Εκτίμηση αποτελεσμάτων εκλογών Οκτωβρίου 2009

Ποιο κομμα θα νικήσει τις εκλογες???
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • ΠΑΣΟΚ

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • ΛΑΟΣ

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (aka Δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Οικολόγοι Πράσινοι

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Λευκό

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
θεωρειτε λογικο σε μια δημοκρατια να αφηνουμε 300 ατομα να παιρνουν αποφασεις;

Το θεμα δεν ειναι μονο το ποσοι αλλα το ποιοι.. Βουλευτης γινεσαι μονο αν εχεις λεφτα, που σημαινει οτι η καποιος στα εχει δωσει ή να τα εχεις απο μονος σου.. Ε λοιπον επειδη δεν υπαρχουν κ πολλοι που τα εχουν απο μονοι τους κρεμονται απο αλλουνου τα @@, γιαυτο κ λογικο ειναι να τους κανουν τα "χατηρια"...
Για μενα δεν ειναι το προβλημα το πολιτευμα. Ακομα και η βασιλεια μπορει να αποτελεσει υποθετικα ενα τελειο πολιτευμα αν ο βασιλιας ειναι τιμιος, εξυπνος και νοιαζεται για τον λαο του.. Αλλα μην ξεχναμε πως η εξουσια διαφθηρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Το θεμα δεν ειναι μονο το ποσοι αλλα το ποιοι.. Βουλευτης γινεσαι μονο αν εχεις λεφτα, που σημαινει οτι η καποιος στα εχει δωσει ή να τα εχεις απο μονος σου.. Ε λοιπον επειδη δεν υπαρχουν κ πολλοι που τα εχουν απο μονοι τους κρεμονται απο αλλουνου τα @@, γιαυτο κ λογικο ειναι να τους κανουν τα "χατηρια"...
Για μενα δεν ειναι το προβλημα το πολιτευμα. Ακομα και η βασιλεια μπορει να αποτελεσει υποθετικα ενα τελειο πολιτευμα αν ο βασιλιας ειναι τιμιος, εξυπνος και νοιαζεται για τον λαο του.. Αλλα μην ξεχναμε πως η εξουσια διαφθηρει.

ενα δημοκρατικο πολιτευμα λειτουργει στη βαση του με αποφασεις του λαου.
οι εκλογες των αντιπροσωπων σιγουρα δεν ανταποκρινεται σε αυτη την προυποθεση.
το ζητημα για μενα, ειναι η ισοτητα ολων κατω απο τον νομο, και αυτο μονο σε μια δημοκρατια μπορει να επιτευχθει.

δεν θεωρω οτι ειναι δοκιμος ο ορος εμμεση δημοκρατια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Άμεση Δημοκρατία η λύση όλων των προβλημάτων μας.

Αμεση δημοκρατια δεν υπηρχε στην αθηνα που ηταν 5000.. Μπορει να εφαρμοστει σε 10,000,000 ανθρωπους και σε πολυ περισσοτερους σε αλλες χωρες.. Μην λεμε οτι θελουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Αμεση δημοκρατια δεν υπηρχε στην αθηνα που ηταν 5000.. Μπορει να εφαρμοστει σε 10,000,000 ανθρωπους και σε πολυ περισσοτερους σε αλλες χωρες.. Μην λεμε οτι θελουμε.
μπορει να εφαρμοστει, αν αυττα τα ατομα εχουν παιδεια. δεν λεμε ο,τι θελουμε. ειναι δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
ενα δημοκρατικο πολιτευμα λειτουργει στη βαση του με αποφασεις του λαου.
οι εκλογες των αντιπροσωπων σιγουρα δεν ανταποκρινεται σε αυτη την προυποθεση.
το ζητημα για μενα, ειναι η ισοτητα ολων κατω απο τον νομο, και αυτο μονο σε μια δημοκρατια μπορει να επιτευχθει.

δεν θεωρω οτι ειναι δοκιμος ο ορος εμμεση δημοκρατια

Ωστοσο οι νομοι δημιουργουνται απο τους ιδιους τους κυβερνουντες αρα ειναι εξυπηρετουν τα δικα τους συνφεροντα και ειναι λογικο.. Οσο για την βασιλια ηταν καθαρα υποθετικο, απλα πιστευω πως ευθυνονται οι πολιτικοι (διοτι ειναι διεφθαρμενοι) που διαμορφωνουν το εκαστοτε σαθρο πολιτικο συστημα.
-----------------------------------------
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται !

Γιαυτο ψηφιζουμε ολοι πασοκ στις εκλογες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πυροσβέστης. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Αμεση δημοκρατια δεν υπηρχε στην αθηνα που ηταν 5000.. Μπορει να εφαρμοστει σε 10,000,000 ανθρωπους και σε πολυ περισσοτερους σε αλλες χωρες.. Μην λεμε οτι θελουμε.

Ελβετία, Δανία έχουν Άμεση Δημοκρατία.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
μπορει να εφαρμοστει, αν αυττα τα ατομα εχουν παιδεια. δεν λεμε ο,τι θελουμε. ειναι δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο

Δεν μπορω να φανταστω μια τετοια δημοκρατια.. Το θεμα ειναι οτι η παιδεια πλεον δημιουργει καταναλωτες και οχι πολιτες.. Με σωστη παιδια καθε πολιτευμα μπορει να λειτουργησει προς οφελος του λαου.
-----------------------------------------
Ελβετία, Δανία έχουν Άμεση Δημοκρατία.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή :P

Κοινοβουλειο δεν εχουν? :what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Γιαυτο ψηφιζουμε ολοι πασοκ στις εκλογες..

Χαχαχα:lol::lol::lol:
Ολο ειρωνεία !
Δε θέλω να επαναλαμβάνω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια !

(300)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Than

Νεοφερμένος

Ο Than αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Πραγματικά θα ήθελα να ακούσω ένα πειστικό επιχείρημα που να μπορεί να οδηγήσει κάποιον να ξαναψηφίσει τη Ν.Δ και τον Καραμανλή..Χωρίς να θέτω,αρχικά,τον προβληματισμό του εάν το Πασόκ είναι καταλληλότερο να κυβερνήσει τη χώρα,αντικειμενικά πόσο πειστική μπορεί να ήταν η προσπάθεια ενός πρωθυπουργού να πείσει για την επανεκλογή του προκαλώντας μέσα σε 2 χρόνια εκλογές για παρόμοιο λόγο-αμφισβητούμενης συνταγματικής σοβαρότητας μάλιστα-,την κατάσταση της οικονομίας πάλι,εν πολλοίς,(και το 2007 ο προυπολογισμός ήταν το ''κρίσιμο εθνικό ζήτημα'' υποτίθεται) ισχυριζόμενος πως χρειάζεται ''νωπή'' λαική εντολή για να κάνει.. τι ακριβώς...;
Να υλοποιήσει όσα είχε εξαγγείλει για την οικονομία το 2007 και δεν έπραξε;να κυβερνήσει με ισχυρή κυβέρνηση,όταν όλα δείχνουν πως σε καμία περίπτωση η νδ δε μπορεί να συγκεντρώσει πάνω από 151 βουλευτές πυ έχει τώρα μετά κόπων και βασάνων;να 'σώσει' τη χώρα από την οικονομική κρίση που στην αρχή όπως ισχυρίζοταν δεν μας επηρέασε τόσο,όμως έπειτα έγινε αιτία για πολύ σκληρά μέτρα,όπως προαναγγέλει,και εθνικό θέμα τόσο σοβαρό ωστέ να οδηγήσει σε εκλογές;αν ήθελε πραγματικά το τελευταίο,να αντιμετωπίσει σοβαρά την κρίση,θα ήταν πολύ εντιμότερο να έπαιρνε όσα μέτρα είχε-θεωρητικά- σχεδιάσει,να κατέθετε ένα σοβαρό προπολογισμό και έπειτα ας άφηνε την αντιπολίτευση να χρεωθεί το βάρος του να πάει η χώρα σε εκλογές το Μάρτιο..
Για μένα είναι ξεκάθαρη ομολογία αποτυχίας το να ισχυρίζεσαι πως θέλεις ξανά λαική εντολή γιατί η κακιά αντιπολίτευση θα προσπαθήσει να κάνει εκλογές (που πάντοτε κάθε αντιπολίτευση διαχρονικά πιέζει και εκβιάζει συνταγματικά τις εκλογές όταν μπορεί,ασχέτως αν τελικά τις προκαλεί ή όχι) και εσύ δε μπορείς να κυβερνήσεις για αυτό το λόγο..Νομίζω πως η κυβέρνηση αυτή υπό το βάρος της αποτυχίας της αποφάσισε έναν αξιοπρεπή θάνατο βλέποντας πως τα χειρότερα είναι μπροστά της και δε μπορεί να τα αντιμετωπίσει αλλιώς.σε διαφορετική περίπτωση ΚΑΝΕΝΑΣ πολιτικός και πρωθυπουργός δε κάνει εκλογές όντας 99% σίγουρος οτι θα τις χάσει..
Κανείς δεν είναι απόλυτα βέβαιος πως μια αλλαγή θα έχει επιτυχία και πραγματικά αποτελέσματα,εξάλλου το ίδιο το πολιτικό σύστημα φρόντισε να μας κάνει δύσπιστους απέναντί του,ωστόσο αν κάτι είναι θεωρώ αδιαμφισβήτητο είναι το γεγονός πως μια τέτοια κυβέρνηση που και πάρα πολλά λάθη έχει κάνει(από τα σκάνδαλα ως την αντιμετώπιση των πυρκαγιών και την αδυναμία αποφυγής της επιτήρησης από την Ε.Ε,όπως όλα δείχνουν το 2010 κτλ κτλ..)και φυγομαχεί τώρα,αφού τοοόσο καιρό έλεγε πως ούτε καν συζητά για εκλογές,δεν είναι συνετό οι πολίτες να την ανταμείψουν εκ νέου με μια τρίτη(και τελειωτική άραγε;)ευκαιρία..Δεν ξέρω πως το βλέπετε εσείς αλλά περιμένω τα σχόλια επ'αυτών!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Τι ακριβως να σχολιασουμε δλδ? Την (εσκεμενη)ανικανοτητα των 2 μεγαλων κομματων την ξερουμε.. Τι γιωργακης τι κωστακης..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Than

Νεοφερμένος

Ο Than αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Διαφωνώ με την κρίση σου ειδικά από τη στιγμή που απλώς την εκφέρεις χωρίς καμία προσπάθεια αιτιολόγησης..Και θέλω να μου διευκρινίσεις τι εννοείς εσκεμμένη ανικανότητα και τι(ρεαλιστικό)προτείνεις εφόσον είναι ανίκανοι κατ'εσέ,γιατί οι αφορισμοί του στυλ και οι 2 ίδιοι είναι,είναι εύκολοι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lefteris-Mohican

Νεοφερμένος

Ο Lefteris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Πρέβεζα (Πρέβεζα). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
πασόκ 48%?? ντάξ σάπια η νδ και τώρα πάλι πασοκ δηλαδή? έλεος...γι αυτό η Ελλαδίτσα δεν παέι μπροστά αφού ο Έλληνας ξεχνάει και είναι κολλημένος...ψηφίστε και τίποτα άλλο..άντε να εμπιστευτώ εγώ τον γιωργάκη που δεν ξέρει ότι όταν κάνεις ποδήλατο δεν βάζεις το χέρακι σου στην αλυσίδα κοντά στην ρόδα γιατί θα το φάς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntinost

Νεοφερμένος

Ο ntinost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
1)Xρόνη,ουτε η Ελβετια ουτε η Δανια εχουν αμεση δημοκρατια.η Δανια μαλιστα εχει βασιλευομενη κοινοβουλευτικη και η Ελβετια ψηφιζει ετησιως (υπαρχουν και ομοσπονδιες) ,αλλα διενεργουνται και δημοψηφισματα.
2)miv συμφωνω μαζι σου.
3)chris1993, δεν μπορω να πιστεψω πως αυτα που λες τα πιστευεις και ο ιδιος. ουτε βουλευτης του πασοκ να ησουνα. αναφερεις μαλιστα οτι ο παπανδρεου ειναι και καλος ανθρωπος. τον γνωριζεις προσωπικα?
4)τα σκανδαλα του πασοκ εχουν αφησει εποχη κ δεν μπορουν να συγκριθουν με αυτα της νδ,που ουτε τον ορισμο δεν ικανοποιουν και που καν τελικα δεν γνωριζουμε αν ειναι σκανδαλα.πχ για τον Παυλιδη τιποτα δεν εχει εξακριβωθει και δεν νομιζω πως υπαρχει και τιποτα.
5)ο Παπανδρεου δεν μπορει να εμπνευσει ουτε τους ψηφοφορους του πασοκ, πως ειναι δυνατο να εμπνευσει τον ελληνικο λαο για να τον ψηφισει?
6)τα χρονια του καραμανλη ηταν αρκετα κερδοφορα:βλεπε θεμα Σκοπιων, υποδομη, οδοποιια.
7)τα χρονια του πασοκ και του σημιτη επληξαν και πληττουν ακομα τον ελληνικο λαο και την Ελλαδα. ακομη ο σημιτης υπηρξε πολυ φιλος των Εβραιων, μαλιστα ακουσα πως εχει και εβραικες ριζες( αυτο οχι με σιγουρια).
8)πιστευω πως ο ελληνικος λαος δεν θα ξανακανει τα λαθη του παραλθοντος(1996, 2000)
9)τη νικη την εχουμε στο τσεπακι μας, αρκει να καταφερουμε τη συσπειρωση των ψηφοφορων που ειναι σχετικα χαμηλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata Morgana

Δραστήριο μέλος

Η Fata Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Yπερβολες.Εκανε εργο η συγκεκριμενη κυβερνηση.Και μονο που σηκωσε αναστημα στα εθνικα θεματα σε αντιθεση με την θεληση των αμερικανων εμενα μου φτανει(βλεπε σκοπια).Και στον εσωτερικο τομεα ομως εκανε πολλες τομες που αλλοι δεν τολμουσαν για χρονια.Ιδιωτικοποιησεις,λιμανια,ασφαλιστικο,ολυμπιακη την οποια ειχε διαλυσει το πασοκ,δημοσια εργα-εγναντια κτλ,ενεργιακα και συμφωνιες με την Ρωσια και στην παιδεια εγιναν σημαντικες μεταρρυθμισεις και δρομολογουνται ακομα περισσοτερες.Μεταρυθμισεις οι οποιες θα φανουν μακροπροθεσμα τα θετικα τους αποτελεσματα.Στα αρνητικα κατ εμε ειναι στο θεμα της επανιδρυσης του κρατους που δεν προχωρησε οσο επρεπε,των πυρκαγιων και γενικα σε θεματα ασφαλειας και τα σκανδαλα σαν το βατοπεδι(για το οποιο βεβαια επεστραφησαν οι εκτασεις)...Μην τα ισσοπεδωνουμε ολα
Στα Σκοπια, εχω την εντυπωση οτι η νδ εχε ικανει μια τρυπα στο νερο και τιποτα περισσοτερο.
Ειλικρινα, λες οτι οι ιδιωτικοποιησεις θα εχουν μακροπροθεσμα θετικα αποτελεσματα για την Ελλαδα;;

Και πως ηταν δυνατον να μη φοβαται.Για να εφευγε η χουντα εξαιτιας του λαου θα επρεπε ολος ο ελληνικος λαος να οργανωθει σε ενοπλο αγωνα κατα του καθεστωτος με ταυτοχρονη υποστηριξη ισχυρων ευρωπαικων κρατων
Ε μα οπως και να 'χει, δεν μπορει ενας ολοκληρος λαος να καθεται με σταυρωμενα χερια για εφτα ολοκληρα χρονια και να αφηνει ενα ματσο διεφθαρμενους να αλωνιζουν και να καταστρεφουν!

3)chris1993, δεν μπορω να πιστεψω πως αυτα που λες τα πιστευεις και ο ιδιος. ουτε βουλευτης του πασοκ να ησουνα. αναφερεις μαλιστα οτι ο παπανδρεου ειναι και καλος ανθρωπος. τον γνωριζεις προσωπικα?
6)τα χρονια του καραμανλη ηταν αρκετα κερδοφορα:βλεπε θεμα Σκοπιων, υποδομη, οδοποιια.
7)τα χρονια του πασοκ και του σημιτη επληξαν και πληττουν ακομα τον ελληνικο λαο και την Ελλαδα. ακομη ο σημιτης υπηρξε πολυ φιλος των Εβραιων, μαλιστα ακουσα πως εχει και εβραικες ριζες( αυτο οχι με σιγουρια).
8)πιστευω πως ο ελληνικος λαος δεν θα ξανακανει τα λαθη του παραλθοντος(1996, 2000)
9)τη νικη την εχουμε στο τσεπακι μας, αρκει να καταφερουμε τη συσπειρωση των ψηφοφορων που ειναι σχετικα χαμηλη...
3)Δε χρειαζεται να τον γνωριζει προσωπικα. Ειναι δημοσιο προσωπο, που σημαινει οτι ο κοσμος γνωριζει γι' αυτον αρκετα ωστε να συμφωνει ή να διαφωνει με τις θεσεις του και ο chris1993 προφανως συμφωνει..
6)Οταν η Ντορα αφηνει σκοπιανα αεροπλανα να ερχονται στην Ελλαδα με μακεδονικα σημαια και τα αναγνωριζει κιολας, επειδη ''ειναι πολυ σοβαρος ο λογος που ερχονται'', εσυ ισχυριζεσαι οτι εχουμε βελτιωση στο μακεδονικο;
7)Τι πειραζει που ο Σημιτης ειναι φιλος των Εβραιων;;;
8)Ναι, κι εγω ελπιζω να μην ξανακανει τα λαθη του παρελθοντος (2000,2009)
9)Και λες τον αλλο βουλευτη του πασοκ! Καλο (κομματο)σκυλακι εισαι, ελα να σου δωσω ενα κοκαλο τωρα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nitsa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nitsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 389 μηνύματα.

psit

Νεοφερμένος

Ο psit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
μην ξαναγινει μοδα και σε αυτες τις εκλογες η αποχη...Προς Θεου( - Αλλαχ - Βουδα)///Δεν οδηγει πουθενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koyote

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
1)Xρόνη,ουτε η Ελβετια ουτε η Δανια εχουν αμεση δημοκρατια.η Δανια μαλιστα εχει βασιλευομενη κοινοβουλευτικη και η Ελβετια ψηφιζει ετησιως (υπαρχουν και ομοσπονδιες) ,αλλα διενεργουνται και δημοψηφισματα.
2)miv συμφωνω μαζι σου.
3)chris1993, δεν μπορω να πιστεψω πως αυτα που λες τα πιστευεις και ο ιδιος. ουτε βουλευτης του πασοκ να ησουνα. αναφερεις μαλιστα οτι ο παπανδρεου ειναι και καλος ανθρωπος. τον γνωριζεις προσωπικα?
4)τα σκανδαλα του πασοκ εχουν αφησει εποχη κ δεν μπορουν να συγκριθουν με αυτα της νδ,που ουτε τον ορισμο δεν ικανοποιουν και που καν τελικα δεν γνωριζουμε αν ειναι σκανδαλα.πχ για τον Παυλιδη τιποτα δεν εχει εξακριβωθει και δεν νομιζω πως υπαρχει και τιποτα.
5)ο Παπανδρεου δεν μπορει να εμπνευσει ουτε τους ψηφοφορους του πασοκ, πως ειναι δυνατο να εμπνευσει τον ελληνικο λαο για να τον ψηφισει?
6)τα χρονια του καραμανλη ηταν αρκετα κερδοφορα:βλεπε θεμα Σκοπιων, υποδομη, οδοποιια.
7)τα χρονια του πασοκ και του σημιτη επληξαν και πληττουν ακομα τον ελληνικο λαο και την Ελλαδα. ακομη ο σημιτης υπηρξε πολυ φιλος των Εβραιων, μαλιστα ακουσα πως εχει και εβραικες ριζες( αυτο οχι με σιγουρια).
8)πιστευω πως ο ελληνικος λαος δεν θα ξανακανει τα λαθη του παραλθοντος(1996, 2000)
9)τη νικη την εχουμε στο τσεπακι μας, αρκει να καταφερουμε τη συσπειρωση των ψηφοφορων που ειναι σχετικα χαμηλη...

Εσενα και να σε βριζει ο καραμανλης θα του φιλας το χερι...!!Ατομα σαν κι εσενα κρατουν την ελλαδα αιωνες πισω..Ευχομαι πραγματικα μεγαλωνοντας να αλλαξεις μυαλα.Το ιδιο επισης και με τους ψηφοφορους ολων των κομματων που ακολοθουν τετοια δογματικη συμπεριφορα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntinost

Νεοφερμένος

Ο ntinost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Εσενα και να σε βριζει ο καραμανλης θα του φιλας το χερι...!!Ατομα σαν κι εσενα κρατουν την ελλαδα αιωνες πισω..Ευχομαι πραγματικα μεγαλωνοντας να αλλαξεις μυαλα.Το ιδιο επισης και με τους ψηφοφορους ολων των κομματων που ακολοθουν τετοια δογματικη συμπεριφορα..
1)O Kαραμανλης δεν προκειται να με βριζει.΄
2)Δε συνηθιζω να φιλαω το χερι κανενος.
3)Δεν εχουμε ολοι δυστυχως την προσωπικοτητα σου κ δε σου μοιαζουμε. Ευτυχως που υπαρχεις και εσυ και οδηγεις τη χωρα μπροστα.
4)Ποσους σαν κι εσενα θα αντεξει το καημενο το i school? Ποσους?
5)Το μυαλο μου μια χαρα ειναι, για το δικο σου αμφιβαλλω!!!
-----------------------------------------
6)τι να κανουμε? μεσα σε μια κοινωνια δε γινεται ολοι να εχουν το μυαλο σου. εμεις γεννηθηκαμε για να υπηρετουμε καποιους σαν κι εσενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimiper

Νεοφερμένος

Η dimiper αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Εσενα και να σε βριζει ο καραμανλης θα του φιλας το χερι...!!Ατομα σαν κι εσενα κρατουν την ελλαδα αιωνες πισω..Ευχομαι πραγματικα μεγαλωνοντας να αλλαξεις μυαλα.Το ιδιο επισης και με τους ψηφοφορους ολων των κομματων που ακολοθουν τετοια δογματικη συμπεριφορα..

:no1:
Πες τα!!!
-----------------------------------------
1)O Kαραμανλης δεν προκειται να με βριζει.΄
..

Και βέβαια δεν πρόκειται να σε βρίσει... Εισαι ένα απ' τα ελάχιστα άτομα που εξακολουθούν να πιστεύουν αυτά που λέει (τα οποία ούτε ο ίδιος δεν πιστεύει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top