Πώς κουνάω τα δάκτυλά μου και πληκτρολογώ αυτόν τον τίτλο;

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Σχεδόν όλοι ξέρουμε οτι για να κουνήσουμε τα δάκτυλά μας (και οχι μονο) ο εγκέφαλος μέσω ηλεκτρικών "σημάτων" διεγείρει τα νεύρα που αυτά με την σειρά τους διεγείρουν τους μύες και κινούντα τα δάκτυλα.

Το ερώτημά μου είναι τι είναι αυτό που ωθεί τον εγκέφαλο να δώσει την εντολή.

ΥΓ. δεν ξέρω καν αν έχει απάντηση το ερώτημα γιατί όσο κι αν έχω ψάξει δεν έχω βρει τίποτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δεν ξέρω κατά πόσο θα σε ικανοποιήσει η -έμμεση- απάντησή μου η οποία δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί.
Είναι ένα σύνολο μηχανισμών, όπως αυτόν τον μηχανισμό που μάθαμε στη Γ' λυκείου στη βιολογία γενικής. View attachment 32350
Έψαξα στο internet αλλά το θέμα δεν είναι τόσο απλό, χρειάζονται γνώσεις ιατρικής. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

self-instructive depressing

Περιβόητο μέλος

Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,397 μηνύματα.
Πώς κουνάω τα δάκτυλά μου και πληκτρολογώ αυτόν τον τίτλο;
Το ερώτημά μου είναι τι είναι αυτό που ωθεί τον εγκέφαλο να δώσει την εντολή.
η επιθυμία να πληκτρολογήσεις αυτόν τον τίτλο :confused:

καθότι η αιτία ταυτίζεται με το αποτέλεσμα της πράξης , καταργείται και η έννοια του χρόνου καθώς και η σημειολογία της πράξης

έτσι αυτή καθ΄αυτή η πράξη παραμένει μυστήρια για την ανθρώπινη νόηση αφού είναι σαν να ρωτάς αν έκανε η κότα το αβγό ή το αβγό την κότα . Κάθε κότα οφείλει την ύπαρξη της σε ένα αβγό και κάθε αβγό σε μία κότα , εκτός από τα δίκροκα αυγά που συνυπάρχουν και άρα μοιράζονται τον ίδιο δημιουργό

αυτό που προκαλεί ρίγη συγκίνησης είναι το γεγονός ότι με το να πληκτρολογήσεις τον τίτλο δημιουργείς και τις προΰποθέσεις για να αναρωτηθείς γιατί τον πληκτρολόγησες , έτσι είναι σαφές ότι αν δεν το πληκτρολογούσες δεν θα υπήρχε και ερώτημα αλλά και από την άλλη αν δεν ρωτούσες , δεν θα είχε δημιουργηθεί καν το φαινόμενο

επομένως η απουσία εξήγησης αναπληρώνεται εν μέρει και εν δυνάμει ολικώς από το γεγονός ότι εσύ προκάλεσες την άλυτη απορία και δεν είναι απλώς μια απορία που προΰπήρχε της ύπαρξης σου και εσύ την αιχμαλώτισες , επομένως ναι μεν αδυνατείς να την λύσεις αλλά κολακεύεσαι από το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι την δημιούργησες εσύ

έτσι και η κότα δεν γνωρίζει αν προΰπήρχε του αυγού , αλλά θέτοντας ως αφετηρία το γεγονός ότι το δημιούργησε , ανακουφίζεται , την ίδια στιγμή που το αυγό ονειρεύεται την στιγμή που θα δημιουργήσει μια ( ; ) άλλη κότα

κλείνοντας , θα ήθελα να επισημάνω ότι με αυτά και με αυτά , αποφάσισα να ψήσω κοτόπουλο για το βράδυ
και αν βαρεθώ , από φιλοσοφικής απόψεως τουλάχιστον , δύναμαι να χορτάσω και με ένα αυγό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Οι μηχανισμοί που αναφέρεις λειτουργούνε αφού υπέρξει κάποιο ερέθισμα (η θερμοκρασία στο παράδειγμά σου), όμως στην ουσία αυτό που ρωτάω εγώ είναι, ποιό είανι το ερέθισμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
η επιθυμία να πληκτρολογήσεις αυτόν τον τίτλο :confused:

καθότι η αιτία ταυτίζεται με το αποτέλεσμα της πράξης , καταργείται και η έννοια του χρόνου καθώς και η σημειολογία της πράξης

έτσι αυτή καθ΄αυτή η πράξη παραμένει μυστήρια για την ανθρώπινη νόηση αφού είναι σαν να ρωτάς αν έκανε η κότα το αβγό ή το αβγό την κότα . Κάθε κότα οφείλει την ύπαρξη της σε ένα αβγό και κάθε αβγό σε μία κότα , εκτός από τα δίκροκα αυγά που συνυπάρχουν και άρα μοιράζονται τον ίδιο δημιουργό

αυτό που προκαλεί ρίγη συγκίνησης είναι το γεγονός ότι με το να πληκτρολογήσεις τον τίτλο δημιουργείς και τις προΰποθέσεις για να αναρωτηθείς γιατί τον πληκτρολόγησες , έτσι είναι σαφές ότι αν δεν το πληκτρολογούσες δεν θα υπήρχε και ερώτημα αλλά και από την άλλη αν δεν ρωτούσες , δεν θα είχε δημιουργηθεί καν το φαινόμενο

επομένως η απουσία εξήγησης αναπληρώνεται εν μέρει και εν δυνάμει ολικώς από το γεγονός ότι εσύ προκάλεσες την άλυτη απορία και δεν είναι απλώς μια απορία που προΰπήρχε της ύπαρξης σου και εσύ την αιχμαλώτισες , επομένως ναι μεν αδυνατείς να την λύσεις αλλά κολακεύεσαι από το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι την δημιούργησες εσύ

έτσι και η κότα δεν γνωρίζει αν προΰπήρχε του αυγού , αλλά θέτοντας ως αφετηρία το γεγονός ότι το δημιούργησε , ανακουφίζεται , την ίδια στιγμή που το αυγό ονειρεύεται την στιγμή που θα δημιουργήσει μια ( ; ) άλλη κότα

κλείνοντας , θα ήθελα να επισημάνω ότι με αυτά και με αυτά , αποφάσισα να ψήσω κοτόπουλο για το βράδυ
και αν βαρεθώ , από φιλοσοφικής απόψεως τουλάχιστον , δύναμαι να χορτάσω και με ένα αυγό

Να σου πω οτι κατάλαβα..:confused:..... δεν θέλω να σου πώ ψέματα
(καλή όρεξη με το κοτόπουλο-αβγό σου)

ΥΓ. Θα προτιμούσα μια απάντηση λιγότερο φιλοσοφική.....με όλο τον σεβασμό;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sir dreamer

Νεοφερμένος

Ο Sir dreamer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Αν ζητάς λιγότερο φιλοσοφικές απαντήσεις να θέτεις λιγότερο φιλοσοφικές ερωτήσεις ;)

Πάντως θα κάνω μια προσπάθεια να δώσω μια πιο πρακτική απάντηση. Οι εντολές που στέλνει το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (ΚΝΣ) προς την περιφέρεις δε στέλνονται φυσικά αυτόματα. Τα πάντα ξεκινούν από ερεθίσματα που δεχόμαστε τα οποία μέσω των υποδοχέων και των αισθητηρίων νεύρων μεταδίδονται στο ΚΝΣ και μετά από επεξεργασία, το ΚΝΣ εκδίδει ετις κατάλληλες εντολές που μεταφέρονται στην περιφέρεια μέσω των κινητικών νεύρων. Μερικές φορές τα πράγματα είναι απλά, πχ κρυώνω -> σηκώνονται οι τρίχες, με πιάνει ρίγος κλπ. Εδώ είναι σαφές ότι αυτό που προκάλεσε την έκδοση της εντολής είναι η αίσθηση του κρύου.
Ο άνθρωπος όμως είναι ένα πολύ πολύπλοκο ον με συνθετες ανάγκες και έναν εξαιρετικά πολύπλοκο εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος είναι σαν υπολογιστής, οι νευρικές ίνες σχηματίζουν συστήματα ολοκλήρωσης. Έτσι πολλά διαφορετικά αισθητικά σήματα μπορούν να συνδυαστούν (να προστεθούν μεταξύ τους ή να αλληλοαναιρεθούν) ώστε να προκύψε μια και μοναδική αντίδραση. Αρα πολλές φορές μια εντολή μπορέι να προέχεται από πολλές διαφορετικές πηγές και ερεθίσματα και άρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να εντοπιστεί η προέλευσή της.
Αυτή είναι μια πολύ απλοϊκή προσέγγιση στο ερώτημά σου που είναι και ιατρικό αλλά κυρίως φιλοσοφικό, οπότε θα έλεγα ότι τα όσα έγραψα αποτελούν απλά μια πιθανή εξήγηση ή μέρος της λύσης του προβλήματος.
Όπως προείπα ο άνθρωπος έχει σύνθετες ανάγκες. Ο Οργανισμός σου πιθανόν να αντιλήφτηκε ότι βαριόσουν του θανατά και ότι ήθελες να κάνεις λίγη κουβεντούλα στο forum, γιαυτό και να έδωσε την συγκεκριμμένη εντολή στα δάχτυλά σου.:)
Τους πραγματικούς, βαθύτερους λόγους μπορείς να τους αναζητήσεις μόνο μέσα σου ή καθαρά σε φιλοσοφικό επίπεδο όπως έκανε ο self-instructive
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Οι μηχανισμοί που αναφέρεις λειτουργούνε αφού υπέρξει κάποιο ερέθισμα (η θερμοκρασία στο παράδειγμά σου), όμως στην ουσία αυτό που ρωτάω εγώ είναι, ποιό είανι το ερέθισμα.
Το μόνο που βρήκα αναφέρει τους νευρώνες.
Στον υγιή εγκέφαλο εργάζεται κάθε νευρώνας σαν ένα μικρό κομπιούτερ. Δέχεται ερεθισμούς από άλλα νευρικά κύτταρα, τα επεξεργάζεται και κατόπιν, το αποτέλεσμα το μεταδίδει περαιτέρω σε άλλα νευρωνικά σχήματα.
Πηγή
(Άσχετο άρθρο:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Αν ζητάς λιγότερο φιλοσοφικές απαντήσεις να θέτεις λιγότερο φιλοσοφικές ερωτήσεις ;)

Δεν πιστεύω πως το ερώτημα είναι φιλοσοφικό. Πάρα πάρα πάρα.......πάρα πολύ ειδικό ίσως (σίγουρα), αλλά εξήγησέ μου γιατί το θεωρείς φιλοσοφικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sir dreamer

Νεοφερμένος

Ο Sir dreamer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Δεν πιστεύω πως το ερώτημα είναι φιλοσοφικό. Πάρα πάρα πάρα.......πάρα πολύ ειδικό ίσως (σίγουρα), αλλά εξήγησέ μου γιατί το θεωρείς φιλοσοφικό.

Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι καθαρά φιλοσοφικό (εξάλλου στο post μου είπα ότι είναι και ιατρικό, και προσπάθησα να δωσω και "ιατρικη" απαντηση), απλά λέω ότ έτσι όπως ετέθη, θα μπορούσε να έχει πολλές φιλοσοφικές προεκτάσεις (μια από αυτές την ανέλυσε ο self instructive).
Γενικά από την εμπειρία μου, όποτε ξεκινάω με ένα ερώτημα "απο τι προκαλείται κάτι" και βρίσκω την αιτία, αυτομάτως γεννάται το ερώτημα "τι προκαλέι την αιτία" κλπ κλπ. Οπότε συχνά τέτοις σκέψεις και συζητήσεις έιναι είτε αδιέξοδες, είτε καταλήγουν σε κύκλο, είτε στην έννοια του θεού.
Το ερώτημα που έθεσες πολύ πιθανόν να έχει συγκεκριμμένη απάντηση που να μπορέι να τη δώσει κάποιος ειδικός αλλά σίγουρα μετά από την ανακάλυψη της "αιτίας" θα γεννιόταν αυτομάτως νέο ερώτημα, οπότε θα είχαμε προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα στο μονοπάτι. και ξέρω με βεβαιότητα ότι η επιστήμη ακόμα δεν έχει φτάσει στην άκρη του μονοπατιού.
Ειδικά το θέμα που έθεσες είναι πολύ ενδιαφέρον αλλά έχει προεκτάσεις που ούτε τις φαντάζεσαι, ο εγκέφαλος είναι το πιο ανεξερεύνητο μέρος του σώματος και πολλά από τα φαινόμενά του είναι άγνωστα σήμερα στους ειδικούς. Εμπλέκεται με πολλούς κλάδους όπως η νευρολογία, η ψυχολογία, η παραψυχολογία και η ψυχιατρική.
Πάντως καλά έκανες και το έθεσες το ερώτημα γιατί είναι πάντα χρήσιμο να προχωράμε στο μονοπάτι κι ας μην βρούμε ποτέ την άκρη του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gdespina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η deppy! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
εννοείς πώς 9υμάται το δάχτυλο ποιο κουμπί να πατήσει στο πληκτρολόγιο για να γράψει 1 λέξη? :hmm:
για το τυφλό σύστημα λες? :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
εννοείς πώς 9υμάται το δάχτυλο ποιο κουμπί να πατήσει στο πληκτρολόγιο για να γράψει 1 λέξη? :hmm:
για το τυφλό σύστημα λες? :worry:

Οχι οχι....:).... την πληκτρολόγηση την ανέφερα σαν παράδειγμα αυτο που ρωτάει εγώ είναι:
Τι είναι αυτό που ωθεί τον εγκέφαλό μας να δώσει την εντολή για να πχ κουνήσουμε τα δάκτυλά μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gdespina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η deppy! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
ααα!! εε μάλλον 9α λαμβάνουν την εντολή τα νεύρα μας κ τα διάφορα αιμοσφαίρια κ 9α κάνουν αυτή την κίνηση :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Δεν πιστεύω πως το ερώτημα είναι φιλοσοφικό. Πάρα πάρα πάρα.......πάρα πολύ ειδικό ίσως (σίγουρα), αλλά εξήγησέ μου γιατί το θεωρείς φιλοσοφικό.

Γιατι μην ξεχνας οτι τα ορια της επιστημης με την φιλοσοφια ειναι πολυ πολυ στενα... Ειναι ενα ερωτημα που ειλικρινα αν το καλοσκεφτεις θα μπορουσε να ανοιχτει και στην κατηγορια "Φιλοσοφια και Ιστορια"

Και πραγματικα εγω τουλαχιστον απο τις λιγες μου γνωσεις για την λειτουργια του εγκεφαλου οταν δινει εντολες με οδηγουν στο μεταφυσικο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

QsLv

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο QsLv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 868 μηνύματα.
η επιθυμία να πληκτρολογήσεις αυτόν τον τίτλο :confused:
Πιο πάνω αναφέρθηκε ότι το ΚΝΣ σχηματίζει κυκλώματα ολοκλήρωσης...

Όλο το νευρικό σύστημα του ανθρώπου είναι ένα κλειστό κύκλωμα το οποίο θυμίζει ένα εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης σε κάποιο υπερεξελιγμένο κράτος όπου πυλώνες και γραμμές εγκαθίστανται και απεγκαθίστανται συνεχώς σύμφωνα με τις ανάγκες των κατοίκων, δημιουργούνται μικρά κυκλώματα για κάθε σπίτι (και απο-δημιουργούνται), έχει πολλά σημεία ελέγχου και είναι δαιδαλώδες. Το μόνο που είναι ακαθόριστο είναι ο κεντρικός σταθμός. Ποια ακριβώς δηλαδή είναι η γεννήτρια του ρεύματος; Πού βρίσκεται;

Το νευρικό σύστημα είναι απόλυτα ολοκληρωμένο και μέσω ενός κυκλικού συστήματος λαμβάνει την ενέργειά του. Ολόκληρος ο οργανισμός δηλαδή δουλεύει για να δημιουργεί ενέργεια για να συνεχίζει να 'ηλεκτροδοτείται' και να υφίσταται. Αυτό είναι ένας 'ιατροφιλοσοφικός' βρόχος μιας και έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα που μεν λαμβάνει καύσιμο, μετατρέπει σε ενέργεια, λειτουργεί και αποβάλλει θερμότητα και απόβλητα αλλά όταν ένα σπερματοζωάριο και ένα ωάριο γονιμοποιούνται, πώς δημιουργείται η αρχέγονη ενέργεια; Ναι, προφανώς αυτά τα δυο κύτταρα έχουν κάποια ενέργεια ως απόγονοι κυττάρων που είχαν ενέργεια κτλ. αλλά η αποδοχή αυτού είναι η ίδια αποδοχή του γεγονότος ότι οι κότες κάνουν αυγά και από τα αυγά βγαίνουν κότες.

Η επιθυμία που προηγείται της εντολής πυραμιδικού/εξωπυραμιδικού/οποιουδήποτε συστήματος, είναι και αυτή σύνολο ερεθισμάτων σε κάποια περιοχή του εγκεφάλου. Η επιθυμία είναι όχι μόνο απάντηση του οργανισμού σε εξωτερικά ερεθίσματα (π.χ. ζέστη -> θέλει να ανάψει το a/c) αλλά και εσωτερικά, προφανή (π.χ. άδειο στομάχι -> αίσθημα πείνας -> θέλει να φάει) και όχι τόσο προφανή και προς το παρόν αδιαλεύκαντα λόγω του πολυπαραγοντικού τους σχηματισμού (π.χ. εναλλαγές διάθεσης, παράλογες κρίσεις δηλ. που δεν εξυπηρετούν την επιβίωση άμεσα, γιατί να πάρει το πουά κασκόλ με κίτρινες και μωβ βούλες και όχι το άλλο με μπεζ και ροζ).

Σπουδαιότατο ρόλο σ'αυτό παίζει η βιοχημεία του οργανισμού η οποία είναι αλληλένδετη με την αξιοποίηση της ενέργειας και την κατασκευή (ανατομία) του.

Ένας τύπος λοιπόν, που κάθεται στο πισί του για να γράψει αυτόν τον τίτλο, δε μπορεί να εξεταστεί ξέχωρα από το ό,τι προηγήθηκε του αυτού γεγονότος, ούτε μπορεί να εξεταστεί με τους ίδιους ακριβώς όρους με κάποιον άλλο τύπο. Θα έπρεπε δηλαδή, αν, θεωρητικά ήθελε κανείς να διαπιστώσει το λόγο που τον οδήγησε στο πισί του για να γράψει αυτόν τον τίτλο να ακολουθήσει μια πρακτική αθροίσματος, εξετάζοντας και λαμβάνοντας υπ'όψιν όλους τους παράγοντες που συνέβαλαν στο σχηματισμό της επιθυμίας να γράψει αυτόν τον τίτλο, αυτό δηλαδή που χρειάζεται είναι η εφαρμογή ολοκληρωτικού λογισμού -μόνο που μικροσκοπικά είναι αδύνατο να ληφθούν υπ'όψιν όλοι οι παράγοντες γιατί τόσο ο ίδιος ο οργανισμός όσο και το περιβάλλον είναι συνεχώς και ασταθώς μεταβαλλόμενα, ατελή και τέλεια, απρόβλεπτα με ροπές σε συγκεκριμένα ενδεχόμενα, και το βασικότερο: ατέρμονα.

Έτσι καταλήγει η απορία αυτή σε ένα φιλοσοφικό ερώτημα με συστατικά πολλά ερωτήματα του τύπου 'για να διανύσουμε μια χ απόσταση θέλουμε τα χ/2 και τα χ/4 και τα χ/16 κ.ο.κ.' που όμως η καταχρηστική πραγματικότητα τα δρασκελίζει και τα ξεπερνάει. Διανύουμε τη χ απόσταση, και αποκτούμε την επιθυμία για κάτι διερχόμενοι και επηρεαζόμενοι από όλους τους άπειρους παράγοντες επειδή στην πράξη δεν πρόκειται για μια ψηφιοποιημένη (ψηφιακή) διαδικασία αλλά για μια αναλογικότατη πορεία η οποία κυλάει από το ένα σημείο στο άλλο και δεν περνάει ένα ένα όλα τα σημεία τη φορά σταματώντας και ξεκινώντας, απλώς κυλάει συνεχώς.

Συνεπώς έχω την αίσθηση ότι μέχρι της πλήρους αποδομήσεως των Πιθανοτήτων ώστε να σταματήσουν να είναι πιθανότητες και να γίνουν βεβαιότητες, η καλύτερη απάντηση στην ερώτηση του θεματοθέτη είναι η καταχρηστική απάντηση που πρόκειται για μια οριακή απάντηση, όπως 'το ερέθισμα για να πληκτρολογήσεις τον τίτλο είναι η επιθυμία να το κάνεις' ή 'το ερέθισμα για να πληκτρολογήσεις τον τίτλο είναι όλα τα ερεθίσματα'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ένας τύπος λοιπόν, που κάθεται στο πισί του για να γράψει αυτόν τον τίτλο, δε μπορεί να εξεταστεί ξέχωρα από το ό,τι προηγήθηκε του αυτού γεγονότος, ούτε μπορεί να εξεταστεί με τους ίδιους ακριβώς όρους με κάποιον άλλο τύπο. Θα έπρεπε δηλαδή, αν, θεωρητικά ήθελε κανείς να διαπιστώσει το λόγο που τον οδήγησε στο πισί του για να γράψει αυτόν τον τίτλο να ακολουθήσει μια πρακτική αθροίσματος, εξετάζοντας και λαμβάνοντας υπ'όψιν όλους τους παράγοντες που συνέβαλαν στο σχηματισμό της επιθυμίας να γράψει αυτόν τον τίτλο, αυτό δηλαδή που χρειάζεται είναι η εφαρμογή ολοκληρωτικού λογισμού -μόνο που μικροσκοπικά είναι αδύνατο να ληφθούν υπ'όψιν όλοι οι παράγοντες γιατί τόσο ο ίδιος ο οργανισμός όσο και το περιβάλλον είναι συνεχώς και ασταθώς μεταβαλλόμενα, ατελή και τέλεια, απρόβλεπτα με ροπές σε συγκεκριμένα ενδεχόμενα, και το βασικότερο: ατέρμονα.

Τι σημασία έχει το τι προηγήθηκε του αυτού γεγονότος;
Εσύ πληκτρολογείς ένα κείμενο, κι εγώ πληκτρολογό ένα κείμενο. Από την στιγμή που δεν είναι αντανακλαστική κίνηση δεν θα πρέπει να υπάρχει ένα ερέθισμα προς τον εγκέφαλο για να δώσει την εντολή να κουνηθούν τα δάκτυλα;
Ανεξαρτήτως των λόγων που εγώ κι εσύ πληκτρολογούμε ένα κείμενο η διαδικασία μετατροπής της θέλησης σε κίνηση είναι η ίδια. Εμένα αυτή η διαδικασία με ενδιαφέρει, γι' αυτό και δεν πιστεύω πως το ερώτημα είναι φιλοσοφικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Τι σημασία έχει το τι προηγήθηκε του αυτού γεγονότος;
Εσύ πληκτρολογείς ένα κείμενο, κι εγώ πληκτρολογό ένα κείμενο. Από την στιγμή που δεν είναι αντανακλαστική κίνηση δεν θα πρέπει να υπάρχει ένα ερέθισμα προς τον εγκέφαλο για να δώσει την εντολή να κουνηθούν τα δάκτυλα;
Ανεξαρτήτως των λόγων που εγώ κι εσύ πληκτρολογούμε ένα κείμενο η διαδικασία μετατροπής της θέλησης σε κίνηση είναι η ίδια. Εμένα αυτή η διαδικασία με ενδιαφέρει, γι' αυτό και δεν πιστεύω πως το ερώτημα είναι φιλοσοφικό.

Μα οπως σου εξηγησε, η πραξη αυτη γινεται με αφορμη ενα ερεθισμα(ή περισσοτερα)... Πολυ πιο συνθετα απο την αυξηση της θερμοκρασιας... Ετσι φυσικα κατι σε ωθησε να γραψεις αυτο τον τιτλο και προκαλεσε την αντιδραση αυτη...

Τωρα ψαχνοντας την διαδικασια οπως λες και δεδομενου το/τα ερεθισμα/τα που το προκαλουν ειναι πολυ συνθετα δεν μπορει να εχει μια απλη απαντηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top