Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,089 εγγεγραμμένα μέλη και 2,387,980 μηνύματα σε 74,643 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Κάρτα sim

cr 7

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη cr 7
Ο cr 7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 58 μηνύματα.

O cr 7 έγραψε στις 14:37, 14-10-11:

Παιδιά πήρα ένα κινητό(samsung galaxy 550) αλλά για κάποια πράγματα θέλε κάρτα sim έψαξα εξονυχιστικά το κουτί αλλά δεν βρήκα καμία ξέρετε πώς μπορώ να βρω.Επίσης την ίδια περίπτωση έχω και με ένα stickάκι cosmote internet on the go και αυτό θέλει κάρτα sim αλλά δεν βρήκα.Τι έχετε να πείτε? Μην με παρεξηγήσετε είμαι λίγο άσχετος σε αυτά τα θέματα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Vampi

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη Vampi
H Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.

H Vampi έγραψε στις 14:43, 14-10-11:

κάρτα sim παιδί μου. Το νούμερο, την κάρτα που αγοράζεις και από περίπτερο (πακέτο σύνδεσης vodafone, what's up κτλ). Τον αριθμό σου, πως το λένε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη mindcircus
H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,626 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε στις 15:25, 14-10-11:

Αυτος ξερει το σαμσουνγκ και δεν ξερει τη σιμ.

Δηλωνει 12 τρομαρα του, οποτε θα μαι καλη