Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,100 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,181 μηνύματα σε 74,655 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Τι ίντερνετ θα βάλετε ή έχετε ήδη βάλει;

irene83 (Ειρήνη)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη irene83
H Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 12 μηνύματα.

H irene83 έγραψε στις 16:51, 01-08-09:

Γειά σας παιδιά!Πρόκειται τωρα τον Σεπτέμβρη να πάω για σπουδές και σκέφτομαι να αγορασω ένα laptop και να βάλω Internet.Θέλω όμως να βρω ενα οικονομικό πρόγραμμα αλλά επειδή είμαι λίγο άσχετη μ'αυτά ζητάω τη βοήθεια σας.Τι έχετε να μου προτείνετε?Ευχαριστώ εκ των προτέρων!:no1:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Silent_Killer (Άγγελος)

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Silent_Killer
Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,331 μηνύματα.

O Silent_Killer έγραψε στις 17:54, 01-08-09:

Είδα σε μια διαφήμηση ότι στον Γερμανό είναι όλα τα λάπτοπ 350? αν πάρεις το internet on the go αν δεν κάνω λάθος!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

aero (aero :P)

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη aero
Ο aero :P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 91 μηνύματα.

O aero έγραψε στις 20:45, 01-08-09:

Μη βιαστεις να παρεις λαπτοπ γιατι μπορει να εισαι στο 25% των πρωτων επιτυχοντων του τμηματος που θα πετυχεις που τοτε θα σου χρηματοδοτησουν το 80% του κοστους του λαπτοπ.