Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,088 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,944 μηνύματα σε 74,641 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Η ηθική πλευρά της στοχευμένης διαφήμισης

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 19:10, 25-12-09:

#1
Αρχική Δημοσίευση από rascal_gd
και ειναι και η καλυτερη μεθοδος πλεον για να κανει σωστα τη δουλεια της η "στοχευμενη διαφημιση"!
Που είναι το κακό στη στοχευμένη διαφήμιση;
Προτιμάς δηλαδή να βλέπεις διαφημίσεις για σερβιέτες με έξτρα απορροφητικότητα?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rascal_gd (Call me Joe!!)

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη rascal_gd
Ο Call me Joe!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,368 μηνύματα.

O rascal_gd is Full of Shit!!! έγραψε στις 22:23, 25-12-09:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Που είναι το κακό στη στοχευμένη διαφήμιση;
Προτιμάς δηλαδή να βλέπεις διαφημίσεις για σερβιέτες με έξτρα απορροφητικότητα?
Ωραιο το αστειακι σου(γι'αυτο και το +1) αλλα μ'ενοχλει να με βλεπουν(και να με κατασκευαζουν) σαν προιον! Ο τυπος που πρεπει να παρει μια μεγαλη τηλεοραση για το σαλονι του, που πρεπει να παρει ενα αξιολογο αυτοκινητο για να βγαλει τη γκομενα βολτα, που πρεπει να ντυθει αναλογως, κτλ..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 22:29, 25-12-09:

#3
Αρχική Δημοσίευση από rascal_gd
Ωραιο το αστειακι σου(γι'αυτο και το +1) αλλα μ'ενοχλει να με βλεπουν(και να με κατασκευαζουν) σαν προιον! Ο τυπος που πρεπει να παρει μια μεγαλη τηλεοραση για το σαλονι του, που πρεπει να παρει ενα αξιολογο αυτοκινητο για να βγαλει τη γκομενα βολτα, που πρεπει να ντυθει αναλογως, κτλ..
Μα δεν φταίνε οι διαφημιστές για αυτό, ο κόσμος φταίει που τους δίνει τέτοιες στατιστικές (όπως και με την τηλεόραση, ο μέσος άνθρωπος είναι τέτοιου επιπέδου και θέλει τέτοιες εκπομπές).
Και στην αστόχευτη διαφήμιση, δεν είναι ότι αγνοούν τις εν λόγω στατιστικές, απλά ξέρουν ότι θα έχουν και κάποιες "αστοχίες".
Και δεν σου λέει καμιά διαφήμιση ότι "πρέπει" να κάνεις αυτό, ουσιαστικά σε ενημερώνουν ότι "ξέρεις, υπάρχει και αυτό και ίσως σε ενδιαφέρει". Προσωπικά, από μικρή έβλεπα τις διαφημίσεις ως ακριβώς αυτό: Ένας τρόπος να ενημερώνομαι για το τι κυκλοφορεί, οπότε ουδέποτε με ενόχλησαν (με ενοχλούν μόνο οι κακόγουστες, γιατί προσβάλλουν την αισθητική μου).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rascal_gd (Call me Joe!!)

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη rascal_gd
Ο Call me Joe!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,368 μηνύματα.

O rascal_gd is Full of Shit!!! έγραψε στις 23:05, 25-12-09:

#4
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Μα δεν φταίνε οι διαφημιστές για αυτό, ο κόσμος φταίει που τους δίνει τέτοιες στατιστικές (όπως και με την τηλεόραση, ο μέσος άνθρωπος είναι τέτοιου επιπέδου και θέλει τέτοιες εκπομπές).
Και στην αστόχευτη διαφήμιση, δεν είναι ότι αγνοούν τις εν λόγω στατιστικές, απλά ξέρουν ότι θα έχουν και κάποιες "αστοχίες".
Και δεν σου λέει καμιά διαφήμιση ότι "πρέπει" να κάνεις αυτό, ουσιαστικά σε ενημερώνουν ότι "ξέρεις, υπάρχει και αυτό και ίσως σε ενδιαφέρει". Προσωπικά, από μικρή έβλεπα τις διαφημίσεις ως ακριβώς αυτό: Ένας τρόπος να ενημερώνομαι για το τι κυκλοφορεί, οπότε ουδέποτε με ενόχλησαν (με ενοχλούν μόνο οι κακόγουστες, γιατί προσβάλλουν την αισθητική μου).
Eιναι και οι διαφημισεις μες το κατασκευασμα ενος συγκεκριμενου lifestyle το οποιο τροποποιηται με την εξελιξη καθε εποχης. Ειναι το μεσο για να προβληθουν τα αναλογα προιοντα μ'εναν εκλεπτυσμενο και ιδανικο τροπο οπως το αμαξι, το ρουχο, το αντικειμενο. Οταν εκμεταλευονται την "ευτυχια" του ανθρωπου προωθωντας οχι μονο πλεον απ'τη διαφημιση οτι το συγκεκριμενο σπιτι, αμαξι, αξεσουαρ ειναι αυτο που θα σε κανει να πλησιασεις περισσοτερο την ευημερια τοτε εχουν και αυτες μεριδιο για το στησιμο αυτου του προτυπου-ανθρωπου και στη κατασκευη των επιθυμιων και των προτεραιοτητων μας.

Το μεγαλυτο μεριδιο ευθυνης δεν μπορουν να το παρουν οι διαφημισεις γι'αυτη τη κατασαταση(και σ'αυτο αναφερεσαι απο'τι καταλαβα) αλλα ειναι σαν να λες σ'ενα αναρχικο οτι οι αστυνομικοι δεν φταινε σε κατι και δεν πρεπει να τα βαζουν μαζι τους. Οι αστυνομικοι ομως τηρουν αυτα που λεει το συστημα και ενεργουν συμφωνα με αυτο. Καπως ετσι ειναι και οι διαφημισεις.. (μην κολλησεις στο ιδεολογικο κομματι του παραδειγματος που ανεφερα)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 10:35, 26-12-09:

#5
Και το παιδί που μοιράζει φυλλάδια στο δρόμο άμα έχει εντολή να μοιράζει μόνο σε γυναίκες, είναι ένας είδος στόχευσης. Το ίδιο και αν μια γιγαντοαφίσα τοποθετηθεί μόνο στις περιοχές Γλυφάδα και Μαρούσι. Όλα αυτά θα μπορούσαν, και γίνονταν, πολύ πριν την εμφάνιση των πρώτων διαφημιστικών εταιριών.

Μην μετατρέπουμε το κάθε τι σε μελόδραμα, η στατιστική είναι ένα από τα πιο αθώα όπλα μόνο πληθυσμοί την ενδιαφέρουν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Neraida
H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,916 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε στις 11:42, 26-12-09:

#6
Συγγνωμη ρε παιδια, αλλα στοχευμενη διαφημιση τι ακριβως ειναι, ξερουμε?
Δεν εχει να κανει με τον τροπο προβολης αυτης και οχι με το περιεχομενο? Δηλαδη διαφημιζονται π.χ ψαροντουφεκα σε περιοδικο για ψαρεμα, υπολογιστες σε σαιτ με σχετικο περιεχομενο κ.λ.π...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Δεσμώτης

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Δεσμώτης
Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 3,564 μηνύματα.

O Δεσμώτης έγραψε στις 17:33, 26-12-09:

#7
Μα δεν φταίνε οι διαφημιστές για αυτό, ο κόσμος φταίει που τους δίνει τέτοιες στατιστικές (όπως και με την τηλεόραση, ο μέσος άνθρωπος είναι τέτοιου επιπέδου και θέλει τέτοιες εκπομπές).

Έχετε δει μεσημεριανάδικα;
Για να φτάσει τόσο χαμηλά μια εκπομπή σαν κι αυτές, χρειάζονται δυο παράγοντες: η φτήνια του παρουσιαστή που κάνει τα πάντα για τα νούμερα και τα… «νούμερα» που θα φέρουν νούμερα…

Tο μαράζι των καναλαρχών-διαχειριστών είναι οι ποσοτικοί δείκτες-επισκεψιμότητα και αριθμός σχολίων που κάθε τόσο αναγγέλλονται καμαρωτά, βαρύγδουπα και με επισημότητα.

Ποιος κόπτεται για την άνοδο της ποιότητας αν αυτό θα καταβαράθρωνε τους εν λόγω δείκτες;

Και μην αρχίσει το γνωστό τροπάρι για την ποιότητα των ποστ-το μισό στέκι είναι τα σχόλιά του…κι αν αυτά πάσχουν, δε θα πει αυτό πως πάσχει όλο το σύστημα…αρκεί η επισκεψιμότητα να είναι σταθερά ανοδική ή σε σταθερά επιθυμητά στάνταρτς.

Σε αυτή τη περίπτωση η στοχευμένη διαφήμιση έρχεται να υπερκεράσει τη χαμέρπεια γιατί μας θέτει ακόμη εντός του αρχικού στόχου.


Γενικά, πάντως η κατάσταση με τις διαφημιστικές καμπάνιες διαμορφώνεται ανεξέλεγκτη,
μα τα … κατάπτυστα συμφέροντα των διαφημιστών φαντάζουν απίστευτα πιο ελκυστικά σε σχέση με το ποιοτικό έλλειμα των χώρων διαφήμισης.

Δεν είναι ανάγκη νʼ ακουστούν ολοφυρμοί διαφημιστικών ή να γίνεται διαρκής επίκληση στο σατανά των συναισθημάτων (χειραγώγηση του καταναλωτή) για να αναζητήσουμε αυτό που έχουμε στη ψυχή μας και πρεσβεύουμε ως γενική μας στάση για όσο ζούμε..


Ο κόσμος έχει κουραστεί να του λένε πως πρέπει να νιώσει τί πρέπει να σκεφτεί και που θα δώσει τον οβολό των λόγων του…οπότε κάθε τι στοχευμένο, άστοχο..

Υπάρχουν κανόνες μα είναι κρυφοί, γιατί γίναμε πολλοί και πρέπει κάποιοι να απορρίπτονται…

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Taxydromos

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη Taxydromos
Ο Taxydromos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Βοσνία και Ερζεγοβίνη (Ευρώπη). Έχει γράψει 32 μηνύματα.

O Taxydromos Mόλις αφίχθηκα............. έγραψε στις 20:45, 26-12-09:

#8
H Στοχευμένη διαφήμιση είναι η καλύτερη γιατί απευθύνετε σε συγκεκριμένο καταναλωτή και όπως και να το κάνουμε είναι περισσότερο σοβαρή και δουλεμένη απο μια άλλη που μιλά για όλους και για όλα.
Αν κάποιος πιστεύει ότι είναι ή μπορεί να γίνει θύμα της αυτό για μένα αποδεικνύει φόβο και αδυναμία.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 15:56, 28-12-09:

#9
@Δεσμώτη, σε προσκαλώ να διαβάσεις κάποιο βιβλίο για την Διαφήμιση ή του Marketing (πρόταση: κάποιο βιβλίο του Kotler). Θα καταλάβεις τα όσα λες είναι άστοχα!

@Athinaios πράγματι έτσι είναι. Και στην τελική είναι και θέμα οικονομίας. Πλέον σχεδόν όλα τα marketing plan, το κόστος τους είναι συνάρτηση των "ματιών" που θα την δουν όποτε είναι λογικό να προσπαθούμε να αποφεύγουμε το κόστος των "ματιών" που δεν μας ενδιαφέρουν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Η αστεία πλευρά της τεχνολογίας! - Από Subject to change
      Το θέμα έχει λάβει 104 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Τεχνολογία.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 21-12-13 στις 23:51.
    • Η άλλη πλευρά του AIDS - Από Ηρώ
      Το θέμα έχει λάβει 5 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Υγεία-Ιατρική.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 22-07-12 στις 02:11.
    • Υπάρχει ηθική πλευρά στο hacking; - Από KaufenMan
      Το θέμα έχει λάβει 4 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Διαδίκτυο και καθημερινή ζωή.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 11-01-11 στις 19:39.
    • Ιατροί και Ιατρική: Η Θετική Πλευρά - Από Great Chaos
      Το θέμα έχει λάβει 41 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Υγεία-Ιατρική.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 29-10-08 στις 21:20.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους