Δεν πληρώνουμε διόδια

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.


Πιστευω πως ειναι μια καλη κινηση κατω των εταιριων και την υπερογκων ποσων που πληρωνουμε, ειδικα στην Αθηνα, για τα διοδια. Βεβαια οσο πιο μαζικο γινεται, τοτε μαλλον οι εταιριες θα πιεσουν για νομικα μετρα. Μεχρι να γινει αυτο βεβαια, δεν χανουμε τιποτα, οσοι οδηγουν αυτοκινητα τουλαχιστον, να δοκιμασουμε να μην πληρωσουμε διοδια καθως οπως εξηγει και στο βιντεο δεν υπαρχουν ποινικες κυρωσεις.

https://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Alessandra

Διάσημο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,716 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν κυρώσεις όταν έρχεται η ώρα της φορολογικής δήλωσης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
διόδια μπορεις να μη πληρωνεις στην πατρα και στην εγνατια, απ'οσο γνωριζω
στην πατρα επειδη ο δρομος δεν υπαρχει, στην εγνατια γιατι δεν εχει ολοκληρωθει ακομα.
δεν γνωριζω παντως αν μπορεις να αποφυγεις τα διοδια σε αλλους αυτοκινητοδρομους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
διόδια μπορεις να μη πληρωνεις στην πατρα και στην εγνατια, απ'οσο γνωριζω
στην πατρα επειδη ο δρομος δεν υπαρχει, στην εγνατια γιατι δεν εχει ολοκληρωθει ακομα.
δεν γνωριζω παντως αν μπορεις να αποφυγεις τα διοδια σε αλλους αυτοκινητοδρομους

πιστευω αξιζει να το δεις το βιντεο καθως τα εξηγει αυτα, και πιο συγκεκριμενα τα σχολια που εχει στο youtube ο χρηστης που το ανεβασε. Γιαυτο καλυτερα να το δειτε στο youtube.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Γενικά μόνο η Α.Ο. "αξίζει" κάθε λεπτό από τα 2.70 που πληρώνεις.

Από την άλλη όλο το δίκτυο της Ε.Ο. είναι επιεικώς απαράδεκτο."Καλύτερη" απ όλες η Κορίνθου Πατρών (μία -κόμμα 2-λωριδα ανά κατεύθυνση, χωρίς φωτισμό, χωρίς διάζωμα, άσφαλτος με αρνητικό συντελεστή τριβής, λακούβες, τυφλές στροφές και συν τοις άλλης σε κοροιδεύουν κι όλας: έχουν βάλει και πινακίδες "στα επόμενα 5km γίνονται ατυχήματα". Ρε μαλάκα, αν "γίνονται ατυχήματα", κάνε κάτι για αυτό.

Η τραγικότητα της Κορίνθου-Πατρών φυσικά και μας κάνει να χαιρόμαστε όταν οδηγούμε στην Αθηνών Λαμίας, η οποία όμως είναι κι αυτή επικίνδυνη. Σημεία χωρίς φωτισμό, σπασμένη άσφαλτος, "ότι να ναι" σήμανση, διαγραμμίσεις που έχουν περαστεί από πάνω και αν "ακολουθήσεις την λάθος" πας στην μπαριέρα και άλλα τέτοια ωραία.

Προσωπικά πληρώνω διόδια υπερβολικά συχνά λόγω σχολής εκτός αθηνών. Αν θα "ζήταγα να περάσω χωρίς να πληρώσω?". ΟΧΙ. Πληρώνω και θα πληρώνω όχι επειδή "αξίζει ο δρόμος τα λ7 του, αλλά επειδή ελπίζω ότι κάποια στιγμή ίσως τα λ7 μου πάνε στην βελτίωση του δρόμου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πυροσβέστης. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Γενικά μόνο η Α.Ο. "αξίζει" κάθε λεπτό από τα 2.70 που πληρώνεις.

Από την άλλη όλο το δίκτυο της Ε.Ο. είναι επιεικώς απαράδεκτο."Καλύτερη" απ όλες η Κορίνθου Πατρών (μία -κόμμα 2-λωριδα ανά κατεύθυνση, χωρίς φωτισμό, χωρίς διάζωμα, άσφαλτος με αρνητικό συντελεστή τριβής, λακούβες, τυφλές στροφές και συν τοις άλλης σε κοροιδεύουν κι όλας: έχουν βάλει και πινακίδες "στα επόμενα 5km γίνονται ατυχήματα". Ρε μαλάκα, αν "γίνονται ατυχήματα", κάνε κάτι για αυτό

Οι πινακίδες αυτές έχουν πει κατόπιν ιδιωτικής πρωτοβουλίας του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς".

https://www.ioas.gr/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Προσωπικά πληρώνω διόδια υπερβολικά συχνά λόγω σχολής εκτός αθηνών. Αν θα "ζήταγα να περάσω χωρίς να πληρώσω?". ΟΧΙ. Πληρώνω και θα πληρώνω όχι επειδή "αξίζει ο δρόμος τα λ7 του, αλλά επειδή ελπίζω ότι κάποια στιγμή ίσως τα λ7 μου πάνε στην βελτίωση του δρόμου :)

Μην κοροϊδευουμε τον ευατο μας. Τα λεφτα που δινεις ως (υπερ)-φορολογουμενος πολιτης ειναι ικανα οχι μονο να συντηρισουν αλλα και για να φτιαξουμε καινουργιο δρομο. Αν και δεν ειμαι ειδικος επι του θεματος, ειμαι σιγουρος οτι τα λεφτα που πληρωνεις στα διοδια πανε καθαρα στις εταιριες, και καλα για την συντηρηση του δρομου.

Και να σου πω και κατι αλλο. Μην γελιωμαστε, θα πληρωσεις και θα πληρωσω ενδεχομενως τα διοδια, γιατι δεν εχουμε τα "κοτσια" ή μαλλον εχουμε την λογικη του "ωχαδελφισμου" για να πεις 2 κουβεντουλες στον εργαζομενο στα διοδια και να πας να φυγεις χαλαρος. Γιατι ειναι πολυ πιο ανωδινο να πληρωσεις τα 2ευρο που στοιχιζουν τα διοδια, παρα να κανεις αυτην την καθαρα συμβολικη κινηση. Αν πχ και τα 5 αυτοκινητα που ειναι μπροστα σου στα διοδια φυγουν χωρις να πληρωσουν, το ιδιο θα κανεις κ εσυ, και σιγα μην σκεφτεις να πληρωσεις για να συντηρηθει ο δρομος, οπως μου λες τωρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Όντως απαράδεκτα τα διόδια προς Αθήνα που από όποια παρακαμπτήριο και να βγεις πληρώνεις.Γιατί άραγες;Για τον επαρχιακό δρόμο που μπαίνεις;;


ΥΓ μόλις θυμήθηκα ότι τοποθετήσαν διόδια 10 Km από αυτά των Μαλγάρων.Ελεινό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πυροσβέστης. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Όντως απαράδεκτα τα διόδια προς Αθήνα που από όποια παρακαμπτήριο και να βγεις πληρώνεις.Γιατί άραγες;Για τον επαρχιακό δρόμο που μπαίνεις;;


ΥΓ μόλις θυμήθηκα ότι τοποθετήσαν διόδια 10 Km από αυτά των Μαλγάρων.Ελεινό;

Ρε τα έχουμε για να σας (σ.σ. ΜΠΑΟΚτζήδες) σταματάμε. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Μην κοροϊδευουμε τον ευατο μας. Τα λεφτα που δινεις ως (υπερ)-φορολογουμενος πολιτης ειναι ικανα οχι μονο να συντηρισουν αλλα και για να φτιαξουμε καινουργιο δρομο. Αν και δεν ειμαι ειδικος επι του θεματος, ειμαι σιγουρος οτι τα λεφτα που πληρωνεις στα διοδια πανε καθαρα στις εταιριες, και καλα για την συντηρηση του δρομου.

Και να σου πω και κατι αλλο. Μην γελιωμαστε, θα πληρωσεις και θα πληρωσω ενδεχομενως τα διοδια, γιατι δεν εχουμε τα "κοτσια" ή μαλλον εχουμε την λογικη του "ωχαδελφισμου" για να πεις 2 κουβεντουλες στον εργαζομενο στα διοδια και να πας να φυγεις χαλαρος. Γιατι ειναι πολυ πιο ανωδινο να πληρωσεις τα 2ευρο που στοιχιζουν τα διοδια, παρα να κανεις αυτην την καθαρα συμβολικη κινηση. Αν πχ και τα 5 αυτοκινητα που ειναι μπροστα σου στα διοδια φυγουν χωρις να πληρωσουν, το ιδιο θα κανεις κ εσυ, και σιγα μην σκεφτεις να πληρωσεις για να συντηρηθει ο δρομος, οπως μου λες τωρα.

Δεν θα είχα πρόβλημα να αρνηθώ να πληρώσω για κάτι για το οποίο δεν λαμβάνω ανάλογες υπηρεσίες. Και ωραία, πες αρνούμαι να πληρώσω και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι. Θα φτιαχτεί ο δρόμος χωρίς λεφτά? Ισα ίσα θα αφεθεί ακόμα περισσότερο στην "τύχη" του. Περιμένεις ειδικά ότι στην τωρινή οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, αν σταματήσουμε να πληρώνουμε στα διόδια, θα βρεθούν χρήματα από αλλού για την (όποια) συντήρηση?

Όντως απαράδεκτα τα διόδια προς Αθήνα που από όποια παρακαμπτήριο και να βγεις πληρώνεις.Γιατί άραγες;Για τον επαρχιακό δρόμο που μπαίνεις;;


ΥΓ μόλις θυμήθηκα ότι τοποθετήσαν διόδια 10 Km από αυτά των Μαλγάρων.Ελεινό;

Τραγικοί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Δεν θα είχα πρόβλημα να αρνηθώ να πληρώσω για κάτι για το οποίο δεν λαμβάνω ανάλογες υπηρεσίες. Και ωραία, πες αρνούμαι να πληρώσω και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι. Θα φτιαχτεί ο δρόμος χωρίς λεφτά? Ισα ίσα θα αφεθεί ακόμα περισσότερο στην "τύχη" του. Περιμένεις ειδικά ότι στην τωρινή οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, αν σταματήσουμε να πληρώνουμε στα διόδια, θα βρεθούν χρήματα από αλλού για την (όποια) συντήρηση?

Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος αν τα λεφτα που πληρωνεις πανε στο ελληνικο κρατος. Καλυτερα να μας το πει καποιος που το εχει ψαξει. Σιγουρα παντως πανε στις εταιριες που τα φτιαξαν και τα διοδια και τον δρομο. Οσο για το αν μπορει να συντηριθει ο δρομος με τα λεφτα του δημοσιου αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Εδω στειλαν λεφτα στο Αφγανισταν πριν απο 10 μερες, ενμεσω οικονομικης κρισης, και αυτο για δουμε τις οικονομικες μας προτεραιωτητες ως χωρα.

Επισης πρεπει να ξερεις οτι στις Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο-Ρωσια δεν υπαρχουν διοδια. Δεν το λεω εγω ψαξτο.https://diodiastop.blogspot.com/2010/01/blog-post_01.html

Εκει πως συντηρουν δηλαδη τους δρομους τους ή μην μου πεις οτι ειναι χειροτεροι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αρκετά λογικό είναι να πληρώνεις και κατά μήκος και στην έξοδο αλλα μονο όταν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα, όταν κάνεις 30 χιλιόμετρα και πληρώνεις δύο διόδια στην ουσία σε κλέβουν. Τώρα ορισμένα πράγματα τα θεωρώ υπερβολικά...Οι εταιρείες διαχείρισης έχουν υπογράψει συμβάσεις λαμβάνοντας διόδια και κονδύλια για τη συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων, δεν στα κλέβουν τα λεφτά, απλώς για καποιες κατηγορίες οδηγών το σύστημα είναι άδικο. Από κει και περα ουτε παράνομες θεωρώ τις κοινοπραξίες, ούτε σκοπεύω να κάθομαι ν'ανοίγω μπάρες και να τσακώνομαι, το να μην πληρώνεις διόδια στην Εγνατία επειδή μένουν 60 χιλιόμετρα απ'τα 680 το θεωρώ ηλίθιο. Αν θυμάμαι καλά στην Κορίνθου-Πατρών από Κόρινθο μέχρι Πάτρα έχει δύο φορές διόδια, σίγουρα δεν δικαιολογούν την κατάσταση του δρόμου, δικαιολογούν όμως τα έργα στις σήραγγες και τη διαπλάτυνση.
Απ'την άλλη γενικώς δεν συμμετέχω στην εν λόγω κίνηση χρησιμοποιώντας την εναλλακτική παράδρομος/παράκαμψη, δεν θα πάω να κάνω 100 χιλιόμετρα στον καρόδρομο με τις νταλίκες, η ασφάλεια του ταξιδιού μου τιμάται πολύ παραπάνω από 5 ευρώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος αν τα λεφτα που πληρωνεις πανε στο ελληνικο κρατος. Καλυτερα να μας το πει καποιος που το εχει ψαξει. Σιγουρα παντως πανε στις εταιριες που τα φτιαξαν και τα διοδια και τον δρομο. Οσο για το αν μπορει να συντηριθει ο δρομος με τα λεφτα του δημοσιου αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Εδω στειλαν λεφτα στο Αφγανισταν πριν απο 10 μερες, ενμεσω οικονομικης κρισης, και αυτο για δουμε τις οικονομικες μας προτεραιωτητες ως χωρα.

Επισης πρεπει να ξερεις οτι στις Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο-Ρωσια δεν υπαρχουν διοδια. Δεν το λεω εγω ψαξτο.https://diodiastop.blogspot.com/2010/01/blog-post_01.html

Εκει πως συντηρουν δηλαδη τους δρομους τους ή μην μου πεις οτι ειναι χειροτεροι..

Τα χρήματα των διοδίων πηγαίνουν -τουλάχιστον στα χαρτιά στην συντήρηση/βελτίωση -επέκταση του δικτύου, καθώς και στο ελληνικό κράτος.

Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις την Ελλάδα με οποιοδήποτε άλλο κράτος. Ναι δεν πληρώνουν διόδια και έχουν και 23424 φορές καλύτερους δρόμους.

Αυτό που σου λέω είναι ότι σταματώντας να πληρώνεις χάνεις κάθε ελπίδα να φτιαχτούν οι δρόμοι.

Εκεί τους δρόμους τους συντηρούν γιατί δεν έχουν καραγκιόζηδες πολιτικούς. Γι αυτό. Εδώ έχεις, και όσο έχεις, αν θες να έχεις την παραμικρή ελπίδα να φτιαχτεί ποτέ κάτι θα πληρώνω/εις/ει δυσανάλογα του πραγματικού κόστους. Είναι δίκαιο? ΌΧΙ. Απλά πρέπει.

Και γενικεύοντας λίγο, αυτό που λες είναι ανάλογο του "αφού με κλέβουν και δεν κάνουν έργα, δεν πληρώνω φόρους". Έ, όσο δεν πληρώνεις εσύ φόρους τόσο μετά και εκείνοι συνεχίζουν να μην κάνουν έργα. Φαύλος κύκλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Για τα ιδιωτικά δε μιλάμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όλα ιδιωτικά είναι, μια κοινοπραξία (πολλές εταιρίες μαζί) υπογράφουν μια σύμβαση εκμετάλλευσης με το κράτος πχ. για την κατασκευή ή τη συντήρηση ή την επέκταση του δικτύου ή και τα τρία μαζί όπου για το έργο τους αυτό κρατούν ένα ποσοστό των διοδίων. Οι συμβασεις ειναι ορισμένου χρόνου, συνηθως ληγουν μετά από 25-50 χρόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Όλα ιδιωτικά είναι, μια κοινοπραξία (πολλές εταιρίες μαζί) υπογράφουν μια σύμβαση εκμετάλλευσης με το κράτος πχ. για την κατασκευή ή τη συντήρηση ή την επέκταση του δικτύου ή και τα τρία μαζί όπου για το έργο τους αυτό κρατούν ένα ποσοστό των διοδίων. Οι συμβασεις ειναι ορισμένου χρόνου, συνηθως ληγουν μετά από 25-50 χρόνια.

Eίχα την εντύπωση ότι είναι και μερικά δημόσια.Πχ των Μαλγάρων.Δε θα ξεχώριζαν;Τα διόδια του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου πχ έχουν διακριτικό μπλε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Τα χρήματα των διοδίων πηγαίνουν -τουλάχιστον στα χαρτιά στην συντήρηση/βελτίωση -επέκταση του δικτύου, καθώς και στο ελληνικό κράτος.

Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις την Ελλάδα με οποιοδήποτε άλλο κράτος. Ναι δεν πληρώνουν διόδια και έχουν και 23424 φορές καλύτερους δρόμους.

Αυτό που σου λέω είναι ότι σταματώντας να πληρώνεις χάνεις κάθε ελπίδα να φτιαχτούν οι δρόμοι.

Εκεί τους δρόμους τους συντηρούν γιατί δεν έχουν καραγκιόζηδες πολιτικούς. Γι αυτό. Εδώ έχεις, και όσο έχεις, αν θες να έχεις την παραμικρή ελπίδα να φτιαχτεί ποτέ κάτι θα πληρώνω/εις/ει δυσανάλογα του πραγματικού κόστους. Είναι δίκαιο? ΌΧΙ. Απλά πρέπει.

Και γενικεύοντας λίγο, αυτό που λες είναι ανάλογο του "αφού με κλέβουν και δεν κάνουν έργα, δεν πληρώνω φόρους". Έ, όσο δεν πληρώνεις εσύ φόρους τόσο μετά και εκείνοι συνεχίζουν να μην κάνουν έργα. Φαύλος κύκλος.


Kοιτα η λογικη οτι εχω καραγκιοζηδες υπουργος και επειδη τρωνε λεφτα πρεπει να πληρωσω και κατι παραπανω για να βγουν τα εξοδα εμενα δεν μου λεει τιποτα και ουτε εσυ επρεπε να επικαλεις αυτο το επιχειρημα. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι ΔΕΝ μπορω να συγκρινω την Ελλαδα με τα αλλα κρατη. Οσα δικαιωμτα εχει ο φορολογουμενος Γερμανος πολιτης, αλλα τοσα εχει και ο Ελληνας φορολογουμενος και ακομα παραπανω. Αυτην την λογικη της μιζεριας πραγματικα δεν την καταλαβαινω.


Δευτερον, θα επρεπε να ξερεις οτι στις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες οπως και στην Αμερικη, και δεν μιλαμε μονο για Γερμανια και Γαλλια (ανετρεξε αν θες να δεις και τις υπολοιπες στο παραπανω σχολιο) εκτος του οτι δεν υπαρχουν καθολου διοδια σε μερικες, σε αλλες που ειναι "σε δεινοτερη θεση" απο τις αλλες, πληρωνουν διοδια μεχρι να γινει αποσβεση της οδικης αρτηριας που φτιαχτηκε, μια διαδικασια που κραταει 1-2 χρονια το πολυ. Στην Ελλαδα οχι μονο δεν κοβονται αλλα χρονο με τον χρονο αυξανονται, το βλεπετε και μονοι σας, και συν της αλλης φτιαχνονται καινουργια διοδια σε υποτειθεται "εθνικες οδους" οπως ο Αθηνων-Πατρων και ακομα χειροτερες οδους. Επισης αν θες να μιλησουμε και συγκεκριμενα, στα Τεμπη τα διοδια υπαρχουν εδω και 30 χρονια, και οχι μονο δεν συντειρειται ο δρομος, αλλα γινονται και κατολισθησεις..

Επισης οσον αφορα την συντηρηση, θα επρεπε πρωτα πριν ρωτησεις που θα τα βρουμε τα λεφτα, να σκεφτεις που πανε τα τελη κυκλοφοριας, που υποψην ειναι απ' ακριβοτερα της Ευρωπης.
-----------------------------------------
Αρκετά λογικό είναι να πληρώνεις και κατά μήκος και στην έξοδο αλλα μονο όταν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα, όταν κάνεις 30 χιλιόμετρα και πληρώνεις δύο διόδια στην ουσία σε κλέβουν. Τώρα ορισμένα πράγματα τα θεωρώ υπερβολικά...Οι εταιρείες διαχείρισης έχουν υπογράψει συμβάσεις λαμβάνοντας διόδια και κονδύλια για τη συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων, δεν στα κλέβουν τα λεφτά, απλώς για καποιες κατηγορίες οδηγών το σύστημα είναι άδικο. Από κει και περα ουτε παράνομες θεωρώ τις κοινοπραξίες, ούτε σκοπεύω να κάθομαι ν'ανοίγω μπάρες και να τσακώνομαι, το να μην πληρώνεις διόδια στην Εγνατία επειδή μένουν 60 χιλιόμετρα απ'τα 680 το θεωρώ ηλίθιο. Αν θυμάμαι καλά στην Κορίνθου-Πατρών από Κόρινθο μέχρι Πάτρα έχει δύο φορές διόδια, σίγουρα δεν δικαιολογούν την κατάσταση του δρόμου, δικαιολογούν όμως τα έργα στις σήραγγες και τη διαπλάτυνση.
Απ'την άλλη γενικώς δεν συμμετέχω στην εν λόγω κίνηση χρησιμοποιώντας την εναλλακτική παράδρομος/παράκαμψη, δεν θα πάω να κάνω 100 χιλιόμετρα στον καρόδρομο με τις νταλίκες, η ασφάλεια του ταξιδιού μου τιμάται πολύ παραπάνω από 5 ευρώ...


Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν με κλεβουν οταν πληρωνω τοσα χρονια την ταδε εθνικη οδο, οταν καλα καλα δεν γινεται συντηρηση, αλλα ακομα και αν γινεται, ενω πληρωνω τελη κυκλοφοριας και φορους καθε χρονο. Στις αλλες χωρες πως γινεται δηλαδη η συντηρηση. Αυτη ειναι μια πολυ ρεαλιστικη ερωτηση που επρεπε να την θεσεις στον ευατο σου πριν αρχησεις να υπερασπιζεσαι το κρατος των κλεφτων.

Επισης η αποσβεση ενος δρομου οπως ειπα και παραπανω δεν κραταει περισσοτερο απο 2 χρονια, και δεν δεχομαι το κρατος να αφηνει ιδιωτικες εταιριες να εκμεταλλευονται τους ελληνικους δρομους. Οι δρομοι ανηκουν στον λαο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Kοιτα η λογικη οτι εχω καραγκιοζηδες υπουργος και επειδη τρωνε λεφτα πρεπει να πληρωσω και κατι παραπανω για να βγουν τα εξοδα εμενα δεν μου λεει τιποτα και ουτε εσυ επρεπε να επικαλεις αυτο το επιχειρημα. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι ΔΕΝ μπορω να συγκρινω την Ελλαδα με τα αλλα κρατη. Οσα δικαιωμτα εχει ο φορολογουμενος Γερμανος πολιτης, αλλα τοσα εχει και ο Ελληνας φορολογουμενος και ακομα παραπανω. Αυτην την λογικη της μιζεριας πραγματικα δεν την καταλαβαινω.


Δευτερον, θα επρεπε να ξερεις οτι στις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες οπως και στην Αμερικη, και δεν μιλαμε μονο για Γερμανια και Γαλλια (ανετρεξε αν θες να δεις και τις υπολοιπες στο παραπανω σχολιο) εκτος του οτι δεν υπαρχουν καθολου διοδια σε μερικες, σε αλλες που ειναι "σε δεινοτερη θεση" απο τις αλλες, πληρωνουν διοδια μεχρι να γινει αποσβεση της οδικης αρτηριας που φτιαχτηκε, μια διαδικασια που κραταει 1-2 χρονια το πολυ. Στην Ελλαδα οχι μονο δεν κοβονται αλλα χρονο με τον χρονο αυξανονται, το βλεπετε και μονοι σας, και συν της αλλης φτιαχνονται καινουργια διοδια σε υποτειθεται "εθνικες οδους" οπως ο Αθηνων-Πατρων και ακομα χειροτερες οδους. Επισης αν θες να μιλησουμε και συγκεκριμενα, στα Τεμπη τα διοδια υπαρχουν εδω και 30 χρονια, και οχι μονο δεν συντειρειται ο δρομος, αλλα γινονται και κατολισθησεις..

Επισης οσον αφορα την συντηρηση, θα επρεπε πρωτα πριν ρωτησεις που θα τα βρουμε τα λεφτα, να σκεφτεις που πανε τα τελη κυκλοφοριας, που υποψην ειναι απ' ακριβοτερα της Ευρωπης.
-----------------------------------------



Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν με κλεβουν οταν πληρωνω τοσα χρονια την ταδε εθνικη οδο, οταν καλα καλα δεν γινεται συντηρηση, αλλα ακομα και αν γινεται, ενω πληρωνω τελη κυκλοφοριας και φορους καθε χρονο. Στις αλλες χωρες πως γινεται δηλαδη η συντηρηση. Αυτη ειναι μια πολυ ρεαλιστικη ερωτηση που επρεπε να την θεσεις στον ευατο σου πριν αρχησεις να υπερασπιζεσαι το κρατος των κλεφτων.

Επισης η αποσβεση ενος δρομου οπως ειπα και παραπανω δεν κραταει περισσοτερο απο 2 χρονια, και δεν δεχομαι το κρατος να αφηνει ιδιωτικες εταιριες να εκμεταλλευονται τους ελληνικους δρομους. Οι δρομοι ανηκουν στον λαο.

Αυτό απο που το έβγαλες; Δε νομίζω ότι πληρώνουν σε αρκετές χώρες της Ευρώπης 162 ευρώ το χρόνο για ένα αμάξι 1350 κυβικών που βγάζει 100 ίππους, φίλος μου που έχει mini στην Αγγλία πληρώνει κάτι 500αρια και μάλιστα για αμάξι λιγότερο ρυπογόνο απ'το δικό μου. Και όντως ούτε εκεί έχουν διόδια. Στις άλλες χώρες, για να απαντήσω την ερώτηση που θέτεις, λειτουργούν πολλά πράγματα αλλιώς και δεν λέω ότι δεν θα έπρεπε να λειτουργούν έτσι κι εδώ, αλλά δεν είναι κίνηση προς αυτη την κατεύθυνση το να σταματήσεις, με προσωπικό τσαμπουκά, να πληρώνεις διόδια αύριο το πρωί. Ούτε οι φόροι σου προς το παρόν διατίθενται με τον πλέον αποδοτικό και δίκαιο τρόπο, αλλά το να μαζευτείτε εκατό άτομα και να πείτε οτι θα σταματήσετε να πληρώνετε φόρους εμένα δε μου λέει κάτι. Κι επειδή ειλικρινά πιστεύω ότι όλα τα δεινά ξεκινάνε απ'την οπτική που έχεις για το κράτος, προσωπικά το θεωρώ ένα σύστημα που ανήκει στον πολίτη και πρέπει να καθαριστεί, το να βάζεις απέναντι στην ίδια μοίρα τον κερδοσκόπο και το κράτος δεν πρόκειται να σου λύσει κανένα πρόβλημα, αν θέλεις να φτιάξουν ορισμένα απ'τα κακώς κείμενα πρέπει να καταλάβεις ότι το κράτος είσαι εσύ. Α, και το να πληρώνεις διόδια στην Αττική, την Εγνατία και την Ολυμπία οδό καθώς και σε κάποια εκτεταμμένα κομμάτια της ΑΘΕ (χωρίς το Π μπροστά) δεν το βρίσκω και τόσο παράλογο...Κι επειδή κι εγώ τις ενστάσεις μου τις έχω για την Κορίνθου-Πατρών, πρέπει να ξέρεις ότι αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται 30 χιλιόμετρα σήραγγες που ελπίζω να τον κάνουν σε δυο-τρια χρόνια αυτοκινητόδρομο με τον πραγματικό ορισμό της λέξης.
-----------------------------------------
Btw, βγάλτε e/TEO pass, σε αρκετούς σταθμούς έχει έκπτωση. Όχι σε πάρα πολλούς βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Πάντα το κόστος αυτών που πληρώνεις είναι δυσανάλογο των υπηρεσιών που σου προσφέρει το Ελληνικό κράτος. Δεν καταλαβαίνω γιατί εστιάζεις μόνο στα διόδια που σταματώντας να πληρώνεις χάνεις κάθε ελπίδα να βελτιωθεί η κατάσταση του οδικού δικτύου.

Σε ασφαλιστικό - φορολογία πάλι πληρώνεις δυσανάλογα, να σταματήσουμε να πληρώνουμε κι εκεί?

Αν θέλουμε να βελτιωθεί η κατάσταση στο οδικό δίκτυο (έστω και λίγο) οφείλουμε να πληρώνουμε, ακόμα κι αν τα χρήματά μας δεν έχουν πλήρες αντίκρυσμα. Αν σταματήσουν όλοι να πληρώνουν μπορεί να γλιτώσετε τα 1.85, αλλά χάνεις κάθε ελπίδα να βελτιωθεί η κατάσταση. Αυτό που θα γίνει είναι να αφήσουν τελείως το δρόμο στην τύχη του και μετά θα θες JEEP για τις λακούβες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Αυτό απο που το έβγαλες; Δε νομίζω ότι πληρώνουν σε αρκετές χώρες της Ευρώπης 162 ευρώ το χρόνο για ένα αμάξι 1350 κυβικών που βγάζει 100 ίππους, φίλος μου που έχει mini στην Αγγλία πληρώνει κάτι 500αρια και μάλιστα για αμάξι λιγότερο ρυπογόνο απ'το δικό μου. Και όντως ούτε εκεί έχουν διόδια. Στις άλλες χώρες, για να απαντήσω την ερώτηση που θέτεις, λειτουργούν πολλά πράγματα αλλιώς και δεν λέω ότι δεν θα έπρεπε να λειτουργούν έτσι κι εδώ, αλλά δεν είναι κίνηση προς αυτη την κατεύθυνση το να σταματήσεις, με προσωπικό τσαμπουκά, να πληρώνεις διόδια αύριο το πρωί. Ούτε οι φόροι σου προς το παρόν διατίθενται με τον πλέον αποδοτικό και δίκαιο τρόπο, αλλά το να μαζευτείτε εκατό άτομα και να πείτε οτι θα σταματήσετε να πληρώνετε φόρους εμένα δε μου λέει κάτι. Κι επειδή ειλικρινά πιστεύω ότι όλα τα δεινά ξεκινάνε απ'την οπτική που έχεις για το κράτος, προσωπικά το θεωρώ ένα σύστημα που ανήκει στον πολίτη και πρέπει να καθαριστεί, το να βάζεις απέναντι στην ίδια μοίρα τον κερδοσκόπο και το κράτος δεν πρόκειται να σου λύσει κανένα πρόβλημα, αν θέλεις να φτιάξουν ορισμένα απ'τα κακώς κείμενα πρέπει να καταλάβεις ότι το κράτος είσαι εσύ. Α, και το να πληρώνεις διόδια στην Αττική, την Εγνατία και την Ολυμπία οδό καθώς και σε κάποια εκτεταμμένα κομμάτια της ΑΘΕ (χωρίς το Π μπροστά) δεν το βρίσκω και τόσο παράλογο...Κι επειδή κι εγώ τις ενστάσεις μου τις έχω για την Κορίνθου-Πατρών, πρέπει να ξέρεις ότι αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται 30 χιλιόμετρα σήραγγες που ελπίζω να τον κάνουν σε δυο-τρια χρόνια αυτοκινητόδρομο με τον πραγματικό ορισμό της λέξης.
-----------------------------------------
Btw, βγάλτε e/TEO pass, σε αρκετούς σταθμούς έχει έκπτωση. Όχι σε πάρα πολλούς βέβαια.



Για να τα παρουμε απ' την αρχη η κινηση κατα των διοδιων αρχισε απο τους κατοικους εκτος αθηνων που υπαρχουν διοδια εξω απο τα χωρια τους και αναγκαζονται να πληρωνουν διοδια καθε φορα που θελουν να βγουν απο το χωριο τους για να πανε στην δουλεια, φροντηστηρια κτλ. Το ιδιο ισχυει και για τις πολεις της Θεσσαλιας.

Και για να μιλησουμε και πιο συγκεκριμενα ενα αυτοκινητο χρειαζεται 960 ευρο τον χρονο μονο για να πηγαινει και να ερχεται στην δουλεια του ο εργαζομενος που αναγκαζεται και περναει απο εθνικες οδους. Στα 960 ευρω δεν μετραμε βεβαια τις επιπλεον μετακινησεις. Που πολυ χαλαρα σημαινει οτι αν υπαρχουν 2 αμαξια στην οικογενεια θα πρεπει να πληρωσουν min 1500 ευρο τον χρονο αν υποθεσουμε οτι τα εχουν και τα 2 σε κινηση. Πραγματικα εσενα μπορει να μην σε ενδιαφερει γιατι μπορει να περνας 1 φορα το μηνα απο διοδια, ουτε εμενα αμεσα καθως εγνατια δεν εχει ακομα διοδια, αλλα οφειλεις να παραδεχτεις το προβλημα που παρουσιαζεται σε μια μεση οικογενεια, που ειτε το θελεις ή οχι δεν εχουν ολοι την οικονιμικη ανεση που φανταζεσαι.

Επιπλεον κανεις δεν ειπε οτι επειδη βγηκαν οι κατοικοι μερικων περιοχων σε πορειες και συμβολικο ανοιγμα των διοδιων σε διαφορες περιοχες θα καταργηθουν τα διοδια. Τουλαχιστον ομως οφειλουν και οφειλουμε να παραδεχτουμε το προβλημα και να πιεσουμε τουλαχιστον να μειωθουν οι σταθμοι των διοδιων στο ελαχιστο αν οχι να καταργηθουν ολοι.
Ενδεικτικα αναφερω οτι για θεσσαλονικη-αθηνα χρειαζεται να περασεις 5 διοδια (Αφίδνες Σχηματάρι, Πελασγία, Τέμπη και Μάλγαρα) και προβλεπεται να αυξηθουν οπως διαβαζω σε 7 (+Μοσχοχώρι,Λεπτοκαρυά). Συνολικα χρειαζεσαι 10 ευρω και με τους νεους σταθμους και τις αυξησεις θα βγαινει συνολικα 15,4 ευρω. Κατι που σημαινει οτι ενα Ι.Χ. χρειαζεται 30 ευρο πηγαινε-ελα για αθηνα θεσσαλονικη μονο για διοδια.
https://www.astratv.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1962&Itemid=45

Οσο για τον τσαμπουκα που αναφερεις και τα 100 ατομα που μαζευτηκανε, το πρωτο ουτε καν το σχολιαζω γιατι υποτιμας τους αγωνες των κατοικων και γενικα θα επρεπε να ξερεις οτι τα δικαιωματα κατακτουνται με τσαμπουκα και αγωνες αλλα δεν περιμενω να το καταλαβεις αυτο , οσο για τα 100 ατομα νομιζω πως δεν εχεις υποψην σου ουτε το συντονιστικο κατα των διοδιων ουτε τις πορειες στους σταθμους. Και στην βουλη εχει συζητηθει αλλωστε. Γιαυτο καλυτερα να σου δωσω τα link αφου προφανως ουτε καν εψαξες.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=UDVgYaLQn4g[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=caR48WTxINk[/ame]
https://altpressfthiotida.blogspot.com/2009/12/blog-post_8090.html

Τελος για τα τελη που λες στην αρχη θα επρεπε πρωτα να λαβεις υποψην σου τους μισθους της αγγλιας. Αν πχ ενας εγραζομενος εδω περνει 1000 ευρω στην αγγλια θα περνει 2000 ευρω. Κατι που σημαινει οτι εχει ετησιο εισοδημα 28000 ευρω και στην ελλαδα 14000. Αρα μπορεις να καταλαβεις οτι δεν στεκει σαν παραδειγμα. Και αυτο σημαινει ουσιαστικα οτι αν προσθεσουμε στα 150-200 ευρω στα τελη και τα ετησια διοδια που ολοι λιγο πολυ πληρωνουμε, βγαινει πολυ παραπανω απο το 500αρικο που αναφερεις, αρα λογικα θα επρεπε οι δρομοι να ηταν πολύ καλυτεροι απο αυτες των υπολοιπων ευρωπαικων χωρων.
-----------------------------------------
Πάντα το κόστος αυτών που πληρώνεις είναι δυσανάλογο των υπηρεσιών που σου προσφέρει το Ελληνικό κράτος. Δεν καταλαβαίνω γιατί εστιάζεις μόνο στα διόδια που σταματώντας να πληρώνεις χάνεις κάθε ελπίδα να βελτιωθεί η κατάσταση του οδικού δικτύου.

Σε ασφαλιστικό - φορολογία πάλι πληρώνεις δυσανάλογα, να σταματήσουμε να πληρώνουμε κι εκεί?

Αν θέλουμε να βελτιωθεί η κατάσταση στο οδικό δίκτυο (έστω και λίγο) οφείλουμε να πληρώνουμε, ακόμα κι αν τα χρήματά μας δεν έχουν πλήρες αντίκρυσμα. Αν σταματήσουν όλοι να πληρώνουν μπορεί να γλιτώσετε τα 1.85, αλλά χάνεις κάθε ελπίδα να βελτιωθεί η κατάσταση. Αυτό που θα γίνει είναι να αφήσουν τελείως το δρόμο στην τύχη του και μετά θα θες JEEP για τις λακούβες.

Το συζητησαμε αυτο john πριν μην επαναλαμβανομαστε. Δεν ειμαι της λογικης οτι πρεπει να υπερπληρωνω το ελληνικο κρατος για υπηρεσιες που δεν μου προσφερει, ουτε θα πληρωνω μεχρι να δω οτι φτιαχτηκε ενας δρομος και να νομιζω οτι μου κανει κ χαρη το κρατος. Ετσι κ αλλιως ειτε το θελουμε ειτε οχι οι Ευρωπαιοι μας φτιαχνουν τους δρομους για να περνανε τα φορτηγα τους, αλλα τουλαχιστον τους τα δεινουμε σε βαθος χρονου μεσω διοδιων. Οσο γιατι εστιαζω στα διοδια, ειναι καθαρα θεμα επικαιροτητας γιατι τωρα αρχιζουν να γινονται πορειες κτλ με αφορμη τα τεμπη, τις αυξησεις στα διοδια κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top