×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,032 μέλη και 2,416,512 μηνύματα σε 75,357 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 377 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Η τεχνολογία στη ζωή μας

kynofilos

Δραστήριο Μέλος

Ο kynofilos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 311 μηνύματα.

O kynofilos έγραψε: στις 11:22, 18-09-06:

#1
Τόκιο

Η αυτοκινητοβιομηχανία Nissan θα δοκιμάσει σε ιαπωνικούς αυτοκινητόδρομους ένα σύστημα που ελέγχει την κίνηση και προειδοποιεί για κίνδυνο ατυχήματος μεταδίδοντας στα διερχόμενα οχήματα ασύρματα μηνύματα.
Η δοκιμή ξεκινάει την 1η Οκτωβρίου σε δημόσιους δρόμους του Καναγάουα, έξω από το Τόκιο, με τη συμμετοχή 10.000 οδηγών. Το σύστημα θα δοκιμαστεί για 30 μήνες, με την προοπτική να αξιοποιηθεί εμπορικά το σύστημα γύρω στο 2010
Οπτικοί πομποδέκτες, εγκατεστημένοι στην άκρη του δρόμου, θα μεταδίδουν και θα λαμβάνουν μηνύματα από τα κινούμενα οχήματα. Τα σήματα αναλύονται από το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, το οποίο στη συνέχεια αναλαμβάνει να ενημερώσει τον οδηγό.
Όπως αναφέρει το περιοδικό New Scientist, το πειραματικό σύστημα περιλαμβάνει διάφορες λειτουργίες, όπως η προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης σε διασταυρώσεις. Αν το όχημα του χρήστη κινείται προς μια τυφλή διασταύρωση, την οποία πλησιάζει από άλλη κατεύθυνση ένα δεύτερο όχημα με υπερβολική ταχύτητα, το σύστημα προειδοποιεί με το ηχητικό μήνυμα «Όχημα πλησιάζει από αριστερά».
Αντίστοιχες ηχητικές προειδοποιήσεις προβλέπονται για τις υπερβάσεις των ορίων ταχύτητας, ακόμα και για την προσέγγιση σε περιοχές που υπάρχουν σχολεία.
Το σύστημα προσφέρει επίσης «δυναμική εύρεση διαδρομής» που ενημερώνει κάθε οδηγό για το συντομότερο δρόμο που μπορεί να ακολουθήσει, βάσει των δεδομένων που συλλέγονται από άλλα οχήματα στο οδικό δίκτυο.
Η Ιαπωνία προσφέρεται για τέτοιου είδους δοκιμές, δεδομένου ότι πάνω από το 50% των οχημάτων στη χώρα διαθέτει σύστημα πλοήγησης GPS (προσδιορισμός στίγματος μέσω δορυφόρου), συγκριτικά με λιγότερο από 10% στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
news.in.gr


Το όνειρό μου από μικρο παιδάκι...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

drteddy

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο drteddy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 43 ετών και επαγγέλεται Εκπαιδευτικός . Έχει γράψει 97 μηνύματα.

O drteddy έγραψε: στις 16:42, 24-09-06:

#2
Ας βρουν πρώτα για την Ελλάδα ένα σύστημα να προειδοποιεί για λακούβες και..."κυματάκια" στην άσφαλτο των ελληνικών δρόμων και μετά βλέπουμε για το GPS...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kynofilos

Δραστήριο Μέλος

Ο kynofilos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 311 μηνύματα.

O kynofilos έγραψε: στις 19:48, 25-09-06:

#3
Αρχική Δημοσίευση από drteddy
Ας βρουν πρώτα για την Ελλάδα ένα σύστημα να προειδοποιεί για λακούβες και..."κυματάκια" στην άσφαλτο των ελληνικών δρόμων και μετά βλέπουμε για το GPS...
Πράγματι η υποδομη ειναι σε κατασταση και νομιζω οτι αυτο οφειλεται και στις καιρικες συνθηκες στη χωρα μας... η ασφαλτος εδω θα ειναι παντα κυματώδης από τις μεγαλες συστολές και διαστολές. Το περι ου ο λόγος ειναι πολύ καλά εφαρμοσμένη τεχνολογια που εκμεταλλεύεται το GPS, δεν ειναι μονο αυτο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια