Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη. Ποιος έχει ευθύνη;

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Σκεφτόμουνα αν πρέπει να κάνω το θέμα ή όχι. Αποφάσισα να το ανοίξω γιατί δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο τροχαίο που γίνεται. Το να κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας κάθε φορά, να αθωώονουμε τους νεκρούς και να κατηγορούμε τους ζωντανούς δεν λύνει το ζήτημα.


Κοιτούσα το βιντεάκι αυτό και μόλις συμπέρανα ότι ο Γερμανός τουρίστας που κατηγορούν όλα τα ΜΜΕ δεν ευθύνεται και τόσο.

Ναι έκανε λάθος που δεν έβγαλε φλας. Η αριστερή λωρίδα ήταν κλειστή λόγω έργων. Οι οδηγοί μπορούσαν να κινηθούν μόνο στην μεσαία και την δεξιά λωρίδα. Το δρόμο δεν τον ξέρω παιδιά αλλά στη Αθήνα σε τέτοιους δρόμους η αριστερή λωρίδα (που γινόντουσαν έργα) πριν τις μεγάλες διασταυρώσεις έχει υποχρεωτική πορεία αριστερά. Ο δήμος έπρεπε να βάλει κίτρινα σημαδάκια υποχρεωιτκής πορειας αριστερά στην μεσαία λωρίδα για όσο γίνονται έργα. Αν ισχύει αυτό τα μηχανάκια έρπεπε να αφήσουν απόσταση ασφαλείας και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να τον προσπεράσουν στο σημείο αυτό. Επίσης έτρεχαν παραπάνω από το όριο των 50 κάτι που πλήρωσαν με τη ζωή τους. Επίσης σημειώνω ότι η κοπέλα που έζησε ήταν η μοναδική που φορούσε κράνος. Η κοινή γνώμη κατηγορεί τον οδηγό κάτι που πιστεύω ότι είναι άδικο καθώς είναι κάτι που μπορεί στο καθένα να συμβεί. Ακόμα και αυτός να ευθύνται σύμφωνα με τον ΚΟΚ, δεν εθύνεται και για την μηδενική παθητική ασφάλεια των μεταφορικών μέσων που επέλεξαν να οδηγούν τα "θύματα".

Τελειώνω ότι η αιτία του δυστυχήματος όπως και στην πλειοψηφία των δυστυχημάτων αυτού του είδους πιστεύω ότι είναι η ταχύτητα των μηχανών, το κράνος που δεν φορούσαν, η μηδενική παθητική ασφάλεια των μηχανών, μετά η έλλειψη σηματοδότησης του δήμου και λίγότερο ο λανθασμένος χειρισμός του οδηγού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Woz

Νεοφερμένος

Ο Woz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Αν τρέχεις με 150+ km/h προκαλείς μόνος την τύχη σου,αν τηρούσαν το όριο και δεν έκαναν κόντρες ίσως να επιζούσαν.
Μετά τις 1-2 το βράδυ δεν ισχύουν ούτε φανάρια,ούτε STOP,ούτε φλάς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Μπα δεν ευθύνεται.
Το ότι πήγε να στρίψει με μειωμένη ταχύτητα από μεσαία λωρίδα που προορίζεται για να συνεχίσει ευθεία, χωρίς φλας, χωρίς να ελέγξει αν ερχόντουσαν άλλα οχήματα από πίσω του μέσω της αριστερής λωρίδας(ο δρόμος είναι κεντρικός και ευθύς καθώς φαίνεται), ενώ ποιος ξέρει αν για προς τα αριστερά υπήρχε κόκκινο φανάρι να το κάνουμε τουμπεκί.

Αλλά κατά τ' άλλα φταίνε τα θύματα γιατί απλά ... κυκλοφορούσαν στον δρόμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Δεν εχει εργα σε εκεινο το σημειο. Η ευθυνη και στους δυο. Και οι μηχανες που ετρεχαν με μεγαλη ταχυτητα και ο τουριστας που θυμηθηκε να στριψει και ανεκοψε την πορεια τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,503 μηνύματα.
Μπα δεν ευθύνεται.
Το ότι πήγε να στρίψει με μειωμένη ταχύτητα από μεσαία λωρίδα που προορίζεται για να συνεχίσει ευθεία, χωρίς φλας, χωρίς να ελέγξει αν ερχόντουσαν άλλα οχήματα από πίσω του μέσω της αριστερής λωρίδας(ο δρόμος είναι κεντρικός και ευθύς καθώς φαίνεται), ενώ ποιος ξέρει αν για προς τα αριστερά υπήρχε κόκκινο φανάρι να το κάνουμε τουμπεκί.

Αλλά κατά τ' άλλα φταίνε τα θύματα γιατί απλά ... κυκλοφορούσαν στον δρόμο.


Το οτι αυτοι απο την πλευρα τους χρησιμοποίησαν την αριστερή λωρίδα για να προσπεράσουν και να συνεχίσουν ευθεία είναι σύμφωνα με τον ΚΟΚ; Ας μη μιλήσουμε και για την ταχύτητά τους...

Καθημερινά στον δρόμο το βλέπουμε τα μηχανάκια να σε προσπερνάν απο αριστερά, δεξιά απο πάνω και απο όπου αλλού βρεθούν.
Δεν μπορείς να χεις στο μυαλό σου παντού ειδικά όταν στρίβεις σε αυτήν την περίπτωση και να τους είδε απο κάποια μέτρα απόσταση ήταν αδύνατον να αποφευχθεί η σύγκρουση λόγω των μεγάλων ταχυτήτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Το οτι αυτοι απο την πλευρα τους χρησιμοποίησαν την αριστερή λωρίδα για να προσπεράσουν και να συνεχίσουν ευθεία είναι σύμφωνα με τον ΚΟΚ; Ας μη μιλήσουμε και για την ταχύτητά τους...

Φυσικά! Για αυτό και υπάρχει. Αρκεί φυσικά να γίνεται με τον σωστό τρόπο.
Άλλωστε μπορεί να πορεύονταν ήδη στην αριστερή λωρίδα κι άρα να μην έχουμε προσπέραση αλλά μια συνηθισμένη διάβαση.

Η ταχύτητα δε παίζει ρόλο.
Δε προκαλούν τα ατυχήματα οι σωστοί οδηγοί λόγω ταχύτητας αλλά τα νούμερα που κυκλοφορούν ελεύθερα.

Δεν μπορείς να χεις στο μυαλό σου παντού ειδικά όταν στρίβεις σε αυτήν την περίπτωση και να τους είδε απο κάποια μέτρα απόσταση ήταν αδύνατον να αποφευχθεί η σύγκρουση λόγω των μεγάλων ταχυτήτων.

Όταν πας σε μια τέτοια διασταύρωση κεντρικού δρόμου οφείλεις να είσαι προσεκτικός. Αλλιώς πας από τον χωματόδρομο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,503 μηνύματα.
Φυσικά! Για αυτό και υπάρχει. Αρκεί φυσικά να γίνεται με τον σωστό τρόπο.
Άλλωστε μπορεί να πορεύονταν ήδη στην αριστερή λωρίδα κι άρα να μην έχουμε προσπέραση αλλά μια συνηθισμένη διάβαση.

Η ταχύτητα δε παίζει ρόλο.

Φυσιολογική διάβαση με τέτοια αυξημένη ταχύτητα δεν ήταν.
Ας καταργηθούν τα όρια ταχύτητας παντού τότε.

Ανεξάρτητα απο το λάθος του Γερμανού, τα παιδιά ήταν κύριοι υπαίτιοι που φάγαν τα κεφάλια τους. Ας είναι ελαφρό το χώμα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stitchpunk

Δραστήριο μέλος

Η Eternal Sunshine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 596 μηνύματα.
Φυσικά! Για αυτό και υπάρχει. Αρκεί φυσικά να γίνεται με τον σωστό τρόπο.
Άλλωστε μπορεί να πορεύονταν ήδη στην αριστερή λωρίδα κι άρα να μην έχουμε προσπέραση αλλά μια συνηθισμένη διάβαση.

Η ταχύτητα δε παίζει ρόλο.
Δε προκαλούν τα ατυχήματα οι σωστοί οδηγοί λόγω ταχύτητας αλλά τα νούμερα που κυκλοφορούν ελεύθερα.



Όταν πας σε μια τέτοια διασταύρωση κεντρικού δρόμου οφείλεις να είσαι προσεκτικός. Αλλιώς πας από τον χωματόδρομο.
Μα τι συζητάμε? Αφενός η ταχύτητα των παιδιών ήταν πολύ μεγάλο φαουλ. Γιατί αν πήγαιναν με χαμηλότερη ταχύτητα θα είχαν το περιθώριο αντίδρασης οι μεν να προσπερασουν από δεξιά όπως οφείλουν σε περίπτωση που εστριβε αριστερά ο Γερμανός, ο δε Γερμανός θα είχε το περιθώριο να ακινητοποιησει το όχημα του τουλάχιστον να περιμένει να περάσουν. Αφετέρου φαουλ και ο Γερμανός, φυσικά και έπρεπε να συνεχίσει ευθεία, ΑΛΛΑ του δινω ελαφρυντικα γιατί αν έχετε βρεθεί σε ξένη χώρα ή θα ακολουθησεις πιστά το navigator ή μπορεί να βρεθεις σε δρόμους που δεν στριβουν πουθενά για ώρα και δεν ξέρεις τι να περιμενεις. Αν είχε navigator, γιατί αν δεν είχε ακόμη χειρότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johny4Life

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Johny4Life αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Καλυτερα ας σταματήσουμε ν αποδιδουμε ευθυνες εμεις. Ας το κανουν οι αρμοδιοι. Τα μηχανακια γενικα ειναι μπελας,ποσο μαλλον οταν αναπτύσσουν μεγαλη ταχυτητα και επικρατεί απροσεξια. Αλλα απο το να διαφωνειτε ετσι για το ποιος φταίει παραπανω και ποιος λιγοτερο,καλυτερα ας ευχηθουμε να τα καταφερει η 18χρονη στο Παπανικολάου. Οι σκέψεις μας και η θετικη μας ενεργεια με τους γιατρους εκει,την οικογενεια της και την ιδια.
Καλο παραδεισο στα παιδια που έφυγαν ετσι νεα. Δυστυχώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Φυσικά! Για αυτό και υπάρχει. Αρκεί φυσικά να γίνεται με τον σωστό τρόπο.
Άλλωστε μπορεί να πορεύονταν ήδη στην αριστερή λωρίδα κι άρα να μην έχουμε προσπέραση αλλά μια συνηθισμένη διάβαση.

Η ταχύτητα δε παίζει ρόλο.
Δε προκαλούν τα ατυχήματα οι σωστοί οδηγοί λόγω ταχύτητας αλλά τα νούμερα που κυκλοφορούν ελεύθερα.



Όταν πας σε μια τέτοια διασταύρωση κεντρικού δρόμου οφείλεις να είσαι προσεκτικός. Αλλιώς πας από τον χωματόδρομο.

Δηλαδη οταν πας με 150 ή 50 εχεις την ιδια δυνατοτητα να σταματησεις; Οποιος εχει οδηγησει αυτοκινητο σε μεγαλη πολη, δεν υπαρχει περιπτωση να μην του εχει τυχει να φτασει στο τσακ να χτυπησει μηχανη ή παπι που πηγε να τον προσπερασει απο το λαθος σημειο, εμενα μου ετυχε σημερα κιολας στριβοντας αριστερα, μηχανακι με προσπερασε απο την εσωτερικη και πηγε ευθεια, αν δεν εκοβα, τον ειχα ριξει. Προφανως δεν εχεις οδηγησει ποτε και εκ του ασφαλους βρισκεις φταιχτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Φυσικά! Για αυτό και υπάρχει. Αρκεί φυσικά να γίνεται με τον σωστό τρόπο.
Άλλωστε μπορεί να πορεύονταν ήδη στην αριστερή λωρίδα κι άρα να μην έχουμε προσπέραση αλλά μια συνηθισμένη διάβαση.

Η ταχύτητα δε παίζει ρόλο.
Δε προκαλούν τα ατυχήματα οι σωστοί οδηγοί λόγω ταχύτητας αλλά τα νούμερα που κυκλοφορούν ελεύθερα.

Στο καθένα μπορεί να συμβεί ατύχημα ειδικά μέσα στις πόλεις. Αν οι μηχανές πήγαιναν με το όριο 50 km/ώρα πιθανότατα δεν θα υπήρχαν νεκροί επομένως είναι λάθος να κατηγορείς τον οδηγό ως δολοφόνο εξ' αμελείας. Επίσης δεν ευθύνεται ο οδηγός αυτοκινήτου για τη μηδενική παθητική ασφάλεια που προσφέρουν τα μηχανάκια αλλά ο οδηγός της μηχανής που επέλεξε να μετακινηθεί με αυτό το μέσο.

Ως οδηγός και εγώ που πολλες ώρες εμπειρίας οδήγησης σε μεγάλα αστικά κέντρα συμφωνώ με το DarthFederer. Η αλλαγή λωρίδα είναι πολύ επικίνδυνη και ο ΚΟΚ δεν καλύπτει τον οδηγό. Ακόμα και φλας να ανάψεις δεν υποχρεώνει τον πίσω να σταματήσει αλλά απλώς το προειδοποιεί. Ο ΚΟΚ δεν προστατεύει καθόλου τους οδηγούς αυτοκινήτων σε τέτοιες περιπτώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
κρανος παιδια,κρανος σωζει ζωες
επισης προσοχη στην ταχυτητα και μεσα στην πολη,τα περισσοτερα θανατηφορα εκει γινονται εξαλλου
τελος χωρις να αναφερομαι στο συγκεκριμενο περιστατικο
αυτες τις σφηνες γιατι ρε παιδες; σφηνες και προσπεραση δεξια
ξερετε ποσους εχω δει να συντριβονται στο κρασπεδο με τετοιες σφηνες τοσα χρονια;

καλο παραδεισο στα παιδια,κριμα.
και ευχομαι ξεπερνωντας παιδικες ασθενειες της μεταπολιτευσης το υπουργειο να δωσει εντολη να βγουν ολοι οι τροχονομοι κ.λπ στους δρομους.Θα σωζοντουσαν αναριθμητες ζωες τοσα χρονια,αν υπηρχε επιτηρηση τακτικη και συχνη.Ειναι καθαρα ιδεολογικο,μαλλον ιδεοληπτικο, το θεμα πιστευω και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρεπει ενας πολιτικος να βρεθει που να παρει το θαρρος και να δωσει τελος σε αυτο που γινεται τοσα χρονια.Οι ιδιοι οι τροχονομοι και οι αστυνομικοι δεν φταινε σε τπτ,το ζητημα ειναι ΚΑΘΑΡΑ πολιτικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
... και προσπεραση δεξια
ξερετε ποσους εχω δει να συντριβονται στο κρασπεδο με τετοιες σφηνες τοσα χρονια;

Σύμφωνα με το ΚΟΚ επιτρέπεται να μείνεις στη λωρίδα σου και να περάσεις έναν πιο αργό που βρίσκεται αριστερά σου. Δεν θεωρείται προσπέραση αλλά κίνηση σε στοίχους.
α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo

τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες

περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμί-

σεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Σύμφωνα με το ΚΟΚ επιτρέπεται να μείνεις στη λωρίδα σου και να περάσεις έναν πιο αργό που βρίσκεται αριστερά σου. Δεν θεωρείται προσπέραση αλλά κίνηση σε στοίχους.

Ναι αλλά η δεξιά λωρίδα έχει λιγότερη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα, δηλαδή αν η αριστερή λωρίδα έχει όριο 120 και η δεξιά 90 εσύ για να προσπεράσεις τον αριστερά σου πρέπει αυτός να πηγαίνει με κάτω από 90 πράγμα που είναι σπάνιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ναι αλλά η δεξιά λωρίδα έχει λιγότερη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα, δηλαδή αν η αριστερή λωρίδα έχει όριο 120 και η δεξιά 90 εσύ για να προσπεράσεις τον αριστερά σου πρέπει αυτός να πηγαίνει με κάτω από 90 πράγμα που είναι σπάνιο.
Αυτό με τη δεξιά δεν το ξερα. Το λέει πουθενά ο ΚΟΚ ή επισημένεται σε κάποιους δρόμους με σήμανση;

Αυτό που λες δεν είναι καθόλου σπάνιο εδώ στην νότια Ελλάδα. Κάθονται στη μεσαία λωρίδα με 60 και 70 χλμ/ώρα.

Παράδειγμα κλασικού μηχανόβιου:
https://youtu.be/nz0vfsgscEE?t=355
(τα σχόλια έχουν γέλιο από τα 500 τόσο 1, 2 σχόλια κατάλαβαν τη γκάφα του).

Ο τυπάς με το κόκκινο αμάξι αν δεν πέρασε το όριο σωστά "πέρασε" τον youtuber καθώς δεν το προσπέρασε. Κινόταν στη λωρίδα του και με το είδε το άσπρο αυτοκίνητο σταμάτησε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Ανδρεα η προσπεραση απο δεξια απαγορευεται απο τον ΚΟΚ(με εξαιρεσεις)
το κομματι που εβαλες αναφερεται σε παραλληλη κυκλοφορια στις λωριδες,οχι σε προσπεραση
για την προσπεραση ισχυουν τα εξης:
. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν..

και το σημαντικοτερο
"1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνο εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο....
...Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτά στην δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος..."


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
@Κομνηνός
Αυτό που λέω εγώ δεν λέγεται προσπέραση αλλά κίνηση σε παράλληλους στοίχους. Με άλλα λόγια αν κάποιος είναι στη μεσαία λωρίδα με 90 km και εσύ στη δεξιά με 130km και ο μεσαίος τη στιγμή που το περνάς κάνει δεξιά και συγκρουστείτε την ευθύνη την έχει ο μεσαίος. Γι αυτό στις εθνικές οδούς 3 λωρίδων και στις πόλεις σε λεωφόρους 2 λωρίδων προσέχουμε και δεξιά και αριστερά πριν αλλάξουμε λωρίδα.

Ο νόμος του ΚΟΚ που με επιβεβαιώνει τον παρέθεσα λίγο πιο πάνω: https://www.e-steki.gr/showpost.php?p=4373071&postcount=13

Για αρκετά χρόνια πίστευα και εγώ όπως οι περισσότεροι το αντίθετο. Μετά από μια διαφωνία που είχα με ένα φίλο μου έκανα μια μικρή έρευνα και κατέληξα ότι έχει απόλυτο δίκαιο.

Τα εξηγεί και εδώ πολύ καλά:
https://www.glavopoulos.com/el/kok-017/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
στην δεξια λωριδα υποχρεωτικα πας αργα,εκει πανε οι βραδυπορουντες,το λεει ρητα μεσα
συνεπως δεν μπορεις να τρεχεις περισσοτερο απο αυτον που βρισκεται αριστερα σου

το ανεφερα παραπανω,το αναφερει και το Link που βαζεις

φυσικα η συζητηση ειναι χαρακτηριστικη του πως τα εχουν καταφερει με τα αρθρα οι νομοθετες(και δεν ειναι η μονη περιπτωση)γι αυτο και πρεπει να βλεπουμε δεξια αριστερα,διοτι στην ελλαδα ζουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

VirusX

Νεοφερμένος

Ο VirusX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Τι είναι οι λωρίδες; Τι είναι το όριο ταχύτητας; Γιατί είναι κακό να ανοίγεις μέχρι τα 300( τα πραγματικά στα περισσότερα ss είναι λιγότερα, πάει και τελείωσε);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Παράδειγμα κλασικού μηχανόβιου:
https://youtu.be/nz0vfsgscEE?t=355
(τα σχόλια έχουν γέλιο από τα 500 τόσο 1, 2 σχόλια κατάλαβαν τη γκάφα του).

Ο τυπάς παραδέχθηκε ότι έχει λάθος.
https://youtu.be/XZo96GZNPRE?t=160
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top