×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,022 μέλη και 2,415,980 μηνύματα σε 75,327 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 195 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Αγοραίος έρωτας, ηθική και νομοθεσία

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 19:59, 19-07-09:

#1
Μια προσέγγιση του θέματος αγοραίος έρωτας είναι κατά πόσο συμφωνούμε με την ιδέα σε προσωπικό επίπεδο, αν για παράδειγμα θα χρησιμοποιούσαμε πότε τέτοιου είδους υπηρεσίες. Ωστόσο επειδή είναι ένα από τα αρχαιότερα επαγγέλματα υπάρχει μια ακόμη, πιο ενδιαφέρουσα, προσέγγιση, αυτής που σχετίζεται με το αν η κοινωνία θα πρέπει να θεωρεί το επάγγελμα αυτό κάτι φυσιολογικό και ηθικά σωστό ώστε να θεωρείται και νόμιμο.

Προσεγγίζοντας θετικά την συγκεκριμένη οπτική γωνία δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η πορνεία είναι μια βιομηχανία με υψηλά κέρδη, ειδικά αν αναλογιστούμε τις αμοιβές των escorts. Γιατί, λοιπόν, να μην μπορεί να εκμεταλλευτεί η κοινωνία, με έναν πιο φιλικό προς το κοινωνικό σύνολο τρόπο, ένα μέρος των κερδών αυτών; Αναφέρομαι στην φορολόγηση τους. Η απαγόρευση της πορνείας συνεπάγεται ότι τα κέρδη αυτά μόνο οι "εγκληματίες" θα μπορούν να τα επωφελούνται.

Προσωπικά αμφιβάλλω αν η ποινικοποίηση της πορνείας οδηγεί και στην εξάλειψη της. Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε απλά μια παρόμοια κατάσταση με αυτή που ισχύει στον χώρο των ναρκωτικών αλλά και στην εποχή της ποτοαπαγόρευσης. Θεωρώ ότι η νομική και κοινωνική αντιμετώπιση του αγοραίου έρωτα, εντείνει ακόμη περισσότερο τα αρνητικά του και αυτό γιατί είναι αδύνατον να εφαρμοστεί κάποιου είδους έλεγχος ή να καθιερώσουμε κάποια κριτήρια. Για παράδειγμα με την σωστή θεσμοθέτηση και οριοθέτηση του αγοραίου έρωτα μπορούμε να νιώθουμε σίγουροι ότι δεν θα αποτελεί παράγοντα αύξησης των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων. Όταν δεν αποδεχόμαστε κάτι πώς μπορούμε να το βελτιώσουμε;

Σαφώς και ο αγοραίος έρωτας είναι ένα είδος εκμετάλλευσης, ίσως και το χειρότερο. Μια ιερόδουλη ή ένας ζιγκολό θα μπορεί να χρησιμοποιεί ακόμη και τα δικαστικά μέσα για να περιορίσει την εκμετάλλευση. Τέλος γιατί αποκλείουμε την ιδέα ότι η απαγόρευση της πορνείας δεν έχει αυξήσει και την παιδική πορνεία ή ότι δεν έχει συμβάλλει στην αύξηση των βιασμών;

Το όλο θέμα, είναι καθαρά ηθικό. Είναι άραγε πιο ηθικό να εντείνουμε την εκμετάλλευση μόνο και μόνο για να μπορούμε να λέμε ότι δεν αποδεχόμαστε και δεν επιτρέπουμε την πορνεία, ασχέτως αν θα λαμβάνει χώρα; Ο αγοραίος έρωτας υπήρχε και θα υπάρχει πάντα, ανεξαρτήτως νομοθεσίας και ηθικής αντίληψης.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pote ksana (Ούφ!)

Δραστήριο Μέλος

H Ούφ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 205 μηνύματα.

H pote ksana έγραψε: στις 23:58, 11-08-09:

#2
Ποινικοποίηση; Λες και πρόκειται για έγκλημα!
Κάτι που γίνεται από επιλογή, δεν εποτελεί έγκλημα αφού δεν συνιστά παράβαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν είναι ούτε βιασμός,ούτε παιδεραστία. Το επιλέγουν,και το άτομο που εκδίδεται και το άτομο που πληρώνει..
Ποινικοποίηση θα μπορούσε μόνο να δικαιολογηθεί σε περιπτώσεις αθέλητης πορνείας : αν η (γιατί συνήθως είναι Η) εκδιδόμενη έχει έρθει από ξένη χώρα στην δική μας χώρα,επειδή κάποιος της υποσχέθηκε οτι θα 'φυλάει γέρους',αλλά αντ'αυτού την έβγαλε στο δρόμο.. ή αν πρόκειται για παιδική πορνεία.. λογικά πράγματα. Υπάρχει ούτως ή άλλως νομικό πλαίσιο για αυτες τις περιπτώσεις.

Το μεγάλο δίλλημα φαντάζομαι είναι η ηθική πλευρά.
Μπορεί κανείς να πεί,οτι έστω κι αν επιλέγει κάποιος να κάνει αυτό το επάγγελμα, παρ'όλ'αυτά είναι ανήθικο το κράτος να του το επιτρέψει. Εγώ πάλι δεν βλέπω ηθικό δίλλημα σε κάτι που αφορά την συναλλαγή μεταξύ δύο ενηλίκων ατόμων. Είναι καθαρά προσωπικές οι επιλογές,όσο και οι συνέπειες. Δεν είμαστε παιδιά,έχουμε ευθύνη του εαυτού μας!
Σαν όλα τα ηθικά διλλήματα! Ακούγονται απόψεις όπως: ''Αν ο άλλος είναι φτωχός και γίνει ζιγκολό για να συμπληρώσει το νοίκι του,ποιός είσαι εσύ για να του απαγορεύσεις; Έκανες κάτι για να μην φτάσει στην φτώχεια ώς κράτος; Έκανε ο ίδιος και οι γονείς του κάτι για να μην φτάσει στην κατάσταση αυτή; Έκανε κάτι η παιδεία για να τον βάλει να σκεφτεί άλλες πιθανές λύσεις;''
Πολύ-πολύ απλό! Αν κανείς προτιμά το ζιγκολίκι απ΄την οικοδομή,δεν είναι ανήθικοι οι νόμοι, είναι ανήθικος ο ίδιος. Ούτε το κράτος οφείλει να του πληρώσει το νοίκι,ούτε οι γονείς να του έχουν έτοιμο σπίτι. Είτε ευκατάστατος-είτε φτωχός ο καθένας,έχει δεκάδες διεξόδους πέραν της πορνείας. Η φτώχεια δεν δικιολογεί την πορνεία. Σαν να λέμε οτι πρέπει να λυπηθώ έναν ζητιάνο που είναι αρτιμελής-πλήν τεμπέλης,γιατί η κοινωνία και το κράτος τον έφεραν εδώ. Ναι,καλά!
Πόσοι αλλοδαποί γίνονται οικοδόμοι και νοσηλεύτριες αντί να γίνουν ζιγκολό και πόρνες;
Πόσοι καλλιτέχνες φτάνουν όπου φτάσουν με την αξία τους αντί να το ξεπουλήσουν;
Πόσοι αμόρφωτοι γίνονται εργάτες αντί να γίνουν ιερόδουλοι;
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,465 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 01:45, 12-08-09:

#3
@pote ksana: Γιατί είναι ανήθικος κάποιος που επιλέγει αυτό το επάγγελμα;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

epote

Επιφανές Μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,484 μηνύματα.

O epote ) έγραψε: στις 11:06, 12-08-09:

#4
Στην ελλαδα η πορνεια ΔΕΝ ειναι παρανομη, θελει σχετικες αδειες και συχνες εξετασεις φυσικα αλλα παρανομη δεν ειναι.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pote ksana (Ούφ!)

Δραστήριο Μέλος

H Ούφ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 205 μηνύματα.

H pote ksana έγραψε: στις 12:51, 12-08-09:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
@pote ksana: Γιατί είναι ανήθικος κάποιος που επιλέγει αυτό το επάγγελμα;
Υποθέτω για τις πόρνες/τους ζιγκολό,είναι μια δουλειά σαν τις άλλες. Μια δοσοληψία. Για εμένα προσωπικά είναι ανήθικη.
Θες ελεύθερο σέξ; Κάνε ξεπέτα.
Θες φράγκα; Δούλεψε και βγάλ'τα.
Απλά δεν θεωρώ και τόσο ηθικό το να το δίνεις στον κάθε ανώμαλο για ένα χ ποσό. Θα δικαιολογούσα κάποιον που το έκανε (1-2-3 φορές) για κερδίσει κάτι,μια θέση,μια δουλειά,κάτι.. αλλά το να θέτεις το σώμα σου στη διάθεση κάποιου (που υπο φυσιολογικές συνθήκες ούτε να τον φτύσεις δεν θα ήθελες),ε,ναι,είναι ανήθικο όταν το κάνεις κατ'εξακολούθηση.. Το να κάνεις σεξ με αγνώστους (που όμως σου αρέσουν κάπως),τρώγεται,το να κάνεις όμως σεξ με τον οποιοδήποτε, όπως το θέλει αυτός όχι εσύ, να είναι το ζητούμενο η δική του ικανοποίηση και όχι η δική σου,σε καθιστά παιχνίδι του,αντικείμενο..
Για μένα ηθικό είναι όταν το θέλουν και οι δύο. Όχι όταν ο μέν ζιγκολό κάνει την καρδιά του πέτρα,κι ο δέ πελάτης σκέφτεται ''δε θα θελα να ήμουν στη θέση του''..
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

epote

Επιφανές Μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,484 μηνύματα.

O epote ) έγραψε: στις 12:59, 12-08-09:

#6
,ε,ναι,είναι ανήθικο όταν το κάνεις κατ'εξακολούθηση..
γιατι?

ερωτηση: δεχεσαι να πληρωνουν το λογαριασμο σου σε ραντεβου?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pote ksana (Ούφ!)

Δραστήριο Μέλος

H Ούφ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 205 μηνύματα.

H pote ksana έγραψε: στις 14:05, 12-08-09:

#7
Αρχική Δημοσίευση από epote
γιατι?

ερωτηση: δεχεσαι να πληρωνουν το λογαριασμο σου σε ραντεβου?
Γιατί υποθέτω,αν το κάνεις κατ'εξακολούθηση αλλοτριώνεσαι εσωτερικά. Αρχίζεις και βλέπεις τον εαυτό σου όπως σε βλέπουν οι πελάτες σου,σαν ''σκεύος ηδονής''. Συμφιλιώνεσαι στην ιδέα οτι κάνεις κάτι ουδέτερο ηθικά,παρότι όταν το ξεκίνησες είχες κάποιες αμφιβολίες.Το θεωρείς φυσιολογικό,ενώ δεν είναι. Δεν θέλει και πολύ. Είναι θέμα συνήθειας η ηθική-έλεγε ο Αριστοτέλης. Κάνεις δέκα πράξεις κατ'εξακολούθηση και είναι θέμα χρόνου να μάθεις σ'αυτές,να διαμορφώσεις ηθικές αξίες αντίστοιχες των πράξεων σου. Αν πάλι,το κάνεις μια-δυο φορές για να καρδίσεις κάποιο στόχο,απλώς θα πείς,ο σκοπός αγιάζει τα μέσα,άξιζε η θυσία,ποτέ ξανά,πάμε παρακάτω.

Τι σχέση έχει το κέρασμα στα ραντεβού; Είναι ένα απλό έθιμο-κατάλλειπο απ'την εποχή που οι γυναίκες δεν έπιαναν δραχμή στο χέρι τους απ'την οικογένειά τους. Τώρα αυτά έχουν αλλάξει!! Μόνο αν θέλει να κάνει καλή εντύπωση σε κερνάει ο άντρας για να φανεί τζέντλμαν και καλά. Αλλά τώρα πια κερνάνε άντρες-γυναίκες και σε φίλους και συγγενείς..
Εξαλλου.. σ'ένα ραντεβού,ειδικά στο πρώτο που είθισται το κέρασμα απ'τον άντρα,γνωρίζεις τον άλλο ως άτομο,ως χαρακτήρα,σαν προσωπικότητα,με σκοπό να σε μάθει πρίν σε αυτώσει. Γι'αυτό εφευρέθηκε το ραντεβού.. Αλλιώς υπάρχει κι η λύση του one-night stand. Στο δεύτερο,πάντως,από την πείρα μου, η γυναίκα πληρώνει για τον εαυτό της-για να κάνει κι αυτή καλή εντύπωση. Σαβουάρ βιβρ, καμμία σχέση με εκμετάλλευση,όποιος θέλει τα τηρεί,τυπικά.

Ξέχασα να πώ,οτι η ηθική είναι σχετική. Ο καθένας μας βλέπει απ'τη δική του οπτική γωνία το καθετί ανάλογα με τις εμπειρίες και την παιδεία του. Και,καλώς ή κακώς,μάλλον κακώς, η ηθική είναι πάντα αυτή που ρυθμίζει το κοινωνικό σύνολο. Άρα η άποψη μου είναι απλά η άποψή μου, δεν σημαίνει οτι αυτή είναι σωστή και η δική σου λάθος.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fantasmenos (Διαταραγμένη Προσωπικότητα)

Τιμώμενο Μέλος

H Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,292 μηνύματα.

H fantasmenos γεννημένος να λέει σοφά πράγματα έγραψε: στις 14:44, 12-08-09:

#8
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
@pote ksana: Γιατί είναι ανήθικος κάποιος που επιλέγει αυτό το επάγγελμα;
@ Michelle

Για ποιους λόγους δεν θα έκανες ΕΣΥ, αυτό το επάγγελμα;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

roumana (Εμμα)

Διακεκριμένο μέλος

H Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών , επαγγέλεται Γονιός/Οικοκυρικά και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 1,875 μηνύματα.

H roumana (Hipmama) έγραψε: στις 14:53, 12-08-09:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
επειδή είναι ένα από τα αρχαιότερα επαγγέλματα υπάρχει μια ακόμη, πιο ενδιαφέρουσα, προσέγγιση, αυτής που σχετίζεται με το αν η κοινωνία θα πρέπει να θεωρεί το επάγγελμα αυτό κάτι φυσιολογικό και ηθικά σωστό ώστε να θεωρείται και νόμιμο.

Όταν αποφασίζουμε για οτιδήποτε αφορά το κοινωνικό σύνολο έχουμε υπόψη ότι δημιουργούμε κανόνες και τρόπους συμπεριφοράς που θα βρουν οι επόμενες γενιές.
... μου είναι αδύνατον να φανταστώ με ποιο τρόπο θα εξηγήσω στα παιδιά μου ότι ένα επάγγελμα «φυσιολογικό», που φορολογείται και είναι εντελώς νόμιμο, δεν πρέπει να το ακολουθήσουμε διότι δεν είναι ηθικό. Αμέσως αμέσως θα με ρωτήσουν πώς μπορεί να είναι νόμιμο και να επωφεληθεί η κοινωνία από ένα επάγγελμα που δεν έχει ηθικές βάσεις.

Τώρα, επειδή ξέρω ότι είστε σαΐνια και εγώ δεν τα ξέρω όλα, περιμένω δυο τρία επιχειρήματα που να με πείθουν ότι είναι ηθικό να πουλάς το κορμί σου. 'H τουλάχιστον ότι η ηθική δεν έχει νόημα πια###8230;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη roumana : 13-08-09 στις 04:56.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Idril

Πολύ δραστήριο μέλος

H Idril αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών . Έχει γράψει 530 μηνύματα.

H Idril (in a world of magnets but no miracles) έγραψε: στις 14:59, 12-08-09:

#10
Προσωπικά θεωρώ την πορνεία ανήθικη γιατί εξ'ορισμού παραβιάζει το βασικότατο δικαίωμα κάθε ανθρώπου να χρησιμοποιεί όπως θέλει το σώμα του.

Έστω ότι κάποιος χρειάζεται μεταμόσχευση νεφρού. Ίσως βρεθεί κάποιος φίλος η συγγενής του που να αποφασίσει οικειοθελώς να δωρίσει το δικό του για να τον σώσει, και στην περίπτωση αυτή είναι μια απόλυτα θεμιτή, ευγενής και ηρωική πράξη. Μπορεί όμως επίσης αν έχει τα χρήματα να βρει κάποιον βρίσκεται σε πολύ μεγάλη οικονομική ανάγκη και να του προσφέρει ένα σεβαστό ποσο προκειμενου να αγοράσει το νεφρό του. Υπάρχει κανένας που να θεωρεί ηθική τη δεύτερη περίπτωση?

Επίσης, σχετικά με το επιχείρημα ότι η πορνεία είναι πανανθρώπινο φαινόμενο σε όλες τις εποχές και άρα κάτι φυσιολογικό, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι για κάποιες χιλιάδες χρονια και ο θεσμός της δουλείας θεωρούταν κάτι απόλυτα φυσιολογικό, και σχεδόν απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας. Οι σκλάβοι ήταν αντικείμενα που έναντι αμοιβής μπορούσε καθένας να χρησιμοποιεί όπως ήθελε, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τις πόρνες. Δε νομίζω όμως να υπάρχει κανεις που να το θεωρεί σήμερα το θεσμό της δουλείας ηθικό, γιατί λοιπόν να μην ισχύει το ίδιο και για την πορνεία που λειτουργεί με την ίδια περίπου λογική?

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δε μπορεί να θεωρείται ηθική μια συναλλαγή όπου μπαίνει αντίτιμο σε θεμελιώδη δικαιώματα όπως η ζωή, η υγεία ή η ακεραιότητα (σωματική και ψυχική) κάποιου. Είναι αυστηρά προσωπικά και έχει τεραστια διαφορα το να απαρνιέσαι ένα από αυτά για κάποιο σκοπό (πχ να σώσεις κάποιον που αγαπάς) από το να το πουλάς σε κάποιον που θεωρεί ότι το γεγονός ότι έχει οικονομική άνεση του επιτρέπει να πάψει να σε θεωρεί άνθρωπο.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Idril : 12-08-09 στις 15:05.
7 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,465 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 15:25, 12-08-09:

#11
@pote ksana: Μου απάντησες γιατί το βρίσκεις δυσσάρεστο, όχι γιατί το βρίσκεις ανήθικο. Στο δεύτερο ποστ κάπως πας να το τεκμηριώσεις, αλλά και πάλι, γιατί αλλοτριώνεσαι αν σε βλέπει ο άλλος ως ...σκεύος ηδονής και δεν αλλοτριώνεσαι όταν σε βλέπει πχ σαν αυτόματο τηλεφωνητή (γραμματέας) ?

@Idril: Κάνεις ένα λογικό άλμα εδώ: Υποθέτεις ότι όποιος/α επιλέγει αυτό το επάγγελμα, το κάνει επειδή έχει οικονομική ανάγκη. Υπάρχουν άνθρωποι που το διαλέγουν (μεταξύ άλλων και) επειδή τους αρέσει ή επειδή έχει εύκολο χρήμα (χωρίς να έχουν ανάγκη). Για αυτούς γιατί είναι ανήθικο; Και γενικά, γιατί είναι ανήθικο να μην ενοχλείται κάποιος από αυτό που ενοχλεί εσένα;

@fantasmenos: Πάρα πολλά επαγγέλματα δεν θα ήθελα να κάνω, είναι ανήθικα;
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,625 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε: στις 15:27, 12-08-09:

#12
Εγω παλι γιατι πιστευω πως η πουτανια βρισκεται στην ψυχη κι οχι στο σωμα?
-3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

epote

Επιφανές Μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,484 μηνύματα.

O epote ) έγραψε: στις 15:38, 12-08-09:

#13
Προσωπικά θεωρώ την πορνεία ανήθικη γιατί εξ'ορισμού παραβιάζει το βασικότατο δικαίωμα κάθε ανθρώπου να χρησιμοποιεί όπως θέλει το σώμα του.
εεεεε? καλα και αν ο αλλος θελει να χρησημοποιει το σωμα του κατ αυτο το τροπο? Οσες πορνες ξερω καμια μα καμια δεν λεει οτι το κανει με το ζωρι, της αρεσει το ωραριο, της αρεσουν τα λεφτα, της αρεσει η ευεληξια. Σιγουρα καποιες ειναι δουλες, οκ, αλλα αυτο ισχυει παντου. Η αλλη θελει να το κανει αυτο το πραγμα, δεν βρισκω τιποτα ανηθικο σε αυτο γιατι δεν παραβιαζει καμια ευλεθερια κανενος ανθρωπου. Ισα ισα προσφερει μια υπηρεσια, δεν μπορουν ολοι οι αντρες να βρουν γυναικες ετσι ευκολα.

Οι σκλάβοι ήταν αντικείμενα που έναντι αμοιβής μπορούσε καθένας να χρησιμοποιεί όπως ήθελε, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τις πόρνες.
τι λες μωρε? εσυ εχεις μεινει στο οτι υπαρχει καποιος δυναστης νταβατζης απο πισω που την εκδιδει χωρις η αλλη να εχει επιλογη, δεν ειναι ετσι (συνηθως!)

για κάποιες χιλιάδες χρονια και ο θεσμός της δουλείας θεωρούταν κάτι απόλυτα φυσιολογικό, και σχεδόν απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας
επι της ουσιας ακομα ειναι.

γιατι συγνωμη το να δουλευεις για 600ε το μηνα 8ωρο σε βιομηχανια ξυλειας ξερω γω ειναι σκλαβια. η πορνη που βγαζει 2 χιλιαρικα τη μερα και οποτε θελει δουλευει οποτε δεν θελει καθεται ειναι πολυ πιο ελευθερη.

το χρεος (ειτε με τη μορφη πραγματικου χρεους προς καποια τραπεζα η συστημα οπως το χρηματικο ειτε με τη μορφη εμεσου χρεους οπως ειναι ο σκλαβος) ειναι ο μονος τροπος να υπαρχει υπεραξια

pote ksana:

δεν εχεις πει πουθενα γιατι η πορνεια ειναι ανηθηκη...ειπες οτι αν κνεις κατι ανηθηκο πολλες φορες γινεσαι ανηθικος, οκ, αλλα γιατι ειναι ανηθικη η πορνεια?

στα δικα μου βιβλια (και τουλαχιστον στην νομοθεσια, ας αφησουμε την φιλοσοφια απεξω γιατι ακρη δεν θα βγαλουμε) ανηθικο ειναι αυτο που παραβιαζει την ελευθερια και τα δικαιοματα καποιου αλλου. Η πορνεια τι ακριβως παραβιαζει?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Idril

Πολύ δραστήριο μέλος

H Idril αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών . Έχει γράψει 530 μηνύματα.

H Idril (in a world of magnets but no miracles) έγραψε: στις 15:55, 12-08-09:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
@Idril: Κάνεις ένα λογικό άλμα εδώ: Υποθέτεις ότι όποιος/α επιλέγει αυτό το επάγγελμα, το κάνει επειδή έχει οικονομική ανάγκη. Υπάρχουν άνθρωποι που το διαλέγουν (μεταξύ άλλων και) επειδή τους αρέσει ή επειδή έχει εύκολο χρήμα (χωρίς να έχουν ανάγκη). Για αυτούς γιατί είναι ανήθικο; Και γενικά, γιατί είναι ανήθικο να μην ενοχλείται κάποιος από αυτό που ενοχλεί εσένα;
σε μια ληστεία δεν είναι ένοχος μονο αυτός που κλέβει αλλα κι αυτός που τον λάδωσαν για να αφήσει το χρηματοκιβώτιο ανοιχτό. Όταν κάποιος δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον άλλο να κάνει κάτι ανήθικο, ενώ είχε άλλη επιλογή, τότε έχει και ο ίδιος ευθύνη για την ανήθικη πράξη κατά τη γνώμη μου.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fantasmenos (Διαταραγμένη Προσωπικότητα)

Τιμώμενο Μέλος

H Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,292 μηνύματα.

H fantasmenos γεννημένος να λέει σοφά πράγματα έγραψε: στις 16:35, 12-08-09:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
@fantasmenos: Πάρα πολλά επαγγέλματα δεν θα ήθελα να κάνω, είναι ανήθικα;
Εξαρτάται.

Γιατρός δεν θες γιατί δεν μπορείς τα αίματα

Φιλόλογος δεν θες γιατί δεν σου αρέσει η λογοτεχνία

Καθαρίστρια δεν θες γιατί δεν βγάζουν αρκετά, είναι μέσα σε κακές συνθήκες κτλ

Ιερόδουλος δεν θες γιατί θα λένε όλοι να η πουτάν@ και οι άντρες θα βγάζουν πάνω σου τα βίτσια τους if you know what i mean.

Σόρρυ για τις εκφράσεις αλλά το να ωραιοποιούμε επαγγέλματα νομίζοντας ότι οι πόρνες είναι όπως τις περιγράφει ο Μπωντλέρ συγνώμη αλλά είναι εκτός πραγματικότητας. Ακόμη και να νομιμοποιηθεί πλήρως μόνο και μόνο που αφορά επί πληρωμή σεξ δεν είναι υγιές για την λειτουργό του επαγγέλματος. Δεν είναι δηλαδή υγιές να μπαίνει μια μεραρχία μέσα σε μια γυναίκα την ημέρα. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν νιώθω καμία λύπηση για τις συγκεκριμένες μιας και αρκετές το επέλεξαν αλλά με πειράζει η ιδέα ότι 20χρονα κοριτσάκια έχουν ένα αιδοίο πηγάδι αφού πέρασαν από πάνω τους μετανάστες νέοι γέροι κουτσοί στραβοί κτλ κτλ. Το σεξ είναι ανάγκη του ανθρώπου όπως είναι η τροφή. Δηλαδή αν κάποιος την έβρισκε να με πληρώνει για να τρώω χαμπουργκερ όλη την ημέρα αυτό δεν είναι ανήθικο; Ξέρεις τι προβλήματα θα είχα στον οργανισμό μου;
Τεσπα ποτέ η πορνεία δεν θα απαγορευτεί γιατί:
α)θα γίνονταν απείρως περισσότεροι πόλεμοι και
β)οι γυναίκες δεν έχουν χειραφετηθεί ούτε σωματικά αλλά δυστυχώς ούτε πνευματικά από την ανωτερότητα των αντρών.

Επαναλαμβάνω, χρησιμοποιώ τη γλώσσα που αρμόζει στο θέμα

Λολ καταλαβαίνω το θέμα καλύτερα από τις γυναίκες μερικές φορές είμαι πολύ απίστευτος
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 17:06, 12-08-09:

#16
Αρχική Δημοσίευση από roumana
Τα παιδιά μας είναι το μέλλον της κοινωνίας. Όταν αποφασίζουμε για οτιδήποτε αφορά το κοινωνικό σύνολο έχουμε υπόψη ότι δημιουργούμε κανόνες και τρόπους συμπεριφοράς που θα βρουν οι επόμενες γενιές.
Με συχωράτε αλλά μου είναι αδύνατον να φανταστώ με ποιο τρόπο θα εξηγήσω στα παιδιά μου ότι ένα επάγγελμα «φυσιολογικό», που φορολογείται και είναι εντελώς νόμιμο, δεν πρέπει να το ακολουθήσουμε διότι δεν είναι ηθικό. Αμέσως αμέσως θα με ρωτήσουν πώς μπορεί να είναι νόμιμο και να επωφεληθεί η κοινωνία από ένα επάγγελμα που δεν έχει ηθικές βάσεις.

Τώρα, επειδή ξέρω ότι είστε σαΐνια και εγώ δεν τα ξέρω όλα, περιμένω δυο τρία επιχειρήματα που να με πείθουν ότι είναι ηθικό να πουλάς το κορμί σου. 'H τουλάχιστον ότι η ηθική δεν έχει νόημα πια###8230;
Γεια σου Ρουμάνα!!!
Από το ποστ σου προκύπτει το ερώτημα "Ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό;" που έχει συζητηθεί ήδη στο στέκι. (το αναφέρω σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιους).

Γενικότερα αναρωτιέμαι: Είναι ηθικό να διαφημίζεις άχρηστα προϊόντα;
Είναι ηθικό να υπερασπίζεσαι εγκληματίες σε δίκη;
Είναι ηθικό να αποθανατίζεις ανθρώπους που πεθαίνουν κατά τη διάρκεια ενός πολέμου;

Η πορνεία είναι μια κοινωνική ανάγκη, γι' αυτό και συνεχίζει να υφίσταται.
Η ηθική της, βρίσκεται μέσα στην ανηθικότητά της.
...It's a dirty job, but somebody's got to do it.

Αρχική Δημοσίευση από fantasmenos
β)οι γυναίκες δεν έχουν χειραφετηθεί ούτε σωματικά αλλά δυστυχώς ούτε πνευματικά από την ανωτερότητα των αντρών.
Αυτό δεν το κατάλαβα. Το εξηγείς λίγο παραπάνω;
7 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

epote

Επιφανές Μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,484 μηνύματα.

O epote ) έγραψε: στις 17:08, 12-08-09:

#17
Σόρρυ για τις εκφράσεις αλλά το να ωραιοποιούμε επαγγέλματα νομίζοντας ότι οι πόρνες είναι όπως τις περιγράφει ο Μπωντλέρ συγνώμη αλλά είναι εκτός πραγματικότητας.
ξερεις τις πορνες καλυτερα απο τον μποντλερ?

ωραιος...

Δηλαδή αν κάποιος την έβρισκε να με πληρώνει για να τρώω χαμπουργκερ όλη την ημέρα αυτό δεν είναι ανήθικο; Ξέρεις τι προβλήματα θα είχα στον οργανισμό μου;
Εγω παντος πληρωνω για να τρωω, αν καποιος με πληρωνε για να τρωω θα το εκανα με χαρα.

Οι περισοτερες ακριβες εσκορτ πανε με 1-2 την ημερα, αλλες πανε με 20, αλλες με 60 αλλα ειναι επιλογη τους. Ειναι εννηλικες με μυαλο και ξερουν τι κανουν.

Δεν τις υποχρεωνει κανενας να πανε με δυο μεραρχιες...

Και για να μην παρεξηγηθώ δεν νιώθω καμία λύπηση για τις συγκεκριμένες μιας και αρκετές το επέλεξαν αλλά με πειράζει η ιδέα ότι 20χρονα κοριτσάκια έχουν ένα αιδοίο πηγάδι αφού πέρασαν από πάνω τους μετανάστες νέοι γέροι κουτσοί στραβοί κτλ κτλ.
λες βλακειες για δυο βασικους λογους 1) το αιδοιο αφορα τα εξωτερικα χαρακτηριστικα του γυναικιου αναπαραγωγικου συστηματος οπερ διαβαζε λιγο περισοτερο 2) ο κολπος στον οποιο υποθετω οτι αναφερεσαι δεν ξεχιλωνει για τον ιδιο λογο που δεν ξεχιλωνει ο κ#$ος σου επειδη χ34523εις τρεις φορες τη μερα

επαναλαμβανω χρησημοποιω τη γλωσσα που αρμοζει στο θεμα...

σε μια ληστεία δεν είναι ένοχος μονο αυτός που κλέβει αλλα κι αυτός που τον λάδωσαν για να αφήσει το χρηματοκιβώτιο ανοιχτό. Όταν κάποιος δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον άλλο να κάνει κάτι ανήθικο, ενώ είχε άλλη επιλογή, τότε έχει και ο ίδιος ευθύνη για την ανήθικη πράξη κατά τη γνώμη μου.
η ληστεια ειναι ανηθηκη γιατι ο ληστης στερει απο τον ιδιοκτητη του χρηματοκιβοτιου τα περιεχομενα του. Στην περιπτοση της πορνειας εχεις μια πορνη που εβγαλε 100ε (αχ τι καλα) και ενα πελατη που γ@#$%@σε (αχ τι καλα). Το κακο που ειναι ακριβως?

Αυτό δεν το κατάλαβα. Το εξηγείς λίγο παραπάνω;
ταιριαζει με αυτο καλε

Λολ καταλαβαίνω το θέμα καλύτερα από τις γυναίκες μερικές φορές είμαι πολύ απίστευτος
ειστε τοσο κατωτερες που ουτε ενα θεμα που σας αφορα δεν μπορειτε να καταλαβετε χωρις την παρεμβαση ενος αντρα
-4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kalypso (lily allen)

Διακεκριμένο μέλος

H lily allen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Μονακό (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,764 μηνύματα.

H kalypso έγραψε: στις 17:20, 12-08-09:

#18
Αρχική Δημοσίευση από fantasmenos
@ Michelle

Για ποιους λόγους δεν θα έκανες ΕΣΥ, αυτό το επάγγελμα;
Εγώ πάντως δεν θα το έκανα επειδή έχω συνδέσει την ερωτική πράξη με πολλά και βαθιά συναισθήματα, επομένως δεν θα μπορούσα να το δω σαν "δουλειά" ή σαν τρόπο να βγάλω χρήματα, ανεξαρτήτως του αν τα χρειάζομαι ή όχι.

Από εκεί και περα, δε θεωρώ την πορνεία ανήθικη εφόσον γίνεται με τη συγκατάθεση της κοπέλας που ..διαθέτει το σώμα της. Και ειλικρινά πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ πιο ανήθικα επαγγέλματα, από αυτό..
8 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

D_G (Δημήτρης)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.

O D_G έγραψε: στις 17:23, 12-08-09:

#19
Πίσω από τις κοπέλες υπάρχουν οι σωματέμποροι...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

epote

Επιφανές Μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,484 μηνύματα.

O epote ) έγραψε: στις 17:42, 12-08-09:

#20
Πίσω από τις κοπέλες υπάρχουν οι σωματέμποροι...
οχι παντα, ορισμενες φορες ναι και αυτο φυσικα ειναι ανηθικο και παρανομο, αλλα οχι παντα, ειναι υπερβολη να το νομιζουμε αυτο, οι περιστερες λειτουργουν με στανταρ πελατεια, επιλεκτικα και χωρις κανενα πανω απο το κεφαλι τους
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    x-man

Βρείτε παρόμοια