Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,083 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,817 μηνύματα σε 74,635 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Ο έσχατος εθνομηδενισμός του ελληνισμού;

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 00:50, 28-01-10:

#1



Η εποχή μας διυλίζει το ένα και γεννάει άπειρα μηδενικά. Κατατρύχεται από το σύνδρομο του αειπώποτε αργυραμοιβού και κάθε άλλης παρόμοιας ανωμαλίας της παρακαταθήκης, που φέρει το παρόν από το (δια)πιστωμένο παρελθόν. Η εποχή μας έχει κεντρικό της πρόβλημα έναν νέο μηδενισμό, με τον οποίο χρεώνει το μέλλον της. Την απουσία οράματος, που φαντάζει ως «τέλος της ιστορίας», αλλά τελικά, μάλλον(; ) πρόκειται, για την αποστραγγισμένη κρίση μας. Τι μένει πια, προς κρίση; Μόνον η ίδια η κρίση: αυτό, είναι ένα μηδενικό, στη θέση του υποκειμένου!
Στην περίπτωση μάλιστα του σύγχρονου Ελληνισμού /και ελληνισμού, ο μηδενισμός έχει πολλαπλασιαστικές εκφάνσεις, μιάς και συναντά τον ιστορικά ιδιότυπο ελληνικό μηδενισμό παραφουσκωμένο, από την επικαιρική έξαρση της φαυλοκρατίας και μία ύστερη(έσχατη; ) «απώλεια ταυτότητας», κοινωνικής και εθνικής...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mittenwald

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Mittenwald
Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 52 ετών , επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 807 μηνύματα.

O Mittenwald Merlinus Sum Qui Me Tangit Turbat Mundum έγραψε στις 03:25, 28-01-10:

#2
Αγαπητέ,
δεν είμαστε μόνον εμείς υπεύθυνοι για την "κατάντια" μας.
Υπάρχουν πολλοί "καλοθελητές".
Π.χ.:

http://online.wsj.com/article/SB1000...634292264.html
The Shame of Modern Greece


By ANDREW APOSTOLOU

The repeat arson attacks on a synagogue in Greece demonstrate that Turkey is not the only Mediterranean democracy cursed with anti-Semitism. Arsonists have attacked the Etz Hayyim synagogue in Chania, on the Greek island of Crete, twice this year. The fires on Jan. 5 and 17 have inflicted substantial damage on a structure that was only restored in 1999 after lying derelict since the Holocaust. The attempts to destroy Crete's only synagogue follow a spate of vandalism of Jewish graves in Ioannina in northwestern Greece.
Compounding these acts of violence is Greek society's shameful indifference to anti-Semitism. This was amply demonstrated during the arson incidents in Crete. Non-Greeks played an admirable role in saving the synagogue. An Albanian immigrant was the first to spot the fire in the early hours of Jan. 5. The Albanian caretaker of the synagogue and a Moroccan also rendered vital assistance. Nikos Stavroulakis, the director of the synagogue and the man behind its restoration, has written about the "the lack of 'locals'" on the scene after the first attack—all the more shocking given that these 'locals' would have lost their homes and businesses had the fire spread.
Those who sleep through the night while a synagogue burns in their own town are a metaphor for Greece's attitude to anti-Semitism. The fundamental problem with Greek anti-Semitism is not that it is rampant. It is that in a country of 11 million with just 5,000 Jews, few Greeks care to resist it. Greece suffers from a lack of moral, religious and social leadership denouncing the embarrassment of anti-Semitism, be it vandalism or the now banal comparison of Israel with the Nazis in the national media.
The indifference of many Greeks is unsurprising. The official version of the history ensures that few know of the Jewish component of Greece's past. Many Greeks do not know that their second largest city, Salonika, had a Jewish majority for most of its modern history. Instead of the Holocaust being treated as a moment for moral and historical reflection, it is portrayed as an opportunity for national self-congratulation because of the rescue of a small number of Greek Jews. The genuine heroism of Greek Christians who saved Greek Jews from the Nazis in such places as Zakynthos and Athens is used to obscure the collaboration and indifference that helped condemn tens of thousands of Greek Jews to death in Salonika and northern Greece.
This ignorance has been reinforced by historians, Greek and foreign alike, who have largely skated over collaboration during the Holocaust. Like the Greek government, historians prefer to emphasize the rescue of Jews rather than prompt an examination of the often shameful and ambiguous stance that too many Greeks took during the Second World War. The leaders of Greece's barely 5,000 strong Jewish community take a similar historical approach for obvious political reasons. Over sixty years after the Holocaust, myths prevail over scholarship.
Most Greek politicians are complicit, failing to take anti-Semitism seriously as a local problem. With the admirable exception of former conservative prime minister Constantine Mitsotakis, who has vigorously condemned the arson attacks, Greek politicians have responded lethargically to the latest incidents. This is despite the tremendous and commendable efforts of such organizations of the American Jewish Committee (AJC), which has sought to educate Greek opinion leaders. The AJC's efforts have convinced some Greek politicians that their country is diminished by ignoring anti-Semitism. Unfortunately, too many still regard anti-Semitism as a public relations issue that affects Greece's image abroad, rather a moral question bearing upon its social sanity at home.
Very occasionally, some principled citizens express their disgust, but national figures generally do not bother to support these small local initiatives. In December 2009 hundreds of non-Jews in Ionnina formed a human chain around the Jewish cemetery there to protest its repeated desecration. In Salonika a few young historians have begun to ask questions about the massive theft of Jewish property during the war.
What these handfuls of activists have understood is that anti-Semitism can be as harmful to non-Jews as to Jews. Only a handful of Jews remain in Chania and Ioannina. These are places more of Jewish memory than of community—over 90% of Chania and Ioannina's Jews were murdered during the Holocaust. The non-Jews in these towns now have to live with the lingering hate and immoral ambivalence that over sixty years ago allowed so many Greek Jews to be taken away to their deaths.
Mr. Apostolou is writing a history of collaboration during the Holocaust in Greece.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 08:01, 28-01-10:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Mittenwald
Αγαπητέ,
δεν είμαστε μόνον εμείς υπεύθυνοι για την "κατάντια" μας.
Υπάρχουν πολλοί "καλοθελητές".
Π.χ.:

http://online.wsj.com/article/SB1000...634292264.html
The Shame of Modern Greece

.....
Καλέ μου φίλε Mw, δεδομένου ότι πάντα οι παρεμβάσεις σου είναι μεστές ενδιαφέροντος, μήπως μπορείς να κάνεις το παραπάνω κείμενο καταληπτό κι από αγράμματους στην Αγγλική;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mittenwald

Διάσημο Μέλος

Το avatar του χρήστη Mittenwald
Ο Mittenwald αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 52 ετών , επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 807 μηνύματα.

O Mittenwald Merlinus Sum Qui Me Tangit Turbat Mundum έγραψε στις 00:14, 29-01-10:

#4
Πολύ απλά,
ο "κύριος" Apostolou δέχεται συλλογικές ευθύνες των Ελλήνων για τους 2 εμπρησμούς της Εβραϊκής συναγωγής στα Χανιά.

Και κανείς δεν βρέθηκε να του θυμίσει ότι οι Ναζί ήταν αυτοί που έκαναν χρήση της συλλογικής ευθύνης...
Αλλά ο ρόλος της συγκεκριμένης εφημερίδας είναι σχετικά γνωστός.
Κατακεραύνωνε τους Έλληνες σε άρθρο γιατί δεν ήμασταν υπέρ των "ανθρωπιστικών" βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 22:37, 12-02-10:

#5
...και εξαιρετικά γλαφυρά μας το λέει ο σημερινός Πρωθυπουργός της χώρας:" Απωλέσαμε ένα τμήμα της εθνικής μας κυριαρχίας και θα κάνουμε τα πάντα για την επαναποκτήσουμε" ! Σε τούτο τον τόπο, πρώτ' απ' όλα, έχουν απωλέσει το νόημα τους τα λόγια. Ο γραικυλισμός έχει φθάσει σε βάθος άνυδρου πηγαδιού. Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι γίνονται σήμερα τέτοιες ομολογίες και δεν κουνιέται πέτρα από τον τόπο της; Τι σημαίνει τάχα "θα κάνουμε τα πάντα για να την επαναποκτήσουμε"; Αυτό το "τα πάντα", αν δεν είναι απλά μία δημαγωγική αποστροφή, τότε νοηματοδοτείται η αοριστία του, από ένα ευρύ φάσμα στάσεων και εννοιών, που περικλείεται ανάμεσα στον γραικυλισμό και την "εθνική επανάσταση". Παλιότερα "απώλεια εθνικής κυριαρχίας" σήμαινε "κατοχή", σήμαινε πόλεμο και ήττα, σήμαινε "εθνική ταπείνωση" από "έξω". Σήμερα, τι; Ποια είναι η διαφορά; Μήπως τελικά πράγματι είμαστε ένα "μη έθνος", χωρίς αληθινή "εθνική ταυτότητα", ξεγυμνωμένοι από την άτεγκτη ετυμηγορία της ιστορίας; ΄Η μήπως, ανάμεσα στα "πάντα", οι επίκαιρες συνθήκες μας προτρέπουν και για ένα ακόμη "Ε.Α.Μ."; Αλλά από την άλλη, ενόψει της "μεγάλης πατρίδας" που λέγεται "Ε.Ε.", μήπως θα πρέπει να πάψουμε να σκεφτόμαστε "εθνικά" και με "εθνικά κριτήρια"; Είναι πολύ ακριβός τελικά ο "ευρωληγουρισμός" που επιδείξαμε ως ελληνική κοινωνία επί τριάντα συναπτά έτη; Τι είμαστε τελικά; Έλληνες ή Ευρωπαίοι; Γιατί αν είμαστε κι απ' τα δύο, τότε το πρώτο είναι υπό την αίρεση του δεύτερου, Ε, εν τοιαύτη περιπτώσει, ό,τι και να κάνουμε, εθνική κυριαρχία δεν ξαναποκτούμε, τα επόμενα "χίλια χρόνια". Γι' αυτό προτείνω, να γίνουμε επιτέλους πραγματιστές και να πάψουμε να πατάμε σε δύο βάρκες ταυτόχρονα, ως Κοινωνία!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

self-instructive depressing

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη self-instructive depressing
Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,954 μηνύματα.

O self-instructive depressing έγραψε στις 22:55, 12-02-10:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Νωεύς



Η εποχή μας διυλίζει το ένα και γεννάει άπειρα μηδενικά. Κατατρύχεται από το σύνδρομο του αειπώποτε αργυραμοιβού και κάθε άλλης παρόμοιας ανωμαλίας της παρακαταθήκης, που φέρει το παρόν από το (δια)πιστωμένο παρελθόν. Η εποχή μας έχει κεντρικό της πρόβλημα έναν νέο μηδενισμό, με τον οποίο χρεώνει το μέλλον της. Την απουσία οράματος, που φαντάζει ως «τέλος της ιστορίας», αλλά τελικά, μάλλον(; ) πρόκειται, για την αποστραγγισμένη κρίση μας. Τι μένει πια, προς κρίση; Μόνον η ίδια η κρίση: αυτό, είναι ένα μηδενικό, στη θέση του υποκειμένου!
Στην περίπτωση μάλιστα του σύγχρονου Ελληνισμού /και ελληνισμού, ο μηδενισμός έχει πολλαπλασιαστικές εκφάνσεις, μιάς και συναντά τον ιστορικά ιδιότυπο ελληνικό μηδενισμό παραφουσκωμένο, από την επικαιρική έξαρση της φαυλοκρατίας και μία ύστερη(έσχατη; ) «απώλεια ταυτότητας», κοινωνικής και εθνικής...
θα απαντήσω τραγουδιστά :

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Νωεύς
Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε στις 11:50, 22-06-10:

#7
Όσο περνούν οι μέρες γίνεται όλο και πιο προφανές, ότι μερικοί, εδώ στην υπό κατοχή Ελλάδα, αλλά και στο ...Εξωτερικό, θέλουν να μετατρέψουν την χώρα γενικά ανθυγιεινή, πρωτίστως για τους Ελληνόφωνους και όσους εμφορούνται, από διάφορα "εθνικά ιδεώδη"...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

self-instructive depressing

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη self-instructive depressing
Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,954 μηνύματα.

O self-instructive depressing έγραψε στις 23:11, 30-06-10:

#8
πηγή

"Προς τον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης, διαφάνειας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Φέρες 10 Ιουνίου 2010

Κύριε Υπουργέ,
Ονομάζομαι Γιώργος Αποστολόπουλος και ζω, σήμερα, στον Έβρο.

Μέχρι πριν από επτά χρόνια ζούσα στην Κομοτηνή, όπου διατηρούσα και εργαζόμουν σκληρά σ΄αυτή, μια μικρή επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ασφαλείας (security) η οποία βούλιαξε το 2003, κάτω από το βάρος μιας άσχημης συγκυρίας προσωπικών λαθών και λανθασμένων ...
επιλογών, μιας άσχημης περιπέτειας με την υγεία μου, ψεύτικων υποσχέσεων εκ μέρους της πολιτείας και νόμων φτιαγμένων έτσι που να μη μ΄αφήσουν ν΄αναπτυχθώ παραπάνω από όσο χρειαζόταν για να μπορώ να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου προς το δημόσιο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

9 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Great Chaos
Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,520 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε στις 17:37, 01-07-10:

#9
Πολλά συγχαρητήρια στον κύριο Αποστολόπουλο, για το θάρρος και την παρρησία του, για το ήθος και τη ρητορική του δεινότητα. Ειλικρινά συγκινήθηκα διαβάζοντας το όντως μακροσκελές κείμενό του, το οποίο θα έπρεπε στο μέλλον να κοσμεί τις ανθολογίες της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Είναι πραγματικά πικρό, άνθρωποι με το ηθικό ανάστημα και τις προφανείς ικανότητες του ανθρώπου αυτού, να καθίστανται άχρηστοι και πένητες, να τίθενται στο περιθώριο με αυτόν τον αδιάφορο τρόπο, σε τούτον τον αδιάφορο τόπο, την Ελλάδα που ξέρει ο ποιητής ότι πάντοτε τρώει τα παιδιά της.

Όλοι οι αγωνιστές πήγαν φυλακή σε τούτη τη χώρα, όλοι οι δωσίλογοι δικαιώθηκαν, ρώτα τον Κολοκοτρώνη και τον Μπελογιάννη κύριε Αποστολόπουλέ μου...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

self-instructive depressing

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη self-instructive depressing
Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,954 μηνύματα.

O self-instructive depressing έγραψε στις 17:50, 03-07-10:

#10
Σε συνέχεια της σπαρακτικής επιστολής που πόσταρα πιο πάνω και ζητώντας συυγνώμη αν είμαι ελαφρώς οφτόπικ , θέλω να πω ότι αυτό που μου έκανε εντύπωση στον κύριο Αποστολόπουλο είναι ότι άνθρωποι σαν αυτόν ενώ περιμένεις ότι θα κατακλύζονται από οργή και μόνο , τα κυρίαρχα συναισθήματα τους είναι λύπη και απογοήτευση

Το λέω αυτό , καθώς ενώ περιφερόμουν στο μπλογκ του Πιτσιρίκου , πάτησα στο εξής λινκ που έδινε : http://mavrifatria.blogspot.com/2010...g-post_22.html

και διάβασα το άρθρο <<Ο θάνατος του Μασονάκου : Οι σπαρτιάτες στην εξουσία>> το οποίο λέει βέβαια πολλές αλήθειες , αλλά δεν μπόρεσα να μην κολλήσω στο εξής σημείο : εκεί που αποκαλεί τους κλέφτες της χώρας <<κατσαρίδες>> - θυμήθηκα ότι αυτή η λέξη χρησιμοποιούνταν κατά την διάρκεια του εμφυλίου στην Ρουάντα

δεν ξέρω αν η λύπηση και η απογοήτεση δεν οδηγούν κάπου , αλλά η ξέφρενη οργή σίγουρα οδηγεί : σε πολύ άσχημα πράγματα

βέβαια στην ελλάδα δεν έχουμε εμφύλιο - απλά κυκλοφορώντας στην πόλη τουλάχιστον , διακρίνω τελευταία πολλά κακά σημάδια - απλά θυμηθείτε τι καβγάδες γίνανε στις απεργίες των βενζινοπώλων που κράτησαν μόνο λίγα 24ωρα . αυτά (πάω να φτιάξω καταφύγιο)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους