Συλλογή από αγαπημένες και εντυπωσιακές διαφημιστικές καμπάνιες

mania

Επιφανές μέλος

Η mania αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 12,949 μηνύματα.
Μου αρέσει ΄πολλύ η αγελάδα της φάγε που κυνηγάει το γάλα, και αυτή που με έκανε να πεθάνω στα γέλια ήταν εκείνη με την μάχ 3 που πήγε να φιλήσει τοο στήθος μια θεογκόμενας και το στήθος ξεφούσκωσε και έλεγε ο εκφώνητής την επόμενη φόρά χρησειμοποιηστε μάχ3:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maggie

Περιβόητο μέλος

Η Maggie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 5,843 μηνύματα.
Αυτή η διαφήμιση που είναι ένα σκιουράκι γλύκα και ξαφνικά αρχίζει να μιλάει με μια βαριά φωνή και διαφημίζει ένα αυτοκίνητο!! Και στο τέλος λέει : ''Αλήθεια'' !

Πολλά πλάκα έχει!! :clapping:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

misslittledevil

Επιφανές μέλος

Η misslittledevil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών. Έχει γράψει 8,197 μηνύματα.
Αυτή η διαφήμιση που είναι ένα σκιουράκι γλύκα και ξαφνικά αρχίζει να μιλάει με μια βαριά φωνή και διαφημίζει ένα αυτοκίνητο!! Και στο τέλος λέει : ''Αλήθεια'' !

Πολλά πλάκα έχει!! :clapping:

Seat Ibiza. Πολυ καλη. :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chimera

Δραστήριο μέλος

Η Chimera αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 723 μηνύματα.
Είδα μια διαφήμιση που μόνο που τη σκέφτομαι με πιάνουν τα κλάματα, πολύ συγκινητική :'(. Είναι για τον καρκίνο βασικά. Δείχνει ένα κοριτσάκι που κουρεύει τα μαλλιά του για να τα δώσει σε ένα παιδάκι που τα έχασε από χημειοθεραπεία. Με άγγιξε πολύ αν και δεν τη θυμάμαι καλά (μία φορά την έχω δει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stupid bitch

Πολύ δραστήριο μέλος

Η stupid bitch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,983 μηνύματα.
Είδα μια διαφήμιση που μόνο που τη σκέφτομαι με πιάνουν τα κλάματα, πολύ συγκινητική :'(. Είναι για τον καρκίνο βασικά. Δείχνει ένα κοριτσάκι που κουρεύει τα μαλλιά του για να τα δώσει σε ένα παιδάκι που τα έχασε από χημειοθεραπεία. Με άγγιξε πολύ αν και δεν τη θυμάμαι καλά (μία φορά την έχω δει).

Η ποιο τέλεια διαφήμιση που έχω δει ποτέ μου..χθες την είδα πρώτη φορά και είναι πολύ συγκινητική και άμεση..!! :'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

suspiria

Διάσημο μέλος

Η ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2,065 μηνύματα.
Ναι, καλές είναι οι διαφημίσεις, και φαντασία έχουν, και γέλιο προκαλούν, και το 1/3 της οικονομίας(σχεδόν κάθε χώρας στηρίζουν) αλλά δεν παύουν να ανήκουν στα μέσα μαζικής εξημέρωσης :)

μαζική όταν μία ολόκληρη χώρα εκφράζει τα θέλω της με το υφάκι του τυπά στην ανάλογη διαφήμιση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Corpse Bride

Διακεκριμένο μέλος

Η Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Υπεροχη η διαφημιση για τον καρκινο, ανατριχιαζω καθε φορα που τη βλεπω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κακή Επιρροή

Επιφανές μέλος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 53 ετών και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,438 μηνύματα.
καλά... αυτή η διαφήμιση για τον καρκίνο είναι κορυφή....


αλλά για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα θα σας πω και για μια αστεία που ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ να τη βλέπω :D


"Γυναίκα.... έλληνας κροίσος με δικό του νησί με εννέα γράμματα"
"Νιάρχος δοκίμασες??"


ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα λεφτά ο τύπος!! Σαγιονάρα και φραπόγαλο.... απίστευτη φάτσα... όποτε την πετύχω, σταματάω ότι κι αν κάνω για να τη δω!

(Διαφήμιση του ΟΠΑΠ :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνθος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Web designer. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Interactive Marketing παιδιά! Όσοι γνωρίζεται καλώς! Χαρά μου θα ήταν αν υπήρχε και ένα πιο σχετικό section στο forum και να μην μπει στα διάφορα κάτι τέτοιο αλλά προς το παρών παραθέτω μια μικρή γεύση προς όλους σας εδώ!

Υποκλίνομαι στα ακόλουθα δύο τηλεοπτικά spot που παραλίγο (από ότι μαθαίνω) να πάρουν το Grand Prix των Film Lions στις Κάννες. (They both went away with a Gold Lion anyway)

Δείτε το πρώτο κάνοντας κλικ εδώ

Δείτε το δεύτερο κάνοντας κλικ εδώ

Respect απλά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dooo

Διακεκριμένο μέλος

Η dooo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών. Έχει γράψει 7,956 μηνύματα.
το δεύτερο είναι πραγματικά απίστευτο και τρομερά ευφάνταστο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνθος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Web designer. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Δείτε το Video Κάνοντας κλίκ εδώ

Είναι σημάδι των καιρών; Ένα viral video του YouTube κέρδισε όχι μόνο το Grand Prix στα Cyber Lions (στην κατηγορία Viral Advertising) αλλά και το Grand Prix στα "Film Lions".

Και μιλάω για σημάδι των καιρών, γιατί είναι κοινό μυστικό ότι στις Κάννες από πέρυσι όλοι μιλούσαν για digital. Πάει και τελείωσε δηλαδή.. Η διαφήμιση, το παρόν και το μέλλον της, είναι ότι λαμβάνει χώρα στο Internet.

Και έτσι, όχι μόνο ήταν τα Cyber η μοναδική ενότητα των Cannes Lions 2007 που είχε τρία Grand Prix, αλλά ένα από αυτά κατέκτησε στην ουσία και το μεγαλύτερο βραβείο του φεστιβάλ που συνήθως είναι αυτό που πηγαίνει για το καλύτερο τηλεοπτικό σποτ, δίνοντας ένα μεγάλο σύνθημα. Ο βασιλιάς της διαφήμισης, τα τηλεοπτικά σποτ, υποκλίνονται στα ψηφιακά videos και στο YouTube. Το τέλος του 30" TVC.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνθος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Web designer. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
το δεύτερο είναι πραγματικά απίστευτο και τρομερά ευφάνταστο!

Όντως είναι απίστευτο! Γοητεύτηκα πραγματικά όταν το παρακολούθησα!
Αυτό είναι Interactive Marketing! Μαγεία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanna

Επιφανές μέλος

Η Giovanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,086 μηνύματα.
παρα πολυ καλο.
και πολυ χαιρομαι που η dove προχωραει ετσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνθος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Web designer. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
παρα πολυ καλο.
και πολυ χαιρομαι που η dove προχωραει ετσι.

Ναι όντως, μια εξαιρετική δουλειά του Dove που την παρακολουθώ από το ξεκίνημα της συγκεκριμένης καμπάνιας. Θα μπορούσα να σας μιλάω ώρες για το τη επανάσταση έγινε με αυτό το spost σε πολλούς τομείς αλλά θα περιοριστώ σε λίγα και καλά λόγια.

Βασικά η πρώτη φάση της περίφημης καμπάνιας του Dove για το τι είναι πραγματική ομορφιά, είχε ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2006 στην Αμερική με το φοβερό "Little Girls" TVC το οποίο έπαιξε για πρώτη φορά κατά την διάρκεια του Super Bowl. (Κόντρα στην λογική που θέλει τα πιο πολυέξοδα και θεαματικά spots να εμφανίζονται εκεί)

Η συνέχεια δόθηκε με την viral campaign που ξεκίνησε σε διάφορες χώρες, με το video "Evolution".

Καμπάνιες Web 2.0 με όλη τους την σημασία. Get involved, go online, start the debade, do something about it. Τίποτα από αυτά δεν θα μπορούσε να γίνει αν δεν υπήρχε το Internet και η συμμετοχή του κόσμου για να δώσει πνοή σε αυτές τις ιδέες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Η 1η δε μαρεσε, δεν την βρηκα εξυπνη ή εντυπωσιακη.

Η 2η καλυτερη. Καλη ιδεα, αλλα εχουμε δει και καλυτερες. Καλο το οτι την εκαναν γιαυτο το σκοπο ομως.

Το "interactive" που κολλαει ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Ναι την ειχα δει πριν καποιο καιρο και μαρεσε πολυ σαν ιδεα και υλοποιηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνθος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Web designer. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Η 1η δε μαρεσε, δεν την βρηκα εξυπνη ή εντυπωσιακη.
Κι όμως είναι σαν μια ταινία μικρού μήκους τόσο όμορφη και πρωτότυπη σαν ιδέα πόσο αλώστε από την στιγμή που έχεις να κάνεις με μία παγκόσμια εταιρία αθλητικών από την μεγάλη καμπάνια της nike με φοβερές διαφημίσεις ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια. Γνώμη σου είναι όμως και το σέβομαι! Σίγουρα έχεις τα δικά σου κριτήρια.

Η 2η καλυτερη. Καλη ιδεα, αλλα εχουμε δει και καλυτερες. Καλο το οτι την εκαναν γιαυτο το σκοπο ομως.
Σίγουρα έχουμε δει και καλύτερες όμως η συγκεκριμένη παρουσιάζει κάτι τόσο ευαίσθητο με έναν μαγευτικό τρόπο (αυτόν ήτανε ο στόχος της και το κατάφερε ισάξια) και πιστεύω το Power of Wind της NORDPOL+ HAMBURG. Αυτό δείχνει και το Power of Creativity. To εντυπωσιακό δε για εμένα που είμαι στον χώρο είναι ότι προέρχεται από γερμανική διαφημιστική!! (άλλο θέμα αυτό).

Το "interactive" που κολλαει ;
Από την στιγμή που σου παρουσιάζω σε ένα theard με δυο κατά την γνώμη μου (και όχι μόνο) ενδιαφέρων διαφημιστικών Spot και επίσης αναφέρω ότι πήραν μέρος στο Grand Prix των Film Lions στις Κάνες, αυτόματα μιλάμε για ένα επίτευγμα του διαλογικού marketing με καθρέφτη στον τομέα της διαφήμισης.

Γιʼαυτό και το ανέφερα! Άν δεν κατάλαβες πάλι τι θέλω να πω, δεν έχω πρόβλημα και αν θέλεις μπορώ να σου παραθέσω ολόκληρο story για το μάρκετινγκ και πώς φτάνουμε στο σημείο να μιλάμε για δύο διαφημιστικά σποτ και να τα αποκαλούμε επίτευγμα του διαλογικό (Interactive)marketing είτε αυτά είναι TVC 30 είτε online Advertising.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Corpse Bride

Διακεκριμένο μέλος

Η Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Εγω θελω παντως αποσπασμα για interactive marketing γιατι δεν βρισκω διαδραστικες με κανεναν τροπο τις διαφημισεις και δεν καταλαβαινω τι λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνθος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Web designer. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Το Interactive marketing έχει παράλληλη πορεία με την γέννηση του World Wide Web (WWW) σαν υπηρεσία του internet. Αυτό τοποθετείται χρονικά στο 1993. Τότε ήταν που το internet έπαψε να είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας για την ακαδημαϊκή κοινότητα και απόκτησε πρόσωπο προσιτό στο ευρύ κοινό, με τα γνωστά σε όλους μας σήμερα sites. Σήμερα, το Internet marketing σαν τρόπος εμπορίας προϊόντων έχει να κάνει με προσωποποιημένη επικοινωνία προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του παραλήπτη, αποτελεί δηλαδή εκ των πραγμάτων μια άλλη μορφή έκφρασης του άμεσου marketing -της άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη-, που γίνεται δυνατή από την τεχνολογική ανάπτυξη.

Με βάση λοιπόν το πολύ μικρό αλλά πλήρες διαφωτιστικό κείμενο για το Interactive Marketing συμπληρώνω με όσο πιο απλό και κατανωητό τρόπο μπορώ πως. Όταν μιλάμε για IMμιλάμε για τεχνολογία. Η πρωώθηση ενός προηόντος πλέον γίνετε μέσο του μεγαλύτερου μέσω επικοινωνίας το Internet μορφή έκφρασης του άμεσου marketing.

Τα 2 διαφημιστικά που είχα την χαρά να μοιραστώ μαζί σας και αυτό που ήθελα σε ένα σημείο να περάσω είναι και το ότι ο τομές του ΙΜ έχει περάσει πλέον σε μια άλλη διάσταση. Στην διάσταση Προϊόν – online advertising– πελάτη. Τα 2 video λοιπόν προβλήθηκαν και μέσω της τηλεόρασης αλλά και μέσα του Internet (με τεράστια επιτυχία).
Όπως είπα και σε ένα άλλο theard: ο βασιλιάς της διαφήμισης, τα τηλεοπτικά σποτ, υποκλίνονται στα ψηφιακά videos και στο YouTube. Κάνοντας κλικ "εδώ"

Μπορείτε να δείτε ένα Video μιας διαφημιστική καμπάνιας του doveτου οποίο ανέβηκε στο YouTubeκαι σημείωσε 3,852,272 μέχρι και αυτήν την στιγμή. Ξέρετε τι θα πει αυτό; ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΗ. – ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ Πιο απλά;To τέλος του 30 TVC. Και αυτό είναι ένα κατόρθωμα του IM.

Αυτό που έκανα λοιπόν και εγώ εδώ μαζί σας, να σας δείξω 2 video και να τα παρακολουθήσουν παραπάνω από 1 άτομα είναι online διαφήμιση... δηλαδή; Υπηρεσία του Interactive Marketing.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Corpse Bride

Διακεκριμένο μέλος

Η Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Fox, θενξ για το κειμενακι αλλα η δεν απανταει σ'αυτο που ρωταω η εχω παρει πολυ λαθος τη λεξη "διαδραση".. Το κειμενακι λεει για την αναπτυξη του ιντερνετ μαρκετινγκ αλλα οχι του interactive. Μια διαφημιση μεσω νετ μπορει να ειναι διαδραστικη γιατι διευκολυνει το μεσο σ'αυτο(πολλες επιλογες με ενα κλικ)..μια διαφημιση που βλεπεις στην τιβι και δεν μπορεις να αλλαξεις κατι πως μπορει να ειναι διαδραστικη; Εκτος αν το λες με την εννοια της διαδρασης "βλεπω-αγοραζω", οποτε καθετι μπορει να θεωρηθει διαδραστικη διαφημιση.. πχ για interactive advertising στο net https://www.xs4all.nl/~marcg/blogbeeld/amnestyturkey/amnesty_international_torture.html ..τσεκαρε το βιντεακι στο πλαϊ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top