Τί είναι αυτό που το λένε Αγάπη;

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν το παιδί στα 3 του δεν μπορεί να παίξει με τα άλλα παιδιά, θα καταλήξει με πολύ μεγάλη πιθανότητα στη φυλακή και δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να αλλάξει αυτό. Ένα παιδιά μπορεί να καταστραφεί από αρκετά μικρό, και όσο πιο μικρό τόσο μεγαλύτερη επίπτωση έχουν τα λάθη των γονιών.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν το παιδί στα 3 του δεν μπορεί να παίξει με τα άλλα παιδιά, θα καταλήξει με πολύ μεγάλη πιθανότητα στη φυλακή και δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να αλλάξει αυτό. Ένα παιδιά μπορεί να καταστραφεί από αρκετά μικρό, και όσο πιο μικρό τόσο μεγαλύτερη επίπτωση έχουν τα λάθη των γονιών.
Καλημερα!

Με συγχωρεις αλλα αυτο ειναι οτι πιο ακυρο που εχω διαβασει ως προς την εξελικτικη ψυχολογια ενος παιδιου ...:dizzy2:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ε δεν εννοούσα παλιοχαρακτήρα το 10χρονο.
Να είναι 20 χρονών ας πούμε.
Καλημερα !
ε τότε σίγουρα δεν μιλάμε για ένα παιδί , δυστυχώς οι γονείς δεν είναι και τόσο περήφανοι μπορώ να σου πω ...
Ένα μεγάλο μέρος της προσωπικοτητας ενός παιδιού είναι ο καθρέπτης της οικογένειας τους !
Κακοί χαρακτήρες σαν παιδιά στην εφηβεία ας πούμε δεν εννοούμε αλήτες ή κάτι τέτοιο εννοούμε στη ψυχή πιο κακά άτομα , πιο κτητικά, πιο ανταγωνιστικά , χωρίς ενσυναίσθηση , κακομαθημένα, εγωκεντρικά , κάτι τέτοιο εννοούσα δηλαδή.

Αυτό δεν νομίζω ότι αλλάζει εκτός αν το πιάσεις σαν γονιός όταν το παιδί είναι 10 χρονών ή και μικρότερο και αλλάξεις συμπεριφορά για να το διαμορφώσεις κάπως καλύτερα αν έκανες κάτι λάθος .
Οπως ειπα και πιο πανω πολλες συμπεριφορες των παιδιων μας ειναι ο καθρεπτης μας ,δεν μπορουμε βεβαια να αφησουμε εξω απο ολο αυτο και τον παραγοντα παρεες και φιλοι .
Ειναι ενα αλλο κομματι που εχει αμεση επιρροη στον χαρακτηρα του εκαστοτε παιδιου .

Γι αυτο υποστηριζω και το λεω σε ολους τους νεους γονεις ειναι να εχουν επικοινωνια με τα παιδια τους .
Οσο πνιγμενοι και να ειμαστε σε καθημερινη βαση ,ενα γευμα την ημερα πρεπει να γινεται με το παιδι σου ακομα και οταν βρισκεται στην βρεφικη ηλικια ..Η συζητηση που προκειπτει μεσα απο αυτο ειναι η πιο εποικοδομητικη απο οποιαδηποτε αλλη ¨κατηχηση ¨θελει να κανει ενας γονιος κατα την διαρκεια της ημερας!
Αυτη η επικοινωνια χτιζεται απο την πρωτη μερα της γεννησης του και δεν σταματα να εξελισεται μεχρι την τελευταια μερα που θα φυγει ο γονιος απο την ζωη .

Ολα τα αλλα για εμενα δεν εχουν και τοσο σημασια και απευθυνομαι κυριως στα υλικα αγαθα που μπορει να προσπαθησει να προσφερει ενας γονιος νομιζοντας ετσι οτι καλυπτει το συναισθηματικο κενο που αφηνει ..
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλημερα!

Με συγχωρεις αλλα αυτο ειναι οτι πιο ακυρο που εχω διαβασει ως προς την εξελικτικη ψυχολογια ενος παιδιου ...:dizzy2:

Δεν νομίζω. Καταρχάς τα παιδιά δεν είναι τάμπουλα ραζα, αλλά έχουν εγγενώς μια συγκεκριμένη προσωπικότητα. Όσο πιο disagreeable είναι εγγενώς ένα παιδί τόσο πιο απαραίτητο είναι να κοινονικοποιηθει σωστά, διότι αν δεν το κάνει τότε θα αποκτήσει πάρα πολύ σοβαρά προβλήματα μετέπειτα.

Τα παιδιά στην ηλικία των δύο, τριών μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι με τα άλλα παιδιά, όλες τις κοινωνικές δεξιότητες που χρειάζονται έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνησουν με τους συνομοιληκους τους αποτελεσματικά. Αν δεις αυτό που κάνουν τα παιδιά τα οποία έχουν κοινονικοποιηθει σωστά είναι για παράδειγμα όταν τα αφήσεις με άλλα παιδάκια τα οποία παίζουν, πρώτα παρατηρούνε το παιχνίδι που παίζουν τα άλλα παιδιά, και μόλις καταλάβουν πως παίζουν αυτά, τότε βρίσκουν μια ευκαιρία να μπούνε και αυτά στο παιχνίδι μιμουμενα τα υπόλοιπα, και μετά από αυτό τα άλλα παιδιά τους αποδέχονται ως μέλη της ομάδας.

Αν δεις τα παιδιά που έχουν κάποιο πρόβλημα, θα δεις πως δεν ακολουθούν αυτό το πρωτόκολλο συμπεριφοράς, αλλά πάνε κατευθείαν ξέρω εγώ και μπαίνουν στο παιχνίδι χωρίς να παρατηρήσουν τι γίνεται, παίρνουν τα παιχνίδια και παίζουν με ένα δικό τους τρόπο, και ως εκ τούτου τα άλλα παιδιά τα απορρίπτουν από την ομάδα.

Αν το παιδί σου παρουσιάζει τέτοια συμπεριφορά σημαίνει πως έχει χάσει βασικά στάδια διαμόρφωσης, του χαρακτήρα όσον αφορά την κοινονικοποιηση, που θα έπρεπε να είχε διαμορφώσει. Αν αυτά τα πράγματα δεν γινουν μέχρι την ηλικία των τριών τότε ξεκινάει μια αλυσιδωτή αντίδραση στην οποία αυτό που βιώνει συνεχώς από τους συνομοιληκους είναι απόρριψη και το παιδί αρχίζει να γίνεται ολοένα και πιο αντικοινωνικο. Από την εφηβεία και μετά θα αρχίσει να αναπτύσσει παραβατικη και εγκληματικά συμπεριφορά, η οποία αργότερα θα το οδηγήσει στην φυλακή και στον πατώ της κοινωνίας.

Το συγκεκριμένο πράγμα το έχει πάρα πολλές φορές ο JBP σε βίντεο του, και μάλλον για να το λέει υπάρχουν οι αντίστοιχες έρευνες που το αποδεικνύουν, όπως επίσης έχει πει πως αν μετά τα 3 το παιδί παραμένει ακοινωνικοποιητο και απορρίπτεται από τον κύκλο του, η ζημιά έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που δεν υπάρχει κάποια γνωστή ψυχολογική παρέμβαση που μπορεί να γίνει για να αποκατασταθεί, αλλά το παιδί θα συνεχίσει τον κακό δρόμο.

Και όλα αυτά γίνονται απλά τυχαία. Τυχαίνει να γεννηθεί το παιδί disagreeable και κάποια από αυτά τα παιδιά θα τύχουν σε κακούς γονείς οι οποίοι τα παραμελουν, ή αγνοούν την προβληματική τους συμπεριφορά, με αποτέλεσμα τα παιδιά αυτά να αποκτούν μια προδικασμενη μοίρα.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν νομίζω. Καταρχάς τα παιδιά δεν είναι τάμπουλα ραζα, αλλά έχουν εγγενώς μια συγκεκριμένη προσωπικότητα. Όσο πιο disagreeable είναι εγγενώς ένα παιδί τόσο πιο απαραίτητο είναι να κοινονικοποιηθει σωστά, διότι αν δεν το κάνει τότε θα αποκτήσει πάρα πολύ σοβαρά προβλήματα μετέπειτα.

Τα παιδιά στην ηλικία των δύο, τριών μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι με τα άλλα παιδιά, όλες τις κοινωνικές δεξιότητες που χρειάζονται έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνησουν με τους συνομοιληκους τους αποτελεσματικά. Αν δεις αυτό που κάνουν τα παιδιά τα οποία έχουν κοινονικοποιηθει σωστά είναι για παράδειγμα όταν τα αφήσεις με άλλα παιδάκια τα οποία παίζουν, πρώτα παρατηρούνε το παιχνίδι που παίζουν τα άλλα παιδιά, και μόλις καταλάβουν πως παίζουν αυτά, τότε βρίσκουν μια ευκαιρία να μπούνε και αυτά στο παιχνίδι μιμουμενα τα υπόλοιπα, και μετά από αυτό τα άλλα παιδιά τους αποδέχονται ως μέλη της ομάδας.

Αν δεις τα παιδιά που έχουν κάποιο πρόβλημα, θα δεις πως δεν ακολουθούν αυτό το πρωτόκολλο συμπεριφοράς, αλλά πάνε κατευθείαν ξέρω εγώ και μπαίνουν στο παιχνίδι χωρίς να παρατηρήσουν τι γίνεται, παίρνουν τα παιχνίδια και παίζουν με ένα δικό τους τρόπο, και ως εκ τούτου τα άλλα παιδιά τα απορρίπτουν από την ομάδα.

Αν το παιδί σου παρουσιάζει τέτοια συμπεριφορά σημαίνει πως έχει χάσει βασικά στάδια διαμόρφωσης, του χαρακτήρα όσον αφορά την κοινονικοποιηση, που θα έπρεπε να είχε διαμορφώσει. Αν αυτά τα πράγματα δεν γινουν μέχρι την ηλικία των τριών τότε ξεκινάει μια αλυσιδωτή αντίδραση στην οποία αυτό που βιώνει συνεχώς από τους συνομοιληκους είναι απόρριψη και το παιδί αρχίζει να γίνεται ολοένα και πιο αντικοινωνικο. Από την εφηβεία και μετά θα αρχίσει να αναπτύσσει παραβατικη και εγκληματικά συμπεριφορά, η οποία αργότερα θα το οδηγήσει στην φυλακή και στον πατώ της κοινωνίας.

Το συγκεκριμένο πράγμα το έχει πάρα πολλές φορές ο JBP σε βίντεο του, και μάλλον για να το λέει υπάρχουν οι αντίστοιχες έρευνες που το αποδεικνύουν, όπως επίσης έχει πει πως αν μετά τα 3 το παιδί παραμένει ακοινωνικοποιητο και απορρίπτεται από τον κύκλο του, η ζημιά έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που δεν υπάρχει κάποια γνωστή ψυχολογική παρέμβαση που μπορεί να γίνει για να αποκατασταθεί, αλλά το παιδί θα συνεχίσει τον κακό δρόμο.

Και όλα αυτά γίνονται απλά τυχαία. Τυχαίνει να γεννηθεί το παιδί disagreeable και κάποια από αυτά τα παιδιά θα τύχουν σε κακούς γονείς οι οποίοι τα παραμελουν, ή αγνοούν την προβληματική τους συμπεριφορά, με αποτέλεσμα τα παιδιά αυτά να αποκτούν μια προδικασμενη μοίρα.
Κοιταξε καταλαβαινω οτι μιλας καθαρα βαση μαρτυριων και bay the book που λεω οσο αφορα την ψυχοκινητικη αναπτυξη και εξελικτικη ψυχολογια των παιδιων .
Δεν λεω οτι ολα αυτα που αναφερεις τωρα ειναι αβασιμα απλα να ξερεις οτι επειδη ακριβως εργαστηκα αρκετα χρονια με παιδια προσχολικης ηλικιας και επειδη εχω και δικα μου παιδια ,ολα αυτα εξαρτατονται και απο αλλους παραγοντες και τα εχω διαπιστωσει με τα ιδια μου τα ματια, οχι σε ενα αλλα σε παρα πολλα παιδια διαφορετικης νοοτροπίας ,παιδείας και ιδιοσυγκρασιας γενικα . .

Θα σου πω μονο το νουμερο ενα χαρακτηριστικο στο παραδειγμα που ανεφερες για την κοινωνικοποιηση ενος παιδιου .
Οσο αφορα την πρωτη επαφη του παιδιου με αλλα παιδακια τα οποια βρισκονται στο αμεσα οπτικο του πεδιο και ασχολουντε με ενα μοναδικο παιχνιδι ενώ τριγυρω τους υπαρχουν αρκετα ,αυτοματα το παιδι θα παει και θα διεκδικήσει άλλοτε με ηρεμο τροπο και άλλοτε με επιθετικο τροπο το μοναδικο παιχνιδι που βρισκεται στα χερια του εκαστοτε παιδιου .
Δεν θα δωσει καμια σημασια στον υπόλοιπο σωρό που υπαρχει γυρω του παρα μονο σε εκεινο που ηδη ασχολουντε τα υπολοιπα .
Αυτο για εσενα τι δηλωνει ?

Δεν δηλωνει το αισθημα της επιβίωσής του -κυριάρχησις στην εκαστοτε ομαδα μεσα απο την διεκδικηση αυτου που νομιζει οτι με την πρωτη ματια οτι θα του ειναι πιο χρήσιμο επειδη ακριβως επεξεργαζεται απο ενα αλλο ατομο της ομαδας του?

Νομιζεις οτι αυτη η κατ΄αλλα παραβατικη αλλα ενστικτώδεις συμπεριφορα μπορει να καθορισει την μετεπειτα εξελιξη του και μαλιστα σε μια τοσο μικρη ηληκια ?

Μην ξεχνας τον παραγοντα ενστικτο και επιβιωση σε αυτες τις ηλικιες που ειναι πολυ καθοριστικος αφου δεν εχουν μαθει ή καλυτερα δεν εχουν εκπαιδευτή ακομα στο πως να λειτουργουν αφου βρισκονται για πρωτη φορα σε ενα ομαδικο περιβαλλον υπο προυποθεσεις και οχι σε ενα αλλο περιβαλλον που δεν εχει καμια σχεση με οτι εχει δεχθει απο ερεθισματα εως τωρα ..

Δεν μπορεις να κρινεις τον χαρακτηρα απο την στιγμιαια πρωτη αντιδραση οταν βρισκεται σε καινουργιο περιβαλλον με προυποθεσης ένταξης του γιατι πολυ απλα θα λειτουργησει ενστικτωδως.

Οταν μιλαμε γι αυτες τις ηλικιες δεν μπορεις να μιλας για πληρη κοινωνικοποιηση τους .
Η πληρη κοινωνικοποιηση ενος παιδιου ερχεται πολυ μετεπειτα και κυριως οταν εντασετε στην πρωτη βαθμιδα υποχρεωτικης εκαιδευσης του.
Απο εκει και περα μπορουμε να μιλησουμε για τα πρωτα δειγματα συμπεριφορας ενος παιδιου τα οποια εχουν αφησει πληρως το ένστικτο της κυριαρχισης και της επιβιωσης .
Μην ξεχνας αλλωστε τι επηροη εχει στο χαρακτηρα ενος παιδιου η ένταξή του σε ενα ομαδικο ή ατομικο αθλημα .
Εκει το παιδι ερχεται και εμπλουτιζει τα χαρακτηριστικα του που θα ειναι σταθμος για την μετεπειτα πορεια του .
Μην ξεχνας επισης οτι ο αθλητισμος ειναι αυτος που καθοριζει αν μια προσωπικοτητα μπορει να λειτουργήσει ομαδικα ή ατομικα ωστε να τον οδηγηση στην προσωπικη-ομαδικη του νικη .

Γενικα παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο και σιγουρα μεχρι τα τρια τους τα παιδια δεν εχουν δεχθει ουτε τους μισους .Καποια δειγματα φαινονται και συμφωνω ,οχι ομως αυτα που θα ειναι καθοριστικα ωστε να εισαι απολυτος σε αυτο το θεμα .

Και γενικα ο ψυχισμος και η εξελιξη ενος παιδιου ειναι αμεσα συνυφασμένη με τα εξωτερικα ερεθισματα που δεχονται σαν καταιγισμο ολα αυτα τα χρονια μεχρι την ενηλικιωση τους.Αρκει ενα και μονο γεγονος -ερεθισμα να ανατρεψει τον χαρακτηρα του ακομα και στην εκπνοη της υποτηθεμενης ηλικιακα οριοθετησης τους ..

Σε ολα αυτα που διαβαζεις ή μελετας προσπαθησε να ξεθαβεις δικες σου βιωματικες εμπειριες και αντιδρασεις απο κομβικα σημεια της δικης σου παιδικης ηλικιας .
Εκει θα μπορεσεις να καταλαβεις πολλα περισσοτερα μιας και οταν μεγαλωνουμε και διαβαζουμε ξεχναμε αυτοματα τα δικα μας και παρασυρομαστε απο τα εκαστοτε κουτακια που τεινουν να γινουν θεσμος πλεον στο κομματι της ψυχολογιας .

Ξυφυγαμε ομως αρκετα απο το αρχικα θεμα και ελπιζω να μην ενοχλουμε :)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κοιταξε καταλαβαινω οτι μιλας καθαρα βαση μαρτυριων και bay the book που λεω οσο αφορα την ψυχοκινητικη αναπτυξη και εξελικτικη ψυχολογια των παιδιων .
Δεν λεω οτι ολα αυτα που αναφερεις τωρα ειναι αβασιμα απλα να ξερεις οτι επειδη ακριβως εργαστηκα αρκετα χρονια με παιδια προσχολικης ηλικιας και επειδη εχω και δικα μου παιδια ,ολα αυτα εξαρτατονται και απο αλλους παραγοντες και τα εχω διαπιστωσει με τα ιδια μου τα ματια, οχι σε ενα αλλα σε παρα πολλα παιδια διαφορετικης νοοτροπίας ,παιδείας και ιδιοσυγκρασιας γενικα . .

Θα σου πω μονο το νουμερο ενα χαρακτηριστικο στο παραδειγμα που ανεφερες για την κοινωνικοποιηση ενος παιδιου .
Οσο αφορα την πρωτη επαφη του παιδιου με αλλα παιδακια τα οποια βρισκονται στο αμεσα οπτικο του πεδιο και ασχολουντε με ενα μοναδικο παιχνιδι ενώ τριγυρω τους υπαρχουν αρκετα ,αυτοματα το παιδι θα παει και θα διεκδικήσει άλλοτε με ηρεμο τροπο και άλλοτε με επιθετικο τροπο το μοναδικο παιχνιδι που βρισκεται στα χερια του εκαστοτε παιδιου .
Δεν θα δωσει καμια σημασια στον υπόλοιπο σωρό που υπαρχει γυρω του παρα μονο σε εκεινο που ηδη ασχολουντε τα υπολοιπα .
Αυτο για εσενα τι δηλωνει ?

Δεν δηλωνει το αισθημα της επιβίωσής του -κυριάρχησις στην εκαστοτε ομαδα μεσα απο την διεκδικηση αυτου που νομιζει οτι με την πρωτη ματια οτι θα του ειναι πιο χρήσιμο επειδη ακριβως επεξεργαζεται απο ενα αλλο ατομο της ομαδας του?

Νομιζεις οτι αυτη η κατ΄αλλα παραβατικη αλλα ενστικτώδεις συμπεριφορα μπορει να καθορισει την μετεπειτα εξελιξη του και μαλιστα σε μια τοσο μικρη ηληκια ?

Μην ξεχνας τον παραγοντα ενστικτο και επιβιωση σε αυτες τις ηλικιες που ειναι πολυ καθοριστικος αφου δεν εχουν μαθει ή καλυτερα δεν εχουν εκπαιδευτή ακομα στο πως να λειτουργουν αφου βρισκονται για πρωτη φορα σε ενα ομαδικο περιβαλλον υπο προυποθεσεις και οχι σε ενα αλλο περιβαλλον που δεν εχει καμια σχεση με οτι εχει δεχθει απο ερεθισματα εως τωρα ..

Δεν μπορεις να κρινεις τον χαρακτηρα απο την στιγμιαια πρωτη αντιδραση οταν βρισκεται σε καινουργιο περιβαλλον με προυποθεσης ένταξης του γιατι πολυ απλα θα λειτουργησει ενστικτωδως.

Οταν μιλαμε γι αυτες τις ηλικιες δεν μπορεις να μιλας για πληρη κοινωνικοποιηση τους .
Η πληρη κοινωνικοποιηση ενος παιδιου ερχεται πολυ μετεπειτα και κυριως οταν εντασετε στην πρωτη βαθμιδα υποχρεωτικης εκαιδευσης του.
Απο εκει και περα μπορουμε να μιλησουμε για τα πρωτα δειγματα συμπεριφορας ενος παιδιου τα οποια εχουν αφησει πληρως το ένστικτο της κυριαρχισης και της επιβιωσης .
Μην ξεχνας αλλωστε τι επηροη εχει στο χαρακτηρα ενος παιδιου η ένταξή του σε ενα ομαδικο ή ατομικο αθλημα .
Εκει το παιδι ερχεται και εμπλουτιζει τα χαρακτηριστικα του που θα ειναι σταθμος για την μετεπειτα πορεια του .
Μην ξεχνας επισης οτι ο αθλητισμος ειναι αυτος που καθοριζει αν μια προσωπικοτητα μπορει να λειτουργήσει ομαδικα ή ατομικα ωστε να τον οδηγηση στην προσωπικη-ομαδικη του νικη .

Γενικα παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο και σιγουρα μεχρι τα τρια τους τα παιδια δεν εχουν δεχθει ουτε τους μισους .Καποια δειγματα φαινονται και συμφωνω ,οχι ομως αυτα που θα ειναι καθοριστικα ωστε να εισαι απολυτος σε αυτο το θεμα .

Και γενικα ο ψυχισμος και η εξελιξη ενος παιδιου ειναι αμεσα συνυφασμένη με τα εξωτερικα ερεθισματα που δεχονται σαν καταιγισμο ολα αυτα τα χρονια μεχρι την ενηλικιωση τους.Αρκει ενα και μονο γεγονος -ερεθισμα να ανατρεψει τον χαρακτηρα του ακομα και στην εκπνοη της υποτηθεμενης ηλικιακα οριοθετησης τους ..

Σε ολα αυτα που διαβαζεις ή μελετας προσπαθησε να ξεθαβεις δικες σου βιωματικες εμπειριες και αντιδρασεις απο κομβικα σημεια της δικης σου παιδικης ηλικιας .
Εκει θα μπορεσεις να καταλαβεις πολλα περισσοτερα μιας και οταν μεγαλωνουμε και διαβαζουμε ξεχναμε αυτοματα τα δικα μας και παρασυρομαστε απο τα εκαστοτε κουτακια που τεινουν να γινουν θεσμος πλεον στο κομματι της ψυχολογιας .

Ξυφυγαμε ομως αρκετα απο το αρχικα θεμα και ελπιζω να μην ενοχλουμε :)

Αυτά στα οποία αναφέρομαι Μαργαρίτα γίνονται πολύ πριν το σχολείο και τον αθλητισμό. Είναι πιο πιο βασικά στοιχεία. Δες εδώ:

 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτά στα οποία αναφέρομαι Μαργαρίτα γίνονται πολύ πριν το σχολείο και τον αθλητισμό. Είναι πιο πιο βασικά στοιχεία. Δες εδώ:

Σεβαστό όλο αυτό και απόλυτα κατανοητό τι υποστηρίζεις !

Η θεωρεία από την πράξη όμως απέχει κάποια μίλια 😉
Παντού όχι μόνο εδώ !
 

Loozen

Νεοφερμένος

Ο Loozen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 64 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Μεχρι αυτη τη στιγμη κλπ , ειναι να βαζεις το αντικειμενο της αγαπης σου , ανθρωπο , ζωο , φυτο , φυση , πραγμα πανω απο το οποιουδηποτε ειδους ξεβολεμα σου και οχι μονο να μη σε χαλαει η να σου ειναι ουδετερο , αλλά να σε φτιαχνει κιολας . Αυτο το φτιαξιμο , αυτη τη βαθεια αισθηση χαρας , ικανοποιησης , εως και πληροτητας θα ρισκαρω , και κανα δυο άλλα που τα ψυχανεμιζομαι αλλά μου γλυστρανε , μπορει κανεις να το πει αγαπη .
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,948 μηνύματα.
για τον καθένα η αγάπη βιώνεται διαφορετικά. έχει να κάνει με τον χαρακτήρα και το συναισθηματικό εύρος του καθένα.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,729 μηνύματα.
Η αγάπη σε κάνει να γίνεσαι καλυτερος άνθρωπος. Να βελτιώνει το κακό εγωισμό.... Σε κάνει να μοιράζεσαι να κοιτάς λιγότερο τη παρτη σου.. Υπάρχει αλλα είναι σπάνια. Και ναι όταν κάποιος τη βρει αξίζει να ρισκάρει γιατί οι ευκαιρίες αυτές δεν έρχονται κάθε μέρα.
 

Guest 254537

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
😩Δηλαδή τα likes δεν είναι αγάπη!? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 

Loozen

Νεοφερμένος

Ο Loozen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 64 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Δεν τογραψα καλα Devil . :) Το ρισκαρω παει στη χρηση της λεξης πληροτητα . Που , οσο ναναι , εχει ενα βαρος . Απο τα μεγαλυτερα .
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,729 μηνύματα.
Δεν τογραψα καλα Devil . :) Το ρισκαρω παει στη χρηση της λεξης πληροτητα . Που , οσο ναναι , εχει ενα βαρος . Απο τα μεγαλυτερα .

Με την έννοια ρίσκο θέλω να πω πως όταν αγαπάς θα κάνεις πραγματα που σε άλλες περιπτωσεις δεν θα έκανες. Ρίχνεις τον εγωισμό σου κτλπ κτλπ αν αυτό δεν ισχυει τότε μάλλον δεν ήταν κ αυθεντικό το συναίσθημα. Τώρα πχ βλέπω κάτι ζευγάρια χωρίζουν κ μετα δε μιλάει ο ένας στον άλλον κ μάλιστα κάνουν κ μπλοκ από παντου κ κατεβάζουν κ ολες τις φωτογραφίες... Αγαπες είναι αυτά τώρα ; κοροϊδευόμαστε ; ! Με αυτό το τρόπο σέβεσαι την αγάπη που είχες ;; αλήθεια τώρα ;;; με το να κάνεις μπλοκ;;; γιατί επειδή στο είπε ο καινουργιος;;;; η μήπως θα έμπαινε μέσα από το φβ ξ το βαιμπερ ο άλλος κ θα σου έκανε μουυυυ


Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό είναι ζήσαμε κάποιο καιρό μαζί περασαμε καλά κάναμε σεξ είχαμε σχέση κ εντάξει μόλις βρήκα ευκαιρία κ δεν συμφώνησα μαζί σου σε κάποια πραγματα αποφάσισα να κοιτάξω το τυπικό μου συμφέρον σε στυλ check box και να παω άλλου... Αυτά δεν είναι αγαπες πραγματικεες. Τουλάχιστον εμένα δεν με πεοθουν. Γιατί γενικά ο κόσμος λέει πολλα αλλά στη κρίσιμη στιγμή θα δουμε τι κάνει. Γιατί δεν σου κρυβω ότι είμαστε κ απρόβλεπτοι σαν είδος... Οι άνθρωποι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 896561

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει κάποιος την ανάγκη να αναλύσει το τι είναι αγάπη.
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει κάποιος την ανάγκη να αναλύσει το τι είναι αγάπη.
Γιατι ο κόσμος ψοφάει για να έχει την ψευδαίσθηση οτι τα έχει όλα σε τάξη και έχει επίγνωση για το τι του γίνεται, ποιός είναι και τι θέλει.
Έτσι με το να ορίζει όλες τις καταστάσεις μετά απο overthinking νομίζει πως έχει τον έλεγχο ( του εαυτού) και άλλα τέτοια ευτράπελα.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τους εχει μεινει απο τοτε που γραφαμε λευκωμα στο δημοτικο ..

Τι ειναι Αγαπη ?
Τι ειναι ερως? κ.ο.κ

Αξεχαστα χρονια ,εγω τα προλαβα δεν ξερω εσεις τα πιτσιρικια :)
 

Guest 896561

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πιτσιρίκι λίγο δύσκολα εγώ. Πάτησα και τα πρώτα "άντα" πέρυσι. Τουλάχιστον φαίνομαι μικρότερος.
εσεις οι 30αρης ειστε σε μεταβατικη περιοδο ακομα οποτε λεγεστε και πιτσιρικια για εμας που εχουμε περασει σε αλλη δεκαετια και βαδιζουμε για αλλου..
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει κάποιος την ανάγκη να αναλύσει το τι είναι αγάπη.
Αυτο το πράγμα είναι σαν να ρωτάς γιατί έχει κάποιος την ανάγκη να σκέφτεται. Εσύ γιατί σκέφτεσαι δηλαδή; Διότι αυτό είναι φτιαγμένο να κάνει ο εγκέφαλος σου, να σκέφτεται και να αναλύει concepts ώστε να μπορεί να πάρει κάποιες αποφάσεις. Πως ακριβως είναι διαφορετικό το να σκέφτεται και να αναλύεις το τι είναι αγαπη, από το να σκέφτεσαι και να αναλύεις τι είναι ένα σπίτι και πως θα το φτιάξεις; Εκτός και αν ρωτάς γιατί οι άνθρωποι αναλύουν την αγάπη συγκεκριμένα και δεν περιοριζονται στα σπίτια, οπότε και η απάντηση είναι πάλι προφανής, ο καθένας σκέφτεται και αναλύει οτιδήποτε βρίσκει ενδιαφέρον, δηλαδή ότιδηποτε έχει κάποια αξία γι αυτόν.
 

Guest 434210

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αγάπη ένα νόημα με πολλές πτυχές αλλά τόσο σημαντική για την κοινωνία μας και σήμερα εκλείπει

Η γονική αγάπη αγνή και άδολη προς το παιδί και η αγάπη του παιδιού προς το γονιό

Η αγάπη και ο σεβασμός προς την φύση απαραίτητη ένδειξη για την ευταξία του κόσμου

Η αγάπη προς τον αποκλεισμένο και τον καταπιεσμένο συνάνθρωπο

Η αγάπη του πολίτη προς το κράτος. Η ενεργή συμμετοχή στα κοινά και η λήψη αποφάσεων. Η αγάπη του κράτους προς τον πολίτη με την δημιουργία ενός κράτους πρόνοιας

Η αμοιβαία αγάπη του ενός ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο του μέσα σε σύνολο ανθρώπων όπως η κοινωνία

Η αγάπη του Θεού προς τα παιδιά του με την ζωοποιό ενέργεια του και η λυτρωτική αγάπη του παιδιού προς τον Πατέρα.

Η αγάπη του ωραίου και της αρμονίας

Και τέλος η αγάπη των δύο ανθρώπων μέσα σε μια κοινή πορεία σεβασμού, κατανόησης και διαλόγου όπου τα δύο ξένα αντιμαχόμενα μέρη γίνονται ένα κοινό ή σαρξ μια.

Για αυτό βλέπουμε τόσο μεγάλη ποικιλομορφία στο τι λέμε αγάπη. Αγάπη η κινητήριος δύναμη του κόσμου.
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,031 μηνύματα.
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει κάποιος την ανάγκη να αναλύσει το τι είναι αγάπη.
Ο ίδιος λόγος που έχουν την ανάγκη να αναλύσουν κάθε φιλοσοφικό ερώτημα: διότι είναι εύκολο.

Τα αιώνια κλισέ ερωτήματα, «τι είναι αγάπη», «ποιο είναι το νόημα της ζωής», «φέρνουν τα λεφτά την ευτυχία» κλπ κλπ έχουν ένα κοινό κι αυτό είναι ότι δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση. Δε χρειάζεται να είσαι διαβασμένος, να έχεις γνώσεις, ούτε καν να είσαι έξυπνος για να τα αναλύσεις διότι ότι και να πεις δε μπορεί να αποδειχτεί λάθος. Θέσε ένα από αυτά τα ερωτήματα σε οποιαδήποτε παρέα και θα μιλάνε 3 ώρες ασταμάτητα λέγοντας δέκα διαφορετικά πράγματα.

Για τον κόσμο λοιπόν που ψοφάει να δείξει ότι είναι ψαγμένος και έχει τη γνώση είναι η καλύτερη του να τα αναλύει αυτά, ειδικά αυτοί που δεν σκαμπάζουνε και πολύ από τα αλλα (επιστήμες, ιστορια κλπ).
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top