Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 79,586 εγγεγραμμένα μέλη και 3,077,572 μηνύματα σε 94,874 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 412 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki.

Εγγραφή Βοήθεια

Έρχεται το τέλος των diesel

Πιστεύετε ότι τo diesel θα τελειώσει ή θα είναι ασύμφορο για τον καταναλωτή;;;;;;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 7)
Ναι
4
57,14%
Όχι
3
42,86%

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 12:23, 06-10-16:

#1


«Μόδα είναι, θα περάσει», γράφαμε το 2012 για τη μανία που μας είχε πιάσει με τους diesel κινητήρες…

Και τη μανία: Σχεδόν το 60% των πωληθέντων νέων αυτοκινήτων από τον Νοέμβριο του 2011 -οπότε απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη- είναι αυτοκίνητα diesel.
Ναι, ο περιορισμός της πετρελαιοκίνησης στις μεγαλουπόλεις προκαλούσε γέλιο στους υπόλοιπους Ευρωπαίους… Αλλά ψυχραιμία.

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Μάλιστα είναι τόσο έντονη η ζήτηση μικρών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που έχει τραβήξει σα μαγνήτη στην Ελλάδα όλα τα μικρά diesel μεταχειρισμένα σαράβαλα της Ευρώπης, τα οποία -όπως πολλάκις έχουμε γράψει- επιτήδειοι τα εισάγουν, γυρίζουν τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε μερικές δεκάδες χιλιάδες και τα πουλούν στους ανυποψίαστους πελάτες, σαν καινούργια. Τονίζω και πάλι ότι αυτό δεν συμβαίνει σε όλα τα εισαγόμενα diesel, αλλά σε πολλά από αυτά και κυρίως στα μικρού κυβισμού.

Οπως και να το κάνουμε, οι αναγνώστες μας είναι και ήταν… ψυλλιασμένοι για το τι θα συμβεί. Είναι δεδομένο οτι σύντομα η κυβέρνηση θα εξισώσει την τιμή του πετρελαίου κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αφού είναι ένα από τα μέτρα που βρίσκονται στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομικών.

Γράφαμε τότε πως για να αποσβέσεις σε τρία χρόνια τη διαφορά της τιμής αγοράς ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης με το ακριβότερο -από 2.000 έως και 4.000 ευρώ- diesel, θα πρέπει αυτό το αυτοκίνητο να διανύει πάνω από 20.000 km τον χρόνο. Ολα αυτά με τη σημερινή τιμή του πετρελαίου και με τις παλαιότερες – υψηλότερες καταναλώσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

Σίγουρα είναι πιο… γλυκό ψυχολογικά να δίνεις 40 ευρώ και να γεμίζεις το ρεζερβουάρ σου απ’ ό,τι 55 ευρώ, όμως, όπως και να το κάνουμε, αυτά τα έχεις πληρώσει μαζεμένα για την αγορά του αυτοκινήτου…

Πλέον με την επικείμενη εξίσωση φόρου του diesel κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αλλά και με τις καταναλώσεις των μικρών βενζινοκινητήρων να έχουν πέσει -σε κάποιες περιπτώσεις- κοντά σε αυτές των diesel, ποιος ο λόγος ακόμη να φλερτάρουμε τόσο έντονα με τα πετρελαιοκίνητα;

Τονίζω ότι όλα αυτά τα γράφω για τους μικρού κυβισμού κινητήρες, από 2.000 cc και κάτω, γιατί στα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και όγκου, οι diesel κινητήρες ταιριάζουν γάντι και σαφέστατα είναι πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους βενζίνης.

Από την άλλη, βλέποντας τις τάσεις στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων που επισκεπτόμαστε και συζητώντας με τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι σαφές ότι οι μηχανικοί δεν ασχολούνται πια με την εξέλιξη των μικρών diesel, αλλά με τους αντίστοιχους βενζίνης.
«Ο,τι είχαν να μας δώσουν οι diesel σε τεχνολογία μάς το έδωσαν», μας λέει χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας, τονίζοντας ότι περαιτέρω τεχνολογική ανάπτυξη με μικρούς diesel δεν μπορεί να γίνει.

Αυτά, λοιπόν, είναι τα δεδομένα και δεν πρόκειται να αλλάξουν, εκτός αν στο ευρύτερο μέλλον δούμε κάποια τεχνολογική επανάσταση στους μικρούς diesel όμοια με αυτή που γίνεται σήμερα στους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης.

Γι’ αυτό, λοιπόν, όλα αυτά καλό είναι εμείς, που διαβάζουμε λίγο περισσότερο για το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του, να τα μεταφέρουμε και στους υπολοίπους προκειμένου να τους ενημερώνουμε και να μην πέφτουν θύματα τόσο των αετονύχηδων που τους πλασάρουν μεταχειρισμένα diesel… χρέπια όσο και της ασυνέπειας του κράτους.
http://www.newsauto.gr/
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gaspar

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη gaspar
Ο gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 2,280 μηνύματα.

O gaspar ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΜΠΑ έγραψε στις 13:33, 06-10-16:

#2
ως κάτοχος ντίζελ,
για κάποιον που κάνει πολλά χιλίομετρα,(πανω απο 15,000 το χρόνο) το ντίζελ είναι μονόδρομος!
δεν είναι μόνο οτι με ένα γέμισμα 40 ευρω μπορεί να κάνεις 800 χιλίομετρα, τα σέρβις είναι πιο σπάνια, και μέχρι τώρα σε πολλά diesel Μικρού κυβισμού δεν πληρώνεις τέλη.

οπότε αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο και ψάχνει για καινούργιο, τότε σίγουρα ντιζελ. αν κάνει λίγα και θέλει μεταχειρισμένο τότε καλύτερα βενζίνη. και το λέω αυτο γιατι στην ελλάδα τα μεταχειρισμένα ντίζελ είναι συνήθως χρέπια απο ευρώπη.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,177 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 17:11, 06-10-16:

#3
Εγώ δεν κάνω πολλά (20-40 χιλιόμετρα την μέρα ανάλογα) και είχαμε πάρει καινούριο diesel λες να κάναμε καλή επιλογή ή έπρεπε να πάρουμε βενζίνη;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gaspar

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη gaspar
Ο gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 2,280 μηνύματα.

O gaspar ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΜΠΑ έγραψε στις 18:12, 06-10-16:

#4
θα τα αποσβέσει αλλα θα πάρει πιο πολύ χρόνο.

ενα βενζίνη καίει περίπου μ.ο 6lt/100km και ένα diesel 5lt/100km
σε 15,000 χιλιόμετρα το diesel θα κάψει 750lt και το βενζίνη 900lt

με τιμή 1E/lt το diesel και 1,35Ε/lt η βενζίνη, στα 15,000 το κόστος καυσίμου είναι το εξής:
diesel=750euro τον χρόνο
βενζίνη=1,215euro τον χρόνο
η διαφορά είναι 465 ευρω για κάποιον που κάνει τον χρόνο 15,000km, άν κάνει πιο λίγα η διαφορά είναι μικρότερη.

το κόστος του diesel για αγορα ειναι περίπου 2000 ευρω παραπάνω οπότε θα κάνει απόσβεση σε 4-5 χρόνια
βέβαια μερικά diesel γλιτώνουν και τα τέλη κυκλοφορίας οπότε το κέρδος είναι ανάλογα
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Asag

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Asag
Ο Asag αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 53 μηνύματα.

O Asag έγραψε στις 19:33, 06-10-16:

#5
Ρε που καταντήσαμε, να "αξιολογούμε" ένα αυτοκίνητο με βάση το καύσιμο που χρησιμοποιεί
Σημεία των καιρών, και μας βλέπω σύντομα όλους με ποδήλατα, σαν την ...παλιά Αλβανία
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DarthFederer
Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε στις 20:10, 06-10-16:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Εγώ δεν κάνω πολλά (20-40 χιλιόμετρα την μέρα ανάλογα) και είχαμε πάρει καινούριο diesel λες να κάναμε καλή επιλογή ή έπρεπε να πάρουμε βενζίνη;
Αναλογως τι αυτοκινητο πηρες, σε μικρο αυτοκινητο το ντιζελ δεν αξιζει τρελα και 9/10 φορες η βενζινη εχει πιο ομαλη λειτουργια (εχεις ακουσει κατι Corsa 1.3 Diesel πως κανουν; ). Γενικα το καινουριο δεν αξιζει (χανεις 20% μολις γυρισεις το κλειδι). Η καλυτερη επιλογη θεωρω πως ειναι καινουριας τεχνολογιας βενζινη (κι αν υπαρχει ρευστο εγκατασταση LPG).

Αρχική Δημοσίευση από gaspar
θα τα αποσβέσει αλλα θα πάρει πιο πολύ χρόνο.

ενα βενζίνη καίει περίπου μ.ο 6lt/100km και ένα diesel 5lt/100km
σε 15,000 χιλιόμετρα το diesel θα κάψει 750lt και το βενζίνη 900lt

με τιμή 1E/lt το diesel και 1,35Ε/lt η βενζίνη, στα 15,000 το κόστος καυσίμου είναι το εξής:
diesel=750euro τον χρόνο
βενζίνη=1,215euro τον χρόνο
η διαφορά είναι 465 ευρω για κάποιον που κάνει τον χρόνο 15,000km, άν κάνει πιο λίγα η διαφορά είναι μικρότερη.

το κόστος του diesel για αγορα ειναι περίπου 2000 ευρω παραπάνω οπότε θα κάνει απόσβεση σε 4-5 χρόνια
βέβαια μερικά diesel γλιτώνουν και τα τέλη κυκλοφορίας οπότε το κέρδος είναι ανάλογα
Δεν αξιζει για αυτοκινητο που κανει αποσβεση σε 5 χρονια. Πρεπει να κανεις πραγματικα πολλα χιλιομετρα για να συμφερει το καινουριο ντιζελ.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Claire Rentfield : 06-10-16 στις 20:32. Αιτία: Συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 21:53, 06-10-16:

#7
Αρχική Δημοσίευση από DarthFederer
Αναλογως τι αyτοκινητο πηρες, σε μικρο αυτοκινητο το ντιζελ δεν αξιζει τρελα και 9/10 φορες η βενζινη εχει πιο ομαλη λειτουργια (εχεις ακουσει κατι Corsa 1.3 Diesel πως κανουν; ).
Έχω το corsa c 1.4 και είναι ομαλό στο ξεκίνημα νομίζω και,στην οδήγηση . Τα diesel corsa πως κάνουν ;




πάντως είναι ωραίο το καινούριο
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 06-10-16 στις 22:13.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,177 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 22:30, 06-10-16:

#8
Κοιτάξτε έχουν περάσει ήδη 2μιση χρόνια το οποίο σημαίνει ότι σε λίγο γίνεται η απόσβεση και παω προς το κέρδος με βάση όσα λέει ο gaspar. Αναμένεται να το οδηγάω ακόμα πιο πολύ τώρα μιας και θέλω να πηγαίνω κομοτηνή πιο συχνά. Corsa έχω καινούριο του 2013. Ναι κάνει αρκετό θόρυβο αλλά το έχω συνηθίσει πλέον
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 22:42, 06-10-16:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Κοιτάξτε έχουν περάσει ήδη 2μιση χρόνια το οποίο σημαίνει ότι σε λίγο γίνεται η απόσβεση και παω προς το κέρδος με βάση όσα λέει ο gaspar. Αναμένεται να το οδηγάω ακόμα πιο πολύ τώρα μιας και θέλω να πηγαίνω κομοτηνή πιο συχνά. Corsa έχω καινούριο του 2013. Ναι κάνει αρκετό θόρυβο αλλά το έχω συνηθίσει πλέον
αυτό που με χαλάει στο c είναι η έλλειψη χώρων να φανταστείς ότι ποτηροθήκη μπροστά την έχει στο συνοδηγό και την άλλη πίσω και δεν έχει ούτε τεμπέλη.






όταν βγάλω λεφτά θα πάρω και εγώ corsa νέο γιατί είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο.


Παιδιά αξίζει να το κάνω αέριο το δικό μου;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 06-10-16 στις 22:52.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,177 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 23:27, 06-10-16:

#10
Αρχική Δημοσίευση από fockos
αυτό που με χαλάει στο c είναι η έλλειψη χώρων να φανταστείς ότι ποτηροθήκη μπροστά την έχει στο συνοδηγό και την άλλη πίσω και δεν έχει ούτε τεμπέλη.






όταν βγάλω λεφτά θα πάρω και εγώ corsa νέο γιατί είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο.


Παιδιά αξίζει να το κάνω αέριο το δικό μου;
Νομίζω μπλέξιμο με αέριο καλύτερα βενζίνη ή πετρέλαιο. Εντάξει σαν πρώτο αμάξι το corsa ειναι πολυ΄καλό γιατι ειναι μικρό μαθαίνεις να οδηγάς και χώνεσαι/παρκάρεις εύκολα παντού. Για οικογένεια δεν είναι όμως (αν θες ανεση πας σε astra).
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cortomaltese

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη cortomaltese
Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 150 μηνύματα.

O cortomaltese έγραψε στις 23:27, 06-10-16:

#11
Οταν μοιραζε το Πασοκ λεφτα που ησουν Φωκε?Τωρα θα μαζεψεις λεφτα?Τωρα περιμενε την αλλη σοδια

Αεριο οτι και να σου λενε οτι χαλαει και τετοια στα φορουμς,αξιζει.Καντο εγω θα το κανω
Αλωστε ο κινητηρας δεν ζει για παντα ετσι κιαλλιως ,καθως και επισης ειναι 4-5ης γενιας τα συστηματα.
Εγω θα το κανω σιγουρα,ξεχνας να πληρωνεις.Το εχουν κανει απειροι και οχι μονο απο αναγκη.Μερσεντες και bMW που εχουν 100.000 ευρω και τρεχουν με αεριο μια χαρα.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη cortomaltese : 06-10-16 στις 23:31.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,632 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 00:11, 07-10-16:

#12
Κι εγω υγραεριο εχω αλλα σε τρια χρονια αλλαξα δυο φορες την αντλια βενζινης. Δεν ξερω αν εφταιγε η τροφοδοσια μεταξυ αεριου κ βενζινης όπως κανα δυο συνεργεια μου ειπαν ή οτι ταφηνα με λαμπακι, παντως την ζημια την επαθα δις...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 00:11, 07-10-16:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Νομίζω μπλέξιμο με αέριο καλύτερα βενζίνη ή πετρέλαιο. Εντάξει σαν πρώτο αμάξι το corsa ειναι πολυ΄καλό γιατι ειναι μικρό μαθαίνεις να οδηγάς και χώνεσαι/παρκάρεις εύκολα παντού. Για οικογένεια δεν είναι όμως (αν θες ανεση πας σε astra).
Και το inciqnia ωραίο

Αρχική Δημοσίευση από cortomaltese
Οταν μοιραζε το Πασοκ λεφτα που ησουν Φωκε?Τωρα θα μαζεψεις λεφτα?Τωρα περιμενε την αλλη σοδια

Αεριο οτι και να σου λενε οτι χαλαει και τετοια στα φορουμς,αξιζει.Καντο εγω θα το κανω
Αλωστε ο κινητηρας δεν ζει για παντα ετσι κιαλλιως ,καθως και επισης ειναι 4-5ης γενιας τα συστηματα.
Εγω θα το κανω σιγουρα,ξεχνας να πληρωνεις.Το εχουν κανει απειροι και οχι μονο απο αναγκη.Μερσεντες και bMW που εχουν 100.000 ευρω και τρεχουν με αεριο μια χαρα.
Δεν Ηξερα ότι,θα έχουμε κρίση. Στα μεγάλα αξιΖει η μετατροπή γιατί καινε παρά πολυ ...τώρα για corsa είναι δύσκολη απόφαση


Αρχική Δημοσίευση από mindcircus
Κι εγω υγραεριο εχω αλλα σε τρια χρονια αλλαξα δυο φορες την αντλια βενζινης. Δεν ξερω αν εφταιγε η τροφοδοσια μεταξυ αεριου κ βενζινης όπως κανα δυο συνεργεια μου ειπαν ή οτι ταφηνα με λαμπακι, παντως την ζημια την επαθα δις...
Άυτο που με ενοχλεί στο αέριο είναι ότι πρέπει να κάνω διπλό σέρβις μια,για το αεριο και μια το,κανονικό
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 07-10-16 στις 00:32.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

lkjhgfdsa

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη lkjhgfdsa
Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος . Έχει γράψει 694 μηνύματα.

O lkjhgfdsa Live Long and Prosper. έγραψε στις 00:48, 07-10-16:

#14
Το ντιζελοκίνητο συμφέρει. 330€ το χρόνο με ΑΥΤΟ.
Και έχει και ηλεκτρικό μαζί.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cortomaltese

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη cortomaltese
Ο cortomaltese αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 150 μηνύματα.

O cortomaltese έγραψε στις 02:42, 07-10-16:

#15
Αρχική Δημοσίευση από mindcircus
Κι εγω υγραεριο εχω αλλα σε τρια χρονια αλλαξα δυο φορες την αντλια βενζινης. Δεν ξερω αν εφταιγε η τροφοδοσια μεταξυ αεριου κ βενζινης όπως κανα δυο συνεργεια μου ειπαν ή οτι ταφηνα με λαμπακι, παντως την ζημια την επαθα δις...
Τι σχεση εχει η αντλια βενζινης με το αεριο ?Ετσι σου ειπαν οτι εφταιγε το συστημα υγραεριου?Νομιζω η αντλια βενζινης ειναι μεσα στο τεποζιτο δεν πρεπει να εχει καμια επαφη με το συστημα αεριου.Η τωρα που το σκεφτομαι μπορει και να εχει διακοπτικη σχεση και να μην κανει καλη μεταβαση απο το ενα στο αλλο

Φωκε τι δυσκολη αποφαση ρε?Μαθηματικα ειναι τρομαρα σου
Ποσα χιλιομετρα κανεις το χρονο περιπου(καντο ανα μηνα) επι ποσα καιει ανα χιλιομετρο
Μετα ποσο κοστιζει η εγκατασταση αεριου και ποσο θα σου καιει το χρονο παλι
Τα σερβις ποσο κοστιζουν μαθε και προσθεσε τα στα εξοδα .
Κανεις αποσβεση σε ποσο καιρο την εγκατασταση και τι κερδη εχεις.Εαν σαρεσουν τα κερδη το κανεις.Ειναι μια επενδυση.
Οσο για τον φοβο μην χαλασει ο κινητηρας δεν εχει καμια εγγυηση απο τους εγκαταστατες?
Οσον αφορα τα σερβις που σου τη σπαει λες,παρε εργαλεια και καντα μονος σου.Ουτε μιση ωρα δεν θα σου παιρνει καθε φορα.ΕΑν δεν ξερεις το διαδυκτιο ειναι γεματο γνωσεις
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη cortomaltese : 07-10-16 στις 02:58.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,632 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 01:10, 08-10-16:

#16
Αρχική Δημοσίευση από fockos
Και το inciqnia ωραίο


Δεν Ηξερα ότι,θα έχουμε κρίση. Στα μεγάλα αξιΖει η μετατροπή γιατί καινε παρά πολυ ...τώρα για corsa είναι δύσκολη απόφαση




Άυτο που με ενοχλεί στο αέριο είναι ότι πρέπει να κάνω διπλό σέρβις μια,για το αεριο και μια το,κανονικό
Ενταξει το σερβις του δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο. 50 ευρω καθε χρονο ειναι περιπου, σου αλλαζουν μια βλακεια, φιλτρο ξερω γω πως το λενε
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη akikos
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,374 μηνύματα.

O akikos έγραψε στις 13:07, 14-12-16:

#17
Όσοι επενδύσατε σε diesel κλάψτε:
http://www.liberal.gr/arthro/100105/...paragogis.html
http://energypress.gr/news/ove-pote-...on-sta-kaysima
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,177 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 13:42, 14-12-16:

#18

Δεν έχει σχέση. Πριν 2 χρόνια η τιμή του πετρελαίου έκανε τεράστια βουτιά, δεν έχει σχέση η κυβέρνηση. Η απόφαση για ράλλυ πετρελαίου πάρθηκε από τον OPEC. Επίσης αυτό σημαίνει ότι θα ανέβει και η βενζίνη συνεπώς το diesel παραμένει πιο οικονομικό.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Thatcherite

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Thatcherite
Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 67 μηνύματα.

O Thatcherite έγραψε στις 21:25, 14-12-16:

#19
Γενικα δεν αξιζει να επενδυσεις σε ντιζελ εκτος αν εισαι ταξιτζης, δηλαδη κανεις 200χλμ τη μερα. Δεν τα βγαζεις εγκαιρως τα λεφτα και με τα πετρελαια που κυκλοφορουν στην Ελλαδα, βρασ'τα. Σε μεταχειρισμενο βεβαια αλλαζει η υποθεση...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

alcyone

MyCat Moderator

Το avatar του χρήστη alcyone
H alcyone αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 16,968 μηνύματα.

H alcyone έγραψε στις 23:04, 14-12-16:

#20
Αυτό που ξέρω για το ντίζελ πάντως είναι, οτι όσο περισσότεροι οδηγοί το χρησιμοποιούν, τόσο μεγαλύτερο το πάρτι που κάνουν τα μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα των πόλεων.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Thatcherite

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Thatcherite
Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 67 μηνύματα.

O Thatcherite έγραψε στις 00:23, 15-12-16:

#21
Στην Ελλαδα ακομα δεν εχει επικρατησει καθολικα το ντιζελ διοτι η απαγορευση σε Αθηνα-Θεσσαλονικη καταργηθηκε εν μεσω κρισης. Παντως τα ταξι που ειναι πολλες φορες αρχαια και εχουν μεγαλους κινητηρες, μολυνουν πολυ περισσοτερο απο ενα Fiat Panda ή ενα Yaris πετρελαιο που εχουν και μικρους κινητηρες και τελευταιας τεχνολογιας...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Bemanos (Μοριακός Αρχιτέκτονας)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Bemanos
Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Χημικός . Έχει γράψει 1,852 μηνύματα.

O Bemanos έγραψε στις 00:47, 16-12-16:

#22
εχει πλακα που για ηλεκτρικα ουτε λογος στο Ελλαδισταν. Προσκολλημενοι σε ξεπερασμενες και επιβλαβεις μεθοδους οπως το ντιζελ
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Thatcherite

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Thatcherite
Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 67 μηνύματα.

O Thatcherite έγραψε στις 01:32, 16-12-16:

#23
Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν μπορουν να αντικαταστησουν αυτα με ΜΕΚ, τουλαχιστον αυτη τη στιγμη. Ειναι ακριβα και μη-πρακτικα. Αν στο μελλον γινουν προσιτα και αν μπορεις να το φορτιζεις ανα πασα στιγμη ή οσο οδηγεις εχει καλως. Αλλα να δωσεις 30,000€ σημερα για να παρεις ενα αυτοκινητο που καθε βραδυ θελει φορτιση σαν κινητο και δεν παει απο Αθηνα στη Λαρισα χωρις ανεφοδιασμο, ειναι απλα ηλιθιο.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Bemanos (Μοριακός Αρχιτέκτονας)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Bemanos
Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Χημικός . Έχει γράψει 1,852 μηνύματα.

O Bemanos έγραψε στις 23:02, 16-12-16:

#24
Αρχική Δημοσίευση από Thatcherite
Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν μπορουν να αντικαταστησουν αυτα με ΜΕΚ, τουλαχιστον αυτη τη στιγμη. Ειναι ακριβα και μη-πρακτικα. Αν στο μελλον γινουν προσιτα και αν μπορεις να το φορτιζεις ανα πασα στιγμη ή οσο οδηγεις εχει καλως. Αλλα να δωσεις 30,000€ σημερα για να παρεις ενα αυτοκινητο που καθε βραδυ θελει φορτιση σαν κινητο και δεν παει απο Αθηνα στη Λαρισα χωρις ανεφοδιασμο, ειναι απλα ηλιθιο.
Ναι, καλά λεω εχετε μεινει πισω. Ηλεκτρικα δεν ειναι μονο τα τεσλα( που εχουν αυτονομια ~500χλμ) . Μοντελα οπως το Nissan leaf, Renault Zoe και άλλα είναι στην κλιμακα των 10-15κ Εur και αυτονομία 300+ χλμ . Ποιος οδηγος κανει την ημερα 300χλμ για να χρειαστει να το φορτιζει καθε βραδυ "σαν κινητο"?Επιπλέον στις χωρες που υπαρχει ηδη υποδομη, η φορτιση ειναι συνθηως δωρεαν, οποτε δεν έχεις εξοδα βενζινης, αλλα ουτε και τοσο συχνης συντηρησης. Επισης με την ταχυφορτιση που διαθετουν σε μιση ωρα περιπου φτανει στο 80%.
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Thatcherite

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Thatcherite
Ο Thatcherite αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 67 μηνύματα.

O Thatcherite έγραψε στις 23:59, 16-12-16:

#25
Αρχική Δημοσίευση από Bemanos
Ναι, καλά λεω εχετε μεινει πισω. Ηλεκτρικα δεν ειναι μονο τα τεσλα( που εχουν αυτονομια ~500χλμ) . Μοντελα οπως το Nissan leaf, Renault Zoe και άλλα είναι στην κλιμακα των 10-15κ Εur και αυτονομία 300+ χλμ . Ποιος οδηγος κανει την ημερα 300χλμ για να χρειαστει να το φορτιζει καθε βραδυ "σαν κινητο"?Επιπλέον στις χωρες που υπαρχει ηδη υποδομη, η φορτιση ειναι συνθηως δωρεαν, οποτε δεν έχεις εξοδα βενζινης, αλλα ουτε και τοσο συχνης συντηρησης. Επισης με την ταχυφορτιση που διαθετουν σε μιση ωρα περιπου φτανει στο 80%.
Nissan Leaf.

Αυτονομια 170χλμ στην εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια. Λιανικη τιμη στη Γερμανια €30,000 -5,000 το μπονους που δινει η κυβερνηση. Κι αυτο στην εκδοση οπου πληρωνεις καθε μηνα ενοικιο στη Nissan για τη μπαταρια (μινιμουμ 80€). Αν θες να την αγορασεις η τιμη παει στα €35,000.

Στην μικρη εκδοση που ξεκιναει απο 23 (αρα 18 ) χιλιαρικα η αυτονομια ειναι 100χλμ.

Το Renault κοστιζει καπου 20Κ (συν 70€/μηνα νοικι) για να παρεις την εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια.

Προτιμω να παρω ενα Opel Corsa με 15Κ και να δωσω τη διαφορα για καυσιμα. Μονο με το νοικι της μπαταριας βγαζεις τα καυσιμα σου για ενα εξαμηνο στο νερο. Και το να φουλαρεις δεν διαρκει μιση ωρα, διαρκει 5 λεπτα.

Οπως και να το δεις, το ηλεκτρικο δεν συμφερει. Αν θες να τη δεις οικολογος, να πουλησεις μουρη ή οτιδηποτε αλλο δεκτο. Αλλα το κοστος τους ειναι απαγορευτικο αυτη τη στιγμη για καποιον που δεν του περισσευουν.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Jack of Spades (Κωνσταντίνος)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Jack of Spades
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,064 μηνύματα.

O Jack of Spades έγραψε στις 16:28, 17-12-16:

#26
Αρχική Δημοσίευση από DarthFederer
Η καλυτερη επιλογη θεωρω πως ειναι καινουριας τεχνολογιας βενζινη (κι αν υπαρχει ρευστο εγκατασταση LPG).
Το 2018 θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού & φορολόγησης της τιμής όλων των καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων και των LPG και CNG...εκεί πιθανώς να βρει καμιά πατέντα να μας τη φορέσει το "κράτος"!
Κι εγώ στο A4 LPG έχω βάλει εδώ και 5 χρόνια και περιμένω να δω τι θα γίνει μέχρι τότε για να αποφασίσω τι καύσιμο θα καίει το καινούργιο...
Αρχική Δημοσίευση από DarthFederer
Γενικα το καινουριο δεν αξιζει (χανεις 20% μολις γυρισεις το κλειδι).
Συμφωνώ αλλά πως βρίσκεις ελαφρώς μεταχειρισμένο (π.χ. 2-3 ετών) χωρίς πειραγμένα χιλιόμετρα και χωρίς να είναι ελαττωματικό;
Αρχική Δημοσίευση από Thatcherite
Αυτονομια 170χλμ στην εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια.

Στην μικρη εκδοση που ξεκιναει απο 23 (αρα 18 ) χιλιαρικα η αυτονομια ειναι 100χλμ.
Και προφανώς μιλάμε για "εργοστασιακή" αυτονομία και μόνο για την κίνηση του οχήματος...αναρωτιέμαι, αν οδηγώ βράδυ με τα φώτα αναμμένα, τη θέρμανση ανοιχτή, το ραδιόφωνο να παίζει και φορτίζω και το κινητό, πόση αυτονομία θα έχω;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jack of Spades : 17-12-16 στις 20:06.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 07:37, 14-02-17:

#27
Oi του Έλληνα, είναι γνωστό ότι είναι απρόβλεπτες, ιδίως στις περιπτώσεις που υπάρχουν συμπτώματα... στέρησης.
Το βλέπουμε ξεκάθαρα στην περίπτωση των ντήζελ αυτοκινήτων, για χρόνια «απαγορευμένος καρπός» στη χώρα μας, που ανεξαρτήτως κατηγορίας ή πραγματικών αναγκών είναι (σχεδόν) μονόδρομος.
Και ίσως αυτή τη στέρηση "βλέπει" η εκάστοτε Κυβέρνηση και τιμωρεί. Θυμάστε τι έγινε με τη μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης επί ημερών «Νέας Διακυβέρνησης Καραμανλή» και υπουργείας Αλογοσκούφη, αλλά και τι ακολούθησε με την υπέρογκη φορολόγηση των κυβερνήσεων των Μνημονίων;
Ε, λοιπόν, δεν τελειώσαμε, καθώς και η σημερινή «αντιμνημονιακή» Κυβέρνηση (sic) στοχεύει να επιβάλει ένα τέλος ρύπων στα ντήζελ ΙΧ, συντονιζόμενη, όπως ισχυρίζεται, με αυτά που συμβαίνουν στην Ευρώπη. Με την εξής διαφορά όμως. Στην Ευρώπη υπάρχουν ντήζελ 10 και 15 ετών, τα οποία, ναι, ρυπαίνουν και «ενοχοποιούνται» για εκπομπές αιθάλης και μονοξειδίου του Αζώτου. Στην Ελλάδα όμως δεν υφίσταται στόλος παλαιάς τεχνολογίας ντήζελ αυτοκινήτων, παρά μόνον επαγγελματικών αυτοκινήτων ( κυρίως ταξί, αν και ένας ικανός αριθμός είναι υγραεριοκίνητα)…
Άρα το τέλος ρύπων που θα επιβληθεί; Στα νέας τεχνολογίας προδιαγραφών Euro 6; Πιστεύουν οι κυβερνώντες ότι με το κατευφημισμόν «περιβαλλοντικό τέλος» θα πείσουν κανέναν; Αν κόπτονται τόσο πολύ για το περιβάλλον, γιατί δεν βγάζουν εκτός κυκλοφορίας τα κρατικά ΙΧ, τα αυτοκίνητα των Δήμων, τα οχήματα αποκομιδής σκουπιδιών, τα λεωφορεία και γενικά όλα τα δημόσια και δημοτικά οχήματα που στο σύνολό τους είναι ακατάλληλα για κυκλοφορία και όχι μόνο γιατί ρυπαίνουν ασύστολα.
Δυστυχώς, μια ακόμη κυβέρνηση στοχοποιεί ότι κίνητρο έχει προσφέρει η προηγούμενη και στην περίπτωσή μας, αυτός που θα την πληρώσει είναι εκείνος που "έβαλε μυαλό" και επέλεξε ένα μικρού κυβισμού ντήζελ ΙΧ για να κινείται πιο οικονομικά… Θα ήταν πιο δίκαιο, ο περιβαλλοντικός φόρος να επιβληθεί στα ρυπογόνα αυτοκίνητα και όχι γενικά και αόριστα στα "ντήζελ" όπως τεχνηέντως διέρρευσε η κυβέρνηση.
Στο δια ταύτα...
Ουδείς αμφιβάλλει πως ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον 30% πιο οικονομικό απ' ότι ένα βενζινοκίνητο, ενώ στην Ελλάδα υπάρχει και το όφελος της χαμηλότερης τιμής του καυσίμου. Στην κεντρική Ευρώπη δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς το ντήζελ συνήθως είναι πιο ακριβό. Άρα θα πρέπει να εξετάσει κανείς εάν στο… διηνεκές, θα υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση ή τελικά αυτός ο αναμενόμενος, λεγόμενος και ως «περιβαλλοντικός φόρος» δεν ενσωματωθεί τελικά στο καύσιμο –να δείτε που έτσι θα γίνει και θα πουν περί δίκαιης φορολόγησης, υποστηρίζοντας ότι αφορά την χρήση, κλπ., κλπ.- ώστε να εξισωθούν οι τιμές ντήζελ και βενζίνης και να υπάρξει δημοσιονομικό όφελος, καθώς ας μη γελιόμαστε αυτός είναι ο στόχος. Προσωπικά, το βλέπω να έρχεται...
Αν εξετάσουμε περισσότερο τα «οικονομοτεχνικά» που αφορούν την χρήση και κτήση ενός ντήζελ ΙΧ, θα δούμε ότι η πετρελαιοκίνηση δεν είναι πανάκεια, καθώς όπως έχουμε σημειώσει πολλές φορές, θα πρέπει να διανύει κάποιος κατά μέσο όρο πάνω από 15.000 χλμ. ετησίως προκειμένου να αποσβεσθεί το επιπλέον κόστος αγοράς των 2.500-3.000 ευρώ (βεβαίως, κάποιος πρέπει να δει και το θέμα του κόστους του σέρβις, ειδικά όταν διανυθούν άνω των 80.000 χλμ. Και τονίζουμε και πάλι, να υφίσταται η διαφορά στην τιμή του καυσίμου).
Και δεν είναι πανάκεια το ντήζελ, καθώς οι νέοι βενζινοκινητήρες είναι πραγματικά διαμάντια (ιδίως στα αυτοκίνητα πόλης και τα μικρά οικογενειακά), καθώς συνδυάζουν πολύ χαμηλή κατανάλωση και ρύπους (φυσικά, έχοντας επιλέξει ένα οικονομικό στυλ οδήγησης) σε συνδυασμό με υψηλή απόδοση, ικανοποιώντας τα μέγιστα και στον ευαίσθητο τομέα της οδηγικής απόλαυσης.
Εδώ πιο ταιριαστό παράδειγμα είναι δύο κινητήρες της Ford. Ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost και ο ολοκαίνουργιος ντήζελ 1.5 TDCi. Τον πρώτο μόνο εάν τον δοκιμάσεις θα αντιληφθείς περί τίνος πρόκειται. Ένας εξαιρετικός κινητήρας, με αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και οικονομία, ακόμη και σε αμαξώματα όπως του Focus (ισχύς 100 ps, 0-100 χ.α.ω. σε 12,5 δευτ., τελική 187 χ.α.ω., μέση κατανάλωση 4,6 lt, CO2 105 gr) και άμεσα ανταγωνιστικός στον 1.5 TDCi 95 ps σε οικονομία (3,8 lt, CO2 98 gr), αλλά και επιδόσεις (0-100 χ.α.ω. σε 12 δευτ. και τελική 182 χ.α.ω.).
Ευλόγως θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και το παράδειγμα του Nissan Qashqai με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 και τον ντήζελ 1.5D, ενώ να σημειώσουμε και το νέο «άνοιγμα» εταιρειών, όπως η η Audi στους μικρούς βενζινοκινητήρες με τον 1.0 TFSI που έχει ήδη βρεί εφαρμογή στο Α1!
Είναι προφανές ότι οι βενζινοκινητήρες δεν έχουν «τελειώσει», ενώ στην Ευρώπη εδώ και κάποια χρόνια οι ντήζελ κινητήρες δεν είναι το ίδιο δημοφιλείς. Βασικότερος λόγος το γεγονός ότι έχουν «ενοχοποιηθεί» για αυξημένα ποσοστά ρύπανσης (διοξείδιο του Αζώτου) και ιδίως οι τεχνολογίας Euro4 και παλαιότερα.
Πιθανόν, να έχετε ακούσει ότι, το Παρίσι είναι εκείνο που έχει σηκώσει «κόκκινη σημαία», ιδίως στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (ελαφρά φορτηγά 14ετίας), ενώ η γαλλική κυβέρνηση έχει σχεδιάσει ένα πρόγραμμα πριμοδότησης πάνω από 10.000 ευρώ για όσους ανταλλάξουν ένα ντήζελ ΙΧ με ηλεκτρικό, ανεξάρτητα με το εάν εδώ θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι πρόκειται για έναν έμμεσο τρόπο «επιδότησης» των γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών που διαπρέπουν στην ηλεκτροκίνηση.
Έχω την άποψη ότι, το ντήζελ δεν είναι μονόδρομος και υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμη σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως τα υβριδικά και το Φυσικό αέριο (και η αεριοκίνηση γενικότερα) για όποιον επιθυμεί να κινηθεί οικονομικά και οικολογικά. Επίσης, το τονίζουμε και πάλι, τίποτε δεν προδικάζει ότι η διαφορά στην λιανική τιμή μεταξύ βενζίνης και ντήζελ θα εξακολουθήσει να υφίσταται εις το διηνεκές...
Πηγή car and driver
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DarthFederer
Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε στις 09:57, 14-02-17:

#28
Γενικα η κυβερνηση προσπαθει να φορολογησει και τον αερα για να εχει εσοδα οποτε ερχεται και η σειρα των ντιζελ. Απο την αλλη το τρελο μετρο με τα Euro 6 εμποδιζει τη σταδιακη εισοδο στη χωρα μεταχειρισμενων 5ετιας οποτε στη μεταχειρισμενη αγορα τα ντιζελ ειναι ακομα πολυ ακριβα γιατι ειναι ή σαπια που τα εβαλαν πριν γινει το μετρο ή αυτα που αγορασαν καινουρια στην Ελλαδα απο το 2011 και μετα.

Παντως και στην Ευρωπη το ντιζελ ειναι φθηνοτερο. Γερμανια, Γαλλια, Ιταλια, Ολλανδια, Βελγιο ισχυει. Στη Βρετανια οι τιμες ειναι αναποδα...
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,177 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 13:05, 14-02-17:

#29
Φόκο ξεκινησα να διαβαζω και λεω μπράβο ο Φόκος που τα βρήκε τόσα στοιχεία, έκατσε και έψαξε και στο τέλος ειδα οτι το πήρες από αλλού. Νόμιζα ότι έγινες ειδικός και στο ντιζελ, δεν πειράζει.

Μπορεί κάποιος να μου πει αν με το κορσάκι μου που έχω 3ο χρόνο τώρα θα μπει και αυτό για φόρο ντισελ;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 13:21, 14-02-17:

#30
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Φόκο ξεκινησα να διαβαζω και λεω μπράβο ο Φόκος που τα βρήκε τόσα στοιχεία, έκατσε και έψαξε και στο τέλος ειδα οτι το πήρες από αλλού. Νόμιζα ότι έγινες ειδικός και στο ντιζελ, δεν πειράζει.

Μπορεί κάποιος να μου πει αν με το κορσάκι μου που έχω 3ο χρόνο τώρα θα μπει και αυτό για φόρο ντισελ;
Δε ξέρω πολλά απο αυτοκίνητα οτι και να γράφα σε αυτά τα θέματα παραπομπές μονο .... Έχω τύψεις που δε πήρα το corsa μου diesel και εγώ ... Αυτή είναι η αλήθεια και για αυτο άνοιξα το θέμα

Ο Χρισταρας ξέρει πολλα απο αυτοκίνητα και μπορεί να κάνει αναλύσεις χωρίς παραπομπές

Πάντως με το βενζινοκίνητο corsa c 1.4 twinsport έκανα Κόρινθος Αθήνα με επιστροφή με 19 ευρω περίπου με diesel θα ήταν κατω απο 15
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 14-02-17 στις 13:30.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 22:01, 14-02-17:

#31
Αρχική Δημοσίευση από fockos
Πάντως με το βενζινοκίνητο corsa c 1.4 twinsport έκανα Κόρινθος Αθήνα με επιστροφή με 19 ευρω περίπου με diesel θα ήταν κατω απο 15
Οι ντιζελοκινητήρες έχουν χαμηλό φάσμα λειτουργίας στις 1750-3000 στροφές και μεγάλη ροπή γι αυτό είναι πιο αποδοτικά σε κατανάλωση εν αντίθεση με τα βενζινοκίνητα και πλέον που όλοι οι ντιζελοκινητήρες είναι turbo έχουν πολύ λίγα να ζηλέψουν απο τα βενζινοκίνητα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DarthFederer
Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε στις 23:55, 14-02-17:

#32
Αρχική Δημοσίευση από fockos
Δε ξέρω πολλά απο αυτοκίνητα οτι και να γράφα σε αυτά τα θέματα παραπομπές μονο .... Έχω τύψεις που δε πήρα το corsa μου diesel και εγώ ... Αυτή είναι η αλήθεια και για αυτο άνοιξα το θέμα

Ο Χρισταρας ξέρει πολλα απο αυτοκίνητα και μπορεί να κάνει αναλύσεις χωρίς παραπομπές

Πάντως με το βενζινοκίνητο corsa c 1.4 twinsport έκανα Κόρινθος Αθήνα με επιστροφή με 19 ευρω περίπου με diesel θα ήταν κατω απο 15
Πόσα λεφτά γλίτωσες που δεν το πήρες ντιζελ;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κομνηνός

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Κομνηνός
Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,462 μηνύματα.

O Κομνηνός έγραψε στις 01:23, 15-02-17:

#33
βρε focko το τελευταιο αρθρο που εβαλες χθες ειναι προπερσινο
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 09:14, 15-02-17:

#34
Αρχική Δημοσίευση από DarthFederer
Πόσα λεφτά γλίτωσες που δεν το πήρες ντιζελ;
Δεν ξέρω τότε που το πήρα είχε δακτύλιο ακόμα υποθέτω κανα 1000 πάνω

Αρχική Δημοσίευση από Κομνηνός
βρε focko το τελευταιο αρθρο που εβαλες χθες ειναι προπερσινο
Δε το πρόσεξα
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gaspar

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη gaspar
Ο gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 2,280 μηνύματα.

O gaspar ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΜΠΑ έγραψε στις 12:37, 18-02-17:

#35
στο diesel το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος του κινητήρα, κροτάλισμα τρακτέρ.
κατά τα άλλα μόνο θετικά έχει.
μεγαλύτερη αυτονομία
χαμηλότερη κατανάλωση+τιμή καυσίμου
αραιότερα σέρβις
μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 13:16, 18-02-17:

#36
Για την ώρα συμφέρει 100% το diesel αλλά μελλοντικά οι αυτοβιομηχανίες δείχνουν να εγκαταλείπουν το diesel εξαιτίας των Ευρωπαικών προδιαγραφών. Θα έχουμε εξίσωση τιμής πετρελαίου και βενζίνης και ίσως τα service Και τα ανταλλακτικά ακριβύνουν από τις αντιπροσωπίες στα diesel για να ωθήσουν έμμεσα τον κόσμο να πάρει νέα αυτοκίνητα.

Τα σερβις είναι αραιότερα αλλά ακριβότερα συνεπώς σε αυτό το τομέα δεν ξέρουμε αν υπερτερεί το diesel.

Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να νοθεύσεις πετρέλαιο από βεντζίνη οπότε αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε βεντζινά το αυτοκίνητο ενδέχεται να παρουσιάσει ζημία στο κινητήρα.

Ο Καμίνης επίσης συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα μαζί με άλλες Ευρωπαικές πόλεις για να φέρει ξανά την απογορευση των diesel στο κέντρο της Αθήνας μέχρι το 2025.

Στα jeep και στου μεγάλου κυβισμού συμφέρει το diesel για την ώρα αλλά για τα μικρότερα αυτοκίνητα εξαρτάται από την εταιρία. Όταν έχουμε το fiesta ecoboost 1000 που αποδίδει 124 ίππους είναι πολύ δύσκολο να μη προτιμήσεις αυτό.

Αν διάλεγα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα diesel :/
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 18-02-17 στις 13:28.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,177 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 13:27, 18-02-17:

#37
Αρχική Δημοσίευση από fockos

Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να νοθεύσεις πετρέλαιο από βεντζίνη οπότε αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε βεντζινά το αυτοκίνητο ενδέχεται να παρουσιάσει ζημία στο κινητήρα.
Καλό είναι να βάσεις από κάποια αλυσίδα καταστημάτων πχ εγώ βάζω από το Μασούτη (έχει βενζινάδικο BP στην πόλη μου). Επειδή ο Μασούτης είναι αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων δεν νομίζω ο υπάλληλος ή γενικά αυτός που ασχολείται να νοθεύσει το πετρέλαιο επειδή δεν έχει κάποιο κέρδος από αυτό όπως ένας ιδιώτης που όσο πουλάει παίρνει. Ο υπάλληλος παίρνει απλώς έναν μισθό.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DarthFederer
Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε στις 20:01, 18-02-17:

#38
Αρχική Δημοσίευση από fockos

Στα jeep και στου μεγάλου κυβισμού συμφέρει το diesel για την ώρα αλλά για τα μικρότερα αυτοκίνητα εξαρτάται από την εταιρία. Όταν έχουμε το fiesta ecoboost 1000 που αποδίδει 124 ίππους είναι πολύ δύσκολο να μη προτιμήσεις αυτό.

Αν διάλεγα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα diesel :/
Να παρεις φιεστα βενζινη με 125 αλογα και να καιει σαν 1600αρι. Οπως επαιρναν μερικοι τα TSI του ομιλου VW και περιμεναν οτι αφου ειναι 1.4 θα καιει λιγο και τελικα καινε σαν διλιτρα.

Αν μιλαμε για μικρο αυτοκινητο τοτε βενζινη.
Αν μιλαμε για αυτοκινητο πανω απο 1,6λ, τοτε πετρελαιο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη fockos
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,671 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 11:19, 22-02-17:

#39
Το diesel σκοτώνει και πεθαίνει

Διαβάστηκε από 13848 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2017
185 νεκροί στο Όσλο από το Diesel, 4 μεγάλες πόλεις το απαγορεύουν, οι έλεγχοι περνούν στην πολιτεία και οι εταιρείες το εγκαταλείπουν. Δείτε τώρα σε όλες τις μάρκες, πόσες φορές πάνω από τα όρια είναι οι καρκινογόνοι ρύποι.

Νέα μεγάλη έρευνα δείχνει ότι οι ρύποι σε όλα τα diesel, όλων των εταιρειών, είναι πολλές φορές πάνω από το όριο και εξωφρενικά περισσότεροι από τα νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές τους. Το ζήτημα παίρνει παγκόσμιες διαστάσεις και οι απαγορεύσεις στο Diesel είναι γεγονός.

Πριν δούμε τα αποτελέσματα της έρευνας ωστόσο, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στα σημαντικότερα στοιχεία και εξελίξεις που έχουν συμβεί μέχρι στιγμής.
185 θάνατοι στο Όσλο κάθε χρόνο συνδέονται με το diesel κάτι που οδήγησε το δήμο της πόλης να απαγορεύσει την κυκλοφορία των diesel οχημάτων για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα. Σκεφτείτε πόσο αραιοκατοικημένη πόλη είναι το Όσλο και θα καταλάβετε καλύτερα τον κίνδυνο που διατρέχουμε στην Αθήνα των 5 εκατομμυρίων κατοίκων.
Η Αθήνα είναι στην 3η θέση στις πόλεις με την περισσότερη ατμοσφαιρική ρύπανση σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα για το νέφος, ενώ υπολογίζεται ότι εξαιτίας αυτής, ο μέσος 30χρονος Αθηναίος θα ζήσει λιγότερο κατά 13 μήνες.
Κάθε χρόνο 3 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πεθαίνουν εξαιτίας του μολυσμένου αέρα των πόλεων, με το καρκινογόνο NOx που παράγουν οι πετρελαιοκινητήρες, να θεωρείται ότι έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης.
Ακόμα και τα τελευταία diesel είναι πολύ πάνω από τα όρια
Πέντε χρόνια πριν επιτράπηκαν τα diesel αυτοκίνητα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αφού σύμφωνα με τα όσα γνωρίζαμε τότε, τα τελευταίας τεχνολογίας diesel οχήματα, μπορούσαν να πιάσουν τα όρια καρκινογόνων ρύπων NOx (80γρ./1.000 χλμ), που είχε θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Και επειδή τα dieselάκια έκαιγαν τα μισά, συγκριτικά με τους τότε βενζινοκινητήρες, τρέξαμε όλοι να τα αγοράσουμε.
Μέχρι τώρα οι έλεγχοι για τις εκπομπές ρύπων, αλλά και την κατανάλωση, γίνονταν από τις ίδιες τις εταιρείες, ωστόσο μετά το dieselgate η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε πως θα κάνει εκείνη τους ελέγχους και μάλιστα, στο δρόμο και όχι στο εργαστήριο.
Οι εταιρείες, έσπευσαν να ανακοινώσουν πως σταματούν την εξέλιξη των diesel κινητήρων μικρού κυβισμού, καθώς για να πετύχουν τα όρια, θα πρέπει οι τιμές των μικρών diesel αυτοκινήτων τους να εκτοξευτούν.
Έως και 1.600% παραπάνω ρύποι

Για να επανέλθουμε στα αποτελέσματα της έρευνας που αναφέραμε στην αρχή, το νέο και συνταρακτικό στοιχείο που προέκυψε στην υπόθεση είναι πως τα «καθαρότερα» diesel αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή είναι από 2 έως και 16 φορές πάνω από το όριο! Τι πάει να πει αυτό με απλά λόγια; Υπάρχουν αυτοκίνητα που εκπέμπουν 1.280 αντί για 80 γρ. καρκινογόνων ρύπων NOx ανά 1.000 χλμ. Δηλαδή 1.600% παραπάνω. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας μάλιστα μπορείτε να τα δείτε στο διάγραμμα που σας παραθέτουμε.

Έχετε φίλους που δεν το πήρανε είδηση ακόμα και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι;
Τα γεγονότα δείχνουν πως μόλις βγουν οι αντίστοιχα επίσημες μετρήσεις, το diesel θα αποτελέσει παρελθόν για τα μικρά αυτοκίνητα και θα συνεχίσει να υπάρχει μόνο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης.

Ήδη οι εταιρείες leasing στην Ελλάδα, ανακοίνωσαν ότι θα στραφούν άμεσα στα βενζινοκίνητα, αφού φοβούνται ότι τα diesel, σε τέσσερα χρόνια που θα λήξουν οι μισθώσεις του leasing, θα έχουν πολύ μικρή αξία μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένα.

Εσείς τι λέτε για όλα αυτά; Πως σας φαίνεται το γεγονός ότι ακόμα και τα τελευταίας τεχνολογίας diesel οχήματα έχουν ρύπους καρκινογόνων NOx πολλές φορές πάνω από το όριο για όλες τις μάρκες'
Πηγή


Πριν 2 μέρες το περιοδικό autotriti δημοσίευσε το παραπάνω άρθρο με μεγάλες αντιδράσεις στα σχόλια από ιδιοκτήτες diesel. Φαίνεται ότι οι αυτοβιομηχανίες θα παρατήσουν το diesel για τα μικρά αυτοκίνητα παρόλα αυτά επαγγελματίες , φορτηγά κινούνται με πετρέλαιο συνεπώς οι πετρελαιοκινητήρες πιστεύω ότι θα συνεχίζονται παράγονται για του μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητά και φυσικά να εξελίσσονται.

Στην Ελλάδα σήμερα συμφέρει να πάρεις diesel γιατί είναι πιο οικονομικό και δίνει μεγαλύτερη ροπή, έχει πιο αρεά σερβις και δίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα.. Όμως θεωρώ ότι σε λίγα χρόνια το πετρέλαιο θα περάσει σε τιμή την βενζίνη (ήδη αυτό συμβαίνει σε μερικές Ευρωπαϊκές πόλεις όπως η Ελβετία ενώ οι τιμές των service θα αυξηθούν για τα diesel με σκοπό να ωθήσουν τον κόσμο να γυρίσει στο diesel.Επίσης ο στόχος τους δεν είναι να καταπολεμήσουν του μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα αλλά τα μικρά συνεπώς πρέπει να βρουν μια φόρμουλα ώστε να φορολογήσουν τα μικρά diesel αλλά όχι τα μεγάλα όπου έχουν κατά βάση οι επαγγελματίες.

Πάντως οι τιμές των diesel στην Ελλάδα ακόμα και μεταχειρισμένων είναι πολύ υψηλή σε σύγκριση με την βετζίνη οπότε ακόμα υπάρχει ζήτηση και από ότι πιστεύω το να συμφέρει η αγορά της βενζίνης θα αργήσει ακόμα να γίνει. Επίσης τώρα που το euro 7 μετράει το NO σε πραγματικές συνθήκες και όχι εργοστασίου θεωρώ βέβαιο πως στα τέλη κυκλοφορίας θα μπει και συντελεστής για το ΝΟ και θα αλλάξουν οι τιμές και για τα υπάρχοντα diesel μικρα΄ αυτοκίνητα . Όσο αφορά την τιμή καυσίμου πλέον το diesel έχει ίδια τιμή με την βενζίνη αλλά η βενζίνη φορολογείται παραπάνω για αυτό βγαίνει πιο ακριβή αυτό θα αργά ή γρήγορα θα αλλάξει και θα έχουμε εξίσωση φόρου.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 22-02-17 στις 11:29.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DarthFederer
Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε στις 15:50, 23-02-17:

#40
Αυτα τα αρθρα περιλαμβανουν μερικα στοιχεια μαζι με πολλες προσωπικες αποψεις των αρθρογραφων που ωρες ωρες παραπληροφορουν. Η Αθηνα εχει νεφος 30 χρονια τωρα. Δεν δημιουργηθηκε απο το 2011 και μετα. Μην λεμε αηδιες. Τοσα απολιθωματα που κυκλοφορουν, χωρις καταλυτη μερικες φορες, μολυνουν πολυ περισσοτερο απο τα Yaris και τα Corsa ντιζελ. Εχουμε κατι αρχαια βενζινοκινητα που ανοιγουν νεα τρυπα του οζοντος καθε φορα που βαζεις μπρος και μας φταινε τα πετρελαια. Ενταξει το καταλαβαμε, πρεπει ολοι να αγορασουμε βενζινη και να φορολογησουν τα πετρελαια, ποσες φορες θα τα γραψουν;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    fotisapple

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους