×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,852 μέλη και 2,411,466 μηνύματα σε 75,079 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 375 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Επεξεργασία Εικόνας: Υπέρ ή Κατά;

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 20:56, 11-10-10:

#1
α) είμαι εθισμένη στο Photoshop
μην πειραζετε τις φωτο σας παιδια..ειναι εγκλημα..

να τις δειχνετε αυθεντικες..ρεαλιστικες..



Σημ. Editor:
Το παρόν θέμα προήλθε από διάσπαση του θέματος: "Φωτογραφίες που τραβήξαμε"
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Isiliel : 14-10-10 στις 08:07. Αιτία: Σημείωση
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Noisette (Φωτεινός Θάλαμος)

Επιφανές Μέλος

H Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης . Έχει γράψει 2,634 μηνύματα.

H Noisette Love is our resistance. έγραψε: στις 21:43, 11-10-10:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
μην πειραζετε τις φωτο σας παιδια..ειναι εγκλημα..

να τις δειχνετε αυθεντικες..ρεαλιστικες..
Δεν υπάρχουν ρεαλιστικές φωτογραφίες. Δεν υπάρχουν αντικειμενικές φωτογραφίες. Πάντα υπάρχει τόσο η ματιά του φωτογράφου όσο και το πλαίσιο που τις καθορίζει...
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 21:54, 11-10-10:

#3
υπαρχει το φως που αποτυπωθηκε στη μηχανη...

και ειμαι κατα του φοτοσοπ σε αυτο..

απο το πολυ φοτοσοπ ξεχασαμε την πραγματικη αξια του φωτογραφου και το ταλεντο..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Noisette (Φωτεινός Θάλαμος)

Επιφανές Μέλος

H Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης . Έχει γράψει 2,634 μηνύματα.

H Noisette Love is our resistance. έγραψε: στις 22:03, 11-10-10:

#4
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
υπαρχει το φως που αποτυπωθηκε στη μηχανη...

και ειμαι κατα του φοτοσοπ σε αυτο..

απο το πολυ φοτοσοπ ξεχασαμε την πραγματικη αξια του φωτογραφου και το ταλεντο..
Το "φοτοσοπ" , όπως έχει καθιερωθεί να λέγεται, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται τόσο κακό! Γιατί είναι κακό ένας άνθρωπος να αποζητά το καλύτερο για την φωτογραφία του;
Γιατί θεωρείται ότι το "φοτοσοπ" επεμβαίνει αρνητικά στην έκφραση του φωτογράφου;

Παλαιότερα Άγγελε με την αναλογική φωτογραφία πιστεύεις πως στον σκοτεινό θάλαμο οι φωτογράφοι δεν επενέβαιναν στις φωτογραφίες τους αποζητώντας να αποδόσουν την φωτογραφία που είχαν στο μυαλό τους; Το "φοτοσοπ" είναι ο ψηφιακός σκοτεινός θάλαμος! Accept it!
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 22:53, 11-10-10:

#5
Γιατί είναι κακό ένας άνθρωπος να αποζητά το καλύτερο για την φωτογραφία του;
καλυτερο συμφωνα με ποιον?

οταν ολα τα κανουμε υποκειμενικα,,,χανουμε την πραγματικοτητα και τη φυσικη ομορφια..

κοινως βλεπω πολλες φωτο τα τελευταια χρονια και εδω και αλλου τονισμενες και να φαινονται ψευτικα ομορφες,,ετσι απλα..σαν τις βαμμενες γυναικες..

εντονες αντιθεσεις,,ψευτια πολυ,,αναπολω την απλοτητα και το ρεαλισμο..
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 5,253 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε: στις 00:34, 12-10-10:

#6
Αν μια φωτογραφία είναι χάλια, το Photoshop δεν μπορεί να την κάνει καλή. Μια καλή φωτογραφία μπορεί μόνο να την κάνει λίγο καλύτερη, όχι αριστούργημα. Παρεκτός κι αν μιλάμε για αλλαγές κεφαλιών ή τρελό αδυνάτισμα ή άσπρισμα δοντιών, στις περισσότερες φωτογραφίες δεν έχει νόημα να επέμβεις πολύ. Οι αριστουργηματικές φώτο άλλωστε θέλουν λίγα πράγματα (όσα έκαναν κι οι φωτογράφοι παλιά στους σκοτεινούς θαλάμους δηλαδή).
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

rascal_gd (Call me Joe!!)

Περιβόητο Μέλος

Ο Call me Joe!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.

O rascal_gd is Full of Shit!!! έγραψε: στις 01:17, 12-10-10:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Μάρω
Γιατί θεωρείται ότι το "φοτοσοπ" επεμβαίνει αρνητικά στην έκφραση του φωτογράφου;
Ειναι μερικοι που του βγαζουν τα ματακια..
Αρχική Δημοσίευση από Μάρω
Παλαιότερα Άγγελε με την αναλογική φωτογραφία πιστεύεις πως στον σκοτεινό θάλαμο οι φωτογράφοι δεν επενέβαιναν στις φωτογραφίες τους αποζητώντας να αποδόσουν την φωτογραφία που είχαν στο μυαλό τους; Το "φοτοσοπ" είναι ο ψηφιακός σκοτεινός θάλαμος! Accept it!
Και εχεις απολυτο δικιο!
Παλια το μονταζ ηταν χειρονακτιο, τωρα ειναι ψηφιακο. Το contrast που υπαρχει σαν επιλογη και ολες οι βασικες μετατροπες του φωτοσοπ στηριζονται στο παλιο παραδοσιακο μονταζ. Παραπανω δεν ξερω να σου πω(Αγγελε) γιατι δεν εχω μπει σε σκοτεινο θαλαμο αλλα αφηνοντας την φωτο στο νερο για περισσοτερη ωρα και κατι τετοια τρικς αλλαζε και τονικα το αποτελεσμα της φωτογραφιας.


Επισης αυτη εδω η φωτο φιλε μου δεν χρειαζεται την παραμικρη επεξεργασια!! Το θεμα ειναι αφου εχεις απεικονισει κατι τοσο τελεια στο φακο σου αν ειναι αναγκη ή ειναι λιγο υπερβολη να την επεξεργαστεις. Η αυθεντικη θα ειχε το ενδιαφερον της.

Υγ καγιρα η ταμπελα με το "chania rooms" ΤΑ ΣΠΑΕΙ!! Θα σε συχγωρουσα ακομα κι δεν υπηρχε και την εβαζες με μονταζ. Να μη μιλησω για το καραβι στο βαθος..

Τι (μαγικη)φωτογραφικη εχεις;;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 5,253 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε: στις 02:11, 12-10-10:

#8
Nikon D90 έχω Ρασκαλάκο. Σε αυτή τη φώτο μόνο την φωτεινότητα και το κοντράστ πείραξα.. Και της άλλαξα λίγο το κάδρο. Ιδού η αυθεντική:
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  _DSC0159.jpg
Εμφανίσεις:  118
Μέγεθος:  223,9 KB  
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 09:36, 12-10-10:

#9
φαινεται το πειραγμα στις φωτο σου kajira..εχουν μια ψευτικη αντιθεση λαμψη καθαροτητα...(προτιμω την αυθεντικη.-μου φαινεται πιο φυσικη). οι δικες μου παραπανω πχ ειναι απειραχτες,,προχειρες,,και δεν θα ηθελα ποτέ να τις πειραξω..

βαζε και απειραχτες καλυτερα,,ισως να αρεσουν περισσοτερο..

εγω θελω τη φωτο να βγαινει οπως βλεπουν τα ματια μου,,αυτος ειναι ρεαλισμος..

δυστυχως ειμαστε στην εποχη του πειραγματος..
ειμαστε εθισμενοι στο πειραγμα,,απο τις φωτο,,μεχρι τα μουτρα μας..

καποτε ομως πρεπει να δουμε την αληθεια ,αμασκαρευτη

εκει ειναι αλλωστε το ταλεντο του φωτογραφου,,να βρισκει το σωτο τοπο και χρονο να τραβαει φωτο,και οχι να τα καλυπτει μετα με τα εφε υπολογιστη..(αλλιως αυτο μπορει να το κανει και ενα προγραμματιστης,ή ζωγραφος)


οι παλαιοτερες φωτο εμοιαζαν πιο ρεαλιστικες,,οι σημερινες ψευτηναν.



Nikon D90
πανακριβη μηχανη...800 ευρω ειδα..

η δικια μου που τραβηξα ειναι μια φτηνοτατη nikon coolpix..
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Άγγελος : 12-10-10 στις 09:51.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 10:19, 12-10-10:

#10
αυτη με το φιλμ φαινεται ρεαλιστικη..

το φιλμ εχει ακομα και τωρα συχνα καλυτερη ποιοτητακαι ρεαλισμο απο τις ψηφιακες..
γιαυτο αργησαν αλλωστε οι επαγγελματιες να παρουν ψηφιακες..
αλλα τωρα ισορροπησαν νομιζω..


τι λετε?να γραφουμε αν οι φωτο ειναι πειραγμενες ή οχι?
εγω λεω ναι..
αφου δεν ειναι κακο,,να το γραφουμε..για να συγκρινουμε..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

QsLv

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο QsLv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 554 μηνύματα.

O QsLv σε ύφεση έγραψε: στις 10:25, 12-10-10:

#11
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
το φιλμ εχει ακομα και τωρα συχνα καλυτερη ποιοτητακαι ρεαλισμο απο τις ψηφιακες..
Δεν ξέρω ακριβώς αν πρόκειται για 'ρεαλισμό', μου φαίνεται περισσότερο για 'αμεσότητα' αλλά ναι, όταν βγάζω και όταν βλέπω φωτογραφίες το φιλμ και την αναλογικότητα την αγαπώ περισσότερο.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Liakouras

Δραστήριο Μέλος

Ο Liakouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 370 μηνύματα.

O Liakouras έγραψε: στις 12:58, 12-10-10:

#12
Παιδιά παρακάτω παραθέτω ένα εξαιρετικό άρθρο που μιλάει και για το θέμα που συζητάτε.
Φωτογραφία Τοπίου: Βλέποντας φωτογραφικά | Κωνσταντίνος Βασιλάκης

Η φωτογραφία έχει και την "μορφη" τέχνης. Όταν λοιπόν φωτογραφίζεις με καλλιτεχνικές προθέσεις όπως οι περισσότεροι μας εδώ, ασχέτος του αποτελέσματος, μιλάω για τις προθέσης, το θέμα είναι να εκφραστούμε, να περάσουμε αισθήματα, συναισθήματα και προβληματισμούς. Εκεί η φωτογραφία παύει να λειτουργεί ως μια αναπαράσταση της πραγματικότητας και δεν πρέπει να την βλέπουμε έτσι. Λοιπόν ο κάθε δημιουργός όπως και σε κάθε τέχνη είναι ελεύθερος να μας κάνει την κάλυτερη φωτογραφική πρόταση που θέλει με όποιο τρόπο θέλει. Δεν είναι αναγκασμένος να μένει σε πλαίσια.
Επίσης συμφωνώ απόλυτα πως το photoshop είναι ο νέος σκοτεινός θάλαμος και ο καθένας μπορεί να χειριστεί τις δυνατότητες που του δίνει για να πάρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Τέλος όμως προσθέτω μια φράση του Μάνου Λυκάκη. "Η καλύτερη επεξεργασία είναι αυτή που δεν γίνεται αντιληπτη"
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 13:15, 12-10-10:

#13
Τέλος όμως προσθέτω μια φράση του Μάνου Λυκάκη. "Η καλύτερη επεξεργασία είναι αυτή που δεν γίνεται αντιληπτη"
συμφωνω..


σε ολα ομως υπαρχει ενα οριο..
αλλα να γινει ουσιαστικα ο φωτογραφος(που ουσιαστικα ειναι απεικονιστης της πραγματικοτητας)ζωγραφος?
μηπως ετσι χανει την ουσια του?ας γινει καλλιτεχνης γραφικων υπολογιστων τοτε..
αλλα οχι φωτογραφος


οι μεγαλυτεροι φωτογραφοι ηταν αυτοι που επαιρναν καλες ληψεις σε τοπο και χρονο..οχι αυτοι που εκαναν την καλυτερη επεξργασια..

αν αποσυνδεσουμε τη φωτογραφια απο την πραγματικοτητα,,τοτε την κανουμε ψηφιακη ζωγραφικη,,καλη ,αλλα αλλη τεχνη..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Liakouras

Δραστήριο Μέλος

Ο Liakouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 370 μηνύματα.

O Liakouras έγραψε: στις 13:37, 12-10-10:

#14
Αρχικά σαφώς "καταδικάζω" φωτογραφικά τις άσκοπες υπερβολές στην επεξεργασία. Όμως:
Το να κάνω μια καλή μετατροπή σε α/μ, να πειράξω τα χρώματα, το κόντραστ, την τονικότητα, νά αλλάξω το κάδρο με κάποιο κροπ κλπ. όταν γίνονται σκόπιμα, συνειδητά και με σχέδιο να καταλήξω σ΄ένα φωτογραφικό αποτέλεσμα το οποίο με εκφράζει καλύτερα το επικροτώ. Άλλωστε με αυτές τις αλλάγες πειράζω ειδικά για ένα "παιδεμένο" μάτι τις λεπτομέρειες. Τα βασικά όπως η σύνθεση, η αποφασιστική-κατάλληλη στιγμή, το καδράρισμα , η προοπτικη κλπ δεν αλλάζουν με καμία επεξεργασία.
Επίσης απλά αναφέρω πως ένας απο τους μεγαλύτερους φωτογράφους τοπίου και γενικότερα φωτογράφους ο Ansel Adams εφαρμόζοντας το τονικό σύστημα του δλδ με χοντρή επεξεργασία δημιούργησε εξαιρετικά τοπία που ουδεμία σχέση θα είχαν αν δεν είχε κάνει όλη αυτή την επεξεργασία.
Επιπλέον είναι αρκετά λανθασμένο να νομίζεις πως η φωτογραφία σου δίχνεί την πραγματικότητα. Απλά την χρησιμοποιεί όπως και όλες οι τέχνες. Για να καταλάβεις χωρίς καμία επεξεργασία και μόνο με την σύνθεση και το καδράρισμα μου μπορώ να σου δώσω δύο εντελώς διαφορετικές φωτογραφίες του ίδιου γεγονότος...ο φωτογράφος την στιγμή που κάνει το κλικ με τις επιλογές γωνίας, συνθεσης καδραρίσματος επιλέγει τι συναισθήματα και προβληματισμούς θα σου γεννήσει ανεξάρτητα αυτών που θα σου δημιουργούσε η πραγματική εικόνα που βλέπει κ απαθανατίζει...απλά την χρησιμοποιεί.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

D_G (Δημήτρης)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,715 μηνύματα.

O D_G έγραψε: στις 17:08, 12-10-10:

#15
Υπάρχει διαφορά από επεξεργασία σε επεξεργασία.

Ακόμα και όταν μια μηχανή τραβάει σε jpeg, κάνει η ίδια μια επεξεργασία, στο να δώσει οξύτητα ή να διοθρώσει τον θόρυβο, αν έχεις βάλει ρυθμίσεις π.χ. τοπίου, πορτρέτου κλπ σε μία compact (αν και έχουν και μερικές dslr), υπόκειται σε κάποια επεξεργασία στα χρώματα και στην οξύτητα η φωτογραφία.

Προσωπικά, χρησιμοποιώ συνήθως (όχι πάντα) επεξεργασία, ποτέ μου όμως δεν έχω αλλάξει κάποια φωτογραφία, την αφήνω όπως την τράβηξα, και διορθώνω το κοντράστ, τον φωτισμό, αν υπάρχει ψηφιακός θόρυβος, αν συμβεί να μου βγει σε κλίση ο ορίζοντας σε ένα τοπίο στο να τον διορθώσω, διόρθωση οξύτητας, και αν χρειαστεί να κάνω ένα μικρό κροπάρισμα, είμαι βέβαια αντίθετος στο να κάνω αγνώριστη μία φωτογραφία, προσωπικά δεν επεμβαίνω περισσότερο από αυτά που ανέφερα.

Απαντώ λοιπόν, ναι στην επεξεργασία, αλλά μόνο μέχρι εκεί που χρειάζεται.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Noisette (Φωτεινός Θάλαμος)

Επιφανές Μέλος

H Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης . Έχει γράψει 2,634 μηνύματα.

H Noisette Love is our resistance. έγραψε: στις 22:11, 12-10-10:

#16
Αρχική Δημοσίευση από rascal_gd
Ειναι μερικοι που του βγαζουν τα ματακια..
Ναι φυσικά και υπάρχουν...αλλά αυτό υπόκειται σε θέματα προσωπικής αισθητικής και έκφρασης!


Αρχικά σαφώς "καταδικάζω" φωτογραφικά τις άσκοπες υπερβολές στην επεξεργασία. Όμως:
Το να κάνω μια καλή μετατροπή σε α/μ, να πειράξω τα χρώματα, το κόντραστ, την τονικότητα, νά αλλάξω το κάδρο με κάποιο κροπ κλπ. όταν γίνονται σκόπιμα, συνειδητά και με σχέδιο να καταλήξω σ΄ένα φωτογραφικό αποτέλεσμα το οποίο με εκφράζει καλύτερα το επικροτώ. Άλλωστε με αυτές τις αλλάγες πειράζω ειδικά για ένα "παιδεμένο" μάτι τις λεπτομέρειες. Τα βασικά όπως η σύνθεση, η αποφασιστική-κατάλληλη στιγμή, το καδράρισμα , η προοπτικη κλπ δεν αλλάζουν με καμία επεξεργασία.
Επίσης απλά αναφέρω πως ένας απο τους μεγαλύτερους φωτογράφους τοπίου και γενικότερα φωτογράφους ο Ansel Adams εφαρμόζοντας το τονικό σύστημα του δλδ με χοντρή επεξεργασία δημιούργησε εξαιρετικά τοπία που ουδεμία σχέση θα είχαν αν δεν είχε κάνει όλη αυτή την επεξεργασία.
Επιπλέον είναι αρκετά λανθασμένο να νομίζεις πως η φωτογραφία σου δίχνεί την πραγματικότητα. Απλά την χρησιμοποιεί όπως και όλες οι τέχνες. Για να καταλάβεις χωρίς καμία επεξεργασία και μόνο με την σύνθεση και το καδράρισμα μου μπορώ να σου δώσω δύο εντελώς διαφορετικές φωτογραφίες του ίδιου γεγονότος...ο φωτογράφος την στιγμή που κάνει το κλικ με τις επιλογές γωνίας, συνθεσης καδραρίσματος επιλέγει τι συναισθήματα και προβληματισμούς θα σου γεννήσει ανεξάρτητα αυτών που θα σου δημιουργούσε η πραγματική εικόνα που βλέπει κ απαθανατίζει...απλά την χρησιμοποιεί.
Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 19:43, 13-10-10:

#17
Πραγματικά Άγγελε ποιός ο σκοπός της ερώτησης; Νομίζω πως χάνεις την ουσία με αυτό το "κόλλημα" με την επεξεργασία...
αφου δεν ειναι κατι κακο ,η επεξεργασια ,γιατι βλεπω τοση ενοχληση και "δυσκολια" να ειπωθει καθαρα?

απλα απορω..

(σαν τις εικονες των περιοδικων που κρυβουν διαρκως τις φοτοσοπιες..ενω μετα λενε οτι δεν ειναι κατι κακο) ..
δεν κολλαει..

πως να αποενοχοποιησω εγω την επεξεργασια οταν την ενοχοποιουν και κρυβουν οι ιδιοι οι δημιουργοι?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Noisette (Φωτεινός Θάλαμος)

Επιφανές Μέλος

H Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης . Έχει γράψει 2,634 μηνύματα.

H Noisette Love is our resistance. έγραψε: στις 20:26, 13-10-10:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
αφου δεν ειναι κατι κακο ,η επεξεργασια ,γιατι βλεπω τοση ενοχληση και "δυσκολια" να ειπωθει καθαρα?

απλα απορω..

(σαν τις εικονες των περιοδικων που κρυβουν διαρκως τις φοτοσοπιες..ενω μετα λενε οτι δεν ειναι κατι κακο) ..
δεν κολλαει..

πως να αποενοχοποιησω εγω την επεξεργασια οταν την ενοχοποιουν και κρυβουν οι ιδιοι οι δημιουργοι?
Δεν την έκρυψε κανείς φίλτατε Άγγελε...Είναι εκεί σε πολλές φωτογραφίες που βλέπουμε καθημερινά και είναι στην διακριτική ικανότητα κάποιου να καταλάβει αν η φωτογραφία έχει υποστεί κάποια χρωματική (και όχι μόνο) διόρθωση...

Απλά με το να παρατηρείς σε μία εικόνα το "πως"...χάνεις αμέσως το "γιατί"...
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,662 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 21:39, 13-10-10:

#19
είναι στην διακριτική ικανότητα κάποιου να καταλάβει αν η φωτογραφία έχει υποστεί κάποια χρωματική (και όχι μόνο) διόρθωση...

Απλά με το να παρατηρείς σε μία εικόνα το "πως"...χάνεις αμέσως το "γιατί"...
γιατι διακριτικη ικανοτητα?γιατι δεν το λενε καθαρα?

το τελευταιο που γραφεις ειναι απλα αποφυγη απαντησης..(πιστευε και μη ερευνα?)

θελω να βλεπω την πραγματικη φωτο..αρα δεν ειναι κακο η ερωτηση για πειραγμα.

γιατι η ενοχληση?ξαναρωτω...αφου η επεξεργασια ειναι κατι φυσικο και θεμιτοτατο..γιατι να μην ειναι ανετος ο φωτογραφος να λεει τι πειραξε?

ειναι οπως θελουμε να μαθαινουμε τις τεχνικες που ζωγραφιζει ο καθε καλλιτεχνης.και πως ζωγραφισε πχ ο Ντα Βιντσι τη Μονα Λιζα..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Noisette (Φωτεινός Θάλαμος)

Επιφανές Μέλος

H Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης . Έχει γράψει 2,634 μηνύματα.

H Noisette Love is our resistance. έγραψε: στις 21:46, 13-10-10:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
γιατι διακριτικη ικανοτητα?γιατι δεν το λενε καθαρα?

το τελευταιο που γραφεις ειναι απλα αποφυγη απαντησης..(πιστευε και μη ερευνα?)

μη γελιομαστε παιδια...
Δηλαδή τι θέλεις να λέμε βρε Άγγελε...Να δείχνουμε μία φωτογραφία και ακριβώς από δίπλα να γράφουμε την ακριβή επεξεργασία που έχει υποστεί; Ποιός ο λόγος;;;Ποιός ο λόγος να πει κάποιος ότι η φωτογραφία του έχει υποστεί επεξεργασία;Σε τι θα οφελήσει;;;
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Στείρωση: Υπέρ ή Κατά; - Από parafernalia
      Το θέμα έχει λάβει 103 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Πολιτική - Κοινωνικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 17-03-18 στις 23:06.
    • Προξενιό: Υπέρ ή κατά; - Από kleftra
      Το θέμα έχει λάβει 63 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Κοινωνικές Σχέσεις και Οικογένεια.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 30-08-12 στις 08:17.
    • Φοροκάρτα, Υπέρ ή Κατά; - Από parafernalia
      Το θέμα έχει λάβει 58 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Φάκελος: Ελληνική Κρίση.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 16-10-11 στις 12:35.
    • Υπέρ ή Κατά των Φροντιστηρίων ; - Από gata_eisai
      Το θέμα έχει λάβει 34 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Εκπαιδευτικοί - Καθηγητές.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 28-07-11 στις 10:09.
    • Επεξεργασια εικονας - Από Dark_kronos
      Το θέμα έχει λάβει 9 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Software.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 17-09-06 στις 11:16.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους