Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,106 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,276 μηνύματα σε 74,663 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Κακό design → κακό e-shop;

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 19:36, 28-09-08:

#1
Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Παρτε ενα καλο μαγαζι με εγχρωμους φακους επαφης : http://www.fashion-contactlenses.com

Μούφα φαίνεται, αν κρίνω από το site.
Προσωπικά, αν και μου άρεσαν πολύ κάτι φακοί από εκει, το site δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη ώστε να αγοράσω.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 19:47, 28-09-08:

#2
Δεν το χω ψαξει, μου το εδειξαν κι εμενα. Γιατι σου φαινεται μουφα ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 19:58, 28-09-08:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Δεν το χω ψαξει, μου το εδειξαν κι εμενα. Γιατι σου φαινεται μουφα ;
Αν μια επιχείρηση που βρίσκεται στο διαδίκτυο δεν έχει χρήματα να προσλάβει έναν επαγγελματία να τους σχεδιάσει το site, τότε δεν θέλω να σκεφτώ από που αλλού θα έχει κάνει περικοπές...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 20:06, 28-09-08:

#4
Μπορει να ειναι στην αρχη και να θελουν να κανουν οικονομιες για την ωρα. Μπορει να εχουν κακο σχεδιαστη. Μπορει να ασπαζονται το "never judge a book by its cover". Πολλά. Δες εσυ αν εχουν καλο customer service, καλο εμπορευμα, ευκολιες πληρωμης κλπ, πρωτα, και βλεπουμε μετα.

Δε μπαινεις και σε εστιατορια που δεν ειναι φανταχτερα ; Νταξει, ειπαμε, εχει νοημα αυτο που λες, αλλα σαν πιθανοτητες, οχι να βγαζουμε συμπερασματα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 20:50, 28-09-08:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Μπορει να ειναι στην αρχη και να θελουν να κανουν οικονομιες για την ωρα. Μπορει να εχουν κακο σχεδιαστη. Μπορει να ασπαζονται το "never judge a book by its cover". Πολλά. Δες εσυ αν εχουν καλο customer service, καλο εμπορευμα, ευκολιες πληρωμης κλπ, πρωτα, και βλεπουμε μετα.

Δε μπαινεις και σε εστιατορια που δεν ειναι φανταχτερα ; Νταξει, ειπαμε, εχει νοημα αυτο που λες, αλλα σαν πιθανοτητες, οχι να βγαζουμε συμπερασματα.
Πρόκειται για επιχείρηση, in case you haven't noticed. Το αν ασπάζονται το "never judge a book by its cover" είναι άσχετο, από τη στιγμή που δεν το ασπάζεται ο περισσότερος κόσμος. Αν έχουν κακό σχεδιαστή, πάλι δείχνει αρνητικά πράγματα για την εταιρεία. Κι αν έχουν και κακό προμηθευτη; Γιατί να το ρισκάρω; Για τα μάτια μου πρόκειται.

Το παράδειγμα με τα εστιατόρια είναι άκυρο. Όταν πρόκειται για ένα e-shop, το website είναι το παν, είναι η βιτρίνα, και πολλά παραπάνω. Προσδίδει κύρος ή το αφαιρεί. Είναι ο μόνος τρόπος που έχει ο πελάτης να κρίνει ένα e-shop από το οποίο δεν έχει προσωπική εμπειρία ή μέσω φίλων.

Αν ένας επιχειρηματίας είναι τόσο βλάκας που δεν μπορεί να καταλάβει τα παραπάνω στοιχειώδη, τότε σίγουρα δεν πρόκειται να ρισκάρω να βάλω τα προιόντα που πουλάει στα μάτια μου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

7 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 21:55, 28-09-08:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Πρόκειται για επιχείρηση, in case you haven't noticed. Το αν ασπάζονται το "never judge a book by its cover" είναι άσχετο, από τη στιγμή που δεν το ασπάζεται ο περισσότερος κόσμος. Αν έχουν κακό σχεδιαστή, πάλι δείχνει αρνητικά πράγματα για την εταιρεία. Κι αν έχουν και κακό προμηθευτη; Γιατί να το ρισκάρω; Για τα μάτια μου πρόκειται.
Αντιπαρερχομαι το υφακι, και παω στο ζουμακι. Το να εχουν κακο προμηθευτη θα το συμπερανεις απο το αν εχουν κακο (ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΟΥ) σχεδιαστη ; Αλλο και τουτο...Παντως μια χαρα ειναι απο σχεδιασμο. Δεν ειναι φοβερο ή με πολλα εφε, αλλα ειναι ευχρηστο και πρακτικο. Τωρα αν εσυ θεωρεις οτι ειναι μουφα γιατι δε σαρεσουν τα χρωματα, αυτο ειναι άλλο θεμα..Επισης, τι περιμενες απο σχεδιασμο ; Φακους επαφης πουλαει δεν κολυμπανε και στα δις...

Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Το παράδειγμα με τα εστιατόρια είναι άκυρο. Όταν πρόκειται για ένα e-shop, το website είναι το παν, είναι η βιτρίνα, και πολλά παραπάνω. Προσδίδει κύρος ή το αφαιρεί. Είναι ο μόνος τρόπος που έχει ο πελάτης να κρίνει ένα e-shop από το οποίο δεν έχει προσωπική εμπειρία ή μέσω φίλων.
Δεν εκανα το παραδειγμα για σου πω οτι ταυτιζονται, αλλά για να πω οτι άλλο το οτι η βιτρινα ειναι σημαντικη και αλλο το οτι ειναι το παν. Ακομα και για e-shops. Προτιμω να παιρνω πληροφοριες για ενα μαγαζι απο άλλους πελατες, παρα να το παραμεριζω επειδη ο σχεδιασμος του δε μαρεσει. Μπορει να χασω ενα καλο μαγαζι ετσι. Και αντιστοιχα μπορει ενα μαγαζι να εχει καλο σχεδιασμο και να μην ειναι καλο. Αφου σε ενδιαφερει τοσο να μη ρισκαρεις, μη ρισκαρεις και με αυτον τον τροπο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Subject to change : 28-09-08 στις 23:54. Αιτία: split
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 22:17, 28-09-08:

#7
Pe lory δεν ειναι ετσι.. Οταν η μονη σου εικονα ειναι ενα σαιτ το προσεχεις.
Το συγκεκριμενο ειναι σαν skin για το myspace.
Δε λεω οτι δεν μπορει να ειναι καλο, αλλα δε σου εμπνεει εμπιστοσυνη να δωσεις την πιστωτικη σου οπως και να το κανουμε.
Ουτε σε 3d μαγαζι οπτικων που ειναι απεριποιητο θα εμπαινα, ουτε απ'αυτο θα αγοραζα.
Και το παραδειγμα με το εστιατοριο δεν ειναι αντιστοιχο. Αλλο φανταχτερο, αλλο καλαισθητο.. και ναι, εγω τουλαχιστον ουτε σε εστιατοριο που δεν μου αρεσει η εμφανιση του θα εμπαινα(θα μπορουσα καλλιστα να παρερμηνευσω και την καθαριοτητα του)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 22:45, 28-09-08:

#8
Mα δεν ειπα οτι δε το προσεχεις. Ειπα οτι δεν πρεπει να εστιαζεις εκει αγνοοντας τα υπολοιπα.

Ακριβως αυτο λεω. Οτι αλλο "δε μου εμπνεει εμπιστοσυνη" και αλλο "το διαγραφω γιατι δε μαρεσει η βιτρινα." Το να μη δωσεις την πιστωτικη εχει να κανει με το τι εταιρια προστασιας χρησημοποιει το καθε e-shop και οχι με την εμφανιση του.

Το παραδειγμα με το εστιατοριο ηταν για να πιασουμε το πνευμα/την ουσια, αλλα κολλατε στο αν αντιστοιχει 100% σαν παραδειγμα.

Παντως ετσι θα εχανες καποια καλα εστιατορια, να το ξερεις

H ειρωνια ειναι οτι λεμε πως κακως ο κοσμος δεν ασπαζεται το "never judge a book by it's cover", αλλά τελικά κι εμεις το ιδιο κανουμε μου φαινεται.

Τεσπα, οκ ειναι κακο μαγαζι. Μη ψωνισετε απο κει. Κι αν καπου διαβασετε οτι δεν ειναι κακο μαγαζι, απλα πειτε οτι ο πελατης ειναι κραχτης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 22:56, 28-09-08:

#9
Θα με κανεις να αρχισω τις απαντησεις σε καθε φραση κι εγω..

Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Mα δεν ειπα οτι δε το προσεχεις. Ειπα οτι δεν πρεπει να εστιαζεις εκει αγνοοντας τα υπολοιπα.
Εκει εστιαζω γιατι αυτο μου δειχνει. Ενα μαγαζι με σκονισμενη τζαμαρια δε θα με κανει να θελω να δω αν κρυβει κατι καλυτερο μεσα, απλα δε θα μπω.

Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Ακριβως αυτο λεω. Οτι αλλο "δε μου εμπνεει εμπιστοσυνη" και αλλο "το διαγραφω γιατι δε μαρεσει η βιτρινα." Το να μη δωσεις την πιστωτικη εχει να κανει με το τι εταιρια προστασιας χρησημοποιει το καθε e-shop και οχι με την εμφανιση του.
Αυτο που σε κερδιζει σε ενα e-shop ειναι η βιτρινα του. Και το e-shop.gr δεν μου αρεσει, αλλα δεν μπορω να πω οτι δε δειχνει επαγγελματικο site. Για αυτο με τους φακους, μπορω να πω οτι δειχνει ερασιτεχνικο, και δε θα με πεισει για να αγορασω απο κει.

Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Το παραδειγμα με το εστιατοριο ηταν για να πιασουμε το πνευμα/την ουσια, αλλα κολλατε στο αν αντιστοιχει 100% σαν παραδειγμα.

Παντως ετσι θα εχανες καποια καλα εστιατορια, να το ξερεις
Θα ζησω ρισκαροντας να τα χασω

Αρχική Δημοσίευση από Lorien
H ειρωνια ειναι οτι λεμε πως κακως ο κοσμος δεν ασπαζεται το "never judge a book by it's cover", αλλά τελικά κι εμεις το ιδιο κανουμε μου φαινεται.
Μιλας για eshops η γενικα; Δεν σε πιανω.

Αρχική Δημοσίευση από Lorien
Τεσπα, οκ ειναι κακο μαγαζι. Μη ψωνισετε απο κει. Κι αν καπου διαβασετε οτι δεν ειναι κακο μαγαζι, απλα πειτε οτι ο πελατης ειναι κραχτης.
Τωρα αντιδρας σαν 5χρονο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 23:28, 28-09-08:

#10
Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Εκει εστιαζω γιατι αυτο μου δειχνει. Ενα μαγαζι με σκονισμενη τζαμαρια δε θα με κανει να θελω να δω αν κρυβει κατι καλυτερο μεσα, απλα δε θα μπω.
Κακη αντιστοιχια. Καλυτερη θα ηταν "μαγαζι χωρις εντυπωσιακη βιτρινα"

Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Αυτο που σε κερδιζει σε ενα e-shop ειναι η βιτρινα του. Και το e-shop.gr δεν μου αρεσει, αλλα δεν μπορω να πω οτι δε δειχνει επαγγελματικο site. Για αυτο με τους φακους, μπορω να πω οτι δειχνει ερασιτεχνικο, και δε θα με πεισει για να αγορασω απο κει.
Δε διαφωνω, αλλά προσωπικα η ερευνα μου για το μαγαζι δε θα περιοριστει στο αν ειναι ομορφο σχεδιαστικά. Οι πελατες τι λενε εχει σημασια και ολα τα αλλα ερχονται δευτερα.

Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Θα ζησω ρισκαροντας να τα χασω
Αναλογα ποσο ενδιαφερει το καθετι τον καθενα. Υποτιθεται οτι στο παραδειγμα αυτο, θεωρουμε οτι μας αρεσει να βρισκουμε καλα εστιατορια. Δε θα πεθανουμε αν χασουμε καποια, αλλά δεν επιτελουμε το σκοπο μας με την μεγιστη δυνατη πιθανοτητα επιτυχιας, thats all

Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Μιλας για eshops η γενικα; Δεν σε πιανω.
Γιατι, στα e-shops δεν ισχυει ;

Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Τωρα αντιδρας σαν 5χρονο
7χρονο ειμαι ειπαμε
Δεν ειναι δικη μου σκεψη. Ειναι το μηνυμα που περνατε εσεις με το σκεπτικο σας.
Σιγουρα ειναι 5χρονου ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 23:57, 28-09-08:

#11
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις Lorien είναι ότι δεν μιλάμε για τα γούστα μας. Όπως πολύ ορθά είπε η Corpse, και το e-shop.gr δεν είναι του γούστου μου, αλλά έχει αξιοπρεπή εμφάνιση, οπότε δεν μου κλονίζει την εμπιστοσύνη προς αυτό.
Δεν σου κλονίζει την εμπιστοσύνη ένας μέτριος σχεδιαστής, αλλά το γεγονός ότι στο e-shop που έδωσες είναι εμφανές ότι ΔΕΝ προσέλαβαν καν σχεδιαστή. Το έκαναν μόνοι τους, ή έβαλαν κανένα "παιδί που ξέρει από αυτά". Οπότε είναι προφανές ότι δεν έχουν επαγγελματισμό. Και αν δεν έχουν επαγγελματισμό εκεί, που είναι το πιο δυνατό σημείο marketing τους, δεν θέλω να σκεφτώ πόσες περικοπές θα έχουν κάνει στην ποιότητα, μιας και την καταλαβαίνεις αφότου αγοράσεις.

Θέλω όταν αγοράζω κάτι από κάπου, οι άνθρωποι να είναι επαγγελματίες. Είναι τόσο υπερβολικό;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 00:36, 29-09-08:

#12
Οχι δεν ειναι υπερβολικο να προτιμαμε καλους επαγγελματιες (οχι σκετο επαγγελματιες). Το αν πηραν σχεδιαστη δε το ξερω. Μπορει να πηραν και να ζητησαν κατι απλο πχ. Επισης μπορει να θεωρουν οτι δεν ειναι ακομα καλη επενδυση να δωσουν χρηματα για σχεδιασμο, γιατι μπορει το μαγαζι να αποφερει κερδη σαν κλασσικο μαγαζι (να μην ειναι αμιγως e-shop δλδ) και απλα να εκαναν και μια επεκταση μεσω νετ συμπληρωματικη.
Μιλαμε για φακους επαφης. Προφανως παιρνουν εμπορευμα απο καποια εταιρεια. Επομενως το εμπορευμα δεν εξαρταται απο αυτους, δε το φτιαχνουν οι ιδιοι. Αυτοι εμποριο κανουν. Αν εχουν κανει περικοπες με την εννοια οτι πουλανε φτηνο εμπορευμα και κακης ποιοτητας, μπορεις να το ψαξεις πριν αγορασεις. Αν σε κατι δεν ειναι επαγγελματιες αυτο θα ειναι το customer service. Αυτο λοιπον (και οτιδηποτε αλλο) εγω θα το μαθω απο αλλους πελατες και τη φημη του μαγαζιου κα δε θα μεινω στην βιτρινα του. Με την λογικη σας, θα αγοραζατε τυφλά απο ενα αλλο μαγαζι μονο και μονο επειδη θα ειχε καλη βιτρινα. Και αυτο, ναι, ειναι υπερβολικο. Να μη τα ξαναλεμε. Αλλο οι τι ειναι πιο πιθανο, και αλλο να πηγαινουμε με ματια που μενουν στο εξωφυλλο.

Νομιζω οτι το κουραζουμε, ενω η ουσια ειναι απλη και ξεκαθαρη. Συμφωνω με αυτο που λετε, αλλα δεν ειμαι τοσο απολυτος να απορριψω τελειως κατι, λογω εμφανισης. Με το σκεπτικο σας μπορει να χασετε κατι, με το δικο μου οχι.Simple.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 01:39, 29-09-08:

#13
Lorien και στα σκουπίδια μπορεί να τύχει να υπάρχει κάτι αξίας, αλλά δεν γινόμαστε ρακοσυλλέκτες. Simple.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 01:58, 29-09-08:

#14
Ο ορισμος της υπερβολης και του in-denial .

Αν σε ολες τις εξηγησεις και επιειρηματα που ειπα, εχεις αυτο να σχολιασεις μονο...καταλαβα.

Δε θα κατσω να σου εξηγησω το τραγελαφικο (και παρεξηγησιμο) του παραδειγματος σου . Αν δε καταλαβαινεις κατι τοσο απλο και θες απλα να επιμενεις για να επιμενεις, δε θα το καταλαβεις απο μενα, αλλά μαλλον απο προσωπικη εμπειρια.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 02:02, 29-09-08:

#15
Μιας και ανέφερες την προσωπική εμπειρία, επέτρεψε μου να έχω λίιιγο περισσότερη προσωπική εμπειρία από το τι είδους επιχειρηματίες είναι όσοι δεν δίνουν δεκάρα αν την εμφάνιση του e-shop τους την επιμεληθεί επαγγελματίας ή "ο ανιψιός που ξέρει από γουμπιούτερ"...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Πατρεύς (Πέτρος)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Πατρεύς
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,714 μηνύματα.

O Πατρεύς με φόβο και πάθος έγραψε στις 12:26, 29-09-08:

#16
Ας μπω κι εγώ στην κουβέντα κι ας μην είμαι ειδικός γύρω από αυτά τα θέματα. Μπήκα στην εν λόγω ιστοσελίδα. Σίγουρα η σχεδίαση δε διακρίνεται για τη φαντασία της. Πάντως θα συμφωνήσω με τη Lorien ότι δε μπορείς να κρίνεις τα ίδια τα προϊόντα με βάση τη σχεδίαση της ιστοσελίδας. Το παράδειγμα με τα εστιατόρια θεωρώ ότι είναι δόκιμο. Έχω πάει σε απλά μαγειρεία ή ταβέρνες και έχω φάει πολύ καλά και ποιοτικά και φθηνά σε σύγκριση με «δηθέν» κυριλλέ εστιατόρια με βαμβακερά τραπεζομάντιλα κλπ όπου τα φαγητό ήταν τελίως άνοστο. Ο υπολογιστή τον οποίο έχω είναι από το e-shop, είναι πολύ καλός και κυρίως μου έβαλαν αυτά που ζήτησα στην παραγγελία ενώ από το μαγαζί που είχα πάρει τον προηγούμενο υπολογιστή αντί για pentium μου είχαν βάλει celeron! Εκεί να δεις πόσο «επαγγελματίες» φαίνονταν! Να φέρω κι άλλο παράδειγμα: Ο πατέρας μου αγοράζει βίδες, πρόκες κλπ από ένα μαγαζί το οποίο είναι κυριολεκτικά μια τρύπα! Και όμως, έχει απίστευτη ποικιλία και κανένα εργαλείο δεν του έχει βγει σκάρτο! Ενώ σε πολυκαταστήματα όπως το praktiker, με τεράστιες αίθουσες, είχαμε πάρει εργαλειοθήκη η οποία είχε τα μισά εργαλεία μέσα. Με λίγα λόγια, έχω ξεπεράσει προ πολλού το σύνδρομο της βιτρίνας. Πλέον, αν δεν δω το προιόν αυτό καθ' εαυτό, δεν κάνω καμία κρίση για το μαγαζί και το ίδιο ισχύει και για μια ιστοσελίδα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 00:52, 30-09-08:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Μιας και ανέφερες την προσωπική εμπειρία, επέτρεψε μου να έχω λίιιγο περισσότερη προσωπική εμπειρία από το τι είδους επιχειρηματίες είναι όσοι δεν δίνουν δεκάρα αν την εμφάνιση του e-shop τους την επιμεληθεί επαγγελματίας ή "ο ανιψιός που ξέρει από γουμπιούτερ"...
Aνεφερα προσωπικη εμπειρια συγκεκριμενη. Οχι αυτη που θες εσυ. Προσωπικη εμπειρια του να διαπιστωσεις απο 1ο χερι, οτι το σκεπτικο σου ειναι εν μερει επιπολαιο. Οχι αν ξερεις καλυτερα τι σημαινει καλος σχεδιασμος κ τι επιχειρηματιες ειναι οσοι δε δινουν πολλη σημασια στο σχεδιασμο.

Οπως το πε ο pitg21 , συνδρομο βιτρινας. Εχει σημασια ο σχεδιασμος, αλλά δεν υπαρχει λογος να ειμαστε απολυτοι και να χασουμε κατι στην ερευνα αγορας μας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 01:01, 30-09-08:

#18
Πρώτον, είναι εμφανές ότι πιστεύετε ότι το πρόβλημα είναι ότι το site δεν έχει τα "σούπερ" γραφικά ή ότι δεν είναι του γούστου μας. Μέγα λάθος. Έχω δει πολλά sites που δεν είναι του γούστου μου ή δεν έχουν καν ωραίο design αλλά είναι αξιοπρεπή. Μην τα μπερδεύετε. Άλλο αξιοπρεπές κι άλλο όμορφο.
Στο internet το site είναι ο κυριότερος τρόπος να καταλάβεις με τι εταιρεία έχεις να κάνεις. Ποιός μου λέει εμένα ότι το παραπάνω δεν το έχει κανένας 15χρονος που έστησε ένα osCommerce και το παίζει e-shop? (τραβηγμένο παράδειγμα). Δεν έχει τίποτα που να εμπνέει κύρος.
Και δεν μιλάμε για πρόκες και κατσαβίδια που πες οκ, αν δεις κάτι που φαίνεται καλό πειραματίζεσαι. Μιλάμε για το τι θα βάζουμε στα μάτια μας. Προφανώς και πρέπει να μας εμπνέει κύρος μια τέτοια εταιρεια, και εταιρεία που είναι σαν myspace 15χρονου, σόρρυ αλλά ο,τι και να κάνει δεν μου εμπνέει κανένα κύρος. Αν δεν ενδιαφέρονται αυτοί να κάνουν πωλήσεις, γιατί να ενδιαφερθώ εγώ αν είναι η εξαίρεση του διαμαντιού μέσα στα σκουπίδια; Αν δεν εκτιμάνε εκείνοι την επιχείρηση τους, γιατί να το κάνω εγώ;

Επίσης Λόριεν, πάντα θα χάσεις κάτι από την έρευνα αγοράς σου. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να τσεκάρεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και αν το κάνεις, θα έχεις χάσει τόσες εργατοώρες που ίσως τελικά να πληρώσεις παραπάνω χωρίς να το καταλάβεις (μιας και ουδείς υπολογίζει το κόστος του προσωπικού του χρόνου). Οπότε, εγώ απλά κάνω ένα καλό πρώτο φιλτράρισμα. Κι εσύ κάνεις φιλτράρισμα, αναπόφευκτα, απλά με διαφορετικά αρχικά κριτήρια. Προσωπικά πάντως σπανιότατα πέφτω έξω στην αρχική μου εκτίμηση (μόνο μια περίπτωση μου έρχεται στο μυαλό).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 01:10, 30-09-08:

#19
Για ενα θεμα τοσο σημαντικο οπως "τι θα βαλουμε στα μάτια μας", ειναι ακομα πιο σημαντικο να εχουμε περισσοτερες πληροφοριες και να μην μεινουμε στην ενφανιση μιας ιστοσελιδας. Σιγουρα μια πιο καλοφτιαγμενη εμπνεει περισσοτερη εμπιστοσυνη. Ομως πρεπει να μπορουμε αφενος να διαχωριζουμε τον εμπορο απο το προοιον, και αφεταιρου να δινουμε περισσοτερη βαση σε πληροφοριες που αφορουν την φημη του μαγαζιου και την προελευση και ποιοτητα του προιοντος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 01:13, 30-09-08:

#20
Μα το ότι απέρριψα την εν λόγω εταιρεία εξαιτίας του ανύπαρκτου design της, δεν σημαίνει ότι θα αγόραζα σώνει και καλά από την πρώτη που θα έβλεπα με αξιοπρεπές design. Απλά δεν θα την απέρριπτα γι'αυτό.

Δηλαδή εσύ αν χώριζες μια κοπέλα επειδή είναι εγωίστρια, σημαίνει ότι αν γνωρίσεις κάποια που δεν είναι, έχεις βρει το άλλο σου μισό;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 01:23, 30-09-08:

#21
Εχεις δικιο, δε σημαινει οτι θα αγοραζες απαραιτητα με το που θα εβρισκες μια με αξιοπρεπες σχεδιασμο. Ισως αγοραζες Ομως ακομα κι αν δε το κανες, αυτο σημαινει οτι πιθανοτατα θα εψαχνες αλλες πληροφοριες για το αν ειναι καλο το μαγαζι και το προϊόν. Ε, το ιδιο μπορείς να κανεις κατευθειαν και για εκεινα των οποιων το σχεδιασμο δεν εγκρινεις (και μη μου πεις τωρα οτι τ ο προβλημα ειναι οτι δε θα χεις χρονο)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 01:46, 30-09-08:

#22
Μα ακριβώς αυτό είναι, και δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται τόσο τραβηγμένο Υπάρχουν εκατοντάδες e-shops, ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Επιβάλλεται να κάνεις ένα αρχικό ξεσκαρτάρισμα, αλλιώς θα χάσεις την ψυχική σου υγεία, το χρόνο σου και τα χρήματα σου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Isiliel
H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,049 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε στις 02:05, 30-09-08:

#23
Κακό design = κακό του κεφαλιού αυτού που διαχειρίζεται το e-shop.

Διότι αν μπω σε ένα site που η αισθητική του με διώχνει επειδή με κουράζει ή δεν είναι εύκολη στην πλοήγηση, λυπάμαι αλλά δε θα μπορέσω να εκτιμήσω τα προϊόντα του, όσο καλά κι αν είναι.

Το ίδιο συμβαίνει με οποιδήποτε εμπορικό χώρο. Αν μπω σε ένα κατάστημα που είναι βρώμικο ή δεν έχει δοκιμαστήρια ή το σέρβις είναι κακό, προσωπικά φεύγω (ρωτήστε την κόρη μου έχει κακή εμπειρία επ' αυτού ). Εκτός κι αν έχω πάει συστημένη από κάποιον τρίτο ότι εκεί θα βρω αυτό που ψάχνω.

Μπορεί η ποιότητα της σχεδίασης του χώρου να μην αντανακλά την ποιότητα του προϊόντος, πάντως δυσκολεύει σίγουρα τον καταναλωτή να ανταποκριθεί θετικά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 08:06, 30-09-08:

#24
Lorien αυτο στο οποιο διαφερουν οι αποψεις μας ειναι το αν ψαχνει κανεις περισσοτερο τι λεει το καθε μαγαζι/e-shop η αν μενουμε στην πρωτη εντυπωση.
Και εννοειται οτι αν διαβασω καπου οτι πολλοι που εκαναν παραγγελια ειναι ευχαριστημενοι και με ενδιαφερει το προιον, θα το σκεφτω να αγορασω κι εγω, οπως αν μου πει ενας φιλος οτι "αυτο το μαγαζακι μη το βλεπεις ετσι, εχει καλο φαγητο", παλι θα το σκεφτω να κανω την αποπειρα.
Απλα η εμφανιση του δε με προδιαθετει να ειμαι η πρωτη που θα το ανακαλυψω. Δατς ολ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ale3andros

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη ale3andros
Ο ale3andros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια . Έχει γράψει 165 μηνύματα.

O ale3andros έγραψε στις 10:25, 30-09-08:

#25
Θα έλεγα πως το σημαντικότερο σ έναν ιστοτόπο είναι να παρέχει ευκολία στην εύρεση της πληροφορίας που χρειάζεται ο επισκέπτης. Το όμορφο design βοηθά προς την κατεύθυνση αυτή γιατί προσελκύει, δεν κουράζει (όταν είναι απλό και λιτό) και έτσι ο επισκέπτης έχει την υπομονή να ψέξει αυτό που θέλει.

Ως προς αυτό συμφωνώ με την Michelle, πως οι περισσότεροι θα απέφευγαν ένα η-κατάστημα αν το έβλεπαν κακόγουστο, όσον αφορά την σχεδίαση. Όπως και να το κάνουμε το ωραίο και περιποιημένο και το σωστά οργανωμένο ελκύει πάντα. Αυτό βέβαια δεν εγγυάται την αξιοπιστία του, αλλά λέει πολλά.

Άλλο είναι να σου χτυπήσει ένας όμορφος άνδρας, περιποιημένος την πόρτα (ή γυναίκα) και άλλο ένας λέτσος και βρώμικος. Θα το σκεφτόσουν να ανοίξεις στην πρώτη περίπτωση, ούτε που θα το συζητούσες στη δεύτερη. Ε, ας σκεφτούμε πως, πλέον, οι όμορφοι πλασιέ αντικαταστάθηκαν τώρα από τα η-καταστήματα.

Στόχος του η-καταστήματος είναι πρώτα να τραβήξει την προσοχή και μετά να πείσει για την αξιοπιστία και την ποιότητα του. Χωρίς το πρώτο, το δεύτερο γίνεται πραγματικός άθλος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Lorien
Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,294 μηνύματα.

O Lorien έγραψε στις 13:16, 30-09-08:

#26
Kαταρχην μην μπλεκουμε μεσα την ευχρηστια. Το συγκεκριμενο πχ μια χαρα ευχρηστο ειναι. Μιλαμε αποκλειστικα για ομορφια, σχεδιασμο, και επαγγελματικη βιτρινα. Σε θεματα ευχρηστίας κανεις δε διαφωνει.

Απο κει και περα, μπορει να υπαρχουν εκατονταδες μαγαζια, αλλά κανείς ποτέ δε θεωρει οτι θα τα ψαξει ολα. Ψαχνεις τα πχ 10-20 πιο διασημα, πιο γνωστα, πιο διαδεδομενα, πιο πανω στο google search αν θες. Αν τωρα δεν εχεις χρονο για κατι που επιθυμεις να αγορασεις και θα βαλεις στο ματι σου, οπως σωστα ειπες, τοτε παω πασο. Σαφως και μπορει να βρουμε πολλα και θα πρεπει να ξεσκαρταρουμε. Απλά εγω προτιμω να μην εχω σαν μοναδικο αρχικο κριτηριο τη βιτρινα. Μπορεις πχ να ξεκινησεις το ξεσκαρταρισμα απευθειας με reviews απο πελατες και να μην κατσεις να χαζευεις πιο e-shop εχει ωραιο σχεδιασμο, που στην τελικη μπορει να ειναι και παραπλανητικος.

Αρχική Δημοσίευση από Corpse Bride
Lorien αυτο στο οποιο διαφερουν οι αποψεις μας ειναι το αν ψαχνει κανεις περισσοτερο τι λεει το καθε μαγαζι/e-shop η αν μενουμε στην πρωτη εντυπωση.
Και εννοειται οτι αν διαβασω καπου οτι πολλοι που εκαναν παραγγελια ειναι ευχαριστημενοι και με ενδιαφερει το προιον, θα το σκεφτω να αγορασω κι εγω, οπως αν μου πει ενας φιλος οτι "αυτο το μαγαζακι μη το βλεπεις ετσι, εχει καλο φαγητο", παλι θα το σκεφτω να κανω την αποπειρα. Απλα η εμφανιση του δε με προδιαθετει να ειμαι η πρωτη που θα το ανακαλυψω. Δατς ολ.
Δε διαφωνουμε. Κι εμενα αυτο το μαγαζι για καλο μου το ανεφεραν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

giogiz

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη giogiz
Ο giogiz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 7 μηνύματα.

O giogiz Keep Spinning έγραψε στις 16:30, 21-11-08:

#27
Η αισθητική είναι κάτι υποκειμενικό.Ο ιδιοκτήτης του eshop ( ή ο σχεδιαστής) μπορεί να πιστεύει ότι για το target group στο οποίο στοχεύει, αυτή η εμφάνιση είναι η κατάλληλη.
Εγώ προσωπικά αυτό που ζητώ από ένα eshop είναι η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, ο χρόνος παράδοσης να είναι αυτός που αρχικά συμφωνήθηκε, η γρήγορη απάντηση στα email για πληροφορίες, καλή τιμή σε αυτό που ψάχνω, η δυνατότητα διαφορετικών τρόπων πληρωμής (και ειδικά αντικαταβολή για να είμαι σίγουρος πως τα λεφτά μου δεν θα πάνε χαμένα).
Σίγουρα η εμφάνιση παίζει ρόλο στην πρώτη εντύπωση.Αλλά στέλνοντας ένα mail και παίρνοντας απάντηση μπορείς να καταλάβεις αρκετά.Εκεί που πρέπει να είναι προσεκτικός κάποιος είναι όταν βλέπεις πολύ διαφήμιση για κάποιο κατάστημα (ηλεκτρονικό ή όχι)...
Όλοι ξέρουμε που προστίθεται το κόστος της διαφήμισης.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 17:47, 21-11-08:

#28
Αρχική Δημοσίευση από giogiz
Όλοι ξέρουμε που προστίθεται το κόστος της διαφήμισης.
Οσον αφορα αυτο μονο, το οτι θα σκασει ΜΙΑ φορα ο eshopas ενα ποσο σε καποιον επαγγελματια για να του φτιαξει κατι που θα τον αντιπροσωπει, δε σημαινει απαραιτητα οτι φορτωνει +893467034 ευρα απο κει στα προιοντα του για να βγαλει απο κει το κερδος.. Οι κακογουστοι και ερασιτεχνες δεν ειναι παντα αυτοι που προσπαθουν να βγαλουν κερδισμενο τον καταναλωτη.. μπορει να ειναι απλως αυτοι που αδιαφορουν για την εικονα τους, ενω ειναι απ'τα κυρια τους οπλα σε μια ιντερνετικη αγορα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Κακό sex... τι κάνεις τελικά; - Από Κακή Επιρροή
      Το θέμα έχει λάβει 372 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Έρωτας & Σεξ.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 26-03-17 στις 02:36.
    • Το Καλό και το Κακό - Από Isiliel
      Το θέμα έχει λάβει 36 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Φιλοσοφία και Ιστορία.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 25-10-12 στις 21:43.
    • Το κακό κερδίζει πάντα; - Από Buggs
      Το θέμα έχει λάβει 16 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Πολιτική - Κοινωνικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 22-11-10 στις 01:11.
    • Let the Right One In - Ασε Το Κακό Να Μπει - Από iJohnnyCash
      Το θέμα έχει λάβει 3 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Movie Mini Reviews.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 15-07-10 στις 12:51.
    • Ουδέν κακό αμιγές καλού - Από Oralee
      Το θέμα έχει λάβει 18 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Φιλοσοφία και Ιστορία.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 14-10-08 στις 23:15.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους