Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,074 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,657 μηνύματα σε 74,624 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Η οικονομική σχέση της Εκκλησίας με το κράτος

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 18:19, 04-11-09:

#1
Αρχική Δημοσίευση από imerisia.gr
Το θέμα έθιξε χθες στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ο ίδιος ο Γ. Παπανδρέου, επισημαίνοντας την ανάγκη να φορολογηθεί η ακίνητη περιουσία της Εκκλησίας που έχει εμπορική χρήση.
Κύριε Παπανδρέου, μπορούμε να φορολογούμε και εγώ μόνο για την ακίνητη περιουσία που την έχω για εμπορική χρήση; Μα γιατί όχι;
Αρχική Δημοσίευση από imerisia.gr
Σε ένα ιδανικό σενάριο διαχωρισμού κράτους - Εκκλησίας, το Μέγαρο Μαξίμου θα επιθυμούσε να «απαλλαγεί» και από τη μισθοδοσία των κληρικών, θέμα για το οποίο η Εκκλησίας της Ελλάδας ούτε που θέλει να ακούσει, επικαλούμενη το κοινωνικό έργο που προσφέρει, αντικαθιστώντας ουσιαστικά σε αυτόν τον ρόλο την κεντρική διοίκηση.
Κύριε κύριε Παπανδρέου, έχω μια ακόμη αφελή απορία.
Όταν πήγαινα λύκειο, ο καθηγητής της φυσικής δεν μπορούσε να επιβληθεί στους μαθητές με αποτέλεσμα να μην γίνεται μάθημα. Αναγκάστηκα, λόγο πανελληνίων, να αντικαταστήσω τον καθηγητή αυτό κάποιον ιδιώτη καθηγητή. Σύμφωνα με το άρθρο του συντάγματος που σχετίζεται περί ισότητας των πολιτών απέναντι στους νόμους αλλά και σύμφωνα με την αντίληψη ότι η εκπαίδευση είναι κοινωνικό αγαθό, σημαίνει ότι την αμοιβή αυτού του συμπαθητικού ιδιώτη καθηγητή φυσική πρέπει την πλήρωνε το Μέγαρο Μαξίμου;

Αρχική Δημοσίευση από imerisia.gr
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στις δηλώσεις του εξέφρασε τις επιφυλάξεις της Ιεραρχίας: «Εγώ οπωσδήποτε υπογράμμισα τα θέματα αυτά, άκουσα τις απόψεις του κ. προέδρου και είπα και τις δικές μου απόψεις. Αλλά εγώ είμαι ένα πρόσωπο μόνο, πρόεδρος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Τη συζήτησή μας και τα πολύ σπουδαία πράγματα που είπαμε, θα τα μεταφέρω στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο».
Κύριε κύριε Παπανδρέου, αν πότε μου επιβάλετε πρόστιμο επειδή δεν πληρώνω τους φόρους μπορώ, έπειτα από σύσκεψη με τον εαυτό, μου να αποφασίσω να μην πληρώσω ούτε το πρόστιμο ούτε τους φόρους;

Αρχική Δημοσίευση από imerisia.gr
Σύμφωνα με συνεργάτες του Προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας, αρχιεπίσκοπος και πρωθυπουργός «μίλησαν για όλα αλλά ακροθιγώς και για την εκκλησιαστική περιουσία, χωρίς όμως αναφορές σε αυστηρό πλαίσιο».
Αρχική Δημοσίευση από ethnos.gr
Σε εκκρεμότητα για την Εκκλησία παραμένει μια σειρά ζητημάτων που εμπίπτουν στα υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος, όπως οι αποφάσεις για αλλαγή στη χρήση γης που αφορά σε ορισμένα ακίνητα και οικόπεδα της Εκκλησίας είτε για την αξιοποίησή τους, είτε για την ανέγερση φιλανθρωπικών ιδρυμάτων.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 05-11-09 στις 12:01. Αιτία: Αναδιατύπωση
13 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Great Chaos
Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,520 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε στις 22:46, 04-11-09:

#2
Είναι τουλάχιστον προκλητικό και ενάντιο σε κάθε κανόνα οικονομικής διαχείρισης, σύμφωνα τουλάχιστον με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, να παράγεται καθ' οιονδήποτε τρόπο οικονομική αξία η οποία να μην φορολογείται. Πρόκειται για πολύ κακώς νοούμενη ευλάβεια αυτό, όπως και να το κάνουμε. Ιδιαίτερα σε εποχή όπου η οικονομική κρίση σαρώνει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού, όπου ο εξωτερικός δανεισμός έχει χρεώσει εκ των προτέρων αρκετές από τις επερχόμενες γενεές, που προκύπτει συνεχώς η ανάγκη για νέους φόρους επί των πλέον χαμηλόμισθων εργαζομένων στην Ε.Ε. (ειδικά σε σχέση με το κόστος ζωής που είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη), που η έμμεση φορολογία, η οποία είναι και η πλέον άδικη αφού δεν έχει αναλογικό χαρακτήρα, αποτελεί την κύρια πηγή φορολογικών εσόδων για το κράτος, η πρόκληση καθίσταται βαρύτερη, για να μην πω ιταμότερη.

Η δικαιολογία ότι τα έσοδα αυτά χρησιμοποιούνται για κοινοφελές φιλανθρωπικό έργο, είναι δε χειρότερη της ίδιας της πράξης. Ο ελληνικός λαός δεν χρειάζεται ελεημοσύνη, από τους "Των επίγειων αγαθών σφιχτούς νοικοκυραίους" της εκκλησίας, κατά τον Βάρναλη. Χρειάζεται κοινωνικές υπηρεσίες από μια συντεταγμένη πολιτεία, με προγραμματισμό και όραμα. Οι δήθεν αγαθοεργίες αποτελούν αντίληψη κοινωνικής συνεισφοράς που ανήκει σε άλλους αιώνες. Ειδικά όταν οι "φιλάνθρωποι" αρχιερείς κυκλοφορούν με πολυτελή αυτοκίνητα και "ντυμένοι στα μαλάματα κι επίσημοι κι ωραίοι", αυτή η δικαιολογία καθίσταται κωμικοτραγική.

Τέλος, από τη στιγμή που οι ιερείς έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι, τίποτε καλό δεν θα μπορούσε να περιμένει κανείς για την πορεία της θρησκείας στη χώρα μας. Επίσης, δεν κατανοώ, γιατί πρέπει εγώ που δεν είμαι πιστός της συγκεκριμένης θρησκείας, να πληρώνω τους ιερείς της. Μόνο στο Αφγανιστάν επί των Ταλιμπάν ή στο Ιράν του Χομεϊνί γίνονται αυτά τα πράγματα, μα τον Πλούτωνα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 12:17, 05-11-09:

#3
Η δικαιολογία ότι τα έσοδα αυτά χρησιμοποιούνται για κοινοφελές φιλανθρωπικό έργο, είναι δε χειρότερη της ίδιας της πράξης.
Εδώ θα διαφωνήσω, λίγο, μαζί. Είναι απόλυτα δίκαιο να μην φορολογούμε τις φιλανθρωπίες, ίσως να παρέχουμε κάποιες φοροαπαλλαγές. Τι προτιμάς, εγώ να δώσω 10.000 ευρώ στο κράτος, ή 5.000 στο κράτος και 3.000 ευρώ σε κάποιον μαθητή που αρίστευσε στις πανελλήνιες ;

Ωστόσο, διαφωνώ με την by default να χαρακτηρίζουμε κάποιον φιλάνθρωπο και να μην το φορολογούμε. Δηλαδή, απαιτώ η εκκλησία να δηλώνει τα πάντα, και αν πράγματι έχει κάνει τόσο πολλές και φιλανθρωπίες που δεν τις αναλογεί κάποιος φόρος, τότε μαγκιά της και εγώ είμαι μαζί τις.

Τέλος, από τη στιγμή που οι ιερείς έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι, τίποτε καλό δεν θα μπορούσε να περιμένει κανείς για την πορεία της θρησκείας στη χώρα μας. Επίσης, δεν κατανοώ, γιατί πρέπει εγώ που δεν είμαι πιστός της συγκεκριμένης θρησκείας, να πληρώνω τους ιερείς της. Μόνο στο Αφγανιστάν επί των Ταλιμπάν ή στο Ιράν του Χομεϊνί γίνονται αυτά τα πράγματα, μα τον Πλούτωνα.
Χμ δεν θα ήταν άσχημη ιδέα οι ιερείς να ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, ίσως έτσι εξασφαλίσουμε διάφορα θέματα. Για παράδειγμα, στα κατώτερα οικονομικά στρώματα είναι πιο συχνή η πίστη στην θρησκεία. Όποτε ένα τέτοιο αγαθό, ίσως είναι άδικο να το χρεώσουμε. Επίσης θα ήταν "βάρβαρο" αν θρησκείες θα συγχωνεύονταν έτσι ώστε να είναι εφικτή η οικονομική τους επιβίωση.

Η στατιστική υπηρεσία Ελλάδος, σίγουρα έχει στατιστικά για την θρησκεία. Περιμένω λοιπόν οι ιερείς να είναι σύμφωνα με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Δεν χρειαζόμαστε ΜΟΝΟ χριστιανούς ορθόδοξους ιερής.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 14:02, 05-11-09:

#4
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
...Χμ δεν θα ήταν άσχημη ιδέα οι ιερείς να ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, ...
Αγαπητέ, ΕΒ, αυτό θυμίζει μάλλον την υποχρέωση των "ένδεκα φυλών" να πληρώνουν την Δεκάτη, στην "δωδέκατη"(βλ. Π. Διαθήκη), πράγμα που καταλήγει στην πλεόν ακραιφνή θεοκρατία. Δεν νομίζω, πως θα την ήθελες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Great Chaos : 05-11-09 στις 21:30. Αιτία: διόρθωση παράθεσης
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DreamsRevenge
H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε στις 22:09, 22-03-10:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
(...)

Χμ δεν θα ήταν άσχημη ιδέα οι ιερείς να ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, ίσως έτσι εξασφαλίσουμε διάφορα θέματα. Για παράδειγμα, στα κατώτερα οικονομικά στρώματα είναι πιο συχνή η πίστη στην θρησκεία. Όποτε ένα τέτοιο αγαθό, ίσως είναι άδικο να το χρεώσουμε. Επίσης θα ήταν "βάρβαρο" αν θρησκείες θα συγχωνεύονταν έτσι ώστε να είναι εφικτή η οικονομική τους επιβίωση.
Στη Γερμανία για παράδειγμα, απ' όσο ξέρω, όσοι θέλουν να λέγονται πιστοί ενός δόγματος το δηλώνουν και καταβάλλουν τους φόρους που αναλογούν και που το κράτος τους δίνει στο δόγμα για να συντηρηθεί.
Αυτό σημαίνει ότι δηλώνουν την πίστη τους και επιβαρύνονται οικειοθελώς γι αυτή οι πραγματικοί πιστοί,
Ότι τα δόγματα και οι πνευματικοί ή άλλοι ηγέτες, υπεύθυνοι τους προσπαθούν να διατηρήσουν τους πιστούς τους και να προσελκύσουν κι άλλους οπότε προσέχουν και το είναι και το φαίνεσθαι του βίου και των πεπραγμένων τους,
Και ότι και οι πιστοί είναι πιο απαιτητικοί στο να γνωρίζουν πού πηγαίνουν τα χρήματά τους και ποια διαχείριση τους επιφυλάσσεται.

Εγώ πάλι θα πάω την πρόταση μου πιο πέρα, άλλωστε το έχω γράψει κι αλλού.

Όχι μόνο να μη μισθοδοτούνται από το Κράτος οι ιερείς, αλλά να πάψουν να είναι αποκλειστικής απασχόλησης. Η ιεροσύνη δεν είναι επάγγελμα. Κι αν κάποιος θεωρεί ότι είναι ο δρόμος του να αφιερωθεί στη θρησκεία, τότε μιλάμε για μοναχισμό, όχι για πνευματικό υποτίθεται βίο με όλες όμως τις εγκόσμιες όψεις του...

Εάν κάποιος είναι αρκετά αγνός, διαβασμένος στα της θρησκείας που πρεσβεύει και με διάθεση να προσφέρει στο συνάνθρωπο του, μπορεί να εργάζεται κανονικά ή έστω με μερική απασχόληση για να δίνει το παράδειγμα με το βίο του στην εργασία, την οικογένεια και την κοινωνία και να ασκεί παράλληλα όταν καλείται ιερατικά καθήκοντα με συμβολική υλική απολαβή από την εκκλησία της θρησκείας την οποία υπηρετεί.

Εκεί τους θέλω...

Χωρίς ράσα, χωρίς προνόμια πέρα από τον σεβασμό των συνανθρώπων τους. Μπορούν να τον κερδίσουν άραγε?


Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Η στατιστική υπηρεσία Ελλάδος, σίγουρα έχει στατιστικά για την θρησκεία. Περιμένω λοιπόν οι ιερείς να είναι σύμφωνα με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. (...)
Τί θέλεις να πεις εδώ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fantasmenos (Διαταραγμένη Προσωπικότητα)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη fantasmenos
H Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,293 μηνύματα.

H fantasmenos γεννημένος να λέει σοφά πράγματα έγραψε στις 22:42, 22-03-10:

#6
Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Στη Γερμανία για παράδειγμα, απ' όσο ξέρω, όσοι θέλουν να λέγονται πιστοί ενός δόγματος το δηλώνουν και καταβάλλουν τους φόρους που αναλογούν και που το κράτος τους δίνει στο δόγμα για να συντηρηθεί.
Αυτό σημαίνει ότι δηλώνουν την πίστη τους και επιβαρύνονται οικειοθελώς γι αυτή οι πραγματικοί πιστοί,
Στην ελλάδα το 90% θα δήλωναν άθεοι για να γλιτώσουν τους φόρους. Ύστερα με τα λεφτά που θα γλίτωναν θα έπαιρναν την πιο ακριβή λαμπάδα και καινούρια ρούχα για την Ανάσταση.

Α και θα έπαιρναν 20 κιλά αρνί αντί για 10...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Resident Evil

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Resident Evil
H Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,055 μηνύματα.

H Resident Evil (δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλευεται) έγραψε στις 08:02, 23-03-10:

#7
Αρχική Δημοσίευση από fantasmenos
Στην ελλάδα το 90% θα δήλωναν άθεοι για να γλιτώσουν τους φόρους. Ύστερα με τα λεφτά που θα γλίτωναν θα έπαιρναν την πιο ακριβή λαμπάδα και καινούρια ρούχα για την Ανάσταση.

Α και θα έπαιρναν 20 κιλά αρνί αντί για 10...
και αποτελεί αυτό επαρκές επιχείρημα για τη μη φορολόγηση της εκκλησίας ή για τη μη δικαιότερη ρύθμιση των σχέσεων εκκλησίας-κράτους [σε οικονομικό επίπεδο]?

Φυσικά και θα τα κάνω όλα αυτά, από τη στιγμή που η εκκλησία συμπεριφέρεται σαν το χειρότερο φοροφυγά...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DreamsRevenge
H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε στις 10:09, 23-03-10:

#8
Αρχική Δημοσίευση από fantasmenos
Στην ελλάδα το 90% θα δήλωναν άθεοι για να γλιτώσουν τους φόρους. Ύστερα με τα λεφτά που θα γλίτωναν θα έπαιρναν την πιο ακριβή λαμπάδα και καινούρια ρούχα για την Ανάσταση.

Α και θα έπαιρναν 20 κιλά αρνί αντί για 10...
Αν οι άνθρωποι (που η εκκλησία της Ελλάδος διαρρηγνύει τα ιμάτια της ότι είναι πιστοί και θρήσκοι και ορθόδοξοι πλήρους κι αποκλειστικής απασχόλησης)φτάσουν στο σημείο να την αποκηρύξουν για φορολογικούς λόγους,
ή έχουν φτωχύνει και τα χρήματα τους χρειάζονται,
ή θεωρούν ότι η εκκλησία πρέπει να τα βγάλει πέρα μόνη της γιατί έχουν δει κι έχουν δει τα μάτια τους,
ή η ορθοδοξία δεν τους αγγίζει τόσο πολύ ή και καθόλου πλέον πέρα από παραδόσεις που έχουν να κάνουν με την κοινωνική ζωή κι αυτές ακολουθούν (εκτός εάν ο οβελίας ήταν στο table d' ot των αποστόλων όταν κρύβονταν μετά τη σταύρωση του Ιησού)

... ή όλα τα παραπάνω μαζί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

loukassss

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη loukassss
Ο loukassss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 37 ετών . Έχει γράψει 98 μηνύματα.

O loukassss έγραψε στις 23:11, 24-03-10:

#9




Όπως τα περισσότερα θέματα που συζητούνται δημόσια στην χώρα μας, έτσι και το θέμα της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας γίνεται στην καλύτερη περίπτωση αντικείμενο επιφανειακής συζήτησης και στην χειρότερη περίπτωση αντικείμενο παραπλανητικής συζήτησης.
Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι η σύγχυση υπό το κράτος της οποίας γίνονται τρομερά λάθη. Αποτέλεσμα αυτής της σύγχυσης είναι η υποστήριξη από πολλούς φτωχούς και τίμιους ανθρώπους (που όμως προφανώς δεν βρίσκονται κοντά στην Εκκλησία) της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας.
Αποτέλεσμα ανάλογης σύγχυσης είναι όμως και η παραίτηση κάποιων Μητροπολιτών από τον μισθό τους υπέρ του Κράτους.
Ο μισθός του κλήρου δεν είναι δώρο του Κράτους ούτε και ιδιωτική περιουσία του κλήρου για να την διαθέτει ο κάθε κληρικός κατά το δοκούν. Το Κράτος μισθοδοτεί τον κλήρο έναντι της τεράστιας ακίνητης περιουσίας που η Εκκλησία έδωσε στο Κράτος και έναντι ποσοστού στα έσοδα των ναών που η Εκκλησία αποδίδει στο Κράτος.
Αν κάποιος Μητροπολίτης η άλλος κληρικός επιθυμεί να παραιτηθεί του
μισθού του, έχει την υποχρέωση να επιστρέψει τον μισθό του στην Εκκλησία, και όχι στο Κράτος. Βέβαια, έτσι δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει άλλη δυνατότητα να εξασφαλίσει τα προς το ζην και ότι το όποιο περίσσευμα από τον μισθό του μέχρι τώρα δεν τον δαπανούσε για το έργο της Εκκλησίας, πράγμα που δεν κάνει καλό ούτε στον ίδιο ούτε στην Εκκλησία.
Αν κάποιος Μητροπολίτης η άλλος κληρικός επιθυμεί να συνδράμει το Κράτος με δώρα η με την αποδοχή αντισυνταγματικής, παράνομης η άδικης φορολογίας, ας το κάνει από όποια ιδιωτική περιουσία διαθέτει, και όχι από την περιουσία της Εκκλησίας. Η ιεραρχία και ο κλήρος έχουν βέβαια το δικαίωμα να διαχειρίζονται περιουσιακά στοιχεία της Εκκλησίας αλλά μόνο προς όφελος της Εκκλησίας. Και πάντως δεν δικαιούνται να παραχωρούν περιουσιακά στοιχεία της Εκκλησίας στον οιοδήποτε. Διαφορετικά, διαπράττουν παράβαση καθήκοντος και με βάση τους νόμους του Κράτους που αφορούν τα ΝΠΔΔ αλλά και τους κανόνες της Εκκλησίας. Αν αυτοί που έκαναν δωρεές στην Εκκλησία ήθελαν να τα δώσουν στο Κράτος, μπορούσαν να τα δώσουν μόνοι τους και δεν θα χρειάζονταν την Εκκλησία για αυτόν τον σκοπό.
Πρέπει να το πούμε απλά και ξεκάθαρα. Η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας θα πλήξει αυτούς που ωφελούνται από το τεράστιο φιλανθρωπικό έργο της, τα ορφανά, τις χήρες, τους γέροντες, τους αρρώστους, τους αστέγους, τους πεινασμένους τους φυλακισμένους, τον απλό λαό δηλαδή και αυτούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Έτσι, η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας δεν είναι μέτρο κοινωνικής δικαιοσύνης. Εκτός βέβαια αν γίνεται κατάχρηση της εκκλησιαστικής περιουσίας από μέλη της Εκκλησίας, κληρικούς η λαϊκούς, πράξη η οποία βέβαια εμπίπτει στα όρια του ποινικού νόμου και πάντως όχι του φορολογικού νόμου.
Εντελώς αντίθετα, η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είναι αντιλαϊκό μέτρο κοινωνικής αδικίας. Οι λίγο η πολύ βολεμένοι αφαιρούν από την φτωχούς και τους άκληρους κοινωνικούς πόρους για να πληρώσουν αυτοί λιγότερο. Η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είναι μια ακόμη φορολόγηση του φτωχού, του μισθοσυντήρητου του χαμηλοσυνταξιούχου και του πολύτεκνου. Εκ πρώτης όψεως, δίκιο φαίνεται να έχουν όσοι λένε ότι οποιαδήποτε φορολόγηση πρέπει να επιβάλλεται επί του περισσεύματος, όχι του σημερινού ελλείμματος της Εκκλησίας.
Όμως, σε μια εποχή τέτοιας ανάγκης του λαού δεν νοείται η Εκκλησία να έχει περίσσευμα. Όλες οι δυνάμεις πρέπει να δαπανώνται στη διακονία του λαού. Και επομένως, περίσσευμα για να δοθεί στο Κράτος ώστε να πληρώσουν λιγότερα αυτοί που έτσι κι αλλιώς έχουν περισσότερα από αυτούς που εξαρτώνται από το φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας, δεν υπάρχει.
Η φορολόγηση των δωρεών προς την Εκκλησία είναι η αποθέωση του παραλόγου. Όποιοι βοηθούν, είτε από το περίσσευμα είτε από το υστέρημα τους, την Εκκλησία στο έργο της, γιατί το θεωρούν αξιόλογο, καλούνται να ενισχύσουν ένα σπάταλο, διεφθαρμένο και αναποτελεσματικό Κράτος, το οποίο τώρα λέει ότι έβαλε μυαλό.
Όσα λεφτά και να δαπανήσει όμως το Κράτος για σχολεία, κατασκηνώσεις, νοσοκομεία, γηροκομεία η ορφανοτροφεία, δεν μπορεί να φτάσει την ποιότητα που προσφέρουν οι πιστοί εθελοντές της Εκκλησίας. Αλλά είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν ένα τέτοιο Κράτος θα ενδιαφερθεί να συνεχίσει ένα τέτοιο κοινωνικό έργο με τους πόρους που θα αφαιρέσει από την Εκκλησία.
Η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας όμως σηματοδοτεί και κάτι άλλο. Η φιλανθρωπία γεννήθηκε με την γέννηση της Εκκλησίας. Δεν υπήρχε στον αρχαίο κόσμο. Άλλο αν όλες οι αρχαίες δοξασίες παρουσιάζονται σήμερα σαν ξαναζεσταμένη περσινή σούπα με κάποια μπαχάρια φιλανθρωπίας με αποκλειστικό σκοπό να παρασύρουν αφελείς, πονηρούς η κουρασμένα παλικάρια και να τους απομακρύνουν από την Εκκλησία (λαμβάνοντας με το αζημίωτο σαν αντάλλαγμα την ελευθερία και την αξιοπρέπεια του ανθρώπινου προσώπου που η Εκκλησία φυλλαττει σαν κόρη οφθαλμού). Και η Εκκλησία ανδρώθηκε μεν με τους διωγμούς αλλά σταθεροποιήθηκε με τις φορολογικές απαλλαγές που οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες μας έδωσαν στην Εκκλησία.
Η φορολόγηση της Εκκλησίας αποτελεί αντιστροφή αυτής της πολιτικής των τελευταίων δυο χιλιετιών και αρχή διωγμών για την Εκκλησία. Είναι και αυτό αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης που οδηγεί στην συγκέντρωση του πλούτου σε λίγα χέρια ώστε έτσι οι λίγοι να εξαγοράσουν την ελευθερία των πολλών.
Η Εκκλησία είναι ένα φυσικό εμπόδιο σε αυτή την εξέλιξη και πρέπει να παραμεριστεί, με την σκανδαλολογία και τον διασυρμό των ταγών της, με την αφαίρεση της περιουσίας της και άλλα πολλά που ζούμε αυτήν την εποχή, όχι τυχαία και συμπτωματικά.
Η Εκκλησία, δηλαδή, η Ιεραρχία, ο κλήρος, οι μοναχοί και ο πιστός λαός, αυτό το γνωρίζει και δεν την φοβίζει. Αν η Ιεραρχία λυγίσει, ο μη γένοιτο, η Εκκλησία θα αναδείξει ηγέτες από τις τάξεις του κλήρου, των μοναχών αλλά και των λαϊκών.
Σπύρος Μπαζίνας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

zutmazut

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη zutmazut
Ο zutmazut αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 101 μηνύματα.

O zutmazut έγραψε στις 00:30, 25-03-10:

#10
Αρχική Δημοσίευση από loukassss
Η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είναι μια ακόμη φορολόγηση του φτωχού, του μισθοσυντήρητου του χαμηλοσυνταξιούχου και του πολύτεκνου.
Σπύρος Μπαζίνας
Μερικές φορές το θράσσος δε γνωρίζει όρια.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

9 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Great Chaos
Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,520 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε στις 17:15, 25-03-10:

#11
Όποιοι βοηθούν, είτε από το περίσσευμα είτε από το υστέρημα τους, την Εκκλησία στο έργο της, γιατί το θεωρούν αξιόλογο, καλούνται να ενισχύσουν ένα σπάταλο, διεφθαρμένο και αναποτελεσματικό Κράτος, το οποίο τώρα λέει ότι έβαλε μυαλό.
Ναι, το κράτος είναι σπάταλο και διεφθαρμένο, ενώ η εκκλησία αγία και τιμία ωσάν περιστερά. Δεν μας χέ ρε Νταλά, το Βατοπέδι μου μέσα!!!

Και η Εκκλησία ανδρώθηκε μεν με τους διωγμούς αλλά σταθεροποιήθηκε με τις φορολογικές απαλλαγές που οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες μας έδωσαν στην Εκκλησία.
Η φορολόγηση της Εκκλησίας αποτελεί αντιστροφή αυτής της πολιτικής των τελευταίων δυο χιλιετιών και αρχή διωγμών για την Εκκλησία.
Στην εποχή της Ευρωζώνης οι άνθρωποι νοσταλγούν και απαιτούν για τον εαυτό τους τα προνόμια που τους χάρισαν οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες πριν δυο χιλιάδες χρόνια. Μιλάμε για πρόοδο δηλαδή, state of the art (of war). Μάλιστα η φορολόγηση θεωρείται ως "διωγμός". Εάν η φορολόγηση ήταν διωγμός αγαπητοί μου, εγώ τώρα θα είχα αγιάσει και θα με λατρεύατε με χρυσοποίκιλτα αναθήματα. (αλήθεια, φανταστείτε τι θα γινόταν μπροστά στην θαυματουργή εικόνα του Άγιου Χάους και τι φράγκα θα μαζεύονταν και πάλι στο παγκάρι. Ο Άγιος Χάος θεραπεύει την αθεράπευτη ανοησία )

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Vkey (Κοινό Μυστικό!!!)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Vkey
H Κοινό Μυστικό!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός . Έχει γράψει 2,419 μηνύματα.

H Vkey ,αφού σκέφτηκε λίγο, έγραψε στις 22:05, 25-03-10:

#12
Τώρα πραγματικά η εκκλησία δεν έχει περιουσία;
'Η δεν έχει εμπλακεί σε σκάνδαλα ώστε να την αυξήσει;
Και πραγματικά θεωρώ το φιλανθρωπικό της έργο ελάχιστο σε σύγκριση με τις δωρεές και τα πόσα που εισπράττει....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

alis

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη alis
H alis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,012 μηνύματα.

H alis έγραψε στις 14:14, 28-03-10:

#13
Αδυνατώ να καταλάβω, γιατί η τεράστια περιουσία της Εκκλησίας δεν φορολογείται. Γιατί συζητιέται καν; Για όποιους σκόπους και αν χρησιμοποιείται η εκκλησιαστική περιουσία η φορολόγηση είναι απαραίτητη. Όπως όλοι μας είμαστε αναγκασμένοι να πληρώνουμε φορους για όσα μας ανήκουν το ίδιο θα πρέπει να κάνει και η Εκκλησία. Πόσο μάλλον σε αυτή την περίοδο της κρίσης που διανύουμε πρέπει σύντομα να παρθεί η απόφαση και να εφαρμοστεί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Great Chaos
Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,520 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε στις 15:24, 28-03-10:

#14
Ναι, πάρθηκε η απόφαση, η οποία αποτελεί γι' άλλη μια φορά κοροϊδία προς το δημόσιο αίσθημα. Θα φορολογηθούν μεν με 20%, αλλά το 55% των εσόδων θα είναι εκ των προτέρων αφορολόγητα, δηλαδή επί της ουσίας το 20% επί του συνόλου συρρικνώθηκε σε μόλις 9%, με τις γνωστές δημιουργικές λογιστικές αλχημείες. Επί των δωρεών μάλιστα, η φορολογία θα είναι μόλις 0.5%, όσο αναλογεί στις Μ.Κ.Ο. Φυσικά το παπαδαριό βγήκε από τη Σύνοδο γεμάτο χαμόγελα, αφού πολύ σοφά εσκέφτη: "Το μισό θα μας το φοροαπαλλάσσουν, το άλλο μισό θα το αποκρύπτουμε, τελικά θα πληρώνουμε κάτι τις συμβολικό για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και θα το παίζουμε και εθνικά υπερήφανοι που θυσιάσαμε τα Βυζαντινά μας κεκτημένα για το καλό του έθνους. Όσο για τη λύση του προβλήματος, έχει ήδη απαντήσει ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος: "Εάν τέσσερα εκατομμύρια Έλληνες, δώσουν από 1000 ευρώ ο καθένας, μας κάνουν 4 δις". Είναι αυτό που έλεγε ο παππούς μου: "Σε ξένο κώλο, χίλιες βουρδουλιές είναι πολύ εύκολο πράγμα παιδί μου"...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 15:31, 28-03-10:

#15
αλλά το 55% των εσόδων θα είναι εκ των προτέρων αφορολόγητα
Με ποία λογική;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

alis

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη alis
H alis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,012 μηνύματα.

H alis έγραψε στις 16:16, 28-03-10:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Great Chaos
Ναι, πάρθηκε η απόφαση, η οποία αποτελεί γι' άλλη μια φορά κοροϊδία προς το δημόσιο αίσθημα. Θα φορολογηθούν μεν με 20%, αλλά το 55% των εσόδων θα είναι εκ των προτέρων αφορολόγητα, δηλαδή επί της ουσίας το 20% επί του συνόλου συρρικνώθηκε σε μόλις 9%, με τις γνωστές δημιουργικές λογιστικές αλχημείες. Επί των δωρεών μάλιστα, η φορολογία θα είναι μόλις 0.5%, όσο αναλογεί στις Μ.Κ.Ο. Φυσικά το παπαδαριό βγήκε από τη Σύνοδο γεμάτο χαμόγελα, αφού πολύ σοφά εσκέφτη: "Το μισό θα μας το φοροαπαλλάσσουν, το άλλο μισό θα το αποκρύπτουμε, τελικά θα πληρώνουμε κάτι τις συμβολικό για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και θα το παίζουμε και εθνικά υπερήφανοι που θυσιάσαμε τα Βυζαντινά μας κεκτημένα για το καλό του έθνους. Όσο για τη λύση του προβλήματος, έχει ήδη απαντήσει ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος: "Εάν τέσσερα εκατομμύρια Έλληνες, δώσουν από 1000 ευρώ ο καθένας, μας κάνουν 4 δις". Είναι αυτό που έλεγε ο παππούς μου: "Σε ξένο κώλο, χίλιες βουρδουλιές είναι πολύ εύκολο πράγμα παιδί μου"...
Μας κοροιδεύουν, έτσι; Δεν πάμε καθόλου καλά. Απλά έκαναν κάτι για τους τύπους και στην ουσία ελάχιστο όφελος. Δεν μπορεί η κυβέρνηση μας να δείξει πυγμή, εκεί που χρειάζεται. Θα έπρεπε η φορολόγηση να γίνει ισότιμα και χωρίς διακρίσεις και κάποιος απλώς να το ανακοινώσει στην Εκκλησία. Τι κάθονταν και το συζήταγαν; Μα πώς θα βγούμε από την κατάσταση αυτή την απελπιστική; Με ποια λογική κάνουν αυτά τα πράγματα μόνο αυτοί το ξέρουν. Και αν η Εκκλησία ήταν σωστή θα έπρεπε να δεχτεί να φορολογείται πλήρως και να δώσει το καλό παράδειγμα. Εφόσον σύμφωνα με την πίστη μας όλοι είμαστε ίσοι, πώς αυτοί που την εκπροσωπούν απαιτούν ιδιαίτερη μεταχείριση; Όσοι κάνουν φιλανθρωπίες (εάν και όσες κάνουν) δεν απαιτούν μετά να παίρνουν πίσω τα λεφτά αυτα, με τη φοροαπαλλαγή.

Βέβαια τσάμπα τα λέμε όλα αυτά γιατί κανείς δεν λογαριάζει τον λαό. Αυτά που θα κάνουν, θα τα κάνουν. Αλλά είναι ντροπή και αίσχος όλη αυτή η κατάσταση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

gademis (Δημήτρης)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη gademis
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών , επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.

O gademis "ένα προσωπικό μήνυμα" έγραψε στις 11:09, 29-03-10:

#17
Για το κράτος δεν θα έπρεπε να μπαίνει στην εξίσωση το γεγονός ότι ο οργανισμός είναι θρησκευτικός. Οι μισθοί των παπάδων είναι αποτέλεσμα σύμβασης με το ελληνικό κράτος, οκ το δέχομαι.
Υπάρχει ειδική κατηγορία φορολόγησης για τις θρησκευτικές οργανώσεις, επίσης δεκτό.
Εγώ θα ήθελα να ξέρω τις προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί η επιχείρησή μου θρησκευτική οργάνωση και να τύχει ανάλογης αντιμετώπισης (είδα στον ύπνο μου τον Άγιο Ισίδωρο και μου πε να ανοίξω datacenter).

Αυτή τη γνώμη την έχω και με την ιδιότητα του χριστιανού, ειδικά επι των φόρων στους οποίους αναφερόταν ο Χριστός όταν είπε "τα του Καίσαρος το Καίσαρι"

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Great Chaos
Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,520 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε στις 12:03, 29-03-10:

#18
Αρχική Δημοσίευση από alis
Βέβαια τσάμπα τα λέμε όλα αυτά γιατί κανείς δεν λογαριάζει τον λαό. Αυτά που θα κάνουν, θα τα κάνουν. Αλλά είναι ντροπή και αίσχος όλη αυτή η κατάσταση.
Αφού ο ίδιος ο λαός δεν λογαριάζει τον εαυτό του και συνεχίζει να τους προσκυνάει, πολιτικούς και θρησκευτικούς ηγέτες της ρεμούλας και της αρπαχτής, δεν υπάρχει περίπτωση καλή μου να τον λογαριάσει κανείς άλλος. Αντίθετα, όσο περισσότερο τούτος ο λαός δείχνει να είναι κοροϊδάρα, τόσο πιο πολύ θράσος θ' αποκτάν και τόσο πιο παιδαριωδώς θα μας δουλεύουν...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DreamsRevenge
H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε στις 18:43, 01-05-12:

#19
Κι επειδή κάποια πράγματα απλά δεν αλλάζουν...

Tην απαλλαγή τους από την φορολόγηση των εκτός Αγίου Ορους περιουσιακών στοιχείων τους, ζητούν οι μοναχοί που ολοκλήρωσαν σήμερα τη διπλή σύναξή τους στο Ορος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι θορυβημένοι από τις συνεχείς οχλήσεις της Πολιτείας για φορολόγηση. Μάλιστα ανησυχούν ότι σε λίγο δεν θα παίρνουν ούτε καν φορολογική ενημερότητα, ενώ κινδυνεύουν να υποστούν όλα όσα προβλέπονται για όσους δεν πληρώνουν φορολογικές οφειλές. Οι ίδιοι πάντως, επισημαίνουν ότι έχουν ιδιότυπο καθεστώς και δεν πληρώνουν φορολογία, καθώς τα έσοδα από τα ακίνητα που έχουν τους χρησιμεύουν για τη συντήρηση των μοναστηριών και των ιδίων.

Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ζητήσει κατ΄επανάληψη συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών, χωρίς όμως να το επιτύχουν. Τώρα αποφάσισαν ομόφωνα να δώσουν προθεσμία ως τις 14 Μαΐου στην ελληνική Πολιτεία να συναντηθούν με τους αρμόδιους υπουργούς και να συζητήσουν το θέμα, διαφορετικά θα διακόψουν κάθε σχέση με την Πολιτεία, ενώ συγχρόνως θα διαμαρτυρηθούν στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στις ομόδοξες χώρες, για διωγμό.

πηγή
...είναι καιρός να βρεθούμε και κατηγορούμενοι ως κράτος για θέματα που απλά δεν θα έπρεπε να απασχολούν ακόμα ένα κοσμικό κράτος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

LiViNGtheLiFE

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη LiViNGtheLiFE
H LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Barista . Έχει γράψει 1,896 μηνύματα.

H LiViNGtheLiFE έγραψε στις 14:22, 03-05-12:

#20
παίζονται πολύ βρώμικα παιχνίδια...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Περί Εκκλησίας....γενικά - Από Sommerfeld
      Το θέμα έχει λάβει 13 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Θεολογικά κι εκκλησιαστικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 14-01-16 στις 15:27.
    • Η απάντηση της Εκκλησίας στο Harry Potter - Από nickmarvel
      Το θέμα έχει λάβει 42 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Θεολογικά κι εκκλησιαστικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 17-04-14 στις 14:42.
    • Φορολόγηση της Εκκλησίας - Από Neraida
      Το θέμα έχει λάβει 33 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Πολιτική - Κοινωνικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 31-10-12 στις 04:07.
    • Διαχωρισμός Εκκλησίας και Κράτους - Από MonaXoS
      Το θέμα έχει λάβει 33 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Πολιτική - Κοινωνικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 10-03-07 στις 16:50.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους