×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,037 μέλη και 2,416,706 μηνύματα σε 75,375 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 564 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Έκφραση στο Διαδίκτυο: Ελευθερία ή/και Ελευθεριότητα;

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε: στις 20:30, 26-03-10:

#1
Παίρνοντας αφορμή από κάποια μηνύματα που ανταλλάχθηκαν σε άλλο σχετικό θέμα (http://www.e-steki.gr/showthread.php?t=15119 - απλά εκείνο επικεντρωνόταν στα παιδιά) θα με ενδιέφερε η γνώμη σας σε κάτι που το βρίσκουν μπροστά τους καθημερινά όσοι ασχολούνται με το διαδίκτυο ως ενεργοί συμμετέχοντες και όχι ως απλοί αναγνώστες.

Θεωρείτε ότι η ανωνυμία μας επιτρέπει να γινόμαστε περισσότερο ανοιχτοί στην επικοινωνία μας με τους άλλους?

Υπολογίζουμε τη γνώμη των διαδικτυακών συνομιλητών μας για τις απόψεις μας το ίδιο με εκείνη των φίλων και συνεργατών μετρώντας τα λόγια μας, ή οχυρωμένοι πίσω από την εικονική «αφάνεια» γινόμαστε πιο ριζοσπάστες ή περισσότερο φονταμενταλιστές?

Πιστεύετε ότι το να γράφουμε προστατευμένοι πίσω από ένα ψευδώνυμο μας δίνει περισσότερες δυνατότητες για να εκφράσουμε απόψεις που ίσως να μην τις λέγαμε σε κάποιον κατά πρόσωπο?

Η ανωνυμία και ο πλουραλισμός στο διαδίκτυο (για όσο υφίστανται ακόμα) μπορούν να αποτελέσουν το εφαλτήριο για διατύπωση νέων ιδεών και απόψεων, για τη γέννηση ίσως και νέων φιλοσοφικών ρευμάτων και στάσεων ζωής?
Ή, επιφυλακτικοί οι ίδιοι απέναντι στο «ποιος βρίσκεται πίσω από κάθε οθόνη», γινόμαστε πιο συγκρατημένοι και διερευνητικοί ως προς τους άλλους πριν ξεδιπλώσουμε τη δική μας γνώμη?


Ένα δεύτερο ζήτημα είναι η έκφραση.

Συχνά βλέπουμε σε διαδικτυακές συζητήσεις τους συμμετέχοντες να εκφράζονται με ελευθεριότητα έως αθυροστομία, σα να βρίσκονται στην καφετέρια με την παρέα τους, και ίσως έτσι ακριβώς να αισθάνονται.

Ο διαδικτυακός λόγος είναι γραπτός ή προφορικός κατά τη γνώμη σας?

Θα έπρεπε να υπακούει σε κανόνες «καλής συμπεριφοράς» όσο παρωχημένο κι αν ακούγεται αυτό ή είμαστε μάρτυρες της γέννησης μιας νέας μορφής λόγου και έκφρασης που (όπως όλα τα νέα πράγματα) θα αποκτήσει με τον καιρό τους δικούς του κανόνες ενδεχομένως έξω και πέρα απʼ ότι έχουμε συνηθίσει ή εκπαιδευτεί να θεωρούμε αποδεκτό?
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Δεσμώτης

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 3,558 μηνύματα.

O Δεσμώτης έγραψε: στις 20:41, 26-03-10:

#2
Υπάρχει σταθερό και καθορισμένο πρόσωπο?

Αναφέρομαι στον Pessoa και την άποψή του πως,
τελικά, πίσω από κάθε πρόσωπο και προσωπείο υπάρχει το Τίποτα.

Ας απαντηθεί αυτό πρώτα.

Argument Clinic
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,519 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε: στις 21:13, 26-03-10:

#3
Δεν υπάρχει πια κανείς αθυρόστομος στο στέκι. Τον τελευταίο τον έβρισα ΕΓΩ!!
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Δεσμώτης

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 3,558 μηνύματα.

O Δεσμώτης έγραψε: στις 21:58, 26-03-10:

#4
Αρχική Δημοσίευση από Great Chaos
Στο στέκι δεν υπάρχει κανείς αθυρόστομος στο στέκι. Τον τελευταίο τον έβρισα ΕΓΩ!!

Δε κατάλαβα...
στο ποιο στο ποιο;


Καλή η ανάρτηση, μαντμαζέλ ονειροεκδικήτρια,
βενζινούλα στο ανοιχτό ρεζεγβουάγ μου.

Ας στοχαστώ μιας και δε βλέπω Greek Idol:

1. Αισθάνομαι ότι ενα καίριο ζήτημα είναι αυτό της λογοκρισίας
ειδικά σε συνθήκες αμυδρών επιχειρημάτων για τη μεταχείρισή της
απέναντι σε παραθέσεις απόψεων μεγαλύτερου βάθους αλλά ρηχότερης εκφραστικής.

2. Τα ανώνυμα ή αλλώνυμα σχόλια (σε φόρουμς όπου επιτρέπονται αυτά) δεν είναι προϊόν υπερκρίσεως ούτε κατακρίσεως.
Σκέψου ότι αν η αλλωνυμία απαγορευόταν στους συγγραφικούς κόλπους, σήμερα δε θα υπήρχε το βιβλίο της ανησυχίας
από τον Μπερνάντο Σοάρες/Φερνάντο Πεσσόα/Αλβάρο Ντε Κάμπος/Αλμπέρτο Καέϊρο
και πιθανότατα να'χε μείνει μουχλιασμένη σε μπαούλο η σκέψη ότι ο εξωτερικός κόσμος είναι μια εσωτερική πραγματικότητα συμπληρώνοντας κι εξηγώντας μαζί αρχικά τον Ρεμπώ (η αληθινή ζωή είναι απούσα, δεν είμαστε στον κόσμο) κι έπειτα τον Ρίλκε στο έχω ένα κόσμο που αγνοούσα. Όλα τώρα πηγαίνουν εκεί μέσα. Δεν ξέρω τι συμβαίνει εκεί.

Φέρτο σε αναλογία με το ιντερνετ τώρα (να###900;πρεπε να συμπληρώνεις φόρμες ή να κάνεις αίτηση για να έχεις μπλογκ, να γράφεις σε φόρα κλπ.)

Δράμα;

3. Εγώ αντέχω τους ευνουχισμούς και ξέρω πως η ευθυξία είναι αντιστρόφως ανάλογη της αυτοεκτίμησης κι αναφέρομαι στο εύθικτο πολλών να θεωρούν κάποιους αθυρόστομους και για αυτό χαμηλότερου βεληνεκούς άποψης συνομιλητές.
Κρίμα, πολύ κρίμα γιατί είναι αυτοί (οι υπερεύθικτοι) ακριβώς που ρίχνουν το μπαλάκι της λογοκρισίας στους διαχειριστές (βλέπε: τσάτσοι) να λυμαίνονται σχόλια, απόψεις και κρίσεις που ξεθολώνουνε νερά...

4. Ο διαδικτυακός αντίλογος για κάποιους είναι αρένα,
για κάποιους άλλους άσυλο και αυτοί είναι στο απυρόβλητο.
Μπορούν να γράφουν ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι
ανά πάσα ώρα και στιγμή, να βρίζουν, να γίνονται χυδαίοι,
να ειρωνεύονται, λες και βρίσκονται στο τσιφλίκι τους,
κάποιοι απʼαυτούς επώνυμα, στα πλαίσια ενός πολιτισμού ###8211; παρατσούκλι που τους χαρακτηρίζει.###8232;
Τα « σχόλια » είναι ένα ακόμη δείγμα της κοινωνίας όπου επιπλέει το θράσος και οι φελλοί,
οι κλίκες και οι προκαταλήψεις, λογοκρίνοντας την ειλικρινή προσπάθεια προσέγγισης ενός θέματος ασχέτως αν αυτή είναι σωστή ή όχι.###8232;Λογοκρισία είναι και η σιωπή στην οποία οδηγούνται τόσοι και τόσοι γιατί δεν μπορούν ή δε θέλουν να εναντιωθούν στη βλακεία, την αγένεια και τη βία των κακοπροαίρετων.

Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι αν γράψω περισσότερο εικονογραφημένο λόγο θα θεωρηθεί flame και τότε...

...

5. O Χ η πουτανοπαρθένα,###8232;η Ψ η καημένη###8232;
και η Ζ η απʼ έξω
που πάντως ειναι πιο μέσα απʼ όλους
και ο Ω ο μεγάλος αδελφός που καλά του τα###900;πε κι ο Φ1 ο οποίος καλό π@π@ρι είναι κι αυτό.
Ποιος χέστηκε για τους ευγενικούς τσακωμούς;
Ή τσακώνεστε ή χαιδεύεστε .
Την μεγαλοψυχια του Κ αντμιν/μοντ/εντιτορ/ματαντορ/βλακαδορ
οταν επιτρέπει την παρρησία (απαράδεκτο)
και τα χαμόγελα τα δικά μου αλα τσατ φορ φαν.

Απαλεψιά στη χώρα της οτινανιάς!

Και καταλήγουμε στο ότι τα σχόλια δεν είναι ανοικτά (και πάντως όχι όσο θα###900;πρεπε)
και έτσι ο καθένας δεν ειναι σε θέση να κρίνει αν οι καμπάνες ηχούν γιορτινά ή πένθιμα
γιατί δεν είναι σε θέση να τα διαβάζει###8230;

Οποιαδήποτε αναφορά σε πρόσωπα (χ,ψ,ω,ζ κλπ) ας θεωρηθεί συμπτωματική.
Έτσι δε λένε και στις ταινίες me true stories? (xixi)

6. Δε νοείται φινίρισμα απόψεων...
Και τέλοσπάντων, ενοχλεί περισσότερο ένα σχόλιο που αναφέρεται στην ανάρτηση και γίνεται ανώνυμα από τις ύβρεις που εξαπολύονται επώνυμα και πισώπλατα χωρίς να ονομάζουν το «στόχο» τους;###8232;
Άλλος έχει τη μύγα και άλλος μυγιάζεται.

7. Δε νομίζω ότι κρύβει κανείς το όνομά του όταν επιδιώκει να «καρποφορήσει ως προσωπικότητα» έστω και εν μέσω φορουμογνωμών.

8. Προσωπικά αγνοώ περισσότερα από τα σχόλια που γράφονται ή διαβάζω μερικά από αυτά σαν κόμικς.

9. Όταν πάω σε ένα ξένο σπίτι πάντα σέβομαι τους κανόνες της σπιτονοικοκυράς κι αν κάτι δεν μου αρέσει βγάζω την μούγκα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα θα κάτσω κιόλας να με γ###8230;σει ή να παρακολουθώ ξωτικά να μου τη πέφτουν.
Γιατί προσωπικά ζω σε αυτή τη γη, όχι στο μέσον της!

10. Αν εγώ ισχυριζόμουν πως ο ανώνυμος σχολιαστής εκφράζεται χυδαία γιατί έχει ψυχολογικά προβλήματα,
απωθημένα από τα παιδικά του χρόνια και του έχουν λασκάρει όλες οι βίδες,
σαφώς και κάποιοι θα διαφωνούσαν ή θα με ρωτούσαν που στηρίζεται η γνώμη μου.
Και αμφιβάλλω πως η αντίδρασή μου θα ήταν να σβήνω τα σχόλιά τους,
γιατί τα σχόλια δεν ελέγχονται.
Απʼ τη στιγμή που δίνεις τον λόγο, θα έχεις να κάνεις με τον υστερικό λόγο###8230;
είτε σε επικρίνουν είτε σε κολακεύουν, η πηγή είναι η ίδια###8230;
κι αμέσως βραδυάζει###8230;.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,625 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε: στις 22:16, 26-03-10:

#5
Δεν το θεωρω ανωνυμο το φορουμ, δεν πιστευω γενικα στην ανωνυμια, εγω τουλαχιστον ανωνυμη δεν αισθανομαι. Δηλαδη εχω φιλους/γνωστους εδω που υπαρχουν και στην πραγματικη ζωη, εχω και φιλους που εκανα εδω. Ομως φερομαι οπως θα φερομουν αν ημουν σε ενα παρτυ ή σε μια συναντηση με πολλα και διαφορετικα ατομα εξω. Θα μιλουσα για μενα ανοιχτα στον κοσμο? Οχι. Γιατι? Τι μου ειναι?

Ο πληθυσμος της Ελλαδας ειναι εν συγκρισει με αλλες χωρες, μικρος. Τα φορα επισης λιγα. Τα καλα φορα μετρημενα στα δαχτυλα.

Στους πιο κοντινους μου θα ειμαι πιο ανοιχτη, αν και γενικα δε νομιζω να μου λειπει η κοινωνικοτητα. Αντιθετως.
Ομως αλλο κοινωνικοτητα αλλα εσωστρεφεια/εξωστρεφεια. Δε μου αρεσει η εκθεση, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.
Καταννοω ανθρωπους που εχουν ενα προβλημα και το βγαζουν φορα παρτιδα στο φορουμ, ομως μεχρι εκει. Οταν καποιος εκτιθεται συνεχως και πολυ, ενοχλουμαι και συνηθως δεν ασχολουμαι. Η ζωη μας ειναι δικη μας κι οχι τροφη για κους κους. Υπαρχει ενα μετρο και πολυς κοσμος, για διαφορους λογους το χανει. Δικαιολογω ως ενα σημειο γιατι ειναι ανθρωπινο καποιος να χει χωρισει και να θελει να ξεσπασει, καποια να χει τσακωθει με τη φιλη της και να θελει να ξεσπαθωσει. Εχει ενα μετρο αυτο και η συνεχεια αυτου, μου βγαζει αναισθησια και γεγονος που δειχνει καποιος πως δε σεβεται τον συνανθρωπο του, οποιος κι αν ειναι, ακομα κι αυτον που τον διαβαζει.
Οποιος το κανει, θεωρω αξιοπρεπες να φυγει και συντομα. Το φορουμ δεν ειναι ο ψυχολογος μας, ουτε ο εξομολογητης μας. Οφειλουμε να γνωριζουμε τον λογο για τον οποιο μετεχουμε.

Νομιζει κανεις πως θα κρυφτει, ομως ο κοσμος ειναι τοσο μικρος και ο ανθρωπος ειναι στρουθοκαμηλος (που σκυβει κεφαλακι στην αμμο, νομιζοντας πως δεν τον βλεπουν, ενω το υπολοιπο κορμακι ειναι στην επιφανεια). Ολοι τον βλεπουν και ανα πασα ωρα και στιγμη, απο τη στιγμη που μετεχεις σε φορουμ, υπαρχει κινδυνος (αν εχεις μιλησει φαρδια πλατια) να σε διαβασουν ανθρωποι σου, συναδελφοι σου, φιλοι σου, κι αν εχεις γραψει γιαυτους, ειναι λαθος να τους εκθετεις κι αυτους. Γραφουμε για εμας, ναι, τους ανθρωπους μας ομως τους σεβομαστε.

Καθαρος ουρανος, εχω μαθει, αστραπες δε φοβαται.

Ειναι σχολειο το φορουμ. Διοτι εχεις να κανεις με πολλους και διαφορετικους ανθρωπους και μεσα απο ενα ποστ τους δεν μπορεις να βγαλεις αποψη. Ουτε και μεσα απο δεκα. Η ολοκληρωμενη αποψη βγαινει κυριως μεσα απο την γενικη εικονα, γραπτη και προφορικη. Και λεω ειναι σχολειο διοτι μετρας τις αντοχες σου, ομως επιμενω πως το φεις του φεις ειναι το ζωντανο, το πιο αληθες, βλεποντας τη φατσα του αλλου και τις κινησεις του, body language.

Τους κανονες συμπεροφορας ή τους εχεις μαθει απο το περιβαλλον σου ή οχι. Οταν παρατηρείται ελευθερη εκφραση κι αθυροστομια, θεωρεις πως τα ατομα γνωριζονται. Δε θα μιλησω σε μια κοπελα που δε γνωριζω ετσι οπως θα μιλησω σε μια φιλη μου εδω. Αν και σε γενικες γραμμες οπως και στην προσωπικη μου ζωη, σεβομαι για να με σεβονται.

Δεν πιστευω προκειται για πληρη ελευθερια εκφρασης, οχι μονο εδω αλλα γενικοτερα πιστευω πως σημερα δεν εχουμε ελευθερια εκφρασης, διοτι γνωριζουμε εξ αρχης τις συνεπειες. Μπορεις ομως να πεις ελευθερα την αποψη σου, προσεχοντας τον τροπο σου, σεβοντας τον συνομιλητη σου, ακουγοντας τον και κυριως αποδεχοντας τη διαφορετικη αποψη, ακομα και την αρνητικη κριτικη.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 15:56, 28-03-10:

#6
Τι είναι ανωνυμία;
Ο πιτσιρίκος είναι ανώνυμος;
Ένας που υπογράφει με ονοματεπώνυμο είναι επώνυμος, ασχέτως αν δεν μας λέει κάτι το όνομα του;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 16:41, 28-03-10:

#7
Αρχική Δημοσίευση από mindcircus
Δεν το θεωρω ανωνυμο το φορουμ, δεν πιστευω γενικα στην ανωνυμια, εγω τουλαχιστον ανωνυμη δεν αισθανομαι. Δηλαδη εχω φιλους/γνωστους εδω που υπαρχουν και στην πραγματικη ζωη, εχω και φιλους που εκανα εδω.
Παίζουμε με τις λέξεις. Ανώνυμοι είμαστε όλοι. Αν έγραφες με το πραγματικό όνομα + επώνυμο Ζωή Καραμπάτσου λέμε τώρα, θα έγραφες τα μισά και θα σκεφτόσουν πολύ περισσότερο πριν γράψεις, να μην σου πω ότι δεν θα έγραφες καθόλου. Επειδή σε γνωρίζουν κάποιοι από κοντά δεν σημαίνει ότι σε γνωρίζουν όλοι. Κινείσαι κι εσύ εκ του ασφαλούς όπως οι περισσότεροι. 'Αλλο να ξέρουν δέκα ποιά είσαι, άλλο να εκθέτεις το όνομά σου σε δημόσια θέα σε όλη την Ελλάδα που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Μπορείς να μπεις σε ένα φόρουμ σαν του Φουράκη που επιβάλλει την επωνυμία και να γράψεις τις απόψεις σου ; Μάλλον όχι, επειδή δεν σε ενδιαφέρει η θεματολογία του θα μου πεις, αλλά και η θεματολογία του να σε ενδιέφερε, με επώνυμο δεν θα έγραφες. Να προσθέσω ότι καλό είναι να έχεις υπόψην ότι δεν εκτίθεται κάποιος μόνο όταν γράφει τα προσωπικά του, αλλά και όταν γνωμοδοτεί για τους άλλους και θα εξηγήσω παρακάτω το γιατί. Απλά ο ίδιος δεν το συνειδητοποιεί πολλές φορές. 'Ανθρωποι που δεν εκτίθενται εδώ είναι ελάχιστοι. Είναι αυτοί που γράφουν τελείως απρόσωπα, ακαδημαικά ή αυστηρά αποστασιοποιημένα. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω πολλούς που διαθέτουν αυτό το χάρισμα της αποστασιοποίησης και της "ελβετικής" ουδετερότητας. Μερικά παραδείγματα αυστηρής και ψυχρότατης αποστασιοποίησης και αυτολογοκρισίας είναι πιστεύω ο Νωεύς, ο Exposed Bone, η Isiliel και η Dreams Revenge ή η alis. Πραγματικά όταν τους διαβάζει κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι αισθάνονται αυτοί οι άνθρωποι και αν αισθάνονται κάτι εκτός από το να σκέφτονται. Οι περισσότεροι όμως εκτιθέμεθα ασύστολα, απλά άλλοι το παίρνουν χαμπάρι, άλλοι όχι, γιατί δεν εκθέτει κανέναν το τί γράφει και που το γράφει, αλλά το ΠΩΣ το γράφει...Η έκθεση είναι κατά βάθος θέμα αυθορμητισμού, έλλειψης φόβου για την κριτική και μεγαλύτερου συναισθηματισμού και υποκειμενικότητας.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 17:37, 28-03-10:

#8
Ανώνυμοι είμαστε όλοι. Αν έγραφες με το πραγματικό όνομα
Σε εμένα είναι πανεύκολο να βρει το όνομα μου, μάλιστα αν είναι λίγο έξυπνος μπορεί να βρεί ΑΦΜ, ΑΔΤ, Διεύθυνση κατοικίας, Τηλέφωνο. (Οκ το κινητό το κρύβω )

Αν κάθε φορά που έγραφα στο διαδίκτυο είτε αυτό ήταν ένα tweet είτε αυτό είναι μήνυμα εδώ στο e-steki έπρεπε να διαλέξω ένα τυχαίο ψευδώνυμο δεν θα είχα καμία όρεξη να γράφω.

Για εμένα πλήρη ανώνυμος είναι αυτός που αλλάζει κάθε τόσο όνομα τόσο. Καμία φορά και τα ψευδώνυμα είναι επώνυμα

Μερικά παραδείγματα αυστηρής και ψυχρότατης αποστασιοποίησης και αυτολογοκρισίας είναι πιστεύω ο Νωεύς, ο Exposed Bone, η Isiliel και η Dreams Revenge ή η alis. Πραγματικά όταν τους διαβάζει κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι αισθάνονται αυτοί οι άνθρωποι και αν αισθάνονται κάτι εκτός από το να σκέφτονται.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και στην Real Life δείχνουμε εύκολα τα συναισθήματα μας;
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,625 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε: στις 12:48, 29-03-10:

#9
Διαφωνω σε ολα του DrStrangeLove.
Ενα ενα ομως θα τα παρω.

Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
Ανώνυμοι είμαστε όλοι.
Επειδή σε γνωρίζουν κάποιοι από κοντά δεν σημαίνει ότι σε γνωρίζουν όλοι.
Ουτε με το ονοματεπωνυμο μου με γνωριζει ο κοσμος ολος. Ποια ειμαι? Η Κάλλας?


Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
Μπορείς να μπεις σε ένα φόρουμ σαν του Φουράκη που επιβάλλει την επωνυμία και να γράψεις τις απόψεις σου ;
Δεν τον γνωριζω τον κυριο που αναφερεις, μπηκα ομως να δω σε τι αναφερεσαι, δεν βρηκα προς το παρον κατι να με τραβηξει. Παρολαυτα, το ονοματεπιθετο μου στo internet με αποψεις μου, υπαρχει. Αν θυμασαι καλα, ειμαι και δημοσιογραφος.
Το νικ ειναι, ας πουμε και μια αλλαγη/καινοτομια στην προσωπικοτητα σου, το νικ εκφραζει σκεψεις σου, μια ομορφη εικονα, μια σταση ζωης. Καποτε ημουν ενας Deaf frog, σημερα ειμαι μια Παπια. Αν εγραφα με το πραγματικο μου ονομα, δε θα ημουν ουτε παπια, ουτε τσιρκομυαλη, ουτε βατραχος. Οποτε το φορουμ μου δινει τη δυνατοτητα ενος second ονοματος που δε θα μου επετρεπαν να βγαλω σε ταυτοτητα (πολυ θα μου αρεσε παντως).

Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
Μερικά παραδείγματα αυστηρής και ψυχρότατης αποστασιοποίησης και αυτολογοκρισίας είναι πιστεύω ο Νωεύς, ο Exposed Bone, η Isiliel και η Dreams Revenge ή η alis.
Εσυ προφανως δεν μπορεις. Για τον Νωεα, την Αλις και την Ντριμς, δεν μπορω να πω, γιατι δε γνωριζομαστε παραπανω του ενος η δυο ποστ. Για τους αλλους δυο που αναφερεις εχω διαφορετικη αποψη, διοτι απο μερικες γραμμες, αυτα που ειχα μεταφρασει και διαισθανθει, αυτα ηταν και τα σωστα. Λες να χω το χαρισμα? Κανεις δεν ξερει κανεναν ''πολυ'' σιγουρα- θελω να πω πως ακομα και τους ιδιους τους ανθρωπους σου που εχεις, δεν τους ξερεις 100% γιατι οι ανθρωποι διαμορφωνομαστε καθε λιγο και λιγακι. Η Isi λοιπον και ο Exposed για μενα ειναι πολυ ανθρωπινοι απο τους ''και καλα ανθρωπινους'' , παρα αποστασιοποιημενα ψυχροι, οπως τους παρουσιασες.

Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
Η έκθεση είναι κατά βάθος θέμα αυθορμητισμού, έλλειψης φόβου για την κριτική και μεγαλύτερου συναισθηματισμού και υποκειμενικότητας.

Εδω συμφωνω, ομως δεν εχει καμια σχεση με αυτα που γραφεις για τους παραπανω. Ολοι τους εχουν υπαρξει αυθορμητοι κι εχουν μιλησει για προσωπικα τους θεματα. Εγω μιλω για την εκθεση που σε ξεφτιλιζει ομως και σου αφαιρει καθετι δικο σου, τα δινεις ολα που λεμε και τα βγαζεις φορα παρτιδα. Μηδενικη αξιοπρεπεια, κι οπως ειπα το να το κανει καποιος σε στιγμη αδυναμιας το καταννοω για μια εως και δυο. Στην τριτη εχει φαει κιτρινη και καλυτερα να χαιρετα και να αποχωρει. Η δημοσια ξεφτιλα με αηδιαζει ειτε στα φορα, ειτε στην τηλεοραση, ειτε οπουδηποτε.. καταντα μια ξενη... φορτικη.

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.
Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ' εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

Καβαφης
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 13:56, 29-03-10:

#10
Οι ίδιοι που αποκαλούν αναξιοπρεπείς κάποιους, έχουν εμπνευστεί το topic "επί προσωπικού" ή συμμετέχουν αβέρτα εκεί (εκ του ασφαλούς πάντα). Δηλαδή από τη μία λένε στον κόσμο άντε γράφετε τα προσωπικά σας στο φόρουμ μας, και μετά τους λένε αναξιοπρεπείς ή τους υποδεικνύουν τον κατάλληλο τρόπο με τον οποίο πρέπει να τα γράφουν Πλάκα έχετε.
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 14:02, 29-03-10:

#11
Αν και δεν ξέρω σε ποιόν πετάς το μπαλάκι, το πιάνω εγώ
Δεν το θεωρώ κακό να γράφει κάποιος προσωπικά προβλήματα, ο λόγος που δεν γράφω εγώ είναι απλά επειδή δεν πιστεύω στις αναλύσεις. Πιστεύω κάποια στιγμή ο εγκέφαλος για ότι προσωπικά προβλήματα πέρασα το τελευταίο καιρό θα μου "πετάξει" το μάθημα!
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 15:51, 29-03-10:

#12
Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Υπολογίζουμε τη γνώμη των διαδικτυακών συνομιλητών μας για τις απόψεις μας το ίδιο με εκείνη των φίλων και συνεργατών μετρώντας τα λόγια μας, ή οχυρωμένοι πίσω από την εικονική «αφάνεια» γινόμαστε πιο ριζοσπάστες ή περισσότερο φονταμενταλιστές?
[...]
Η ανωνυμία και ο πλουραλισμός στο διαδίκτυο (για όσο υφίστανται ακόμα) μπορούν να αποτελέσουν το εφαλτήριο για διατύπωση νέων ιδεών και απόψεων, για τη γέννηση ίσως και νέων φιλοσοφικών ρευμάτων και στάσεων ζωής?
Ή, επιφυλακτικοί οι ίδιοι απέναντι στο «ποιος βρίσκεται πίσω από κάθε οθόνη», γινόμαστε πιο συγκρατημένοι και διερευνητικοί ως προς τους άλλους πριν ξεδιπλώσουμε τη δική μας γνώμη?
Μαζί με το διαδίκτυο γεννήθηκε η ανάγκη, οι κάθε λογής πληροφορίες και απόψεις να φιλτράρονται και να διασταυρώνονται, για να εξακριβωθεί η εγκυρότητα και η σημασία τους. Η έλλειψη διακεκριμένου ονόματος, μας αναγκάζει να χρησιμοποιήσουμε την κριτική μας σκέψη για να διαμορφώσουμε προσωπικές απόψεις για τις απόψεις των άλλων που δεν εξαρτώνται από το "όνομά τους" αλλά από την γραπτή παρουσία τους.
Λόγω ακριβώς της ανωνυμίας, η βαρύτητα έχει μετατεθεί από το πρόσωπο στην άποψη.
Δεν έχει σημασία πλέον, ποιος λέει τι, αλλά τι λέει, πώς το λέει και αν αυτό που λέει έχει κάτι να μας πει.

Δεν είναι λίγες οι φορές μέσα στο φόρουμ, που πιάνουμε τον εαυτό μας να συμφωνεί με κάποιες από τις απόψεις ατόμων που δεν μας είναι απαραίτητα συμπαθή και οι κοσμοθεωρίες μας χωρίζονται από αγεφύρωτο χάσμα.
Έτσι, κάθε κείμενο αποκτά δική του υπόσταση, που μας επιτρέπει να συμφωνήσουμε, να διαφωνήσουμε, ή έστω να προβληματιστούμε, ανεξάρτητα από τη γνώμη που έχουμε για τον συγγραφέα του.

Όπως άλλωστε έγραφε και ο Νίκος Δήμου κάποτε στο blog του, δοκιμάζοντας να θεσπίσει τους δικούς του κανόνες δικτυακού διαλόγου: "Και ο τελευταίος μαλάκας μπορεί να έχει δίκιο".

Από το ίδιο κείμενο, σημειώνω και το ακόλουθο:
Πρώτα από όλα θεωρώ ότι πρέπει κανείς να επικεντρώνεται σε αυτό που λέγεται και όχι στο πρόσωπο που το λέει. Στην Ελλάδα αυτό είναι το κύριο πρόβλημα κάθε διαλόγου. «Ποιος το είπε;» Αν αυτός που το είπε είναι για μας αναξιόπιστος (καθότι Δεξιός, Αριστερός, Γαύρος, κλπ.) δεν εξετάζουμε καν το περιεχόμενο των λόγων του. Το απορρίπτουμε a priori.
Όταν δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο "Ποιος το είπε" μένει να εξεταστεί "τι ειπώθηκε" κι αυτό μπορεί πράγματι να γίνει εφαλτήριο για τη διατύπωση νέων ιδεών και να αποτελέσει την κοιτίδα νέων φιλοσοφικών ρευμάτων.



Υ.γ. Παράλληλα με το παρόν θέμα, σας προτείνω να επισκεφτείτε και τα ακόλουθα συγγενικά θέματα του e-steki:
Η κάθε μορφής κριτική πρέπει να γίνεται στις ιδέες και όχι στους ανθρώπους
Νίκος Δήμου - Δικτυακός Διάλογος
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,944 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 14:36, 30-03-10:

#13
Όταν δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο "Ποιος το είπε" μένει να εξεταστεί "τι ειπώθηκε" κι αυτό μπορεί πράγματι να γίνει εφαλτήριο για τη διατύπωση νέων ιδεών και να αποτελέσει την κοιτίδα νέων φιλοσοφικών ρευμάτων.
Εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, τι σημασία έχει το "Ποίος το είπε";
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,084 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 14:52, 30-03-10:

#14
Προσωπικά όπως γράφω στο φόρουμ είμαι και στη ζωή μου, γι' αυτό πολλές φορές παραξηγούμαι, γιατί γράφω αυτά που σκέφτομαι κι αυτά που θα έλεγα αν ήμουν δίπλα σας. Μάλιστα κάποιες φορές εκφράζομαι πιο σεμνά εδώ από ό,τι τετ-α-τετ. Οπότε για μένα μάλλον το φόρουμ είναι πιο πολύ καταπίεση παρά ελευθερία.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 15:12, 30-03-10:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, τι σημασία έχει το "Ποίος το είπε";
Σου απαντάει ο Ν.Δ. ακριβώς πάνω από τη φράση μου που έκανες quote. Για κάποιους φαίνεται να έχει σημασία...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

υδωρ (Δεσποινα)

Αποκλεισμένος χρήστης

H Δεσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 67 μηνύματα.

H υδωρ έγραψε: στις 01:51, 17-10-13:

#16
αναμφισβητητα το διααδικτυο και η καθε κοινοτητα που στεγαζεται πανω σε αυτο προσφερουν απεριοριστη ελευθερια εκφρασης. κατι το οποιο ΔΥΣΤΥΧΩΣ δε μπορεις να βρεις εξω.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,084 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 17:00, 28-02-18:

#17
Σχεδόν 8 χρόνια από τότε που γράφτηκε αυτό το θρεντ, αναρωτιέμαι τι έχει αλλάξει και τι έχει μείνει ίδιο. Υποθέτω οτι μια μεγάλη αλλαγή είναι οτι υπάρχει ένας νόμος που τιμωρεί τα ρατσιστικά - ξενοφοβικά - ομοφοβικά σχόλια και ίσως αυτό το γεγονός αποτρέπει από την ελευθεριότητα για την οποία μιλούσε η DreamsRevenge τότε τουλάχιστον για μια μερίδα χρηστών που σκοπό έχουν τη διασπορά του μίσους.

Μια ίσως ακόμα αλλαγή θα έλεγα οτι είναι το οτι το διαδίκτυο και η συναναστροφή μέσω αυτού έχουν γίνει πολύ πιο συνηθισμένο και καθημερινό φαινόμενο από ό,τι το 2010. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που μην έχοντας καν βγει από το σπίτι επί μέρες έχουν συμμετάσχει σε πάμπολλες συζητήσεις, έχουν λογομαχήσει με κόσμο, έχουν γελάσει, έχουν κλάψει, έχουν στείλει διαδικτυακά φιλιά ή και διαδικτυακές ... μούτζες σε κόσμο, κόσμο που είναι υπαρκτός κι αληθοφανής αλλά δεν ξέρουμε αν είναι κι αληθινός ή ειλικρινής απαραίτητα.

Όσο το διαδίκτυο μπαίνει στη ζωή μας θεωρώ οτι τόσο περισσότερο αντιλαμβανόμαστε οτι το ψευδώνυμο στο οποίο αναφερόμαστε πληκτρολογώντας κάτι στο φέισμπουκ, στο τουίτερ ή σε ένα φόρουμ είναι τελικά ένας άλλος άνθρωπος. Θυμάμαι στο μακρινό 2004 που είχα παίξει πρώτη φορά ένα online παιχνίδι και είχα σοκαριστεί βλέποντας νομιστεράκια γύρω μου ξέροντας οτι όλα αυτά ήταν αληθινοί άνθρωποι. Νομίζω οτι τώρα πια έχουμε συνηθίσει περισσότερο στον τρόπο αυτό της επικοινωνίας και μπορούμε να ξεχωρίζουμε την ελευθερία του λόγου από την αθυροστομία και την άκριτη κριτική και κατάκριση ανθρώπων μέσω διαδικτύου.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

xristaras9

Διακεκριμένο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,796 μηνύματα.

O xristaras9 έγραψε: στις 22:51, 28-02-18:

#18
Η ανωνυμία του διαδικτύου είναι κάτι που έχει σώσει ανθρώπους απο διώξεις,εξορίες και εκτελέσεις σε χώρες με αυταρχικά καθεστώτα.Πρέπει αφενώς να περιφρουρηθεί αυτή η ανωνυμία αφετέρου να μή εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που να προκαλεί προβλήματα στην κοινωνία (διαδικτυακά εγκλήματα-έλλειψη τρόπου εξεύρεσης του δράστη)
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sophie_96

Πολύ δραστήριο μέλος

H sophie_96 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών , επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 513 μηνύματα.

H sophie_96 LIVE LOVE LAUGH :-* :) <3 έγραψε: στις 12:04, 19-06-18:

#19
Καλημέρα, πιστεύω πως δεν υπάρχει πλέον απόλυτη ανωνυμία στο διαδίκτυο την σύγχρονη εποχή και θεωρώ ότι αυτή έχει πλέον εξαλειφθεί. Αλλά όπως και να έχει όπως κάποιος σέβεται ή θα έπρεπε να σέβεται τον συνομιλητή του που έχει απέναντί του, στην πραγματική ζωή το ίδιο πρέπει να κάνει και με τον συνομιλητή του πίσω από την οθόνη. Σε όλους μας έχει τύχει πολλές φορές, να τσακωθούμε, να μιλήσουμε λίγο πιο έντονα, κλπ είναι ανθρώπινο συμβαίνει και είναι φυσιολογικό πάνω στην ένταση και τα νεύρα να γίνει κάτι τέτοιο. Βέβαια αυτό, δεν πρέπει να επαναλαμβάνεται καθώς μία επανάληψη τέτοιας συμπεριφοράς δεν είναι απλά λάθος αλλά επιλογή από ένα σημείο και μετά.

Εννοείται πιστεύω ότι πρέπει να υπολογίζουμε και την διαφορετική γνώμη των συνομιλητών μας είτε αυτοί είναι πίσω από την "ασφάλεια" της οθόνης είτε όταν αυτοί είναι απέναντί μας στην πραγματική ζωή. Αν έχουμε διαφορετική γνώμη φυσικά επιβάλλεται να την πούμε αλλά όχι κάνοντας συνεχώς προσωπικές επιθέσεις, επιβάλλοντας στον άλλον να την αποδεχτεί, να γινόμαστε αλλαζόνες και να μην δεχόμαστε το διαφορετικό προσβάλλοντας και υποβαθμίζοντας τον συνομιλητή μας. Ξαναλέω και πάλι σε όλους θα συμβεί να ξεφύγει από τον έλεγχο καμία φορά, να μιλήσουμε έντονα αλλά, άλλο είναι μία φορά, και άλλο να γίνεται συνήθεια. Και εγώ έχω μιλήσει έντονα, απότομα, ερειστικά πάνω στην ένταση αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι που το επιδιώκω για να επιβάλλω την θέση μου και όταν όντως καταλαβαίνω ότι παραφέρθηκα πάντα ζητώ συγγνώμη είτε στο νετ είτε In real life. Γενικά δεν θεωρώ πχ στο νετ ότι πρέπει να σεβόμαστε τον άλλον επειδή πχ έτσι μας "επιβάλλουν" οι ΓΧΟ ενός site που αποδεχτήκαμε ούτε στην πραγματικότητα επειδή έτσι έχουμε μάθει από τους γονείς μας το σχολείο ή από τις κοινωνικές επιταγές. Αντίθετα πρέπει να το κάνουμε για εμάς τους ίδιους και μόνο για κανέναν άλλον. Ο σεβασμός προς τους άλλους προϋποθέτει άλλωστε τον αυτοσεβασμό.

Δυστυχώς κάποια πράγματα στο νετ δεν πρέπει να τα λαμβάνουμε υπόψη μας τόσα σοβαρά ούτε και στην πραγματική ζωή αλλά αυτό χρειάζεται ένα ισχυρό εγώ που δυστυχώς αν δεν το έχεις ακόμα και τα πιο μικρά πράγματα τα μεγαλοποιείς και χαλιέσαι. Αυτό το κάνω και εγώ πολύ έντονα και μετά αφού "τρώω τα μούτρα μου" ή με ταρακουνάν καταλαβαίνω πόσο λάθος ήμουν εκείνη την στιγμή αν και μετά από κάποιο καιρό μπορεί να ξαναπάρω όλα σοβαρά. Επειδή λοιπόν πίσω από την οθόνη δεν ξέρουμε ποιος κρύβεται και τι βιώματα έχει ναι μεν, εκφράζουμε τις απόψεις μας και τα θέλω μας αλλά με έναν τρόπο που δεν θα προσβάλλει τον άνθρωπο αλλά θα "κατακρίνει" την ιδέα ή τα λόγια του ανθρώπου και μόνο. Το έχω κάνει κι εγώ να κρίνω άνθρωπο όπως και όλοι μας δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω εννοείται . Είναι άσχημο να κατακρίνεις έναν άνθρωπο να τον κάνεις να νιώσει άσχημα πχ για μία κατάσταση στην οποία βρέθηκε επειδή εσύ θεωρείς ότι αυτή δεν αντιπροσωπεύει εσένα καθώς δεν ξέρεις πως θα αντιδράσει ο άλλος καθώς όπως και εγώ πχ, μπορεί και άλλοι, μερικά πράγματα να τα παίρνουν πολύ στα σοβαρά και να πληγώνονται. Εγώ είμαι πολύ ευαίσθητη και ακόμα μέσα από το νετ αν με θίξει κάποιος για κάτι και ειδικά αν σε αυτό είχα αρνητικό βίωμα μπορεί να κλάψω και είναι ανθρώπινο όπως κάτι τέτοιο θα γίνει και στην πραγματική ζωή. Σίγουρα πρέπει να γίνω πιο σκληρή αλλά δεν θεωρώ ότι ότι η έλλειψη του ισχυρού εγώ είναι δικαιολογία για να πεις στον άλλον του τύπου εάν είχες ισχυρό εγώ δεν θα σε ένοιαζε, δεν υπάρχει αυτό. Άλλωστε τον δικό σου σεβασμό χάνεις όταν γίνεσαι αλλαζονικός και επιθετικός επαναλλειμένα.

Σαφώς και δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από τα θέλω των άλλων ειδικά πίσω από μία οθόνη και να μην κάνουμε ότι μας προτείνουν και να καταγγέλλουμε πχ όταν κάποιος μας απειλεί, παρενοχλεί και να μην φοβόμαστε (άσχετα που το κάνω εγώ ). Την αθυροστομία εγώ όχι μόνο δεν την επιλέγω στο νετ που υπάρχει και η "ασφάλεια" της οθόνης, ούτε ακόμα και στο καφέ με τους φίλους . Θεωρώ ότι πολλές φορές ο γραπτός λόγος παρεξηγείται διότι δεν ξέρει ο άλλος πως ένα μήνυμα το εκφράζει κάποιος και μπορεί να το θεωρήσει ειρωνικό ενώ δεν είναι. Μερικές φορές ο γραπτός σε μερικές μορφές επικοινωνίας που ο λόγος γίνεται πιο άμεσος πχ στο τσατ σίγουρα έχει στοιχεία προφορικού λόγου.

Η καλή συμπεριφορά πρέπει να υπάρχει και να μαθαίνεται κανείς δεν γεννιέται με καλή ή κακή συμπεριφορά από τους εξωτερικούς παράγοντες διαμορφώνει συμπεριφορά αλλά χαρακτήρα δεν αλλάζει ο άνθρωπος.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sophie_96 : 19-06-18 στις 12:16.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    CaneSenpai , Johnny15 , klean , sophie_96 , κοσμοναύτης

Βρείτε παρόμοια