Συντριβή Αεροπλάνου Airbus

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Παλιότερα είχε γίνει ατύχημα με ένα 320 (? - μπορεί να ήταν και 737 δεν θυμάμαι, το είχα κάνει πάντως σε case study), που το αεροπλάνο εξ αιτίας χαλασμένου ασιθητήρα έπεσε. Το σκηνικό αν δεν απατώμαι είχε παιχτεί ως εξής: Το αεροπλάνο στον αυτόματο ο οποίος έπερνε δεδομένα μόνο από τον ένα αισθητήρα (τον χαλασμένο). Κάποια στιγμή χτυπάει warning για overspeed, ο πιλότος γυρίζει σε manual και μειώνει το thrust. Συνεχίζει το warning μειώνει κι άλλο, σηκώνει και την μύτη για να μειώσει κι άλλο ταχύτητα και στο τέλος πεφτει σε stall. Από τότε έχει εγκατασταθεί σύστημα που ελέγχει αν οι ενδείξεις συμφωνούν, και ο πιλότος όταν βάζει αυτόματο μπορεί να επιλέξει ποιον αισθητήρα να εμπιστευτεί.

Εδώ ήταν καθαρά μαλ@κια του πιλότου.
Aν μιλάμε για το ίδιο ατύχημα, οι τεχνικοί είχαν ξεχάσει ένα αυτοκόλλητο πάνω σε ένα σωλήνα pitot που τοποθετείται κατά τη διάρκεια συντήρησης για να μην εισέρχονται ξένα σωματίδια σε αυτόν. Ο πύργος ελέγχου γνωρίζει την ταχύτητα και το ύψος του αεροσκάφους από τα δεδομένα που του στέλνει το αεροσκάφος μέσω του transpoder. Αν αυτά είναι λάθος, τότε και ο πύργος βλέπει λάθος. Η χρήση της RAT πάνω από τον Ατλαντικό με 2 σβηστούς κινητήρες δεν έχει και πολύ νόημα αφού δεν υπάρχει αεροδρόμιο εντός gliding range, αλλά όπως λες σε καμία περίπτωση ένα σύγχρονο επιβατικό δε μένει ακυβέρνητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Aν μιλάμε για το ίδιο ατύχημα, οι τεχνικοί είχαν ξεχάσει ένα αυτοκόλλητο πάνω σε ένα σωλήνα pitot που τοποθετείται κατά τη διάρκεια συντήρησης για να μην εισέρχονται ξένα σωματίδια σε αυτόν. Ο πύργος ελέγχου γνωρίζει την ταχύτητα και το ύψος του αεροσκάφους από τα δεδομένα που του στέλνει το αεροσκάφος μέσω του transpoder. Αν αυτά είναι λάθος, τότε και ο πύργος βλέπει λάθος. Η χρήση της RAT πάνω από τον Ατλαντικό με 2 σβηστούς κινητήρες δεν έχει και πολύ νόημα αφού δεν υπάρχει αεροδορόμιο εντός gliding range, αλλά όπως λες σε καμία περίπτωση ένα σύγχρονο επιβατικό δε μένει ακυβέρνητο.

Bασικά δεν τα είχαν ξεχάσει καλυμένα, αλλά πιθανολόγησαν ότι κάποιο είδος εντόμου είχε κάνει φωλιά μέσα στα pitot tubes, επειδή δεν τα είχαν καλύψει κατά την διάρκεια της μεγάλης αναμονής σε αεροδρόμιο. Τελικά δεν κατάφεραν όμως να το αποδείξουν επειδή δεν βρέθηκαν ποτέ τα tubes. Αλλά μάλλον αυτό ήταν, πάντως δεν τα είχαν καλύψει ποτέ.

Όχι δεν είναι απαραίτητος ο transporter, ο πύργος ελέγχου έχει και radar και μπορεί είτε να κάνει cross-check για το αν ο transpoder δίνει σωστά στοιχεία αλλά και να "κοιτάξει" και μόνος του για την θέση το υψόμετρο ενός άφους κτλ.

Η χρήση RAT πάνω απ τον Ατλαντικό με σβηστούς κινητήρες έχει ελάχιστο νόημα, όπως είπες κι εσύ, απλά το point μου ήτανε σχετικά με την μλκία π ακούω συνέχεια ότι "έμεινε από ρεύμα". Anyway, πάντως το ακόμα και σ αυτήν την περίπτωση το RAT θα σου έδινε την δυνατότητα ελέγχου της καθόδου του αεροπλάνου (ως glider φυσικά), εκτελώντας τις διαδικασίες επανεκκίνησης των κινητήρων. Δηλαδή για να έχεις "έλεγχο" ενώ κανεις restart τους κινητήρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Οι επικεφαλής των ερευνών ανακοίνωσαν ότι ελαττωματικοί αισθητήρες ταχύτητας είχαν αναφερθεί και σε άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου

Σωστικά συνεργεία της Βραζιλίας εντόπισαν τα πρώτα πτώματα επιβαινόντων στο αεροσκάφος της Air France, το οποίο πριν από λίγες μέρες κατέπεσε και συνετρίβη στον Ατλαντικό.

Οι επικεφαλής των ερευνών ανακοίνωσαν ότι ελαττωματικοί αισθητήρες ταχύτητας είχαν αναφερθεί και σε άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου.

Σκάφη του πολεμικού ναυτικού εντόπισαν τα πτώματα δύο ανδρών, μάσκες οξυγόνου καθώς επίσης και συντρίμμια του αεροσκάφους- ανάμεσά τους και ένα μπλε κάθισμα με τον σειριακό αριθμό 237011038331-0 της πτήσης 447 της Air France- ένα σακίδιο που περιείχε ένα δελτίο εμβολιασμού και έναν δερμάτινο χαρτοφύλακα που περιείχε εισιτήριο της Air France, ανακοίνωσαν οι διασώστες.

Ο ένας επιβάτης, το πτώμα του οποίου εντοπίστηκε, ήταν ακόμη δεμένος στο κάθισμά του, μετέδωσε το τηλεοπτικό ειδησεογραφικό δίκτυο BFM TV.

Τα πτώματα και τα συντρίμμια μεταφέρθηκαν στο νησί Φερνάντο ντε Νορόνχα της Βραζιλίας.

Αεροσκάφη της πολεμικής αεροπορίας της Βραζιλίας και πλοία του πολεμικού ναυτικού αναζητούν ίχνη της μοιραίας πτήσης στον Ατλαντικό, βορειοανατολικά των ακτών της Βραζιλίας, από τη στιγμή που χάθηκε από τα ραντάρ το Airbus A330-200, την περασμένη Δευτέρα, με 228 επιβαίνοντες.

Τα σενάρια για τα αίτια του δυστυχήματος έχουν επικεντρωθεί στην πιθανότητα να μην λειτουργούσαν σωστά οι αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους, κάνοντας έτσι τους πιλότους να προγραμματίζουν λάθος ταχύτητα πτήσης την ώρα, που το αεροσκάφος πετούσε εν μέσω καταιγίδας.

Γάλλοι εμπειρογνώμονες ανακοίνωσαν ότι η Airbus είχε εντοπίσει προβληματικούς αισθητήρες ταχύτητας στα αεροσκάφη της τύπου A330 πριν από το δυστύχημα και είχε προτείνει στους πελάτες της την αντικατάστασή τους.

Ο επικεφαλής της υπηρεσίας αεροπορικών ατυχημάτων της Γαλλίας (BEA) είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε με βεβαιότητα αν τα προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας ευθύνονται για το δυστύχημα.

Η Air France ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την αντικατάσταση των αισθητήρων στα αεροσκάφη της εξαιτίας των φόβων για την ασφάλειά τους πέντε εβδομάδες πριν από το δυστύχημα της πτήσης 447, αλλά μόνο όταν απέτυχε η συμφωνία για την επιδιόρθωσή τους με την Airbus.

Η Airbus επιβεβαίωσε ότι εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητούσε στις περίπου 50 αεροπορικές εταιρίες-πελάτες της να μελετήσουν το ενδεχόμενο αντικατάστασης των αισθητήρων ταχύτητας, αλλά, όπως διευκρίνισε, αυτό ήταν ένα προαιρετικό μέτρο για την βελτίωση της απόδοσης που δεν σχετιζόταν με την ασφάλεια.

Η ημερομηνία του υπομνήματος δεν έγινε άμεσα γνωστή και εκπρόσωπος της Air France δήλωσε ότι δεν γνωρίζει αν οι αισθητήρες στο αεροσκάφος που κατέπεσε και συνετρίβη είχαν αντικατασταθεί.

Το μοιραίο αεροσκάφος είχε στείλει 24 αυτοματοποιημένα σήματα από τις 0210 ως τις 0214 που έκαναν λόγο για μία σειρά προβλημάτων στο σύστημα προτού χαθεί από τα ραντάρ, είπε ο Αρσλανιάν.

Μεταξύ αυτών και ένα το οποίο ανέφερε αντιφατικές ενδείξεις ταχύτητας από τους αισθητήρες του A330.

Τα σήματα έδειξαν επίσης ότι ο αυτόματος πιλότος ήταν απενεργοποιημένος, παρότι είναι αδύνατο να πει κανείς αν είχε απενεργοποιηθεί από μόνος του, όπως είναι προγραμματισμένος να κάνει όταν λαμβάνει ενδείξεις που υποδηλώνουν κίνδυνο, ή αν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους είχε αποφασίσει να τον απενεργοποιήσει, πρόσθεσε ο Αρσλανιάν.

Οι μετεωρολόγοι υποστηρίζουν ότι το αεροσκάφος πέρασε μέσα από μία περιοχή με καταιγίδες, αλλά ότι ο καιρός δεν φαινόταν να συνιστά ιδιαίτερη απειλή.

Οι ερευνητές δεν αισιοδοξούν ότι θα μπορέσουν να εντοπίσουν τους καταγραφείς πτήσης του αεροσκάφους.
(Πηγή:https://www.skai.gr/)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
και τα καύσιμα να είχαν εξαντληθεί μπορεί να έκανε ανώμαλη προσγείωση αλλά σε κάποιο απομονωμένο νησί...καλά λοστ δεν βλέπετε? :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
και τα καύσιμα να είχαν εξαντληθεί μπορεί να έκανε ανώμαλη προσγείωση αλλά σε κάποιο απομονωμένο νησί...καλά λοστ δεν βλέπετε? :lol:

Στο LOST το αεροπλάνο ήταν Boeing 777, έχει διαφορά. :P

Οι επικεφαλής των ερευνών ανακοίνωσαν ότι ελαττωματικοί αισθητήρες ταχύτητας είχαν αναφερθεί και σε άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου

Οι επικεφαλής των ερευνών ανακοίνωσαν ότι ελαττωματικοί αισθητήρες ταχύτητας είχαν αναφερθεί και σε άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου.

Τα σενάρια για τα αίτια του δυστυχήματος έχουν επικεντρωθεί στην πιθανότητα να μην λειτουργούσαν σωστά οι αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους, κάνοντας έτσι τους πιλότους να προγραμματίζουν λάθος ταχύτητα πτήσης την ώρα, που το αεροσκάφος πετούσε εν μέσω καταιγίδας.

Ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου τι σημβαίνει σε περίπτωση που ΔΕΝ λειτουργούν οι αισθητήρες.

Βάζεις το αεροπλάνο σε ασφαλείς ρυθμίσεις που ξέρεις ότι πετάει, για να μην βγεις ούτε overspeed ούτε σε stall.

Επίσης. Δηλαδή δεν το θεωρώ αρκετό για να ρίξει αεροπλάνο. Ακόμα, πριν βγει σε stall κάποια αεροπλάνο έχεις προειδοποιηση. Και ακόμα και να βγει σε stall, μπορείς να το σώσεις.
Γάλλοι εμπειρογνώμονες ανακοίνωσαν ότι η Airbus είχε εντοπίσει προβληματικούς αισθητήρες ταχύτητας στα αεροσκάφη της τύπου A330 πριν από το δυστύχημα και είχε προτείνει στους πελάτες της την αντικατάστασή τους.

Εδω ανοίγεται μεγάλο θέμα.. Πώς ορίζεις κάποιο compartment ως προβληματικό. Αν έχει αστοχία πριν το προβλεπόμενο όριο? Αν έχει αστοχία σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που ορίζεται βάσει σχεδιαστικών προδιαγραφών?

Γενικά σύνηθες φαινόμενο σε τεχνικές βάσεις/ αεροδρόμια είναι να μην καλύπτουν τα pitot tubes. Μετά δεν φταίει ο αισθητήρας, η μ@λ@κία μας φταίει.

Το μοιραίο αεροσκάφος είχε στείλει 24 αυτοματοποιημένα σήματα από τις 0210 ως τις 0214 που έκαναν λόγο για μία σειρά προβλημάτων στο σύστημα προτού χαθεί από τα ραντάρ, είπε ο Αρσλανιάν.

Μεταξύ αυτών και ένα το οποίο ανέφερε αντιφατικές ενδείξεις ταχύτητας από τους αισθητήρες του A330.

Πολύ θα ήθελα να μάθω ποια ήταν τα άλλα warnings.

Τα σήματα έδειξαν επίσης ότι ο αυτόματος πιλότος ήταν απενεργοποιημένος, παρότι είναι αδύνατο να πει κανείς αν είχε απενεργοποιηθεί από μόνος του, όπως είναι προγραμματισμένος να κάνει όταν λαμβάνει ενδείξεις που υποδηλώνουν κίνδυνο, ή αν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους είχε αποφασίσει να τον απενεργοποιήσει, πρόσθεσε ο Αρσλανιάν.

Αυτό δεν λέει τίποτα. Από την στιγμή που έχεις ένα warning μπαίνεις σε manual

Οι μετεωρολόγοι υποστηρίζουν ότι το αεροσκάφος πέρασε μέσα από μία περιοχή με καταιγίδες, αλλά ότι ο καιρός δεν φαινόταν να συνιστά ιδιαίτερη απειλή.

Ψιλοενίσταμαι σ αυτό εδώ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stamos07

Νεοφερμένος

Ο stamos07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Βόλος). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Bασικά δεν τα είχαν ξεχάσει καλυμένα, αλλά πιθανολόγησαν ότι κάποιο είδος εντόμου είχε κάνει φωλιά μέσα στα pitot tubes, επειδή δεν τα είχαν καλύψει κατά την διάρκεια της μεγάλης αναμονής σε αεροδρόμιο. Τελικά δεν κατάφεραν όμως να το αποδείξουν επειδή δεν βρέθηκαν ποτέ τα tubes. Αλλά μάλλον αυτό ήταν, πάντως δεν τα είχαν καλύψει ποτέ.

Υπάρχουν δύο παρόμοια ατυχήματα. Στο πρώτο (Aeroperu Flight 603) ένας τεχνικός είχε ξεχάσει την ταινία "Remove Before Flight" στους αισθητήρες που με την σειρά τους έδιναν λάθος στοιχεία στους υπολογιστές των πιλότων με αποτέλεσμα να συντριβεί στον Ειρινικό Ωκεανό, δηλαδή αυτό που λέει ο parapan. Στο δεύτερο, αυτό που λες εσύ, (Birgenair Flight 301) σε ίδιο τύπο αεροπλάνου (B757-200), πράγματι κάποια έντομα είχαν δημιουργήσει φωλιά στα pitot tubes. Στο δεύτερο έκανε τεράστια μ@λ@κία ο πιλότος γιατί μπορούσε να ακύρωσει την απογήωση και να είχαν σωθεί 189 ψυχές...:( Και τα δύο ατυχήματα πάντως έγιναν επισόδεια στο Mayday (National Geographic) και είμαι σίγουρος ότι και αυτό το ατύχημα θα γίνει επισόδειο στο μέλλον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Λοιπόν,μόλις είδα στο ΑΛΤΕΡ την είδηση ότι σύμφωνα με τα Γαλλικά ΜΜΕ,μέσα στο αεροπλάνο βρίσκονταν δύο Ισλαμιστές.Όπως είδαν τα ονόματα στην λίστα της πτήσης αυτής,είδαν ότι αυτοί οι δύο Ισλαμιστές,βρίσκονταν στις λίστες των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών ως ύποπτοι για τρομοκρατία αλλά και επιθέσεις στην Γαλλία...Τώρα προσπαθούν να ελέγξουν αν πρόκειται για μια απλή συνωνυμία ή αν είναι όντως Ισλαμιστές τρομοκράτες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
δε νομιζω οτι καταφερνουν και πολλα με το να ριξουν ενα αεροπλανο στον ατλαντικο, κατι αλλο θα εγινε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Οταν δεν λειτουργουν οι αισθητηρες ταχυτητας σωστα , η ταχυτητα του σκάφους μειώνεται / ή αυξάνεται ( εδω μειωθηκε ) , καθως μειωθηκε λοιπον η ταχυτητα , ο αερας και οι λοιπες συνθηκες ειχαν περισσοτερη ταχυτητα απο το αεροπλανο , ετσι πιθανοτατα ανατραπηκε .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BRUCE

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Γυμναστής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 237 μηνύματα.
Κανονικά αυτο δεν θα πρέπει να συμβαίνει στα αεροπλάνα.Τα αεροπλάνα έιναι κατασκευασμένα να ''αντέχουν'' τους κεραυνούς.Αυτο που συνέβει με το airbus ήταν τεράστια γκαντεμία διότι μια στις 1000 αεροπλάνο πέφτει απο κεραυνό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Bασικά δεν τα είχαν ξεχάσει καλυμένα, αλλά πιθανολόγησαν ότι κάποιο είδος εντόμου είχε κάνει φωλιά μέσα στα pitot tubes, επειδή δεν τα είχαν καλύψει κατά την διάρκεια της μεγάλης αναμονής σε αεροδρόμιο. Τελικά δεν κατάφεραν όμως να το αποδείξουν επειδή δεν βρέθηκαν ποτέ τα tubes. Αλλά μάλλον αυτό ήταν, πάντως δεν τα είχαν καλύψει ποτέ.

Υπάρχουν δύο παρόμοια ατυχήματα. Στο πρώτο (Aeroperu Flight 603) ένας τεχνικός είχε ξεχάσει την ταινία "Remove Before Flight" στους αισθητήρες που με την σειρά τους έδιναν λάθος στοιχεία στους υπολογιστές των πιλότων με αποτέλεσμα να συντριβεί στον Ειρινικό Ωκεανό, δηλαδή αυτό που λέει ο parapan. Στο δεύτερο, αυτό που λες εσύ, (Birgenair Flight 301) σε ίδιο τύπο αεροπλάνου (B757-200), πράγματι κάποια έντομα είχαν δημιουργήσει φωλιά στα pitot tubes. Στο δεύτερο έκανε τεράστια μ@λ@κία ο πιλότος γιατί μπορούσε να ακύρωσει την απογήωση και να είχαν σωθεί 189 ψυχές...:( Και τα δύο ατυχήματα πάντως έγιναν επισόδεια στο Mayday (National Geographic) και είμαι σίγουρος ότι και αυτό το ατύχημα θα γίνει επισόδειο στο μέλλον...

Ναι, σωστός ο παίχτης... :) Βασικά δεν ήταν το μόνο λάθος του η μη ακύρωση της απογείωσης, αλλά αν θυμάμαι καλά, και τα έχασε την τελευταία στιγμή, και ενώ είχε προειδοποίηση ότι θα έπεφτε σε stall δεν αντέδρασε...

Λοιπόν,μόλις είδα στο ΑΛΤΕΡ την είδηση ότι σύμφωνα με τα Γαλλικά ΜΜΕ,μέσα στο αεροπλάνο βρίσκονταν δύο Ισλαμιστές.Όπως είδαν τα ονόματα στην λίστα της πτήσης αυτής,είδαν ότι αυτοί οι δύο Ισλαμιστές,βρίσκονταν στις λίστες των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών ως ύποπτοι για τρομοκρατία αλλά και επιθέσεις στην Γαλλία...Τώρα προσπαθούν να ελέγξουν αν πρόκειται για μια απλή
συνωνυμία ή αν είναι όντως Ισλαμιστές τρομοκράτες...

Άρα να είσαι σίγουρος ότι δεν ισχύει. :P

Οταν δεν λειτουργουν οι αισθητηρες ταχυτητας σωστα , η ταχυτητα του σκάφους μειώνεται / ή αυξάνεται ( εδω μειωθηκε ) , καθως μειωθηκε λοιπον η ταχυτητα , ο αερας και οι λοιπες συνθηκες ειχαν περισσοτερη ταχυτητα απο το αεροπλανο , ετσι πιθανοτατα ανατραπηκε .

Δεν έπιασα ακριβώς το σκεπτικό σου... (Και δεν ανατρέπεται ένα αεροπλάνο ε ? :P)

Κανονικά αυτο δεν θα πρέπει να συμβαίνει στα αεροπλάνα.Τα αεροπλάνα έιναι κατασκευασμένα να ''αντέχουν'' τους κεραυνούς.Αυτο που συνέβει με το airbus ήταν τεράστια γκαντεμία διότι μια στις 1000 αεροπλάνο πέφτει απο κεραυνό...

ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον djohn. Ειδικά για τους Ισλαμιστές τρομοκράτες το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Εγώ απλώς το ανέφερα...Το είδα και στην Le Monde...Δεν επιβεβαιώθηκε όμως...
Έτσι και αλλιώς δεν περιμένω να ενημερωθώ απο τα ΜΜΕ(Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης)...
Γνωστό γιατί...
Υπάρχουν και άλλα προβλήματα,με άλλα airbus...ΗΤΑΝ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ Η ΠΑΡΤΙΔΑ;
Το αεροπλάνο αυτό είχε παρουσιάσει διάφορα προβλήματα,αλλά θα πήγαινε για επισκευή μετά την πτήση αυτή ή κάτι τέτοιο...
ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟ ΔΙΝΩ 0% ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ...
Όσον αφορά τους Ισλαμιστές τρομοκράτες,κάτι θα ζητούσαν κάτι θα έκαναν για να γίνει γνωστή η δράση τους...κλπ κλπ άρα δεν δίνω πολλές πιθανότητες...
Το αεροπλάνο,σύμφωνα με πιλότο σε άλλη πτήση που πέταγε κοντά στην συγκεκριμένη,ανέφερε ότι είδες μια έκρηξη στον αέρα...Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι απο βόμβα...
Πάντως,μέχρι να βρεθούν τα μαύρα κουτιά(για την ακρίβεια πορτοκαλί:D),όλα τα σενάρια είναι πιθανά...Άλλωστε,δεν ήμασταν εκεί για να δούμε τι έγινε,οπότε ότι και να λέμε...
Αυτά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top