτη μου επαφαφη απο μερικων μηνων (απο οτι μου λενε... δεν θυμαμε..). Μου αρεσε να καθομαι να παρακολουθω ενω ο ξαδερφος μου επαιζε στο amiga. Στα 4 αρχισα να παιζω ο ιδιος, και εκ τοτε παντα amiga και υπολογιστες ητανε ενα μερος τις ζωης μου. Καπια εποχη το παρακανα, δεν λεω, αλλα νομιζω οτι μου εκανε περισσοτερο καλο παρα κακο. Καταρχην δεν κολισα χωρις λογο, ητανε αυτο που με εκανε να ξεφευγω, και εκτος αυτου με κρατισε μακρια απο διαφορα αλλα που θα μπορουσα να ειχα κανει αν δεν ειχα το pc αλλα και με εκανε να καταλαβω νωρις οτι δεν αξιζει να γυρναει η ζωη μου γυο απο το pc. Πιστευω ειναι καλητερα λοιπον απο μικρα τα παιδια να εχουν επαφη με το pc, ετσι και στην υπερβολη να φτασουν θα το καταλαβουν καπια στηγμη, ενω αν κολισουν αργα, ειναι αργα για να ξεκολησουν...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 20:04, 24-09-08:

#6
Κάπου ακούστηκε ότι το Internet πρέπει να χρησιμοποιείται με επιτήρηση από γονέα, ωστόσο έχω μια απορία. Άραγε όσοι είναι υπερ στην παραπάνω άποψη θα ελέγχετε και τι βιβλία διαβάζει; Πιστεύετε ότι μπορείτε να ελέγχετε και τις συζητήσεις που θα έχει με τους φίλους του;

Μήπως το να ελέγχουμε το Internet είναι μια τρύπα στο νερό και το καλύτερο είναι η προσπάθεια για δημιουργία μιας τέτοιας σχέσης με το παίδι όπου το ίδιο θα λέει τι διάβασε ή άκουσε;
8 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

underwater

Επιφανές Μέλος

H underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,498 μηνύματα.

H underwater έγραψε: στις 14:13, 25-09-08:

#7
Αρχική Δημοσίευση από xanp
Συμφωνώ ότι η σωστή και επιβλεπόμενη χρήση του υπολογιστή βοηθά τα παιδιά να μάθουν σωστά την χρήση υπολογιστή αλλά αμέσως σκέφτομαι και το αντίθετο...
Ο υπολογιστής είναι εθιστικός ακόμα και για ένα παιδί φαντάζομαι, πως δίνοντας δικαίωμα στο παιδί να έχει υπολογιστή από τα 6 το πείθει ο γονέας να τον χρησιμοποιεί μόνο για εκπαιδευτικά προγράμματα και όχι για παιχνίδια; Ειδικά από την στιγμή που τα συνομήλικα τους μπορεί η μόνη χρήση που ξέρουν για τον υπολογιστή να είναι παιχνίδια;
Αυτό που εννοούσα δεν ήταν να έχει το παιδί δικό του υπολογιστή, αλλά να χρησιμοποιεί τον οικογενειακό με προγράμματα που θα του δίνουν οι γονείς και επίβλεψη. Θα υπάρχουν όρια, ας πούμε ''σε 30' έλα να παίξουμε''!

Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Κάπου ακούστηκε ότι το Internet πρέπει να χρησιμοποιείται με επιτήρηση από γονέα, ωστόσο έχω μια απορία. Άραγε όσοι είναι υπερ στην παραπάνω άποψη θα ελέγχετε και τι βιβλία διαβάζει; Πιστεύετε ότι μπορείτε να ελέγχετε και τις συζητήσεις που θα έχει με τους φίλους του;

Μήπως το να ελέγχουμε το Internet είναι μια τρύπα στο νερό και το καλύτερο είναι η προσπάθεια για δημιουργία μιας τέτοιας σχέσης με το παίδι όπου το ίδιο θα λέει τι διάβασε ή άκουσε;
Το 6χρονο και 8χρονο δεν θα πάει στο βιβλιοπωλείο να αγοράσει μόνο του βιβλία και σίγουρα θα θέλω να έχω έλεγχο. Και πες ότι πηγαίνει στο περίπτερο και ζητάει πορνοπεριοδικό, πιστεύεις θα του το δώσει ο περιπτεράς? Εγώ νομίζω όχι.

Πέρα από αυτό συμφωνώ ότι η καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης με το παιδί είναι το πιο σημαντικό, αλλά τα αποτελέσματα θα φανούν σε μεγαλύτερες ηλικίες. Επειδή στον έφηβο δεν ασκείς τον ίδιο έλεγχο όπως στο 7χρονο. Ο έφηβος θα ψωνίσει τα βιβλία και τα cds που επιθυμεί, θα βγει και θα ξενυχτίσει, θα πιει και θα κάνει σεξ. Το 7χρονο δεν το αφήνουμε να γυρίσει μόνο σπίτι επειδή δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στους κινδύνους και όλη η προστατευτικότητα πρέπει να γενικεύεται σε όλους τους τομείς διαπαιδαγώγησης. Έχω ακούσει και τρελά που γίνονται από κυκλώματα παιδεραστών σε 1 συνέδριο με θέμα την σεξουαλική κακοποίηση και έχω φοβηθεί για τους κινδύνους του διαδικτύου για παιδιά!
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,910 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε: στις 18:04, 25-09-08:

#8
«Η κατάχρηση του Ιντερνετ φέρνει εθισμό»
Της ΛΙΑΝΑΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Είπε ότι πάει στο δωμάτιό του να κοιμηθεί. Δεν το έκανε. Για αρκετά εικοσιτετράωρα. Ντύθηκε για να πάει στο σχολείο. Πήγε σε Ιντερνετ καφέ. Την Κυριακή φορούσε τα ίδια ρούχα με αυτά της περασμένης Παρασκευής. Μύριζαν έντονα. Δεν τα 'χε βγάλει από πάνω του και δεν είχε κάνει μπάνιο. Ενα ακόμη ναρκωτικό έχει παρεισφρήσει στους νέους. Σύμφωνα με τους γιατρούς, το ίδιο επικίνδυνο όπως και οι ουσίες.
Πάνω από το 18% των Ελληνόπουλων παρουσιάζουν περιοδικά ή συχνά προβλήματα σχετικά με την κατάχρηση του Διαδικτύου (κατάσταση πριν από τον εθισμό), ενώ διαπιστώθηκε ότι 1% έχει ήδη εθιστεί στη χρήση του. Οι επιστήμονες της Μονάδας Εφηβικής Υγείας της Πανεπιστημιακής Παιδιατρικής Κλινικής του Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» -που διεξήγαγαν και την έρευνα- παρακολουθούν ήδη 18 εφήβους με εθισμό.

Τι φταίει

Σύμφωνα με την έρευνα, το 8% χρησιμοποιούν το Ιντερνετ περισσότερες από 20 ώρες την εβδομάδα, τη στιγμή που το όριο ανέρχεται το πολύ σε 10 ώρες. Οπως τόνισε χαρακτηριστικά η επιστημονική υπεύθυνος, παιδίατρος Αρτεμις Κ. Τσίτσικα, το φαινόμενο είναι συχνότερο στα αγόρια, σε μονογονεϊκές ή δυσλειτουργικές οικογένειες, σε παιδιά με καταθλιπτικό συναίσθημα ή υπερκινητικότητα. «Οι νέες κοινωνικές δομές (αύξηση της επίπτωσης του διαζυγίου, μικρές οικογένειες σε μεγάλες κοινωνίες, μοναξιά, απουσία επίβλεψης από τους γονείς λόγω εργασίας έξω από το σπίτι), φαίνεται να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του φαινομένου».

Η πρώτη περίπτωση είδε το φως της δημοσιότητας το 1997, στις ΗΠΑ. Το πρώτο Κέντρο Απεξάρτησης λειτούργησε το 1995, στην Πενσιλβάνια, ενώ την ίδια χρονιά ο Νεοϋορκέζος ψυχίατρος Ιβαν Γκόλντμπεργκ, υιοθέτησε πρώτος τον όρο Internet addiction (εθισμός στο ίντερνετ). Οι πρώτες περιπτώσεις αφορούσαν ενήλικες, ωστόσο τα επόμενα χρόνια το φαινόμενο επεκτάθηκε ραγδαία σε εφήβους και νέους.

Το φαινόμενο μπορεί να εμφανιστεί σε εφήβους κατά την πρώιμη εφηβεία (10-14 ετών) ή και σε μικρότερη ακόμη ηλικία. Είναι πιο συχνό κατά τη μέση εφηβεία (15-17 ετών), κατά την οποία οι έφηβοι πειραματίζονται και σταδιακά αυτονομούνται, καθώς και κατά την όψιμη εφηβεία (> 17 ετών). Οι περισσότεροι εξαρτημένοι έφηβοι ασχολούνται με «παιχνίδια», στο σπίτι ή τα internet cafe.

Τα όσα αντιμετωπίζει καθημερινά η παιδίατρος της ΜΕΥ σοκάρουν... «Μπορεί να σταματήσουν το σχολείο, να απομονωθούν από την οικογένεια και τους φίλους, να είναι επιθετικοί με τους γονείς, να κλέβουν χρήματα από την οικογένεια για να "παίζουν", να ζουν σε ένα δωμάτιο, να μην τρώνε ή το αντίθετο (να παχύνουν πολύ), να μη γυμνάζονται και να μην κοιμούνται για 24ωρα. Μπορεί ακόμη να μην αλλάζουν ρούχα, να παραμελούν την υγιεινή τους και την καθαριότητα».

Οπως επισημαίνει η κ. Τσίτσικα, ενώ σε πρώιμα στάδια το φαινόμενο αντιμετωπίζεται σχετικά εύκολα με γνωσιακή εκπαίδευση, μετά την πλήρη εγκατάστασή του και οργάνωσή του με τα περισσότερα κριτήρια, ο έφηβος δεν αναγνωρίζει ότι υπάρχει πρόβλημα, δεν συνεργάζεται, δεν θέλει καν να επισκεφθεί τη ΜΕΥ, μπορεί να λέει ψέματα, να χειρίζεται και να εξαπατά γονείς και θεραπευτές και γενικά έχει συμπεριφορά ατόμου εξαρτημένου από ουσίες (ναρκωτικά). «Το καλύτερο μέτρο αντιμετώπισης του φαινομένου είναι η πρόληψη».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 18/01/2008
Με προβληματιζει παρα πολυ το ολο θεμα....
Εχω την εντυπωση πως ναι μεν θα ηθελα το παιδι μου να αποκτησει μια "αλφα" εξοικειωση με τους υπολογιστες σε μικρη ηλικια, αλλα με εποπτεια, αυστηροτατη μαλιστα και σε μια ηλικια μετα τα 14-15...
Σαν παιδι επαιξα πολυ..δεν ασχοληθηκα με τα λεγομενα "ηλεκτρονικα" που ανθιζαν στην εποχη μου, αλλα ουτε και στηνομουν μπροστα στο βιντεο, που επισης ειναι της μοδος τοτε...
Και κατι πολυ σημαντικο που παρατηρησε η Xanp ειναι το θεμα της κοινωνικοποιησης του παιδιου μεσα απο τη συναναστροφη του με αλλα παιδια...Μαθαινει την εννοια της ομαδας και πως λειτουργει κανεις μεσα σε αυτη...κ.ο.κ....
Δηλαδη ναι μεν....αλλα με προσοχη....
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Buggs

Επιφανές Μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 57 ετών και επαγγέλεται Συγγραφέας . Έχει γράψει 2,559 μηνύματα.

O Buggs έγραψε: στις 18:34, 25-09-08:

#9
Κι εμείς όταν είμασταν μικροί παίζαμε μπάλα με τις ώρες. Δεν πήγαμε σε κεντρο απεξάρτησης απο τη μπαλα. Βαριόμασταν όλες τις υπόλοιπες ώρες. Δεν υπήρχε όμως κέντρο απεξάρτησης απο τη βαρεμάρα. Οι υπολογιστές τουλάχιστον δεν είναι βαρετοί. Περναει η ώρα ευχάριστα του παιδιου. Νομίζω ότι ειναι ενα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την εκπαίδευση του παιδιού αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Επιλέγοντας προγράμματα, παιχνίδια πολυποίκιλα και αναζήτηση γνώσης.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,910 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε: στις 18:44, 25-09-08:

#10
Για να μη βαριεται ενα παιδι, υπαρχουν ενα σωρο αλλες δραστηριοτητες...
Οι δικοι μου γονεις φροντισαν γι αυτο...και εγω εχω τον ιδιο σκοπο, οταν με το καλο αποκτησω τα δικα μου παιδια...
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xanp (Ξανθή)

Δραστήριο Μέλος

H Ξανθή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 150 μηνύματα.

H xanp έγραψε: στις 18:46, 25-09-08:

#11
Θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί έπαιζες μπάλα μαζί με άλλα παιδιά και μάθαινες ομαδικότητα, συνεργασία, αλληλοκάλυψη και πάνω από όλα είχες συναναστροφή με έμψυχα όντα.Δεν κινδύνευες να απομονωθείς, να πάθεις κατάθλιψη και προβλήματα που τα παιδιά δύναται να πάθουν από τους υπολογιστές δες και το άρθρο της Νεράιδας ένα από τα χιλιάδες που έχουν γραφτεί για να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου...
Πως ακριβώς θα κοινωνικοποιηθεί το παιδί αν είναι όλο τον ελεύθερο χρόνο του μπροστά σε έναν υπολογιστή;Έχουν που έχουν πλέον τα παιδιά αυξημένες υποχρεώσεις αν ασχολούνται και με τον υπολογιστή τις ελεύθερες ώρες από μόνοι μας τα στρέφουμε στην απομόνωση με ότι αυτό συνεπάγεται.
Για να μην παρεξηγηθώ δεν πιστεύω ότι σήμερα δεν πρέπει τα παιδιά να μάθουν να χειρίζονται υπολογιστές απλά θεωρώ σωστό πρώτα να αισθανθούν παιδιά με τις ελευθερίες που αυτό τους δίνει και αργότερα κάποια στιγμή αναπόφευκτα θα μάθουν και υπολογιστή.
6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Obscura

Διάσημο Μέλος

H Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 814 μηνύματα.

H Obscura ,προσπαθώντας να πείσει τον εαυτό της, έγραψε: στις 20:00, 25-09-08:

#12
Αρχική Δημοσίευση από xanp
Για να μην παρεξηγηθώ δεν πιστεύω ότι σήμερα δεν πρέπει τα παιδιά να μάθουν να χειρίζονται υπολογιστές απλά θεωρώ σωστό πρώτα να αισθανθούν παιδιά με τις ελευθερίες που αυτό τους δίνει
Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό;
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,910 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε: στις 20:13, 25-09-08:

#13
Καθε πραγμα στον καιρο του και ο κολιος τον Αυγουστο, λενε...
Δε χρειαζεται απο τα 6,7 και 8 του το παιδι να μυηθει στους ηλεκτρονικους υπολογιστες...
Ας παιξει με τα αλλα παιδια, ας ασχοληθει με τον αθλητισμο, με τη μουσικη, τις τεχνες γενικοτερα...
Σε πιο ωριμη ηλικια και ενω εχει τα σωστα "εφοδια", ας ασχοληθει και με τους υπολογιστες και παντα με μετρο....
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

underwater

Επιφανές Μέλος

H underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,498 μηνύματα.

H underwater έγραψε: στις 20:36, 25-09-08:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Neraida
Καθε πραγμα στον καιρο του και ο κολιος τον Αυγουστο, λενε...
Δε χρειαζεται απο τα 6,7 και 8 του το παιδι να μυηθει στους ηλεκτρονικους υπολογιστες...
Ας παιξει με τα αλλα παιδια, ας ασχοληθει με τον αθλητισμο, με τη μουσικη, τις τεχνες γενικοτερα...
Σε πιο ωριμη ηλικια και ενω εχει τα σωστα "εφοδια", ας ασχοληθει και με τους υπολογιστες και παντα με μετρο....
Έχω βιβλία με δραστηριότητες για παιδιά 9-10 ετών που τους ''αναθέτουν'' να βρουν πληροφορίες στο internet και έχω δει και δασκάλους να βάζουν τέτοιες εργασίες σε παιδιά του δημοτικού. Νομίζω πως αυτά έχουν μπει και στο αναλυτικό πρόγραμμα. Οπότε δεν θεωρείται αντιπαιδαγωγικός ο υπολογιστής, αλλά το άκρως αντίθετο. Δε νομίζω πως χρειάζεται να γίνει έφηβος κάποιος για να μυηθεί στους υπολογιστές αλλά χρειάζεται μέτρο! Το να ασχοληθεί με τις νέες τεχνολογίες αν γίνει με σωστό και δημιουργικό τρόπο δεν θα του στερήσει την ευκαιρία να κάνει σπορ και να παίξει!
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Buggs

Επιφανές Μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 57 ετών και επαγγέλεται Συγγραφέας . Έχει γράψει 2,559 μηνύματα.

O Buggs έγραψε: στις 04:59, 26-09-08:

#15
Αρχική Δημοσίευση από underwater
Το να ασχοληθεί με τις νέες τεχνολογίες αν γίνει με σωστό και δημιουργικό τρόπο δεν θα του στερήσει την ευκαιρία να κάνει σπορ και να παίξει!
Πιστεύω ότι ο υπολογιστής είναι η καλύτερη διέξοδος για ένα παιδί κλεισμένο στο διαμέρισμα. Για παιδιά φτωχων οικογενειών που δεν έχουν δυνατότητες να πανε τα παιδια τους σε δραστηριοτητες όπως η μουσική ή ο αθλητισμός. Που δεν έχουν δικο τους δωμάτιο και αναλογα χρήματα για να στήσουν τραινάκι, για να αγοράζουν και να φτιάχνουν συναρμολογούμενα, για να αγοράσουν πιάνο ή κιθάρα κλπ. Εκτός και άν το παιδί είναι ζωγράφος γεννημένος η απόλυτη βαρεμάρα θα ήταν γεγονός χωρίς τον υπολογιστή και την τηλεόραση.

Η συνήθεια το παιδί να μην έχει ενδιαφέροντα νομίζω ότι ειναι πιο βλαβερή απο το να ασχολείται, όταν επικρατούν οι παραπάνω συνθήκες, με τον υπολογιστή ή την τηλεόραση. Πιστεύω ότι το γενικο πλαίσιο ειναι αυτο που κάνει τη σημαντική διαφορά απο παιδί σε παιδί. Δηλαδή αν το παιδί έχει κήπο, αν έχει κοντά του αθλητικό κέντρο, άν ο γονέας μπορει και είναι πρ'οθυμος να το πάει σε δραστηριότητες απογευματινές, αν υπάρχουν τα χρήματα γι'αυτές, πιστεύω ακράδαντα ότι τα παιδιά θα προτιμήσουν αυτές τις δραστηριότητες απο τον υπολογιστή.

Αυτή η φοβία για τον υπολογιστή και την τηλεόραση πιστεύω ότι εκφράζει την απόγνωση των γονέων που δεν μπορούν, για τους όποιους λόγους, να τα παρέχουν αυτά. Ετσι η ΜΗ κοινωνικοποίηση, μπορει να ειναι ενας μονόδρομος στον οποίο εκβιάζει τα παιδιά η ζωή στο διαμερισμα και η οικονομική αδυναμία, και οι υπολογιστές να ειναι η μοναδική διέξοδος ασφαλείας για δρατηριότητες που,αν την κλείσουμε κι αυτή, θα επέλθει η απόλυτη νοθρώτητα.

Θα ήταν πολύ χρήσιμο λοιπόν η Νεράιδα ή όποιος άλλος ξέρει κάτι σχετικό, να μας πεί τις ενδεχόμενες δυνατότητες που έχει μια οικογένεια υπο τέτοιες συνθήκες. Γιατί πραγματικά θεωρώ απίθανο για την συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών που έχουν διαθέσιμες τέτοιες διασκεδάσεις, μπάλα, γήπεδο, παιδική χαρά, παιχνίδια, σχολες καλών τεχνών, αθλητικό κέντρο, να επιλέξουν να κάθονται μονα τους μπροστα σε εναν υπολογιστή ή μια τηλεόραση.

Ίσως, όταν μιλάμε, να πρέπει να υπολογίζουμε ότι το 20% του ελληνικου πληθυσμού αυτή τη στιγμή ζεί κάτω απο τα όρια της φτώχιας, και πάνω απο το 80% στα μεγάλα αστικά κέντρα υπο συνθήκες αποπνικτικές.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Buggs : 26-09-08 στις 05:12.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xanp (Ξανθή)

Δραστήριο Μέλος

H Ξανθή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 150 μηνύματα.

H xanp έγραψε: στις 06:59, 26-09-08:

#16
Αρχική Δημοσίευση από underwater
Έχω βιβλία με δραστηριότητες για παιδιά 9-10 ετών που τους ''αναθέτουν'' να βρουν πληροφορίες στο internet και έχω δει και δασκάλους να βάζουν τέτοιες εργασίες σε παιδιά του δημοτικού. Νομίζω πως αυτά έχουν μπει και στο αναλυτικό πρόγραμμα. Οπότε δεν θεωρείται αντιπαιδαγωγικός ο υπολογιστής, αλλά το άκρως αντίθετο. Δε νομίζω πως χρειάζεται να γίνει έφηβος κάποιος για να μυηθεί στους υπολογιστές αλλά χρειάζεται μέτρο! Το να ασχοληθεί με τις νέες τεχνολογίες αν γίνει με σωστό και δημιουργικό τρόπο δεν θα του στερήσει την ευκαιρία να κάνει σπορ και να παίξει!
Πρώτα από όλα συμφωνώ μαζί σου με τον τρόπο που λες ότι πρέπει να χρησιμοποιείται ο υπολογιστής. Επίσης έχω δουλέψει και σε ολοήμερο δημοτικό και ξέρω ότι κάνουν πληροφορική στα παιδιά μιας και εγώ αυτό τους έκανα.
Αλλά άλλο αυτό και άλλο να έχει το παιδί από τα 3,4,5 δικό του υπολογιστή. Στο σχολείο ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί τον υπολογιστή ακριβώς σαν παιδαγωγικό μέσο και μόνο , στο σπίτι γίνεται το ίδιο;Εκεί έγκειται και όλο το θέμα.

Αρχική Δημοσίευση από Buggs


Πιστεύω ότι ο υπολογιστής είναι η καλύτερη διέξοδος για ένα παιδί κλεισμένο στο διαμέρισμα. Για παιδιά φτωχών οικογενειών που δεν έχουν δυνατότητες να πάνε τα παιδιά τους σε δραστηριότητες όπως η μουσική ή ο αθλητισμός. Που δεν έχουν δικό τους δωμάτιο και ανάλογα χρήματα για να στήσουν τραινάκι, για να αγοράζουν και να φτιάχνουν συναρμολογούμενα, για να αγοράσουν πιάνο ή κιθάρα κλπ.


Συγνώμη αλλά οι φτωχές οικογένειες έχουν για υπολογιστή και δεν έχουν για δραστηριότητες;

Αρχική Δημοσίευση από Buggs

Η συνήθεια το παιδί να μην έχει ενδιαφέροντα νομίζω ότι ειναι πιο βλαβερή απο το να ασχολείται, όταν επικρατούν οι παραπάνω συνθήκες, με τον υπολογιστή ή την τηλεόραση. Πιστεύω ότι το γενικο πλαίσιο ειναι αυτο που κάνει τη σημαντική διαφορά απο παιδί σε παιδί. Δηλαδή αν το παιδί έχει κήπο, αν έχει κοντά του αθλητικό κέντρο, άν ο γονέας μπορει και είναι πρ'οθυμος να το πάει σε δραστηριότητες απογευματινές, αν υπάρχουν τα χρήματα γι'αυτές, πιστεύω ακράδαντα ότι τα παιδιά θα προτιμήσουν αυτές τις δραστηριότητες απο τον υπολογιστή.


Δεν νομίζω ότι υποστηρίξαμε να μην έχει ενδιαφέροντα τα παιδιά, από που το έβγαλες ακριβώς αυτό το συμπέρασμα; 'Όσο για τον κήπο και το αθλητικό κέντρο πάω πάσο αν δεν έχεις δεν πας, αλλά γιατί ο γονέας δεν μπορεί να πάει μια βόλτα το παιδί του σε ένα πάρκο ή κάπου και μπορεί και είναι πρόθυμος να τον αφήσει να είναι στον υπολογιστή; μήπως γιατί δεν πρέπει ο ίδιος να ασχολείται μαζί του; Επίσης τα πάρκα και γενικά οι κούνιες τουλάχιστον όσα έχω πάει και είναι πολλά είναι όλα δωρεάν αρκεί μόνο να πάρω τον μικρό να τον πάω...

Αρχική Δημοσίευση από Buggs

Αυτή η φοβία για τον υπολογιστή και την τηλεόραση πιστεύω ότι εκφράζει την απόγνωση των γονέων που δεν μπορούν, για τους όποιους λόγους, να τα παρέχουν αυτά. Ετσι η ΜΗ κοινωνικοποίηση, μπορει να ειναι ενας μονόδρομος στον οποίο εκβιάζει τα παιδιά η ζωή στο διαμερισμα και η οικονομική αδυναμία, και οι υπολογιστές να ειναι η μοναδική διέξοδος ασφαλείας για δρατηριότητες που,αν την κλείσουμε κι αυτή, θα επέλθει η απόλυτη νοθρώτητα.


Ξέρεις πολλούς γονείς που δεν έχουν τηλεόραση να παρέχουν στο παιδί τους; γιατί ακόμα και στα όρια φτώχειας να είναι τηλεόραση έχουν στο σπίτι...μπορεί φαγητό να μην έχουν αλλά τηλεόραση έχουν στανταρ...

Αρχική Δημοσίευση από Buggs

Θα ήταν πολύ χρήσιμο λοιπόν η Νεράιδα ή όποιος άλλος ξέρει κάτι σχετικό, να μας πεί τις ενδεχόμενες δυνατότητες που έχει μια οικογένεια υπο τέτοιες συνθήκες. Γιατί πραγματικά θεωρώ απίθανο για την συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών που έχουν διαθέσιμες τέτοιες διασκεδάσεις, μπάλα, γήπεδο, παιδική χαρά, παιχνίδια, σχολες καλών τεχνών, αθλητικό κέντρο, να επιλέξουν να κάθονται μονα τους μπροστα σε εναν υπολογιστή ή μια τηλεόραση.


  • Παιδική χαρά έχει σε όλες τις γειτονιές εκτός και αν ζω σε προνομιούχο περιοχή (δεν το πιστεύω το Μενίδι να είναι πιο ανεπτυγμένο από τις άλλες περιοχές) Μπορεί να πρέπει να περπατήσουμε και 10-15 λεπτά αλλά πάντως έχει.
  • Τα πάρκα ειδικά στο λεκανοπέδιο είναι πολλά και το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πρόθυμος γονέας να πάει το παιδί
  • Τα βιβλία είναι ανεξάντλητη πηγή για δραστηριότητες και καλύπτουν όλα τα γούστα αρκεί κάποιος να έχει όρεξη να ασχοληθεί...
  • Ζωγραφική η χειροτεχνίες με πλαστελίνη ή οτιδήποτε ο καθένας μας μπορέι να σκεφτεί π.χ. να φτιάξουμε κουλουράκια για παιχνίδι
  • Παιχνίδια όχι αγοραστά αλλά χειροπιαστά π.χ. μια κάλτσα ζωγραφισμένη σαν πρόσωπο με εναν μαρκαδόρο και έτοιμη η μαριονέτα για κουκλοθέατρο
  • Να κατεβαίνουν τα παιδιά στην είσοδο της πολυκατοικίας και να παίζουν όπως κάνουν στη δική μας με μπάλα ή οτιδήποτε άλλο
  • Αθλητικό κέντρο του δήμου επίσης είναι μια χαρά για άθληση και είναι και δωρεάν...
Μερικά από αυτά που μπορείς να κάνεις για να έχουν ενδιαφέροντα τα παιδιά..
Τα περισσότερα από αυτά να μη πω όλα δεν έχουν κανένα οικονομικό κόστος, οπότε και ο φτωχός μπορεί να τα παρέχει στο παιδί του..
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Buggs

Επιφανές Μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 57 ετών και επαγγέλεται Συγγραφέας . Έχει γράψει 2,559 μηνύματα.

O Buggs έγραψε: στις 08:01, 26-09-08:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Buggs
.....πραγματικά θεωρώ απίθανο για την συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών που έχουν διαθέσιμες τέτοιες διασκεδάσεις, μπάλα, γήπεδο, παιδική χαρά, παιχνίδια, σχολες καλών τεχνών, αθλητικό κέντρο, να επιλέξουν να κάθονται μονα τους μπροστα σε εναν υπολογιστή ή μια τηλεόραση.


Νομιζω ότι είναι σαφές.

Θέλω να επισημάνω λοιπόν, σε συνέχεια της άνω σκέψης, ότι καλό είναι να επικεντρώσουμε στην αιτία και όχι τα συμπτώματα. Αν, για τους οποιους λόγους, ενα παιδί ειναι αποκλεισμένο απο διεξόδους, και εχει ενα υπολογιστή ή τηλεόραση διαθέσιμους, θα τα προτιμήσει αντι να βαριέται. Αναφέρθηκαν άρθρα όπου ειδήμονες λένε πώς τα παιδιά αυτά γίνονται ψυχωσικά με τάσεις αυτοκτονίας. Από τον αποκλεισμό όμως συμβαίνει αυτό, όχι απο την τηλεόραση ή τον υπολογιστή στα οποία καταφεύγουν. Αν δεν υπήρχαν και αυτά, σίγουρα οι τάσεις θα γίνονταν αυτοκτονία, απο πλήξη.

Φυσικα υπάρχουν τα πάρκα, και μια οικογένεια πρέπει με κάποιο τρόπο να βρεί διαθέσιμο το χρόνο, 1,5-2 ώρες τουλάχιστον, απο κάποιον γονέα, ώστε τα παιδιά να πάνε. Το ίδιο και τα αθλητικά κέντρα του Δήμου. Εκεί ειναι η κουβέντα μας, αν τα παιδιά θα το προτιμήσουν; Δεν νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει η παραμικρή ανησυχία γι'αυτό, ας βρεί ο γονέας το χρόνο και θα το προτιμήσουν.

Όμως πολλοί γονείς, και ειδικά αυτοί που ειναι απλά φτωχοί, και όχι κάτω απο το όριο της φτώχιας, δουλεύουν δυο δουλειές, ή ατέλειωτες, απλήρωτες υπερωρίες, και σε παμπολλές περιπτώσεις εργάζονται και οι δυο. Αυτοί οι γονείς, επι τη ευκαιρία, διαθέτουν συχνότατα εναν υπολογιστή στο σπίτι, όμως δεν διαθέτουν χρόνο.

Για δραστηριότητες όπως ζωγραφική και πλαστελίνες, οποιος έχει κάνει παιδιά ξέρει ότι με αυτά περνάει πολύ λίγη ώρα σχετικά με τις διαθέσιμες ώρες που το παιδί δεν τρώει και δεν κοιμαται που είναι τουλάχιστον 12. Το παιχνίδι στην είσοδο της πολυκατοικίας εξαρτάται αν θα ειναι ωφέλιμο, με τις συνθήκες στην είσοδο της πολυκατοικίας. Αν εκεί αρχίζει μια αλανα, ένας πεζόδρομος, μια πλατεία ή ενας αυτοκινητόδρομος δεν είναι το ίδιο.

Γενικά πιστεύω ότι όλοι οι γονείς θα εκμεταλλευτούν στο έπακρο κάθε δυνατότητα τους ώστε τα παιδια τους να μήν βαριούνται. Τα παιδιά τους επίσης. Οπότε το πρόβλημα μάλλον πρέπει να προσεγγιστεί ώς πρός την αιτία, και όχι ως πρός το αποτέλεσμα, δηλαδή το αποκούμπι του υπολογιστή και της τηλεόρασης προς το οποίο πολλές κοινωνικές αιτίες εκβιάζουν.

Κι επειδη η κοινωνία όπως πάντα θα τα φορτώνει στον τράγο, δια μέσου ειδημόνων, τις εκβιαστικές συνθήκες πρέπει κάθε ένας γονέας μόνος του να δεί πώς θα τις αντιμετωπίσει. Να δεί ώστε να μήν μένει ει δυνατόν σε πολυκατοικία, ειδικά σε μία που βγάζει στο δρόμο. Να διαμορφώσει έτσι την οικογενειακή ζωή που να υπάρχει ο χρόνος, το απόγευμα, ωστε ο ένας απο τους δυο γονείς τουλάχιστον να ειναι διαθέσιμος για να παει τα παιδιά στις υπάρχουσες δωρεάν υποδομές, που, γι'αυτές τουλάχιστον, η κοινωνία σε αρκετές περιπτώσεις εχει φροντίσει. Απαξ και αυτά τα δυο ρυθμιστούν πιστεύω ότι τα παιδιά απο μόνα τους δεν θα κολήσουν παθολογικά με τους υπολογιστές.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Buggs : 26-09-08 στις 08:13. Αιτία: μορφοποίηση, δακτυλογραφικά
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lugar

Διάσημο Μέλος

H lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών . Έχει γράψει 809 μηνύματα.

H lugar έγραψε: στις 10:52, 26-09-08:

#18
Κατά βάση συμφωνώ με το κουνέλι κρίνοντας από την οικογενειακή ζωή μου. Κανένα παιδί μου (δεν είναι έφηβοι) δεν καθεται πολύ στον υπολογιστή αν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική. Επίσης τους αρέσουν και τα εκπαιδευτικά παιχνίδια (σαν τον Πέρη και Κάτια) όταν είναι μικρά.
Αρχική Δημοσίευση από underwater
Κι επίσης πολύς περιορισμός στην ώρα που θα περάσουν. Το παιδί καλό είναι να κοινωνικοποιείται, οπότε, ναι, να μάθει να χειρίζεται τις νέες τεχνολογίες, αλλά και να κάνει σπορ, να μπει σε κάποια ομάδα καλλιτεχνική και κυρίως ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ.
Έχω παρατηρήσει ότι αυτά είναι φάσεις. Όταν κάτι τους κάνει κλικ θα περάσουν περισσότερη ώρα για κάποιο καιρό. Συνήθως φεύγει από μόνο του όταν λύσουν το μυστήριο του συγκεκριμένου παιχνιδιού.
Αρχική Δημοσίευση από xanp
Ο υπολογιστής είναι εθιστικός ακόμα και για ένα παιδί φαντάζομαι, πως δίνοντας δικαίωμα στο παιδί να έχει υπολογιστή από τα 6 το πείθει ο γονέας να τον χρησιμοποιεί μόνο για εκπαιδευτικά προγράμματα και όχι για παιχνίδια; Ειδικά από την στιγμή που τα συνομήλικα τους μπορεί η μόνη χρήση που ξέρουν για τον υπολογιστή να είναι παιχνίδια;
Για παιδιά μέχρι 8 χρονών δεν υπάρχουν πολλές άλλες χρήσεις. Άλλωστε παιχνίδι είναι για αυτά και η ζωγραφική στο paint. Επίσης δεν βλέπω αναφορά στο ότι τα παιχνίδια δεν έχουν διαφορά από τα gameboy, x-box, playstation, wii που όλα πια είναι μέρος της ζωής των παιδιών. Σε αυτές τις ηλικίες αλλά και σε μεγαλύτερες.
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Κάπου ακούστηκε ότι το Internet πρέπει να χρησιμοποιείται με επιτήρηση από γονέα, ωστόσο έχω μια απορία. Άραγε όσοι είναι υπερ στην παραπάνω άποψη θα ελέγχετε και τι βιβλία διαβάζει; Πιστεύετε ότι μπορείτε να ελέγχετε και τις συζητήσεις που θα έχει με τους φίλους του;
Μήπως το να ελέγχουμε το Internet είναι μια τρύπα στο νερό και το καλύτερο είναι η προσπάθεια για δημιουργία μιας τέτοιας σχέσης με το παίδι όπου το ίδιο θα λέει τι διάβασε ή άκουσε;
Πάντα καλύτερη είναι η σχέση αλλά από την άλλη δεν αμολάς το παιδί σου μόνο στην Ομόνοια βράδυ επειδη μετά θα σου εξομολογηθεί τι έζησε. Στο internet όλα βρίσκονται ένα κλικ μακριά από τα πολύ καλά έως τα πολύ κακά, ότι ώρα να'ναι, όπου και να'σαι. Για το βιβλίο πρέπει να ψάξεις, πολλά άλλωστε απαγορεύονται: δεν θα βρεις στο περίπτερο αυτά που μπορείς να βρεις στο internet. Και πολλά παιδιά μπορεί να βαρεθούν να διαβάσουν αλλά εύκολα θα πέσει το μάτι τους στην εικόνα.
Αρχική Δημοσίευση από underwater
Έχω βιβλία με δραστηριότητες για παιδιά 9-10 ετών που τους ''αναθέτουν'' να βρουν πληροφορίες στο internet και έχω δει και δασκάλους να βάζουν τέτοιες εργασίες σε παιδιά του δημοτικού. Νομίζω πως αυτά έχουν μπει και στο αναλυτικό πρόγραμμα. Οπότε δεν θεωρείται αντιπαιδαγωγικός ο υπολογιστής, αλλά το άκρως αντίθετο. Δε νομίζω πως χρειάζεται να γίνει έφηβος κάποιος για να μυηθεί στους υπολογιστές αλλά χρειάζεται μέτρο! Το να ασχοληθεί με τις νέες τεχνολογίες αν γίνει με σωστό και δημιουργικό τρόπο δεν θα του στερήσει την ευκαιρία να κάνει σπορ και να παίξει!
Δεν ξέρετε πόσο υλικό έχω αναγκαστεί να βρώ στη δουλειά γιατί δεν έχω internet σπίτι... και πρέπει να βάλω γιατί έτσι ακυρώνεται και το γεγονός της εκπαιδευτικής διαδικασίας που δεν είναι να ψάξει η μάνα!
Αρχική Δημοσίευση από xanp
Συγνώμη αλλά οι φτωχές οικογένειες έχουν για υπολογιστή και δεν έχουν για δραστηριότητες; .......
.....αλλά γιατί ο γονέας δεν μπορεί να πάει μια βόλτα το παιδί του σε ένα πάρκο ή κάπου και μπορεί και είναι πρόθυμος να τον αφήσει να είναι στον υπολογιστή; μήπως γιατί δεν πρέπει ο ίδιος να ασχολείται μαζί του; ......
.....Ξέρεις πολλούς γονείς που δεν έχουν τηλεόραση να παρέχουν στο παιδί τους; γιατί ακόμα και στα όρια φτώχειας να είναι τηλεόραση έχουν στο σπίτι...μπορεί φαγητό να μην έχουν αλλά τηλεόραση έχουν στανταρ...
  • Τα πάρκα ειδικά στο λεκανοπέδιο είναι πολλά και το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πρόθυμος γονέας να πάει το παιδί
  • Τα βιβλία είναι ανεξάντλητη πηγή για δραστηριότητες και καλύπτουν όλα τα γούστα αρκεί κάποιος να έχει όρεξη να ασχοληθεί...
  • Ζωγραφική η χειροτεχνίες με πλαστελίνη ή οτιδήποτε ο καθένας μας μπορέι να σκεφτεί π.χ. να φτιάξουμε κουλουράκια για παιχνίδι
  • Παιχνίδια όχι αγοραστά αλλά χειροπιαστά π.χ. μια κάλτσα ζωγραφισμένη σαν πρόσωπο με εναν μαρκαδόρο και έτοιμη η μαριονέτα για κουκλοθέατρο
  • Να κατεβαίνουν τα παιδιά στην είσοδο της πολυκατοικίας και να παίζουν όπως κάνουν στη δική μας με μπάλα ή οτιδήποτε άλλο
  • Αθλητικό κέντρο του δήμου επίσης είναι μια χαρά για άθληση και είναι και δωρεάν...
Μερικά από αυτά που μπορείς να κάνεις για να έχουν ενδιαφέροντα τα παιδιά..
Τα περισσότερα από αυτά να μη πω όλα δεν έχουν κανένα οικονομικό κόστος, οπότε και ο φτωχός μπορεί να τα παρέχει στο παιδί του..
Κατ'αρχήν θα'θελα με κάποιο τρόπο να διαχωριστεί στη συζήτηση η χρήση του δικτύου από την χρήση του υπολογιστή.
Η χρήση του υπολογιστή ακόμα και η κακή είναι στο επίπεδο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ενώ παράλληλα μπορεί να προσφέρει δεξιότητες και δυνατότητες γνώσης πέρα από τα παιχνίδια. Επίσης όπως και όλα τα άλλα παιχνίδια καμμιά φορά αποτελεί και μέσο κοινωνικοποίησης (έχετε δει φίλους να διεκδικούν τον ίδιο υπολογιστή ή να μαλώνουν για το πως συμφέρει να κινηθείς σε ένα παιχνίδι, από την μπάλα καμμιά διαφορά εκτός από την κίνηση (σημαντικότατη μεν αλλά όχι το θέμα μας).
Το θέμα με εμάς τους γονείς νομίζω ότι είναι ο χρόνος και το ποιός χρόνος. Τις καθημερινές εγώ τουλάχιστον ίσα ίσα που καταφέρνω να κάνω τα πρέποντα ξυπνώντας στις 5:30 και κοιμώμενη λίγο μετά τα παιδιά. Δεν έχω κανένα κόλλημα με την καθαριότητα, ούτε με την τάξη οπότε αυτά που λέω είναι τα απολύτως απαραίτητα.... φαϊ, διαβάσματα, αγγλικά, να'χουμε ρούχα να φορέσουμε. 'Οταν θα τελειώσουμε θα είναι νύχτα έξω και μόνο οι οργανωμένες αθλητικές δραστηριότητες θα μπορούσαν να γίνουν, που δεν ενδιαφέρουν για την ώρα τα παιδιά μου (ο ένας μου χει πει "δεν θέλω και στο παιχνίδι να μου λέει ο άλλος τι θα κάνω" και τον καταλαβαίνω). Αυτή την άποψη μπορώ να την μεταφέρω και στις τέχνες: η οργανωμένη εκμάθηση πολλές φορές καταστρέφει την δημιουργικότητα μέσα τους.
Τελικά βλέποντας τα παιδιά μου θα έλεγα ότι τους αρέσουν όλα και να τρέξουν, και να γεμίζει παιδιά το σπίτι, και να ζωγραφίζουν, και να παίζουν μπιμπλίκια και ο μεγάλος πια (11) και να διαβάζει βιβλία. Όλα τους αρέσουν περισσότερο όταν έχουμε το χρόνο και ασχολούμαστε και οι γονείς. Και δεν κολλάνε με τον υπολογιστή παρά μόνο σε περίπτωση "καινούργιο κοσκινάκι μου" όπου κι εγώ στο κάτω κάτω κολλάω.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Buggs

Επιφανές Μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 57 ετών και επαγγέλεται Συγγραφέας . Έχει γράψει 2,559 μηνύματα.

O Buggs έγραψε: στις 13:35, 26-09-08:

#19
Συμφωνω σε πλείστα σημεία με την Lugar κι απο την δική μου εμπειρια. Συμφωνώ επίσης οτι αλλο οι υπολογιστές άλλο το διαδίκτυο. Οι γονείς πιστεύω φοβούνται το διαδίκτυο γιατί οι ίδιοι δεν έχουν εμπειρία οι περισσότεροι απο διαδίκτυο, και έτσι δεν ξέρουν να πουν που είναι η μάντρα η γκρεμισμένη με το ρεμα απο πίσω.

Πολλά τσάτ ρουμ και φορουμς ειναι γεμάτα άτομα που ψαρευουν διαφορα. Άν ο γονέας έχει ασχοληθεί μπορει να μάθει και το παιδί του να διακρίνει τόσο αυτούς, όσο και το ενδεχόμενο να υπάρχουν ολόκληρες ομάδες τέτοιων να προσηλυτίζουν "αόρατα" στη μία ή την άλλη ροπή. Μπορεί να το μάθει να διακρίνει τις προθέσεις και να εκτιμάει τν σοβαρότητα του κινδύνου ακριβώς όπως του κάνει και κυκλοφοριακή αγωγή. Δεν περιμένει δηλαδή να το κτυπήσει πρώτα το αυτοκίνητο για να του πεί γιατί και πώς πρέπει να τα προσέχει και να κινειται στο δρόμο.

Τίποτα δεν είναι τόσο αόρατο στο διαδίκτυο, αόρατο το βλέπουν οι ασχετοι γονείς. Καλύτερη συμβουλή γι'αυτούς λοιπόν είναι να απόκτήσουν λίγη εμπειρία αντί απλά να τρομοκρατούνται, γιατί αλλιώς επιτρέποντας το Ιντγερνετ χωρίς εκπαίδευση είναι σαν να ξαμολάς ένα πεντάχρονο μόνο του στους δρόμους.

Ο υπολογιστής αντιθετα ειναι κατι που το παιδί μπορει να μάθει μόνο του. Ειδικά σε μια μουλτιμεντια εποχή πλέον, είναι ενα θαυμάσιο εργαλειο απασχόλησης, πόσο μάλλοντώρα που οι ΤΦΤ οθόνες δεν έχουν του κερατά το φλίκερ, που δημιουργούσε μυωπία, όσο και η ακτινοβολία. Είναι ενα εργαλειο που το πάς, δεν σε πάει. Προσωπικά μου αρέσει πολύ που οι γιοι μου προτιμούν σαφέστατα τον υπολογιστή απο την τηλεόραση. Από τότε που γνώρισαν τον υπολογιστή, μόνο τον σπόρτακους βλέπουν, αν τύχει, στην τηλεόραση. Πρίν αμάν αυτοί οι παουερ ρειντζερσ, αυτή η ατέλειωτη βλακεία.

Θα τους αγοράσω λοιπόν λαπτοπ, όπως τους έχω υποσχεθεί (νομίζω ότι με βάση αυτή τη συζήτηση στο τσατ ξεκίνησε το θεμα η ξανπ) και ΔΕΝ θα τους αγοράσω Πλει στεισιον χΜΠΟΞ κλπ . Γιατί μαθαίνοντας μέσω τωνπαιχνιδιών αρχικά και των εκπαιδευτικών στη συνέχεια, το παιδί εξοικειώνεται πληρως με τον υπολογιστή. Επειτα, είναι έτοιμο να μαθει ακόμη και το 3ντι στουντιο μόνο του . (ενω αντιθετα με την εξοικείωση στο πλευστεισιον τί θα μάθει; )

Υ.Γ. Θα σας φανηκε φυσικά αστείο αυτό τώρα, όμως ο μικρός 5 ετών, είχε ανοίξει το λαπτοπ τις προάλλες βρήκε το πρόγραμμα, το ξεκίνησε και έφτιαχνε τσαγιέρες ψάχνοντας το μενού για το μπι πεντ. Και οι δυο φτιάχνουν καθε τόσο ολόκληρα σενάρια για το τί θα κάνουν και πώς θα είναι τα πλάσματα στο "δικό τους" παιχνίδι. Πιστεύω ότι όλα αυτά ειναι αποτελέσματα της εξοικείωσης τους και της τροφής, στην φαντασία τους, που τους δίνουν τα παιχνίδια που δεν κουράζομαι όχι μόνο να αγοράζω αλλα και να παίζουμε μαζί τους και εγώ και η σύζυγος.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,910 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε: στις 13:58, 26-09-08:

#20
Για να καταλαβω κατι...
Ποσο πια ελευθερο χρονο εχει το παιδι μετα που θα γυρισει απο το σχολειο του που θα προλαβει να βαρεθει, οταν θα εχει το μαθημα του στα αγγλικα, θα παει μπαλετο ή κατι τελος παντων και θα εχει και το διαβασμα του και θα πρεπει να κατσει και μπροστα απο εναν υπολογιστη...?! (ρητορικη)
Και ναι προτιμω, η 6ονη κορη μου να παρει ενα μπλοκ ζωγραφικης και μαρκαδορους και να ζωγραφισει, παρα να χρησιμοποιησει το οποιο προγραμμα ενος υπολογιστη για κατι αντιστοιχο...Και οχι δεν εχω καποιο φοβο απεναντι στους υπολογιστες, απλα δεν τους θεωρω απαραιτητους σε τοσο μικρες ηλικιες για την ψυχαγωγια και διαπαιδαγωγηση των παιδιων...
Και δεν υπαρχει λογος καμμιας παρεξηγησης με κανεναν..απλα ετσι νοιωθω και δε θα ηθελα κατι διαφορετικο μελλοντικα..
Επισης, αυτα που ανεφερε η Xanp, με καλυπτουν αρκετα...
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια