Κονσόλες

Dare-Devil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 906 μηνύματα.
Μέχρι σήμερα, εμφανίστηκαν αρκετοί τρόποι παράκαμψης των προστασιών του πρώτου Xbox της Microsoft. Μερικοί δεν χρειάζονταν καν κάποια επέμβαση στοεσωτερικό της ή την προσθήκη ενός chip παράκαμψης προστασίας, όπως έχει... καθιερωθεί να απαιτείται για τις περισσότερες κονσόλες. Η Microsoft όμως έδειξε πως διδάχθηκε από τα σφάλματα του παρελθόντος, και έτσι ο ακόλουθος του αρχικού Xbox, το Xbox 360, φαίνεται προστατευμένο από όλες τις απόψεις. Η ίδια η Microsoft είχε δηλώσει πως η παραβίαση των προστασιών που ενσωματώνονται στη νέα της κονσόλα θα αποτελούσε πρόκληση για τους απανταχού hackers... και είχε δίκιο. Κανείς μέχρι σήμερα δεν κατάφερε να την παραβιάσει, να "σπάσει", όπως λέγεται, ένα από τα "κλειδιά" της, τους κωδικούς με τους οποίους ολοκληρώνεται η κρυπτογράφηση του λογισμικού και η κωδικοποίηση του firmware της. Γιατί, όμως, να προσπαθεί κανείς να "σπάσει" την προστασία της κονσόλας, όταν μπορεί, απλά, να... την παρακάμψει; Το firmware του Xbox 360 είναι κλειδωμένο, προστατευμένο έτσι ώστε να μην μπορεί κανείς εύκολα να επέμβει σε αυτό και να το τροποποιήσει. Τα παιχνίδια και προγράμματα για την κονσόλα κωδικοποιούνται με μεγάλης ασφάλειας κλειδιά, που δεν μπορούν να σπάσουν δίχως τη συνεχή χρήση... υπερυπολογιστών για σεβαστό χρονικό διάστημα. Το "λειτουργικό" του Xbox 360 είναι, επίσης, προστατευμένο όπως και το firmware, και δεν είναι δυνατές οι επεμβάσεις σε αυτό. Το format των DVDs του και του δίσκου του ελέγχεται από το firmware, και αν ανιχνευθούν διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτό που θα περίμενε να συναντήσει η κονσόλα, αρνείται να εκκινήσει τη λειτουργία της. Να όμως που ένα καίριο σημείο της είχε παραμείνει απροστάτευτο: το firmware του DVD της!
Μία τροποποίηση στο hardware του DVD της αρκεί ώστε το drive της να δηλώνει στην κονσόλα πως το δισκάκι που βρίσκεται σε αυτό είναι αυθεντικό και μπορεί να εκκινηθεί δίχως προβλήματα. Η κονσόλα δέχεται να διαβάσει ένα αντιγραμμένο δισκάκι και να εκκινήσει τη λειτουργία της δίχως παράπονα, και έτσι το μόνο που απαιτείται, από τη στιγμή που το firmware του DVD-Rom έχει "σπάσει", είναι το να γίνει πιστή αντιγραφή ενός από τα υπάρχοντα DVDs της κονσόλας. Δεν είναι, όμως, τα πάντα τόσο απλά όσο φαίνονται.
Η επέμβαση στο firmware απαιτεί την εξαγωγή του firmware από το drive, όχι όμως με τη μορφή αρχείου, μα του ίδιου του chip που βρίσκεται σε αυτό. Χρειάζεται, λοιπόν, η εξαγωγή του DVD από το Xbox 360, αλλά και η εξαγωγή του firmware chip που περιέχεται σε αυτό. Μετά, πρέπει να διαβαστεί μέσα από μία hardware συσκευή, να "περάσει" με τη μορφή αρχείου στον υπολογιστή, να τροποποιηθεί "με το χέρι" ώστε να αναγνωρίζονται και τα εγγράψιμα δισκάκια ως originals και, κατόπιν αυτών, να επαναγγραφεί στο chip, να ξανατοποθετηθεί στο DVD-Rom, αυτό με τη σειρά του να εισαχθεί πάλι στο Xbox 360 και, αν όλα πάνε καλά, η κονσόλα θα μπορεί να διαβάζει τα backups που έχει κάνει ο χρήστης από τα δικά του δισκάκια - και μόνο. Βλέπετε, η "προστασία περιοχής" παραμένει, και έτσι τα δισκάκια, ακόμη και αντιγραμμένα, θα πρέπει να απευθύνονται στη χώρα όπου αγοράστηκε το Xbox. Επιπλέον, δεν μπορεί να εκκινηθεί κάποιο τροποποιημένο εκτελέσιμο αρχείο, ούτε ένα δισκάκι που έχει υποστεί επεμβάσεις - αφού τότε θα αναγνωρίζεται ως "πειρατικό" από το σύστημα προστασίας.
Αν και, πραγματικά, αυτό είναι το πρώτο σοβαρό βήμα για το "ξεκλείδωμα" της κονσόλας, η διαδικασία είναι αρκετά πολύπλοκη για να ολοκληρωθεί από έναν απλό κάτοχό της και απαιτεί εξειδικευμένο εξοπλισμό. Δεν αποτελεί (τουλάχιστον προς το παρόν) ένα "γενικό σπάσιμο", και, το σημαντικότερο που έχουν επισημάνει αρκετοί, δεν επιτρέπει την εκτέλεση ανεξάρτητου κώδικα - και, άρα, δεν είναι δυνατόν μέσω αυτής να τρέξουν στην κονσόλα εφαρμογές όπως το διάσημο XBMC (X-Box Media Center) ή κάποια εκδοχή του Linux. Επιπλέον, δεν έχει, και ούτε πρόκειται, να... δημοσιευθεί! Οι hackers που εντόπισαν το πρόβλημα ασφαλείας έχουν περιγράψει όλη τη διαδικασία που ακολούθησαν μέχρι να φτάσουν στο τελικό αποτέλεσμα, μα δεν έχουν δημοσιεύσει κάποια τροποποιημένα αρχεία ή αναλυτικές οδηγίες βήμα-προς-βήμα για το πώς θα το επιτύχει κανείς. "Δεν ενδιαφέρονται", όπως δηλώνουν, "για την ενίσχυση της πειρατείας", αφού η μέθοδος που ανακάλυψαν διευκολύνει μονάχα αυτήν (την εκτέλεση αντίγραφων των original DVDs της κονσόλας). Τους αρκεί το οτι κατάφεραν να σπάσουν την άμυνα σε ένα από τα πιο ασφαλή "φρούρια" της εποχής μας. Παρά, όμως, τη δικαιολογία πως η δράση τους αποτέλεσε αποτέλεσμα της απλής, ανθρώπινης περιέργειας, και τις αγνές προθέσεις τους, η αλήθεια παραμένει μία: η "πολιορκία" τελείωσε... Τώρα αρχίζει η...

"λεηλασία".





 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

]ifrit[

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,451 μηνύματα.
Έπεσα από τα σύννεφα.

(ήτοι, ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει ;))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gademis

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 1,634 μηνύματα.
Δεν αποτελεί (τουλάχιστον προς το παρόν) ένα "γενικό σπάσιμο", και, το σημαντικότερο που έχουν επισημάνει αρκετοί, δεν επιτρέπει την εκτέλεση ανεξάρτητου κώδικα - και, άρα, δεν είναι δυνατόν μέσω αυτής να τρέξουν στην κονσόλα εφαρμογές όπως το διάσημο XBMC (X-Box Media Center) ή κάποια εκδοχή του Linux.
Απλά να θυμήσω οτι το αντίστοιχο πράγμα γίνεται εύκολα στο xbox 1 γιατι είναι pc απο μέσα. Το 360 έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική και άλλο επεξεργαστή. Η ανάπτυξη λογισμικού για αυτό έχει δυσκολίες πέρα απο την παράκαμψη της προστασίας του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Τι γνωρίζετε για το PS3?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Troll

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Troll αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 386 μηνύματα.
Θα είναι ισχυρότερο από το Playstation-2.( Καλά κατι είπα τώρα) Θα μπορεί να παίζει παιχνίδια του -2. Θα είναι πιο ακριβό από το Xbox360. Θα υποστηρίζει πολλαπλό παιχνίδι, Οι τίτλοι θα κυμαίνονται στα 60 περίπου ευρώ κατα μ.ο(οι αυθεντικοί γιατί... ;) ) Θα είναι η τελειότερη κονσόλα που εχει βγεί στην αγορά. Νομίζω θα κυκλοφορήσει προς το τέλος περίπου του έτους. Λογικ΄'α πολλά θα γράφονται σε περιοδικά του χώρου, οπότε αν καίγεσαι πολύ... (Pc master, games τλ) Πάντως εγώ θα επιμείνω στην ανωτερότητα των PC. Οι κονσόλες έχουν ημερομηνία λήξεις και δε μπορούν να συγκριθούν με τις δυνατότητες ενός δυνατου (Και ακριβού) κομπιούτερ. Πάντα θα ακολουθούν... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Θα είναι ισχυρότερο από το Playstation-2.( Καλά κατι είπα τώρα) Θα μπορεί να παίζει παιχνίδια του -2. Θα είναι πιο ακριβό από το Xbox360. Θα υποστηρίζει πολλαπλό παιχνίδι, Οι τίτλοι θα κυμαίνονται στα 60 περίπου ευρώ κατα μ.ο(οι αυθεντικοί γιατί... ;) ) Θα είναι η τελειότερη κονσόλα που εχει βγεί στην αγορά. Νομίζω θα κυκλοφορήσει προς το τέλος περίπου του έτους. Λογικ΄'α πολλά θα γράφονται σε περιοδικά του χώρου, οπότε αν καίγεσαι πολύ... (Pc master, games τλ) Πάντως εγώ θα επιμείνω στην ανωτερότητα των PC. Οι κονσόλες έχουν ημερομηνία λήξεις και δε μπορούν να συγκριθούν με τις δυνατότητες ενός δυνατου (Και ακριβού) κομπιούτερ. Πάντα θα ακολουθούν... ;)
Κι εγώ αυτό πιστεύω.Γενικά δεν είμαι υπέρ της παιχνιδομηχανής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Πάντως εγώ θα επιμείνω στην ανωτερότητα των PC. Οι κονσόλες έχουν ημερομηνία λήξεις και δε μπορούν να συγκριθούν με τις δυνατότητες ενός δυνατου (Και ακριβού) κομπιούτερ. Πάντα θα ακολουθούν... ;)

Δεν ειναι τοσο απολυτο αυτο. Για μια εποχη (μερικων μηνων) τα παιχνιδια που θα κυκλοφορουν στο ps3 θα ειναι καλυτερα απο αυτα που θα κυκλοφορουν στα pc. ομως μετα και για 3-4 χρονια (οσο κανει να βγει το επομενο ps) θα ειναι καλυτερα τα παιχνιδια των pc. εγω παντος ειμαι παντα υπερ των pc. Ειδαμε και που πειρα x-box...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Troll

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Troll αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 386 μηνύματα.
Δεν ειναι τοσο απολυτο αυτο. Για μια εποχη (μερικων μηνων) τα παιχνιδια που θα κυκλοφορουν στο ps3 θα ειναι καλυτερα απο αυτα που θα κυκλοφορουν στα pc. ομως μετα και για 3-4 χρονια (οσο κανει να βγει το επομενο ps) θα ειναι καλυτερα τα παιχνιδια των pc. εγω παντος ειμαι παντα υπερ των pc. Ειδαμε και που πειρα x-box...

Σε γενικές γραμμές (Υπάρχουν φυσικά και αρκετές εξαιρέσεις) τα παιχνίδια για κονσόλες βγαίνουν και για κομπιούτερ.

Hint: Οι εξαιρέσεις ΔΕΝ έχουν να κάνουν με πολύ εμπορικούς τίτλους οι οποίοι στάνταρ θα βγούν και για PC. Τουλάχιστον αυτό μας έχει διδάξει η ιστορία. (Π.Χ Doom3 , Half life-2) Έχεις δίκιο για το χρονικό διάστημα ζωής της κονσόλας(3-4 ίσως και 5 χρόνια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Σε γενικές γραμμές (Υπάρχουν φυσικά και αρκετές εξαιρέσεις) τα παιχνίδια για κονσόλες βγαίνουν και για κομπιούτερ.

Hint: Οι εξαιρέσεις ΔΕΝ έχουν να κάνουν με πολύ εμπορικούς τίτλους οι οποίοι στάνταρ θα βγούν και για PC. Τουλάχιστον αυτό μας έχει διδάξει η ιστορία. (Π.Χ Doom3 , Half life-2) Έχεις δίκιο για το χρονικό διάστημα ζωής της κονσόλας(3-4 ίσως και 5 χρόνια)

Δεν καταλαβες, ενοουσα οτι το ιδιο παιχνιδι θα ειναι ελαχιστα καλυτερο στο ps 3 σε σχεση με pc. Δεν μπορουμε να συγκρινουμε 2 διαφορετικα παιχνιδια το ενα σε pc και το αλλο σε ps3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Troll

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Troll αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 386 μηνύματα.
Δεν καταλαβες, ενοουσα οτι το ιδιο παιχνιδι θα ειναι ελαχιστα καλυτερο στο ps 3 σε σχεση με pc. Δεν μπορουμε να συγκρινουμε 2 διαφορετικα παιχνιδια το ενα σε pc και το αλλο σε ps3

Φαντάζομαι αυτό θα εχει να κάνει με τη δύναμη του κομπιούτερ του καθενός. Έχω ένα φίλο που έχει κάνει πρόσφατα αναβάθμιση και έβαλε στο πύργο του GEForce 6800LT και μνήμη τη πήγε στο 1 Γίγα. Η δε μητρική του είναι Asus από τις μεγάλες και τελευταία μοντέλα(Δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά για να σηκώνει τέτοια κ΄'αρτα γραφικών, καταλαβαίνεις.) Επομένως το μηχάνημα αυτού υπεςρέςχει κατα πολύ του Ps-3. Με τέτοια κάρτα και μητρική παίζεις τα πάντα και σε μεγάλη ανάλυση. Έχωσε βέβαια ένα κάρο χρήματα αλλά πήρε μηχανήματα για ένα μακρυυυυυ διάστημα.
Όσον αφορά εμένα, ένα σχετικά φανατικο Gamer, αλλά με όχι τόσο παχύ πορτοφόλι, ο πύργος μου υστερεί κατα πολύ από τις δυνατότητες του Play-3.

Για να ευχαρηστειθείς παιχνίδι πρέπει να τα χώσεις χοντρά. ;) Αν έχεις όμως χρήμα σα το φίλο μου, τότε το κομπιούτερ σου πάντα θα βρίσκεται ένα βήμα εμπρός από τις κονσόλες τελευταίας γενιάς. Για αυτό είπα ότι αυτό έχει να κάνει με τη δύναμη του κομπιούτερ του καθενός. (Και το πορτοφόλι του φυσικά για να μη ξεχνιώμαστε.:P ;) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Δεν ειναι μονο το κομπιουτερ του καθενος, ειναι το παιχνιδι πως εχει φτιαξτει και στιθει. Οταν εγω ειχα παρει αυτον τον υπολογιστει ητανε τοσο καλος που κανενα παιχνιδι απο αυτα που κυκλοφορουσαν δεν τον εκανε να μου δειξει τι πραγματικα αξιζει, αυτο μου το εδειξε μετα απο λιγο καιρο που ανεβικε η ποιοτιτα τον παιχνιδιων. Το ιδιο φανταζομαι θα αντιμετωπισει και ο φιλος σου;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3nt0r

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο m3nt0r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 211 μηνύματα.
Φαντάζομαι αυτό θα εχει να κάνει με τη δύναμη του κομπιούτερ του καθενός. Έχω ένα φίλο που έχει κάνει πρόσφατα αναβάθμιση και έβαλε στο πύργο του GEForce 6800LT και μνήμη τη πήγε στο 1 Γίγα. Η δε μητρική του είναι Asus από τις μεγάλες και τελευταία μοντέλα(Δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά για να σηκώνει τέτοια κ΄'αρτα γραφικών, καταλαβαίνεις.) Επομένως το μηχάνημα αυτού υπεςρέςχει κατα πολύ του Ps-3. Με τέτοια κάρτα και μητρική παίζεις τα πάντα και σε μεγάλη ανάλυση. Έχωσε βέβαια ένα κάρο χρήματα αλλά πήρε μηχανήματα για ένα μακρυυυυυ διάστημα.
Όσον αφορά εμένα, ένα σχετικά φανατικο Gamer, αλλά με όχι τόσο παχύ πορτοφόλι, ο πύργος μου υστερεί κατα πολύ από τις δυνατότητες του Play-3.

Για να ευχαρηστειθείς παιχνίδι πρέπει να τα χώσεις χοντρά. ;) Αν έχεις όμως χρήμα σα το φίλο μου, τότε το κομπιούτερ σου πάντα θα βρίσκεται ένα βήμα εμπρός από τις κονσόλες τελευταίας γενιάς. Για αυτό είπα ότι αυτό έχει να κάνει με τη δύναμη του κομπιούτερ του καθενός. (Και το πορτοφόλι του φυσικά για να μη ξεχνιώμαστε.:P ;) )

Κανένα σημερινό PC δεν υπερέχει της επερχόμενης τεχνολογίας του PS3
το ps3 έχει διαθέσιμους 6 RISC επεξεργαστές για κάθε εφαρμογή που τρέχει σε αυτό, οι οποίοι είναι και SIMD, σε κάποιες μετρήσεις η μονάδα του PS3 είχε την 3πλάσια απόδοση απο σύστημα με Intel Itanium.Μιλάμε για 6 παράλληλες μονάδες που κάνουν σκόνη οποιοδήποτε σημερινό desktop pc...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Troll

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Troll αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 386 μηνύματα.
Κανένα σημερινό PC δεν υπερέχει της επερχόμενης τεχνολογίας του PS3
το ps3 έχει διαθέσιμους 6 RISC επεξεργαστές για κάθε εφαρμογή που τρέχει σε αυτό, οι οποίοι είναι και SIMD, σε κάποιες μετρήσεις η μονάδα του PS3 είχε την 3πλάσια απόδοση απο σύστημα με Intel Itanium.Μιλάμε για 6 παράλληλες μονάδες που κάνουν σκόνη οποιοδήποτε σημερινό desktop pc...

Δεν αντιλέγω για τα χαρακτηριστικά αυτά, αλλά έχε υπόψη σου ότι η τελευταία λέξη στη τεχνολογία των μητρικών και των καρτών γραφικών, λέγεται PCI-EXPRESS.;) Τίποτα δε μπορεί να τα βάλει με τις τελευταίες κάρτες γραφικών της NVIDIA, σειρά 7 που χρησημεύουν για επαγγελματίες σχεδιαστές(το ότι κοστίζουν μέχρι και 500 ευρώ τα λέει όλα) Ακόμα και οι τελευταίες της 6 (6800. 6800LΤ, 6800GT) που δεν είναι Pci-express, υπερέχουν σε ανάλυση και επεξεργασία γραφικών. Πόσο μάλλον αν συνοδεύονται από ισχυρό μηχάνημα.

Ακόμα έχε υπόψη σου ότι οι δυνατότητες μιας οποιασδήποτε κονσόλες είναι σταθερές καθόλη τη διάρκεια ζωής του μηχανήματος, σε αντίθεση με τις κάρτες γραφικών και μητρικές που εξελίσονται όλο και περισσότερο με τη πάροδο του χρόνου. Οι δυνατότητες ενός πισι, δεν είναι ποτε και για πάντα σταθερές, αλλά εξελίσονται. (Αν έχεις χοντρή τσέπη βέβαια, γιατί αν έχεις το δικό μου πορτοφόλι,τότε το πισι σου μένει σταθερων δυνατοτήτων για πολύ καιρό :( )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3nt0r

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο m3nt0r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 211 μηνύματα.
Δεν αντιλέγω για τα χαρακτηριστικά αυτά, αλλά έχε υπόψη σου ότι η τελευταία λέξη στη τεχνολογία των μητρικών και των καρτών γραφικών, λέγεται PCI-EXPRESS.;) Τίποτα δε μπορεί να τα βάλει με τις τελευταίες κάρτες γραφικών της NVIDIA, σειρά 7 που χρησημεύουν για επαγγελματίες σχεδιαστές(το ότι κοστίζουν μέχρι και 500 ευρώ τα λέει όλα) Ακόμα και οι τελευταίες της 6 (6800. 6800LΤ, 6800GT) που δεν είναι Pci-express, υπερέχουν σε ανάλυση και επεξεργασία γραφικών. Πόσο μάλλον αν συνοδεύονται από ισχυρό μηχάνημα.

Ακόμα έχε υπόψη σου ότι οι δυνατότητες μιας οποιασδήποτε κονσόλες είναι σταθερές καθόλη τη διάρκεια ζωής του μηχανήματος, σε αντίθεση με τις κάρτες γραφικών και μητρικές που εξελίσονται όλο και περισσότερο με τη πάροδο του χρόνου. Οι δυνατότητες ενός πισι, δεν είναι ποτε και για πάντα σταθερές, αλλά εξελίσονται. (Αν έχεις χοντρή τσέπη βέβαια, γιατί αν έχεις το δικό μου πορτοφόλι,τότε το πισι σου μένει σταθερων δυνατοτήτων για πολύ καιρό :( )

Βασικά το ps3 έχει κάρτα nvidia https://en.wikipedia.org/wiki/RSX_'Reality_Synthesizer'πυρήνα σειράς 47 που ξεπερνά σε δυνατότητες την 7800 GTX 256 MB.Επίσης οι κάρτες αυτές της σειράς 7 δεν είναι επαγγελματικές αλλά mainstream οι επαγγελματικές κάρτες της nvidia είναι οι QUADRO, οι οποίες έχουν κάτι χιλιάδες ευρώ)στα καλύτερα μοντέλα, τα απλά είναι απο 800).Δεν είμαι τόσο μεγάλος fan των κονσολών αλλά το ps3 τα σπάει όλα σε ισχύ, και έχω δουλέψει και σε μηχανήματα λίγο εξωπραγματικά σε σχέση με τα desktop pc...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Βασικά το ps3 έχει κάρτα nvidia πυρήνα σειράς 47 που ξεπερνά σε δυνατότητες την 7800 GTX 256 MB.Επίσης οι κάρτες αυτές της σειράς 7 δεν είναι επαγγελματικές αλλά mainstream οι επαγγελματικές κάρτες της nvidia είναι οι QUADRO, οι οποίες έχουν κάτι χιλιάδες ευρώ)στα καλύτερα μοντέλα, τα απλά είναι απο 800).Δεν είμαι τόσο μεγάλος fan των κονσολών αλλά το ps3 τα σπάει όλα σε ισχύ, και έχω δουλέψει και σε μηχανήματα λίγο εξωπραγματικά σε σχέση με τα desktop pc...
Μεχρι να βγει το ps3 θα υπαρχουν ισοδύναμα PC's ... ;-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gademis

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 1,634 μηνύματα.
Μεχρι να βγει το ps3 θα υπαρχουν ισοδύναμα PC's ... ;-)

Οχι γιατι ειναι πολυ παραλληλο το PS3. Μεχρι να μάθουν όμως οι developers και να βγουν οι compilers να γράφουν optimized κώδικα για ενα μηχάνημα με τόσο παραλληλισμό οπως το ps3 θα υπαρχουν πράγματι αντίστοιχα pc (παράλληλα κι αυτά).

To θέμα με τις κονσόλες ειναι οτι ειναι σαφώς πιο ευκολη πλατφόρμα για game design.
1) Ακόμα και με λιγότερη ισχή παράγουν καλύτερο gaming experience γιατι εχουν δεδομένη ισχή οποτε γινεται optimized το παιχνίδι για αυτες.
2) Είναι πιό έυκολο για τους developers να γράψουν παιχνίδια γιατι εχουν να υποστιρήξουν μονο ενα configuration γνωστό απο πριν και ειναι πολυ πιο "προβλέψιμο" (καλα τωρα με τα καινουρια παράλληλα τσιπάκια δεν ξέρω πόσο πιο ευκολο ειναι).
Οπότε παντα θα παιζεται το παιχνίδι όχι ποιά πλατφόρμα ειναι "καλυτερη" αλλα ποια έχει τα target παιχνίδια του καθενός. Αλλωστε τα τελευταία χρόνια ορισμένα ειδη παιχνίδιών έχουν πάει αποκλειστικά στη μία η στην αλλη πλατφόρμα, αρα μαλλον δεν παιζει πολύ ρόλο ποια ειναι η "καλύτερη".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Ρε gademis spoken like a true programmer.Νομίζω είσαι!!
To PS3 θα είναι πολύ περισσότερο από μια παιχνιδομηχανή! Γιαυτό και θα έχει τόσα φράγκα! Καθώς συνδυάζει στοιχεία τα οποία δεν είναι αναγκαία σε μια παιχνιδομηχανή! Και θα δείτε όταν βάλουν κάτω οι ανεξάρτητοι developers με λίγη καλή βοήθεια της Sony τι έχει να γίνει! Ήδη ετοιμάζεται μια έκδοση linux!
Επίσης όποις έχει δει τι έγινε με το PSP μάλλον θα φανταζεται τι θα γίνει με το PS3.
Επίσης όπως και να το κάνουμε πολλά παιχνίδια από τις κονσόλες δεν εμφανίζονται σε pc και αντίθετα!
Επίσης όταν παίρνεις ένα παιχνίδι για κονσόλα ξέρεις ότι θα παίζει τέλεια και όχι με τα μισά γραφικά του δίπλα!
Όσοι είχαν επενδύση στο PS2 βγάλαν τα λεφτά τους με το παραπάνω που ακόμα και σήμερα έχει παιχνιδάρες!

Επίσης να ξέρεται ότι το core code ενός παιχνιδιού κοσνόλας είναι πολύ ψαγμένο (και εκεί είναι που εμπειρία βοηθάει)! Και έχουμε δύο έλληνες προγραμματιστές παιχνιδιών σε κονσόλες από όσο ξέρω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
@gademis
Τι σημαινει ο ορος παράλληλο ; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3nt0r

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο m3nt0r αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 211 μηνύματα.
@gademis
Τι σημαινει ο ορος παράλληλο ; :worry:

Αν και η ερωτηση δεν απευθυνεται σε εμενα, θα απαντησω σε αυτην.

Το παραλληλο αναφερεται σε συστηματα τα οποια ειναι ικανα για παραλληλη επεξεργασια,δηλαδη μπορουν να εκτελεσουν 2+ ενεργειες επεξεργασιας δεδομενων ταυτοχρονα,

παραλληλη επεξεργασια φυσικα εχει πολλες εννοιες

  • απο την εποχη του i486 στα desktop pc οι επεξεργαστες λειτουργουν με multi-stage pipeline που ειναι μια μορφη παραλληλης επεξεργασιας.
  • Απο τον pentium 1 και μετα οι επεξεργαστες γινονται superscalar δηλαδη μπορουν να επεξεργαστουν 1+ κοινο instruction state ταυτοχρονα, κοινως πολλα pipelines.
  • Η παραλληλη επεξεργασια μπορει να αναφερεται στην υπαρξη 2+ μοναδων επεξεργασιας (cpu) η μερος αυτων (για παραδειγμα vector units).Στην περιπτωση των πολλων cpu μιλαμε για την κυρια περιπτωση παραλληλης επεξεργασιας,στα vector units για SIMD οπου σε ενα πακετο ομοειδων δεδομενων(vector) εκτελειτε μια πραξη ταυτοχρονα σε ολα τα στοιχεια αυτου.
Σε δομες και αλγοριθμους οπου η παραλληλη επεξεργασια ειναι δυνατη, η αποδοση του συστηματος απογειωνεται, οπως για παραδειγμα σε αυτο που στοχευει η αγορα των νεων multicore επεξεργαστων στην εκτελεση πολλων εφαρμογων ταυτοχρονα χωρις time-sharing των πορων επεξεργασιας οπως γινοταν μεχρι τωρα στα pc(εκτος απο οπου δουλευε κανα hyperthreading cpu),φυσικα δεν το συζηταμε τι γινετε σε εφαρμογες οπως τα παιχνιδια οπου η υπαρξη παραλληλισμου ΕΑΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ θα πεταει φωτιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Thanks, αλλα εχω δυο ακομη αποριες ... Το pipeline και το instruction state τι σημαινει; Σορρυ εχω ξεχασει την αρχεκτονικη υπολογιστων στο αγρινιο ... και ... καταλαβαινεις :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top