Δημοφιλείς διαφημίσεις: Κιτς ή ρεαλισμός;

Ποια είναι η αποψή σας για τη διαφήμιση του Jumbo για το Πάσχα;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 29)
  • Απαίσια - προσβάλλει τη νοημοσύνη μας

    Ψήφοι: 9 31.0%
  • Πολύ καλή και έξυπνη

    Ψήφοι: 2 6.9%
  • Εντελώς αδιάφορη

    Ψήφοι: 4 13.8%
  • Το ότι τη συζητάμε, σημαίνει ότι πέτυχε το σκοπό της

    Ψήφοι: 14 48.3%

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
  • Πρώτα η (πασίγνωστη) διαφήμιση:
https://www.youtube.com/watch?v=uKtKpIn2Sk8

Κι’ ακολουθεί η άποψη:
"Κατερινάκι...πετσούλα"
Από τον Χρήστο Κεχαγιά (Συγγραφέα και ειδικό συμβουλευτικής ψυχολογίας)
ΠΗΓΗ

Όταν πρωτοείδα τη διαφήμιση των Jumbo με την Κατερίνα Στανίση ντυμένη κόκκινη τούρτα – λαμπατέρ πίστας, φρίκαρα. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Αυτό και μόνο θα...

έπρεπε να με υποψιάσει για την ιδιοφυία των δημιουργών της αλλά εγώ παρέμενα κολλημένος στην πρώτη ανάγνωση. Μια κουβέντα με ένα φίλο (για να μη στο παίζω και ιδιοφυής ) μου άνοιξε αμέσως τα μάτια.

Απέναντι στη...ν πιο τίμια καταγραφή της πραγματικότητας μιας χώρας. Πάσχα τσίκνα, παχύσαρκα παιδιά, κοιλαράδες γονείς, πλαστική καρέκλα, σκυλάδικα, χύμα φτηνό κρασί σε πλαστικά μπουκάλια και μαλλί κομμωτηρίου μαζί με φόρεμα τσαντίρι – Μπάκιγχαμ. Κι ένα τελευταίο πλάνο με ένα παλουκωμένο καμένο αρνί πάνω στο οποίο οι διαφημιστές μας εύχονται «Καλό Πάσχα». Είναι genius. Tίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό, ολόκληρη η νεοελληνική ασχήμια, μετατρέπεται σε διαφημιστικό όνειρο του Αλμοντοβάρ με επιρροές από τον κοινωνικό ρεαλισμό. Από την πρώτη κι όλας σκηνή, με τους άντρες της οικογένειας να πασαλείβουν το αρνί για τη σούβλα και να φωνάζουν την πολεμική ιαχή «στα μπούτια στα μπούτια». Του αρνιού. Που θέλει περισσότερο πασάλειμμα στα μπούτια για να για να μην κάψει. Αρνί πουτάνα κονσομασιόν κανονικά δηλαδή, σε συνοικιακό σκυλάδικο με μορφή τσουρομαδημένου κήπου που έχει λιώσει το γκαζόν, και στην είσοδο του σπιτιού κρέμονται τα κρόσια του ινδιάνου. Την ώρα που από κει βγαίνει φορτωμένη με πιάτα μια δούλα νοικοκυρά, με καμένο από το πιστολάκι και το ντεκαπάζ μαλλί, σκάει ξαφνικά η θεά Κατερινάρα τραγουδώντας και φορτωμένη σακούλες Jumbo. Με τα παχύσαρα να αναγκάζονται για μια φορά στη ζωή τους να κουνήσουν τον χοντρό κώλο τους και να τρέξουν για τα δώρα. Φωνάζοντας «η νονά η νονά». Και με αργή κίνηση για να τονιστεί τόσο το προγούλι στα πεντάχρονα που κουνιέται στο χοροπήδημα όσο η συναισθηματικότητα της σκηνής την ώρα που η Στανίση ανοίγει τα χέρια της σαν τον Ιησού του Ρίο για να αγκαλιάσει τα θρεφτάρια.

Για να κάτσουν όλοι μαζί μετά στις λευκές καρέκλες κήπου του γύφτου, με τη νονά στην κορυφή, τα αρσενικά με φανελάκι που τονίζει ερωτικά το πατσοκοίλι και τα θηλυκά με τη λάμψη πλύστρας από το ξεπάτωμα στην κουζίνα. Προκειμένου να γιορτάσουν την ανάσταση του Θεανθρώπου σε ένα τραπέζι στον κήπο, με αραδιασμένα πλαστικά μπουκάλια χύμα κρασί και πιάτα, σαν το παζάρι, να πιούνε και να φάνε μέχρι να ρευτούνε (αν και αυτό δυστυχώς δεν συμπεριλαμβάνεται στη διαφήμιση). Να πούνε σόκιν ανέκδοτα, και να αισθανθούν περήφανοι, επαρκείς και ευτυχισμένοι πιάνοντας κρυφά κάτω από το τραπέζι με τα λαδομένα από την πέτσα δάχτυλα τους, τον κώλο της γυναίκας του άλλου (ούτε αυτό δυστυχώς συμπεριλαμβάνεται).

Αυτή είναι η εικόνα της Ελλάδας και του Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα. Όσο πιο γλαφυρά και τίμια μπορεί να αποτυπωθεί. Τόσο αλμοντοβάρ όσο και ρεαλιστική. Ούτε καν κιτς, απλά πραγματική. Ρώτησα αυτόν τον φίλο μου που ανέφερα στην αρχή κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου και επιμένοντας ακόμα στην αρχική μου αποστροφή πριν δω με καθαρά μάτια το διαφημιστικό: «Οκ, κι αν υποθέσουμε ότι όντως το διαφημιστικό είναι συνειδητό μέσα στην κακογουστιά του, σαν άποψη, και πάλι σε ποιον τελικά απευθύνεται; Στον λιπαρό και φρικαλέο τύπο του ελληναρά που απεικονίζει ή στο πιο ψαγμένο κοινό που μπορεί να το αποκωδικοποιήσει;» Για να μου απαντήσει πολύ απλά: «Μα εννοείται και στους δύο. Γι αυτό είναι απόλυτα επιτυχημένο σαν διαφήμιση. Οι μεν θα πάνε στα Jumbo γιατί αυτό ακριβώς το μοτίβο ζωής τους εκφράζει και θα αισθανθούν οικεία που τους το αναγνωρίζει η διαφήμιση σαν πρότυπο. Οι δε θα πάνε επειδή είναι ή αισθάνονται πως είναι διαφορετικοί από αυτούς, πιο σικάτοι, εξελιγμένοι και έξυπνοι, οπότε θα υποθέσουν με τη σειρά τους, πως γι αυτούς έγινε η διαφήμιση, για να τους κάνει να γελάσουν. Επομένως θα πάνε όλοι». Με αποστόμωσε.

Σε μια χώρα σκυλάδικο, χωρίς καμία αισθητική που από μόνη της είναι στάση ηθικής. Με την πολιτική, να ακολουθεί αυτήν ακριβώς την τακτική: «Στα μπούτια στα μπούτια» κι «έρχεται η νονά». Ατάκα και περιεχόμενο, που καθιστά τη διαφήμιση των Jumbo μπούσουλα για μια επιτυχημένη αντιμνημονιακή επικοινωνιακή πολιτική όποιου κυβερνητικού κόμματος θέλει να ξαναβγεί. Και θα ξαναβγεί. Με αγωνιστικό ύμνο τους ακραία πολιτικούς στίχους του τραγουδιού της Κατερίνας: «Πώς να έρθω στο σπίτι με τα χέρια μου άδεια, γι αυτό πήγα στα τζάμπο κι άδειασα όλα τα ράφια. Τη λαμπάδα σου baby, σου τη ‘φτιάξαν στιλίστες, σχέδιο της νονάς, επνευσμένο απ’ τις πίστες. Χωρίς τζάμπο να ζήσω, δεν μπορώ ούτε ώρα, η ζωή μου θα μοιάζει με τ’ αρνιού καλή ώρα.» Τώρα που το σκέφτομαι, και στον Τσίπρα μια χαρά ταιριάζει. Μοιάζει με Τζάμπο μόνος του.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Προσωπικα δεν εχω συνδεσει το πασχα με τιποτα απο ολα αυτα... Μονο που βλεπω μια διαφημιση που συνδεει μια ανθρωπινη σχεση (νονα-παιδι) με τα υλικα αγαθα ξινιζω... Το εχουν γενικογερα φυσικα αυτο τα jumbo, και επομενο ειναι, για μενα ομως δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα. Με ειχε συνθισει σε παιδικα τραγουδακια, το οτι τωρα στοχευουν πιο "πανω", απλα με ανυσιχει. Δεν με ανυσιχει για τους σκοπους των jumbo, αλλα για το κοινω των διαφημισεων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
παχύσαρκα παιδιά

νταξει τώρα, τα αδικεί τα παιδάκια το σχόλιο αυτό :P

Μονο που βλεπω μια διαφημιση που συνδεει μια ανθρωπινη σχεση με τα υλικα αγαθα ξινιζω
το οτι τωρα στοχευουν πιο "πανω", απλα με ανυσιχει. Δεν με ανυσιχει για τους σκοπους των jumbo, αλλα για το κοινω των διαφημισεων...

cool... εδώ και 10ετίες η ταύτιση ανθρώπινων σχέσων με το προϊον είναι ίσως η πιο συνηθισμένη τακτική των διαφημίσεων

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
το "τραγούδι" έχει τύχει να το ακούσω,αλλά τώρα,που είδα ολόκληρη τη διαφήμιση για να σχηματίσω μια εικόνα,αηδίασα.Γενικά τα τζάμπο,έχουν βγάλει σειρά από γελοίες διαφημίσεις,και νομίζω πως αυτός είναι ο σκοπός τους,να γίνει ¨νταβαντούρι" γύρω από το όνομά τους.
η στανίση δεν μου αρέσει γενικά σαν τραγουδίστρια αλλά ειδικά με αυτή τη διαφήμιση αηδίασα.
Αποτυπώνει πλήρως το πάσχα των ελληναράδων:ακριβό εξοχικό-απομεινάρι από τις "καλές μέρες"-,"φτωχικό" τραπέζι,φτηνά έπιπλα,παιδιά μαθημένα στο να περιμένουν τη νονά φορτωμένη με παιχνίδια............την νονά δεν τη σχολιάζω
δεν νομίζω πως είχε στόχο τα παιδιά αυτή η διαφήμιση-αν είναι δυνατόν,ποιο παιδί ακούει στανίση στα εφτά με δώδεκά του χρόνια(εγώ άκουγα καλομοίρα :P )-αλλά ούτε και τους μεγάλους.
δεν νομίζω ότι κάποιος θα πάει στα τζάμπο επηρεασμένος από αυτή τη διαφήμιση.Οι μεν ελληναράδες και ελληνίδες "καλλονές 40+" διότι θα θέλουν να διαφοροποιήσουν τη θέση τους από αυτούς τους "ψευτόμαγκες και τις κατίνες",το δε έξυπνο κοινό,επειδή απλά θα έχει αηδιάσει από αυτές τις εικόνες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ψαραδέλλη

Διάσημο μέλος

Η Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,030 μηνύματα.
Εμένα δε μου φάνηκε άσχημη η διαφήμιση. Πρώτον, γιατί τα Jumpo μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιο στυλ διαφημίσεις και δεύτερον γιατί δε λέει και κάτι ξένο προς την ελληνική νοοτροπία.
Να πω την αλήθεια, όταν είδα τον τίτλο του νήματος περίμενα να δω αυτήν τη διαφήμιση και όχι των jumpo.

Όταν την είδα πρώτη φορά νόμιζα ότι αποτελεί κάποια διαφημιστική καμπάνια με κοινωνικό περιεχόμενο πχ κατά του AIDS, προφυλακτικά, αποκλεισμός κάποιας κοινωνικής ομάδας, τρίτη ηλικία κτλ.
Και μετά βγήκε η vodaphone.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
όταν είδα τον τίτλο του νήματος περίμενα να δω αυτήν τη διαφήμιση.
Γιατί τη διαφήμηση που αναφέρεις τη βρίσκω καταπληκτική?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ψαραδέλλη

Διάσημο μέλος

Η Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,030 μηνύματα.
Εντάξει, δε λέω καλή ήταν.
Απλά μου φάνηκε άσχετο το στόρι με το προ'ι'όν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Καραγυφτιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Εντάξει, δε λέω καλή ήταν.
Απλά μου φάνηκε άσχετο το στόρι με το προ'ι'όν.
Ίσως και όχι. Το μήνυμα της είναι "good things should last for ever", άρα προκαλεί συνειρμό.
(Φαίνεται ότι η vodafon μετά από μια σειρά ηλιθίων διαφημίσεων αποφάσισε να αλλάξει στυλ).



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaroulitaaaaa

Νεοφερμένος

Η Xaroulitaaaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
εγω παλι, για μια εβδομαδα οποτε την εβλεπε ξερενομουνα στο γελιο!! (νταξει τωρα μου περασε :) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Η διαφήμιση της Vodafone, μου θύμισε την καμπάνια "Forever Love" του Tom Ford.

1
2
3
4
5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Δεν με πείραξε τόσο το σκυλάδικο, στο κάτω-κάτω το συγκεκριμένο κατάστημα έχει παράδοση στη χρήση ανάλογων μελωδιών στις διαφημίσεις του. Ούτε και η τουαλέτα της νονάς. Λίγο περισσότερο το φανελάκι του κουμπάρου και το μαλλί της κουμπάρας, ακραίες λεπτομέρειες στο σύνολο που περιγράφει μια «τυπική ελληνική οικογένεια», όπως ισχυρίζονται οι υποστηρικτές της διαφήμισης.
Περισσότερο απ’ όλα, ειλικρινά, με πείραξε το αρνί. Η εικόνα του σουβλισμένου αρνιού, εικόνα που δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί στην τηλεόραση σε τόσο κοντινό πλάνο, πόσο μάλλον σε διαφήμιση. Τέσσερα δευτερόλεπτα με το αρνί σουβλισμένο, με το μάτι του να νομίζεις ότι σε κοιτάει, με την ψημένη πέτσα του σε πρώτο πλάνο - και γίνεσαι χορτοφάγος προτού καν το συνειδητοποιήσεις.
Είναι αυτή η «τυπική ελληνική οικογένεια»; Ίσως, αν εξαιρέσεις ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά νονές με κόκκινες τουαλέτες που τραγουδούν.
Οι διαφημίσεις του Jumbo είθισται να κριτικάρονται και να δέχονται μεγάλη πολεμική. Ακάθεκτη, η επιχείρηση προχωρά στο ίδιο και πιο ακραίο μοτίβο. Εννοείται, βέβαια, ότι πετυχαίνουν το στόχο τους, δεν το συζητάμε. Όπως μου είπε κι ένας φίλος «Τα Jumbo τα παρομοιάζω με μια γυναίκα που συνειδητοποιεί ότι όσο πιο "πρόστυχα" σου φέρεται, τόσο εσύ τρελαίνεσαι και την κυνηγός!».
Ο κόσμος ψωνίζει από τα Jumbo. Τυχαίο; Δεν νομίζω… Αλλά, τι λέω! Κι αυτό σλόγκαν από επιτυχημένη διαφήμιση είναι και, μάλιστα, διόλου τυχαίο που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει το αγαπημένο σλόγκαν των πιο συνηθισμένων θεωριών συνωμοσίας.
πηγή

Συμφωνώ απόλυτα...η θέα του ψημενου αρνιου σε πρωτο πλανο και απο πίσω φόντο οι σακουλες του Jumbo ήταν ότι χειρότερο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Γιατί τη διαφήμηση που αναφέρεις τη βρίσκω καταπληκτική?

Τι; καταπληκτική;;;; Και άντε καλά να πεις αυτή ότι τρώγεται στην τηλεόραση που δεν μιλάνε αυτοί οι δύο. Στο ραδιόφωνο η αντίστοιχη είναι άθλια!!!!!!!;Oταν την πρωτοάκουσα μου κόπηκε το γέλιο. Από τότε όποτε την πετυχαίνω τρέχω να το κλείσω αμέσως! Έλεως! Και αμάν δηλαδή άλλα ονόματα δεν μπορούσαν να βρουν;;; Άντε γιατί αρκετά με αυτή τη διαφήμιση:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Στανίση - εμετική το ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

Vodafone - μ'εκνευρίζει η όποια χρήση της έκφρασης "για πάντα", so yep, black list'd :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Νομιζω πως ειναι τραγικο να καθομαστε να κραζουμε μια διαφημιση που στην ουσια ηθελα να κανει ντορο(το πετυχε αναμφιβολα) οταν τα μπουζουκο/κλαμπο μαγαζα ειναι περισσοτερα απο τα θεατρα. Νομιζω πως η εκφραση: "Παιρνουμε οτι μας αξιζει" ταιριαζει 100%.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Στο ραδιόφωνο η αντίστοιχη είναι άθλια!!!!!!!;Oταν την πρωτοάκουσα μου κόπηκε το γέλιο. Από τότε όποτε την πετυχαίνω τρέχω να το κλείσω αμέσως! Έλεος! Και αμάν δηλαδή άλλα ονόματα δεν μπορούσαν να βρουν;;;
Δεν την έχω ακούσει από το ραδιόφωνο και δεν μπορώ να τη φανταστώ. (Δεν ακούω πολύ ραδιόφωνο και οι σταθμοί που ακούω δεν βάζουν διαφημίσεις). Δηλαδή πώς είναι? Λένε ονόματα παιδικές - νεανικές - μασήλικες - γέρικες φωνές? και τι ονόματα λένε? (Φαντάζομαι όχι Κούλα - Χαράλαμπε). Ξέρεις αν μπορώ να τη βρω κάπου να την ακούσω?
Τι; καταπληκτική;;;; Και άντε καλά να πεις αυτή ότι τρώγεται στην τηλεόραση που δεν μιλάνε αυτοί οι δύο. ..... Άντε γιατί αρκετά με αυτή τη διαφήμιση:P
Vodafone - μ'εκνευρίζει η όποια χρήση της έκφρασης "για πάντα", so yep, black list'd :P
Κορίτσια! Για να μην σας αρέσει αυτή η (τηλεοπτική) διαφήμιση, υποψιάζομαι ότι ΔΕΝ είστε ερωτευμένες. Προσωπικά που είμαι (πάντα) ερωτευμένος, τη θεωρώ καταπληκτική και πολύ συγκινητική. (Συμβουλή μου: Ερωτευθείτε!).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η διαφήμιση των Jambo είναι ψιλοάθλια η αλήθεια είναι.
Η πιο άθλια διαφήμιση που υπάρχει είναι μακράν το pretty bra. Είναι και εμετική, και διαρκεί 5 λεπτά, δεν τελειώνει με τίποτα. Εκεί που λες, οκ, τώρα τελείωσε,θα βγάλει τους αριθμούς τηλεφώνων και θα πάμε παρακάτω, τσουυυυυυυπ συνεχίζει και λέει ότι "κυκλοφορεί σε πολλά χρώματα". Εκεί είναι που θέλεις να πετάξεις την τηλεόραση από το παράθυρο. :mad:

Αλλάζω λίγο αυτό που είπε ο Δίας γιατί μ' αρέσει σαν σλόγκαν:
Κορίτσια, ερωτευθείτε!
:inlove:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.

Δεν την έχω ακούσει από το ραδιόφωνο και δεν μπορώ να τη φανταστώ. (Δεν ακούω πολύ ραδιόφωνο και οι σταθμοί που ακούω δεν βάζουν διαφημίσεις). Δηλαδή πώς είναι? Λένε ονόματα παιδικές - νεανικές - μασήλικες - γέρικες φωνές? και τι ονόματα λένε? (Φαντάζομαι όχι Κούλα - Χαράλαμπε). Ξέρεις αν μπορώ να τη βρω κάπου να την ακούσω?

Εμείς πάλι έχουμε σχεδόν όλη μέρα ανοιχτό το ραδιόφωνο στο σπίτι-χαμηλομένο βέβαια σε ένα συγκεκριμένο σταθμό..ευτυχώς που έφυγα γιατί στο σπίτι μου δεν έχω καν ραδιόφωνο... Ε λοιπόν Δία, τα θες και συ, αλλά για να καλύψω την περιέργειά σου και μόνο(δεν χαλώ χατίρια:P ) τη βάζω...Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι άθλια!!!!!!!!!

Και γιατί δηλαδή να μην ήταν Κούλα-Χαράλαμπε??Μια χαρά ονοματάκια είναι αυτά:P:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elepan

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Η διαφήμιση jumbo τραγική. :(
Η διαφήμιση vodafone, δείχνει ένα ζευγάρι από τα 15 μέχρι τα 70 φεύγα μαζί (χαρά στο κουράγιο τους), για να διαφημίσει κινητή τηλεφωνία? Βαρέθηκα και που την είδα. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Νομιζω πως ειναι τραγικο να καθομαστε να κραζουμε μια διαφημιση που στην ουσια ηθελα να κανει ντορο(το πετυχε αναμφιβολα) οταν τα μπουζουκο/κλαμπο μαγαζα ειναι περισσοτερα απο τα θεατρα. Νομιζω πως η εκφραση: "Παιρνουμε οτι μας αξιζει" ταιριαζει 100%.

Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με αυτό, στόχος μιας οποιασδήποτε διαφήμισης είναι να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το προϊόν/επιχείρηση/υπηρεσία που είναι το αντικείμενο της, να προσελκύσει την προσοχή, ώστε να έχει και πιθανότητες ανόδου των πωλήσεων μέσα από την άνοδο της αναγνωρισιμότητας. Τα Jumbo έχω την εντύπωση ότι δημιουργούν τη δική τους καταναλωτική κουλτούρα, η οποία εξαπλώνεται φυσικά ελέω κρίσης. Φθηνά προϊόντα, για να αντικαθιστώνται αντί να διατηρούνται ή να επισκευάζονται, μαζική έκθεση των προϊόντων με τρόπο που να προκαλεί την αγορά τους, που προκαλεί την αγορά περισσότερων προϊόντων από οσα έχουν αποφασιστεί πριν την επίσκεψη στο κατάστημα, με το γνωστό κράχτη του 0,99€ ή ο,τι σε ,99€ (1,99, 2,99, κ.ο.κ.), εκθείαση των τεράστιων πλαστικών τσαντών με τις υπερμεγέθεις συσκευασίες παιχνιδιών.
Φαντάζομαι ότι και οι διαφημίσεις τους προσχεδιασμένα ή όχι, προσανατολίζουν σε αυτή την κατεύθυνση, ενώ μια επίσκεψη στα καταστήματα δημιουργεί πλέον δυσάρεστη εντύπωση για το πρώην κατάστημα παιχνιδιών που τώρα προωθεί συγκεκριμένες μόνο εταιρείες στα περιορισμένα πλέον τμήματα παιχνιδιών ενώ το υπόλοιπο κατακλύζεται από ρούχα, εσώρουχα, είδη σπιτιού και άπειρα άλλα σχετικά-άσχετα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top