Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,083 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,770 μηνύματα σε 74,631 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Εξασκώ αυτό που σπούδασα;

Εξασκείτε αυτό που σπουδάσατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 42)
Ναι!!!
13
30,95%
Ναι και άλλες ασχολείες παράλληλα
7
16,67%
Όχι!!!
7
16,67%
Όχι, αλλά αν τύχει το κάνω εξτρά
2
4,76%
Είμαι φοιτητής και έχω στρωμένη δουλειά!!!
1
2,38%
Είμαι φοιτητής, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει
8
19,05%
Εδώ ο κουμπάκιας δεν χρειάζεται να εργαστεί
4
9,52%

mania

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mania
H mania αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,389 μηνύματα.

H mania έγραψε στις 16:49, 11-05-07:

Το θέμα είναι απλο, πήτε μας τι σπουδάσατε και τί τελικά επάγγελμα κάνετε; Τι μπορεί να συνέβει και άλλαξατε κατηγορία ή άν το έξασκήτε και κάνετε κάτι άλλο μαζί με το επάγγελμα σας;

Οι φοιτητές που τώρα σπουδάζουν τι τους περιμένει;, έχετε κάποιο γραφείο ή θα κάνετε κάτι μετά που δέν ξέρετε ακόμα;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

deadhead_pirate

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη deadhead_pirate
Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,796 μηνύματα.

O deadhead_pirate έγραψε στις 16:54, 11-05-07:

Σπούδασα Ιατρική, έχω διοριστεί ως γενικός χειρουργός σε νοσοκομείο και ταυτόχρονα είμαι αναπληρωτής καθηγητής σε ΤΕΕ, άρα είμαι εντός σχεδίου πόλεως......

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

anyparktos

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη anyparktos