Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,106 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,276 μηνύματα σε 74,663 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Αντιμετώπιση άγχους

aba (Φωτεινή)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη aba
H Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,969 μηνύματα.

H aba έγραψε στις 12:31, 27-09-13:

#51
Αρχική Δημοσίευση από _Νηρηίς_
Είναι το σημείο όπου πια το άγχος είναι "υποσυνείδητο". Κι εγώ το έχω, δυστυχώς.
Τέλεια.... Και τι κάνουμε;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dimpaokara (Δημήτρης)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη dimpaokara
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 275 μηνύματα.

O dimpaokara έγραψε στις 12:36, 27-09-13:

#52
Αρχική Δημοσίευση από aba
Σας συμβαίνει, ενώ, οκ, είστε αγχωτικοί γενικά, να νιώθετε φορές ένα άγχος απροσδιόριστο;
Για παράδειγμα, μπορεί να αγχώνομαι με τη δουλειά, το διάβασμα, το τάδε, το δείνα κι αφού τα λύσω να εξακολουθώ να έχω ένα άγχος εντελώς απροσδιόριστο. Να μην μπορώ να εντοπίσω πού οφείλεται. Να σκέφτομαι "Μα δεν με απασχολεί κάτι συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή" αλλά παρ' όλα αυτά το άγχος να μην υποχωρεί.
και εγώ αγχώνομαι πάρα πολύ ειδικά στα διαγωνίσματα,αλλά ευτυχώς αγχώνομαι πριν και κατά την διάρκεια του διαγωνίσματος είμαι οκ, ειδικά όταν πήγα να δώσω lower,πριν μας δώσουν τα χαρτιά έτρεμε το πόδι μου,αλλά αφού το πήρα όλα κομπλέ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

_Νηρηίς_

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη _Νηρηίς_
H _Νηρηίς_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 852 μηνύματα.

H _Νηρηίς_ έγραψε στις 12:37, 27-09-13:

#53
Αρχική Δημοσίευση από aba
Τέλεια.... Και τι κάνουμε;
Υπομονή μόνο.

Βασικά εμένα από λίγα χρόνια πριν όταν είμαι ιδιαίτερα αγχωμένη(υποσυνείδητα και ενσυνείσητα) δυσκολεύομαι λίγο στην αναπνοή. Στη δική μου περίπτωση η οικονομική κρίση και τα τεκταινόμενα εντός αυτής επιδείνωσαν την ήδη αγχώδη φύση μου. Πλέον δεν βλέπω ειδήσεις και γενικά αποφεύγω αγχώδεις καταστάσεις. Έχω τη μητέρα μου που με βοηθάει με διάφορους τρόπους, κυρίως όταν της λέω όλες τις σκέψεις μου και τις συζητάμε. Θεωρώ πως ένα τρίτο πρόσωπο μπορεί να βοηθήσει. Προσωπικά είχα φτάσει σε άσχημο σημείο γιατί το άγχος φέρνει το φόβο, ο φόβος φέρνει τη θλίψη και την ανασφάλεια κ.ο.κ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Γίδι
H Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,605 μηνύματα.

H Γίδι υπό τις διαταγές της Μπριάμ έγραψε στις 12:58, 27-09-13:

#54
Αρχική Δημοσίευση από aba
Σας συμβαίνει, ενώ, οκ, είστε αγχωτικοί γενικά, να νιώθετε φορές ένα άγχος απροσδιόριστο;
Για παράδειγμα, μπορεί να αγχώνομαι με τη δουλειά, το διάβασμα, το τάδε, το δείνα κι αφού τα λύσω να εξακολουθώ να έχω ένα άγχος εντελώς απροσδιόριστο. Να μην μπορώ να εντοπίσω πού οφείλεται. Να σκέφτομαι "Μα δεν με απασχολεί κάτι συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή" αλλά παρ' όλα αυτά το άγχος να μην υποχωρεί.
Το έχω κι εγώ.. συμβαίνει, δε, να σκεφτώ κάτι που με χαλάει, και μετά να το ξεχάσω αλλά να μου μείνει η άσχημη γεύση του άγχους, και να μην μπορώ να θυμηθώ γιατί...

Αυτά που με βοηθάνε:
  • Γυμναστική ή γιόγκα. Έστω λίγες ασκήσεις στο σπίτι, κάτι να "στρώσουν" οι ορμόνες
  • Χαμόγελο. Σε ένα σεμινάριο που έκανε ένας φίλος μου, τους έμαθαν ότι όπως τρώγοντας έρχεται η όρεξη, έτσι και εκκρίνονται ενδορφίνες, ενώ μειώνεται η κορτιζόλη και η επινεφρίνη, που είναι οι "κακές" ορμόνες του άγχους.
  • Εδώ υπάρχει ένα φυτικό βοήθημα, είτε για τον ύπνο είτε για το άμεσο άγχος πχ σε εξετάσεις, λέγεται Resce, βάσει ανθοϊαμάτων του Μπαχ. Έχω δοκιμάσει τις παστίλιες και λένε ότι και το σπρέι βοηθάει.
  • Πάλι φυτικό, με βαλεριάνα και βιταμίνη Β (η οποία γενικά είναι χρήσιμη για κάτι τέτοια) είναι της Lanes, το quiet life. Είτε ένα μες στη μέρα για το άγχος, είτε τρία πριν τον ύπνο.
  • Αστεία βίντεο. Είναι λίγα αυτά με τα οποία ξεκαρδίζομαι, αλλά όταν τα βλέπω ξεχνάω τα πάντα. Πχ Whose line is it anyway, αστεία βίντεο με γατάκια και άλλα ζωάκια, Modern Family, ή τη Jenna Marbles.
  • Θα ξαναρχίσω ομοιοπαθητική.
Αλλά είναι δύσκολο. Πρόσφατα διαγνώσθηκα με ένα αυτοάνοσο νόσημα, κι ενώ είχα αγωνία τι είναι και τι σημαίνει, η γιατρός μου ξεπέταξε τις απορίες μου κι εστίασε στο στρες. Έχει, δε, μία θεραπεία που θέλει να μου κάνει, θα σας πω τι είναι... Αλλά ήταν πολύ επίμονη στο πόσο καταστροφικό είναι, πόσο τοξικό και τι φλεγμονές προκαλεί.


Επίσης, η διατροφή παίζει απίστευτα σημαντικό ρόλο... Ενώ η ζάχαρη δείχνει να μας καταπραΰνει, μόνο κακό κάνει. Αντίθετα, μη επεξεργασμένα, βιολογικά προϊόντα, ανεβάζουν τα επίπεδα της ενέργειάς μας και συνεπώς την αισιοδοξία μας... Ξεκίνησα διατροφή πρόσφατα και νιώθω άλλος άνθρωπος.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 4 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mάιρα

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Mάιρα
H Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,674 μηνύματα.

H Mάιρα έγραψε στις 01:08, 18-01-14:

#55
Όσον αφορά το άγχος όταν κάποιος αρχίζει να πει κάτι που θέλει και στη μέση κάποιας λέξης, να τον πιάνει κάτι και να κομπλάρει που μπορεί να οφείλεται; Πως μπορεί κανείς να το ξεπεράσει; Επειδή το παθαίνω πολλές φορές την ημέρα, δεν φαντάζεστε πόσο εκνευριστικό είναι. Να σε κοιτάζουν όλοι καλά-καλά και να σε περιμένουν για να πεις αυτό που θέλεις. Καθόλου όμορφο. Το μόνο που καταφέρνει είναι να σε κάνει να νιώθεις αμήχανα και άβολα. Η εξαφάνιση εκείνη τη στιγμή είναι το μόνο που θες. Απλά να ανοίξει η γη και να σε καταπιεί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 3 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

libre

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη libre
Ο libre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 665 μηνύματα.

O libre έγραψε στις 12:51, 04-08-15:

#56
Όποιος εχει αγχος πρεπει να ψαξει τις αιτιες που το προκαλουν. Γενικά το αγχος σχετιζεται με το κοινωνικο πλαισιο και τις σχετικες υποχρεωσεις. Σκεφτειτε οτι οταν παμε διακοπες εχουμε λιγοτερο αγχος, γιατι δεν εχουμε τιποτα να κανουμε εκτος του να κοιταμε να διασκεδασουμε. Αρα πρεπει να ζεις σαν να εισαι σε διακοπες και θελει τη σχετική φιλοσοφια. Τι κανουμε ομως με το κοινωνικο περιβαλλον που συνεχεια πιεζει;

-Το ενα ειναι να μην ενεργεις στη ζωη σου σαν σκακιστης που νομιζει οτι τα παντα εξαρτωνται απο τις κινησεις και τη στρατηγική του, αλλά σαν ταβλαδορος που περιμενει και δυσκολες ζαριες.

-Το αλλο ειναι να εφαρμοζεις ενα ειδος ψυχολογιστικής. Δεν χρειαζεται να ασχολεισαι με ολα τα λαθη, τις ηττες και τις απογεοητευσεις ή να περνας τον καιρον σου ψαχοντας για ελαττωματα στον εαυτο σου να διορθωσεις. Απο οσα πραγματα ερχονται ασχημα, κοιτας να βγαλεις ενα διδαγμα και μετα τα περνας στο παθητικο και συνεχιζεις.Φροντιζεις ομως να κανεις καταγραφες και στο ενεργητικο (επιτευγματα, πραγματοποιηση ονειρων κλπ) ωστε να εχεις εναν καλο μεσο ορο, για να εισαι ικανοποιημενος απο τη ζωη σου.

-Προσπαθεις να κατανοησεις το γενικο πλαισιο που ζεις και να το διαχειριστεις. Αυτο ζηταει να ανταποκρινεσαι συνεχεια σε υποχρεωσεις και ο καλυτερος τροπος να το αντιμετωπιζεις ειναι να εχεις γρηγοροτερους ρυθμους και να εισαι πιο μπροστα.
Αν το περιβαλλον σου ειναι δημοτικο, εσυ πρεπει να εισαι πανεπιστημιο. Να γνωριζεις περισσοτερα και να ενεργεις γρηγοροτερα. Αν παντως μια κατασταση ειναι εγκλωβιστικη πρεπει να φευγεις. Ποτε δεν παιζουμε σε ενα τερεν που δεν μπορουμε να ελεγξουμε, εστω ελαχιστα. Πχ μπορει να χρειαστει να αλλαξεις δουλεια ή να φυγεις απο μια μικρη πολη με επαρχιωτικη νοοτροπια ή να φυγεις απο τα 18 απο την καταδυναστευτικη σου οικογενεια ή να απαλλαγης απο εναν φορτικο συντροφο για να διαφυλαξεις την ψυχικη σου υγεια.

-Αν δεν τα καταφερνεις μονος, τοτε χρειαζεται ενας ειδικος. Αλλά και η αυτοβοηθεια βοηθαει: υγιεινη διατροφη, σπορ, ψυχαγωγια κλπ

-Και τελευταιο: να καλλιεργησεις λιγη αδιαφορια προς τις κοινωνικες συμβασεις και τις πιεσεις τριτων. Οπως ειπε και καποιος ευρωπαιος ηγετης καποτε «Το χοντρο πετσί ειναι δωρο απο το θεο».

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Θέματα άγχους - Από GFireP
      Το θέμα έχει λάβει 7 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Συζήτηση ...επι προσωπικού.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 03-11-16 στις 00:32.
    • Κουταμάρες εν ώρα άγχους - Από Σπυρακος (^^)
      Το θέμα έχει λάβει 14 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Νεανικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 09-03-15 στις 08:49.
    • Πρόβλημα άγχους όταν βγαίνω - Από raopi
      Το θέμα έχει λάβει 15 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Συζήτηση ...επι προσωπικού.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 22-08-13 στις 13:34.
    • Σενάρια άγχους - Από MonaXoS
      Το θέμα έχει λάβει 16 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Ψυχολογία-Ψυχιατρική.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 07-06-06 στις 22:08.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους