Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 80,136 εγγεγραμμένα μέλη και 3,090,431 μηνύματα σε 95,993 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 456 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki.

Εγγραφή Βοήθεια

Η παντοδυναμία των ταξί επιστρέφει με νόμο

akikos (Ανδρέας)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη akikos
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,621 μηνύματα.

O akikos έγραψε στις 21:27, 29-09-17:

#1
Το νομοσχέδιο δεν έχει βγει γι αυτό δεν παραθέτω κανένα άρθρο εφημερίδας που βασίζεται σε φήμες. Παρόλα αυτά ο υπουργός μεταφορών και πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ είπες τις απόψεις στον Ευαγγελάτο.

Τον τίτλο τον έχω πάρει από άρθρο της Καθημερινής
http://www.kathimerini.gr/928490/art...trefei-me-nomo
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 00:46, 30-09-17:

#2
O κύριος Λύμπερόπουλος λογικό ηταν οτι ως πρώην υπάλληλος των ΕΛ.ΤΑ και άρα πρώην Δ.Υ να έχει μια αλλεργία στην αξιολόγηση.Η μετατροπή της beat (πρώην taxibeat) απο εταιρεία παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών διαμεσολάβησης μεταξύ οδηγών και επιβατών σε εταιρεία υπηρεσιών μεταφοράς υποχρεώνει την εταιρεία να αναγκαστεί να υπογράψει με τους οδηγους συμβάσεις εργασίας με αποτέλεσμα να καταργείται το σύστημα αξιολόγησης που εφαρμόζει η εταιρεία.

http://www.kathimerini.gr/928762/art...oy-gia-ta-ta3i
H ευρωπαική επιτροπή θα εξετάσει κατα πόσο αυτό είναι σύμφωνο με τις μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας για απελευθέρωση των κλάδων
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xristaras9 : 30-09-17 στις 02:21.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη vassilis498
Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 5,781 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 03:18, 30-09-17:

#3
Καλύτερα να περιμένουμε πρώτα να παρουσιαστεί το νομοσχέδιο γιατί αυτή τη στιγμή ό,τι ακούγεται είναι τελείως στον αέρα. Απ' ό,τι λένε πάντως θα εναρμονίζεται με τα θεσμικά πρότυπα χωρών του εξωτερικού χωρίς να ξέρω ωστόσο τι ακριβώς σημαίνει αυτό.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη akikos
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,621 μηνύματα.

O akikos έγραψε στις 09:45, 30-09-17:

#4


Οι συνδκαλιστές είναι κατά του συστήματος αξιολόγησης των Apps καθώς επίσης της δυνατότητα των χρηστών να βλέπουν τις φωτογραφίες, το αυτοκίνητο και τις κριτικές του οδηγού.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akikos : 30-09-17 στις 09:54.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Woz

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Woz
Ο Woz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 29 μηνύματα.

O Woz έγραψε στις 19:50, 30-09-17:

#5
Χάνετε το νόημα παιδιά,η διαμάχη αυτή είναι πολύ πιο βαθιά.
Βρισκόμαστε αντιμέτωποι στην σύγκρουση δύο κόσμων με διαφορετικές νοοτροπίες.
Η κυβέρνηση έχει εκφράσει ήδη τη δυσαρέσκεια της και για άλλες πλατφόρφες(λ.χ airbnb) προσπαθώντας να τις "φιμώσει" με νόμους που φτιάχνονται ώστε να συνηρείται το παρών καθεστώς με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η εφαρμογή Beat ήταν απλά ο επόμενος στόχος.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

i_lie_us

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη i_lie_us
Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 867 μηνύματα.

O i_lie_us έγραψε στις 20:12, 30-09-17:

#6
#throwback
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Σωτηρης13 (Σωτήρης Παπαδόπουλος)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Σωτηρης13
Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 2,882 μηνύματα.

O Σωτηρης13 έγραψε στις 20:23, 30-09-17:

#7
είχαμε τον νόμο Παπα για τα κανάλια τώρα ο νόμος Σπρίτζης για το taxibeat απαράδεκτο
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 20:35, 30-09-17:

#8
Κοιτάνε να καταργήσουν την αξιολόγηση στον ιδιωτικό τομέα πόσο μάλλον να κάνουν αξιολόγηση οι ιδιοι στον δημόσιο τομέα που είναι προαπαιτούμενο των θεσμών.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

juste un instant (Βασίλης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη juste un instant
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 3,342 μηνύματα.

O juste un instant Examens, histoire, économie FINI - 1 heu έγραψε στις 10:08, 01-10-17:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Σωτηρης13
είχαμε τον νόμο Παπα για τα κανάλια τώρα ο νόμος Σπρίτζης για το taxibeat απαράδεκτο
Ετοιμάζονται για την ΕΤ-4 και θα κλείσουν το DW γιατί ταχα δεν το βλέπει κανείς... Στο νομο για το taxibeat θα κολλήσουν; Ή στα προαπαιτούμενα;...
Μαλλον τους αρέσει να αξιολογούν μονο και δεν δέχονται τις αξιολογήσεις τριτων...
Για να δουμε, θα παρέμβει η Κομισιόν;
Τα ταξί δεν μπορούν να είναι παντοδυναμα αν εκνευριστουν οι πελάτες και τους γυρίσουν την πλάτη...
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη juste un instant : 01-10-17 στις 10:53.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Supervisor

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 11:18, 01-10-17:

#10
Το νομοσχέδιο ακόμα δεν έχει δημοσιευθεί και δεν πρόκειται να βασιστώ σε λυσσασμένα ΜΜΕ που έχουν εσκεμμένα δημιουργήσει εικόνα. Εταιρίες τύπου Airbnb, beat, uber είναι νέα τάση στην αγορά και σε ορισμένες περιπτώσεις κινούνται παράλληλα και υπεράνω των νόμων. Άρα πρέπει να δούμε ένα θεσμικό πλαίσιο, όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα (έχει ήδη γίνει στις περισσότερες). Δεν μπορεί κάποιοι να είναι οι μαλάκες της υπόθεσης που πληρώνουν φόρους, κάνουν χαρτιά, αποκτούν άδειες για να βρίσκονται υπό διαρκή αθέμιτο ανταγωνισμό. Όταν βγει το νομοσχέδιο, να το κρίνουμε.

Από κει και πέρα, ειπώθηκαν κάποια πράγματα. Όσον αφορά το θέμα με τις φωτογραφίες: Τι σημασία έχει η φωτογραφία του ταξιτζή στην επιλογή που θα κάνω; Καλλιστεία κάνουμε; Δεν είναι προφανές ότι ένας νέος, μοντελάκι κλπ ταξιτζής θα προσελκύσει περισσότερο κόσμο χωρίς ουσιαστικό λόγο; Σε αντίθεση ας πούμε με έναν πιο ηλικιωμένο ή άλλου χρώματος ή τέλος πάντων κάποιον που δεν έχει συναινέσει στο να μπει φωτογραφία του, δε θέλει. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να μιλήσω για αθέμιτο ανταγωνισμό, δε το θεωρώ και μείζον θέμα, αλλά πραγματικά, τι προσφέρει η ύπαρξη φωτογραφίας; Όσον αφορά την αξιολόγηση δεν έχω κάποια αντίρρηση, αλλά χρειάζεται κανόνες και φίλτρα. Δεν μπορεί να γίνεται χαοτικά και από τον οποιονδήποτε, διότι υπάρχουν κίνδυνοι (παραπληροφόρησης, συκοφάντησης κλπ). Ειδικά όταν κάθε τέτοιο σχόλιο είναι στη δημόσια θέα.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,302 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 11:34, 01-10-17:

#11
Κλεάνθη το θέμα είναι η ελεύθερη βούληση. Αν μπορείς να μην έχεις χαρτιά, τότε γιατί να έχεις; Ή μάλλον, γιατί να αναγκάζουμε όλους να έχουν; Δηλαδή αντί να κινηθούμε προς αυτά που μας προσφέρει η τεχνολογία, εμείς θέλουμε να κρατήσουμε τη γραφειοκρατία στα ύψη.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Supervisor

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 11:57, 01-10-17:

#12
Γιατί είναι πρωτίστως θέμα ασφάλειας των πελατών και ισονομίας.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 12:24, 01-10-17:

#13
Αρχική Δημοσίευση από klean
Το νομοσχέδιο ακόμα δεν έχει δημοσιευθεί και δεν πρόκειται να βασιστώ σε λυσσασμένα ΜΜΕ που έχουν εσκεμμένα δημιουργήσει εικόνα. Εταιρίες τύπου Airbnb, beat, uber είναι νέα τάση στην αγορά και σε ορισμένες περιπτώσεις κινούνται παράλληλα και υπεράνω των νόμων. Άρα πρέπει να δούμε ένα θεσμικό πλαίσιο, όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα (έχει ήδη γίνει στις περισσότερες). Δεν μπορεί κάποιοι να είναι οι μαλάκες της υπόθεσης που πληρώνουν φόρους, κάνουν χαρτιά, αποκτούν άδειες για να βρίσκονται υπό διαρκή αθέμιτο ανταγωνισμό. Όταν βγει το νομοσχέδιο, να το κρίνουμε.

Από κει και πέρα, ειπώθηκαν κάποια πράγματα. Όσον αφορά το θέμα με τις φωτογραφίες: Τι σημασία έχει η φωτογραφία του ταξιτζή στην επιλογή που θα κάνω; Καλλιστεία κάνουμε; Δεν είναι προφανές ότι ένας νέος, μοντελάκι κλπ ταξιτζής θα προσελκύσει περισσότερο κόσμο χωρίς ουσιαστικό λόγο; Σε αντίθεση ας πούμε με έναν πιο ηλικιωμένο ή άλλου χρώματος ή τέλος πάντων κάποιον που δεν έχει συναινέσει στο να μπει φωτογραφία του, δε θέλει. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να μιλήσω για αθέμιτο ανταγωνισμό, δε το θεωρώ και μείζον θέμα, αλλά πραγματικά, τι προσφέρει η ύπαρξη φωτογραφίας; Όσον αφορά την αξιολόγηση δεν έχω κάποια αντίρρηση, αλλά χρειάζεται κανόνες και φίλτρα. Δεν μπορεί να γίνεται χαοτικά και από τον οποιονδήποτε, διότι υπάρχουν κίνδυνοι (παραπληροφόρησης, συκοφάντησης κλπ). Ειδικά όταν κάθε τέτοιο σχόλιο είναι στη δημόσια θέα.


Μεταξύ uber και taxibeat υπάρχει διαφορά γιατί η μεν πρώτη είναι εταιρεία που αναφέρεται σε ερασιτέχνες οδηγούς ενώ στην μεν taxibeat μιλάμε για οδηγούς ταξί που πληρώνουν ακριβώς τα ίδια με αυτά που πληρώνουν οι υπόλοιποι.Το οτι ξέρει ο πελάτης τα στοιχεία του οδηγού είναι χρήσιμο για την ασφάλεια του όπως και αντίστοιχα χήσιμο για την ασφάλεια του οδηγού είναι οτι η διαδρομή καταγράφεται μέσω GPS.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Supervisor

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 12:35, 01-10-17:

#14
Τη διαφορά τους τη γνωρίζω. Δε μίλησα γενικά για τα στοιχεία του οδηγού, μίλησα για την ύπαρξη φωτογραφίας. Επ' αυτού κάτι; Ποια ασφάλεια;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ερινύς (Rin)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Ερινύς
H Rin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 12,235 μηνύματα.

H Ερινύς Ab aeterno. έγραψε στις 12:44, 01-10-17:

#15
Αρχική Δημοσίευση από klean
Τη διαφορά τους τη γνωρίζω. Δε μίλησα γενικά για τα στοιχεία του οδηγού, μίλησα για την ύπαρξη φωτογραφίας. Επ' αυτού κάτι; Ποια ασφάλεια;
Δεν είναι θέμα ασφάλειας, είναι και θέμα του να μην είναι μια "απρόσωπη" διαδρομή. Πολλές φορές οι φωτογραφίες είναι αντιπροσωπευτικές και πέραν της εμπιστοσύνης που σου εμπνέουν μπορεί να σε κάνουν να πιστέψεις ότι η διαδρομή με τον Χ οδηγό θα είναι πιο ευχάριστη, ειδικά αν είναι μεγάλη ή σε ώρα αιχμής με κίνηση. Επίσης κάποιες φορές μπορεί να θες απλά μια κούρσα να σε φτάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα σπίτι σου χωρίς περιττές κουβέντες, οπότε θα διαλέξεις κάποιον που αντανακλά το προφίλ του "ήσυχου" οδηγού. Ανάλογα με το τι ψάχνεις την δεδομένη στιγμή από άποψη διάθεσης, η φωτογραφία μπορεί να σε βοηθήσει να αποφασίσεις ευκολότερα. Πόσες φορές θέλατε να μην σας μιλήσει ο ταξιτζής γιατί ήσασταν ψιλολιώμα ή με hangover και δεν έβαζε γλώσσα μέσα, ή το ανάποδο; Δεν σημαίνει ότι θα γίνει διαγωνισμός καλλιστείων. Αν σε εμπνέει μόνο το πρόσωπο του νέου, λευκού, όμορφου και γυμνασμένου αρσενικού, μάλλον δεν ψάχνεις κούρσα για ταξί.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,302 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 12:47, 01-10-17:

#16
Το να γνωρίζει επιπλέον στοιχεία ο πελάτης για τον οδηγό δεν είναι κακό.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Supervisor

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 12:53, 01-10-17:

#17
"πολλές φορές", "μπορεί", "κάποιες φορές", "αντανακλά το προφίλ". Σοβαρά, από τη φωτογραφία περιμένει κάποιος να καταλάβει αν ο οδηγός είναι ήσυχος, μιλάει ευχάριστα, οδηγεί πιο γρήγορα κλπ; Και έστω να το δεχτώ, παρότι δε βρίσκω καμία λογική βάση. Είναι αυτή η αμφίβολη διευκόλυνση επαρκής ώστε να δικαιολογήσουμε τα καθόλου αμφίβολα προβλήματα που ανέφερα στο #10; Ας τα ζυγίσουμε.

"Αν σε εμπνέει μόνο το πρόσωπο του νέου, λευκού, όμορφου και γυμνασμένου αρσενικού, μάλλον δεν ψάχνεις κούρσα για ταξί."
Μόνη σου το είπες, ψάχνεις για μια πιο ευχάριστη. Ε μη γινόμαστε αφελείς.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη klean : 01-10-17 στις 12:57.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

juste un instant (Βασίλης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη juste un instant
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 3,342 μηνύματα.

O juste un instant Examens, histoire, économie FINI - 1 heu έγραψε στις 15:27, 01-10-17:

#18
Παντως, τωρα που το σκεφτομαι, οι τουρίστες στην σημερινη Ελλαδα θα έχουν την μοναδική ευκαιρία να ξαναζησουν τα 90s... Πολλοί θα πλήρωναν σε χρυσο για μια τετεια εμπειρία...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη akikos
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,621 μηνύματα.

O akikos έγραψε στις 21:45, 01-10-17:

#19
Αρχική Δημοσίευση από klean
"πολλές φορές", "μπορεί", "κάποιες φορές", "αντανακλά το προφίλ". Σοβαρά, από τη φωτογραφία περιμένει κάποιος να καταλάβει αν ο οδηγός είναι ήσυχος, μιλάει ευχάριστα, οδηγεί πιο γρήγορα κλπ; Και έστω να το δεχτώ, παρότι δε βρίσκω καμία λογική βάση. Είναι αυτή η αμφίβολη διευκόλυνση επαρκής ώστε να δικαιολογήσουμε τα καθόλου αμφίβολα προβλήματα που ανέφερα στο #10; Ας τα ζυγίσουμε.

"Αν σε εμπνέει μόνο το πρόσωπο του νέου, λευκού, όμορφου και γυμνασμένου αρσενικού, μάλλον δεν ψάχνεις κούρσα για ταξί."
Μόνη σου το είπες, ψάχνεις για μια πιο ευχάριστη. Ε μη γινόμαστε αφελείς.
H φωτογραφία δεν είναι υποχρεωτική. Όποιος θέλει βάζει klean.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Supervisor

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 00:27, 02-10-17:

#20
Το ότι είναι προαιρετικό ποιο ακριβώς πρόβλημα από αυτά που ανέφερα λύνει; Δεν πριμοδοτεί συγκεκριμένους και με κριτήρια άσχετα της υπηρεσίας; Ανάμεσα σε 2 με ίδια αξιολόγηση και όλα ίδια, ο ένας με ωραία φωτο κι ο άλλος χωρίς (επειδή πχ είναι μαύρος κι άσχημος ή γέρος). Ποιον θα διάλεγες ακικος; Ειλικρινή απάντηση θέλω καθώς και αν αυτό το βλέπεις δίκαιο.

Ρώτησα ποια είναι η χρησιμότητα και ακόμα δεν έχω ακούσει πειστική απάντηση. Νομίζω πως προκειμένου να την πούμε στους συνδικαλιστές και στην κυβέρνηση παραλογιζόμαστε. Μη τυχόν και χάσουμε το υπέρτατο δικαίωμα να διαλέγουμε την επιθυμητή φάτσα ταξιτζή! Έλεος.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 02:52, 02-10-17:

#21
Αρχική Δημοσίευση από klean
Το ότι είναι προαιρετικό ποιο ακριβώς πρόβλημα από αυτά που ανέφερα λύνει; Δεν πριμοδοτεί συγκεκριμένους και με κριτήρια άσχετα της υπηρεσίας; Ανάμεσα σε 2 με ίδια αξιολόγηση και όλα ίδια, ο ένας με ωραία φωτο κι ο άλλος χωρίς (επειδή πχ είναι μαύρος κι άσχημος ή γέρος). Ποιον θα διάλεγες ακικος; Ειλικρινή απάντηση θέλω καθώς και αν αυτό το βλέπεις δίκαιο.

Ρώτησα ποια είναι η χρησιμότητα και ακόμα δεν έχω ακούσει πειστική απάντηση. Νομίζω πως προκειμένου να την πούμε στους συνδικαλιστές και στην κυβέρνηση παραλογιζόμαστε. Μη τυχόν και χάσουμε το υπέρτατο δικαίωμα να διαλέγουμε την επιθυμητή φάτσα ταξιτζή! Έλεος.
Το επιχείρημα σου πέρι άδικης μεταχείρισεις των οδηγών απο την φώτο είναι καταρριπτέο απο μόνο του γιατί δεν επιλέγεις εσύ τον οδηγό (η λίστα με τους οδηγούς που εσύ επέλεγες αυτον που ήθελες ήταν στην αρχική εφαρμογή τώρα άλλαξε).Το σύστημα εντοπίζει την διεύθυνση που βρίσκεσαι με GPS και σου στέλνει τον κοντινότερο οδηγό που υπάρχει στην περιοχή και είναι διαθέσιμος για κλήσεις ανεξαρτήτος χρώματος,ράτσας,ηλικίας κτλ.Δεν του βγαίνει όμως του Σπιρτζή το νομοσχέδιο-δώρο στον κύρ Θύμιο τον συνδικάλα της ΣΑΤΑ και θέτει άλλα θέματα όπως τα προσωπικά δεδομένα λες και η ανεξάρτητη αρχή προσωπικών δεδομένων δεν θα μπορούσε να παρέμβει στην εφαρμογή ολα αυτά τα χρόνια και να δημιουργήσει θέμα για τις φωτογραφίες των οδηγών.Θα φάνε ενα κατακέφαλο απο την ευρωπαική επιτροπή και τα δικαστήρια(εθνικά/ευρωπαικά) θα χάσουν το φώς τους οπως και με το νομοσχέδιο για τα κανάλια.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xristaras9 : 02-10-17 στις 03:31.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jj!

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη jj!
Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 3,587 μηνύματα.

O jj! έγραψε στις 03:22, 02-10-17:

#22
Κλεάνθη, εσύ ή οι φίλοι σου να φανταστώ δεν έχετε παραγγείλει ποτέ από efood.gr ή clickdelivery...
Το ίδιο ακριβώς γίνεται και με το taxibeat.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλουμε να διώξουμε την τεχνολογία από τη ζωή μας.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη akikos
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,621 μηνύματα.

O akikos έγραψε στις 09:12, 02-10-17:

#23
Αρχική Δημοσίευση από xristaras9
Το επιχείρημα σου πέρι άδικης μεταχείρισεις των οδηγών απο την φώτο είναι καταρριπτέο απο μόνο του γιατί δεν επιλέγεις εσύ τον οδηγό (η λίστα με τους οδηγούς που εσύ επέλεγες αυτον που ήθελες ήταν στην αρχική εφαρμογή τώρα άλλαξε)
Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να επιλέξεις οδηγό αλλά δεν είναι προεπιλεγη.


Αρχική Δημοσίευση από klean
Το ότι είναι προαιρετικό ποιο ακριβώς πρόβλημα από αυτά που ανέφερα λύνει; Δεν πριμοδοτεί συγκεκριμένους και με κριτήρια άσχετα της υπηρεσίας; Ανάμεσα σε 2 με ίδια αξιολόγηση και όλα ίδια, ο ένας με ωραία φωτο κι ο άλλος χωρίς (επειδή πχ είναι μαύρος κι άσχημος ή γέρος). Ποιον θα διάλεγες ακικος; Ειλικρινή απάντηση θέλω καθώς και αν αυτό το βλέπεις δίκαιο.

Ρώτησα ποια είναι η χρησιμότητα και ακόμα δεν έχω ακούσει πειστική απάντηση. Νομίζω πως προκειμένου να την πούμε στους συνδικαλιστές και στην κυβέρνηση παραλογιζόμαστε. Μη τυχόν και χάσουμε το υπέρτατο δικαίωμα να διαλέγουμε την επιθυμητή φάτσα ταξιτζή! Έλεος.
Μάλλον τον μαύρο θα διάλεγα.

Με ένα ταρίφα που μιλούσα ήταν απόλυτα ευχαριστημένος με την υπηρεσία κυρίως για την ποιότητα των πελατών του και πλέον μπορει να βασίζεται αποκλειστικά στην υπηρεσίες αυτή και όχι στα ραδιοταξί. Το τελευταίο είναι ο λόγος που τα πολεμάνε. Από όσο βλέπω τώρα σε γνωστό Αpp που προσφέρει αυτή την υπηρεσία είναι αρκετοί ταξιτζήδες χωρίς photo. Προσωπικά από μια φωτογραφία καταλαβαίνεις πολλά. Υπάρχουν άτομα που βγάλανε χύμα μια φωτογραφία και άλλοι που πήγαν σε φωτογράφο για το σκοπό αυτό και έχουν επενδύσει σε wifi και άλλες υπηρεσίες. Πάντως υπάρχουν ταρίφες χωρίς φωτογραφία που έχουν αρκετές κούρσες.

Η ουσία είναι ότι θέλουν να μετατρέψουν τις υπηρεσίες αυτές σε ραδιοταξί με σχέση εξαρτημένης εργασίας που είναι κάτι το απαράδεκτο. Με την ίδια λογική αυτοί που έχουν apps αναζήτησης ιατρών πρέπει να ανοίξουν κλινική.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akikos : 02-10-17 στις 11:37.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,302 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 09:13, 02-10-17:

#24
Θες γύρο κοτόπουλο απ όλα; Τι σε νοιάζει από ποιο μαγαζί θα έρθει; Εγώ καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Κλεάνθης, απλά νομίζω γίνεται μεγάλο θέμα χωρίς λόγο. Προσωπικά δεν με νοιάζει αν θα υπάρχει φώτο ή όχι. Αλλά εφόσον αυτός που φτιάχνει την εφαρμογή θέλει να έχει, δεν βρίσκω τον λόγο να μην του το επιτρέψει η κυβέρνηση. Η εφαρμογή θέλει να φτιάξει προφίλ οδηγών, δεν βλέπω που είναι το κακό. Στην τελική όπως είπε ο ακικος, αν θες βάζεις φώτο. Νομίζω κάποιος που ψάχνει ένα ταξί δε θα νοιαστει ιδιαίτερα .
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Helium

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη Helium
H Helium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών . Έχει γράψει 197 μηνύματα.

H Helium έγραψε στις 15:46, 02-10-17:

#25
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Θες γύρο κοτόπουλο απ όλα; Τι σε νοιάζει από ποιο μαγαζί θα έρθει;
Όσον αφορά την φωτο:
Κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να σε νοιαξει τι φατσα έχει ο τύπος που τυλιγει τις πιτες, πρέπει να σε νοιαξει αν θα έρθει από το βρωμερο γυραδικο στο οποίο κυκλοφορούν κατσαριδες ή αν θα έρθει από το γυραδικο που τηρεί τους κανόνες υγιεινής. Αυτό όμως είναι κάτι που ελέγχει το υγειονομικο, δηλαδή το κράτος. Ούτε ο πελάτης ούτε ο καταστηματαρχης. Κι εδώ θα θεσω το ερώτημά μου. Ποιός πρέπει να ελέγχει τον οδηγό ταξί? Ο πελάτης? Ο εργοδοτης? Το κράτος? Είναι σε θέση ο πελάτης να κρίνει αντικειμενικά? Και δη από μια εικόνα? Είναι η εικόνα αυτό που θα έπρεπε να ελέγχεται?
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 15:56, 02-10-17:

#26
Αρχική Δημοσίευση από Helium
Όσον αφορά την φωτο:
Κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να σε νοιαξει τι φατσα έχει ο τύπος που τυλιγει τις πιτες, πρέπει να σε νοιαξει αν θα έρθει από το βρωμερο γυραδικο στο οποίο κυκλοφορούν κατσαριδες ή αν θα έρθει από το γυραδικο που τηρεί τους κανόνες υγιεινής. Αυτό όμως είναι κάτι που ελέγχει το υγειονομικο, δηλαδή το κράτος. Ούτε ο πελάτης ούτε ο καταστηματαρχης. Κι εδώ θα θεσω το ερώτημά μου. Ποιός πρέπει να ελέγχει τον οδηγό ταξί? Ο πελάτης? Ο εργοδοτης? Το κράτος? Είναι σε θέση ο πελάτης να κρίνει αντικειμενικά? Και δη από μια εικόνα? Είναι η εικόνα αυτό που θα έπρεπε να ελέγχεται?

Αν θές να λέγεσαι σοβαρή εταιρεία θα πρέπει να ελέγχεις ποιοί οδηγοί είναι νόμιμοι και τηρούν τα κριτήρια και εφόσον δεν τηρούν τα κριτήρια να το αναφέρεις στην αρμόδια αρχή.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Supervisor

Το avatar του χρήστη klean
Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.

O klean έγραψε στις 16:00, 02-10-17:

#27
Εντάξει νομίζω δεν χρειάζεται να επανέλθω και να πω τα ίδια. Το πόσο χρήσιμη είναι η φωτογραφία φάνηκε από τη συζήτηση. Ούτε εγώ θεωρώ το θέμα μείζον, απλά ζυγίζει κανείς τι προσφέρει αυτό και τι κινδύνους έχει. Προφανώς κάποιοι δε δίνουν δεκάρα στο όνομα του "προαιρετικού". Ας είναι.

Αρχική Δημοσίευση από jj!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλουμε να διώξουμε την τεχνολογία από τη ζωή μας.
Ναι, προσοχή μη χάσουμε το τρένο της τεχνολογίας με προμετωπίδα τις φωτογραφίες ταξιτζήδων.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Helium

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη Helium
H Helium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών . Έχει γράψει 197 μηνύματα.

H Helium έγραψε στις 16:02, 02-10-17:

#28
Αρχική Δημοσίευση από xristaras9
Αν θές να λέγεσαι σοβαρή εταιρεία θα πρέπει να ελέγχεις ποιοί οδηγοί είναι νόμιμοι και τηρούν τα κριτήρια και εφόσον δεν τηρούν τα κριτήρια να το αναφέρεις στην αρμόδια αρχή.
Διαφωνεις κάπου στο ότι η φωτο δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό και άρα δεν θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο επιλογής οδηγού?
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,302 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 16:03, 02-10-17:

#29
Εντάξει, κάποιοι θεωρείται περιττό στοιχείο τη φώτο. Δεν έχει σημασία. Όπως είπαμε, όσοι θέλουν θα βάλουν. Δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα. Τζάμπα κουβέντα κάνουμε ενώ έχουμε πολύ σοβαρότερα θέματα να μας απασχολούν.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 16:08, 02-10-17:

#30
Αρχική Δημοσίευση από Helium
Διαφωνεις κάπου στο ότι η φωτο δεν έχει καμία σχέση με όλο αυτό και άρα δεν θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο επιλογής οδηγού?
Προφανως και δεν διαφωνώ αλλά η συζήτηση έχει εκτροχιαστεί εδώ μιλάμε για νομοσχέδιο μετατροπής του taxibeat σε εταιρεία μεταφορών και ασχολούμαστε με το αν πρέπει ο ταξιτζης να βάζει φωτογραφία ή οχι.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Helium

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη Helium
H Helium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών . Έχει γράψει 197 μηνύματα.

H Helium έγραψε στις 16:19, 02-10-17:

#31
Αρχική Δημοσίευση από xristaras9
Προφανως και δεν διαφωνώ αλλά η συζήτηση έχει εκτροχιαστεί εδώ μιλάμε για νομοσχέδιο μετατροπής του taxibeat σε εταιρεία μεταφορών και ασχολούμαστε με το αν πρέπει ο ταξιτζης να βάζει φωτογραφία ή οχι.
Αναφερθηκα μόνο στο πως αξιολογειται ο οδηγός γιατί το νομοσχεδιο απ'οτι ξέρω δεν έχει βγει κι έχω διαβάσει μόνο κάτι άρθρα. Δεν θεωρώ σωστό να μιλησω για κάτι που δεν έχω διαβάσει. Καλύτερα να περιμένουμε.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Johnny15
Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 7,302 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 17:24, 02-10-17:

#32
Ο οδηγός δε θα αξιολογείται από τη φώτο του. Αυτό το συμπέρασμα το βγάζετε αυθαίρετα. Είναι απλά ένα μπόνους αν θέλει κάποιος οδηγός να φτιάξει ένα προφίλ και να έχει τη φώτο του.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη xristaras9
Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,536 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε στις 17:56, 02-10-17:

#33
Αρχική Δημοσίευση από Helium
Αναφερθηκα μόνο στο πως αξιολογειται ο οδηγός γιατί το νομοσχεδιο απ'οτι ξέρω δεν έχει βγει κι έχω διαβάσει μόνο κάτι άρθρα. Δεν θεωρώ σωστό να μιλησω για κάτι που δεν έχω διαβάσει. Καλύτερα να περιμένουμε.
Η αξιολόγηση γίνεται μετά το τέλος της διαδρομής αφού εχεις δεί τον οδηγό οπότε και να μην έχεις δει πιο πριν φώτο πιο πριν δεν έχει καμιά σημασία.Το τι κριτήρια εφαρμόζει ο κάθε πελάτης είναι δικό του θέμα για να περάσει τα ''αστεράκια'' αξιολόγησης άλλωστε η τελική βαθμολογία προκύπτει απο τον μέσο όρο των αξιολογήσεων που έχει ο οδηγός και όχι απο έναν μονο πελάτη.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

alcyone

MyCat Moderator

Το avatar του χρήστη alcyone
H alcyone αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17,766 μηνύματα.

H alcyone έγραψε στις 23:22, 02-10-17:

#34
Σε γενικές γραμμές θεωρώ χρήσιμη την αξιολόγηση. Ναι οι γνώμες είναι υποκειμενικές, όμως όταν μαζευτούν πολλές ταυτόσημες απόψεις (καλές ή κακές) για τον ίδιο οδηγό, δεν γίνεται να μην της πάρει κάποιος στα σοβαρά.
Είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσουν οι σωστοί επαγγελματίες από τους διάφορους τυχάρπαστους, ψυχάκηδες ή παραβάτες του κοινού ποινικού δικαίου (κοινώς, κλέφτες).
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Θεϊκή παντογνωσία και παντοδυναμία vs Ελεύθερη βούληση - Από epote
      Το θέμα έχει λάβει 60 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Θεολογικά κι εκκλησιαστικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 08-01-10 στις 09:43.
    • Γάτα και ταξί - Από EL GATO
      Το θέμα έχει λάβει 35 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Διάφορα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 27-10-09 στις 13:41.
    • Ένα ταξί, ρε παιδιά.... - Από julia
      Το θέμα έχει λάβει 20 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Γενική συζήτηση.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 22-03-09 στις 23:53.
    • Γάτες και ταξί - Από Subject to change
      Το θέμα έχει λάβει 38 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Καταγγελίες.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 16-09-08 στις 12:12.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους