Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,100 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,181 μηνύματα σε 74,655 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Χημική δίαιτα

swamps

Πολύ δραστήριο μέλος

Το avatar του χρήστη swamps
H swamps αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 534 μηνύματα.

H swamps έγραψε στις 17:13, 08-06-09:

#51
και για το ξιδι το εχω ακουσει αυτο...
εχω ακουσει ομως πως ειναι και επικινδυνο να σου τρυπησει το στομαχι και να πεθανεις αν πινεις μια κουταλια ξυδι ή λεμονι καθε μερα... ισχυει?
Κοίτα το ξύδι και το λεμονι έχουν οξύ και θέλει λίγο προσοχή, δεν πρέπει με άδειο στομάχι να τα καταναλώνεις.Δεν νομίζω να ισχύει οτι τρυπάει το στομαχι με μια κουταλιά ξυδι η λεμόνι, διότι αν ήταν έτσι κανένας δεν θα έβαζε ξύδι η λεμόνι στην σαλάτα και σίγουρα κάποιοι θα βάζουν παραπάνω απο μια κουταλιά!Μην ξεχνάς οτι και το στομάχι μας έχει υδροχλωρικό οξύ και όταν είμαστε νηστικοί αυτό ριμάζει το στομάχι, για αυτό πρέπει να τρώμε πάντα κάτι το πρωί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη swamps : 08-06-09 στις 23:35.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

swamps

Πολύ δραστήριο μέλος

Το avatar του χρήστη swamps
H swamps αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 534 μηνύματα.

H swamps έγραψε στις 18:05, 08-06-09:

#52
Υπάρχουν μαγικές δίαιτες και τρόφιμα με ειδικές ιδιότητες που να προκαλούν απώλεια βάρους;


Η απάντηση είναι αρνητική. Είναι καλό να απολαμβάνει κανείς όλα τα τρόφιμα, να έχει ευελιξία στη διατροφή του, να μπορεί να προσαρμόζεται στις διάφορες συνθήκες που απαιτεί η σύγχρονη ζωή. Και κυρίως να αυξάνει την ενεργητικότητά του, τη σωματική του δραστηριότητα με οτιδήποτε μπορεί να συμβάλει σ' αυτό. Οι γενικές οδηγίες είναι να σιτίζεται ο καθένας μας με ποικιλία τροφίμων. Να τρώει οπωσδήποτε πέντε μερίδες φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα, να περιορίσει τα τρόφιμα με ζάχαρη και πολύ λίπος και να έχει κάποια σωματική δραστηριότητα τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα.





Η συμβολή των παρεμβάσεων στον τρόπο ζωής (σωματική δραστηριότητα, δίαιτα) είναι σημαντική τόσο για την πρόληψη (πρωτογενή και δευτερογενή) όσο και για τη θεραπεία της παχυσαρκίας. Η παρέμβασή μας σε επίπεδο πρόληψης αφορά συνήθως απλές και πρακτικές οδηγίες για σωστή διατροφή και αύξηση της σωματικής δραστηριότητας. Οι διατροφικές οδηγίες για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας είναι πιο συγκεκριμένες, αναλυτικές και εξατομικευμένες, βασίζονται δε πάντα σε αρχές που αναλύονται στη συνέχεια.

Βασικές αρχές διαιτητικής παρέμβασης

**Ρεαλιστικοί στόχοι. Η απώλεια σωματικού βάρους της τάξεως του 5-10% του αρχικού βάρους είναι εφικτή και θα πρέπει να αποτελεί τον αρχικό μας στόχο, στις περισσότερες περιπτώσεις. Μια τέτοια απώλεια βάρους συνοδεύεται από ευεργετικά μεταβολικά αποτελέσματα: βελτιώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη, που υπάρχει ως αιτιολογικό υπόστρωμα του μεταβολικού συνδρόμου, και επιτυγχάνει σημαντική βελτίωση των τιμών του σακχάρου, των λιπιδίων και της αρτηριακής πίεσης. Ετσι, η απώλεια 10% του αρχικού σωματικού βάρους συνοδεύεται από μείωση μεγαλύτερη του 20% της ολικής θνητότητας, μείωση των θανάτων από κακοήθειες που σχετίζονται με την παχυσαρκία, μείωση της αρτηριακής πίεσης (κατά 10mmHg της συστολικής και κατά 20mmHg της διαστολικής Α.Π.), μείωση του σακχάρου νηστείας των διαβητικών ατόμων κατά 50%, ενώ επιφέρει μείωση της ολικής χοληστερόλης (10%), της LDL (15%) και των τριγλυκεριδίων (30%), αυξάνοντας ταυτόχρονα την HDL (8%).

Η απώλεια αυτή σχεδιάζεται για τους πρώτους 6 μήνες της δίαιτας. Μετά το διάστημα αυτό, τα περισσότερα άτομα διανύουν περίοδο που δεν επιτυγχάνεται περαιτέρω απώλεια βάρους και η οποία χαρακτηρίζεται από προσπάθεια διατήρησης της απώλειας η οποία έχει επιτευχθεί και μείωσης της επανάκτησης σωματικού βάρους. Η απώλεια βάρους πρέπει να είναι σχετικά αργή και σταδιακή, και αυτό επιτυγχάνεται με ολιγοθερμιδική δίαιτα.

**Προσπάθεια αλλαγής διατροφικής συμπεριφοράς. Είναι ιδιαίτερα σημαντική η τροποποίηση της διαιτητικής συμπεριφοράς των παχύσαρκων ατόμων, κυρίως όσον αφορά τη διατήρηση μακροπρόθεσμα της απώλειας του σωματικού βάρους που θα επιτευχθεί. Τα άτομα αυτά καταναλώνουν συνήθως τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά (ενεργειακά «πυκνές» τροφές), ενώ είναι επιρρεπή σε κατανάλωση τροφίμων- λιχουδιών στα ενδιάμεσα των κυρίων γευμάτων. Η μεταβολή τέτοιου είδους διαιτητικών επιλογών και συμπεριφορών συντελεί στην αποφυγή της υποτροπής, που δυστυχώς είναι ο κανόνας.

**Μακροχρόνια υποστήριξη-παρακολούθηση. Η επιτυχία της διατροφικής παρέμβασης καθώς και των αλλαγών στον τρόπο ζωής (αύξηση της σωματικής δραστηριότητας) απαιτεί μακρόχρονη υποστήριξη και παρακολούθηση του ασθενούς. Είναι γνωστό άλλωστε ότι τα άτομα που υπήρξαν στο παρελθόν παχύσαρκα έχουν πολλές πιθανότητες να αυξήσουν ξανά το σωματικό τους βάρος μετά την αρχική, βραχυχρόνια οξεία απώλεια βάρους.

Υπάρχουν αρκετές άλλες δίαιτες (μερικές μάλιστα ιδιαίτερα δημοφιλείς) οι οποίες χρησιμοποιούνται για την επίτευξη απώλειας βάρους. Οι κυριότερες από αυτές περιγράφονται βραχέως πιο κάτω (συχνά μερικές από αυτές αναφέρονται στη διεθνή βιβλιογραφία ως fad diets και αποδίδονται στην ελληνική ως δίαιτες -αστραπή ή ως χημικές δίαιτες).





ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 27/02/2007
Βρήκα αυτό το άρθρο, θα ψάξω όμως και άλλα κάποια άλλη φορά.
Η γνώμη μου είναι να τρως απο όλα σε λογικές ποσότητες και όχι τα ίδια και τα ίδια και ίδια ακριβώς ποσότητα θερμίδων, διότι έτσι θα κουράσεις τον οργανισμό σου και θα πέσεις με τα μούτρα μια μέρα σε αυτά που στερήθηκες και θα πάρεις όχι αυτά που έχασες αλλά και παραπάνω!Το πρόβλημα δεν είναι αυτά που τρώμε αλλα οι τεράστιες ποσότητες που καταναλώνουμε και η έλλειψη άσκησης.Λεμόνι, ξύδι, grapefruit, μήλα αλλα και άλλα φρούτα ΔΕΝ θα τα τρως νηστικη, διότι έχουν οξέα και θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα στο στομάχι.Καλό θα ήταν να τρως την σαλάτα πριν το κυρίως πιάτο,διότι έτσι φουσκώνεις.Κανε μια επίσκεψη σε ενα διατροφολόγο βρε παιδακι μου!Άλλωστε πρέπει να κάνεις και εξετάσεις αίματος να δει μήπως οφείλεται και αλλού το βάρος σου.
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=27.02.200...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη swamps : 08-06-09 στις 18:07. Αιτία: ..........
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους