×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,015 μέλη και 2,415,601 μηνύματα σε 75,314 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 631 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

XI - Λαγνεία (Δύναμη)

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 21:32, 07-07-10:

#1
Η κάρτα με τον αριθμό ΧΙ είναι η Λαγνεία




Μετρίασε την ενέργεια με αγάπη· Άσε την Αγάπη
να απορροφήσει όλα τα πράγματα.
Λάτρεψε το όνομα ____, τετράγωνο, μυστικό,
θαυμάσιο και το όνομα του Οίκου Του 418.


Η παραδοσιακή εικόνα της κάρτας δείχνει μια γυναίκα να δαμάζει ένα λιοντάρι και η παραδοσιακή ονομασία της είναι Δύναμη. Ο Crowley, αποφάσισε να αλλάξει την ονομασία αλλά και την απεικόνιση για να ταιριάξει, όπως ισχυρίστηκε ο ίδιος, με τον νέο αιώνα του Όρου που διανύουμε και κυβερνάται από τα ζώδια του Υδροχόου και του Λέοντα.

O Crowley αναγνωρίζει τρεις ιστορικές περιόδους με αντίστοιχες θρησκευτικές επιρροές:

1. Τον αιώνα της Ίσιδας, όπου η γυναικεία φύση της Θεότητας ήταν ισχυρή και επικρατούσε η μητριαρχία. Την περίοδο αυτή, η Μητέρα Γη, έτρεφε και στέγαζε τον άνθρωπο με αποτέλεσμα την παγανιστική θεοποίησή της.

2. Τον αιώνα του Όσιρη, ή αλλιώς τον Αιώνα του θυσιασμένου Θεού, όπου κυρίαρχα στοιχεία είναι η θεότητα που θυσιάζεται, όπως στην περίπτωση του Ιησού Χριστού, αλλά και η υποταγή στον Πατέρα Θεό και η στροφή προς την πατριαρχία.

3. Τον αιώνα του Όρου, τον Αιώνα του κυρίαρχου Παιδιού, που ξεκίνησε το 1904, στον οποίο ο Crowley προβλέπει να κυριαρχήσει η πνευματική αναζήτηση και η αυτοπραγμάτωση μέσα από τη συνεργατική διάθεση των φύλων πράγμα που συμβολίζεται άλλωστε και από το «παιδί». Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ο Crowley έβλεπε γόνιμο έδαφος για το Νόμο του Θελήματος και της Αγάπης.

Την ίδια εποχή που ο Crowley τοποθετεί την έναρξη του αιώνα του Ώρου, φαίνεται να τοποθετείται και από την Αστρολογία η έναρξη της εποχής του Υδροχόου. Σύμφωνα με αυτή την αστρολογική αντίληψη, ο Ήλιος αλλάζει ζώδιο κάθε 2.160 χρόνια και αστρολογικά η έναρξη της εποχής του Υδροχόου, τοποθετείται μεταξύ του 1904 και του 2160. Την περίοδο αυτή αναμένεται να συμβούν σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία και τους κοινωνικούς θεσμούς. Την εποχή του Ιχθύος, άνθισε ο Χριστιανισμός, ενώ τη νέα εποχή του Υδροχόου αναμένεται μια γενική αύξηση της πνευματικότητας.

Η λέξη Δύναμη δεν μπορούσε να περιγράψει αυτό που ο Crowley ήθελε να αποδώσει στην κάρτα, αφού ο όρος Λαγνεία, δε σημαίνει μόνο δύναμη, αλλά και τη χαρά της δύναμης που εφαρμόζεται. Πρόκειται για την εκδηλωμένη έκσταση της Δύναμης.

Αντιστοιχεί στο ζώδιο του Λέοντα και στο Εβραϊκό γράμμα Teth που σημαίνει ερπετό. Είναι το κέρουμπ της φωτιάς και κυβερνάται από τον Ήλιο.

Η γυναίκα έφιππη επάνω στο θηρίο, κρατάει με το αριστερό της χέρι τα ηνία, συμβολίζοντας το πάθος που τους ενώνει, ενώ με το δεξί της χέρι σηκώνει ψηλά το Ιερό Δισκοπότηρο που είδαμε στην κάρτα VIΙ: το Άρμα και έχει εδώ το σχήμα της μήτρας αλλά και του ανεστραμμένου συμβόλου του Λέοντα.
Δείχνει εκστασιασμένη και υπερήφανη όπως και το λιοντάρι.

Τα κεφάλια του θηρίου είναι επτά: Το κεφάλι ενός Αγγέλου, το κεφάλι ενός Αγίου, το κεφάλι ενός Ποιητή, το κεφάλι μιας Μοιχαλίδας, το κεφάλι ενός Θαρραλέου Άνδρα, το κεφάλι ενός Σάτυρου και το κεφάλι του Λέοντα-ερπετού.
Η ουρά του θηρίου θυμίζει κι αυτή ερπετό.

Η γυναίκα ονομάζεται από τον Crowley, Κόκκινη Γυναίκα, σύζυγος του Χάους και αντιστοιχεί στη Μπάμπαλον, τη «μητέρα όλων των βγδελιγμάτων». Θεωρείται το επίκεντρο του Θελήματος, όπως ο Ήλιος είναι το κέντρο του Ηλιακού συστήματος. Είναι εκείνη που μπορεί να περάσει τον αναζητητή με ασφάλεια μέσα από την έρημο και να τον σώσει από την επιρροή του Choronzon.

Στην κορυφή της κάρτας, βλέπουμε δέκα «κέρατα» που μοιάζουν να εξέρχονται από ένα άστρο στο κέντρο που ακτινοβολεί στο φάσμα του μπλε και του κίτρινου. Στην περίμετρο του άστρου βλέπουμε δέκα κύκλους που θυμίζουν άνθη και αποτελούν τις δέκα σεφίρες του Δέντρου της Ζωής.

Κάτω από τα δυνατά πόδια του θηρίου, μέσα σε ένα μαλακό και μακάβριο ιώδες χρώμα, βλέπουμε, νεφελώδη φαντάσματα ανθρώπων.
Στο σύνολό της η κάρτα, είναι ο υπέρτατος συμβολισμός της υπερηφάνειας, της ενέργειας και της εγκατάλειψης της εποχής του Ώρου.

Θυμόμαστε τα Τσάκρας της Κουνταλίνι, την ρίζα της σεξουαλικής ενέργειας που σαν κοιμισμένο φίδι, ανορθώνεται από την σπονδυλική στήλη μέσω της Τάντρα.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  kundalini.jpg
Εμφανίσεις:  153
Μέγεθος:  13,3 KB

Ο λέοντας-θηρίο, λόγω εξαρτημένων αντανακλαστικών αλλά της θέσης του απέναντι στον Υδροχόο, σηματοδοτεί την παρούσα εποχή, την Εποχή του Υδροχόου.

Τα φαντάσματα στα πόδια του θηρίου, συμβολίζουν το τέλος του Αιώνα του Όσιρι, τη σύνθλιψη των ψυχών των προηγούμενων δουλοπρεπών πνευματικών σχολών. Η γυναίκα και το θηρίο μοιάζουν να τα αγνοούν ολοκληρωτικά.

Σωστή ή λάθος, αυτή ήταν άλλωστε η θεώρηση του Crowley απέναντι στη ζωή: «Ο καλύτερος τρόπος για να νικήσεις έναν πειρασμό είναι να ενδώσεις σʼ αυτόν». (Περισσότερα σε επόμενες δημοσιεύσεις)

Στο Καββαλιστικό Δέντρο, η ατραπός της Λαγνείας, ενώνει την 4η σεφίρα Χέσεντ (Έλεος) με την 5η σεφίρα Γκεβουρά (Αυστηρότητα) και ονομάζεται το μονοπάτι της Αμοιβαιότητας.
Ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντα της πνευματικής αναζήτησης είναι άλλωστε η εναρμόνιση των ηθικών άκρων που ενσωματώνονται σε αυτές τις σεφίρες: Η άνευ όρων συγχώρεση και ο μανιώδης θυμός. Αυτή είναι άλλωστε και η διδασκαλία της Μπάμπαλον, που καταφέρνει να σταθεί στην πλάτη του θηρίου, παραμένοντας σε ήρεμη εγρήγορση.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  T11_XI_lust.jpg
Εμφανίσεις:  4755
Μέγεθος:  33,6 KB  
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 21:35, 07-07-10:

#2
Ας επιστρέψουμε όμως στην παραδοσιακή απεικόνιση της κάρτας:

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  T08_VIII_strength.jpg
Εμφανίσεις:  218
Μέγεθος:  25,6 KB

Βλέπουμε να μια γυναίκα που με ευκολία ανοίγει το στόμα ενός λιονταριού.
Στο κεφάλι της φέρει το σύμβολο του απείρου, όπως και ο Μάγος της ίδιας σειράς.

Η Δύναμη, ανοίγει τη δεύτερη δεκάδα καρτών της μεγάλης αρκάνας, όπως ο Μάγος άνοιξε την πρώτη δεκάδα. Η διαφορά της από το Μάγο, είναι ότι αυτή χρησιμοποιεί την εσωτερική της δύναμη για να δαμάσει τα στοιχεία της φύσης. Μοιάζει σαν να έχει απορροφήσει τη δύναμη του λιονταριού.

Σε κάποιες παλαιότερες σειρές καρτών, τη θέση της γυναίκας είχε ένας άνδρας, αναπαριστώντας πιθανότατα τον ίδιο συμβολισμό με τον Ηρακλή και το λιοντάρι της Νεμέας.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  arcanum-11-strength Sforza deck.jpg
Εμφανίσεις:  433
Μέγεθος:  186,5 KB

Έτσι όμως χάνεται το βαθύτερο νόημα της κάρτας που δεν αφορά την εξωτερική δύναμη των μυών, αλλά τη βαθύτερη εσωτερική δύναμη της θηλυκής φύσης μας.
Η στροφή προς την εσωτερική ενέργεια έχει αρχίσει από την κάρτα του Ερημίτη που αποτελεί συμμετρική κάρτα ως προς τον Τροχό της Τύχης, που βρίσκεται ανάμεσά τους.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  hermit_fortune_lust1.jpg
Εμφανίσεις:  4182
Μέγεθος:  15,0 KB

Αυτό που αναζητούσαμε στην κάρτα του Ερημίτη, φαίνεται τώρα στην κάρτα της Δύναμης να έχει επιτευχθεί. Το καθοριστικό σημείο της μεταμόρφωσης, είναι η κάρτα του Τροχού της Τύχης στον οποίο συνειδητοποιούμε την ανάγκη να μην παρασυρθούμε από την αέναη κίνησή της περιφέρειάς του αλλά να εστιαστούμε στο κέντρο του.

Το λιοντάρι άλλωστε συμβολίζει τα ζωώδη ένστικτά μας, πάνω στα οποία πρέπει να κυριαρχήσουμε όπως η γυναίκα της κάρτας. Η δύναμη της λογικής που αποδίδεται στο αρσενικό είναι άχρηστη μπροστά στα ζωώδη αυτά ένστικτα και πρέπει να επικαλεστούμε την διαισθητική γυναικεία φύση μας για τα δαμάσουμε και να τα χρησιμοποιήσουμε προς ώφελός μας.
Η γυναίκα της κάρτας, δαμάζει τον βασιλιά των ζώων και γίνεται βασίλισσα στη θέση του.

Είναι η στιγμή που αναγνωρίζοντας τη σκοτεινή πλευρά που κρύβουμε όλοι μέσα μας, αυτό το θηρίο που επιλέγουμε να αγνοούμε, δοκιμάζουμε να το δαμάσουμε και να χρησιμοποιήσουμε την ενέργεια και τη ζωτικότητά του, προς ώφελός μας.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 16:12, 26-07-10:

#3
Η Σφαίρα του Υesod στο Δένδρο της Ζωής, η Λίλιθ, η Babalon και το Δεύτερο Ιερό Τρίγωνο (οι σφαίρες Geburah - Chesed και Tipharet). Προσπάθησα να συγκεντρώσω κάποιες σημειώσεις με κάποιες σκέψεις μου αυτό τον καιρό. Εκμεταλεύθηκα και την ολιγοήμερη τιμωρία μου

Κάποιοι ταυτίζουν την Λίλιθ με την Babalon. Πόσο σωστή είναι όμως μια τέτοια ταύτιση ; H Λίλιθ σύμφωνα με τους καμπαλιστές στο Δένδρο της Ζωής κυβερνάει στην σφαίρα του Yesod ως μια εκδήλωση του Yesod και τίποτα άλλο. Δεν ταυτίζεται με το μονοπάτι Chesed - Geburah ούτε με την Babalon κατά τη γνώμη μου. Εκεί κυβερνούν όλες οι θηλυκές σεληνιακές θεότητες (Λίλιθ, Αστάρτη, Εκάτη, 'Αρτεμις). Εκεί βρίσκονται τα πάθη, τα κατώτερα ένστικτα, οι απολαύσεις, αλλά και η μαγεία. Δεν είναι τυχαίο, ότι θεότητες όπως η Εκάτη, θεά της μαγείας, που θυμίζει πολύ την Λίλιθ, ανήκει στο Yesod. Η Dion Fortune ονομάζει αυτό το Τρίγωνο της Σελήνης, το κατώτερο Τρίγωνο του Δένδρου της Ζωής, "Τρίγωνο της Μαγείας". Το Τρίγωνο της Μαγείας αποτελείται από την Σφαίρα του Netzach (Aφροδίτη/Φύση), την Σφαίρα του Ερμή (διαννοητική μαγεία, γνώση, διδασκαλία) και την Σφαίρα του Yesod (Σελήνη = αστρικός ψυχισμός, αστρικός κόσμος ή μαγικός κόσμος). 'Οπως μας λέει, εκεί κυβερνάει ο Κύριος των Βιβλίων και της Γνώσης (Ερμής), η Κυρία της Φύσης (Αφροδίτη), και η Αφέντρα της Μαγείας (Σελήνη).

Η Babalon του Crowley είναι απ'οσο γνωρίζω μια δική του σκεπτομορφή. Εκείνος την δημιούργησε στον δικό του Εσωτερισμό που έχει αρκετές διαφορές από άλλα εσωτερικά συστήματα. Αξιοσημείωτο είναι ακόμα ότι μετονομάζει την κάρτα αυτή από Δύναμη σε Λαγνεία. Θεωρώ ότι αυτό είναι περίεργο γιατί το πραγματικό νόημα αυτής της κάρτας είναι η καθυπόταξη των παθών και όχι η λαγνεία και η ηδονή. 'Ισα ίσα, μάλλον περί του ακριβώς αντίθετου πρόκειται, εφόσον συμβολίζει την καθυπόταξη και των πλήρη έλεγχο του εσωτερικού θηρίου, ένα είδος ασκητισμού και δοκιμασίας δηλαδή. Aπό την άλλη, θαρώ πως στην Γεματρία, η Babalon 777 μεταφράζεται σε "Η Απόλυτη Τυραννία" (πιστεύω εντελώς γήινη και κοσμική, με την έννοια που την συναντάμε και στην Αποκάλυψη του Ιωάννη ως η Πόρνη της Βαβυλώνας). Μου δίνει την εντύπωση ότι ο Crowley έχει εδώ μια πρόθεση να "προάγει" την Λίλιθ από το Yesod, που είναι σαφώς μια κατώτερη σφαίρα, σε ένα ανώτερο μονοπάτι και να την εξωραίσει ή να την ντύσει με όμορφα φορέματα, κόκκινα από μαύρα συγκεκριμένα Την τοποθετεί στο δεύτερο κατά σειρά Ιερό Τρίγωνο - Ιερή Τριάδα του Δέντρου, που αποτελείται από την σφαίρα της Geburah ('Αρης/καταστροφική πλευρά του Θεού), την σφαίρα του Chesed (Δίας/η αγάπη ή χάρις του Θεού) και την σφαίρα του Tipharet ('Ηλιος/ο θυσιασμένος Θεός, βλ.Ιησού Χριστό, 'Οσιρη κλπ). Τοποθετεί δηλαδή την ίδια την Πόρνη της Αποκάλυψης, εκείνη που μεθάει από το αίμα των αγίων όπως γράφει, στο κέντρο του Δέντρου της Ζωής, και δεν αρκείται σε αυτό. Γράφει ότι είναι Εκείνη που θα σώσει τον υποψήφιο μυούμενο από την πλάνη του Χόρονζον. Με άλλα λόγια, αυτό το σημείο παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί παρακολουθούμε την προσπάθεια του Crowley να αποδομήσει την έως σήμερα εικόνα που έχουμε για την κακιά και σκληρή τύραννο Βαβυλώνα. Εάν όμως η Βαβυλώνα του δεν είναι η Λίλιθ - άλλωστε κι αυτός την Λίλιθ την τοποθετεί στο Yesod- ποιά ακριβώς είναι ;

Τα μονοπάτια του Δένδρου της Ζωής και οι Θεοί : Ο Crowley στο βιβλίο του "777" δίνει αντιστοιχίες των θεών τόσο στις σφαίρες του Δένδρου της Ζωής (Σεφορόθ), όσο και στα μονοπάτια, δηλαδή στους "δρόμους" που ενώνουν τις σφαίρες αυτές μεταξύ τους. Αυτό σύμφωνα με την Fortune είναι ένα λάθος του Crowley που οδηγεί τους μελετητές σε σύγχιση. Σύμφωνα με την Fortune, τα Σεφιρόθ αντιπροσωπεύουν φυσικές δυνάμεις, ενώ τα μονοπάτια επίπεδα συνειδητότητας. Σύμφωνα με την ίδια, τα Σεφιρόθ είναι αντικειμενικά, ενώ τα μονοπάτια είναι υποκειμενικά. Τα Σεφιρόθ θα έπρεπε να ερμηνεύονται μακροκοσμικά (θεοί), ενώ τα μονοπάτια μικροκοσμικά (άνθρωποι). Κάθε μονοπάτι αντιστοιχεί σε μια κάρτα Ταρό. Η Δύναμη (Λαγνεία του Crowley) βρίσκεται στο μονοπάτι που αντιστοιχεί στον Λέοντα. Αυτός είναι ένα ηλιακό ζώδιο και όχι σεληνιακό. Σ'αυτό το σημείο, υπάρχει μου φαίνεται ακόμα μια επιβεβαίωση ότι η Babalon του Crowley δεν έχει καμμία σχέση με την σεληνιακή φύση των κατώτερων θεοτήτων της Σφαίρας του Yesod (Λίλιθ, Εκάτη, 'Αρτεμις και λοιπές). 'Ενα ερώτημα τέλος που απευθύνω συχνά στον εαυτό μου όταν σκέφτομαι την Babalon του Alister. Αγαπάει τον εαυτό της θανάσιμα ή τον μισεί θανάσιμα ; Προσωπικά μου βγάζει μια αίσθηση ότι πενθεί μονίμως και ότι πίνει αίμα επειδή δεν βρίσκει τίποτα πιο εύγεστο και δροσιστικό. Επίσης όσο κι αν έψαξα, κόκκινο χρώμα δεν είδα πουθενά επάνω της, μόνο μαύρο.

'Ερωσθε και ευδαιμονείτε
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 17:17, 26-07-10:

#4
Πάρα πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μας γράφεις και αν και τα διάβασα κάπως επιπόλαια αυτή τη στιγμή, λόγω έλλειψης χρόνου, υπόσχομαι να τα μελετήσω (...μαζί με το Δέντρο της Ζωής).

Σε ποια ατραπό κατά τη γνώμη σου, (ή τη γνώμη της Fortune), αντιστοιχεί η Δύναμη/(Λαγνεία);
(Εάν το αναφέρεις κάπου και δεν το πρόσεξα, ζητώ συγγνώμη ).

--
Από το Βιβλίο των Ψεμμάτων, αντιγράφω το ποίημα που αντιστοιχεί στη Λαγνεία:

Κεφαλή Θ'
Γυναικείο φίμωτρο (THE BRANKS)

Το Ον, είναι το Ουσιαστικό· η Μορφή είναι το Επίθετο.
Η Ύλη είναι το Ουσιαστικό· η Κίνηση είναι το Ρήμα.
Διατί έχει το Ον ενδυθεί τη Μορφή;
Διατί έχει η Ύλη εκδηλωθεί στην Κίνηση;
Μην απαντάς, σιωπηλέ! Αφού ΕΚΕΙ δεν υπάρχει "διατί", ή "διότι".
Το όνομα ΑΥΤΟΥ δεν είναι γνωστό· η Αντωνυμία ερμηνεύει, που σημαίνει, Το παρερμηνεύει.
Ο Χρόνος και ο Χώρος είναι Επιρρήματα.
Η Διττότητα γέννησε το Σύνδεσμο.
Ο Υποθετικός, είναι Πατέρας της Πρόθεσης.
Το Άρθρο, σηματοδοτεί και την Διαίρεση· αλλά το Επιφώνημα είναι ο ήχος που καταλήγει στη Σιωπή.
Κατέστρεψε λοιπόν τα Οκτώ Μέρη του Λόγου· το Ένατο είναι πιο κοντά στην Αλήθεια.
Κι αυτό επίσης πρέπει να καταστραφεί, πριν να μπεις Στη Σιωπή.
Aum.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,587 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε: στις 20:00, 26-07-10:

#5
ΧΙ - Λαγνεία (Δύναμη)

Εχμμμμ, είμαι σίγουρος πως μιλώ εκ μέρους όλων των ανδρών της σελίδας
όταν αναφέρω πως πρόκειται αναμφίβολα για
"Αδυναμία"




Υγ.
Άουμ.
Ούεεε;; (όπως λέμε στο χωριόμ)
Τι είναι το αουμ;
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 20:26, 26-07-10:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Isiliel
Πάρα πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μας γράφεις και αν και τα διάβασα κάπως επιπόλαια αυτή τη στιγμή, λόγω έλλειψης χρόνου, υπόσχομαι να τα μελετήσω (...μαζί με το Δέντρο της Ζωής).

Σε ποια ατραπό κατά τη γνώμη σου, (ή τη γνώμη της Fortune), αντιστοιχεί η Δύναμη/(Λαγνεία);
(Εάν το αναφέρεις κάπου και δεν το πρόσεξα, ζητώ συγγνώμη ).
Δεν έχω βρει κάπου να αναφέρεται η Fortune στην Δύναμη/Λαγνεία ή δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή, γιατί σ'αυτό που έχω εγώ τουλάχιστον, δεν αφιερώνει πολύ χώρο στα μονοπάτια, και τονίζει ότι είναι υποκειμενικά, ενώ γράφει αρκετά για τις Σφαίρες, τα τρία Τρίγωνα, τις Στήλες κ.α. Δείχνει επίσης ότι διαφωνεί σε κάποια σημεία με τον Crowley όπως αυτό που ανέφερα. Γενικά αυτό που διαπιστώνω είναι ότι δεν υπάρχει και πολύ ομοφωνία μεταξύ όλων αυτών. Η Μπλαβάτσκυ για παράδειγμα γράφει συνέχεια εναντίον των χριστιανών Καμπαλιστών και θεωρούσε ότι ερμήνευαν λάθος την Καμπάλα, οπότε χάνεσαι σε ένα κυκεώνα διαφωνιών και τελικά δύσκολα καταλήγεις. Την Fortune απλά την βρίσκω πολύ απλή και ξεκάθαρη στις περιγραφές του Δέντρου, χωρίς δύσκολα νοήματα και μπορεί να την καταλάβει κι ένας αρχάριος.
Πολύ καιρό πίστευα ότι η Λαγνεία αντιστοιχεί στην Λίλιθ από καθαρό ένστικτο και όταν ξαναδιάβασα την Fortune και είδα αυτά που περιγράφει για την Σφαίρα του Yesod, είπα εδώ έχει ψωμί η υπόθεση και κάτι θα βρω. Θυμήθηκα αυτά που γράφει για το Yesod και έψαξα κι αλλού να τα επιβεβαιώσω και πράγματι όλοι τα ίδια λένε για το Yesod, και ο Crowley εκεί γράφει ότι ανήκει η Λίλιθ.

Μάλιστα την Λίλιθ δεν την εντάσσουν απλά στο Yesod, αλλά θεωρούν οι περισσότεροι ότι είναι η αρνητική εκδήλωση του Yesod, δηλαδή ότι είναι η αρνητική εκδήλωση της Σελήνης. Αυτό στέκει, γιατί όλοι ξέρουμε ότι την Λίλιθ την αποκαλούν σκοτεινή πλευρά της Σελήνης. Δεν έχει φως, δεν είναι ηλιακή και σίγουρα δεν ενδιαφέρεται να προστατεύσει ή να σώσει κανέναν από τον οποιοδήποτε δαίμονα Χόρονζον, αφού η ίδια είναι δαίμονας και σκοτεινή. Η Λίλιθ ανήκει στον κοσμο του Yesod σύμφωνα με τον εβραικό μυστικισμό, δηλαδή μόλις ένα επίπεδο πάνω από τον δικό μας τελείως υλικό και θεοσκότεινο κόσμο, την Γη. Η Λίλιθ απέχει μακράν του ηλιακού Tiphareth. Εκφράζει το πάθος και την λαγνεία σε ένα κατώτερο επίπεδο. Οι κλασσικοί ερμηνευτές της Καμπάλα θεωρούν τόσο αρνητική και καταστροφική την Λίλιθ, ώστε την τοποθετούν στο Κλιπόθ, το Δέντρο που παριστάνει τις ακριβώς αντίθετες ενέργειες, δυνάμεις και αγγέλους από αυτές που περιγράφει το Σεφιρόθ. Σύμφωνα με αυτήν την άποψη, οι δυνάμεις του Κλιπόθ είναι οι σατανικές που πολεμάνε τις θετικές δυνάμεις των Σεφιρόθ. Σύμφωνα με μια άλλη άποψη, λιγότερο δυιστική, το Κλιπόθ δεν διαχωρίζεται από το Σεφιρόθ, απλά κάθε φορά που επεμβαίνουν κακοποιά στοιχεία μέσα μας ή στο περιβάλλον μας, παρεμποδίζουν την ομαλή έκφραση και λειτουργία των Σεφιρόθ, έτσι ώστε να κερδίζουν έδαφος όλες αυτές οι δυνάμεις του Κλιπόθ, που η χριστιανική θεολογία τις αποκαλεί δαιμονικές ή σατανικές ή δυνάμεις του Κακού.

Ο Crowley που τοποθετεί την Δύναμη εκεί που την τοποθετεί, σωστά την τοποθετεί φυσικά, αλλά η σύγχιση ξεκινάει όταν την περιγράφει ως σωτήρα, ευεργέτη, σύμμαχο του Καλού και ταυτόχρονα βαφτίζει την κάρτα Λαγνεία. Δεν είναι λαγνεία. Είναι λαγνεία καταπιεσμένη και υποταγμένη. Στην πραγματικότητα είναι ασκητικό το μήνυμα της κάρτας. Ο Crowley είναι σαν να παίρνει την οργιαστική και ακατέργαστη μαυροφόρα Λίλιθ από τα σκοτάδια του Yesod, να την ντύνει με κόκκινα ρούχα, να την χρίζει σοφή και μέντορα και να την θεωρεί ικανή να υποτάξει το θηρίο. Ο Λέων επίσης πολύ σωστά τοποθετείται στην Δύναμη, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο Λέων είναι ηλιακό σύμβολο και η λαγνεία είναι ένα δευτερεύον ζήτημα του Λέοντα. Η λέξη που περιγράφει τον Λέοντα είναι η δύναμη, αλλά και ο θυμός, η αγριότητα και ο εγωισμός. Η απροθυμία του να δεχτεί το φίμωτρo,

Γυναικείο φίμωτρο (THE BRANKS)

Το Ον, είναι το Ουσιαστικό· η Μορφή είναι το Επίθετο.
Η Ύλη είναι το Ουσιαστικό· η Κίνηση είναι το Ρήμα.
Διατί έχει το Ον ενδυθεί τη Μορφή;
Διατί έχει η Ύλη εκδηλωθεί στην Κίνηση;
Μην απαντάς, σιωπηλέ! Αφού ΕΚΕΙ δεν υπάρχει "διατί", ή "διότι".
Το όνομα ΑΥΤΟΥ δεν είναι γνωστό· η Αντωνυμία ερμηνεύει, που σημαίνει, Το παρερμηνεύει.
Ο Χρόνος και ο Χώρος είναι Επιρρήματα.
Η Διττότητα γέννησε το Σύνδεσμο.
Ο Υποθετικός, είναι Πατέρας της Πρόθεσης.
Το Άρθρο, σηματοδοτεί και την Διαίρεση· αλλά το Επιφώνημα είναι ο ήχος που καταλήγει στη Σιωπή.
Κατέστρεψε λοιπόν τα Οκτώ Μέρη του Λόγου· το Ένατο είναι πιο κοντά στην Αλήθεια.
Κι αυτό επίσης πρέπει να καταστραφεί, πριν να μπεις Στη Σιωπή.
Aum.
η αδυναμία να υποταχθεί, τα ξεσπάσματά του, οι φωνές, το πυρ, ο ωμός ανδρισμός, η αυταρχικότητα, η υπερβολή. 'Ολα αυτά είναι τα αρνητικά του γνωρίσματα. Τα θετικά του είναι η αγάπη, η συγχώρεση και η δημιουργία. Είναι το ζώδιο της καρδιάς και ηλιακό. 'Ενα μεγάλο παιδί. Ως ηλιακό σύμβολο κατ'επέκταση έχει και κάποια σχέση με το Tiphareth που είναι ο 'Ηλιος, το σύμβολο των θεών που θυσιάζονται. Στην κάρτα απεικονίζεται μια γυναίκα που αυτό το έχει καταφέρει όλως παραδόξως. 'Ετσι όπως κατανοώ την κάρτα αυτή, καταλαβαίνω ότι συμβολίζει τον αυτέλεγχο, τον περιορισμό του Εγώ, τον έλεγχο των παθών και την άσκηση/δοκιμασία.

Η κάρτα δηλαδή είναι κατά την γνώμη μου, μια φυσική συνέχεια του Ερημίτη. Εάν το Εγώ τιθασευθεί και ο άνθρωπος τελικά υποτάξει τα πάθη του, θεωρείται ότι έχει ανυψωθεί. Αυτό θεωρείται η επιτυχία του έργου του. Με αυτό το έργο και με αυτό τον σκοπό όμως η Λίλιθ είναι τελείως ξένη κατά τη γνώμη μου. Αποκτά κάποια σχέση με την κάρτα, μόνο επειδή έτσι την βλέπει ή θέλει να την δει ο Crowley. Η Βabalon πρέπει να είναι μια σκεπτομορφή καθαρά προσωπική του Crowley η οποία ενδεχομένως πρέπει να είχε απασχολήσει πολύ το υποσυνείδητό του για λόγους που υποθέτω, και πιστεύω έχει περιγράψει ο ίδιος ότι είχε ένα θέμα με την εξουσία των σχέσεων. Δεν αποκλείω να έφτιαξε από αυτό μια εξωραισμένη Λίλιθ στον εσωτερισμό του. 'Ισως ένας από τους πολλούς λόγους που τον κατηγόρησαν ότι είναι σατανιστής και ακολουθεί την Αριστερή Ατραπό της μύησης, ήταν ότι δεν καταλάβαιναν κι αυτό το update που κάνει στην σατανική Λίλιθ. Μην ξεχνάμε ότι ήταν ένας πολύ εκκεντρικός άνθρωπος και τα βροντούσε κάτω κι έφευγε με σχετική ευκολία από ομάδες, μυημένους, δασκάλους, ομοιδεάτες κλπ και έκανε το δικό του.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε: στις 20:54, 26-07-10:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Rempeskes
Εχμμμμ, είμαι σίγουρος πως μιλώ εκ μέρους όλων των ανδρών της σελίδας
όταν αναφέρω πως πρόκειται αναμφίβολα για
"Αδυναμία" ...
...όσο και η αγάπη όμως!

...
Ούεεε;; (όπως λέμε στο χωριόμ)
...
-Πιναθή ετυμολογκή σύνθεση: (ν)α(π)ουμ(ε)

...Τι είναι το αουμ;
Πιθανά, η κρόνεια παραφθορά του ιαπετικού om...
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 10:03, 30-07-10:

#8
Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
Εάν όμως η Βαβυλώνα του δεν είναι η Λίλιθ - άλλωστε κι αυτός την Λίλιθ την τοποθετεί στο Yesod- ποιά ακριβώς είναι ;
Απαντάω στον εαυτό μου Η νύφη του Χάους σύμφωνα με τον Crowley, σύμβολα κοσμογονίας το Χάος και η Babalon, από την ένωση των οποίων γεννήθηκαν όλα τα παρακάτω στο σύμπαν. Πολύ ψηλά την ανεβάζει την Λίλιθ τελικά, ταυτίζει έναν κατώτερο πεπτωκότα άγγελο του Yesod με την Μεγάλη Μητέρα ; Aπό την άλλη μου κάνει εντύπωση που το Χάος, ως σύμβολο της θηλυκής Αρχής - θεότητας και της μήτρας έχει για νύφη σύμφωνα με Crowley μια επίσης θηλυκή Αρχή, την Babalon. Really strange κοσμογονικά και τελείως δικός του εσωτερισμός με τελείως προσωπικό αρχέτυπο που δεν το'χω βρει σε κανέναν άλλον, την Babalon.

Πιθανά, η κρόνεια παραφθορά του ιαπετικού om...
Η εισαγωγή στην σιωπή, το σσσσουτ...Γιατί ιαπετικό ;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DrStrangelove : 30-07-10 στις 10:26.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε: στις 11:47, 30-07-10:

#9
Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
... Babalon.

Η εισαγωγή στην σιωπή, το σσσσουτ...Γιατί ιαπετικό ;
- H Babalon ήταν η "Πύλη του Θεού", κατά τους Βαβυλώνιους, τουλάχιστον...
- Κατά την Ελληνική Κοσμολογία και σε αντίθεση και κάθετη διαφωνία με τους εθνολογικούς-εθνογραφικούς νεωτερισμούς περί "Αρίων", "Σημιτών" κλπ αυθαίρετων-αντιιστορικών αναθεωρήσεων του 19ου και 20ου αι...
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 12:45, 30-07-10:

#10
Αρχική Δημοσίευση από Νωεύς
- H Babalon ήταν η "Πύλη του Θεού", κατά τους Βαβυλώνιους, τουλάχιστον...
Η Πύλη ή μία εκ των στηλών της Πύλης, δηλαδή η Geburah/'Αρης ; Από τη μία η σφαίρα της Δύναμης (λαγνεία την λέει ο Crowley μάλλον κακώς κατά τη γνώμη μου) κι από την άλλη το 'Ελεος (Δίας), φτιάχνουν μια Πύλη, και αν την δεις αυτήν την πύλη συμβολικά μέσα στο Δέντρο της Ζωής, περνώντας μέσα από αυτήν την πύλη πού πάς ; στην σφαίρα του 'Ηλιου, άρα στον συμβολικό Θεό τον ενσαρκωμένο. Το ύψιστο επίπεδο ενσαρκωμένης συνειδητότητας σύμφωνα με Fortune.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 08:12, 31-07-10:

#11
ΤΟ ΤΡΙΑ ΤΩΝ ΣΠΑΘΙΩΝ : H KAΡΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ

Ο Κρόνος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην μηδενική μοίρα του Ζυγού. Θα παραμείνει σε αυτό το ζώδιο έως τον Οκτώβριο του 2012. Η κάρτα που αντιστοιχεί στον Κρόνο στον Ζυγό σύμφωνα με τον Crowley είναι "Το Τρία των σπαθιών". Η κάρτα σημαίνει μελαγχολία, θλίψη, χωρισμός, αλλά και βαθειά κατανόηση καθώς και το τέλος των ψευδαισθήσεων.

Το Binah, η Μεγάλη Μητέρα (Κρόνος) εδώ κυβερνάει το βασίλειο του αέρα. Ο Ζυγός είναι ένα ζώδιο του αέρα. Το Binah εδώ δεν είναι η αγαθοποιός Μητέρα που συμπληρώνει την Τριάδα με το Kether και το Chokmah, αλλά αντιπροσωπεύει το σκοτάδι της Μεγάλης Θάλασσας. Ο πλανήτης Κρόνος στον Ζυγό είναι σε έξαρση, παρ'ολα αυτά η κάρτα είναι σκοτεινή και "βαρειά". Συμβολίζει την μήτρα του Χάους. Υπάρχει ένα υποβόσκον πάθος για δημιουργία, αλλά τα παιδιά του είναι τέρατα. Αυτό μπορεί να σημαίνει την υπέρτατη υπερβατικότητα της φυσικής τάξης. Εδώ υπάρχει μυστικότητα και ανωμαλία. Η κάρτα αντιπροσωπεύει το μεγάλο σπαθί του μάγου. Η σύγκρουση έχει καταστρέψει το τριαντάφυλλο. Στο φόντο, επωάζεται αδυσώπητη νύχτα. Ο πλανήτης σε μεγάλους περιορισμούς, η ανθρωπότητα δέχεται σκληρούς νόμους (τόσο ο Κρόνος, όσο και ο Ζυγός, είναι σύμβολα του καρμικού νόμου). Τα μαθήματα της ανθρωπότητας είναι σκληρά αλλά οφέλιμα.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  threeswords.jpg
Εμφανίσεις:  162
Μέγεθος:  19,4 KB  
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DrStrangelove : 31-07-10 στις 10:22.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 09:03, 31-07-10:

#12
ΟΙ ΚΟΥΠΕΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑΣ
ή αλλιώς ή τέχνη του να ζεις και να πεθαίνεις για να ξαναγεννηθείς

Στην κάρτα της Δύναμης, στην Πύλη του Θεού, παρουσιάζεται μια γυναίκα που κρατάει μια κούπα. Είναι γεμάτη με το συμβολικό "αίμα" ενός άντρα. Αυτός είναι ο θυσιασμένος θεός που συμβολίζεται από την Ανατολή, που βρίσκεται απέναντι από την Πύλη, την σφαίρα του Tiphareth, που αντιστοιχεί στον ζωοδότη 'Ηλιο, τον βασιλιά αυτού του ηλιακού συστήματος, τον άρχοντα της Αγάπης. Το περιεχόμενο της γεμάτης κούπας που κρατάει στα χέρια της η γυναίκα συμβολίζει το θανατωμένο Εγώ του ανθρώπου. Δεν είναι τυχαίο, ότι η κάρτα αυτή συνδέεται με την κάρτα της Τέχνης ή Εγκράτειας μέσω των δυο επόμενων καρτών, της κάρτας του Κρεμασμένου και της κάρτας του Θανάτου που προιδεάζουν για το νόημα και τον απώτερο προορισμό. Την γεμάτη με συμβολικό αίμα κούπα που συναντάμε στην Δύναμη, θα την βρούμε ξανά δυο κάρτες μετά, στην κάρτα της Εγκράτειας, μόνο που σε αυτήν την κάρτα, η γυναίκα που θα την κρατάει θα χύνει το περιεχόμενο της κούπας που βρήκαμε στην κάρτα της Δύναμης, σε μία καινούρια άδεια κούπα.

'Οταν δηλαδή οι συνθήκες θα έχουν ωριμάσει, και ο κύκλος της εξέλιξης θα έχει ολοκληρωθεί, η γυναίκα θα γεμίσει με το νερό της νέας ζωής την δεύτερη κούπα, αυτή την φορά άδεια λόγω του θανάτου του Εγώ. Η υπερηφάνεια, η έπαρση, η αλαζονεία, η αγριότητα και το υπερτροφικό Εγώ της Δύναμης, θα έχουν έτσι μετασχηματισθεί ως άλλη αλχημική διαδικασία σε μετριοπάθεια, σύνεση, γαλήνη και ομορφιά στην κάρτα της Εγκράτειας.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  art.jpg
Εμφανίσεις:  157
Μέγεθος:  46,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  thoth-tarot-lust.jpg
Εμφανίσεις:  149
Μέγεθος:  180,5 KB  
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 09:55, 31-07-10:

#13
H ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ (του Εliphas Levi)

"Ο έρως είναι όντως όνειρον που μετασχηματίζει τον κόσμον ολόκληρον : Τα πάντα μεταβάλλονται εις αρμονίας και αρώματα. το παν μετατρέπεται εις μέθην και ευτυχίαν. Το αγαπώμενον ον είναι ωραίον, αγαθόν, υπέροχον, αλάθητον, ακτινοβολεί την υγείαν και την γαλήνην...'Οταν το όνειρο διαλυθή, νομίζομεν ότι επέσαμαν από την Σελήνην, αναγνωρίζομεν μετ'αηδίας την γόησσαν η οποία είχε καταλάβει την θέσιν της ωραίας Μελουζίνης, τον Θερσίτην τον οποίον ενομίζαμεν ως τον Αχιλλέαν ή τον Νηρέαν. Και τι δεν θα εκάμωμεν, ίνα πιστεύση το πρόσωπο υπό του οποίου αγαπώμεθα. Ο έρως αρχίζει ως μάγος και καταλήγει ως γόης. Αφού εδημιούργησε τα ψεύδη του ουρανού και της γης, καταλήγει εις την πραγμάτωσιν των του 'Αδου. Το μίσος του είναι εξίσου παράλογον, όσον και ο ενθουσιασμός του, διότι υπόκειται εις πάθος, ήτοι τας επιδράσεις του μοιραίου. 'Ενεκα τούτου οι σοφοί τον προέγραψαν θεωρούντες αυτόν ως εχθρόν της λογικής.

...αι μεταμορφώσεις του Οβίδιου είναι αληθείς, πλην όμως αλληγορικαί, όπως και ο χρυσός όνος του αγαθού Απουλείου. Η ζωή των όντων είναι μια βαθμιαία μεταμόρφωσις, της οποίας δυνάμεθα να καθωρίσωμεν, να ανανεώσωμεν ή να εξαφανίσουμε ταχύτερον τας μορφάς.

Η πιο ρεαλιστική προσωπογραφία της Λίλιθ
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  lilith!!!.jpeg
Εμφανίσεις:  163
Μέγεθος:  103,5 KB  
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 19:57, 18-01-11:

#14
Έναν αντίστοιχο συμβολισμό με αυτόν της Λαγνείας, βλέπουμε στον πίνακα του Μποτιτσέλι: Αφροδίτη και Άρης (1483)


Ο Άρης, o Θεός του πολέμου κοιμάται άοπλος, παραδομένος στον ύπνο που έρχεται μετά τον έρωτα, ενόσω η Αφροδίτη δίπλα του άυπνη τον προσέχει και οι μικροί σάτυροι έχουν κλέψει το δόρυ του.

Αντιστοιχία υπάρχει και με τη θεότητα Σεκμέτ των Αιγυπτίων, μια λεοντόμορφη καταστροφική και πολεμοχαρής θεά, που είναι ταυτόχρονα προστάτιδα θεά της ίασης.

Στην Κινέζικη Φιλοσοφία, η ενέργεια Γιν χαρακτηρίζεται ως αργή, απαλή, υποχωρητική, διάχυτη, κρύα, υγρή και παθητική και συνδέεται με το νερό, τη γη, τη Σελήνη, τη θηλυκότητα και τη νύχτα σε αντίθετη με την ενέργεια Γιάνγκ, που είναι γρήγορη, σκληρή, συμπαγής, επικεντρωμένη, ζεστή, ξηρή και επιθετική και συνδέεται με τη φωτιά, τον ουρανό, τον ήλιο την αρρενωπότητα και την ημέρα. Το σύμπαν και κατʼ επέκταση καθένας από εμάς, βρίσκεται σε ισορροπία, όταν οι δύο δυνάμεις εκδηλώνονται αρμονικά.


Η λαγνεία δεν μας ζητά να καταπνίξουμε το θηρίο που κρύβουμε μέσα μας, αλλά να το καταλάβουμε, να το αποδεχτούμε και να το χειριστούμε χρησιμοποιώντας την θηλυκή μας ενέργεια.
Η θηλυκή ενέργεια, είναι δεκτική, εξισορροπητική, επουλωτική. Είναι ανεξάντλητη και δημιουργική. Δεν επιβάλλει, αλλά καθηλώνει σαγηνεύοντας.
Η γυναίκα καταφέρνει να κουμαντάρει τον λέοντα όχι με τη μυική της δύναμη, αλλά με το θάρρος, την κατανόηση, την εμπιστοσύνη και την Αγάπη της. Μπορεί να είναι ταυτόχρονα άγρια και τρυφερή συνδυάζοντας τη μητρική και την ερωτική Αγάπη που είδαμε σε προηγούμενες κάρτες με τη σκοτεινή δύναμη της Λίλιθ.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 20:43, 18-01-11:

#15
Αυτή η κάρτα ώρες ώρες πιστεύω ότι συμβολίζει την πραγματική ζωή, αυτό που προσπάθησαν να μας πείσουν οι "αντιπρόσωποι" του Χόρονζον ότι ήταν πραγματική ζωή.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Isiliel (Φεγγάρω)

Επιφανές Μέλος

H Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,040 μηνύματα.

H Isiliel Salus populi suprema lex esto έγραψε: στις 21:20, 18-01-11:

#16
Αν εννοούμε τους ίδιους () φοβάμαι πως αυτό που προσπάθησαν να μας πείσουν είναι πως είμαστε διαφορετικοί και αταίριαστοι, δαιμονοποιόντας τον έρωτα και την Ιερή Πορνεία και δημιουργώντας το χάσμα μεταξύ των φύλων και την ντροπή για καθετί σεξουαλικό.

Αρχική Δημοσίευση από Από το ποίημα Γυναικείο φίμωτρο
Το Άρθρο, σηματοδοτεί και την Διαίρεση·
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DrStrangelove

Επιφανές Μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μοντέλο . Έχει γράψει 4,005 μηνύματα.

O DrStrangelove έγραψε: στις 11:54, 19-01-11:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Isiliel
Αν εννοούμε τους ίδιους () φοβάμαι πως αυτό που προσπάθησαν να μας πείσουν είναι πως είμαστε διαφορετικοί και αταίριαστοι, δαιμονοποιόντας τον έρωτα και την Ιερή Πορνεία και δημιουργώντας το χάσμα μεταξύ των φύλων και την ντροπή για καθετί σεξουαλικό.
Το αρχέτυπο εκφράζει τα κάτωθι :

Ρεαλισμός, ισορροπία, ειλικρίνεια, λαγνεία, πραγματική δύναμη, εσωτερική και εξωτερική - όχι επίπλαστη - αντισυμβατικότητα, πληθωρικότητα, εξωστρέφεια, συναισθηματική ανεξαρτησία, σεξουαλικότητα, συναισθηματική αποστασιοποίηση, κοινωνική πρόκληση, εκκεντρικότητα, ακόρεστη δίψα για πραγματική και έντονη ζωή, μια τάση κυνισμού, αντιπουριτανισμός, ταχύτητα, ένταση, έκρηξη, ρήξη, ανυπομονησία, αυθεντικότητα, θεληματικότητα. Αναγεννητική δύναμη που οδηγεί στη ζωή και στην χαρά. Ακόμα κι αν περιγράφει ένα σημαντικό βαθμό περιορισμού και αυτοελέγχου, αναφέρεται αποκλειστικά στον περιορισμό του Εγώ, όχι όμως με την έννοια που επιτυγχάνεται στα πλαίσια ενός μοναστικού βίου με ενοχές ή σε μια λέσχη ηθικολόγων που το μόνο που κοιτάνε κατά βάθος είναι να σου αφαιμάξουν ενέργεια. Το αρχέτυπο το εκφράζουν μόνοι οι απελευθερωμένοι άνθρωποι που αγαπάνε την ζωή, όχι τα φαρισαικά βαμπίρ. Η διπροσωπία απουσιάζει. Δεν μπορεί να οδηγήσει η λαγνεία και η δύναμη σε πόνο και σε "θάνατο". Χρώμα του το κόκκινο, όχι το μαύρο !
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε: στις 21:52, 19-01-11:

#18
Αρχική Δημοσίευση από DrStrangelove
... Δεν μπορεί να οδηγήσει η λαγνεία και η δύναμη σε πόνο και σε "θάνατο". Χρώμα του το κόκκινο, όχι το μαύρο !
Τι σημαίνει θάνατος με εισαγωγικά; Διότι η λαγνεία αναμφίβολα οδηγεί σε πόνο και σε θάνατο χωρίς εισαγωγικά! Θα 'λεγα μάλιστα πως η λαγνεία είναι πόνος που ξεχειλίζει από το φράγμα λιμνάζοντος παιδιόθεν πόνου...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rosa azul

Περιβόητο Μέλος

H rosa azul αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,103 μηνύματα.

H rosa azul έγραψε: στις 23:32, 20-01-11:

#19
Παραθετω τον ορισμο της Λαγνείας απο τα 7 Θανασιμα Αμαρτηματα του Δαντη : να αφιερώνεσαι με πάθος χωρίς τους περιοριστικούς κανόνες της λογικής, και καθώς δίνεσαι ολοκληρωτικά, να διαχέεις τον εαυτό σου μες στον άλλο και να νιώθεις τους χυμούς του ως χυμούς σου Αγνότητα: να διώχνεις από μέσα σου κάθε τι μίζερο και μετριοπαθές που σε κρατά κολλημένο στη καθεστηκυία αντίληψη.Με βρισκει συμφωνη ...

Αίσθημα φυσικό , της μάνας Φύσης δώρο κλείσανε , και ονομάσανε αμαρτία θανάσιμη αχ! αυτοί οι άνθρωποι που νομίζουν πως οι χριστιανικές εντολές είναι αιθέριο και επουράνιο δώρο .Το άισθημα αυτό δεν είναι άλλο παρα μόνο ο απόκοσμος έρωτας και πόθος η Λαγνεία που μας κάνει να καιγόμαστε , στην κόλαση ολόκληρος ο όχλος . Μα όχι πως μπορεί μία σκέψη τόσο αγνή όπως η πανέμορφη Λαγνεία να είναι μία απλή αμαρτία ,αντιθέτως είναι επίτευγμα του ανθρώπου αυτό το αμαρτωλό κατρακύλημα .
- Από τις Φλόγες του Αιώνιου Πάθους ,
Άλερον

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Isiliel : 21-01-11 στις 00:41. Αιτία: Μορφοποίηση για ευκολότερη ανάγνωση
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Great Chaos (Όττο)

Επιφανές Μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών , επαγγέλεται Παραγωγός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,519 μηνύματα.

O Great Chaos I took a wrong turn in the Freak Parade έγραψε: στις 00:36, 21-01-11:

#20
ΒΑΒΥΛΩΝΑ

Ο Αρματηλάτης μιλάει με χαμηλή, επιβλητική φωνή που προκαλεί δέος και ηχεί σαν μεγάλη καμπάνα που ακούγεται από μακριά: Αφήστε τον να κοιτάξει στο κύπελλο τίνος αίμα είναι αναμιγμένο, επειδή το κρασί του κυπέλλου είναι το αίμα αγίων. Δοξασμένη ας είναι η Κόκκινη Γυναίκα, η Βαβυλώνα, η Μητέρα των Βδελυγμάτων, που ιππεύει το Κτήνος, επειδή αυτή έχυσε το αίμα τους σε κάθε γωνιά της γης και ιδού! το ανάμιξε μέσα στο κύπελλο της πορνείας της.
Το ζέστανε με την αναπνοή των φιλιών της και αυτό έγινε το Κρασί της Ευχαριστίας, το Κρασί του Σαββάτου. Το διαμοίρασε στην Ιερή Συνάθροιση στους πιστούς της κι αυτοί, μεθυσμένοι από το κρασί, αντίκρισαν κατά πρόσωπο τον Πατέρα μου. Έτσι έγιναν άξιοι να μεταλάβουν από το Μυστήριο αυτού του ιερού σκεύους, επειδή το αίμα είναι η ζωή. Έτσι αυτή παραμένει από εποχή σʼ εποχή και οι δίκαιοι ποτέ δεν κουράζονται από τα φιλιά της, ενώ αυτή ξελογιάζει τον κόσμο με τους φόνους και τις πορνείες της. Κατʼ αυτόν τον τρόπο, εκδηλώνεται η δόξα του Πατέρα μου, ο οποίος είναι Αλήθεια###8230;

(###8230;από Το Όραμα και η Φωνή)

Το παραπάνω απόσπασμα, συνοψίζει με τον πλέον γλαφυρό τρόπο τις πάρα πολλές αναφορές προς την Ερυθρά Γυναίκα, μέσα στα Θελημικά κείμενα και θεωρείται ότι περιγράφει τη λειτουργία του Δισκοπότηρου. Η κάρτα την οποία έχουμε ανοίξει, είναι από τις περιεκτικότερες και πυκνότερες σε νοήματα, αφού θεωρείται ότι απεικονίζει την ουσία του Νόμου του Θελήματος (Love is the Law, Love under Will). Ωστόσο με μια πρώτη ανάγνωση, θα μπορούσε ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται το Αρχέτυπο της Ερυθράς Γυναίκας, να σοκάρει ή ακόμη και να εξοργίσει κάποιους. Εάν συγκρίνουμε το απόσπασμα του Κρόουλυ με την αντίστοιχη Βιβλική αναφορά, μέσα στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, θα δούμε ότι όλα όσα αναφέρονται εδώ, αποτελούν χαρακτηριστικά της Πόρνης της Βαβυλώνας, η οποία εμφανίζεται καβάλα στο Μέγα Θηρίον ###8211; 666, σε μια από τις πλέον δραματικές και πολυσυζητημένες σκηνές της χριστιανικής προφητείας. Οι λέξεις είναι θαρρείς μία προς μία επιλεγμένες έτσι ώστε να ποδοπατούν με βάναυσο τρόπο κάθε ιδέα αρετής, ηθικής και καθαρότητας, με αποτέλεσμα, μάλλον εκ προθέσεως, να προκαλούν αποστροφή ή και οργή στον απροετοίμαστο αναγνώστη. Θα μπορούσε κάποιος εύλογα να θεμελιώσει το συμπέρασμα ότι η Θελημική διδασκαλία στην ουσία δεν αποτελεί παρά μια ξεκάθαρα Σατανιστική λατρεία, η οποία παροτρύνει σε φόνους, ανθρωποθυσίες, πορνεία, αποτρόπαια όργια και ξέφρενη μέθη.

Για ποιο λόγο όμως ο Προφήτης του Αιώνα του Θελήματος επέλεξε άραγε να αμαυρώσει με τέτοιο προκλητικό τρόπο τη διδασκαλία του, την ίδια ώρα που ο ίδιος διατείνεται ότι το Θέλημα του Μύστη εναρμονίζεται με το Θείο Θέλημα, ειδάλλως το Μεγάλο Έργο αποτυγχάνει; Είναι το Θέλημα του Θεού, ή το Θέλημα του Εωσφόρου; Ο Αιώνας του Θελήματος πρόκειται να βυθίσει τελικά τον κόσμο στα σκοτάδια του Κακού, ή να τον φωτίσει ως η Αλήθεια; Καταβαράθρωση στην Κόλαση ή ανέλιξη της ανθρωπότητας σε νέες πνευματικότητες; Είναι τελικά η Αγάπη για την οποία ομιλεί ο Θελημικός Νόμος η άπειρη Αγάπη του Θείου ή πρόκειται απλά για διακωμώδηση και βεβήλωσή της;

[Συνεχίζεται...]
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια