Ισότητα, πλάνη ή πραγματικότητα;

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Μου αρέσει πάντως που λες "να βρείΤΕ, προτιμάΤΕ" κτλ, έχοντας το δεδομένο ότι είναι δικό ΜΑΣ πρόβλημα. Σιγά μην σκάσετε εσείς που πάνε ΜΟΝΟ οι άντρες στρατό. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να πούμε και εμείς, να βρείΤΕ έναν τρόπο να μην γενάΤΕ, πρόβλημά σας είναι :confused:

Τι λες βρε Θόδωρε!!! Είναι ποτέ δυνατόν να μην ανησυχεί μια μάνα όταν παίρνει το γιόκα της η μαμά πατρίδα;
:worry:

Τι ανούσια κόντρα είναι αυτή που ανοίγουμε; :/::(

Τα επιχειρηματά σου μου θυμίζουν Χάρρυ Κλυνν όταν έλεγε: "Τράβα κ@τούρα όρθια μωρή αφού θες ισότητα" :lol:
ή τα ποιηματάκια που σκαρφιζόμασταν στην πρώτη δημοτικού: "Αγόρια ιππότες, κορίτσια μαύρες κότες" (υπήρχαν αντίστοιχα και τούμπαλιν)...

Δεν θα κάτσω να αναλύσω εδώ γιατί πρέπει ή όχι να υπάρχει ο στρατός, αλλά από την στιγμή που ΥΠΑΡΧΕΙ και ζητάτε ισότητα, θα έπρεπε ΚΑΙ εκεί να ισχύει.

Δηλαδή κακώς ζήτησαν οι γυναίκες ίσα δικαιώματα στη μόρφωση την εργασία και την αξιοπρεπή διαβίωση; Εσύ σαν άντρας δεν επιθυμείς την ισότητα των γυναικών σαν ισάξια ανθρώπινα πλάσματα με τους άντρες;
Δηλαδή αφού τόλμησαν οι γυναίκες να ζητήσουν ισότητα πρέπει να αποκτήσουν και προστάτη; :worry:

Δεν θα πρέπε εμείς να ζητάμε ισότητα. Σύσσωμη η κοινωνία θα έπρεπε να τη ζητά και για τα δύο φύλα. Όχι ανταγωνιστικά όμως...Ουσιαστικά! Και ουσιαστικά δε σημαίνει να καταταχθούμε όλοι στο στρατό! Σημαίνει να αναγνωρίσουμε τη διαφορετικότητά μας και να συνεργαστούμε!

EDIT:
Χαίρομαι τουλάχιστον που η Ισι, συμφώνησε ότι καθένας δρα όπως τον συμφέρει και συμπληρώνω εγώ ότι η ισότητα είναι απλά ένα πρόσχημα. Παλιότερα οι γυναίκες ένιωθαν αδικημένες και ζητούσαν ισότητα και πλέον καταλήξαμε να νιώθουν αδικημένοι οι άντρες...

Η Ίσι, αναφέρθηκε στο άτομο ανεξαρτήτως φύλου... Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως αυτή η συζήτηση είναι ένα πρόσχημα για να μας δηλώσετε ότι νιώθετε αδικημένοι... Δεν είναι κακό αυτό. Είστε αδικημένοι αφού έχετε χάσει πλεον την ταυτότητά σας ως άνδρες. Το ίδιο έχει συμβεί και με τις γυναίκες (τα λέει παραπάνω ο takis).

Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο και η "ζυγαριά" δεν έχει παλαντζάρει ακόμα... Γυναίκες και άντρες προσπαθούμε να επαναπροσδιορίσουμε τους ρόλους μας φτάνοντας δυστυχώς πολλές φορές στα άκρα... Που θα πάει όμως...


Α! ...και κάτι ακόμα...τρόπος να μη γεννάμε υπάρχει...μην ξυπνάς τη Λυσιστράτη μέσα μου! :loltooth:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Πάντως υπαρχει ενα τέστ για να δουνε οι άντρες πόσο ίσα δικαιώματα αποδίδουν στη γυναίκα τους. Δοκιμάστε το:
Αν η συντροφός σας , το έκανε με κάποιον έτσι στη ψύχρα, στις διακοπές που πηγε μόνη ας πούμε, ή σε φάση καυγά, εσείς τί θα κάνατε;

1. Θα την χώριζα
2. Θα την έδερνα
3. Θα το έκανα κι εγώ με καποια στην πρωτη ευκαιρια.

Οι ερμηνείες στο κουίζ δικές σας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Όπως επίσης ο εργοδότης μας, οι άνθρωποι στα λεωφορεία που θα μας δίνουν τις θέσεις τους, η μαμά μας και η μαμά του, ο μπακάλης και όπωςδήποτε τα προηγούμενα παιδιά μας που καταλαβαίνουν ακριβώς την κατάσταση που βρισκόμαστε και δεν θέλουν να μας κουράσουν και δεν νοιώθουν παραμελημένα από την εργαζόμενη, εγκυμονούσα μητέρα τους.:clapup:
Καληνύχτα Τζονμπόυ.:)

Τώρα θα φταίω εγώ να αρχίσω να κλαίω από συγκίνηση, για τα πάνδεινα που περνούν οι καημένες οι γυναίκες καλή μου Λούγκαρ; Όχι δεν θα φταίω...:cry_x::cry_x::cry_x:Μάχαιραν έδωκες, μάχαιραν θα λάβεις, αν καταλαβαίνεις το υποχθόνιο χιούμορ μου φυσικά. Αλλιώς, όπως έστρωσες (πράγμα που ακούγεται ότι κάνεις εξόχως καλά) θα κοιμηθείς...:clapup::P:D


Ας αφήσω λίγο την πλάκα με τους συνομηλίκους μου, για να προσπαθήσω ν' απαντήσω σοβαρά.( Ακολουθεί όχι απλά σεντόνι, αλλά πλήρες σετ από κλινοσκεπάσματα και μάλιστα διπλόφαρδα:P:D).

Πιστεύω, διαβάζοντας αυτό το θέμα ότι βρίσκομαι μπροστά σε άλλη μία από τις γνωστές παρανοήσεις, που εμφανίζονται πάντα, όταν η συζήτηση καταλήγει να περιστρέφεται γύρω από τις σχέσεις των δύο φύλων γενικότερα.

1. Μου έτυχε να έχω προϊστάμενο γυναίκα, ουκ ολίγες φορές. Μου έτυχε δύο φορές να δουλεύω σε γυναικοκρατούμενο περιβάλλον, μόνος ανάμεσα σε 6-7 γυναίκες, όπου δεν μπόρεσα να "επιβιώσω" αφού μου την έπεσαν ομαδικώς και στη θέση μου πήραν και πάλι γυναίκα. Το τι ρουφιανιά, κατινιά, ψέμα και δυσωδία αντιμετώπισα δεν μπορώ να περιγράψω χωρίς να έχω τα χάπια μου κοντά. Για τη σεξουαλική παρενόχληση δεν θα ήθελα να πω τίποτε.
Μου έτυχε να πάω να ζητήσω δουλειά και να μου πουν ότι θέλουν γυναίκα για τη θέση.
Ποτέ δεν είδα γυναίκα να αμείβεται χειρότερα από εμένα, για την ίδια εργασία. Μάλιστα, συνέβη κάποιες να αμείβονται καλύτερα.
Το πανεπιστήμιο είναι επίσης τόσο γεμάτο με καθηγήτριες και πιστέψτε με, δεν υπάρχουν πιο σκληρά καθάρματα από αυτές, όπως μου ομολόγησε και ο σύζυγος κάποιας.

Όλα αυτά, δεν τα θεώρησα ανισότητες μεταξύ των φύλων. Θα μπορούσαν να έχουν συμβεί τόσο σε κάποιον άντρα, όσο και σε κάποια γυναίκα. Ο ιδιωτικός τομέας είναι μια ζούγκλα, όπου κανένα δικαίωμα δεν γίνεται σεβαστό, αφού το φάσμα της ανεργίας (ειδικά των επιστημόνων) είναι ιδιαίτερα τρομακτικό για τους εργαζόμενους (ειδικά για όσους έχουμε και μια ηλικία που δεν μας παίρνει για σαλταπήδες) και ιδιαιτέρως βολικό για τ' αφεντικά. Λες και μας πληρώνουν υπερωρίες και μας έμεινε μονάχα το θέμα της ισότητας να κουλαντρίσουμε. Ο νόμος του κράτους, ορίζει την πλήρη ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών. Όπου αυτός τηρείται, δεν ισχύει τίποτε από αυτά για τα οποία παραπονούνται κάποιες γυναίκες (εδώ παραπονιούνται που κάνουν παιδιά θα μου πεις, σ' αυτά θα κολλήσουν; ). Αν ο ιδιωτικός τομέας καταστρατηγεί το νόμο, όποια θεωρεί πως θίγεται ας καταφύγει στην επιθεώρηση εργασίας ή στα δικαστήρια.

2. Παραπάνω έγραψα πως ο νόμος του κράτους ορίζει την πλήρη ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών. Από τη μέχρι τούδε συζήτηση όμως, προκύπτει πως κάτι τέτοιο δεν είναι απολύτως αληθές. Μέχρι στιγμής λοιπόν, έχουμε ανακαλύψει δύο σημεία, όπου (νομικά πάντα) η ισότητα δεν είναι πλήρης. Αμφότερα τα σημεία είναι εις βάρος των αντρών. Ας τα δούμε λίγο καλύτερα:
α) Το θέμα της γονικής μέριμνας. Το παιδί δίδεται από τα ελληνικά δικαστήρια στη μητέρα, στο συντριπτικό ποσοστό του 95% των περιπτώσεων διαζυγίων. Ο λόγος γι' αυτό, εκ πρώτης όψεως ορθός, είναι καθαρά η φυσική αναγκαιότητα. Η μητέρα είναι από τη φύση πολυτιμότερη του πατέρα, αν πρέπει οπωσδήποτε να διαλέξουμε τον έναν από τους δύο. Ωστόσο, η φυσική αναγκαιότητα φαντάζομαι πως ισχύει ομοίως και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όμως σε καμμία από αυτές το ποσοστό παραχώρησης των τέκνων στη μητέρα δεν είναι εξίσου συντριπτικό. Αν συνυπολογίσουμε δε και τα ατελείωτα μαρτύρια τα οποία υφίστανται χιλιάδες πατέρες στη χώρα μας (προσωπικά έφτασα μέχρι την εξέταση από ψυχίατρο προκειμένου να ανακτήσω το δικαίωμα απλά να βλέπω την κόρη μου) ενώ τα δικαστήρια "χαϊδεύουν" τις εκδικητικές πρώην συζύγους, τότε το θέμα όχι μόνο γίνεται φλέγον, αλλά και αποτελεί όνειδος για το νομικό μας πολιτισμό.
Μπορεί να βρει μια γυναίκα μια αντίστοιχη περίπτωση νομικής μεροληψίας υπέρ του αντρικού φύλου; Πολύ αμφιβάλω.

β) Το θέμα της στράτευσης των γυναικών. Ο λόγος που οι γυναίκες δεν στρατεύονται, κατά παράδοση από την αρχαιότητα μέχρι και τις μέρες μας, είναι απόλυτα συνυφασμένος και πάλι με τη φυσική αναγκαιότητα της διαιώνισης της "ομάδας". Αν για παράδειγμα σε μια ατυχή μάχη σκοτωθεί η πλειοψηφία των αντρών, ενώ διασωθούν οι γυναίκες, οι λίγοι εναπομείναντες μπορούν να διαιωνίσουν την ομάδα (φυλή, κράτος, λαό, πέστε το όπως αγαπάτε). Αντίθετα, αν σκοτώνονταν οι γυναίκες, η ομάδα θα κινδύνευε με εξαφάνιση. Έτσι, ενώ οι Σπαρτιάτισσες ήταν εκπαιδευμένες στον πόλεμο, δεν κατέβαιναν στη μάχη, γι' αυτούς ακριβώς τους λόγους. Το πόσο δε ικανές ήταν στα όπλα, το αποδεικνύει η νίκη τους επί των Θηβαίων, όταν οι άντρες ηττήθηκαν κατά κράτος και εκείνες αναγκάστηκαν να υπερασπιστούν την πατρίδα τους.
Συνεπώς, δεν είμαι σε καμμία περίπτωση υπέρ της στράτευσης των γυναικών, αφού άλλωστε δεν είμαστε Ισραήλ για να έχουμε κάτι τέτοιο ανάγκη. Θα μπορούσε όμως ο νόμος να προβλέπει κάτι ως αντάλλαγμα, όπως το να μας κολλάνε ένσημα για την καταναγκαστική εργασία που παρέχουμε στη Μαμά-Πατρίδα...

3. Το θέμα της εγκυμοσύνης δεν μπορεί να μπαίνει στην ίδια ζυγαριά με το θέμα των νομικών ή κοινωνικών δικαιωμάτων. Η εγκυμοσύνη δεν είναι υποχρέωση, είναι δικαίωμα! Ένα δικαίωμα που η φύση επιφύλαξε αποκλειστικά και μόνο για τις γυναίκες, το οποίο είναι και πλήρως καλυμμένο από νομικής άποψης (όσοι δουλεύουν στον ευρύτερο δημόσιο τομέα μπορούν να το επιβεβαιώσουν). Το γεγονός πως το Ελληνικό Κράτος πάσχει σοβαρά από πλευράς κοινωνικών δαπανών, έτσι ώστε η μητρότητα σε συνδυασμό με εργασία καταλήγει να είναι δυσεπίλυτος γρίφος, είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό από αυτό που λέω εδώ. Μάλιστα, αποτελεί εξίσου δυσεπίλυτο γρίφο και για έναν πατέρα που ενδιαφέρεται για το μεγάλωμα του παιδιού του, αφού αυτό δεν είναι προνόμιο αποκλειστικά των γυναικών.

4. Επειδή θα μπορούσε κανείς να πει ότι η νομική κάλυψη δεν εξασφαλίζει απαραίτητα την ισότητα μέσα στην ίδια την κοινωνία, θα σας καλούσα να ρίξετε μια ματιά στο στέκι, αλλά και γύρω σας. Η γυναικεία άποψη κυριαρχεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη, ενώ η αντίστοιχη αντρική αντιμετωπίζεται με επιθετικότητα, έως με χλευασμό. Οι αρνητικές ψήφοι πέφτουν σύννεφο, σε όποιον τολμήσει ν' αντιμιλήσει ή απλά να εκφράσει κάτι που δεν είναι αρεστό. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που το έχει παρατηρήσει αυτό. Υπάρχουν μέσα στο στέκι θέματα, αναφορικά με τις σχέσεις των δύο φύλων, όπου δεν απαντάει κανείς άντρας, ή μόνο ένας-δυο γενναίοι.

Κακά τα ψέμματα αγαπητές μου. Η φαλλοκρατική άποψη δεν μπορεί πια να σταθεί πουθενά και χαίρομαι ιδιαίτερα γι' αυτό. Αν πρέπει να δουλευτεί κάτι, ως προς τις ανθρώπινες σχέσεις γενικότερα, είναι η στάση που θα πρέπει να επιλέξουμε να κρατήσουμε απέναντι στην αιδιοκρατική αντίληψη. Πιστέψτε με πως είναι εξίσου απεχθής, όπως και εκείνη που λέει "Τράβα μωρή κατούρα όρθια...". :) Όσο γρηγορότερα το καταλάβουμε, τόσο καλύτερες θα γίνουν οι μεταξύ μας σχέσεις.

Από τα παραπάνω καταλήγουμε στο εξής συμπέρασμα: Ότι από νομικής άποψης, η ισότητα είναι πλήρως κατοχυρωμένη, εκτός από δύο σημαντικά σημεία, τα οποία όμως είναι εις βάρος των αντρών. Αυτά δικαιολογούνται από τη φυσική αναγκαιότητα, δηλαδή ουσιαστικά από τις φυσικές διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των δύο φύλων, τόσο από άποψης κατασκευής, όσο και από άποψης ρόλου. Αντίθετα, οι γυναίκες θεωρούν κάθε αναφορά στη διαφορετικότητα η οποία τις αποκλείει από κάτι, όπως πχ ότι το επάγγελμα του πυγμάχου ή του αρσιβαρίστα τους αφαιρεί κατά τι τη θηλυκότητά τους, ως καταπιεστική και απαράδεκτη, η οποία υποβιβάζει το φύλο τους.
Από κοινωνικής απόψεως, η γνώμη των γυναικών κυριαρχεί σε όλα τα επίπεδα, χωρίς να μπορεί κανείς να την καταπιέσει. Αντίθετα, η αντρική άποψη, τείνει να ενοχοποιηθεί, σε όσες περιπτώσεις τουλάχιστον αντιτίθεται στη γυναικεία. Όπλο προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η επίκληση καταπιέσεων που υφίσταντο οι γυναίκες στο παρελθόν, ή που υφίστανται ακόμη κάπου αλλού στον κόσμο, τις οποίες όμως οι σημερινές "φεμινίστριες" δεν έχουν γνωρίσει ούτε στο χειρότερο εφιάλτη τους.

Τελικά έχω καταλάβει ένα πράγμα: Ο μόνος λόγος που οι γυναίκες συνεχίζουν στις μέρες μας και στις κοινωνίες μας (όχι πχ στο Αφγανιστάν) να μιλούνε περί ισότητας, είναι επειδή αποσκοπούν σε ένα πράγμα: Να γίνουν "πιο ίσες", όπως λέει και ο Τζωρτζ Όργουελ στη "Φάρμα των Ζώων".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Το εγγενές πρόβλημα της επίκλησης στη διαφορετικότητα αγαπητέ Χάος, είναι ότι ο καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Υπάρχουν εκ φύσεως διαφορές μεταξύ των δύο φύλων, αλλά υπάρχουν και πάρα πολλές διαφορές που τις δημιούργησε η κοινωνία. Πού βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή; Εγώ βλέπω ότι ο καθένας θέτει αυτή τη διαχωριστική γραμμή όπου τον βολεύει, για να δικαιολογήσει ο,τι επιθυμεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Ανίσχυρες γυναίκες, καημένες, θύματα, το δεύτερο φυλο... Τότε γιατι η λαική παροιμία λέει, "αιδοίου τρίχα καράβι σέρνει..." ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lugar

Πολύ δραστήριο μέλος

Η lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 846 μηνύματα.
Δεν ξέρω λοιπόν τι ακούς, αλλά αφού νομίζεις ότι μπορείτε όλες οι γυναίκες να κάνετε στρατό, να το θεσπίσουμε μιας και το να καταργηθεί ο στρατός δεν τίθεται στο τραπέζι :)
Δεν έχω αντίρρηση, αλλά είπα να μην απαντήσω όταν προτάθηκε μια και είμαι λίγο μεγάλη για να κάνω στρατό και ακούγεται σαν να μιλάω εκ του ασφαλούς.
Το θέμα είναι ότι αν το πάμε με τι είναι ικανό το κάθε φύλο να κάνει από την φύση του καλύτερα, τότε σίγουρα δεν θα μιλούσαμε για ισοδυναμία.
Το θέμα είναι τι είναι ικανό το κάθε άτομο, αν υπάρχει μια γυναίκα που να μπορεί και θέλει να γίνει μπετατζής να μπορεί να το κάνει όχι να έχουμε 50% γυναικών μπετατζήδων. Αν υπάρχει άντρας που μπορεί και θέλει να γίνει οικιακή βοηθός να μπορεί να τα κάνει.[/quote]
Συγγνώμη προφανώς δεν είχε Γουόλτονς η τιβι στα χρόνια σου.....
Πάντως αναφέρεται στο "όμορφος κόσμος ηθικός αγγελικά πλασμένος"

Δηλαδή θα πρέπει μία επιχείρηση να προτιμήσει να χάσει μία υπάλληλο του για 9 μήνες από έναν αντίστοιχο υπάλληλο που ΔΕΝ θα τον χάσει για αυτούς τους μήνες, μόνο και μόνο για να μην νιώθετε αδικημένες; Εγώ πάλι θα πρότεινα να μπορεί ο άντρας να πάρει και αυτός άδεια "εγκυμοσύνης" για να μην νιώθουμε και εμείς αδικημένοι :P
Όσον αφορά το γεγονός ότι δεν σας δέχονται σε κάποιες δουλειές λόγω πιθανής εγκυμοσύνης, μπορεί να συγκριθεί με το ότι δεν δέχονται εμάς σε άλλες λόγω ανεκπλήρωτων στρατιωτικών υποχρεώσεων;
Αυτό συγγνώμη αλλά δεν θα'πρεπε ούτε να διανοηθείς να το γράψεις... Είναι το πιο σκληρό πράγμα που ακουστηκε σε αυτή τη συζήτηση....
Όχι έχεις δίκιο δεν θα έπρεπε μια επιχείρηση να παίρνει γυναίκες - ΧΑΝΕΙ ΧΡΗΜΑ- όπως δεν θα έπρεπε να μην ρυπαίνει το περιβάλλον γιατί είναι ακριβό, και δεν θα έπρεπε να κρατάει τους μέσους υπαλλήλους στην πυραμίδα γιατί είναι ακριβοί - ας τους απολύει στα 50...
Αυτή την συζήτηση θέλεις να κάνουμε?

Συμφωνώ στην ανάλυση του Χάους σε όλα τα σημεία εκτός από τα παρακάτω:
(εδώ παραπονιούνται που κάνουν παιδιά θα μου πεις, σ' αυτά θα κολλήσουν; ).
Δεν παραπονιέμαι τουλάχιστον εγώ, αλλά προσπαθώ να εξηγήσω ότι δεν είναι μια απλή διαδικασία ακόμα και στις καλές περιπτώσεις.
Αν ο ιδιωτικός τομέας καταστρατηγεί το νόμο, όποια θεωρεί πως θίγεται ας καταφύγει στην επιθεώρηση εργασίας ή στα δικαστήρια.......
Μπορεί να βρει μια γυναίκα μια αντίστοιχη περίπτωση νομικής μεροληψίας υπέρ του αντρικού φύλου; Πολύ αμφιβάλω. .......

4. Επειδή θα μπορούσε κανείς να πει ότι η νομική κάλυψη δεν εξασφαλίζει απαραίτητα την ισότητα μέσα στην ίδια την κοινωνία, θα σας καλούσα να ρίξετε μια ματιά στο στέκι, αλλά και γύρω σας. Η γυναικεία άποψη κυριαρχεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη, ενώ η αντίστοιχη αντρική αντιμετωπίζεται με επιθετικότητα, έως με χλευασμό. Οι αρνητικές ψήφοι πέφτουν σύννεφο, σε όποιον τολμήσει ν' αντιμιλήσει ή απλά να εκφράσει κάτι που δεν είναι αρεστό. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που το έχει παρατηρήσει αυτό. Υπάρχουν μέσα στο στέκι θέματα, αναφορικά με τις σχέσεις των δύο φύλων, όπου δεν απαντάει κανείς άντρας, ή μόνο ένας-δυο γενναίοι. ....
Ξέρεις πολλούς ανθρώπους να πηγαίνουν στην επιθεώρηση εργασίας, άντρες ή γυναίκες? Μόνο περιπτώσεις κατάφορης αδικίας ύστερα από παραίτηση ή απόλυση όπου δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει κανείς κάτι.
Ναι νομικά είμαστε εντάξει όμως οι κοινωνικοί ρατσισμοί κρατούν καλά ... κι αυτό ισχύει και για τους πατεράδες, και για τις κακοποιημένες γυναίκες, και για τους ανθρώπους που εργάζονται σε περιβάλλον "όχι του φύλου τους". Και κρατούν καλά και τα κοινωνικά πρότυπα και βγάζουν ανθρώπους μπερδεμένους που πολλές φορές θέλουν να κάνουν την υπερβαση αλλά δεν έχουν το κουράγιο.
Αυτό το forum δεν είναι αντιπροσωπευτικός χώρος για να βγάζεις συμπεράσματα για την κοινωνία.
Ανίσχυρες γυναίκες, καημένες, θύματα, το δεύτερο φυλο... Τότε γιατι η λαική παροιμία λέει, "αιδοίου τρίχα καράβι σέρνει..." ;
Είμαι σίγουρη ότι δεν επέλεξες μια τέτοια γυναίκα δίπλα σου αλλά μια γυναίκα που δεν ΗΘΕΛΕ να μπει στην διαδικασία να τραβάει καράβι με το ... αιδίο της, αλλά να'χει δίπλα της έναν ΣΥΝτροφο, ΣΥζυγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Είμαι σίγουρη ότι δεν επέλεξες μια τέτοια γυναίκα δίπλα σου αλλά μια γυναίκα που δεν ΗΘΕΛΕ να μπει στην διαδικασία να τραβάει καράβι με το ... αιδίο της, αλλά να'χει δίπλα της έναν ΣΥΝτροφο, ΣΥζυγο.

Αν με ρωτάς αν μια τριχα της σέρνει καραβι ναι, το σέρνει. Το θέμα είναι προς ποιά κατεύθυνση, την επιτυχημένη ή την ανάποδη; Οσο για το αιδοίο, είναι υπερβολή να λές ότι χρησιμοοιεί ολόκληρο αιδοίο. Είναι σαν να λέμε ότι βάζουμε τον Σβαρτσενέγκερ να βάλει όλες του τις δυνάμεις για να σηκώσει ένα πούπουλο. Μια τρίχα λέμε.... καράβι σέρνει...

Ας ελπίσουμε λοιπόν εμείς οι άντρες ότι θα πέσουμε με γυναίκες που η τεράστια αυτή δύναμη τους, θα μας βοηθήσει να βγάλουμε τον καλυτερο μας εαυτό, ότι θα μας "σύρουν" δηλαδή πρός την επιτυχημένη κατεύθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
lugar αν και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στα υπόλοιπα, ο fandago έχει ένα δίκιο σε αυτό που λέει. Δεν μπορείς να πεις σε μια επιχείρηση "μην σκέφτεστε έτσι, είναι σκληρό". Σκληρό ξε-σκληρό, η επιχείρηση κοιτάει το συμφέρον της, και συνήθως (αν και όχι πάντα) αυτό οδηγεί και στο συμφέρον του κοινωνικού συνόλου (λεπτομέρειες για το πώς γίνεται αυτό σε κάθε βιβλίο οικονομικών).

Ωστόσο!
1. Μια αποδοτική και ευσυνείδητη υπάλληλος αποφέρει πολλά στην εταιρεία ακόμα κι αν πάρει αυτούς τους 4 μήνες άδεια.
2. Είναι λάθος σκεπτικό αυτό, διότι βασίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε γυναίκα μετά από κάποια ορισμένη ηλικία δεν βλέπει την ώρα να κάνει παιδιά. Σαφώς υπάρχουν και τέτοιες γυναίκες, αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι η πλειοψηφία.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι αν θέλουμε πραγματική ισότητα, πρέπει να θεσπιστεί υποχρεωτική άδεια πατρότητας και για τους άνδρες ή να γίνει κάποια άλλη ρύθμιση ώστε να συμφέρει και τις εταιρείες να προσλαμβάνουν γυναίκες, χωρίς ωστόσο να ζημιώνονται οι υπάλληλοι από αυτό. Επί του παρόντος, το μόνο που έχει επιτευχθεί είναι περισσότερη ανισότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εδάδ

Διάσημο μέλος

Η Εδάδ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,958 μηνύματα.
Αυτό για το κάθε βιβλίο οικονομικών και το κοινωνικό σύνολο δε με πείθει πολύ.
Αφενός γιατί αφήνει κενά..γνώσης, αφετέρου γιατί πάντα έχει να κάνει με το ποιο είναι για τον καθένα μας το κοινωνικό σύνολο και ποιο το καλό του...

Επίσης:
1)[FONT=&quot] [/FONT]Μια απόδοτική υπάλληλο, γυναίκα με καριέρα και σημαντική θέση θα την περιμένεις (δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς)
Μία ταμία σε ένα σούπερ μάρκετ ή μια καθηγήτρια αγγλικών, η μία μηχανολόγο μηχανικό που ξεκινάει την καριέρα της και προσβλέπει σε οικογένεια... την αντικατέστησες σε ένα τέταρτο.
2)[FONT=&quot] [/FONT]Αυτές οι γυναίκες είναι η πλειοψηφία γιατί αφενός είναι ανθρώπινη φύση και γιατί εγγυάται καλύτερη υγεία και μακροβιότητα για τη γυναίκα και λιγότερες πιθανότητες κακής υγείας του παιδιού αν γεννηθεί από νέα μάνα. Είναι απλό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lugar

Πολύ δραστήριο μέλος

Η lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 846 μηνύματα.
lugar αν και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στα υπόλοιπα, ο fandago έχει ένα δίκιο σε αυτό που λέει. Δεν μπορείς να πεις σε μια επιχείρηση "μην σκέφτεστε έτσι, είναι σκληρό". Σκληρό ξε-σκληρό, η επιχείρηση κοιτάει το συμφέρον της, και συνήθως (αν και όχι πάντα) αυτό οδηγεί και στο συμφέρον του κοινωνικού συνόλου (λεπτομέρειες για το πώς γίνεται αυτό σε κάθε βιβλίο οικονομικών).
Ωστόσο!
1. Μια αποδοτική και ευσυνείδητη υπάλληλος αποφέρει πολλά στην εταιρεία ακόμα κι αν πάρει αυτούς τους 4 μήνες άδεια.
2. Είναι λάθος σκεπτικό αυτό, διότι βασίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε γυναίκα μετά από κάποια ορισμένη ηλικία δεν βλέπει την ώρα να κάνει παιδιά. Σαφώς υπάρχουν και τέτοιες γυναίκες, αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι η πλειοψηφία.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι αν θέλουμε πραγματική ισότητα, πρέπει να θεσπιστεί υποχρεωτική άδεια πατρότητας και για τους άνδρες ή να γίνει κάποια άλλη ρύθμιση ώστε να συμφέρει και τις εταιρείες να προσλαμβάνουν γυναίκες, χωρίς ωστόσο να ζημιώνονται οι υπάλληλοι από αυτό. Επί του παρόντος, το μόνο που έχει επιτευχθεί είναι περισσότερη ανισότητα.

Τώρα εγώ έχω τις εξής αντιρρήσεις: η επιχείρηση από την φύση της είναι εγωιστικός οργανισμός μια και σκοπός της είναι το κέρδος. Μόνο σαν παράπλευρη "απώλεια" βλέπουμε το κέρδος στο κοινωνικό σύνολο. Αν μπορούσε μια επιχείρηση να λειτουργεί χωρίς εργαζομένους σαφώς και θα το έκανε γιατί είναι οικονομικότερο. Γι'αυτό άλλωστε πρέπει να υπάρχουν νόμοι που να καλύπτουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, την σωστή λειτουργία της αγοράς, τον έλεγχο για την ρύπανση,.... Αν η επιχείρηση υπολόγιζε το ΄κοινωνικό συμφέρον' δεν θα ήταν εδώ που είναι ο πλανήτης σήμερα.
Την άδεια μητρότητας δεν την παίρνεις για να την πληρώσεις με περισσότερη εργασία μετά για να φτάσεις τους άντρες συναδέλφους σου, ούτε είναι όλες οι δουλειές εξόχως δημιουργικές για να είναι "η καλή ιδέα" που πληρώνει κάποιος, το 80% των δουλειών είναι χαμαλοδουλειές είτε γραφείου είτε χειρωνακτικές και εξαρτώνται από τις ώρες εργασίας. Αν τώρα μιλάμε για στελέχη που άλλες ικανότητες τους φέρνουν τα λεφτά είναι μια άλλη κατάσταση.
Όχι οι γυναίκες δεν θέλουν όλες να κάνουν παιδιά αλλά αυτή η οπτική είναι των εταιρειών κι όχι δική μου, αυτές κρίνουν το αν θα πάρουν γυναίκα και από αυτό. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είχαν το δικαίωμα ούτε να ρωτάνε.
Τέλος την άδεια εγκυμοσύνης την παιρνουν οι γυναίκες γιατί ΣΩΜΑΤΙΚΑ η εργασία κάνει κακό τους τελευταίους 2 μήνες της εγκυμοσύνης τους, γιατί ΣΩΜΑΤΙΚΑ είσαι αδύναμη μετά την εγκυμοσύνη και για να καλύψουν τις ανάγκες του νεογέννητου μωρού που θέλει κάθε τρεις ώρες τάισμα-θηλασμό/άλλαγμα, αγάπη, και επαφή. Δηλαδή οι άδειες ασθενείας γιατί είναι διαφορετικές?
Τις άδειες που αφορούν το μεγάλωμα του παιδιού (πχ μειωμένο ωράριο κλπ κλπ) μπορεί να τις πάρει ο πατέρας, είναι απόφαση του ζευγαριού. Αν τα ζευγάρια αποφασίσουν να μοιράζονται αυτή την άδεια μεταξύ τους τότε πολλά θα άλλαζαν γιατί τότε θα φαινόταν και πρακτικά ότι και οι δύο θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην φροντίδα του παιδιού, και δεν θα φαινόταν σαν μια "αδυναμία" των γυναικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Τώρα εγώ έχω τις εξής αντιρρήσεις: η επιχείρηση από την φύση της είναι εγωιστικός οργανισμός μια και σκοπός της είναι το κέρδος. Μόνο σαν παράπλευρη "απώλεια" βλέπουμε το κέρδος στο κοινωνικό σύνολο. Αν μπορούσε μια επιχείρηση να λειτουργεί χωρίς εργαζομένους σαφώς και θα το έκανε γιατί είναι οικονομικότερο. Γι'αυτό άλλωστε πρέπει να υπάρχουν νόμοι που να καλύπτουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, την σωστή λειτουργία της αγοράς, τον έλεγχο για την ρύπανση,.... Αν η επιχείρηση υπολόγιζε το ΄κοινωνικό συμφέρον' δεν θα ήταν εδώ που είναι ο πλανήτης σήμερα.
Δεν είπα ότι η επιχείρηση υπολογίζει το κοινωνικό συμφέρον επειδή είναι ψυχοπονιάρα :P
Είπα ότι υπολογίζοντας το δικό της συμφέρον, καταλήγει συνήθως να ωφελεί και το κοινωνικό σύνολο ποικιλοτρόπως (θα ανέλυα το πώς, αλλά θα βγούμε πολύ εκτός θέματος, γι'αυτό σας παρέμεμψα σε οποιοδήποτε βιβλίο οικονομικών).
Τέλος την άδεια εγκυμοσύνης την παιρνουν οι γυναίκες γιατί ΣΩΜΑΤΙΚΑ η εργασία κάνει κακό τους τελευταίους 2 μήνες της εγκυμοσύνης τους, γιατί ΣΩΜΑΤΙΚΑ είσαι αδύναμη μετά την εγκυμοσύνη και για να καλύψουν τις ανάγκες του νεογέννητου μωρού που θέλει κάθε τρεις ώρες τάισμα-θηλασμό/άλλαγμα, αγάπη, και επαφή. Δηλαδή οι άδειες ασθενείας γιατί είναι διαφορετικές?
Δεν είπα πουθενά ότι η άδεια μητρότητας κακώς υπάρχει! Εϊπα ότι πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση για να εξισορροπηθεί η κατάσταση.
Τις άδειες που αφορούν το μεγάλωμα του παιδιού (πχ μειωμένο ωράριο κλπ κλπ) μπορεί να τις πάρει ο πατέρας, είναι απόφαση του ζευγαριού. Αν τα ζευγάρια αποφασίσουν να μοιράζονται αυτή την άδεια μεταξύ τους τότε πολλά θα άλλαζαν γιατί τότε θα φαινόταν και πρακτικά ότι και οι δύο θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην φροντίδα του παιδιού, και δεν θα φαινόταν σαν μια "αδυναμία" των γυναικών.
Αν είναι προαιρετική όμως, όλοι ξέρουμε τι γίνεται στον ιδιωτικό τομέα. Από τη στιγμή που είναι υποχρεωτική η άδεια μητρότητας, θα έπρεπε να είναι και η άδεια πατρότητας, με ίση διάρκεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lugar

Πολύ δραστήριο μέλος

Η lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 846 μηνύματα.
βιβλίο οικονομικών: .
Διαφωνούμε! Σε τι ακριβώς βοηθούν οι επιχειρήσεις το κοινωνικό σύνολο στην Κίνα όντας ανεξέλεγκτες?
Δεν είπα πουθενά ότι η άδεια μητρότητας κακώς υπάρχει! Εϊπα ότι πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση για να εξισορροπηθεί η κατάσταση. .
Πολύ θα ήθελα τον σύζυγό μου δίπλα μου σε αυτές τις στιγμές αλλά θα ήταν "άδεια συμπαράστασης συζύγου" οπότε δεν νομίζω να δωθεί.
Αν είναι προαιρετική όμως, όλοι ξέρουμε τι γίνεται στον ιδιωτικό τομέα. Από τη στιγμή που είναι υποχρεωτική η άδεια μητρότητας, θα έπρεπε να είναι και η άδεια πατρότητας, με ίση διάρκεια.
Δεν είναι προαιρετική, την παίρνει ή ο ένας ή ο άλλος και ο άλλος την αποποιείται. Αν την ζήταγε ο άντρας και την αποποιούταν η γυναίκα πως θα φαινόταν στις επιχειρήσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εδάδ

Διάσημο μέλος

Η Εδάδ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,958 μηνύματα.
Διαφωνούμε! Σε τι ακριβώς βοηθούν οι επιχειρήσεις το κοινωνικό σύνολο στην Κίνα όντας ανεξέλεγκτες?

γιατί στην Ελλάδα που είναι "ελεγχόμενες" σε τι βοηθούν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Περί επιχειρήσεων, ανοίξτε ένα νέο θέμα να τα συζητήσουμε εκεί. Εδώ είμαστε εντελώς εκτός θέματος.

@lugar: Εδώ είναι και η ρίζα του προβλήματος. Γιατί να είναι "άδεια συμπαράστασης συζύγου";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lugar

Πολύ δραστήριο μέλος

Η lugar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 846 μηνύματα.
@lugar: Εδώ είναι και η ρίζα του προβλήματος. Γιατί να είναι "άδεια συμπαράστασης συζύγου";
Γιατί την εγκυμοσύνη την περνάει η γυναίκα κι όταν δεν αναγνωρίζεται είτε η σημαντικότητα της είτε η δυσκολία της αρκετά λες να αναγνωριστεί η σημαντικότητα του να βρίσκεται και ο σύζυγος/πατέρας δίπλα στην διαδικασία εγκυμοσύνης/θηλασμού? Μακάρι, το κάνουν οι Σουηδοί αλλά εκείνοι νομίζω δίνουν ένα μηνα μετά τη γέννα και στους δύο και 1 χρόνο για να μεγαλώσεις το παιδί στον ένα από τους δύο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,045 μηνύματα.
Η ισότητα ειναι θεμα του πως την αντιλαμβάνεται το κάθε ζευγάρι. Κάλιστα το ζευγαρι μπορει να έχει διαφορετικές αρμοδιότητες και ρόλους, όμως, αυτό που τελικά μετράει είναι η ισσοροπία ευθυνών δικαιωμάτων. Υπάρχουν δύο τρόποι να ρυθμιστει αυτή η ισσοροπία

1) Με την φιλοσοφία. Οι συντροφοι σκέφτονται ποιος απο τους δυο, σε κάθε δεδομένο σημείο, θα ηταν ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ να αναλάβει ποιόν ρόλο. Η ρύθμιση αυτή αν συφωνήσουν σ'αυτή και οι δυο, αποδίδει, εκτός απιο οφθαλμοφανή πρακτικά κέρδη για το ζευγάρι και αγάπη...

2) Με το ζόρι. Ο νταής του σπιτιού, ο πρόσκαιρα δυνατός σε χρήμα δύναμη ή ότι άλλο, άντρας ή γυναίκα ή και εναλλαξ, κάνει ότι του καπνίσει και ο άλλος περιμένει να έρθει η σειρά του για να κάνει το ίδιο. Τα επιχειρήματα περί υποτιθέμενων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που χρησιμοποιουνται σ'αυτή τη μέθοδο, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, είναι εντελως αδιάφορα και άσχετα με την ισότητα.

Με το σκεπτικο 1, ενας άντρας μπορει να κάνει τα πάντα μέσα σε ενα σπίτι καιο οικογένεια, εκτος του να γεννήσει και να θηλάσει. Μια γυναίκα επίσης που θα τυχει να είναι πολυ οικονομικά ισχυρότερη, π.χ. μια κληρονομος μπορει να μην έχει καν απαίτηση ο άντρας της να παει στη δουλειά. Και οι δυο αυτοι θα έχουν σε κάθε περιπτωση μια και μονο δουλειά: Την καλύτερη και ευκολότερη επιτυχία και ευτυχία τους.

Στη περίπτωση 2, ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, θα υποδουλώσει τον πιο ανίσχυρο, και οσο το κάνει, θα χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του όπως ακριβώς ενας αφέντης αυτές του δούλου. Όσο κρατάει η κατάσταση αυτή ο ισχυρός μπορει να προκοψει, εις βάρος του δούλου. Ομως οι δούλοι επαναστατούν και, ακομη και άν δεν το κανουν, σιγουρα μισουν τον αφέντη τους, αυτό δηλαδή θα ειαι το κλίμα μεσα στο οποίο θα ζήσουν οι ισχυροί, ακόμη και άν πρακτικά επιτύχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fandago

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,876 μηνύματα.
δλδ δεν σου κάνει καμία εντύπωση που οι δουλειές που αναφέρεις και ζητάνε γυναίκες δεν είναι συνήθως κάτι περισσότερο από "ρεσεψιονίστ" και γενικά "βιτρίνα", "γλάστρα" κοκ... Για τράβα λίγο στις ψηλότερες θέσεις να μου πεις τι γίνεται ;)
Και αυτό τι σημαίνει; Ότι δεν υπάρχουν άντρες που θα μπορούσαν αποδοτικά να κάνουν ΚΑΙ αυτές τις δουλειές; Φυσικά όμως θεωρείτε ότι αδικείστε γιατί στις "καλές" δουλειές υπάρχει η διάκριση ξεχνώντας ότι σε ΟΛΕΣ τις κλίμακες υπάρχουν διακρίσεις είτε προς το ένα φύλο είτε προς το άλλο. ;)
Για να σκεφτώ... εσύ έχεις να το αντιμετωπίσεις αυτό μέχρι τα...25-26-27? Εγώ έχω να το αντιμετωπίσω (εντονότερα καθώς περνάνε τα χρόνια) ΑΠΟ τα 25-26-27 και μέχρι τα...40 περίπου...
Για βάλτα κάτω να δεις ποιός έχει τις πιθανότητες εναντίον του ;)
Δεν διαφωνώ, απλά όταν μιλάμε για το δημόσιο δεν είδα σε κάποια προκήρυξη να λέει κάτι σχετικό για τις γυναίκες ενώ για όλους τους άντρες αναφέρει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. Οπότε εκεί δεν είναι θέμα πιθανοτήτων και αν το κάνουμε σίγουρα δεν είναι υπέρ μας. Για τον ιδιωτικό τομέα σε παραπέμπω στην συζήτηση περί "συμφέροντος" της εταιρείας. Αντίστοιχα φυσικά και στις θέσεις που αναφέραμε πιο πάνω (ρεσεψιονίστ κτλ) πάλι η εταιρεία κοιτάζει το συμφέρον της. :)
Mε έχει καλύψει η Isi... Ξέρεις κανέναν που να διεκδικεί κάτι που θα του δυσκολέψει τη ζωή???? Η "λύση" δλδ στο πρόβλημά του στρατού είναι να δημιουργηθεί το ίδιο "πρόβλημα" και στις γυναίκες?
Οκ...

"κυρία κυρία μου πήρε την κασετίνα γιαυτό της χάλασα το τετράδιο"! :P
Όχι φυσικά, απλά είναι υποκριτικό να ζητάτε ισότητα, παραλείποντας τα κομμάτια που αν ίσχυε η ισότητα θα σας "δυσκόλευε η ζωή" ;)
Συμφωνώ... Αλλά να δίνεις ίσες ευκαιρίες στηριζόμενος σε ικανότητες και όχι σε άλλα πράγματα...well δεν είναι και παράλογο. :)
Δεν γνωρίζω, αλλά θα ήθελα κάποιος υπεύθυνα να μου πει αν οι απαιτήσεις για την είσοδο σε αστυνομία, πυροσβεστική, στρατιωτικές σχολές κτλ είναι ακριβώς οι ίδιες για άντρες και γυναίκες.
Τα επιχειρηματά σου μου θυμίζουν Χάρρυ Κλυνν όταν έλεγε: "Τράβα κ@τούρα όρθια μωρή αφού θες ισότητα" :lol:
ή τα ποιηματάκια που σκαρφιζόμασταν στην πρώτη δημοτικού: "Αγόρια ιππότες, κορίτσια μαύρες κότες" (υπήρχαν αντίστοιχα και τούμπαλιν)...
Αντίστοιχα μερικά δικά σας απλά προσπαθούν να υποβαθμίσουν το θέμα :)
Δηλαδή κακώς ζήτησαν οι γυναίκες ίσα δικαιώματα στη μόρφωση την εργασία και την αξιοπρεπή διαβίωση; Εσύ σαν άντρας δεν επιθυμείς την ισότητα των γυναικών σαν ισάξια ανθρώπινα πλάσματα με τους άντρες;
Δηλαδή αφού τόλμησαν οι γυναίκες να ζητήσουν ισότητα πρέπει να αποκτήσουν και προστάτη; :worry:
Είπα εγώ πουθενά κάτι τέτοιο; Όχι...
Φυσικά και οι γυναίκες είναι ισάξια ανθρώπινα πλάσματα, δεν νομίζω να το αμφισβητεί κανείς αυτό. Εγώ απλά θέλω να τονίσω ότι η ισότητα δεν είναι μαθηματική. Υπάρχουν σημεία που τα δύο φύλα έχουν τις ίδιες δυνατότητες (κατά κανόνα) και άλλα που κάποιο φύλο υπερτερεί. Σε γενικές γραμμές όμως είμαστε ισάξιοι. Δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι ντε και καλά σε όλα έχουμε τις ίδιες δυνατότητες.
Δεν θα πρέπε εμείς να ζητάμε ισότητα. Σύσσωμη η κοινωνία θα έπρεπε να τη ζητά και για τα δύο φύλα. Όχι ανταγωνιστικά όμως...Ουσιαστικά! Και ουσιαστικά δε σημαίνει να καταταχθούμε όλοι στο στρατό! Σημαίνει να αναγνωρίσουμε τη διαφορετικότητά μας και να συνεργαστούμε!
Και πως συνεργαζόμαστε δηλαδή σε αυτό το κομμάτι; Εσείς σαν μάνες ανησυχείτε για τους γιούς και εμείς κάνουμε τη θητεία; :P
Η Ίσι, αναφέρθηκε στο άτομο ανεξαρτήτως φύλου... Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως αυτή η συζήτηση είναι ένα πρόσχημα για να μας δηλώσετε ότι νιώθετε αδικημένοι...
Προσωπικά κάνω την συζήτηση για να δηλώσω ότι ενοχλούμαι που ακόμα οι γυναίκες θεωρούν ότι δεν υπάρχει ισότητα. :)
Βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο και η "ζυγαριά" δεν έχει παλαντζάρει ακόμα...
Μπορώ να μάθω προς τα που θεωρείς ότι γέρνει; :)
Το θέμα είναι τι είναι ικανό το κάθε άτομο, αν υπάρχει μια γυναίκα που να μπορεί και θέλει να γίνει μπετατζής να μπορεί να το κάνει όχι να έχουμε 50% γυναικών μπετατζήδων. Αν υπάρχει άντρας που μπορεί και θέλει να γίνει οικιακή βοηθός να μπορεί να τα κάνει.
Ακριβώς! Άρα δεν θα έπρεπε να υπάρχει οποιαδήποτε διαφορετική αντιμετώπιση μόνο και μόνο γιατί είναι διαφορετικό φύλο. :)

Έχω μια απορία, η οποία θα σας φανεί υπερβολική. Στα αθλήματα γιατί υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ αντρών και γυναικών; Λόγω φυσικής διαφοράς θα μου πείτε. Γιατί όμως ξεκίνησε αυτός ο διαχωρισμός; Μήπως επειδή αν διαγωνιζόντουσαν όλοι μαζί, οι γυναίκες θα ένιωθαν αδικημένες από τη φύση ή αδύναμες; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ, απλά όταν μιλάμε για το δημόσιο δεν είδα σε κάποια προκήρυξη να λέει κάτι σχετικό για τις γυναίκες ενώ για όλους τους άντρες αναφέρει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. Οπότε εκεί δεν είναι θέμα πιθανοτήτων και αν το κάνουμε σίγουρα δεν είναι υπέρ μας. Για τον ιδιωτικό τομέα σε παραπέμπω στην συζήτηση περί "συμφέροντος" της εταιρείας. Αντίστοιχα φυσικά και στις θέσεις που αναφέραμε πιο πάνω (ρεσεψιονίστ κτλ) πάλι η εταιρεία κοιτάζει το συμφέρον της. :)
Για αυτό άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία των ρεσεψιονίστ είναι ευπαρουσίαστα κοριτσάκια μέχρι τα 25 ;)
Όχι φυσικά, απλά είναι υποκριτικό να ζητάτε ισότητα, παραλείποντας τα κομμάτια που αν ίσχυε η ισότητα θα σας "δυσκόλευε η ζωή" ;)
Βρε συ, αλήθεια νομίζω ότι θέλεις να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα! :confused:
Θέλεις να "πολεμήσω" για να καταργηθεί ο υποχρεωτικός στρατός? Να το κάνω! Αλλά να "πολεμήσω" για να επιφορτιστώ με μια έξτρα μπούρδα ε, ΟΧΙ, δεν θα το κάνω! Πες με "επαναστάτρια του καναπέ" αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα αλλά το θεωρώ απλώς χαζό!
Δεν γνωρίζω, αλλά θα ήθελα κάποιος υπεύθυνα να μου πει αν οι απαιτήσεις για την είσοδο σε αστυνομία, πυροσβεστική, στρατιωτικές σχολές κτλ είναι ακριβώς οι ίδιες για άντρες και γυναίκες.
Από όσο θυμάμαι όχι τα όρια ύψους και επιδόσεων δεν είναι ίδια... ΑΛΛΑ! Πρόσεξε τις διαφορές: ΑΛΛΟ ισότητα ΑΛΛΟ ομοιότητα! Ναι, όταν ο μ.ο. ύψους πχ για τους άντρες είναι (τυχαίο νούμερο) το 1.80 και για τις γυναίκες το (επίσης τυχαίο) 1.70 το να πρέπει ΟΛΟΙ να είναι πχ. πάνω από 1.80 είναι διάκριση σε βάρος των γυναικών μιας και κατά κανόνα είμαστε πιο κοντές! Άρα λογικό είναι για να υπαρχει ισότητα τα μέτρα να προσαρμοστούν στους μ.ο. του κάθε φύλου!

Έχω μια απορία, η οποία θα σας φανεί υπερβολική. Στα αθλήματα γιατί υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ αντρών και γυναικών; Λόγω φυσικής διαφοράς θα μου πείτε. Γιατί όμως ξεκίνησε αυτός ο διαχωρισμός; Μήπως επειδή αν διαγωνιζόντουσαν όλοι μαζί, οι γυναίκες θα ένιωθαν αδικημένες από τη φύση ή αδύναμες; :P
αυτό δεν το πιασα καθόλου να είμαι ειλικρινής :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Δεν γνωρίζω, αλλά θα ήθελα κάποιος υπεύθυνα να μου πει αν οι απαιτήσεις για την είσοδο σε αστυνομία, πυροσβεστική, στρατιωτικές σχολές κτλ είναι ακριβώς οι ίδιες για άντρες και γυναίκες

Nαι. Εδώ και τουλάχιστον 4 χρόνια που εγώ γνωρίζω, το όριο ύψους είναι ακριβώς το ίδιο, όπως και τα όρια για τα αθλήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fandago

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,876 μηνύματα.
Βρε συ, αλήθεια νομίζω ότι θέλεις να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα! :confused:
Θέλεις να "πολεμήσω" για να καταργηθεί ο υποχρεωτικός στρατός? Να το κάνω! Αλλά να "πολεμήσω" για να επιφορτιστώ με μια έξτρα μπούρδα ε, ΟΧΙ, δεν θα το κάνω! Πες με "επαναστάτρια του καναπέ" αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα αλλά το θεωρώ απλώς χαζό!
Μπορούμε να αφήσουμε την κατσίκα του γείτονα εκεί που κάθεται; Έχει δαγκωθεί ήδη αρκετές φορές. :P
Άρα δεν πολεμάς υπέρ της ισότητας, αλλά για ότι σε βολεύει, με πρόσχημα αυτήν. Και ο στρατός δεν είναι μπούρδα, είναι αναγκαίο κακό, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. :)
Από όσο θυμάμαι όχι τα όρια ύψους και επιδόσεων δεν είναι ίδια... ΑΛΛΑ! Πρόσεξε τις διαφορές: ΑΛΛΟ ισότητα ΑΛΛΟ ομοιότητα! Ναι, όταν ο μ.ο. ύψους πχ για τους άντρες είναι (τυχαίο νούμερο) το 1.80 και για τις γυναίκες το (επίσης τυχαίο) 1.70 το να πρέπει ΟΛΟΙ να είναι πχ. πάνω από 1.80 είναι διάκριση σε βάρος των γυναικών μιας και κατά κανόνα είμαστε πιο κοντές! Άρα λογικό είναι για να υπαρχει ισότητα τα μέτρα να προσαρμοστούν στους μ.ο. του κάθε φύλου!
Οκ, το θέμα ύψους το δέχομαι. Αλλά αν μετράνε οι επιδόσεις (βλέπε ταχύτητα, άλμα, φυσική κατάσταση) γιατί θα πρέπει να υπάρχουν χαμηλότερα όρια για τις γυναίκες (αν υπάρχουν, είπαμε δεν ξέρω); Έτσι ουσιαστικά δεν αποκλείεις άτομα με καλύτερες επιδόσεις για να βάλεις στις θέσεις τους ίσο αριθμό γυναικών; :worry:
αυτό δεν το πιασα καθόλου να είμαι ειλικρινής :redface:
Πάρε παράδειγμα τα διαφορετικά όρια που υπάρχουν στους Ολυμπιακούς αγώνες Γιατί να υπάρχουν διαφορετικά πχ όρια για τις γυναίκες; Για να μη νιώσουν αδικημένες από τη φύση; Αυτό ρώτησα και ξέρω ότι ακούγεται υπερβολικό, οπότε μην ακούσω τέτοιο σχόλιο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top