Να καταργηθεί το άσυλο στα Πανεπιστήμια;

Να καταργηθεί το άσυλο στα Πανεπιστήμια;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 65)
  • Ναι

    Ψήφοι: 35 53.8%
  • Όχι

    Ψήφοι: 28 43.1%
  • Είμαι αναποφάσιστος/η

    Ψήφοι: 2 3.1%

Youki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Youki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,378 μηνύματα.
Η αστυνομία μπορεί να επέμβει σε περίπτωση που έχουν πραγματοποιηθεί κακουργήματα, μετά όμως από άρση του ασύλου από τις πρυτανικές αρχές. Τουτέστιν θα γίνει το κακούργημα, και θα ψάχνουμε να βρούμε τον πολυαγαπημένο και οργανωτικό πρύτανή μας για να άρει το άσυλο ώστε να επέμβουν οι αρχές. Λίγο καλύτερα απ'ότι με τον Παλαιοκώστα θα τα καταφέρουμε.

Σορυ ρε συ Τετρα, αλλά τον διάβασες το νόμο ή τσαμπα έψαχνα να βάλω και λινκ????

Νόμος 1268/82 (ξανα λινκ, για να σε διευκολύνω).
Αρθρο 2
Παραγραφος 7
7. Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφ' όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tetragrammaton

Διάσημο μέλος

Ο Site Bot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,671 μηνύματα.
Λέει αυτόφωρα όμως. Το οποίο σημαίνει -αν κάνω λάθος διορθώστε με- ότι πρέπει να τους προλάβουν την ώρα που γίνεται το κακούργημα ώστε να αρθεί το άσυλο. Δηλαδή αν γίνει και το δει κάποιος αμέσως μετά, όπου πιθανώς ο ένοχος βρίσκεται ακόμα τριγύρω, η αστυνομία δεν έχει δικαίωμα να κάνει τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros_

Δραστήριο μέλος

Ο mpampis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Βάρη (Αττική). Έχει γράψει 646 μηνύματα.
Νομιζω οτι το προβλημα δεν ειναι η λεξη "αυτοφορα" αλλα η λέξη "κακουργημα". Η καταστροφη δημοσιας περιουσιας (πανεπιστημιακου υλικου), θεωρειται πλημμελυμα, κι ετσι η αστυνομια δεν μπορει να επεμβει. Και παλι ομως, ποσες φορες οι αστυνομικοι απλα παρακολουθουσαν τους κουκουλοφορους να βγαινουν απο τους χωρους των πανεπιστημιων, χωρις να τους συλλαμβανουν? Τι θα αλλαξει, με την αρση του ασυλου, στη συμπεριφορα των αστυνομικων ωστε να ξεκινησουν να συλλαμβανουν κουκουλοφορους? Επισης η αρση του ασυλου, πως θα βοηθησει στο θεμα των φοιτητικων παραταξεων? Δεν ειναι ρητορικα το ερωτηματα. Ζητανε απαντηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Youki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Youki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,378 μηνύματα.
Λέει αυτόφωρα όμως. Το οποίο σημαίνει -αν κάνω λάθος διορθώστε με- ότι πρέπει να τους προλάβουν την ώρα που γίνεται το κακούργημα ώστε να αρθεί το άσυλο. Δηλαδή αν γίνει και το δει κάποιος αμέσως μετά, όπου πιθανώς ο ένοχος βρίσκεται ακόμα τριγύρω, η αστυνομία δεν έχει δικαίωμα να κάνει τίποτα.
Google is your best friend! ;)
Εδω βρήκα το εξής:
"Σύμφωνα με τη διάταξη αυτή, η έννοια του αυτοφώρου δεν περιορίζεται μόνο στις περιπτώσεις όπου ο δράστης καταλαμβάνεται «εν τω πράττεσθαι», δηλαδή ακριβώς τη στιγμή διενέργειας της πράξης (γνήσιο αυτόφωρο), αλλά και εκείνες κατά τις οποίες ο δράστης συλλαμβάνεται μετά από καταδίωξη, ή με φανερά τα σημάδια της διάπραξης του εγκλήματος, σε εύλογη χρονική απόσταση από την τέλεσή του (προσφάτως). Εντούτοις, ο κίνδυνος αοριστίας που θα μπορούσε να επιφέρει η ευρύτητα της έννοιας του «προσφάτως», καλύφθηκε με τη διάταξη της παραγράφου 2 του ίδιου άρθρου, σύμφωνα με την οποίαν, χρονικό όριο, μετά το οποίο το έγκλημα παύει να θεωρείται αυτόφωρο, αποτελεί η παρέλευση ολόκληρης της επομένης ημέρας από την τέλεση της πράξης.

Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι το αυτόφωρο μπορεί να διαρκέσει από μία ημέρα και ένα δευτερόλεπτο μέχρι δύο ημέρες παρά ένα δευτερόλεπτο. Εξάλλου, στα εγκλήματα που διώκονται με έγκληση η σύλληψη δεν επιτρέπεται, αν προηγουμένως δεν υποβληθεί έγκληση, έστω και προφορικά, από τον παθόντα σε εκείνον που έχει το δικαίωμα να συλλάβει το δράστη (άρθρο 275 παρ. 2 Κ.Ποιν.Δ)."





Νομιζω οτι το προβλημα δεν ειναι η λεξη "αυτοφορα" αλλα η λέξη "κακουργημα". Η καταστροφη δημοσιας περιουσιας (πανεπιστημιακου υλικου), θεωρειται πλημμελυμα, κι ετσι η αστυνομια δεν μπορει να επεμβει. Και παλι ομως, ποσες φορες οι αστυνομικοι απλα παρακολουθουσαν τους κουκουλοφορους να βγαινουν απο τους χωρους των πανεπιστημιων, χωρις να τους συλλαμβανουν? Τι θα αλλαξει, με την αρση του ασυλου, στη συμπεριφορα των αστυνομικων ωστε να ξεκινησουν να συλλαμβανουν κουκουλοφορους? Επισης η αρση του ασυλου, πως θα βοηθησει στο θεμα των φοιτητικων παραταξεων? Δεν ειναι ρητορικα το ερωτηματα. Ζητανε απαντηση.
Δεν το γνωρίζω και τοείχα δηλώσει εξἀρχης.
Αν λοιπόν ισχύει και αν όντως θελουμε να προστατευσουμε τη δημόσια περιουσία και όχι να καταργησουμε ελευθερίες, ας μετατραπεί σε κακουργημα!!! :)

Τη σχέση μεταξύ άρσης ασύλου και συληψης κουκουλοφόρων δεν την κατανοώ.
Στα δικά μου μάτια είναι προφανές ότι στο 90% των περιπτώσεων οι αστυνομία ΜΠΟΡΕΙ να συλλάβει τους κουκουλοφόρους, αλλά δεν το κάνει (γιατί άραγε? Μήπως συμφέρουν οι καταστροφές? Μηπως δίνουν πάτημα για καταπάτηση άλλων ελευθεριών?). Επομενως, αρθεί δεν αρθεί τοάσυλο είτε είναι ικανοί και μπορούν να τους συλλάβουν και χωρίς την άρση του ασύλου, είτε όχι και δεν θα μπορέσουν (θελησουν?) ποτε!
Οσον αφορα δε τις φοιτητικές παρατάξεις....:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tetragrammaton

Διάσημο μέλος

Ο Site Bot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,671 μηνύματα.
Thnx για τις διευκρινίσεις, αυτό δεν το ήξερα καθόλου.:)

Google is your best friend! ;)
https://www.capital.gr/law/articles.asp?id=589694&subcat=105Αν λοιπόν ισχύει και αν όντως θελουμε να προστατευσουμε τη δημόσια περιουσία και όχι να καταργησουμε ελευθερίες, ας μετατραπεί σε κακουργημα!!! :)

Πάνω σε αυτό, είναι εύκολο να το πει κανείς, αλλά σκέψου ότι ανάλογα με το αν μια αξιόποινη πράξη ονομάζεται πλημμέλημα ή αδίκημα ή κακούργημα προκύπτει και η ποινή για τον δράστη. Άρα αυτό δεν είναι λύση, λύση θα ήταν να άρεται το άσυλο και για λιγότερο σημαντικές παρανομίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Youki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Youki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,378 μηνύματα.
Διαφωνω Τετρα.
Για μένα ΔΕΝ είναι λύση η καταργηση του ασύλου. Ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Και όσον αφορά τις ποινές με απασχολεί λιγότερο από την κατάργηση του ασύλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tetragrammaton

Διάσημο μέλος

Ο Site Bot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,671 μηνύματα.
Διαφωνω Τετρα.
Για μένα ΔΕΝ είναι λύση η καταργηση του ασύλου. Ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Και όσον αφορά τις ποινές με απασχολεί λιγότερο από την κατάργηση του ασύλου.
Εντάξει, εδώ διαφωνούμε λοιπόν. Για μένα το "άσυλο ιδεών" υπό τις παρούσες συνθήκες είναι από άχρηστο έως γραφικό και σε ορισμένες περιπτώσεις επικίνδυνο. Με κάλυψε σε νωρίτερο ποστ του ο Mort Nezach.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φωτηs

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φωτηs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών, επαγγέλεται Έμπορος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Εδω και τοσα χρονια ακουω για αυτην την καραμελα περι ασυλου ιδεων στα πανεπιστημια και ερωτω, για ποιο ασυλο ιδεων μιλαμε οταν η ιδεολογια αυτων που που κρυβονται πισω απο αυτο το ασυλο ειναι να καινε και να καταστρεφουν οτι βρουν μπροστα τουs απο αιθουσεs και γραφεια μεχρι βιβλιοθηκεs,τι σχεση μπορει να εχουν αυτοι οι ανθρωποι με το πανεπιστημιακο ασυλο και ποια ιδεολογια εκπροσωπουν στο κατω κατω, προκειται για ορδεs βαρβαρων που καλυπτονται πισω απο την ανωνυμια τηs κουκουλαs γιατι ακριβωs γνωριζουν οτι οι πραξειs τουs αυτεs ειναι αξιοποινεs, γνωριζουν δηλαδη εκ των προτερων την παραβατικοτητα που διαπρατουν. Κατ εμε το ασυλο στα πανεπιστημια θα πρεπει να ανακληθει για καποιο χρονικο διαστημα εωs οτου φοιτητεs και πανεπιστημιακοι καθηγητεs αποφασισουν απο κοινου ποιοι θα επιτρεπεται να χρηζουν ασυλου και ποιοι οχι. Πρεπει επιτελουs καποτε να μπουν καποιοι οροι γιατι αυτη η κατασταση με το ασυλο στα πανεπιστημια εχει φταση στο απροχωρητο, γιατι αλλο ασυλο ιδεων και αλλο ασυλο βανδαλισμων και παραβατικoτηταs.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Αγνό κι αμόλυντο δεν είναι τίποτα. Κι οι παρθένες κάποτε παύουν να'ναι τέτοιες. Άρα η ιδέα περι της αυτονομίας των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στο θέμα της προστασίας από υλικές καταστροφές δε νοείται με αυτοπεριφρούρηση.

Πριν από το άσυλο πάντως, θα πρέπει να καταργηθούν οι τροβαδούροι της ασυλίας.
Από έδρες κι από όπου αλλού...

Οι αλληγορίες επιζούν, δικά σου λόγια αν θυμάμαι καλά κάπου στο τρακ, οι παρθενίες όμως όχι και ο Ελυάρ πιστεύω θα συμφωνούσε ότι η περιφρούρηση του εαυτού μας δεν θα είχε κι αυτή πολλές ελπίδες στο κάλεσμα της....φύσης!:P

Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να συνδιάζεις σε αρμονικό συνολο λόγου, παράταιρα (φαινομενικά) πράγματα κι αυτό ορίζει και την σπανιότητα του..!
Σχετικά με τους μεσαιωνικούς "τροβαδούρους"-εκτελεστές της ασυλίας, συμφωνώ διαφωνώντας
διότι η έδρα μου την "σπάει" σαν ουσιαστικό! Σαν ρήμα όμως, γουστάρω....;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δεσμώτης

Περιβόητο μέλος

Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
Οι αλληγορίες επιζούν, δικά σου λόγια αν θυμάμαι καλά κάπου στο τρακ, οι παρθενίες όμως όχι και ο Ελυάρ πιστεύω θα συμφωνούσε ότι η περιφρούρηση του εαυτού μας δεν θα είχε κι αυτή πολλές ελπίδες στο κάλεσμα της....φύσης!:P

Με εννοήσατε μεσιέ Άνχελ καλύτερα κι από το προσδοκώμενο. :)

Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να συνδιάζεις σε αρμονικό συνολο λόγου, παράταιρα (φαινομενικά) πράγματα κι αυτό ορίζει και την σπανιότητα του..!
Σχετικά με τους μεσαιωνικούς "τροβαδούρους"-εκτελεστές της ασυλίας, συμφωνώ διαφωνώντας
διότι η έδρα μου την "σπάει" σαν ουσιαστικό! Σαν ρήμα όμως, γουστάρω....;)


Εν αρχή: :redface::redface:

Ας μην ξεχνάμε ότι η σκέψη μπορεί να είναι υψηλή χωρίς να έχει κομψότητα, αλλά αν δεν έχει κομψότητα, χάνει την ισχύ της πάνω στους άλλους.

Η δύναμη χωρίς την επιδεξιότητα είναι μια απλή μάζα.

Όσο για τη σπανιότητα του λόγου,
Το αληθινό τερτίπι και στολίδι είναι η δύναμη της γλώσσας μας
πέρα από την προσωπική μας αλήθεια που τολμάμε να καταθέσουμε έστω κι αν αυτή είναι μυθοπλασία. :hmm:

Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί από την Ελλάδα άρχισε ΟΡΑΤΑ να χάνεται η ευθυκρισία κι η ωμή ειλικρίνια, παραδοσιακό προϊόν μέχρι πριν τη χριστιανική περίοδο.
Ίσως λοιπόν καμιά φορά, η χωρίς βαρβιτουρικά πρόσμιξη της αρμονίας του λόγου με αλληγορίες είναι αυτό που δεν είναι και δεν είναι αυτό που είναι.

Υποννοώ τους τρόπους της προσωπικής κάθαρσης.

Υ.Γ. Μιλάω (γράφω anywayz) ως ποιητική μετριότητα, ασημαντότητα θα έλεγα και όπως γράφει και ο Μίλαν Ρούζιτσκα:
Άμα δεν έχεις αξία
δεν κινδυνεύεις τουλάχιστον
να υποτιμηθείς. :P


****Αν σας χαλάει το ουσιαστικό "έδρα" τότε τι θα λέγατε για τη "γαστέρα" ή "δακτύλιος του πρωκτού :eek:" ή "μπάγκος" ;; Βήμα μήπως;

Και μιας κι είπα βήμα πάω να τσεκάρω τι προσφέρει το Βήμα της Κυριακής. Και άργησα....:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fantasmenos

Τιμώμενο Μέλος

Η Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,026 μηνύματα.
Ωραία θα καταργήσουμε το πανεπιστημιακό άσυλο. Θα καταργήσουμε κάτι το οποίο αποτελεί σύμβολο της Δημοκρατίας και τη μοναδική στιγμή στην νεοελληνική ιστορία στην οποία οι πολίτες διεκδίκησαν τις πολιτικές ελευθερίες που τους στέρησαν. Για όσους δεν το ξέρουν, ποτέ οι Έλληνες δεν αντέδρασαν τόσο ενεργά στουν αυταρχισμό της εξουσίας του ελληνικού κράτους. Βλέπετε την δημοκρατία μας την επέβαλλαν πάντα οι ξένοι και εξελισσόταν με την βοήθεια τους με εξαίρεση 1 2 περιπτώσεις :P

Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι σε τι φταίει το άσυλο που οι μπάτσοι δεν μπορούν να πιάσουν 200 άτομα τα οποία έχουν τραγική έλλειψη οργάνωσης και τα ονόματα τους είναι λίγο πολύ γνωστά στην αστυνομία. Για όσους δεν το ξέρουν αυτά τα "κωλόπαιδα" όπως αναφέρθηκαν δεν αποτελούν κάποια τρομοκρατική οργάνωση φάντασμα όπως η 17Ν, οργανώνονται μέσω του ίντερνετ (όποιος επισκεφτεί το indymedia ήδη έχει βρει μερικούς) και τηλεφώνων και πολλοί από αυτούς έχουν προσαχθεί κατά καιρούς λόγω σύλληψης επ' αυτοφόρω σε πορείες. Μερικοί μάλιστα έχουν δικαστεί (χωρίς απαραίτητα να έχουν καταδικαστεί)

Αν καταργηθεί το διαβόητο άσυλο πράγματι τα παλικάρια δεν θα έχουν που να κρυφτούν και ίσως να περιοριστεί το θράσος τους χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα προξενήσει μεγαλύτερη αντίδραση σε αυτούς τους κύκλους. Μέχρι τώρα τα έσπαγαν χωρίς λόγο τώρα θα έχουν τις αφορμές που έψαχναν

Βέβαια, πάντα συμβολικά, η αυτονομία του φοιτητικού κινήματος θα πάει στον κάδο ανακύκλωσης ολοκληρωτικά και για πάντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mort Nezach Van Uriel

Νεοφερμένος

Ο Gaius Valerius Aurelius Constantinus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Το πανεπιστημιακό άσυλο απλά δεν έχει να προσφέρει τίποτα. Ζούμε στην εποχή της επανάστασης της τηλεπικοινωνίας και της ελεύθερης διατύπωσης ιδεών ( ο καθένας μπορεί να κάνει ένα blog ).
Δεν επιζητούμε την κατάργηση του ασύλου μόνο και μόνο για να μπορούν να πιάσουν οι αστυνομικοί τα ταραχοποιά στοιχεία ( αν θέλουν τα πιάνουν απλά βολεύει αυτή η κατάσταση ) αλλά ακριβώς επειδή έχει εκφυλιστεί και είναι άχρηστο πλέον. Ποια ελεύθερη διακίνηση ιδεών ? Που πέφτει ξύλο σε κάθε συνέλευση επειδή ακούγονται διαφορετικές απόψεις ? Ποιό φοιτητικό κίνημα ? Τους φοιτητές - μελλοντικούς συνδικαλιστές που θα συνεχίσουν να εκμεταλλέυονται και να λυμαίνονται οτιδήποτε δημόσιο (από χρήμα μέχρι και θέσεις εργασίας) ?
Ας σοβαρευτούμε επιτέλους...

Υ.Γ:Αλλά και οι πρυτανικές αρχές τον χαβά τους. Τάχα οι πρυτάνεις αν ήθελαν να λύσουν το πρόβλημα με τους οποιουσδήποτε που μπαίνουν και καταστρέφουν τα πανεπιστήμια δεν θα το είχαν λύσει ? Αλλά βέβαια και αυτοί πολιτικές θέσεις κατέχουν, πρέπει να τις τιμήσουν κάπως...
Με αυτά και με αυτά που αποτελούν τροχοπέδη για την προώθηση της πανεπιστημιακής έρευνας και της παραγωγής γνώσης ( συνδυασμένα με την υποχρηματοδότηση ) βλέπουμε να κατρακυλούν τα ελληνικά πανεπιστήμια στην παγκόσμια λίστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Εν αρχή: :redface::redface:

Ας μην ξεχνάμε ότι η σκέψη μπορεί να είναι υψηλή χωρίς να έχει κομψότητα, αλλά αν δεν έχει κομψότητα, χάνει την ισχύ της πάνω στους άλλους.

Η δύναμη χωρίς την επιδεξιότητα είναι μια απλή μάζα.

Όσο για τη σπανιότητα του λόγου,
Το αληθινό τερτίπι και στολίδι είναι η δύναμη της γλώσσας μας
πέρα από την προσωπική μας αλήθεια που τολμάμε να καταθέσουμε έστω κι αν αυτή είναι μυθοπλασία. :hmm:

Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί από την Ελλάδα άρχισε ΟΡΑΤΑ να χάνεται η ευθυκρισία κι η ωμή ειλικρίνια, παραδοσιακό προϊόν μέχρι πριν τη χριστιανική περίοδο.
Ίσως λοιπόν καμιά φορά, η χωρίς βαρβιτουρικά πρόσμιξη της αρμονίας του λόγου με αλληγορίες είναι αυτό που δεν είναι και δεν είναι αυτό που είναι.

Υποννοώ τους τρόπους της προσωπικής κάθαρσης.

Υ.Γ. Μιλάω (γράφω anywayz) ως ποιητική μετριότητα, ασημαντότητα θα έλεγα και όπως γράφει και ο Μίλαν Ρούζιτσκα:
Άμα δεν έχεις αξία
δεν κινδυνεύεις τουλάχιστον
να υποτιμηθείς. :P

Το αφήνω ως έχει, αμόλυντο σχολίων, να φαντάζει....συνεκδοχικά και συμβολικά, διεκδικώντας με την ικανότητα του να δημιουργεί "ψεύτικες" εικόνες πραγματικότητας, την δική του "ασυλία" απο τους....mod και για να μη κάνω κατάχρηση της ανεκτικότητας τους ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NTG

Νεοφερμένος

Ο NTG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καταρχήν να πω πως συμφωνώ με την άποψη των περισσοτέρων εδώ να καταργηθεί το άσυλο, για λόγους που ήδη αναφέρθησαν. Οι θεσμοί δεν κρίνονται μόνο από την ιστορική τους βάση - η οποία μπορεί ήταν συναφής τον καιρό της θέσπισης τους - αλλά και από την αποτελεσματικότητα τους. Οι θεσμοί, ως μηχανισμοί οργάνωσης της κοινωνίας διοχετεύουν ατομικές δράσεις σε συλλογικές συμπεριφορές. Υπό αυτή την έννοια, το άσυλο ως θεσμός, είχε μία αξία κατά την μεταπολίτευτική περίοδο, αλλά πλέον αυτή την λειτουργεία την έχει εξαντλήσει. Έχει εκφυλιστεί σε ένα μηχανισμό που ενθαρρύνει παραβατικές συμπεριφορές και παρέχει χώρο οργάνωσης σε στοιχεία που θα έπρεπε όχι μόνο μην τους επιτρέπεται να οργανώνονται, αλλα θα έπρεπε και να διώκονται σύμφωνα με τον νόμο. Με αυτό το κριτήριο, και όχι με το ιστορικό, ο θεσμός έχει ξεπεράσει την αξία του. Η προγονολατρεία, ακόμα και όταν αφορά το άμεσο παρελθόν, είναι ιδιαίτερα βλαβερή, γιατί τα προβλήματα που ζούμε τα ζούμε σήμερα, και όχι χθες.

Θα ήθελα να σταθώ σε μία άποψη που εξέφρασαν ορισμένα μέλη, η οποία για μένα αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα σκέψης η οποία οδηγεί σε γενική παράλυση, και όχι στην λύση συγκεκριμένων προβλημάτων. Κάποια μέλη τάχθηκαν υπέρ κάποιας λύσης η οποία να προέρχεται "από μας" ή από τις παρατάξεις, από την καλή φύση του καθένως εν πάση, και όχι από κρατική πολιτική. Αυτή η λογική, κατά την άποψη μου, είναι ιδιαίτερα προβληματική, γιατί ανάγει το πρόβλημα του ασύλου, που είναι θεσμοθετημένο και συνεπώς έχει κρατική προστασία, στην καλή θέληση μας, η οποία όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα δεν προστατεύεται ούτε από θεσμούς ούτε οργανώνεται από αυτούς. Η ιστορία έχει δείξει ότι οι άνθρωποι δεν οργανώνονται αυτοβούλως. Χρειάζεται ένα σύστημα, μία ομπρέλα δράσης για να οργανωθούν δράσεις για έναν σκοπό. Το να περιμένει κανείς αυτοφυή συλλογική δράση για την υπεράσπιση ενώς πανεπιστημίου που καταρρέει, ενάντιον ομάδων που είναι βίαιες, οργανωμένες και αξιοποιούν στο έπακρο την αρρωστημένη προστασία που τους δίνει το κράτος λογω ενώς παρωχυμένου θεσμού, είναι τουλάχιστον ουτοπικό. Και στο μινιμουμ είναι και αντιδημοκρατικό: ο καθένας έχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί ελεύθερος σε δημόσιους χώρους, και να απολαμβάνει συλλογικά αγαθά για τα οποία πληρώνει, χωρίς να φοβάται μην του σπάσουν το κεφάλι. Σε αυτό πρέπει να έχει την προστασία του κράτους, και όχι να προσπαθεί να βρίσκει τρόπους αυτοπροστασίας μέσω των παρατάξεων οι οποίες ήδη λειτουργούν στα πρότυπα μαφιών. Κοινώς δεν είναι ΚΑΘΗΚΟΝ μου να προσπαθώ να οργανωθώ για να μη μου σπάσουν το κεφάλι (ή το πανεπιστήμιο), είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου να κυκλοφορώ ελεύθερος στον ακαδημαικό χώρο. Αλλά η κατάσταση είναι τόσο ανώμαλη στην Ελλάδα, που τελικά αυτοί που σπάνε κεφάλια κυκλοφορούν ελεύθεροι και προστατεύονται, και οι υπόλοιποι όχι. Εξού και η αντιδημοκρατικότητα του θεσμού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Η μη κατάργηση του "ασύλου" μας μάρανε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NTG

Νεοφερμένος

Ο NTG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Η μη κατάργηση του "ασύλου" μας μάρανε...

τι μας μάρανε; άλλωστε νόμιζα ότι αυτό ήταν το topic του thread - το άσυλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pote ksana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ούφ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Να το καταργησουμε, για να γινει τι? Για να συλλαβουν τους κουκουλοφορους? Εδω δεν τους συλαμβανουν εξω, θα τους συλλαβουν μεσα?

Τουλάχιστον να προστατεύσουν τα πολυπαθή αυτά κτίρια,από μέσα.. Μιλάμε για πανεπιστήμια, ανώτερα πνευματικά ιδρύματα,σύμβολα της ελληνικής παιδείας.. Κρίμα είναι να είναι ξέφραγα αμπέλια,και να μπαίνει μέσα ο κάθε άσχετος, ''επαναστάτης'' ή άστεγος αλλοδαπός. Έχουν μία συγκεκριμένη χρήση,υποτίθεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.

pote ksana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ούφ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
:P
Που υπολειτουργεί εδώ και χρόνια.

Ε,γι'αυτό,ας μην το αποτελειώσουμε. . .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Ε,γι'αυτό,ας μην το αποτελειώσουμε. . .
Βέβαια η έννοια της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών εντός των πανεπιστημιακών χώρων για την ελληνική σύγχρονη ιστορία είναι έννοια άμεσα συνδεδεμένη με την παιδεία.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top