Δεν πληρώνουμε διόδια

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Εγώ θα σου πω κάτι. Ρεαλιστικά και αφήνοντας την αερολογία. Αν γενικευτεί αυτή η κίνηση θα μας καθυστερήσετε (στερήσετε) όποια ελπίδα είχαμε να βελτιωθεί η κατάσταση του οδικού δικτύου. Όταν σταματάς να δίνεις χρήματα για κάτι, σταματάνε "να δινουν" χρήματα γι αυτό. Δεν θα βρεθεί κάποιος να πει "ναι είναι άδικα τα διόδια, τα κλείνουμε"

Στην ουσία αυτά τα χρήματα που δεν πληρώνετε τα στερείτε από τον δρόμο. (ένα μέρος τους τουλάχιστον). Γκρινιάξτε, αγωνιστείτε, φωνάξτε για την κατάσταση των δρόμων, για την ταχύτητα με την οποία εκτελούνται τα έργα, για το ότι δεν πηγαίνουν όλα τα λ7 στον δρόμο. ΚΙ εγώ μαζί σας τότε. Εχω συμμετάσχει έτσι κι αλλιώς σε ανάλογες κινήσεις. ΜΗΝ ΜΟΥ στερείτε ΟΜΩΣ την όποια ελπίδα να φτιαχτεί ο δρόμος σύντομα. (και ναι -αν και με αργοοοουυυς ρυθμούς έργα γίνονται -)

Ρεαλιστικά πιστεύεις ότι η γενίκευση μίας τέτοιας κίνησης θα είχε οποιοδήποτε θετικό αποτέλεσμα για την βελτίωση του οδικού δικτύου? Ωραία, σταματάμε όλοι να πληρώνουμε. Μετά τι γίνεται?
ΥΓ.: Αν πραγματικά μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα θα είμαι ο πρώτος που θα συμμετάσχω, απλά πιστεύω ότι τουλάχιστον στην παρούσα φάση το αντίθετο θα πετύχουμε/ετε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Κάποιος που πε για το ΤΕΟ ΠΑΣΣ απλά να πω ότι δεν είναι δεκτό από όλα τα διόδια.

ΥΓ μιας που το θυμήθηκα.Όταν μπήκε το ευρώ τα διόδια ήταν 1.40.Τώρα είναι 2.20.Μεγαλούτσικη διαφορά:s
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τουλάχιστον απ'τη Λαμία και κάτω περνάς ηλεκτρονικά απ'ολα τα μεγάλα διόδια με σχεδιασμένες λωρίδες. Στην Πελοπόννησο περνάς με το e-pass της Αττικής Οδού, εκτός της Γέφυρας, και προς τα πάνω περνάς με το teo-pass.
Όταν μπήκε το ευρώ ήταν 2002, τώρα είναι 2010, του χρόνου στο ΑΟΘ θα μάθεις για τον πληθωρισμό. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
https://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_8806.html

Δεν ξέρω κατά πόσον αληθεύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Βασικά στην εφορία μπορεί να σου εκχωρήσει χρέος οποιοσδήποτε ιδιώτης αλλά νομίζω μόνο όταν έχει κοπεί απόδειξη αλλά δεν έχεις καταβάλει το αντίτιμο. Ίσως κόβουν τις αποδείξεις όταν περνάς χωρίς να πληρώσεις και τις εκχωρούν μετά, σαφώς και στέκει. Είναι ιδιωτική διαφορά με την εταιρεία, πάντως, δε νομίζω να ισχύει κάτι περί παράβασης του ΚΟΚ. Σε καθε περίπτωση, πάντως, εγώ δεν θα είχα καμία όρεξη να το φτάσω εκεί...Δεν τα δίνω καλύτερα να γεμίσω το epass να τελειώνω...25 διελεύσεις είναι αυτες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,857 μηνύματα.
Κωφίδη ψυχάρα στα διόδια σφαλιάρα!

Τα διόδια είναι παράνομα απ' τη στιγμή που πληρώνουμε ήδη τέλη κυκλοφορίας για να είμαστε στους δρόμους. Είναι εξωργιστικά παράνομα όταν δεν υπάρχουν παράδρομοι για να διαλέξεις και είσαι αναγκασμένος να πληρώσεις το χαράτσι! :mad:

Το θέμα είναι να μην φοβόμαστε! Το ξέρουν και οι ίδιοι ότι είναι παράνομοι και φοβούνται να δώσουν διάσταση στο θέμα. Στις δύο μαχητικές οργανώσεις που έχουν δημιουργηθεί - "Δεν πληρώνω διόδια" και "STOP στα διόδια" υπάρχει αναλυτική ενημέρωση για τα δικαιώματα των πολιτών. Έγκριτοι νομικοί οι οποίοι εξηγούν βάσει νόμου πως δεν υποχρεούται ο Έλληνας να πληρώσει διόδια.

Εν καιρώ κρίσης θα πρέπει να αναζωπυρωθεί το κίνημα "Δεν Πληρώνω" όσο ποτέ άλλοτε:

https://tvxs.gr/news/ελλάδα/το-κίνημα-«δεν-πληρώνω»

Και επειδή μάλλον σε αυτή τη χώρα της δημοσιότητας και των ΜΜΕ πρέπει κάποιος επώνυμος να ευαισθητοποιηθεί, η αρχή έγινε!

Ο Σάββας δεν πληρώνει! :clapup:



Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του "μεταλά" στο Contra.gr: https://www.contra.gr/Soccer/Hellas/299879.html :worship:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Δεν έχω πρόβλημα με τις ιδιωτικες εταιρίες γιατί αυτές αναβαθμίζουν τους δρόμους. Τα διόδια είναι ακριβά γιατί έχουν μεγάλη φορολογία. Όπως η βενζίνη πήγε 1,5 λόγω φορολογίας έτσι γίνεται και στα διόδια. Γενικά είμαι υπέρ των διοδίων και γενικά να πληρώνει κάποιος τις υπηρεσίες που χρησιμοποιεί. Το ότι φτάσανε οι τιμές σε αυτό το επίπεδο είναι άλλο θέμα.

Συνοπτικά αυτή η κίνηση (παιρνάω τσάμπα από τα διόδια) την βλέπω απαράδεκτη. Αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει ας χρησιμιοποιήσει τους παρακαμπτηρίους. Βασικά νομίζω ότι προβλέπεται πρόστιμο εικοσαπλάσιο της αξίας των διοδίων. Αν δεν τους αναγκάσουν να πληρώσουν όλο το ποσό που χρωστάνε προσβάλουν όλους τους υπολοίπους που πληρώνουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Χημικός και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Δεν έχω πρόβλημα με τις ιδιωτικες εταιρίες γιατί αυτές αναβαθμίζουν τους δρόμους.

Ούτε ο Κωφίδης θα είχε πρόβλημα να πληρώνει,με την οικονομική άνεση που έχει,αν δεν έβλεπε τόσα παιδιά να σκοτώνονται κάθε χρόνο.Δεν έχω μεγαλώσει επαναστάτης της τυρόπιτας,αλλά μαζί του.Κι όχι για το ένα ευρώ που δε θα δώσει.Αλλά γιατί αν δεν το δίνει κανένας ίσως αναγκαστούν να κλείσουν καμιά τρύπα πριν το ξαναζητήσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Για την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη οι οδηγοί χρησιμοποιούν κομμάτι της Νέας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου. Πρόκειται ίσως για την πιο δημοφιλή αλλά και για την πιο ακριβή διαδρομή καθώς οι οδηγοί καλούνται να πληρώσουν διόδια σε συνολικά δέκα σημεία. Ήδη από τις 6/10/09 έχουν αρχίσει να επιβάλλονται και οι χρεώσεις για τα πλευρικά διόδια στο τμήμα Αφιδνες-Τραγάνα. Επιπροσθέτως, η τιμή στα Μάλγαρα αυξήθηκε 40% από 16 Νοεμβρίου του 2010. Συν τοις άλλοις, ο πρώτος σταθμός διοδίων στον Μαλιακό, (Αγ. Τριάδα) εγκαινιάζεται από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 23 Νοεμβρίου φέρνοντας το κόστος της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μετ' επιστροφή στα 44,2 ευρώ. Οι τιμές εισόδου από τα πλευρικά διόδια καθώς και οι αναλυτικές χρεώσεις για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη παρουσιάζονται στους παρακάτω πίνακες:

ΑΘΗΝΑ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ|
Σημεία Διοδίων | ΔΙΚΥΚΛΑ| Ι.Χ (με τραιλερ έως 2,2μ) |
ΑΦΙΔΝΩΝ | 1,35 | 1,90 |
ΘΗΒΑ| 1,65| 2,35|
ΤΡΑΓΑΝΑ |1,60 |2,25 |
ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ| 1,00| 1,50 |
ΠΕΛΑΣΓΙΑ |1,70| 2,40 |
ΜΟΣΧΟΧΩΡΙ| 1,90| 2,80|
ΜΑΚΡΥΧΩΡΙ | 0,70 | 1,00 |
ΠΥΡΓΕΤΟΣ |1,50| 2,20|
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ |2 | 2,9|
ΜΑΛΓΑΡΑ |1,4| 2,8 |
ΣΥΝΟΛΟ
| 14,80 | 22,10


Enet.gr -
Όλα τα διόδια, όλες οι τιμές


Και όλα αυτά για δρόμους αμφιβόλου ποιότητας και ασφάλειας... :mad:

Δεν έχω πρόβλημα με τις ιδιωτικες εταιρίες γιατί αυτές αναβαθμίζουν τους δρόμους.
Πάνε πολλά χρόνια αλλά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε που ο πατέρας μου ταξιδεύοντας, έπεσε σε μια λακούβα της Εθνικής Οδού και ράγισε το ημιαξόνιο του αυτοκινήτου.
Θα ήταν δίκαιο λοιπόν, εφ' όσον η υπηρεσία που πληρώνουμε στα διόδια είναι "ασφαλείς δρόμοι" να του πληρώσουν τη ζημιά. Έτσι δεν είναι; :mad::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ούτε ο Κωφίδης θα είχε πρόβλημα να πληρώνει,με την οικονομική άνεση που έχει,αν δεν έβλεπε τόσα παιδιά να σκοτώνονται κάθε χρόνο.Δεν έχω μεγαλώσει επαναστάτης της τυρόπιτας,αλλά μαζί του.Κι όχι για το ένα ευρώ που δε θα δώσει.Αλλά γιατί αν δεν το δίνει κανένας ίσως αναγκαστούν να κλείσουν καμιά τρύπα πριν το ξαναζητήσουν.
Από τότε που ανέλαβαν τα έργα οι ιδιωτικές εταιρίες οι δρόμοι φτιάχνονται. Τόσα χρόνια που ήταν κρατικοί οι δρόμοι πληρώναμε χωρίς να βλέπουμε πρόοδο. Τώρα που βλέπουμε πρόοδο κάποιοι πήγαν να τα βάλουν με τις ιδιωτικές εταιρίες. Άυτή η κίνηση δεν την κάνουν μόνο σε επικίνδυνους δρόμους που είναι υπό κατασκευή αλλά και σε ολοκληρωμένους δρόμους όπως στην Άττική οδό.


Πάνε πολλά χρόνια αλλά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε που ο πατέρας μου ταξιδεύοντας, έπεσε σε μια λακούβα της Εθνικής Οδού και ράγισε το ημιαξόνιο του αυτοκινήτου.
Θα ήταν δίκαιο λοιπόν, εφ' όσον η υπηρεσία που πληρώνουμε στα διόδια είναι "ασφαλείς δρόμοι" να του πληρώσουν τη ζημιά. Έτσι δεν είναι; :mad::whistle:
Μια φορά που έμεινα στην Άττική οδό μου πρόσφεραν οδική βοήθεια δωρεάν.... (γλύτωσα 90 ευρώ). Την αττική οδό σπάνια τη χρησιμοποιώ αλλά έχει αποφορτίσει και τους υπόλοιπους δρόμους.

Δεν ξέρω τι γίνεται από τη Λαμία και πάνω μιλάω για την πελοπόνησσο αν εξαιρέσεις Κορίνθου - Πάτρας που ο δρόμος είναι υπό κατασκευή όπου τους έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρία ειναι σε καλό επίπεδο. Οπως είπα και πριν δεν μιλάω για την τιμή των διοδίων (το γνωρίζω ότι είναι υψηλά λόγω φορολογίας) αλλά θεωρώ ότι η υπαρξή τους είναι σωστή με τη λογική ότι ένα έργο πρέπει να πληρώνει αυτός που το χρησιμοποιεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Να πω ότι από την προηγούμενη τρίτη προσθέσαν νέα διόδια στο Μώλο Φθιώτιδας για όσους ξέρουν.Βέβαια δε χρειαζόταν να μην πληρώσει ο Κωφίδης διόδια για να έρθει το θέμα στην επικαιρότητα.Ελπίζω δηλαδή;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D_G

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,938 μηνύματα.
Έχω ακούσει όμως ότι έρχονται μετά κλίσεις ταχυδρομικά με πρόστιμο.
Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Speedy

Δραστήριο μέλος

Ο Speedy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 713 μηνύματα.
Ενταξει απλά το παλικάρι δεν υπάρχει:https://www.youtube.com/watch?v=lDI2jPb3ft8
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Έχω ακούσει όμως ότι έρχονται μετά κλίσεις ταχυδρομικά με πρόστιμο.
Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;
Εξαρτάται για ποια διόδια μιλάμε. Αν είναι δημόσια διόδια τότε ναι, έχεις πρόβλημα. Στα δημόσια διόδια ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε, δυστυχώς. Τα μοναδικά δημόσια διόδια που έχουν απομείνει είναι τα εξής:

  • Μαλγάρων (Θεσσαλονίκη)
  • Πολύμυλου (Εγν. Οδός-Κοζάνη)
  • Ακτίου (Πρέβεζα)
Πηγή

Εκεί πέρα πληρώνουμε κανονικά, γιατί είναι κρατικά και έχουμε κυρώσεις. Εάν δεν πληρώσεις σου έρχεται πρόστιμο ταχυδρομικά, ακόμα και μέσω της εφορίας. Στα ιδιωτικά πάλι δεν μπορεί να επέμβει η αστυνομία και πρόκειται για μία πράξη που εμπίπτει στον αστικό κώδικα και όχι στον ποινικό διότι πρόκειται για μία διαφορά μεταξύ ιδιωτών.


Πώς ξεχωρίζουμε τα δημόσια από τα ιδιωτικά διόδια;

  • Στα ιδιωτικά διόδια οι υπάλληλοι λένε "καλημέρα".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Αν σου έρθει κλήση θα σου έρθει μετά από κανένα 2-3 χρόνια as usual:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,857 μηνύματα.
Συνοπτικά αυτή η κίνηση (παιρνάω τσάμπα από τα διόδια) την βλέπω απαράδεκτη. Αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει ας χρησιμιοποιήσει τους παρακαμπτηρίους. Βασικά νομίζω ότι προβλέπεται πρόστιμο εικοσαπλάσιο της αξίας των διοδίων. Αν δεν τους αναγκάσουν να πληρώσουν όλο το ποσό που χρωστάνε προσβάλουν όλους τους υπολοίπους που πληρώνουμε.

Νευροκαλωδίοση! :bounce: Γεννιέμαι, μεγαλώνω και μετά πεθαίνω ένας νομοταγής πολίτης! :popcorn: Δες όμως πόσο θλιβερή μειοψηφία είσαι πια....αυτό είναι το μόνο ευχάριστο για όλους εμάς που ναι, αγωνιζόμαστε ακόμα για το δίκιο μας.

Μάθε λοιπόν προσβληθέντα πολίτη ότι σχεδόν τους περισσότερους από τους δρόμους που ευαγγελίζεσαι με τα διόδιά σου τους έχουμε πληρώσει εμείς, οι πατεράδες μας, οι παππούδες μας οι προ-παππούδες μας κι ακόμα πιο πολλοί. Μάθε τι πληρώνουν οι κάτοικοι στη Χαλκίδα για να πάνε σπίτι τους. Μάθε πόσος κόσμος συνωστίζεται κάθε μέρα υποβαθμίζοντας τη ζωή του στους παράδρομους στον κόμβο Μαλακάσας. Μάθε ότι τα διόδια είναι έμμεσοι φόροι και οι δρόμοι δημόσια περιουσία του λαού. Μάθε ότι την αγαπημένη σου Αττική Οδούλα την έχουμε πληρώσει 100 φορές πάνω από την αξία της και συνεχίζουμε να την πληρώνουμε ΠΑΡΑΝΟΜΑ σε ιδιώτες όταν θα έπρεπε να είχε επιστραφεί στον ελληνικό δημόσιο, προ πολλού!

Μάθε και τα εξής:

Αρθρο 7, παράγραφος 2α: Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων (σου θυμίζει κάτι; )

Είναι αδιανόητη η συμμετοχή των οδηγών στην συγχρηματοδότηση ενός έργου (πριν το πέρας του έργου) χωρίς την συμμετοχή τους στα κέρδη μετά την ολοκλήρωσή του, καθώς σε αυτή την περίπτωση (μετά το πέρας του έργου) οι οδηγοί θα κληθούν πάλι να καταβάλλουν (νόμιμα και δικαιολογημένα πλέον) το αντίτιμο διοδίων στην εταιρεία. εκμετάλλευσης του έργου.

Είναι άκρως παράλογη η αξίωση καταβολής διοδίων σε ένα εθνικό δίκτυο στο οποίο υπάρχει πινακίδα που στην ουσία σε προειδοποιεί επισήμως ότι στα επόμενα 2 ή 3 χιλιόμετρα υπάρχει σημαντική πιθανότητα να χαθεί η ζωή σου ή και η ζωή των μελών της οικογενείας σου με την επισήμανση ότι έχουν χαθεί άλλες ζωές.

Μάθε προσβληθέντα πολίτη και μερικούς λόγους που εκαντοντάδες κόσμος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ για μια ακόμη φορά την απαράδεκτη και προκλητική "παραχώρηση" των εθνικών μας δρόμων σε κοινοπραξίες πολυεθνικών εταιρειών. Στις ίδιες εταιρείες, που σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και περικοπής μισθών, τοποθετούν νέους σταθμούς και αυξάνουν τα τέλη διοδίων, επιδιώκοντας μόνο να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.

ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της περιοχής μας -που έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό (Ε.Ο.), από τη φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας και τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε- καλούμαστε να πληρώσουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει την υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ έντονα, γιατί αυτό επιβαρύνει περισσότερο το εισόδημα των κατοίκων και των εργαζομένων της περιοχής μας, που χρησιμοποιούν την Εθνική Οδό (Ε.Ο.) στις καθημερινές τους μετακινήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ασφαλείς παράδρομοι σε όλο το μήκος της Ε.Ο., ούτε αστική συγκοινωνία.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθεί η αποικιακού τύπου σύμβαση παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Μια σύμβαση που επιτρέπει στην "παραχωρησιούχο" εταιρεία να τοποθετεί διόδια μετωπικά και πλευρικά, όπου και όσα θέλει, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς αυξάνει κάθε χρόνο τις τιμές.

https://www.diodiastop.blogspot.com/ :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Αυτή την κίνηση δεν τη λέω αγωνιστική καθώς βγάζουν κέρδος και συνήθως τα κάνουν μόνο στους δρόμους που έχουν αναλάβει ιδιωτικές εταιρίες για τους λόγους που ανέφερε ο Γιώργος προηγουμένως. Τόσα χρόνια που ήταν κρατικοί οι δρόμοι τι κάνανε; Συμπαραστάτες θα βρουν πολλούς γιατί το τζάμπα όλοι το αγαπάμε (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα). Υπάρχουν τρόποι να εξελιχθεί το κίνημα "δεν πληρώνω μετρό, δεν πληρώνω κτελ, δεν πληρώνω τα Goodys, δεν κόβω αποδείξεις, δεν πληρώνω ΦΠΑ".

Στους δρόμους ιδιωτικών συμφερόντων τα διόδια πιάνουν τόπο και το βλέπουμε καθημερινά. Όσο ήταν κρατικά πληρώναμε χωρίς αντίκρισμα. Βγαίνω έξω και ο τόπος βρωμοκοπάει από τα σκουπίδια ενώ πληρώνουμε δημοτικά τέλη. Αν τη συγκομηδή των σκουπιδιών την είχε αναλάβει ιδιωτική εταιρία και τα ίδια λεφτά που δίνουμε στο δήμο τα δίναμε στον ιδιώτη δεν θα ξαναείχαμε τέτοιες εικόνες στην Αθήνα. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τα διόδια που πρακτικά είναι ένας τρόπος να πληρώνει το δρόμο αυτός που τον χρησιμοποιεί και όχι κάποιος που δεν έχει ούτε αυτοκίνητο αλλά το ΦΠΑ και άλλους φόρους του κράτους που επιβάλλεται στα διόδια και στην βενζίνη. Συνεπώς για τα ύψη των διοδίων ευθύνεται το κράτος και όχι οι πολυεθνικές. Όταν μηδενιστεί το ΦΠΑ και η εφορία αποκτήσει μηδενικό συντελεστή και πληρωσουμε άμεσα ότι υπηρεσία χρησιμοποιούμε στο τέλος θα βγούμε κερδισμένοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,857 μηνύματα.
Αυτή την κίνηση δεν τη λέω αγωνιστική καθώς βγάζουν κέρδος και συνήθως τα κάνουν μόνο στους δρόμους που έχουν αναλάβει ιδιωτικές εταιρίες για τους λόγους που ανέφερε ο Γιώργος προηγουμένως. Τόσα χρόνια που ήταν κρατικοί οι δρόμοι τι κάνανε;

Το "βγάζουν κέρδος" από που βγαίνει; :sly:


Όταν μηδενιστεί το ΦΠΑ και η εφορία αποκτήσει μηδενικό συντελεστή και πληρωσουμε άμεσα ότι υπηρεσία χρησιμοποιούμε στο τέλος θα βγούμε κερδισμένοι.

:bounce: :knife:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.

mariophys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Προσωπικά τάσσομαι υπέρ του κινήματος. Όχι γιατί θέλω να το παίξω αγωνιστής ή για να γλυτώσω τα λεφτά. Το πρόβλημα, και γι αυτό ο κόσμος εξεγείρεται δεν είναι το ίδιο το μέτρο των διοδίων αλλά το πώς αυτό εφαρμόζεται. Όταν μόλις πρίν ένα χρόνο τα συνολικά διόδια που απαιτούνταν για να κάνει κανείς το δρομολόγιο Αθήνα-Τρίπολη ( μιλώ για περιπτώσεις που ξέρω ) ήταν περίπου 4.5 ευρώ και φέτος εκτινάχθηκαν στα 7,2 ? περίπου, αύξηση 60% την στιγμή που οι πολίτες πλήρωναν διόδια τα τελευταία 20 χρόνια λειτουργίας του δρόμου, και σε όλη αυτή την περίοδο είχε γίνει ακριβώς 1 εργασία συντήρησης του δρόμου και αυτή λόγω καταστροφής όχι πάνω απο 50 μέτρων οδοστρόματος λόγω κατολίσθησης, ε ναι τότε είναι αδικαιολόγητη. Δηλαδή που στο διάολο το κράτος διοχέτευε τόσα λεφτά από τα διόδια αυτά; Η περσινή εργασία συντήρησης του οδοστρώματος και η διάνοιξη 2 νέων συρραγγών καθώς και η αποπεράτωση της υπάρχουσας σύραγγας που είχε ξεκινήσει το 1990 έγιναν μόνο και μόνο επειδή φάγαμε την καμπάνα απο την ΕΕ για παραβίαση της σύμβασης χρηματοδότησης του δρόμου. Να σημειωθεί οτι στο μεγαλύτερο μέρος αυτός ο αυτοκινητόδρομος χρηματοδοτήθηκε απο τα κονδύλια της ΕΕ, και δεν είχαμε καν την ευσυνειδησία να τον τελειώσουμε όπως είχε μελεθητεί τότε.

Στους δρόμους ιδιωτικών συμφερόντων τα διόδια πιάνουν τόπο και το βλέπουμε καθημερινά.
Έχεις ακούσεθ ποτέ σου τη λέξη κερδοσκοπία; Εδώ μιλάμε για ιδιοκτησία του ελληνικού δημοσίου την οποία εκμεταλλεύεται ανεξέλεγτα ο τάδε και ο δείνα. Έστω οτι έχεις ένα σπίτι, και το δίνεις σε ένα γνωστό σου να το ανακαινήσει με έξοδα δικά σου, θα του άφηνες λευκή επιταγή πόσο θα το νοικιάσει και για πόσο καιρό. Εγώ πάντως όχι. Εδώ είναι που αποτυγχάνει οικτρά το δημόσιο.

Ένας λόγος γιατί οι κάτοικοι πλήρωναν διόδια όλο αυτό τον καιρό είναι επειδή υπήρχε η πεποίθηση οτι τα λεφτά τους πιάνουν τόπο. Και εκτός των άλλων ποτέ πριν την τελευταία τριετία άντε τετραετία δεν υπήρχαν αυτά τα εξευτελιστικά υψηλά ποσά στα διόδια ή ο τόσο τεράστιος αριθμός διοδίων.

Πληθωρισμός και ανατιμήσεις θα σπεύσει να πει κανείς. Δικαιολογεί 4% πληθωρισμός ( λέω εγώ τώρα δεν είμαι οικονομολόγος ) αύξηση 60% στην τιμή μιας υπηρεσίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top