Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,092 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,036 μηνύματα σε 74,647 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Μαθησιακές δυσκολίες - Προβλήματα λόγου

Myrtle

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Myrtle
H Myrtle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,273 μηνύματα.

H Myrtle καθένας παιρνει αυτο που του αξιζει... έγραψε στις 15:42, 09-06-11:

#1
Τι είναι Μαθησιακές Δυσκολίες:

Oι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι διαταραχές που έχουν επιπτώσεις στην ικανότητα για χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου, στην ικανότητα για μαθηματικούς υπολογισμούς, στις συντονισμένες κινήσεις και στην διατήρηση της προσοχής. Μολονότι οι Μαθησιακές Δυσκολίες παρουσιάζονται σε πολύ νεαρή ηλικία, οι διαταραχές αυτές συνήθως δεν αναγνωρίζονται μέχρι το παιδί να φτάσει στην σχολική ηλικία.

Οι μαθησιακές δυσκολίες επιδρούν στην ικανότητα του ανθρώπου είτε να ερμηνεύσει αυτό που βλέπει και ακούει, ή να συνδέσει πληροφορίες από διαφορετικά μέρη του εγκεφάλου. Αυτοί οι περιορισμοί μπορούν να αποκαλυφθούν με πολλούς τρόπους ως ειδικές δυσκολίες στο γραπτό και προφορικό λόγο, στον κινητικό συντονισμό, στον αυτοέλεγχο ή στην προσοχή. Οι δυσκολίες αυτού του είδους επεκτείνονται και στην σχολική δουλειά και μπορούν να παρέμβουν στην διαδικασία της μάθησης της ανάγνωσης, της γραφής ή στην ικανότητα για μαθηματικούς υπολογισμούς.

Δυσλεξία ή Διαταραχή της ανάγνωσης

Διαταραχή ελλειματικής προσοχής-Υπερκινητικότητα


Διαταραχή της Γραπτής Έκφρασης, Δυσγραφία, Δυσορθογραφία

Δυσπραξία


Εδώ μπορούμε να συζητάμε περιπτώσεις παιδιών ή ενηλίκων με μαθησιακές δυσκολίες και να μοιραζόμαστε εμπειρίες (εκπαιδευτικών κάθε βαθμίδας ή γονέων) που αφορούν διάφορες μαθησιακές δυσκολίες που έχουμε συναντήσει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Avicii : 13-06-11 στις 20:38.
6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

stavros4

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη stavros4
Ο stavros4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 50 ετών . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

O stavros4 έγραψε στις 16:37, 09-06-11:

#2
Είμαι πατέρας που ο μικρότερος γιος μου είναι 4,5 ετών. Προσπαθούμε να του μάθουμε να μιλάει καλά και καθαρά μόνοι μας. Είναι λάθος να προσπαθούν οι γονείς και να μην πηγαίνουν σε άλλους να τους λύσουν τα προβλήματα των παιδιών τους;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Devina : 09-06-11 στις 16:47. Αιτία: Κεφαλαία.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

underwater

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη underwater
H underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,498 μηνύματα.

H underwater έγραψε στις 12:28, 13-06-11:

#3
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες!

Ας κάνω μερικές επιπλεόν-εμπειρικές-διευκρινήσεις!

Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (όπως δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία και λοιπά), οι οποίες κατά βάση σχετίζονται με την (δυσ)λειτουργία του εγκεφάλου είναι μικρό μέρος των μαθησιακών δυσκολιών εν γένει. Η πλειοψηφία των παιδιών έχει γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες, οι οποίες συχνά έχουν παρόμοια συμπτωματολογία με τις ειδικές, αλλά τελείως διαφορετικά αίτια.

Καταρχάς, πολλά παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες έχουν απλά νοημοσύνη στα κατώτερα φυσιολογικά όρια. Δηλ. μπορούν μεν μέχρι κάποιο επίπεδο να ανταποκριθούν στις ανάγκες της γενικής εκπαίδευσης, αλλά με αργότερους ρυθμούς και περισσότερες δυσκολίες σε σχέση με τους συμμαθητές τους. Οι αυξημένες απαιτήσεις του σύγχρονου σχολείου δυσχαιρένουν την θέση τους και τους δημιουργούν ακόμα περισσότερες δυσκολίες.

Επίσης πολλές φορές οι μαθησιακές δυσκολίες πηγάζουν από την οικογένεια. Το συγκεκριμένο δεν ισχύει μόνο για προφανείς περιπτώσεις (καυγάδες γονέων, βία, κακοποίηση/παραμέληση και λοιπά), αλλά σε άλλες περιπτώσεις που σχετίζονται με τον τρόπο διαπαιδαγώγησης των παιδιών, τους τρόπους οριοθέτησής τους, τον τρόπο που μελετούν. Δεν έχει την ίδια απόδοση το παιδί που έχει πρόγραμμα στην μελέτη του σε σχέση με εκείνο που έχει βάλει, έμμεσα, τους όρους του στους γονείς του. Ούτε έχει την ίδια απόδοση το παιδί που μελετά πάντα με συγκεκριμένα άτομα (είτε γονιό, είτε τον χ φοιτητή), σε σχέση με το παιδί που άλλοτε διαβάζει με την μαμά, άλλοτε με την γιαγια και άλλοτε με την γειτόνισσα που "ξέρει επειδή είναι καθηγήτρια αγγλικών".

Και βέβαια, άλλη αντιμετώπιση θέλει το κάθε παιδί ανάλογα με την αιτιολογία. Βλέπω ότι οι γονείς έχουν ξεκινήσει να "πλακώνουν" τα παιδιά με διάφορα (συνήθως λογοθεραπείες, ανεξάρτητα με το αν το παιδί έχει πρόβλημα λόγου, επειδή τα ταμεία καλύπτουν πολλά χρήματα για εκείνες σε σχέση με ειδική αγωγή ή ψυχοθεραπεία), ενώ εκείνο που συχνά χρειάζεται είναι ουσιαστικά καθοδήγηση των γονιών για τροποποίηση του οικογενειακού "συστήματος". Όταν πάλι το παιδί έχει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ουσιαστικά χρειάζεται ειδική αγωγή και ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη (καθώς οι χαμηλές επιδόσεις φέρνουν και χαμηλή αυτοπεποίθηση, συναισθηματικές δυσκολίες, ακόμα και προβλήματα συμπεριφοράς-"γίνομαι νταής για να ισορροπήσω την μειονεξία μου στον μαθησιακό τομέα").

Το όλο ζήτημα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο και χρειάζεται προσοχή και καλή διαφοροδιάγνωση από διεπιστημονική ομάδα (η διάγνωση που θα γίνει από κάποιον ψυχολόγο ας πούμε μόνο είναι ελλιπής. Χρειάζεται ο ψυχολόγος, ο ειδικός παιδαγωγός και μερικές φορές λογοθεραπευτής, εργοθεραπευτής, ακόμα και παιδοψυχίατρος για κάτι έγκυρο και αξιόπιστο). Άλλωστε πολλές φορές η χ δυσκολία μπορεί να συνυπάρχει με κάτι άλλο (η ΔΕΠ-Υ με την δυσλεξία ας πούμε ή η δυσπραξία με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος), οπότε χρειάζεται προσοχή.

Έχω παρατηρήσει ότι οι λέξεις ΔΕΠ-Υ και δυσλεξία έχουν γίνει "καραμέλα", κάτι που αποτελεί ευθύνη τόσο των ειδικών, όσο και των εκπαιδευτικών, αλλά και των γονέων. Ιδιαίτερα οι τελευταίοι συχνά "πασχίζουν" να κρατηθούν από την οργανικότητα, ώστε να αποφύγουν να κοιτάξουν τις δικές τους ευθύνες, κάτι βέβαια λανθασμένο. Οπότε, συμπερασματικά, έμφαση στην έγκυρη διάγνωση και την κατάλληλη αντιμετώπιση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

7 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

underwater

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη underwater
H underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,498 μηνύματα.

H underwater έγραψε στις 20:19, 13-06-11:

#4
Αρχική Δημοσίευση από stavros4
Είμαι πατέρας που ο μικρότερος γιος μου είναι 4,5 ετών. Προσπαθούμε να του μάθουμε να μιλάει καλά και καθαρά μόνοι μας. Είναι λάθος να προσπαθούν οι γονείς και να μην πηγαίνουν σε άλλους να τους λύσουν τα προβλήματα των παιδιών τους;
Οι γονείς σίγουρα αποτελούν το αρχικό πρότυπο ομιλίας του παιδιού. Όσο πιο σωστό λόγο έχουν τόσο καλύτερο πρότυπο αποτελούν. Όμως, όταν μιλάμε για προβλήματα στον λόγο γεγονός είναι ότι ο γονιός δεν μπορεί να τα λύσει μόνος, καθώς δεν έχει τις γνώσεις και την μεθοδολογία κάποιου ειδικού. Οπότε καλό είναι να απευθυνθεί σε κάποιον, άλλωστε τα 4μιση είναι ηλικία που το παιδί μπορεί να κάνει λογοθεραπεία (σε αντίθεση με κάποιο ας πούμε 2χρονο) και ενδεχομένως την χρειάζεται.

Πάντως, οι περισσότεροι λογοθεραπευτές χρησιμοποιούν τους γονείς ως "συνεργάτες", δίνοντάς τους κατευθυντήριες για να δουλεύουν κάποια κομμάτια οι ίδιοι με το παιδί τους στο σπίτι, παράλληλα με την θεραπεία. Όπως και να έχει, ο ειδικός σίγουρα χρειάζεται!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 00:28, 29-08-11:

#5
Ενα πρόβλημα ομιλίας ή γενικά μαθησιακών δυσκολιών διαγιγνώσκεται περίπου στα 7.
Γενικότερα πάντως, να μάθουμε όλοι απ'έξω σαν ποιηματάκι και να καταννοήσουμε πως για προβλήματα ομιλίας ζητούμε τη βοήθεια λογοθεραπευτή, για μαθησιακές δυσκολίες τη βοήθεια ειδικού παιδαγωγού και ψυχολόγου και φάρμακα δίνουν μόνο οι γιατροί. Οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για την αγωγή και τη μάθηση των παιδιών κι αν εντοπίσουν ''ιδιαιτερότητα'' να συζητηθεί με τους γονείς.

Σε περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών, με την σειρά του, δεν πρέπει ο γονιός να κάνει τον θεραπευτή. Χρειάζεται συνεργασία με τους ειδικούς κι ενθάρρυνση απέναντι στο παιδι, να μην αισθανθεί πως '''εχει κάτι κακό'' συναίσθημα ικανό να του καταστρέψει την αυτοεκτίμησή του αργότερα, αλλά μια ιδιαιτερότητα που μπορεί να διευθετηθεί.

Παλαιότερα υπήρξε ταμπού στο κομμάτι παραδείγματος της δυσλεξίας. Γονείς δεν ήθελαν να δεχτούν πως το παιδί τους έχει ''κάτι'' ή το θεωρούσαν ντροπή ή ασθένεια. Κι αυτό δεν είναι παρά ''θείο δώρο'' , όπως το ονομάζει ο Κος Παυλίδης ( καθ. Μαθησιακών Δυσκολιών Πανεπιστημίου Μακεδονίας), επίκτητο, το οποίο διάσημοι ευφυέστατοι είχαν όπως Αινστάιν, Εντισον, Κενεντυ, Ντα Βιντσι...

Κι όσο πιο έγκαιρη διάγνωση τόσο πιο αποτελεσματική η αντιμετώπιση! Φυσικά δε σχετίζονται αυτές οι δυσκολίες με τον δείκτη ευφυίας και νοημοσύνης. Οι γονείς αρχικά ενθαρρύνουν το παιδί, ποτέ επικρίτικά σχόλια κι αρνητικά (!!) και εν συνεχεία απευθυνονται στον ειδικό σύμβουλο. Προσοχή! Σωστές διαγνώσεις γίνονται στους κατάλληλους ειδικούς γι'αυτό παρατηρείστε το παιδί τακτικά, ενημερωθείτε, ψάξτε, συζητήστε με δασκάλους, λογοθεραπευτές, ψυχολόγους, ειδικούς παιδαγωγούς

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mindcircus : 29-08-11 στις 00:55.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 00:56, 29-08-11:

#6
Ενα παράδειγμα δυσλεξίας (αλλιώς διαταραχή ανάγνωσης)
Γραφή έξυπνου δυσλεξικού αγοριού 8 χρονών κι 8 μηνών με αναστροφές, παραλήψεις.

Στο 3 μπερδεύεται, παραλείπει το 5 και το 6 γιατί το μυαλό του τρέχει πολύ γρήγορα και μπροστά και στο 9 είναι αναποφάσιστος. Απο κάτω ξαναπροσπαθεί πιο προσεχτικά, στο 9 αποφασίζει να γράψει, αλλά θυμάται πως κάτι έχει παραλείψει μετά το 4 και βάζει ένα 6. Τα δυσλεξικά άτομα χρησιμοποιούν το μπροστινό δεξί μέρος του εγκεφάλου

dyslexiacenter.gr

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mindcircus : 29-08-11 στις 01:28.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 01:18, 29-08-11:

#7
Ενα παράδειγμα δυσγραφίας

Στο αρχικό του στάδιο

Χωρίς σημεία στίξης, τόνους, ανορθογραφία, αποδιοργάνωση, παραλείψεις γραμμάτων, ανομοιόγενεια στο μέγεθος τους, ακαταλαβίστικη γραφή...

Το ίδιο παιδί μετά την παρέμβαση εργοθεραπευτή


focusonchild.gr
Με τόνους, (τα σημεία στίξης, ενώ τα ξέρουν, δυσκολευονται αρκετό καιρό να τα βάλουν) περισσότερο οργανωμένος, ομοιογένεια μεγέθους γραμμάτων, ορθογραφημένο, καταλαβαίνεις τι γράφει...





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mindcircus : 29-08-11 στις 01:29.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 22:52, 29-08-11:

#8
Δείτε αυτό το όμορφο βιντεάκι (έχει κι ωραίο τραγουδάκι )
Ασκησούλες που γίνονται στα ειδικά θεραπευτήρια μαθησιακών δυσκολιών στα μικρά παιδιά. Φυσικά, αυτές τις ασκήσεις μπορεί να τις κάνει κι ένα παιδί που δεν έχει πρόβλημα, καθώς μαθαίνει τη μητρική του στα πρώτα του βήματα. Επίσης πολλές απο αυτές τις ασκήσεις αποτελούν μέθοδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 14:49, 31-08-11:

#9
ΤΟ ΘΕΜΑ:
Η ανάγκη για εφαρμογή του υπάρχοντος νόμου όσον αφορά την ανίχνευση, την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την στήριξη των μαθητών που χαρακτηρίζονται από μαθησιακές δυσκολίες.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
Εκατοντάδες μαθητές στα Ελληνικά σχολεία χαρακτηρίζονται από μαθησιακές δυσκολίες και βιώνουν καθημερινά τις αρνητικές επιπτώσεις της άγνοιας και της αδιαφορίας σε σχέση με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες.


ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ:
  • Τη λειτουργία ειδικών διαγνωστικών και υποστηρικτικών κέντρων (ΚΕΔΔΥ) στα οποία οι μαθητές παραπέμπονται για ανίχνευση και πιστοποίηση
  • Τη διάγνωση από επιστημονική ομάδα πέντε ή τουλάχιστον τριών ειδικών
  • Την εισήγηση των ΚΕΔΔΥ για τη μέθοδο διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθητή στα μαθήματα
  • Τη δημιουργία τμημάτων ένταξης για μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες, εφόσον είναι τουλάχιστον τρεις
  • Την αξιολόγηση από τα ΚΕΔΔΥ μαθητών ηλικίας μέχρι 22 χρόνων. Οι απόφοιτοι πάνω από τα 18, που κατά τη διάρκεια των σπουδών τους δεν αξιολογήθηκαν μπορούν να αξιολογούνται μόνο από τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα
  • Την παροχή ειδικής αγωγής και στο πλαίσιο των σκοπών της τριτοβάθμιας μη τυπικής, άτυπης και δια βίου εκπαίδευσης
  • Την ευαισθητοποίηση γονέων και εκπαιδευτικών με ημερίδες

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ:
  • Ανεπαρκής ευαισθητοποίηση των γονέων ή / και των εκπαιδευτικών που συνεπάγεται μη έγκαιρη ή καθόλου ανίχνευση του προβλήματος
  • Ανεπαρκής στελέχωση της ομάδας ειδικών επιστημόνων που είναι υπεύθυνοι για τη διάγνωση
  • Υπερβολική καθυστέρηση της ανίχνευσης – πιστοποίησης που φτάνει τον ενάμισι χρόνο
  • Η πιστοποίηση δεν ακολουθείται από εξειδικευμένες διδακτικές παρεμβάσεις
  • Ακόμα και όταν γίνονται παράλληλες τάξεις δεν στελεχώνονται με εξειδικευμένο προσωπικό
  • Υπάρχουν σχολές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που αρνούνται να εισάγουν φοιτητές οι οποίοι έχουν πιστοποιηθεί ως δυσλεξικοί. (!!!!!!)*

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ:
  • Να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών με συστηματική επιμόρφωση, καθώς και των γονέων τόσο από το σχολείο όσο και μέσα από τα συλλογικά όργανα εκπροσώπησής τους
  • Να στελεχωθούν τα κέντρα διάγνωσης με το κατάλληλο και επαρκές για τις ανάγκες δυναμικό
  • Να συνοδεύεται υποχρεωτικά η διάγνωση με υποστηρικτικές παρεμβάσεις και όχι μόνο με οδηγίες αξιολόγησης
  • Οι εξειδικευμένες παρεμβάσεις που συνοδεύουν την πιστοποίηση να γίνονται από εκπαιδευτικούς εξειδικευμένους στις μαθησιακές δυσκολίες
  • Η ισότητα ευκαιριών να επεκτείνεται σε ολόκληρη την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

paidisxoleio.blogspot.com

* Ποιές είναι αυτές οι σχολές που το κάνουν; Ψάχνω αλλά δε βρίσκω. Αν το μάθετε ή το βρείτε κάπου, γράψτε το εδώ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη venividivici
H venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,737 μηνύματα.

H venividivici έγραψε στις 15:44, 31-08-11:

#10
ΕΡ: Αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή που έπρεπε να έχει κάνει το υπουργείο και όχι να θεωρεί τους ίδιους τους καθηγητές…
<<Υπάρχει και το εξής ότι έχουμε αυτή τη στιγμή ενώ στις Πανελλήνιες εξετάσεις στα 90.000 παιδιά έχουμε περίπου 2.000 παιδιά που είναι δυσλεκτικά, στις εξετάσεις των ΕΠΑΛ στις 20.000 υποψήφιους, έχουμε 1000 δυσλεκτικούς. Μήπως είναι και μία ειδική προσέγγιση αυτή; Γιατί σας είπα ότι η εξέταση είναι κι αυτή μία ειδική εξέταση και είναι ενδιαφέρον ότι υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που αυτό που ονομάζουμε ή ο χαρακτηρισμός των δυσλεκτικών παιδιών έχει οδηγήσει σε πολλά παράπονα και γενικότερα για τις εξετάσεις. Δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να το κάνουμε, αλλά ενδεχομένως από φέτος να κάνουμε δειγματοληπτική εξέταση των παιδιών που έχουν δηλώσει δυσλεξία.


Από τη
συνέντευξη του υφυπουργού Παιδείας Ι. Πανάρετου

Νομίζω ότι οι Στρατιωτικές Σχολές, η Σχολή Ικάρων και γενικότερα συναφείς σχολές δεν δέχονται άτομα που έχουν δυσλεξία.... ή να το θέσω διαφορετικά τους κόβει η επιτροπή.... Αν και δεν υπάρχει εγκύκλιος που να το απαγορεύει...κάποιο παραθυράκι θα έχουν για να βασίζονται......


πηγή

Εκτός Πολεμικής Αεροπορίας έμεινε εισακτέος απ'; τη Μυτιλήνη, ο οποίος και αποβλήθηκε λίγες μέρες μετά την εισαγωγή του στη Σχολή Υπαξιωματικών Διοίκησης Αεροπορίας (ΣΥΔ) κι ενώ είχε φορέσει ήδη στολή, γιατί ήταν ...; δυσλεξικός. Κάτι που προφανώς δεν είχε κρύψει απ'; τις Ένοπλες Δυνάμεις, αφού ως δυσλεκτικός συμμετείχε και στις πανελλαδικές εξετάσεις όπου εξετάστηκε προφορικά, αλλά και στα ψυχοτεχνικά τεστ και τις δοκιμασίες που προϋπέθετε η εισαγωγή του στη στρατιωτική Σχολή. Αυτό όμως που ισχύει για το υπουργείο Παιδείας φαίνεται πως δεν ισχύει για το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Ή αλλιώς, η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί ακόμη ένα χαρακτηριστικό δείγμα των διαφορετικών «καθεστώτων» που επικρατούν στην Ελλάδα μεταξύ δύο φορέων του ελληνικού κράτους για το ίδιο θέμα. Εν προκειμένω, το υπουργείο Παιδείας δέχεται και εισάγει στις Σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων δυσλεξικούς, οι Σχολές όμως θεωρούν πως η δυσλεξία «επιδρά στη σωματική ακεραιότητα» και, τουλάχιστον στην περίπτωσή μας, ο σπουδαστής αποβλήθηκε ως «ακατάλληλος για μαθητής της ΣΥΔ και για όλες τις στρατιωτικές Σχολές και την ΕΛΑΣ»!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

christinelle

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη christinelle
H christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,793 μηνύματα.

H christinelle δεν είχε τι να κάνει και έγραψε στις 00:41, 21-01-12:

#11
Παιδιά, τελευταία παρατήρησα ότι κάνω λάθος την σειρά των γραμμάτων σε λέξεις ή τις τονίζω λάθος, πράγμα που σίγουρα δεν το έκανα παλιά. Επίσης η ταχύτητα που διαβάζω έχει ελαττωθεί, λέτε να εμφανίζονται τέτοια προβλήματα αργότερα?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Darkness

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Darkness
H Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.

H Darkness Για έγραψε στις 00:53, 21-01-12:

#12
Αρχική Δημοσίευση από christinelle
Παιδιά, τελευταία παρατήρησα ότι κάνω λάθος την σειρά των γραμμάτων σε λέξεις ή τις τονίζω λάθος, πράγμα που σίγουρα δεν το έκανα παλιά. Επίσης η ταχύτητα που διαβάζω έχει ελαττωθεί, λέτε να εμφανίζονται τέτοια προβλήματα αργότερα?
Όχι. =)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους