Ομιλείτε Αρχαία Ελληνικά

underwater

Περιβόητο μέλος

Η underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,343 μηνύματα.
Βεβαια θα θεωρουσα υπερβολη να μπουν τα αρχαια ελληνικα απο το γυμνασιο, απο τη στιγμη, που παρατηρουσα και παρατηρω, οτι πηγαινουν τα παιδια στο λυκειο και δεν κατεχουν καν τα νεα ελληνικα..
Ας γνωριζει κανεις σε ικανοποιητικο επιπεδο τη νεοελληνικη γλωσσα και ας εχουν παρει μια μυρωδια απο τα αρχαια....

Νεράιδα τα αρχαία υπάρχουν από Ά Γυμνασίου και για μένα δεν είναι κακό. Είναι αρκετά απλά και τέλος πάντων αφού η υποχρεωτική εκπαίδευση τελειώνει στο Γυμνάσιο ορθώς υπάρχουν στις συγκεκριμένες τάξεις.

Όσον αφορά Γενική Παιδεία στο Λύκειο θα ήμουν θετική μόνο αν
  • τα μαθήματα ήταν σε πιο απλά επίπεδα
  • έδιναν εφαρμογή ΕΜΦΑΝΗ στην πραγματική ζωή για τον μέσο μαθητή
  • τα υποχρεωτικά έπιαναν λιγότερο χρόνο
  • υπήρχαν περισσότερα επιλογής στο αναλυτικό για να μάθουν τα παιδιά καινούρια πράγματα και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fielda

Πολύ δραστήριο μέλος

Η fielda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται IT. Έχει γράψει 1,276 μηνύματα.
Εγώ παρόλο που ήμουν στη θετική κατεύθυνση μπορώ να πω ότι μου άρεσαν ιδιαιτέρως τα αρχαία. Θα προτιμούσα να έδινα Πανελλαδικά αρχαία από ότι ιστορία. Καθώς η μητέρα μου είναι φιλόλογος από μικρή άκουγα εκφράσεις στα αρχαία Ελληνικά. Μάλιστα θυμάμαι τη ρωτούσα τι σήμαιναν αυτά που έλεγε και μου τα εξηγούσε αναλυτικά, δε μου έλεγε μόνο τη μετάφραση. Έτσι έχω την τύχη να γνωρίζω κάποια πράγματα. Βέβαια αυτό τώρα το αναγνωρίζω, γιατί όταν ήμουν μικρή νευρίαζα που με διόρθωνε όταν έλεγα κάτι λάθος :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lugar

Πολύ δραστήριο μέλος

Η lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 846 μηνύματα.
Πάντως επειδή και τα αρχαία είναι διαφόρων εποχών........άλλο Όμηρος και άλλο Πλάτωνας. Εγώ έχω προλάβει καθαρεύουσα, δημοτική και μονοτονικό! Στους διαλόγους του Πλάτωνα έχω άγνωστες λέξεις αλλά διαβάσιμο κείμενο, στον Όμηρο έχω γνωστές λέξεις και μη διαβάσιμο κείμενο. Ναι, η διδασκαλία θα μπορούσε να γίνει με κείμενα απλούστερα, πιο κατανοητά αλλά το συντακτικό και η γραμματική είναι πολύ σημαντικά για την κατανόηση του κειμένου ώστε να μείνουν απ'έξω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Ω ξειν, αγγέλειν τις γονεύσει...ότι τήδε κείμεθα, τοις κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.

όποιος θέλει μετάφραση να μου πει :P


Εγώ! Για πες... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Klaus

Διάσημο μέλος

Ο Klaus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 2,810 μηνύματα.
Να πας να πεις στους γονείς μας ότι καθόμαστε εδώ και τρώμε τα λεφτά τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Αυδή και αυδά ή αύδα : ήχος, φωνή, ομιλία· επίσης ύμνος ή ωδή προς τιμήν κάποιου. "Σάλπιγγος αυδή" = ήχος σάλπιγγας.
Το ρ. αυδώ σήμαινε μιλώ, υμνώ.

εξ΄ου και το "άναυδος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
εσθίω / έδω (στον επικό ενεστώτα)= τρώω

στερητικό νη + εσθίω αυτός που δεν έφαγε, νηστικός
τα εστιατόριο/συνεστίαση προέρχεται από την εστία = οίκος και όχι από το εσθίω

Από το έδω -> έδεσμα , εδώδιμος (το οποίο δε σημαίνει εγχώριος όπως έχω ακούσει κάποιες φορές να το χρησιμοποιούν, αλλά φαγώσιμος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paokman

Νεοφερμένος

Ο paokman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Λόγω σπουδών, αλλά και προσωπικού ενδιαφέροντος, μπορώ να πω ότι γνωρίζω αρκετά καλά αρχαία ελληνικά. Το πρόβλημα είναι ότι στο Σχολείο το μάθημα διδάσκεται με έναν τρόπο απεχθή για τα παιδιά. Εγώ τα διάβαζα, επειδή από μικρός τα γούσταρα, γιατί ήθελα να καταλαβαίνω τις επιγραφές στους αρχαιοελληνικούς χώρους που μας πήγαιναν εκδρομές. Αλλά, οι εκάστοτε καθηγητές δεν έκαναν κάτι για να εμφυσήσουν αυτήν την αγάπη και στα άλλα παιδιά, που δεν ενδιαφέρονταν από μόνα τους, όπως εγώ.

ΥΓ. Είχα πάει επίσκεψη σε ένα Ρωμαιοκαθολικό μοναστήρι κάπου έξω από την γαλλική πολίχνη Besancon κι ο μοναχός μας υποδέχθηκε Ελληνιστί! (Με εραμιακή προφορά μεν, αλλά τα έπαιζε στα δάχτυλά του!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SPEIO

Νεοφερμένος

Η SPEIO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Βρήκα αυτό το άρθρο ελπίζω να σας ενδιαφέρει.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ κατά της δυσλεξίας»

ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» (29/05/2004)​
Tης Aλεξάνδρας Kασσίμη


H εκμάθηση της Aρχαίας Eλληνικής, εκτός από μέσο διατήρησης της γλωσσικής παράδοσης, αποτελεί όπλο κατά της δυσλεξίας και άλλων μαθησιακών δυσκολιών, φαινόμενα που κάνουν έντονα την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα συμπεράσματα τριετούς έρευνας του Aνοικτού Ψυχοθεραπευτικού Kέντρου και του Iνστιτούτου Διαγνωστικής Ψυχολογίας. Tα παιδιά που διδάσκονται μαθήματα Aρχαίων Eλληνικών αποκτούν σημαντικό πλεονέκτημα, έναντι αυτών που δεν παρακολουθούν, στην αντιγραφή σχημάτων, διάκριση γραφημάτων, μνήμη σχημάτων και εικόνων καθώς και στη δοκιμασία συναρμολόγησης αντικειμένων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

«Mαθαίναμε περισσότερα γράμματα όταν πηγαίναμε εμείς σχολείο» λέει στην «K» ο 67χρονος Γιώργος Kαραντινός, συνταξιούχος μαθηματικός, ο οποίος εξομολογείται ότι «μέχρι σήμερα εξακολουθώ να χρησιμοποιώ όλους τους τόνους και τα πνεύματα σε όλα μου τα χειρόγραφα». Παράλληλα παραδέχτηκε ότι «όταν τα παιδιά μου έπρεπε να μάθουν τη χρήση τόνων και πνευμάτων στη γλώσσα, δυσκολεύτηκαν αρκετά, ενώ εμένα μου φαινόταν περίεργη η υπερπροσπάθεια που κατέβαλλαν για να μάθουν Aρχαία Eλληνικά». Oι σημερινοί μαθητές έρχονται σε επαφή με την Aρχαία Eλληνική γλώσσα στην πρώτη τάξη του γυμνασίου όπου κάνουν και την πρώτη τους γνωριμία με την... ψιλή, τη δασεία και την περισπωμένη. «Θα ξέραμε καλύτερα την αρχαία γλώσσα αν την μαθαίναμε από μικρότερη ηλικία, ενώ θα αποκτούσαμε καλύτερη αίσθηση της σύγχρονης γλώσσας και της ορθογραφίας» εκτιμά ο 17χρονος Γιώργος Δημητρίου, μαθητής B΄ Λυκείου, ο οποίος θέλει να σπουδάσει Φυσική. Kαι ο δύο κάνουν λόγο για την ευκολία με την οποία μαθαίνει ένα άτομο το πολυτονικό σύστημα σε νεαρή ηλικία, ενώ η έρευνα του Aνοικτού Ψυχοθεραπευτικού Kέντρου προσθέτει ένα ακόμη στοιχείο. H εκμάθηση της ιστορικής ορθογραφίας, όπως αποδεικνύουν τα ευρήματα της μελέτης, συμβάλλει στη βελτίωση της ψυχοεκπαιδευτικής ανάπτυξης του παιδιού σε καίριους τομείς, όπως είναι οι αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες, λειτουργίες που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. H έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 50 (αγόρια και κορίτσια) παιδιά ηλικίας 6 έως 9 ετών, τα οποία φοιτούσαν σε δημόσια σχολεία της Aττικής και ανήκαν σε οικογένειες με κοινό μορφωτικό και οικονομικό επίπεδο, ενώ παρακολουθούσαν παρόμοιες εξωσχολικές δραστηριότητες. Oι δύο ομάδες ήταν απόλυτα «συμβατές» μεταξύ τους, με μοναδική διαφορά ότι η μία παρακολουθούσε δύο ώρες εβδομαδιαίως μαθήματα Aρχαίων Eλληνικών. Tα παιδιά αξιολογήθηκαν πριν από την έναρξη του σχολικού έτους και μετά την ολοκλήρωσή του, και τα αποτελέσματα ήταν τα προαναφερόμενα.

Aξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι μετά την κατάργηση του πολυτονικού συστήματος, που δεν συνοδεύτηκε από καμία απολύτως επιστημονική μελέτη, καταγράφηκε μεγάλη αύξηση κρουσμάτων μαθησιακών διαταραχών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paokman

Νεοφερμένος

Ο paokman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Αρκετά ενδιαφέρον άρθρο. Φαντάζομαι πως ελέω της δομής της αρχαιοελληνικής γλώσσας, τα παιδιά που από μικρά μαθαίνουν την αρχαία ελληνική, αλλά και χρησιμοποιούν την ιστορική ορθογραφία (πόσα είναι αυτά άρα γε...) θα αναπτύσσουν αρτιότερα τις δεξιότητες του εγκεφάλου τους. Έχουμε την τιμή να ομιλούμε την ελληνική. Είναι κρίμα η γενιά μας να χρεωθεί την καταστροφή της. Μακάρι το εκπαιδευτικό σύστημά μας να αλλάξει και να επαναφέρει τα αρχαία ελληνικά από την πρώτη δημοτικού, ει δυνατόν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,869 μηνύματα.
Όντως ο τρόπος διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών στα σχολεία είναι για κλάματα...

Ήμουν τριτοδεσμίτισσα κι έφτασα καλοκαίρι πριν την τρίτη λυκείου στο φροντιστήριο να μάθω απλούς κανόνες που είχα μάθει στο γυμνάσιο κι είχα ξεχάσει. Ήταν λοιπόν μια καθηγήτρια που μας έμαθε όλους τους κανόνες γραμματικής και συντακτικού από την αρχή. Από τα πιο απλά - που την κοροϊδεύαμε - ως τα πιο σύνθετα. Έχω ακόμα το τετράδιο με όλους τους κανόνες με τη σειρά.

Αυτό που έμαθα τότε και δεν ήξερα - κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μας το πει - ήταν οτι η αττική σύνταξη είναι η σωστή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alessandra

Διάσημο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,716 μηνύματα.
Γνωρίζετε κάποιο λεξικό της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, στο διαδίκτυο;
Ευχαριστώ.
Δεν ξέρω αν είναι ετούτο το κατάλληλο νήμα για εκείνο που ρωτώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
"εἰρήνην ἀντεισῆξε"
Τι σημαίνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
"εἰρήνην ἀντεισῆξε"
Τι σημαίνει;

Ἡ συγκεκριμένη φράση, (ὑποθέτω τὸ γνωρίζεις), προέρχεται ἀπὸ τὴν Παρακλητικὴ καὶ συγκεκριμένα εἶναι τὸ δογματικὸ δοξαστικὸ τῶν Κεκραγαρίων τοῦ ἑσπερινοῦ τῆς Κυριακῆς τοῦ α΄ ἤχου. Μάλιστα ψάλλεται καὶ στὸ τέλος τῆς βάπτισης.

«Τὴν παγκόσμιον δόξαν, τὴν ἐξ ἀνθρώπων σπαρεῖσαν καὶ τὸν Δεσπότην τεκοῦσαν, τὴν ἐπουράνιον πύλην, ὑμνήσωμεν Μαρίαν τὴν Παρθένον, τῶν ἀσωμάτων τὸ ᾆσμα καὶ τῶν πιστῶν τὸ ἐγκαλλώπισμα. Αὕτη γὰρ ἀνεδείχθη οὐρανός, καὶ ναὸς τῆς Θεότητος, αὕτη, τὸ μεσότοιχον τῆς ἔχθρας καθελοῦσα, εἰρήνην ἀντεισῆξε, καὶ τὸ βασίλειον ἠνέῳξε. Ταύτην οὖν κατέχοντες, τῆς πίστεως τὴν ἄγκυραν, ὑπέρμαχον ἔχομεν, τὸν ἐξ αὐτῆς τεχθέντα Κύριον. Θαρσείτω τοίνυν, θαρσείτω λαὸς τοῦ Θεοῦ· καὶ γάρ αὐτὸς πολεμήσει τοὺς ἐχθροὺς ὡς παντοδύναμος.»

Ἡ φράση σημαίνει ὅτι αὐτὴ (δηλ. ἡ Παναγία), ἀφοῦ γκρέμισε τὸ μεσότοιχο τῆς ἔχθρας (δηλαδὴ τὸ χάσμα ποὺ χώριζε τὸ Θεὸ μὲ τὸν ἄνθρωπο μετὰ τὴν πτώση) μὲ τὴ γέννηση τοῦ Χριστοῦ, ἔφερε στὸν κόσμο ἀντ' αὐτοῦ (ἐξ οὗ καὶ ἡ χρήση τῆς πρόθεσης ἀντὶ μπροστὰ στὸ ῥῆμα) τὴν εἰρήνη, δηλαδὴ τὴ συμφιλίωση τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὸ Θεό. Τὸ ῥῆμα εἶναι τὸ «ἀντεισάγω» καὶ ἐδῶ χρησιμοποιεῖται ὁ πιὸ σπάνιος Α΄ Ἀόριστος ἀντὶ τοῦ συνηθέστερου Β΄ Ἀορίστου (ἀντεισήγαγε), προφανῶς γιὰ λόγους μετρικοὺς καθὼς ὅλοι σχεδὸν οἱ ὕμνοι τῆς Ἐκκλησίας, ἂν καὶ δὲ γίνεται ἐξ ἀρχῆς ἀντιληπτὸ, ἔχουν γραφεῖ μὲ κανόνες μετρικῆς καὶ δὲν εἶναι πεζὰ κείμενα. Πιστεύω σὲ κατατόπισα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
SOS.... θυμάται/ξέρει κανείς τον όρο που εκφράζει τη "λογοδοσία" του κάθε άρχοντα στο τέλος της θητείας του? Θυμάμαι πως οι αντίστοιχες "τιμωρίες" λέγονταν "ευθύναι". Ποτέ δεν το σημειώνω επειδή είμαι βέβαιη ότι θα το συγκρατήσω,αλλά ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Νταξ οκ με υποχρεώσατε :P (jk :) )

Έψαξα τις αχανείς φωτοτυπίες που μας έδωσε και τη λογοδοσία απλά την ονομάζει "ευθύνες" και εύθυνοι οι αντίστοιχοι υπεύθυνοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Νταξ οκ με υποχρεώσατε :P (jk :) )

Έψαξα τις αχανείς φωτοτυπίες που μας έδωσε και τη λογοδοσία απλά την ονομάζει "ευθύνες" και εύθυνοι οι αντίστοιχοι υπεύθυνοι.

Αὐτὴ ἦταν μία μᾶλλον πραγματολογικὴ ἐρώτηση καὶ ὄχι γλωσσική. Θὰ ἦταν πάντως ἐνδιαφέρον νὰ μαθαίναμε σὲ τί συγκεκριμένα ἀναφέρονται αὐτοὶ οἱ ὅροι. Εἶναι σχετικὰ μὲ τὴν ἀθηναϊκὴ δημοκρατία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Αὐτὴ ἦταν μία μᾶλλον πραγματολογικὴ ἐρώτηση καὶ ὄχι γλωσσική. Θὰ ἦταν πάντως ἐνδιαφέρον νὰ μαθαίναμε σὲ τί συγκεκριμένα ἀναφέρονται αὐτοὶ οἱ ὅροι. Εἶναι σχετικὰ μὲ τὴν ἀθηναϊκὴ δημοκρατία;

Δεν βρήκα καταλληλότερο τόπικ


Ναι τα διδασκόμαστε στα πλαίσια του αθηναικού πολιτεύματος. Ειδικότερα στον έλεγχο που γινόταν στο τέλος της θητείας κάποιου άρχοντα με ένα αξίωμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ἔχω παρατηρήσει πλειστάκις διάφοροι νὰ προσπαθοῦν νὰ κλίνουν τὸ ὄνομα τοῦ νῦν Ὑπουργοῦ Ὑγιείας Ἄδωνι Γεωργιάδη «ἀρχαϊστὶ» καὶ μονίμως νὰ λένε στὴ γενικὴ «τοῦ Ἀδώνιδος» (sic). Ἀπορῶ πῶς τόσο καιρὸ ποὺ τὸ λένε σχεδὸν οἱ πάντες δὲν ἔχει ἀντιδράσει τουλάχιστον ὁ ἴδιος ποὺ κακοποιοῦν τόσο πολὺ τὸ ὄνομά του. Ἡ γενικὴ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ εἶναι τοῦ Ἀδώνεως ὅπως εἶναι ὁ Ἄρις, τοῦ Ἄρεως (ἐξ οὗ καὶ τὸ «Πεδίον τοῦ Ἄρεως»).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top