Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,074 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,659 μηνύματα σε 74,624 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Δέλτα

zanin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη zanin
H zanin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

H zanin έγραψε στις 22:43, 18-12-06:

#1
Πριν μία εβδομάδα αγόρασα ένα χυμό 500ml δέλτα. Οταν επέστρεψα σπίτι τον έβαλα αμέσως στο ψυγείο.
την Πέμπτη που πέρασε αποφάσισα να ανοίξω τον χυμό και να τον πιω.
προς μεγάλη μου έκπληξη πριν ακόμα ανοίξω τον χυμο είδα πως το μπουκάλι είχε φουσκώσει...
Ανοίγω το μπουκάλι και ο χυμός μέσα ήταν σαν να του είχες βάλει σόδα και να βγάζει συνέχεια αφρό ...
Κλείνω το μπουκάλι και μετά από λίγα λεπτά το μπουκάλι ξανά φούσκωσε.... περιττό να πω πως ο χυμός εληγε 10 μέρες μετά...
Πήρα τηλέφωνο τη ΔΕΛΤΑ της εξήγησα τι έγινε και μου είπαν πως θα με πάρουν τηλέφωνο για να κλείσουμε ραντεβου ώστε να έρθει ένα άτομο τους και να πάρει το μπουκάλι .
Ετσι και έγινε. Σήμερα ήρθε μία κυρία πήρε το μπουκάλι για να το πάει στο εργαστήριο για ανάλυση και μας άφησε μία σακούλα με 3 μεγάλους χυμούς 1 litre , 1 litre γάλα φρέσκο, 3 γιαουρτια και φέτα...
μπράβο στη ΔΕΛΤΑ γιατί αντιμετώπισε σωστά το θέμα καθώς το λάθος δεν ήταν νομίζω τόσο δικό της καθώς αυτό ίσως έγινε επειδή είχε μείνει πολλή ώρα έξω από το ψυγείο του σουπερ μάρκετ

γενίκα αν αντιμετωπίζετε παρόμοια περιστατικα μην τα αφήνετε έτσι.... ....αλλά να τους ενήμερώνετε για το δικό μας καλό

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 22:44, 18-12-06:

#2
Wow! Μπράβο που ασχολήθηκες! Εγώ θα βαριόμουν και να σηκώσω το τηλέφωνο, πόσο μάλλον να καθαρίσω το αχούρι για να έρθουν!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

zanin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη zanin
H zanin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

H zanin έγραψε στις 22:47, 18-12-06:

#3
χαχαχα ναι αλλά δεν θα σου έπεφταν άσχημα τα πράγματα που έφεραν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 22:48, 18-12-06:

#4
Όντως! Αλλά ο χρόνος που θα έπρεπε να ξοδέψω εγώ για να καθαρίσω το σπίτι θα κόστιζε περισσότερο απο τα πράγματα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Κακή Επιρροή
H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,729 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε στις 22:49, 18-12-06:

#5
Αρχική Δημοσίευση από zanin
γενίκα αν αντιμετωπίζετε παρόμοια περιστατικα μην τα αφήνετε έτσι.... ....αλλά να τους ενήμερώνετε για το δικό μας καλό

γενικά πιστεύω ότι έκανες ΜΕΓΑΛΟ λάθος που της έδωσες όλη τη συσκευασία
έπρεπε να της δωσεις ΔΕΙΓΜΑ απ το χυμό.... και να της πεις ότι περιμένεις το πόρισμα... το οποίο αν δεν σε ικανοποιήσει, θα το ψάξεις μέσω του χημείου του κρατους και ΦΥΣΙΚΑ με καταγγελία....
ΕΠΡΕΠΕ να σου δωσει όχι 3 λίτρα και να χαιρεσαι.... κανα 3άρι χιλιάρικα ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ για να σωπάσεις....

next time... αν σας τύχει κάτι τέτοιο... μην κάνετε τη χάρη στις μεγαλοβιομηχανίες να τους βγάζετε "λάδι" δίνοντας τους τις συσκευασίες... δεν είστε υποχρεωμενοι... ΜΟΝΟ ΔΕΙΓΜΑ!
καθώς και καταγγελίες στην ένωση καταναλωτων κλπ....

αντε απο κει που έδωσε όλο κι όλο 3 λιτρα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Founes

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Founes
Ο Founes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

O Founes έγραψε στις 22:49, 18-12-06:

#6
Ισως να έπρεπε να ενημερώσεις και το ινστιτούτο καταναλωτή... Το οτι σου είπαν οτι δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για το συγκεκριμένο προϊών, δεν σημαίνει αναγκαστικά οτι είναι και αλήθεια... Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι καθόλου σίγουρος οτι το μπουκάλι θα δοθεί σε κανένα εργαστήριο για ανάλυση... Ασε που τα άλλα προϊόντα που σου έφεραν εμένα μου κάνει σαν "δωροδοκία"...

edit: +1 στην ΚουΕ... Σε τέτοιες περιπτώσεις τους πέρνεις τα σώβρακα!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Founes : 18-12-06 στις 22:52.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 22:52, 18-12-06:

#7
Βρε παιδιά σκεφτείτε οτι μπορεί να φταίει και το σούπερ μάρκετ, να το είχε αφήσει εκτός ψυγείου, να είχε πάθει διακοπή ρεύματος και τόσα άλλα. Δεν νομίζω οτι μια μεγάλη εταιρεία θα ρίσκαρε έτσι εύκολα τη φήμη της.
Πάντως εγώ μια φορά είχα ανοίξει κάτι brownies που πήρα απο το ΑΒ και ήταν μουχλιασμένα. Απλά τα πέταξα και δεν ξαναπήρα. Οπότε σε σχέση με τη δική μου απάθεια και αυτό που έκανε η Ζανίν πολύ είναι.
Βαριέμαι, τι να κάνω!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

zanin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη zanin
H zanin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

H zanin έγραψε στις 22:52, 18-12-06:

#8
καλά ναι... δωροδοκία στο φουλ....
την επόμενη φορά όμως θα καλέσω και το ινστιτούτο...(δεν το σκέφτηκα)
πάντος με τον συγκεκριμένο χυμό μου έχει ξανατύχει αλλη μία φορά...την 1 δεν έκανα κάτι... την2 πήρα αυτούς ...την 3 το ινστιτούτο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Γιώργος

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Γιώργος
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,986 μηνύματα.

O Γιώργος Je veux aller au bout de mes fantasmes έγραψε στις 22:53, 18-12-06:

#9
Κάτι ανάλογο είχε τύχει σε μας με κάτι γιαούρτια. Ήταν μουχλιασμένα :mbliaks:, πήραμε την εταιρία (νομίζω τη ΦΑΓΕ, δεν έχει σημασία), ήρθαν, τα είδαν και τα αντικατέστησαν (2 φορές WOW)

Είπαν ότι θα τα πάνε τα άλλα για ανάλυση... Τι να πώ;


Πάντως με τόσα που λέει ο Ευαγγελάτος ακόμα καταλώνουμε τέτοιους χυμούς; (κι εγώ ενίοτε) Βέβαια, αν τον ακούγαμε, δεν θα τρώγαμε, δεν θα πίναμε, δεν θα κυκλοφορούσαμε, δεν θα... (εχμ ) κτλ


edit: Καλέ πότε απαντήσατε όλοι εσείς;
Τεσπα, +10 στην ΚουΕ, αυτό είναι ολόσωστο και απορώ πώς δεν το'χα σκεφθεί...

Τι μπορεί να μάθει κανείς εδώ μέσα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Γιώργος : 18-12-06 στις 22:57.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

zanin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη zanin
H zanin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

H zanin έγραψε στις 22:54, 18-12-06:

#10
λία και εγώ είχα πάρει γάλα του σκλαβενίτη και ήταν χαλασμένο....
το πήγα πίσω πήρα τα λεφτά μου και δεν ξανααγόρασα την συγκεκριμένη μαρκα...

με γιαουρτι φαγε ειχε γίνει και με εμένα.... πηρα τηλ. αλλά αυτοι δεν κάνανε τίποτα... και σκέψου το σπίτι μου είναι 7 λεπτα από την ΦΑΓΕ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Κακή Επιρροή
H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,729 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε στις 22:56, 18-12-06:

#11
Λία δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα....
ακόμα και το σούπερ μάρκετ να φταίει, την ευθυνη για το να μπει το προϊόν στο ψυγείο την έχει η εταιρια ακριβώς επειδή ενδιαφέρεται για το καλό της όνομα!!!
Το κάθε σουπερ μάρκετ έχει κι ένα διευθυντή ο οποίος μπορεί να λαδώνεται απ την Χ ανταγωνιστική εταιρία.... δεν τα αφήνουν έτσι τα πράγματα στην τύχη τους... όχι εταιρίες τέτοιου βελινεκούς!

Υπάρχουν άτομα που κάνουν αυτη ακριβως τη δουλεια... περνανε απ το σουπερ μάρκετ και βάζουν στο ψυγείο τα πραγματα της εταιριας! Η δελτα έχει άλλον, η φάγε τον δικόν της κλπ...
Φροντιζουν να ειναι όλα καθαρα, τακτοποιημένα, οχι ληγμενα στα ραφια κλπ κλπ κλπ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

Το avatar του χρήστη Subject to change
H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,471 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε στις 22:57, 18-12-06:

#12
Εγώ όλο έλεγα οτι θα τα πάω πίσω και τελικά το καθυστέρησα τόσο που δεν είχε νόημα πια (είμαι αναβλητική φούλ ) Και απο ΑΒ ρε γμτ, που υποτίθεται οτι είναι πιο ποιοτικό απο τα άλλα σούπερμάρκετ

ΥΓ: Απορώ τόσα ελαττώματα που έχω, τεμπέλα, απίστευτα αναβλητική, χωρίς αίσθηση του χρόνου, τσαπατσούλα, πως γίνεται και μου βγαίνουν σε οτιδήποτε εκτός απο τη δουλειά μου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη MonaXoS
Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,527 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε στις 23:19, 18-12-06:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Εγώ όλο έλεγα οτι θα τα πάω πίσω και τελικά το καθυστέρησα τόσο που δεν είχε νόημα πια (είμαι αναβλητική φούλ ) Και απο ΑΒ ρε γμτ, που υποτίθεται οτι είναι πιο ποιοτικό απο τα άλλα σούπερμάρκετ

ΥΓ: Απορώ τόσα ελαττώματα που έχω, τεμπέλα, απίστευτα αναβλητική, χωρίς αίσθηση του χρόνου, τσαπατσούλα, πως γίνεται και μου βγαίνουν σε οτιδήποτε εκτός απο τη δουλειά μου
Καλά... αυτό είναι ωραία ερώτηση για συζήτηση επί προσωπικού... Χμ... Ίσως επειδή η δουλειά σου σε καίει πιο πολύ από όλα;

Σχετικά με το θέμα και εγώ δηλώνω οπαδός του "παίρνειν σώβρακιν". Σκεφτείτε πως αν εσείς βρήκατε 1 χαλασμένο προιόν, αυτό σημαίνει πως άλλοι 10-20-100 συμπολίτες μας θα βρήκαν κάτι ανάλογο κατά πάσα πιθανότητα. Με μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ θα δείτε τι καλά που θα προχωρήσουν οι αποσύρσεις από την αγορά και οι αποζημιώσεις.

Έπειτα... ένας χαλασμένος χυμός/τρόφιμο κτλ δεν ξέρεις τι προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσει (εννοώ υγείας). Επομένως τα "δωράκια" είναι ένα τίποτα αν σκεφτείς ότι μπορεί να πάθαινες κάτι πολύ σοβαρότερο λόγω απροσεξίας( της εταιρίας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kleftra (Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη kleftra
H Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,633 μηνύματα.

H kleftra οι φωνές στο κεφάλι της, της είπαν κι έγραψε στις 23:24, 18-12-06:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
ΥΓ: Απορώ τόσα ελαττώματα που έχω, τεμπέλα, απίστευτα αναβλητική, χωρίς αίσθηση του χρόνου, τσαπατσούλα, πως γίνεται και μου βγαίνουν σε οτιδήποτε εκτός απο τη δουλειά μου
Έλα μου ντε και μένα ακριβώς το ίδιο μου συμβαίνει
Κάποια ψυχολογική εξήγηση θα υπάρχει δεν μπορεί.....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Corpse Bride
H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,011 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε στις 23:27, 18-12-06:

#15
Συμφωνω με κουε..κακως δεν το κυνηγησες περισσοτερο, με μια καταγγελια θα χες παρει μαξιλαρακι του Φερεντινου τωρα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maik85

Πολύ δραστήριο μέλος

Το avatar του χρήστη maik85
Ο maik85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 513 μηνύματα.

O maik85 έγραψε στις 23:37, 18-12-06:

#16
Αυτά που έδωσε η εταιρεία ούτε δωροδοκία μπορούν να χαρακτηριστούν. Αν τους έκανες καταγγελία θα πληρώναν τα μαλλιά τους, τόσο σε σένα όσο και για τα πρόστιμα. Αν όντως έφταιγε το σούπερ-μάρκετ άσε την εταιρεία να το κυνηγήσει μ' αυτούς .

Γενικά σε θέματα που έχουν να κάνουν με ελλατωματικά προϊόντα, ή ηλεκτρικά είδη που καλύπτονται από εγγύηση κλπ, συνήθως οι εταιρείες πουλάνε τρελίτσα αν τις πάρεις και κάνεις κάποια καταγγελία. Αν όμως πάει ο χ ΙΝΚΑ, να δεις τί καλά τρέχουν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 07:23, 19-12-06:

#17
Η Δέλτα έκανε ότι ήταν λογικό να γίνει, φυσικά και είναι παράλογο να τους έδινε 3000? αφού κάποιος θα έπρεπε να ήταν χαζός να πιει έναν χυμό-σόδας.

Μην βλέπουμε ακόμη και αυτές τις άσχημες καταστάσεις με το συμφέρον τον δικό μας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Κακή Επιρροή
H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,729 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε στις 09:47, 19-12-06:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Η Δέλτα έκανε ότι ήταν λογικό να γίνει, φυσικά και είναι παράλογο να τους έδινε 3000? αφού κάποιος θα έπρεπε να ήταν χαζός να πιει έναν χυμό-σόδας.

Μην βλέπουμε ακόμη και αυτές τις άσχημες καταστάσεις με το συμφέρον τον δικό μας.
η απλά να είναι μικρό παιδί!!!!


"ααααααααααα μαμααααααααα η Δέλτα έβγαλε χυμό που κάνει ΚΑΙ μπουρμπουλήθρεεεεεεςςςς" γκουκ γκλουκ γκλουκ
κι ώσπου να πάει η μαμά να δει τις μπουρμπουθήθρες του "νέου" χυμού ο χυμός έχει καταναλωθεί απ το μικρό και ανυποψίαστο ΠΑΙΔΙ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη MonaXoS
Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,527 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε στις 10:23, 19-12-06:

#19
Και χαζός να είναι ο άλλος, η εταιρία δεν έχει καμία ευθύνη για τα χαλασμένα προϊόντα της τα οποία εν δυνάμει μπορούν να βλάψουν μια ανθρώπινη ζωή;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Demelene

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Demelene
Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών , επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,851 μηνύματα.

O Demelene έγραψε στις 11:10, 19-12-06:

#20
Καλά τι λέτε ορισμένοι? Σοβαρά τώρα?΄Έτσι σας έχουν μάθει? Να σας κοροιδεύουν και εσείς να τους δικαιολογείται? Ειδικά από την Δέλτα αρκετή κοροιδία υπάρχει ήδη στην τιμή του γάλλατος.

Εγώ είμαι με την ΚΟΥΕ και ακόμα περισσότερο. Φωτογραφίες απόδειξη ΙΝΚΑ και τηλέφωνο στο υπουργείο. Και θα το τραβήξω και όσο χρειάζεται. Και μην νομίζεται. Και τα 3000? θα δώσουν και 10 κωλοτούμπες θα μου έκαναν, ειδικά αν οι κρατικές υπηρεσίες δουλεύαν σωστά.

Σιγά μην του δικαιολογήσω κιόλας. Την μόνη σωστή άποψη που άκουσα και δέχομαι, όχι ότι συμφωνώ όμως ήταν το βαριέμαι, κυρίως γιατί είναι συνηδειτή επιλογή να αφήσει ατιμώρητους αλλά δεν τους δικαιολογεί κιόλας!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 15:33, 19-12-06:

#21
Η αποψη μου ειναι ότι μπορεί να μην φταίει η ΔΕΛΤΑ αλλά το supermarket ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο αρά δεν έχει κανένα νόημα να κατηγορήσουμε μόνο την δέλτα. Αυτή ότι έπρεπε να κάνει το έκανε... Κάλο θα είναι να βοηθάμε τις εταιρίες να εξελίσσονται όχι να τις πηγαίνουμε πίσω. Και στην τελική αφορά την ελληνική οικονομία

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

zanin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη zanin
H zanin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

H zanin έγραψε στις 15:43, 19-12-06:

#22
συμφωνώ μαζί σου exp.... δεν κατηγορώ κανενα....
και όταν τους πήρα τηλ. το έκανα για να τους ενημερώσω, ετσι ώστε να δουν τι φταίει
επειδή έχω κάνει προώθηση γαλα στα σουπερ μάρκετ... έχω προσέξει πολλές φορές οι υπάλληλοι να αφήνουν έξω από το ψυγείο τα γαλατα και αλλα για αρκετή ώρα... όταν τους το λες λένε " δεν παθαινει κατι"

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Demelene

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Demelene
Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών , επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,851 μηνύματα.

O Demelene έγραψε στις 16:19, 19-12-06:

#23
Μα δεν κατηγορείς ένα μόνο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

zanin

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη zanin
H zanin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

H zanin έγραψε στις 17:27, 19-12-06:

#24
όχι δεν κατηγόρησα την δέλτα.... όσων αφορά την φάγε ναι ... την κατηγόρησα λίγο γιατί το γιαούρτι τους ήταν όλο μουχλιασμένο(πράσινο) και όταν πηραμε τηλέφωνο απλά κράτησαν το νούμερο του τηλεφώνου μας για να μας καλέσουν και καλά .... 2 χρόνια περιμένω αυτό το τηλ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

maik85

Πολύ δραστήριο μέλος

Το avatar του χρήστη maik85
Ο maik85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 513 μηνύματα.

O maik85 έγραψε στις 23:44, 19-12-06:

#25
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Η αποψη μου ειναι ότι μπορεί να μην φταίει η ΔΕΛΤΑ αλλά το supermarket ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο αρά δεν έχει κανένα νόημα να κατηγορήσουμε μόνο την δέλτα. Αυτή ότι έπρεπε να κάνει το έκανε... Κάλο θα είναι να βοηθάμε τις εταιρίες να εξελίσσονται όχι να τις πηγαίνουμε πίσω. Και στην τελική αφορά την ελληνική οικονομία
Όταν αγοράζουμε ένα χυμό τον αγοράζουμε επειδή εμπιστευόμαστε την μάρκα αυτή. Αν υπήρχε λάθος του s\m ας τα βρει η Δέλτα με αυτούς.

Και όσο για το αν πάνε μπροστά οι εταιρείες, δεν θα πάνε μπροστά με την σιωπή του καταναλωτή που τις χρηματοδοτεί. Πρέπει να τον σέβονται και να του προσφέρουν ποιότητα σε αυτό που παίρνει. Πιστεύω πως οι καταγγελίες σε υπηρεσίες τύπου ΙΝΚΑ βοηθάν στο να υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός στον καταναλωτή, κάτι που πολλές εταιρείες δεν έχουν. Δεν βλέπω γιατί να πηγαίνει πίσω μια εταιρεία όταν σέβεται περισσότερο τον πελάτη της.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Demelene

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Demelene
Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών , επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,851 μηνύματα.

O Demelene έγραψε στις 12:51, 20-12-06:

#26
Αρχική Δημοσίευση από maik85
Πιστεύω πως οι καταγγελίες σε υπηρεσίες τύπου ΙΝΚΑ βοηθάν στο να υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός στον καταναλωτή, κάτι που πολλές εταιρείες δεν έχουν. Δεν βλέπω γιατί να πηγαίνει πίσω μια εταιρεία όταν σέβεται περισσότερο τον πελάτη της.
Με αφορμή αυτό που λες, έχετε πάρει χαμπάρι την ιστορία με την ΑΓΝΟ και τους φούρνους?

Επίσης κάτι πιο ουσιώδες. Για μένα στην Ελλάδα έχουμε 15 ελεγκτικές αρχές για διασφάλιση "ποιότητας". Στο σύνολο τελικά δεν γίνεται τίποτα. Από τις αρχές μέχρι την δικαιοσύνη είναι τόσο ξέφραγκο αμπέλι και με την απουσία πολιτικής βούλησης απλά δεν γίνεται τίποτα.

Χαρακτηριστικό στην ιστορία που συζήταγα με φίλο δικηγόρο (έχω πήξει σε μεγαλοκαρχαρίες ποια) που έλεγε ότι για να καταλάβεις την τραγικότητα, κάποτε για οποιαδήποτε αντιπαράθεση μεταξύ πολιτών,φορέων με οποιοδήποτε συνδυασμό σε απειλούσαν με το θα σε πάω στα δικαστήρια.
Σήμερα λέμε θα σε βγάλω στα κανάλια που είναι και αυτά ιδιωτικών συμφερόντων και άντε βρες άκρη (όχι δλδ ότι η ίδια η κίνηση είναι σωστή).

Το πιο αστείο είναι όταν γνωρίσεις κόσμο που έχει ζήσει εξωτερικό και με μια απίστευτη χαλαρότητα και άνεση θεωρεί δεδομένα κάποια πράγματα. Έτσι βλέπεις πραγματικά ότι δεν υπάρχουν ελεκτικοί φορείς εδώ.

Τώρα έχουμε 150 σελίδες αναφορά για το καρτελ του γάλακτος και τίποτα δεν θα γίνει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 14:26, 20-12-06:

#27
Αρχική Δημοσίευση από maik85
Και όσο για το αν πάνε μπροστά οι εταιρείες, δεν θα πάνε μπροστά με την σιωπή του καταναλωτή που τις χρηματοδοτεί. Πρέπει να τον σέβονται και να του προσφέρουν ποιότητα σε αυτό που παίρνει. Πιστεύω πως οι καταγγελίες σε υπηρεσίες τύπου ΙΝΚΑ βοηθάν στο να υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός στον καταναλωτή, κάτι που πολλές εταιρείες δεν έχουν. Δεν βλέπω γιατί να πηγαίνει πίσω μια εταιρεία όταν σέβεται περισσότερο τον πελάτη της.
Η πράξη της ΔΕΛΤΑ σε ποίο σημείο δείχνει έλλειψη σεβασμού; Ίσα ίσα κατά την γνώμη έκανε όσα θα έπρεπε να κάνει ...

Αλήθεια γιατί ,σχεδόν, όλοι αποκλείεται το γεγονός ότι όντως θα εξετάσουν τον χαλασμένο χυμό;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Demelene

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Demelene
Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών , επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,851 μηνύματα.

O Demelene έγραψε στις 16:16, 20-12-06:

#28
Εμένα έτσι όπως το διάβασα για φάση σσσστττ και σώπα σώπα μου φαίνεται από την Δέλτα. Πάρε και αυτούς τους χυμούς για δωράκι και ελπίζω να το ξεχάσεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Κακή Επιρροή
H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,729 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε στις 21:14, 20-12-06:

#29
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Αλήθεια γιατί ,σχεδόν, όλοι αποκλείεται το γεγονός ότι όντως θα εξετάσουν τον χαλασμένο χυμό;

εγω προσωπικά δεν διαφωνω οτι θα τον εξετάσουν... ίσα ίσα!!! θα τον ΧΙΛΙΟΕΞΕΤΑΣΟΥΝ!!!
απλά λέω ότι Ο,ΤΙ βρουν θα το αποκρυψουν.... αντε να πανε και σε κανα σουπερ μαρκετ να μαζεψουν πισω κανα δυο κυβωτια απ την ιδια παρτιδα....

το θεμα ειναι οτι δεν θα παρει εκταση η εξέταση της ΓΕΝΙΚΗΣ καταληλότητας των προϊόντων

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

roumana (Εμμα)

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη roumana
H Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών , επαγγέλεται Γονιός/Οικοκυρικά και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.

H roumana (Hipmama) έγραψε στις 17:19, 21-12-06:

#30
... όταν πας να πάρεις το τάδε προϊόν, το πληρώνεις, αλλά είναι χαλασμένο, και είναι εις γνώσιν της εταιρίας ότι υπάρχει πρόβλημα στην ποιότητα, (που πάντα ξέρουν τι τους γίνεται) ουσιαστικά σε κλέβουν. Αυτό δεν θα γινότανε αν όλοι(ή περισσότεροι) καταναλωτές θα κάνανε μήνυση στην εταιρία.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη roumana : 21-12-06 στις 22:31.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους