Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Στην ουσία αυτά τα χρήματα που δεν πληρώνετε τα στερείτε από τον δρόμο. (ένα μέρος τους τουλάχιστον). Γκρινιάξτε, αγωνιστείτε, φωνάξτε για την κατάσταση των δρόμων, για την ταχύτητα με την οποία εκτελούνται τα έργα, για το ότι δεν πηγαίνουν όλα τα λ7 στον δρόμο. ΚΙ εγώ μαζί σας τότε. Εχω συμμετάσχει έτσι κι αλλιώς σε ανάλογες κινήσεις. ΜΗΝ ΜΟΥ στερείτε ΟΜΩΣ την όποια ελπίδα να φτιαχτεί ο δρόμος σύντομα. (και ναι -αν και με αργοοοουυυς ρυθμούς έργα γίνονται -)
Ρεαλιστικά πιστεύεις ότι η γενίκευση μίας τέτοιας κίνησης θα είχε οποιοδήποτε θετικό αποτέλεσμα για την βελτίωση του οδικού δικτύου? Ωραία, σταματάμε όλοι να πληρώνουμε. Μετά τι γίνεται?
ΥΓ.: Αν πραγματικά μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα θα είμαι ο πρώτος που θα συμμετάσχω, απλά πιστεύω ότι τουλάχιστον στην παρούσα φάση το αντίθετο θα πετύχουμε/ετε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
ΥΓ μιας που το θυμήθηκα.Όταν μπήκε το ευρώ τα διόδια ήταν 1.40.Τώρα είναι 2.20.Μεγαλούτσικη διαφορά:s
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Όταν μπήκε το ευρώ ήταν 2002, τώρα είναι 2010, του χρόνου στο ΑΟΘ θα μάθεις για τον πληθωρισμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Τα διόδια είναι παράνομα απ' τη στιγμή που πληρώνουμε ήδη τέλη κυκλοφορίας για να είμαστε στους δρόμους. Είναι εξωργιστικά παράνομα όταν δεν υπάρχουν παράδρομοι για να διαλέξεις και είσαι αναγκασμένος να πληρώσεις το χαράτσι!
Το θέμα είναι να μην φοβόμαστε! Το ξέρουν και οι ίδιοι ότι είναι παράνομοι και φοβούνται να δώσουν διάσταση στο θέμα. Στις δύο μαχητικές οργανώσεις που έχουν δημιουργηθεί - "Δεν πληρώνω διόδια" και "STOP στα διόδια" υπάρχει αναλυτική ενημέρωση για τα δικαιώματα των πολιτών. Έγκριτοι νομικοί οι οποίοι εξηγούν βάσει νόμου πως δεν υποχρεούται ο Έλληνας να πληρώσει διόδια.
Εν καιρώ κρίσης θα πρέπει να αναζωπυρωθεί το κίνημα "Δεν Πληρώνω" όσο ποτέ άλλοτε:
https://tvxs.gr/news/ελλάδα/το-κίνημα-«δεν-πληρώνω»
Και επειδή μάλλον σε αυτή τη χώρα της δημοσιότητας και των ΜΜΕ πρέπει κάποιος επώνυμος να ευαισθητοποιηθεί, η αρχή έγινε!
Ο Σάββας δεν πληρώνει!
Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του "μεταλά" στο Contra.gr: https://www.contra.gr/Soccer/Hellas/299879.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Συνοπτικά αυτή η κίνηση (παιρνάω τσάμπα από τα διόδια) την βλέπω απαράδεκτη. Αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει ας χρησιμιοποιήσει τους παρακαμπτηρίους. Βασικά νομίζω ότι προβλέπεται πρόστιμο εικοσαπλάσιο της αξίας των διοδίων. Αν δεν τους αναγκάσουν να πληρώσουν όλο το ποσό που χρωστάνε προσβάλουν όλους τους υπολοίπους που πληρώνουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Δεν έχω πρόβλημα με τις ιδιωτικες εταιρίες γιατί αυτές αναβαθμίζουν τους δρόμους.
Ούτε ο Κωφίδης θα είχε πρόβλημα να πληρώνει,με την οικονομική άνεση που έχει,αν δεν έβλεπε τόσα παιδιά να σκοτώνονται κάθε χρόνο.Δεν έχω μεγαλώσει επαναστάτης της τυρόπιτας,αλλά μαζί του.Κι όχι για το ένα ευρώ που δε θα δώσει.Αλλά γιατί αν δεν το δίνει κανένας ίσως αναγκαστούν να κλείσουν καμιά τρύπα πριν το ξαναζητήσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος
Σημεία Διοδίων | ΔΙΚΥΚΛΑ| Ι.Χ (με τραιλερ έως 2,2μ) |
ΑΦΙΔΝΩΝ | 1,35 | 1,90 |
ΘΗΒΑ| 1,65| 2,35|
ΤΡΑΓΑΝΑ |1,60 |2,25 |
ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ| 1,00| 1,50 |
ΠΕΛΑΣΓΙΑ |1,70| 2,40 |
ΜΟΣΧΟΧΩΡΙ| 1,90| 2,80|
ΜΑΚΡΥΧΩΡΙ | 0,70 | 1,00 |
ΠΥΡΓΕΤΟΣ |1,50| 2,20|
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ |2 | 2,9|
ΜΑΛΓΑΡΑ |1,4| 2,8 |
ΣΥΝΟΛΟ | 14,80 | 22,10
Enet.gr -Όλα τα διόδια, όλες οι τιμές
Και όλα αυτά για δρόμους αμφιβόλου ποιότητας και ασφάλειας...
Πάνε πολλά χρόνια αλλά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε που ο πατέρας μου ταξιδεύοντας, έπεσε σε μια λακούβα της Εθνικής Οδού και ράγισε το ημιαξόνιο του αυτοκινήτου.Δεν έχω πρόβλημα με τις ιδιωτικες εταιρίες γιατί αυτές αναβαθμίζουν τους δρόμους.
Θα ήταν δίκαιο λοιπόν, εφ' όσον η υπηρεσία που πληρώνουμε στα διόδια είναι "ασφαλείς δρόμοι" να του πληρώσουν τη ζημιά. Έτσι δεν είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Από τότε που ανέλαβαν τα έργα οι ιδιωτικές εταιρίες οι δρόμοι φτιάχνονται. Τόσα χρόνια που ήταν κρατικοί οι δρόμοι πληρώναμε χωρίς να βλέπουμε πρόοδο. Τώρα που βλέπουμε πρόοδο κάποιοι πήγαν να τα βάλουν με τις ιδιωτικές εταιρίες. Άυτή η κίνηση δεν την κάνουν μόνο σε επικίνδυνους δρόμους που είναι υπό κατασκευή αλλά και σε ολοκληρωμένους δρόμους όπως στην Άττική οδό.Ούτε ο Κωφίδης θα είχε πρόβλημα να πληρώνει,με την οικονομική άνεση που έχει,αν δεν έβλεπε τόσα παιδιά να σκοτώνονται κάθε χρόνο.Δεν έχω μεγαλώσει επαναστάτης της τυρόπιτας,αλλά μαζί του.Κι όχι για το ένα ευρώ που δε θα δώσει.Αλλά γιατί αν δεν το δίνει κανένας ίσως αναγκαστούν να κλείσουν καμιά τρύπα πριν το ξαναζητήσουν.
Μια φορά που έμεινα στην Άττική οδό μου πρόσφεραν οδική βοήθεια δωρεάν.... (γλύτωσα 90 ευρώ). Την αττική οδό σπάνια τη χρησιμοποιώ αλλά έχει αποφορτίσει και τους υπόλοιπους δρόμους.Πάνε πολλά χρόνια αλλά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε που ο πατέρας μου ταξιδεύοντας, έπεσε σε μια λακούβα της Εθνικής Οδού και ράγισε το ημιαξόνιο του αυτοκινήτου.
Θα ήταν δίκαιο λοιπόν, εφ' όσον η υπηρεσία που πληρώνουμε στα διόδια είναι "ασφαλείς δρόμοι" να του πληρώσουν τη ζημιά. Έτσι δεν είναι;
Δεν ξέρω τι γίνεται από τη Λαμία και πάνω μιλάω για την πελοπόνησσο αν εξαιρέσεις Κορίνθου - Πάτρας που ο δρόμος είναι υπό κατασκευή όπου τους έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρία ειναι σε καλό επίπεδο. Οπως είπα και πριν δεν μιλάω για την τιμή των διοδίων (το γνωρίζω ότι είναι υψηλά λόγω φορολογίας) αλλά θεωρώ ότι η υπαρξή τους είναι σωστή με τη λογική ότι ένα έργο πρέπει να πληρώνει αυτός που το χρησιμοποιεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D_G
Πολύ δραστήριο μέλος
Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Speedy
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Εξαρτάται για ποια διόδια μιλάμε. Αν είναι δημόσια διόδια τότε ναι, έχεις πρόβλημα. Στα δημόσια διόδια ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε, δυστυχώς. Τα μοναδικά δημόσια διόδια που έχουν απομείνει είναι τα εξής:Έχω ακούσει όμως ότι έρχονται μετά κλίσεις ταχυδρομικά με πρόστιμο.
Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;
- Μαλγάρων (Θεσσαλονίκη)
- Πολύμυλου (Εγν. Οδός-Κοζάνη)
- Ακτίου (Πρέβεζα)
Εκεί πέρα πληρώνουμε κανονικά, γιατί είναι κρατικά και έχουμε κυρώσεις. Εάν δεν πληρώσεις σου έρχεται πρόστιμο ταχυδρομικά, ακόμα και μέσω της εφορίας. Στα ιδιωτικά πάλι δεν μπορεί να επέμβει η αστυνομία και πρόκειται για μία πράξη που εμπίπτει στον αστικό κώδικα και όχι στον ποινικό διότι πρόκειται για μία διαφορά μεταξύ ιδιωτών.
Πώς ξεχωρίζουμε τα δημόσια από τα ιδιωτικά διόδια;
- Στα ιδιωτικά διόδια οι υπάλληλοι λένε "καλημέρα".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Συνοπτικά αυτή η κίνηση (παιρνάω τσάμπα από τα διόδια) την βλέπω απαράδεκτη. Αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει ας χρησιμιοποιήσει τους παρακαμπτηρίους. Βασικά νομίζω ότι προβλέπεται πρόστιμο εικοσαπλάσιο της αξίας των διοδίων. Αν δεν τους αναγκάσουν να πληρώσουν όλο το ποσό που χρωστάνε προσβάλουν όλους τους υπολοίπους που πληρώνουμε.
Νευροκαλωδίοση! Γεννιέμαι, μεγαλώνω και μετά πεθαίνω ένας νομοταγής πολίτης! Δες όμως πόσο θλιβερή μειοψηφία είσαι πια....αυτό είναι το μόνο ευχάριστο για όλους εμάς που ναι, αγωνιζόμαστε ακόμα για το δίκιο μας.
Μάθε λοιπόν προσβληθέντα πολίτη ότι σχεδόν τους περισσότερους από τους δρόμους που ευαγγελίζεσαι με τα διόδιά σου τους έχουμε πληρώσει εμείς, οι πατεράδες μας, οι παππούδες μας οι προ-παππούδες μας κι ακόμα πιο πολλοί. Μάθε τι πληρώνουν οι κάτοικοι στη Χαλκίδα για να πάνε σπίτι τους. Μάθε πόσος κόσμος συνωστίζεται κάθε μέρα υποβαθμίζοντας τη ζωή του στους παράδρομους στον κόμβο Μαλακάσας. Μάθε ότι τα διόδια είναι έμμεσοι φόροι και οι δρόμοι δημόσια περιουσία του λαού. Μάθε ότι την αγαπημένη σου Αττική Οδούλα την έχουμε πληρώσει 100 φορές πάνω από την αξία της και συνεχίζουμε να την πληρώνουμε ΠΑΡΑΝΟΜΑ σε ιδιώτες όταν θα έπρεπε να είχε επιστραφεί στον ελληνικό δημόσιο, προ πολλού!
Μάθε και τα εξής:
Αρθρο 7, παράγραφος 2α: Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων (σου θυμίζει κάτι; )
Είναι αδιανόητη η συμμετοχή των οδηγών στην συγχρηματοδότηση ενός έργου (πριν το πέρας του έργου) χωρίς την συμμετοχή τους στα κέρδη μετά την ολοκλήρωσή του, καθώς σε αυτή την περίπτωση (μετά το πέρας του έργου) οι οδηγοί θα κληθούν πάλι να καταβάλλουν (νόμιμα και δικαιολογημένα πλέον) το αντίτιμο διοδίων στην εταιρεία. εκμετάλλευσης του έργου.
Είναι άκρως παράλογη η αξίωση καταβολής διοδίων σε ένα εθνικό δίκτυο στο οποίο υπάρχει πινακίδα που στην ουσία σε προειδοποιεί επισήμως ότι στα επόμενα 2 ή 3 χιλιόμετρα υπάρχει σημαντική πιθανότητα να χαθεί η ζωή σου ή και η ζωή των μελών της οικογενείας σου με την επισήμανση ότι έχουν χαθεί άλλες ζωές.
Μάθε προσβληθέντα πολίτη και μερικούς λόγους που εκαντοντάδες κόσμος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ:
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ για μια ακόμη φορά την απαράδεκτη και προκλητική "παραχώρηση" των εθνικών μας δρόμων σε κοινοπραξίες πολυεθνικών εταιρειών. Στις ίδιες εταιρείες, που σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και περικοπής μισθών, τοποθετούν νέους σταθμούς και αυξάνουν τα τέλη διοδίων, επιδιώκοντας μόνο να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της περιοχής μας -που έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό (Ε.Ο.), από τη φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας και τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε- καλούμαστε να πληρώσουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει την υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ έντονα, γιατί αυτό επιβαρύνει περισσότερο το εισόδημα των κατοίκων και των εργαζομένων της περιοχής μας, που χρησιμοποιούν την Εθνική Οδό (Ε.Ο.) στις καθημερινές τους μετακινήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ασφαλείς παράδρομοι σε όλο το μήκος της Ε.Ο., ούτε αστική συγκοινωνία.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθεί η αποικιακού τύπου σύμβαση παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Μια σύμβαση που επιτρέπει στην "παραχωρησιούχο" εταιρεία να τοποθετεί διόδια μετωπικά και πλευρικά, όπου και όσα θέλει, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς αυξάνει κάθε χρόνο τις τιμές.
https://www.diodiastop.blogspot.com/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Στους δρόμους ιδιωτικών συμφερόντων τα διόδια πιάνουν τόπο και το βλέπουμε καθημερινά. Όσο ήταν κρατικά πληρώναμε χωρίς αντίκρισμα. Βγαίνω έξω και ο τόπος βρωμοκοπάει από τα σκουπίδια ενώ πληρώνουμε δημοτικά τέλη. Αν τη συγκομηδή των σκουπιδιών την είχε αναλάβει ιδιωτική εταιρία και τα ίδια λεφτά που δίνουμε στο δήμο τα δίναμε στον ιδιώτη δεν θα ξαναείχαμε τέτοιες εικόνες στην Αθήνα. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τα διόδια που πρακτικά είναι ένας τρόπος να πληρώνει το δρόμο αυτός που τον χρησιμοποιεί και όχι κάποιος που δεν έχει ούτε αυτοκίνητο αλλά το ΦΠΑ και άλλους φόρους του κράτους που επιβάλλεται στα διόδια και στην βενζίνη. Συνεπώς για τα ύψη των διοδίων ευθύνεται το κράτος και όχι οι πολυεθνικές. Όταν μηδενιστεί το ΦΠΑ και η εφορία αποκτήσει μηδενικό συντελεστή και πληρωσουμε άμεσα ότι υπηρεσία χρησιμοποιούμε στο τέλος θα βγούμε κερδισμένοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος
Αυτή την κίνηση δεν τη λέω αγωνιστική καθώς βγάζουν κέρδος και συνήθως τα κάνουν μόνο στους δρόμους που έχουν αναλάβει ιδιωτικές εταιρίες για τους λόγους που ανέφερε ο Γιώργος προηγουμένως. Τόσα χρόνια που ήταν κρατικοί οι δρόμοι τι κάνανε;
Το "βγάζουν κέρδος" από που βγαίνει;
Όταν μηδενιστεί το ΦΠΑ και η εφορία αποκτήσει μηδενικό συντελεστή και πληρωσουμε άμεσα ότι υπηρεσία χρησιμοποιούμε στο τέλος θα βγούμε κερδισμένοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Γλυτώνουνε τα λεφτά των διοδίωνΤο "βγάζουν κέρδος" από που βγαίνει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariophys
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχεις ακούσεθ ποτέ σου τη λέξη κερδοσκοπία; Εδώ μιλάμε για ιδιοκτησία του ελληνικού δημοσίου την οποία εκμεταλλεύεται ανεξέλεγτα ο τάδε και ο δείνα. Έστω οτι έχεις ένα σπίτι, και το δίνεις σε ένα γνωστό σου να το ανακαινήσει με έξοδα δικά σου, θα του άφηνες λευκή επιταγή πόσο θα το νοικιάσει και για πόσο καιρό. Εγώ πάντως όχι. Εδώ είναι που αποτυγχάνει οικτρά το δημόσιο.Στους δρόμους ιδιωτικών συμφερόντων τα διόδια πιάνουν τόπο και το βλέπουμε καθημερινά.
Ένας λόγος γιατί οι κάτοικοι πλήρωναν διόδια όλο αυτό τον καιρό είναι επειδή υπήρχε η πεποίθηση οτι τα λεφτά τους πιάνουν τόπο. Και εκτός των άλλων ποτέ πριν την τελευταία τριετία άντε τετραετία δεν υπήρχαν αυτά τα εξευτελιστικά υψηλά ποσά στα διόδια ή ο τόσο τεράστιος αριθμός διοδίων.
Πληθωρισμός και ανατιμήσεις θα σπεύσει να πει κανείς. Δικαιολογεί 4% πληθωρισμός ( λέω εγώ τώρα δεν είμαι οικονομολόγος ) αύξηση 60% στην τιμή μιας υπηρεσίας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.