Η παντοδυναμία των ταξί επιστρέφει με νόμο

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το νομοσχέδιο δεν έχει βγει γι αυτό δεν παραθέτω κανένα άρθρο εφημερίδας που βασίζεται σε φήμες. Παρόλα αυτά ο υπουργός μεταφορών και πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ είπες τις απόψεις στον Ευαγγελάτο.

Τον τίτλο τον έχω πάρει από άρθρο της Καθημερινής
https://www.kathimerini.gr/928490/ar...da/h-pantodynamia-twn-ta3i-epistrefei-me-nomo
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
O κύριος Λύμπερόπουλος λογικό ηταν οτι ως πρώην υπάλληλος των ΕΛ.ΤΑ και άρα πρώην Δ.Υ να έχει μια αλλεργία στην αξιολόγηση.Η μετατροπή της beat (πρώην taxibeat) απο εταιρεία παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών διαμεσολάβησης μεταξύ οδηγών και επιβατών σε εταιρεία υπηρεσιών μεταφοράς υποχρεώνει την εταιρεία να αναγκαστεί να υπογράψει με τους οδηγους συμβάσεις εργασίας με αποτέλεσμα να καταργείται το σύστημα αξιολόγησης που εφαρμόζει η εταιρεία.

https://www.kathimerini.gr/928762/ar...ision-ypo-e3etash-to-sxedio-nomoy-gia-ta-ta3i
H ευρωπαική επιτροπή θα εξετάσει κατα πόσο αυτό είναι σύμφωνο με τις μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας για απελευθέρωση των κλάδων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Καλύτερα να περιμένουμε πρώτα να παρουσιαστεί το νομοσχέδιο γιατί αυτή τη στιγμή ό,τι ακούγεται είναι τελείως στον αέρα. Απ' ό,τι λένε πάντως θα εναρμονίζεται με τα θεσμικά πρότυπα χωρών του εξωτερικού χωρίς να ξέρω ωστόσο τι ακριβώς σημαίνει αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.


Οι συνδκαλιστές είναι κατά του συστήματος αξιολόγησης των Apps καθώς επίσης της δυνατότητα των χρηστών να βλέπουν τις φωτογραφίες, το αυτοκίνητο και τις κριτικές του οδηγού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Woz

Νεοφερμένος

Ο Woz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Χάνετε το νόημα παιδιά,η διαμάχη αυτή είναι πολύ πιο βαθιά.
Βρισκόμαστε αντιμέτωποι στην σύγκρουση δύο κόσμων με διαφορετικές νοοτροπίες.
Η κυβέρνηση έχει εκφράσει ήδη τη δυσαρέσκεια της και για άλλες πλατφόρφες(λ.χ airbnb) προσπαθώντας να τις "φιμώσει" με νόμους που φτιάχνονται ώστε να συνηρείται το παρών καθεστώς με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η εφαρμογή Beat ήταν απλά ο επόμενος στόχος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
#throwback
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
είχαμε τον νόμο Παπα για τα κανάλια τώρα ο νόμος Σπρίτζης για το taxibeat απαράδεκτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Κοιτάνε να καταργήσουν την αξιολόγηση στον ιδιωτικό τομέα πόσο μάλλον να κάνουν αξιολόγηση οι ιδιοι στον δημόσιο τομέα που είναι προαπαιτούμενο των θεσμών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,848 μηνύματα.
είχαμε τον νόμο Παπα για τα κανάλια τώρα ο νόμος Σπρίτζης για το taxibeat απαράδεκτο

Ετοιμάζονται για την ΕΤ-4 και θα κλείσουν το DW γιατί ταχα δεν το βλέπει κανείς... Στο νομο για το taxibeat θα κολλήσουν; Ή στα προαπαιτούμενα;...
Μαλλον τους αρέσει να αξιολογούν μονο και δεν δέχονται τις αξιολογήσεις τριτων...
Για να δουμε, θα παρέμβει η Κομισιόν;
Τα ταξί δεν μπορούν να είναι παντοδυναμα αν εκνευριστουν οι πελάτες και τους γυρίσουν την πλάτη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το νομοσχέδιο ακόμα δεν έχει δημοσιευθεί και δεν πρόκειται να βασιστώ σε λυσσασμένα ΜΜΕ που έχουν εσκεμμένα δημιουργήσει εικόνα. Εταιρίες τύπου Airbnb, beat, uber είναι νέα τάση στην αγορά και σε ορισμένες περιπτώσεις κινούνται παράλληλα και υπεράνω των νόμων. Άρα πρέπει να δούμε ένα θεσμικό πλαίσιο, όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα (έχει ήδη γίνει στις περισσότερες). Δεν μπορεί κάποιοι να είναι οι μαλάκες της υπόθεσης που πληρώνουν φόρους, κάνουν χαρτιά, αποκτούν άδειες για να βρίσκονται υπό διαρκή αθέμιτο ανταγωνισμό. Όταν βγει το νομοσχέδιο, να το κρίνουμε.

Από κει και πέρα, ειπώθηκαν κάποια πράγματα. Όσον αφορά το θέμα με τις φωτογραφίες: Τι σημασία έχει η φωτογραφία του ταξιτζή στην επιλογή που θα κάνω; Καλλιστεία κάνουμε; Δεν είναι προφανές ότι ένας νέος, μοντελάκι κλπ ταξιτζής θα προσελκύσει περισσότερο κόσμο χωρίς ουσιαστικό λόγο; Σε αντίθεση ας πούμε με έναν πιο ηλικιωμένο ή άλλου χρώματος ή τέλος πάντων κάποιον που δεν έχει συναινέσει στο να μπει φωτογραφία του, δε θέλει. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να μιλήσω για αθέμιτο ανταγωνισμό, δε το θεωρώ και μείζον θέμα, αλλά πραγματικά, τι προσφέρει η ύπαρξη φωτογραφίας; Όσον αφορά την αξιολόγηση δεν έχω κάποια αντίρρηση, αλλά χρειάζεται κανόνες και φίλτρα. Δεν μπορεί να γίνεται χαοτικά και από τον οποιονδήποτε, διότι υπάρχουν κίνδυνοι (παραπληροφόρησης, συκοφάντησης κλπ). Ειδικά όταν κάθε τέτοιο σχόλιο είναι στη δημόσια θέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Κλεάνθη το θέμα είναι η ελεύθερη βούληση. Αν μπορείς να μην έχεις χαρτιά, τότε γιατί να έχεις; Ή μάλλον, γιατί να αναγκάζουμε όλους να έχουν; Δηλαδή αντί να κινηθούμε προς αυτά που μας προσφέρει η τεχνολογία, εμείς θέλουμε να κρατήσουμε τη γραφειοκρατία στα ύψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί είναι πρωτίστως θέμα ασφάλειας των πελατών και ισονομίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Το νομοσχέδιο ακόμα δεν έχει δημοσιευθεί και δεν πρόκειται να βασιστώ σε λυσσασμένα ΜΜΕ που έχουν εσκεμμένα δημιουργήσει εικόνα. Εταιρίες τύπου Airbnb, beat, uber είναι νέα τάση στην αγορά και σε ορισμένες περιπτώσεις κινούνται παράλληλα και υπεράνω των νόμων. Άρα πρέπει να δούμε ένα θεσμικό πλαίσιο, όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα (έχει ήδη γίνει στις περισσότερες). Δεν μπορεί κάποιοι να είναι οι μαλάκες της υπόθεσης που πληρώνουν φόρους, κάνουν χαρτιά, αποκτούν άδειες για να βρίσκονται υπό διαρκή αθέμιτο ανταγωνισμό. Όταν βγει το νομοσχέδιο, να το κρίνουμε.

Από κει και πέρα, ειπώθηκαν κάποια πράγματα. Όσον αφορά το θέμα με τις φωτογραφίες: Τι σημασία έχει η φωτογραφία του ταξιτζή στην επιλογή που θα κάνω; Καλλιστεία κάνουμε; Δεν είναι προφανές ότι ένας νέος, μοντελάκι κλπ ταξιτζής θα προσελκύσει περισσότερο κόσμο χωρίς ουσιαστικό λόγο; Σε αντίθεση ας πούμε με έναν πιο ηλικιωμένο ή άλλου χρώματος ή τέλος πάντων κάποιον που δεν έχει συναινέσει στο να μπει φωτογραφία του, δε θέλει. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να μιλήσω για αθέμιτο ανταγωνισμό, δε το θεωρώ και μείζον θέμα, αλλά πραγματικά, τι προσφέρει η ύπαρξη φωτογραφίας; Όσον αφορά την αξιολόγηση δεν έχω κάποια αντίρρηση, αλλά χρειάζεται κανόνες και φίλτρα. Δεν μπορεί να γίνεται χαοτικά και από τον οποιονδήποτε, διότι υπάρχουν κίνδυνοι (παραπληροφόρησης, συκοφάντησης κλπ). Ειδικά όταν κάθε τέτοιο σχόλιο είναι στη δημόσια θέα.



Μεταξύ uber και taxibeat υπάρχει διαφορά γιατί η μεν πρώτη είναι εταιρεία που αναφέρεται σε ερασιτέχνες οδηγούς ενώ στην μεν taxibeat μιλάμε για οδηγούς ταξί που πληρώνουν ακριβώς τα ίδια με αυτά που πληρώνουν οι υπόλοιποι.Το οτι ξέρει ο πελάτης τα στοιχεία του οδηγού είναι χρήσιμο για την ασφάλεια του όπως και αντίστοιχα χήσιμο για την ασφάλεια του οδηγού είναι οτι η διαδρομή καταγράφεται μέσω GPS.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τη διαφορά τους τη γνωρίζω. Δε μίλησα γενικά για τα στοιχεία του οδηγού, μίλησα για την ύπαρξη φωτογραφίας. Επ' αυτού κάτι; Ποια ασφάλεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Τη διαφορά τους τη γνωρίζω. Δε μίλησα γενικά για τα στοιχεία του οδηγού, μίλησα για την ύπαρξη φωτογραφίας. Επ' αυτού κάτι; Ποια ασφάλεια;

Δεν είναι θέμα ασφάλειας, είναι και θέμα του να μην είναι μια "απρόσωπη" διαδρομή. Πολλές φορές οι φωτογραφίες είναι αντιπροσωπευτικές και πέραν της εμπιστοσύνης που σου εμπνέουν μπορεί να σε κάνουν να πιστέψεις ότι η διαδρομή με τον Χ οδηγό θα είναι πιο ευχάριστη, ειδικά αν είναι μεγάλη ή σε ώρα αιχμής με κίνηση. Επίσης κάποιες φορές μπορεί να θες απλά μια κούρσα να σε φτάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα σπίτι σου χωρίς περιττές κουβέντες, οπότε θα διαλέξεις κάποιον που αντανακλά το προφίλ του "ήσυχου" οδηγού. Ανάλογα με το τι ψάχνεις την δεδομένη στιγμή από άποψη διάθεσης, η φωτογραφία μπορεί να σε βοηθήσει να αποφασίσεις ευκολότερα. Πόσες φορές θέλατε να μην σας μιλήσει ο ταξιτζής γιατί ήσασταν ψιλολιώμα ή με hangover και δεν έβαζε γλώσσα μέσα, ή το ανάποδο; Δεν σημαίνει ότι θα γίνει διαγωνισμός καλλιστείων. Αν σε εμπνέει μόνο το πρόσωπο του νέου, λευκού, όμορφου και γυμνασμένου αρσενικού, μάλλον δεν ψάχνεις κούρσα για ταξί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Το να γνωρίζει επιπλέον στοιχεία ο πελάτης για τον οδηγό δεν είναι κακό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
"πολλές φορές", "μπορεί", "κάποιες φορές", "αντανακλά το προφίλ". Σοβαρά, από τη φωτογραφία περιμένει κάποιος να καταλάβει αν ο οδηγός είναι ήσυχος, μιλάει ευχάριστα, οδηγεί πιο γρήγορα κλπ; Και έστω να το δεχτώ, παρότι δε βρίσκω καμία λογική βάση. Είναι αυτή η αμφίβολη διευκόλυνση επαρκής ώστε να δικαιολογήσουμε τα καθόλου αμφίβολα προβλήματα που ανέφερα στο #10; Ας τα ζυγίσουμε.

"Αν σε εμπνέει μόνο το πρόσωπο του νέου, λευκού, όμορφου και γυμνασμένου αρσενικού, μάλλον δεν ψάχνεις κούρσα για ταξί."
Μόνη σου το είπες, ψάχνεις για μια πιο ευχάριστη. Ε μη γινόμαστε αφελείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,848 μηνύματα.
Παντως, τωρα που το σκεφτομαι, οι τουρίστες στην σημερινη Ελλαδα θα έχουν την μοναδική ευκαιρία να ξαναζησουν τα 90s... Πολλοί θα πλήρωναν σε χρυσο για μια τετεια εμπειρία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
"πολλές φορές", "μπορεί", "κάποιες φορές", "αντανακλά το προφίλ". Σοβαρά, από τη φωτογραφία περιμένει κάποιος να καταλάβει αν ο οδηγός είναι ήσυχος, μιλάει ευχάριστα, οδηγεί πιο γρήγορα κλπ; Και έστω να το δεχτώ, παρότι δε βρίσκω καμία λογική βάση. Είναι αυτή η αμφίβολη διευκόλυνση επαρκής ώστε να δικαιολογήσουμε τα καθόλου αμφίβολα προβλήματα που ανέφερα στο #10; Ας τα ζυγίσουμε.

"Αν σε εμπνέει μόνο το πρόσωπο του νέου, λευκού, όμορφου και γυμνασμένου αρσενικού, μάλλον δεν ψάχνεις κούρσα για ταξί."
Μόνη σου το είπες, ψάχνεις για μια πιο ευχάριστη. Ε μη γινόμαστε αφελείς.

H φωτογραφία δεν είναι υποχρεωτική. Όποιος θέλει βάζει klean.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ότι είναι προαιρετικό ποιο ακριβώς πρόβλημα από αυτά που ανέφερα λύνει; Δεν πριμοδοτεί συγκεκριμένους και με κριτήρια άσχετα της υπηρεσίας; Ανάμεσα σε 2 με ίδια αξιολόγηση και όλα ίδια, ο ένας με ωραία φωτο κι ο άλλος χωρίς (επειδή πχ είναι μαύρος κι άσχημος ή γέρος). Ποιον θα διάλεγες ακικος; Ειλικρινή απάντηση θέλω καθώς και αν αυτό το βλέπεις δίκαιο.

Ρώτησα ποια είναι η χρησιμότητα και ακόμα δεν έχω ακούσει πειστική απάντηση. Νομίζω πως προκειμένου να την πούμε στους συνδικαλιστές και στην κυβέρνηση παραλογιζόμαστε. Μη τυχόν και χάσουμε το υπέρτατο δικαίωμα να διαλέγουμε την επιθυμητή φάτσα ταξιτζή! Έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top