Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,087 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,922 μηνύματα σε 74,640 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Οι «άλλες» χρήσεις της γλώσσας…

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DreamsRevenge
H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε στις 22:44, 28-08-10:

#1
Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τα «Ευαγγελικά»?
Τί είναι αυτό?
Τα επεισόδια που έγιναν στην Αθήνα του 1901 και μάλιστα με νεκρούς επειδή σε μια εφημερίδα δημοσιεύθηκαν αποσπάσματα των Ευαγγελίων στη δημοτική.
Εντάξει, σήμερα στην Ελλάδα μιλάμε την ίδια γλώσσα, τη δημοτική, δεν αποκαλούμε «μαλλιαρούς» όσους δεν χρησιμοποιούν την καθαρεύουσα για να αγοράσουν ψωμί στο φούρνο, δε γινόμαστε μάρτυρες σπαρταριστών συμβάντων μεταξύ δασκάλων και λοιπών «γραμματιζούμενων» και ανθρώπων που δεν «τα πήραν τα γράμματα» στη ζωή τους.

Κάποτε όμως η γλώσσα που μιλούσε κάποιος, η γλώσσα που γνώριζε να εκφραστεί προφορικά και γραπτά ήταν σημάδι κοινωνικής τάξης, τοποθέτησης, πολλές φορές καθοριστικό για το μέλλον του.

Λίγο αργότερα από το 1900 και την ημετέραν εμφύλιον σύρραξιν μεταξύ δημοτικιστών και καθαρολόγων, είδαμε ανθρώπους να καθορίζουν την κοινωνική τους ένταξη και εξέλιξη με βάση τη γλώσσα που μιλούσαν, ισχυρό παράδειγμα το γεγονός ότι για τους Ινδούς την εποχή της κυριαρχίας της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και τους αφρικανούς των γαλλικών και λοιπών αποικιών η γνώση και η εκπαίδευση στη γλώσσα του αφέντη αποτελούσε εισιτήριο για μια καλύτερη ζωή και κάποτε την απώλεια της ιδιαίτερης εθνικής ταυτότητας, μια μισή αλλοτρίωση, ένα διαρκές μετέωρο βήμα ανάμεσα σε 2 ζωές…

Σήμερα? Τα άκρα, δίπλα μας. Τρεις γλώσσες μιλιούνται στην Ελβετία, όλα τα προϊόντα γράφουν όλα τα στοιχεία τους στις ετικέτες στα γαλλικά, τα γερμανικά και τα ιταλικά και η χώρα και ο λαός λειτουργούν ομαλά. Παραδίπλα, στο Βέλγιο, η αντιπαλότητα μεταξύ Φλαμανδών και Βαλλόνων με μοναδικό διαχωριστικό στοιχείο τη γλώσσα, απειλεί την ίδια την ενότητα ενός κράτους στο οποίο οι μικρές καθημερινές πράξεις αποστροφής για τον «άλλο» αποκτούν μάλλον επικίνδυνη συχνότητα.

Το συμπέρασμα?

Η γλώσσα, το θαυμαστό αυτό στοιχείο εξέλιξης και πολιτισμού, δεν χρησιμεύει μόνο στην επικοινωνία…

Γίνεται εργαλείο κοινωνικού προσδιορισμού, ταξικού διαχωρισμού, οχύρωσης μέσα στην ομάδα απέναντι στους «άλλους».

Γίνεται όργανο επιβολής απόψεων, επίδειξης της πολιτισμικής, πολιτικής και πολιτισμικής ταυτότητας, διαμάχης των απανταχού αιωνίως συντηρητικών και αενάως προοδευτικών δυνάμεων

Έχουμε άραγε τη δυνατότητα να το αλλάξουμε αυτό?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Μελιώ (-Το Νου Σου Στην- Αμέλεια)

Πολύ δραστήριο μέλος

Το avatar του χρήστη Μελιώ
H -Το Νου Σου Στην- Αμέλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 548 μηνύματα.

H Μελιώ το παπί έκανε πιπί στο Μισισιπή και έγραψε στις 02:14, 09-09-10:

#2
Είδα και γω θέμα με ... " άλλες " χρήσεις της γλώσσης ( μη με πείτε και μαλλιαρή )
και λέω τι στο καλό μπερδεύτηκε η Ντριμς κι αντί να το βάλει στο Ίρουτας και σεχχς το 'βαλε
εις τας Τέχνας ?
Τεςπα ... τώρα εξηγείται γιατί δεν έλαβε ουδεμία απάντηση παραυτα .



Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τα «Ευαγγελικά»?
Τί είναι αυτό?
Τα επεισόδια που έγιναν στην Αθήνα του 1901 και μάλιστα με νεκρούς επειδή σε μια εφημερίδα δημοσιεύθηκαν αποσπάσματα των Ευαγγελίων στη δημοτική.
Αδίκως βγάζεις το ρόπαλο ...
δεν βαριέσαι ...
αν το τραγουδούσε ο Χατζηγιάννης μπορεί και να το διαβαζαν .


Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Εντάξει, σήμερα στην Ελλάδα μιλάμε την ίδια γλώσσα, τη δημοτική, δεν αποκαλούμε «μαλλιαρούς» όσους δεν χρησιμοποιούν την καθαρεύουσα για να αγοράσουν ψωμί στο φούρνο, δε γινόμαστε μάρτυρες σπαρταριστών συμβάντων μεταξύ δασκάλων και λοιπών «γραμματιζούμενων» και ανθρώπων που δεν «τα πήραν τα γράμματα» στη ζωή τους.
Τσούκου , μαλλιαρούς δεν τους λέμε αλλά τους λέμε ότι του φανεί
του λωλοστεφανή έτσι και δεν γράφουν γκρίκλις .

Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Κάποτε όμως η γλώσσα που μιλούσε κάποιος, η γλώσσα που γνώριζε να εκφραστεί προφορικά και γραπτά ήταν σημάδι κοινωνικής τάξης, τοποθέτησης, πολλές φορές καθοριστικό για το μέλλον του.
Ακόμα και το " σχολειό " με τονισμό στο ο σήμαινε αριστερές καταβολές .
Τεςπα άσεμας τώρα τραγουδά η Ίννα στου κλάμμμππ ...

Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Λίγο αργότερα από το 1900 και την ημετέραν εμφύλιον σύρραξιν μεταξύ δημοτικιστών και καθαρολόγων, είδαμε ανθρώπους να καθορίζουν την κοινωνική τους ένταξη και εξέλιξη με βάση τη γλώσσα που μιλούσαν, ισχυρό παράδειγμα το γεγονός ότι για τους Ινδούς την εποχή της κυριαρχίας της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και τους αφρικανούς των γαλλικών και λοιπών αποικιών η γνώση και η εκπαίδευση στη γλώσσα του αφέντη αποτελούσε εισιτήριο για μια καλύτερη ζωή και κάποτε την απώλεια της ιδιαίτερης εθνικής ταυτότητας, μια μισή αλλοτρίωση, ένα διαρκές μετέωρο βήμα ανάμεσα σε 2 ζωές…

Σήμερα? Τα άκρα, δίπλα μας. Τρεις γλώσσες μιλιούνται στην Ελβετία, όλα τα προϊόντα γράφουν όλα τα στοιχεία τους στις ετικέτες στα γαλλικά, τα γερμανικά και τα ιταλικά και η χώρα και ο λαός λειτουργούν ομαλά. Παραδίπλα, στο Βέλγιο, η αντιπαλότητα μεταξύ Φλαμανδών και Βαλλόνων με μοναδικό διαχωριστικό στοιχείο τη γλώσσα, απειλεί την ίδια την ενότητα ενός κράτους στο οποίο οι μικρές καθημερινές πράξεις αποστροφής για τον «άλλο» αποκτούν μάλλον επικίνδυνη συχνότητα.

Ποια Ελβετία και πράσινες Άλπεις εδώ θες μεταφραστικό να καταλάβεις από τη μια τον
μπαρμπα Θόδωρο απο τα Τρίκαλα και τον Γιαννάκη τον εγγονό του p perase pl super s tsat r sy


Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Το συμπέρασμα?

Η γλώσσα, το θαυμαστό αυτό στοιχείο εξέλιξης και πολιτισμού, δεν χρησιμεύει μόνο στην επικοινωνία…

Γίνεται εργαλείο κοινωνικού προσδιορισμού, ταξικού διαχωρισμού, οχύρωσης μέσα στην ομάδα απέναντι στους «άλλους».

Γίνεται όργανο επιβολής απόψεων, επίδειξης της πολιτισμικής, πολιτικής και πολιτισμικής ταυτότητας, διαμάχης των απανταχού αιωνίως συντηρητικών και αενάως προοδευτικών δυνάμεων

Έχουμε άραγε τη δυνατότητα να το αλλάξουμε αυτό?
Που είναι ο ταξικός διαχωρισμός πλέον ?
Και στα βόρεια προάστεια και στο Πέραμα οι πιτσιρικάδες τα ίδια λένε , εδώ έκοψε ο Χατζηνικολάου
την καθαρεύουσα τι να λέμε τώρα ?
Τα πάντα έγιναν μια ευθεία κι εμείς ακόμα θεωρητικολογούμε .
Όχι πως είναι άσχημο αυτό βέβαια , αρκεί να έχει χρόνο κανείς για να θεωρητικολογεί .
Τεςπα ας απαντήσω και στο τελευταίο ερώτημα σου ..

Έχει ήδη αλλάξει , όλα έχουν αλλάξει με ταχύτητα φωτός και ενόσω εμείς ποστάρουμε ... νέες λέξεις
φράσεις , τάσεις έχουν δημιουργηθεί .
Δεν κακό , άλλωστε πλέον τα πάντα είναι απλά και εύκολα αρκεί να ομιλείς την μαλλιαρήν αγγλικήν και να ξέρεις
την χρησιμότηταν της λέξεως φακ , γακ , μακ , σακ , κλπ .
Ευτυχώς εις τοιαύτην παγκοσμιοποιημένην διάλεκτον επροσφέραμεν και ημείς το κατιτίς μας
την πλέον συμπυκνωμένην και ποικιλοτροπως χρησιμοποιούμενην λέξην εις όλα τα μήκη και πλάτη της
υφηλίου την λέξην με τα τρία άλφα και δεν αναφέρομαι φυσικά εις το Καράκας .


* geia , paw n paixw wowwwwww r sy *

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη Γίδι
H Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,605 μηνύματα.

H Γίδι υπό τις διαταγές της Μπριάμ έγραψε στις 13:21, 09-09-10:

#3
Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τα «Ευαγγελικά»?
Τί είναι αυτό?
Τα επεισόδια που έγιναν στην Αθήνα του 1901 και μάλιστα με νεκρούς επειδή σε μια εφημερίδα δημοσιεύθηκαν αποσπάσματα των Ευαγγελίων στη δημοτική.
Εντάξει, σήμερα στην Ελλάδα μιλάμε την ίδια γλώσσα, τη δημοτική, δεν αποκαλούμε «μαλλιαρούς» όσους δεν χρησιμοποιούν την καθαρεύουσα για να αγοράσουν ψωμί στο φούρνο, δε γινόμαστε μάρτυρες σπαρταριστών συμβάντων μεταξύ δασκάλων και λοιπών «γραμματιζούμενων» και ανθρώπων που δεν «τα πήραν τα γράμματα» στη ζωή τους.

Κάποτε όμως η γλώσσα που μιλούσε κάποιος, η γλώσσα που γνώριζε να εκφραστεί προφορικά και γραπτά ήταν σημάδι κοινωνικής τάξης, τοποθέτησης, πολλές φορές καθοριστικό για το μέλλον του.

Λίγο αργότερα από το 1900 και την ημετέραν εμφύλιον σύρραξιν μεταξύ δημοτικιστών και καθαρολόγων, είδαμε ανθρώπους να καθορίζουν την κοινωνική τους ένταξη και εξέλιξη με βάση τη γλώσσα που μιλούσαν, ισχυρό παράδειγμα το γεγονός ότι για τους Ινδούς την εποχή της κυριαρχίας της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και τους αφρικανούς των γαλλικών και λοιπών αποικιών η γνώση και η εκπαίδευση στη γλώσσα του αφέντη αποτελούσε εισιτήριο για μια καλύτερη ζωή και κάποτε την απώλεια της ιδιαίτερης εθνικής ταυτότητας, μια μισή αλλοτρίωση, ένα διαρκές μετέωρο βήμα ανάμεσα σε 2 ζωές…

Σήμερα? Τα άκρα, δίπλα μας. Τρεις γλώσσες μιλιούνται στην Ελβετία, όλα τα προϊόντα γράφουν όλα τα στοιχεία τους στις ετικέτες στα γαλλικά, τα γερμανικά και τα ιταλικά και η χώρα και ο λαός λειτουργούν ομαλά. Παραδίπλα, στο Βέλγιο, η αντιπαλότητα μεταξύ Φλαμανδών και Βαλλόνων με μοναδικό διαχωριστικό στοιχείο τη γλώσσα, απειλεί την ίδια την ενότητα ενός κράτους στο οποίο οι μικρές καθημερινές πράξεις αποστροφής για τον «άλλο» αποκτούν μάλλον επικίνδυνη συχνότητα.

Το συμπέρασμα?

Η γλώσσα, το θαυμαστό αυτό στοιχείο εξέλιξης και πολιτισμού, δεν χρησιμεύει μόνο στην επικοινωνία…

Γίνεται εργαλείο κοινωνικού προσδιορισμού, ταξικού διαχωρισμού, οχύρωσης μέσα στην ομάδα απέναντι στους «άλλους».

Γίνεται όργανο επιβολής απόψεων, επίδειξης της πολιτισμικής, πολιτικής και πολιτισμικής ταυτότητας, διαμάχης των απανταχού αιωνίως συντηρητικών και αενάως προοδευτικών δυνάμεων

Έχουμε άραγε τη δυνατότητα να το αλλάξουμε αυτό?

Το ότι η Ελβετία διατηρεί τη συνοχή της και την "ελβετικότητά" της δεν οφείλεται σε κάποιο μαγικό ελιξήριο. Κατ'αρχήν, τα χάσματα νοοτροπίας, συμπεριφοράς, αλλά και η ... συμπάθεια μεταξύ τους, είναι εμφανή και σημαντικά. Τώρα, αν η χώρα διατηρεί μία ομοιογένεια, οφείλεται σε μία πληθώρα παραγόντων, όπως ο πατριωτισμός τους και η γεωγραφική τους θέση, στο κέντρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μία ένωση στην οποία αντιστέκονται σθεναρά.
Όσο για το Βέλγιο, πράγματι το γλωσσικό ζήτημα έχει φέρει τους Φλαμανδούς πολλές φορές στα όρια της εξέγερσης, όπως άλλωστε και τους γαλλόφωννους Καναδούς. Αλλά είναι ειρωνικό το ότι οι Βρυξέλλες, μία δίγλωσση περιοχή, έχει επιλεγεί ως κέντρο της Ε.Ε., και τελικά έγινε πόλος των γαλλόφωνων.

Προσωπικά, θα διαμόρφωνα το ερώτημα ως "δεδομένου του γλωσσικού χάσματος σε μία περιοχή, ποιοι είναι οι μηχανισμοί (δηλαδή οι αφορμές), που οδηγούν σε ρήξη ή τεταμένες καταστάσεις... ή τις αποτρέπουν και δημιουργούν ενότητα"...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Δεσμώτης

Αποκλεισμένος χρήστης

Το avatar του χρήστη Δεσμώτης
Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 3,564 μηνύματα.

O Δεσμώτης έγραψε στις 06:08, 30-09-10:

#4
@ Μελιω:

Ωραια και σπαρταριστα τα λες, τα λιθρινια σας ζηλευουν κι ο ντυλαν τομας
ισως να 'χε υποψιν του το μελι σου στο "the wordy shapes of women"...

..αλλα


αν η ελληνικη γλωσσα κινδυνευει απο τα greeklish του 18χρονου καιγομενου απο wow, pes, mhles
σημαινει πως δεν αξιζει να ζησει...δεν το καταλαβαινετε;


Φυσικα το ιδιο και για υπερκαταναλωτες της αγγλικης, τους θιασωτες της ατονικης και τους
μιγαδογλωσσους (με ορους σαν απιστεφταμπλ, φανταστικαουα) η νεολογισμους οπως τζαμαουα
καρακαταμπερδουα κι αλλα που δε μπορω να σκεφθω τωρα γιατι τυχαινει να ειμαι θιασωτρια
της μαξιλαρικης


ας κουλαρουμε


ουτε μαλλιαροι ηταν οσοι παγαιναν για ψωμι ζητοντας το χωρις περισπωμενες και δασειες
ουτε οσοι γραφουν στο σημερα greeklish και μαλιστα με συντμησεις
(που το θες το διπλωμα της μαντικης)
παει να πει οτι δε ξερουν την ορθη γραφη
η πολυ περισσοτερο οτι η γλωσσα οδευει σε γενικευμενο χαμο.

ειναι βλεπετε κι αυτη η καταραμενη τεχνολογια που σε χρεωνει αναλογως των χαρακτηρων
(και δεν εννοω των διαθεσεων αλλα τον αριθμο γραμματων).

Θελω να πω με εχω πιασει κι εμενα την αχρεια να γραφω συχνα "τπτ"...
...γιατι πιανεται για 2ο μνμ!!!! (νατο παλι!)

χιχι



αλλες χρησεις της γλωσσας
ενα μυτερο υγραντικο light pen για κινητα παλαιας
γενιας (σκεφτομαι ηδη εφαρμογες: i-pussy :p)


ερρωσθε αρρωσθε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Γιώργος

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη Γιώργος
Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,986 μηνύματα.

O Γιώργος Je veux aller au bout de mes fantasmes έγραψε στις 23:33, 30-08-11:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Γίδι
Το ότι η Ελβετία διατηρεί τη συνοχή της και την "ελβετικότητά" της δεν οφείλεται σε κάποιο μαγικό ελιξήριο. Κατ'αρχήν, τα χάσματα νοοτροπίας, συμπεριφοράς, αλλά και η ... συμπάθεια μεταξύ τους, είναι εμφανή και σημαντικά. Τώρα, αν η χώρα διατηρεί μία ομοιογένεια, οφείλεται σε μία πληθώρα παραγόντων, όπως ο πατριωτισμός τους και η γεωγραφική τους θέση, στο κέντρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μία ένωση στην οποία αντιστέκονται σθεναρά.
Ουσιαστικά έχουν μια διαφορά σε σχέση με τους άλλους λαούς. Στην Ελβετία δεν τους συνδέει το "είμαστε ένας λαός με κοινή γλώσσα και κοινά έθιμα" που έχουν οι άλλοι λαοί. Αντίθετα, είναι η ... συμμαχία των Άλπεων. Τα πάλαι-πότε αυτόνομα κράτη (καντόνια), με διαφορετική έκταση και διαφορετικούς πληθυσμούς, συμμάχησαν για να αντισταθούν στον κοινό εχθρό. Κατά τα άλλα, ακόμα και διαφορετικό νόμισμα είχαν, πχ φράγκο του Vaud, φράγκο της Βασιλείας, etc, μέχρι το 1850 που ενώθηκαν κάτω από ένα κοινό νόμισμα.

Γενικά είναι ανεξάρτητοι και διαφορετικοί, αλλά αν δείτε πώς πανηγυρίζουν την εθνική τους εορτή, την 1η Αυγούστου, θα τρελαθείτε. Βγαίνουν με σημαίες, πυροτεχνήματα, χορούς, πανηγύρια. Αν κρίνεις ένα λαό από το πώς γιορτάζει την εθνική του εορτή, τότε εμείς είμαστε ΠΟΛΥ πίσω απ' τους Ελβετούς.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DreamsRevenge

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη DreamsRevenge
H DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,241 μηνύματα.

H DreamsRevenge sans toit, ni loi έγραψε στις 17:53, 23-02-12:

#6
Αρχική Δημοσίευση από diotima
Εσύ με το πολυτονικό σύστημα μιλάς για τα παγανιστικά έθιμα των αρχαίων ελλήνων που έγραφαν......πολυτονικά;;;
Τι αυτοακύρωση ήταν αυτή;
Από τη μία αρχαιολάγνος και απο την αλλη πολέμιος;;

Η αρχαία ελληνική γραφή ήταν κεφαλαιογράμματη και χωρίς τόνους ή πνεύματα.

Τα τονικά σύμβολα εμφανίστηκαν κατά τους ελληνιστικούς χρόνους όταν
μετά τις κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου η προφορά της γλώσσας έχει απομακρυνθεί από αυτή της κλασικής περιόδου (5ος και 4ος αι. π.Χ.) σε βαθμό ώστε να κρίνεται απαραίτητο να συνταχθούν βοηθήματα για την ανάγνωση των αρχαίων κειμένων.


Περισσότερα εδώ

(κι έτσι είμαστε και οι δυο εκτός θέματος)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Πατρεύς : 01-03-12 στις 00:18. Αιτία: Μεταφορά από το θέμα «Ματαιώθηκε καρναβάλι μετά από εγκύκλιο Μητροπολίτη»
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Ψαραδέλλη

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη Ψαραδέλλη
H Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,674 μηνύματα.

H Ψαραδέλλη έγραψε στις 18:08, 23-02-12:

#7
Αρχική Δημοσίευση από DreamsRevenge
Η αρχαία ελληνική γραφή ήταν κεφαλαιογράμματη και χωρίς τόνους ή πνεύματα.

Τα τονικά σύμβολα εμφανίστηκαν κατά τους ελληνιστικούς χρόνους όταν

Περισσότερα εδώ

(κι έτσι είμαστε και οι δυο εκτός θέματος)
DreamsRevenge ενταξει εχεις δικιο σε αυτο. Αλλα αν το δεις χοντρικα ,αυτος ο τροπος γραφης παραπεμπει στα αρχαια ελληνικα... και τεσπα σε καποιον που ειναι νοσταλγος αυτης της γλωσσας και γενικα του ολου αυτου πακετου .Καλυτερα να μη στεκομαστε σε τετοιες λεπτομερειες (που δεν ειναι λεπτομερειες , για καποιον που ειναι φιλος της ελληνικης γλωσσας) απλα η Diotima αλλο μηνυμα ηθελε να περασει . Αλλωστε νομιζω το παραδεχεται και ο ιδιος ο Πατρευς οτι ειναι λατρης του αρχαιου ελληνικου πολιτισμου (Πατρευς αν κανω λαθος διορθωσε με) οποτε δεν νοειται καποια στοιχεια του να τα κρατας ως "βαρια κληρονομια" και αλλα να τα πετας και να τα θεωρεις σκουπιδια αναλογα το πώς σε συμφερει...Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητη...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Πατρεύς : 01-03-12 στις 00:18. Αιτία: Μεταφορά από το θέμα «Ματαιώθηκε καρναβάλι μετά από εγκύκλιο Μητροπολίτη»
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους