Διάστημα και εξερεύνησή του

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
oh the horror the horror...design παιδιου της τριτης δημοτικου ξερω γω.
η nasa και πολλα ιδρυματα παγκοσμιως κλπ ερευνουν σοβαρα το θεμα φτιαχνοντας γερες ταινιες απο νανοσωληνες ανθρακα... υπαρχει σοβαρη μελετη απο τον edwards απο το τμημα advanced reasearch τησ nasa κλπ(εγραφε οτι με 7 διαστημικα λεωφορεια θα φτιαξουμε το οχημα ηλεκτρικης προωσης για να ανεβασει το κορδονι ουσιαστικα,τωρα με λιγους βαρεις πυραυλους μπορει να γινει κατι.).. και η νασα δινει λεφτα για space elevator games ...
ειναι σοβαρη προταση...
ο arthur clark το ελεγε αλλωστε,,οτι θα το φτιαξουμε,,15 χρονια αφου σταματησουμε να γελαμε με αυτο..
οι γεωστατικοι δορυφοροι που προεβλεψε εγιναν..γιατι οχι και αυτο,,που βασιζεται στο ιδιο φαινομενο?

θελεις να συζητησουμε σοβαρα για το θεμα?

οι επιστημονες της νασα πχ λενε οτι ο Αρης σχεδον παρακαλαει για ενα τετοιο ασανσερ λογω της αραιης ατμοσφαιρας..

μην απορριπτεις ετσι ευκολα θεματα ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Αυτη τη στιγμη οι νανοσωληνες ανθρακα παρασκευαζονται με ρυθμο 50γρ την ωρα και κοστος 100δολαρια το γραμμαριο περιπου.

Και αυτοι ειναι νανοσωληνες παραγωγης, δηλαδη εχουν δομικες ατελειες κτλ που μειωνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ την ονομαστικη αντοχη τους. Για να φτιαξουμε το σχετικο καλωδιο που θα χρειαστουμε μερικες χιλιαδες τονους απο δαυτο θα πρεπει ΟΛΟ να αποτεληται απο πολυ καλης ποιοτητας νανοσωληνες (= κοστος και ταχυτητα πραγωγης πολλαπλασιο).

Και αυτο υποθετοντας οτι θα βρουμε ενα τροπο να ενωνουμε μεταξυ τους χωρις προλημα τα μερικα εκατοστα νανωσοληνα που μπορουμε να φτιαξουμε τη φορα.

Α και θα πρεπει να εκτοξευσουμε κατι εξαιρετικα βαρυ στο διαστημα με καποιο τροπο.

Και να κουμανταρουμε την ατμοσφαιρα μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
ναι,,αυτα και πολλα αλλα ειναι τα προβληματα..αλλα αξιζει να ερευνηθει..
οταν μιλαμε για 100δολ /pound ,,για μεταφορες..
ενας τετοιος ανελκυστηρας θα εφερνε τη διαστημικη εποχη..στην ανθρωποτητα..

θα εφερνε επιτελους το διαστημα στις μαζες,,χωρις πολλα χρηματα..χωρις τρελες επιταχυνσεις..
οπως ο σιδηροδρομος ανοιξε τα περατα της αγριας δυσης πχ..

υπαρχουν και αυτοι οι νανοσωληνες προσφατα..που εχουν λενε την απαραιτητη δυναμη για τον διαστημικο ανελκυστηρα.. και ειναι μερικα χιλιοστα μακριοι,,σαν βαμβακι..και ειναι ελαστικοι,,και δεν σπανε ξαφνικα οπως οι απλοι σωληνες,,οταν φτασουν το οριο τους..

Colossal Carbon Tubes


https://www.tomsguide.com/us/research-carbon-nanotubes,news-2153.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
https://www.onorbit.com/node/2970
Nautilus-X - NASA's Multi-mission Space Exploration Vehicle Concept



Submitted by keithcowing on Sun, 02/13/2011 - 17:21.

- Long-duration space journey vehicle for crew of 6 for periods of 1 -24 months
- CIS-lunar would be initial Operations Zone [shakedown phase]
- Exo-atmospheric, Space-only vehicle
- Integrated Centrifuge for Crew Health
- Life Support in deployed Large Volume with shirt-sleeve servicing
- Truss & Stringer thrust-load distribution concept (non-orthogird)
- Capable of utilizing variety of Mission-Specific
- Propulsion Units [integrated in LEO, semi-autonomously
- Utilizes Inflatable & Deployed structures
- Incorporates Industrial Airlock for construction/maintenance
- Integrated RMS
- Supports Crewed Celestial-body Descent/Return Exploration vehicle(s)
- Utilizes Orion/Commercial vehicles for crew rotation & Earth return from LEO
More information below
Download full document (Powerpoint)
στο powerpoint αρχειο φαινεται η μαγκια για το ταξιδι στη σεληνη..επειδη το οχημα φευγει σταδιακα απο τη Γηινη τροχια με μηχανες ιοντων ,,που ειναι αργες αλλα οικονομικες..παει ρομποτικα χωρις ανθρωπους μεχρι το σημειο ισορροπιας L1 αναμεσα σε Γη και σεληνη.. και εκει στελνουν το οχημα απο τη Γη με το πληρωμα με κοινους γρηγορους πυραυλους..

οι Van allen ζωνες αλλιως γυρω απο τη Γη θα σκοτωναν με τη ραδιενεργεια το πληρωμα σε αργη πτηση σπιραλ εξω απο τη Γη..

και απο το L1 θα στελνονται τα οχηματα προσεδαφισης προς τη σεληνη μονο..
Testing The Centrifuge on the ISS
πολυ καλη ιδεα..ενα οχημα με μηχανες ιοντων πλασματος,,για ταξιδι αποκλειστικα εξω απο τη Γη...

το μελλον βρισκεται μπροστα..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Ιστορικό διαστημικό ραντεβού υπό ελληνική καθοδήγηση


Ενα ιστορικό ραντεβού ανάμεσα στο διαστημικό σκάφος Stardust της NASA και στον κομήτη «Τέμπελ 1», που έχει σχήμα πατάτας και μέγεθος όσο το μισό Μανχάταν θα λάβει χώρα, αν όλα πάνε καλά, 340 εκατομμύρια χιλιόμετρα πάνω από τα κεφάλια μας σήμερα. (Πηγή: NASA)Ενα ιστορικό ραντεβού ανάμεσα στο διαστημικό σκάφος Stardust της NASA και στον κομήτη «Τέμπελ 1», που έχει σχήμα πατάτας και μέγεθος όσο το μισό Μανχάταν θα λάβει χώρα, αν όλα πάνε καλά, 340 εκατομμύρια χιλιόμετρα πάνω από τα κεφάλια μας σήμερα (αύριο τα χαράματα στην Ελλάδα).
Επικεφαλής του ερευνητικού εγχειρήματος είναι ο Θανάσης Οικονόμου, Ελληνας επιστήμονας που εδώ και χρόνια διαπρέπει στις ΗΠΑ.
Το διαστημόπλοιο ετοιμάζεται να περάσει σε απόσταση μόνο 200 χιλιομέτρων από τον κομήτη για να τον μελετήσει. Είναι ο δεύτερος κομήτης που μπαίνει στο στόχαστρο του Stardust από το 1999 που εκτοξεύτηκε. Το 2004 έφθασε κοντά τον κομήτη «Wild 2» και κατάφερε να συλλέξει σωματίδια σκόνης, τα οποία μάλιστα, το 2006, έστειλε πίσω στη Γη, μέσα σε μια μεταλλική κάψουλα με αλεξίπτωτο.
Οι επιστήμονες προσπαθούν να βγάλουν συμπεράσματα για τα πρώιμα στάδια του ηλιακού μας συστήματος, μελετώντας την πρωτογενή σκόνη κομητών και αστεροειδών, η οποία προέρχεται από τις απαρχές δημιουργίας του ήλιου και των πλανητών.
Τώρα, το Stardust ετοιμάζεται να ολοκληρώσει τη δεύτερη αποστολή που του ανέθεσε η NASA, την προσέγγιση του κομήτη «Τέμπελ 1», τον οποίο για πρώτη φορά είχε πλησιάσει, το 2005, ένα άλλο σκάφος, το Deep Impact, επίσης της NASA. Το σκάφος εκείνο είχε προκαλέσει έκρηξη στον κομήτη, στέλνοντας ένα βλήμα από χαλκό και αλουμίνιο βάρους 370 κιλών περίπου και είχε δημιουργήσει ένα κρατήρα, ώστε να συλλέξει περισσότερο υλικό, ωστόσο δεν κατέστη δυνατή η φωτογράφηση του κρατήρα που δημιουργήθηκε, εξαιτίας της σκόνης που δημιουργήθηκε.
Αυτή τη φορά, το Stardust ελπίζει να έχει καλύτερη τύχη και να πάρει εικόνες υψηλής ανάλυσης από το σημείο πρόσκρουσης και τον κρατήρα (αν το σκάφος βρεθεί από τη σωστή πλευρά), καθώς επίσης να μετρήσει το μέγεθος και τη σύσταση των σωματιδίων σκόνης. Οι επιστήμονες θέλουν επίσης να δουν αν και κατά πόσο ο κομήτης παρουσιάζει οποιαδήποτε μεταβολή στην τροχιά του γύρω από τον ήλιο, η οποία διαρκεί περίπου 5,5 χρόνια (σχεδόν δηλαδή το ίδιο χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την προηγούμενη αποστολή του Deep Impact).
Δυστυχώς το Stardust δεν διαθέτει δεύτερη μεταλλική κάψουλα για να μπορέσει να συλλέξει και να στείλει ξανά πίσω στη Γη δείγμα σκόνης του κομήτη, συνεπώς θα αρκεστεί στις φωτογραφήσεις και τις μετρήσεις. Επίσης, «ξεμένει» πλέον από καύσιμα και έτσι μάλλον δεν θα έχει την ευκαιρία να αναλάβει κάποια άλλη διαστημική αποστολή στο μέλλον.
Το βασικό επιστημονικό όργανο πάνω στο Stardust είναι μια συσκευή καταγραφής και μέτρησης της ροής των σωματιδίων σκόνης του κομήτη, την οποία έχει δημιουργήσει το Ινστιτούτο Ενρίκο Φέρμι, του πανεπιστημίου του Σικάγο, με επικεφαλής τον Θανάση Οικονόμου, ο οποίος, μαζί με την ερευνητική ομάδα του, έχει αναλάβει να συγκρίνει τα νέα στοιχεία για τον «Τέμπελ 1» με αυτά που είχε στείλει προ ετών το Deep Impact. O Οικονόμου ήταν ο «εγκέφαλος» πίσω και από την πρώτη προσέγγιση του Stardust στον κομήτη Wild 2.
Ο Θανάσης (Τομ) Οικονόμου γεννήθηκε το 1937 στο χωριό Ζιάκας Γρεβενών και έφυγε από την Ελλάδα το 1948, μαζί με άλλα παιδιά, στο πλαίσιο του εμφυλίου πολέμου. Σπούδασε πυρηνική φυσική στο πανεπιστήμιο Καρόλου στην Πράγα, εργάστηκε αρχικά στο Ινστιτούτο Φυσικής Πλάσματος της τότε Τσεχοσλοβακίας και μετά το 1964 εγκαταστάθηκε στις ΗΠΑ, ως ερευνητής στο Εργαστήριο Αστροφυσικής και Διαστημικής Έρευνας του Πανεπιστημίου του Σικάγο. Από το 1997 μέχρι σήμερα είναι ανώτερος ερευνητής-επιστήμων στο Ινστιτούτο Ενρίκο Φέρμι του ίδιου πανεπιστημίου.
Από τη δεκαετία του ΄60, υπό την καθοδήγηση του διάσημου καθηγητή χημείας ’ντονι Τούρκεβιτς, έχει ειδικευτεί στην κατασκευή επιστημονικών οργάνων για διαστημικά σκάφη. Μεταξύ άλλων, είχε σχεδιάσει το όργανο (Alpha Proton X-Ray Spectrometer) του ρόβερ Mars Pathfinder, που είχε κάνει με επιτυχία την πρώτη χημική ανάλυση των βράχων του Aρη.
Εκτός από την αποστολή Stardust, ο Οικονόμου συνεργάζεται με τη NASA για τις αποστολές εξερεύνησης του ’ρη με οχήματα ρόβερ, καθώς για την αποστολή του σκάφους «Cassini» στον Κρόνο. Επίσης εργάζεται για τη δημιουργία του αστεροσκοπείου του Όρλιακα στο νομό Γρεβενών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
εκτοξευεται σημερα το ρομποτικο ευρωπαικο σκαφος atv προς το διαστημικο σταθμο με προμηθειες..





σε κανα μισαωρο φευγει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Η εκτοξευση χθες του 20τονων οχηματος ATV Johannes Kepler με προμηθειες για το διαστημικο σταθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
έφυγε από την Ελλάδα το 1948, μαζί με άλλα παιδιά, στο πλαίσιο του εμφυλίου πολέμου.





ατυχής επιλογή φρασης, έπρεπε να πηγαίνει κάπως
"σεσημασμένος εκ γεννετής στην ελλάδα, θα τον περίμενε μόνο η παρανομία"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Εκτοξευθηκε χθες για τελευταια φορα το διαστημικο λεωφορειο Discovery.
φερει μεταξυ αλλων και το robonaut 2 στον διαστημικο σταθμο..


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
δοκιμη του πυραυλου διαφυγης του CST-100 ιδιωτικης καψουλας της boeing..
θα ειναι στο κατω τμημα,,σπρωχνοντας την καψουλα σε περιπτωση αναγκης..



Pratt & Whitney Rocketdyne tests a launch abort engine for Boeing’s CST-100 planned capsule in the California desert. The engine would power a “pusher” abort system designed to rocket the 7-crew capsule away from danger in the event of a problem with the booster. CST-100 is Boeing’s entry into NASA’s Commercial Crew Development program.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Πιο κοντά στη Γη έρχεται αύριο η Σελήνη

Στη μικρότερη απόσταση των τελευταίων 18 ετών από τη Γη θα βρεθεί αύριο η Σελήνη, γεγονός που σημαίνει ότι το αυριανό φεγγάρι θα φαίνεται μεγαλύτερο και πιο λαμπερό εφόσον ο ουρανός δεν είναι νεφελώδης.
Το ασυνήθιστο αυτό φαινόμενο ονομάζεται σεληνιακό περίγειο και έχει πυροδοτήσει ανησυχίες και έντονη φημολογία για μεγάλες φυσικές καταστροφές, ωστόσο, οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν στην πλειονότητά τους τις εν λόγω εικασίες ανυπόστατες.Η απόσταση μεταξύ Σελήνης και Γης θα μειωθεί αύριο στα 356.500 χλμ.
Kαι μέσα σε όλα ... άρχισε να τρέχει ο Βόρειος Μαγνητικός Πόλος προς την Ρωσία!


Περίεργα φαινόμενα έχουν αρχίσει να καταγράφονται στη Γη τους τελευταίους μήνες. Όπως αναφέρουν μελέτες Καναδών επιστημόνων ο βόρειος µαγνητικός πόλος της Γης άρχισε να κινείται προς τη Ρωσία µε ταχύτητα 60 χλµ. τον χρόνο!

Το γεγονός αυτό, µόνο συνηθισµένο δεν µπορεί να χαρακτηριστεί, τουλάχιστον τα τελευταία 200 χρόνια. Και οι επιστήµονες ανησυχούν για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυµονεί, όχι µόνο για την ασφάλεια των µεταφορών αλλά και για τις µεταναστευτικές οδούς που ακολουθούν εκατοµµύρια αποδηµητικά πουλιά.

Ο βόρειος µαγνητικός πόλος είναι διαφορετικός από τον πραγµατικό Βόρειο Πόλο του πλανήτη µας, που αποτελεί το ένα άκρο του νοητού κάθετου άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφεται η Γη.

Ο µαγνητικός πόλος µετακινείται εξαιτίας των αλλαγών που συµβαίνουν στον ρευστό πυρήνα της Γης, ο οποίος περιέχει σίδηρο σε υγρή κατάσταση.

Τον τελευταίο καιρό, ο µαγνητικός πόλος µετακινείται προς τη Σιβηρία µε αυξηµένη ταχύτητα. Επειδή µάλιστα η ταχύτητα είναι ιδιαίτερα µεγάλη, ορισµένοι ειδικοί υποπτεύονται µήπως ο πόλος µεταπέσει προς τα νότια (αντιστραφεί, µε άλλα λόγια) και οι πυξίδες αντί για βόρεια δείχνουν νότια. Κάτι τέτοιο, είναι η αλήθεια, συµβαίνει τρεις έως επτά φορές κάθε µερικά εκατοµµύρια χρόνια.

Ηδη τα πρώτα προβλήµατα από την τάση... φυγής του µαγνητικού πόλου άρχισαν να εµφανίζονται. Στο διεθνές αεροδρόµιο Τάµπα της Φλόριντας, οι υπεύθυνοι χρειάστηκαν έναν µήνα για να επαναπροσδιορίσουν το στίγµα των τριών διαδρόµων προσγείωσης - απογείωσης αεροσκαφών, οι οποίοι αναγνωρίζονται από αριθµούς που αντιστοιχούν σε µοίρες στις πυξίδες.
From:defencenet.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Σε τροχιά γύρω από τον Ερμή το «Messenger»

ε ελλειπτική τροχιά γύρω από τον Ερμή τέθηκε επιτυχώς ένα ρομποτικό διαστημόπλοιο της NASA, τo «Messenger» (Αγγελιοφόρος). Είναι η πρώτη φορά που ένα διαστημικό σκάφος πετυχαίνει κάτι τέτοιο στον Ερμή, ένα μικρό, καυτό και παράξενο πλανήτη.









Είναι ο πέμπτος πλανήτης, εκτός από τη Γη και τη Σελήνη, που η NASA έχει θέσει ένα σκάφος-δορυφόρο σε τροχιά γύρω του.
Το «Messenger», που ξεκίνησε το ταξίδι του από τη Γη πριν από περίπου 6,5 χρόνια και έχει ήδη διανύσει σχεδόν 7,9 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα, προγραμματίζεται να μείνει σε τροχιά γύρω από τον Ερμή για τουλάχιστον ένα χρόνο (κάνοντας περίπου 730 περιφορές γύρω του), σε υψόμετρο περίπου 200 χλμ., ώστε να τον μελετήσει με λεπτομέρεια, σύμφωνα με το BBC και το Γαλλικό Πρακτορείο.
Αφού γίνουν πρώτα οι αναγκαίοι έλεγχοι ότι και τα επτά επιστημονικά όργανα του «Αγγελιοφόρου» λειτουργούν σωστά, στις 4 Απριλίου θα αρχίσει επισήμως η επιστημονική μελέτη του Ερμή.
Η προηγούμενη αποστολή της NASA για μελέτη του Ερμή ήταν του «Μάρινερ» πριν από περίπου τρεις δεκαετίες και είχε επιτρέψει να τραβηχτούν μερικές φωτογραφίες. Το «Messenger» έχει μέχρι στιγμής κάνει τρία σύντομα «περάσματα» από τον Ερμή, πριν τεθεί σε κανονική τροχιά γύρω του, και ήδη έχει χαρτογραφήσει ένα μέρος της επιφάνειάς του.
Παρά την υψηλή επιφανειακή θερμοκρασία του πλανήτη, ιδίως στον ισημερινό του (πάνω από 600 βαθμοί Κελσίου), που θα έλιωναν ακόμα και τον μόλυβδο, υπάρχουν ενδείξεις ραντάρ για παγωμένο νερό σε μερικούς κρατήρες, κάτι που το σκάφος θα προσπαθήσει να αποδείξει.
Ο Ερμής είναι πολύ πυκνός (πάνω από τα 2/3 του πρέπει να αποτελούνται από σίδηρο και άλλα συγγενή μέταλλα), ενώ διαθέτει μαγνητικό πεδίο, κάτι που δεν έχουν ο Άρης και η Αφροδίτη.
Η Ευρωπαϊκή και η Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία επίσης θα στείλουν δικές τους αποστολές στον Ερμή μέσα σε αυτή τη δεκαετία.

και στα νασα
https://www.nasa.gov/connect/chat/messenger_chat.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
κατι μεγαλο ερχεται..στις 5 απριλιου απο την Spacex προκειται μαλλον για τον falcon heavy.. τον μεγαλυτερο πυραυλο που υπαρχει διεθνως.. 32 τονους σε χαμηλη τροχια,,20 τ σε γεωστατικη..

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
seriously man, ειτε ξεκινα να διαβαζεις σε βαθος ολα αυτα που κανεις κοπι πειστ στο ιντερνετ η κατσε να τελειωσεις τα τει, στα 26 ιτ ειντ φανι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
seriously man, ειτε ξεκινα να διαβαζεις σε βαθος ολα αυτα που κανεις κοπι πειστ στο ιντερνετ η κατσε να τελειωσεις τα τει, στα 26 ιτ ειντ φανι

:redface::redface::redface:: Ενώ συνήθως γράφεις εξαιρετικά πράγματα, πολλές φορές μου τα χαλάς, μιάς και μου επιβάλλεις να μάθω εγγλέζικα, για να σε αντιλαμβάνομαι πλήρως:redface:!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
seriously man, ειτε ξεκινα να διαβαζεις σε βαθος ολα αυτα που κανεις κοπι πειστ στο ιντερνετ η κατσε να τελειωσεις τα τει, στα 26 ιτ ειντ φανι
δεν καταλαβα τι εννοεις..

το θεμα το ξερω,,αυτα διαβαζω ολη μερα..
απλα γραφω συντομα γιατι ετσι και αλλιως ελαχιστοι ενδιαφερονται στο φορουμ για το διαστημα,,αλλα βαζω ερεθισματα
οποτε οποιος θελει να δει κατι ενδιαφερον,,ας δει..


η κατσε να τελειωσεις τα τει, στα 26 ιτ ειντ φανι
τουλαχιστον εγω τα γραφω στο αβαταρ μου δημοσια,,για να ξερει ο καθενας με ποιον και τι ηλικιας ανθρωπο μιλαει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Falcon heavy ανακοινωθηκε,,οτι θα πεταει σε 2-3 χρονια,,53 τονους σε τροχια.. ο μεγαλυτερος πυραυλος,,εκτος απο τον κρονο 5..




και η παρουσιαση του πυραυλου απο τον προεδρο της Spacex Elon Musk(δημιουργος της paypal..)


με τετοιο πυραυλο,,παμε στη σεληνη,αρη,,οπου θελουμε..:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
και στα Ελληνικα..:D
Τον μεγαλύτερο πύραυλο του κόσμου σχεδιάζει ιδιωτική εταιρεία
Φτηνές εκτοξεύσεις βαρέων βαρών


Η αμερικανική SpaceX, μια εταιρεία που έχει εξασφαλίσει συμβόλαια της NASA για τη μεταφορά φορτίων στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, και έχει ήδη στείλει σε τροχιά την πρώτη ιδιωτική διαστημική κάψουλα, σχεδιάζει τον μεγαλύτερο πύραυλο από τότε που οι Αμερικανοί πήγαν στο φεγγάρι.

Η πρώτη εκτόξευση προγραμματίζεται για το 2013, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της SpaceX Έλον Μασκ, ο οποίος είχε ιδρύσει παλαιότερα το PayPal και επενδύει σήμερα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο πύραυλος βαρέων βαρών Falcon Heavy θα είναι ο μοναδικός πύραυλος που θα μπορεί στο απώτερο μέλλον να μεταφέρει φορτία ή και ανθρώπους μέχρι την τροχιά της Σελήνης, τον Άρη ή κάποιον αστεροειδή.

Βασίστηκε στο σχέδιο του Falcon 9, του πυραύλου της SpaceX που έχει πραγματοποιήσει συνολικά δύο επιτυχείς δοκιμαστικές εκτοξεύσεις.

Το νέο μοντέλο έχει τριπλάσιους κινητήρες (τρεις πυρήνες των εννέα πυραυλοκινητήρων ο καθένας) και θα προσφέρει κατά την απογείωση ώση 1,7 εκατομμυρίων κιλών, όσο 15 Boeing 747 σε πλήρη ισχύ.

Ο Falcon Heavy θα μπορεί έτσι να μεταφέρει σε χαμηλή γήινη τροχιά φορτία μάζας 53.000 κιλών, δύο φορές βαρύτερα από τα 22.680 κιλά των διαστημικών λεωφορείων.

«Πιστεύω ότι είναι πια ρεαλιστικό να σκεφτόμαστε σχέδια όπως μια αποστολή επιστροφής δειγμάτων από τον Άρη, η οποία θα απαιτούσε τεράστια χωρητικότητα, αφού το σκάφος που θα προσεδαφιζόταν στον Άρη θα έπρεπε να έχει αρκετά καύσιμα για να επιστρέψει στη Γη» δήλωσε ο Έλον Μασκ.

Εκπτώσεις

Η SpaceX (Space Exploration Technologies) είναι μία από τις πέντε αμερικανικές εταιρείες που χρηματοδοτούνται από τη NASA για τον ανεφοδιασμό του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού (ISS) μετά τον παροπλισμό των διαστημικών λεωφορείων φέτος.

Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, κάθε εκτόξευση με τον Falcon Heavy θα κόστιζε μόλις 100 εκατομμύρια δολάρια, ποσό δύο φορές μικρότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό της Boeing και της Lockheed Martin.

Τα διαστημικά λεωφορεία κοστίζουν ακόμα περισσότερο. Αν ληφθεί υπόψη και το κόστος για την ανάπτυξή τους, κάθε εκτόξευση κόστισε περίπου 1,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Πανεπιστημίου του Κολοράντο και του πρακτορείο Associated Press.

Η τιμή για την εκτόξευση ενός κιλού σε τροχιά ανέρχεται σήμερα γύρω στα 20.000 δολάρια. O Falcon Heavy θα μείωνε το κόστος στα 2.000 δολάρια, ελπίζει ο Μασκ.

Για να συμβεί πάντως αυτό η SpaceX θα έπρεπε να εκτοξεύει τουλάχιστον τέσσερις Falcon Heavy το χρόνο, κάτι που δεν μπορεί να θεωρηθεί βέβαιο, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν έχει σήμερα άλλους πελάτες εκτός από τη NASA.

Έχει πάντως εξασφαλίσει εξέδρα εκτόξευσης στην Αεροπορική Βάση Βάντενμπεργκ της Καλιφόρνια για την πρώτη πτήση του πυραύλου το 2013.

Στις επόμενες πτήσεις προγραμματίζει να χρησιμοποιήσει τις εξέδρες εκτόξευσης που νοικιάζει στο Διαστημικό Κέντρο Κένεντι του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ.

και αλλη συνεντευξη του Elon musk μετα την παρουσιαση του πυραυλου,,με νεο βιντεο,,με την προσγειωση με ρουκετες εντελως -χωρις αλεξιπτωτο- της καψουλας dragon..

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ΚΟΡΩΝΕΥΣ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΚΟΡΩΝΕΥΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 333 μηνύματα.
το θεμα ειναι ομως αν ποτε φτασαμε στην σεληνη !!!!!???
εεε???? γιατι οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια...

και γιατι επενδυσαμε τοσα λεφτα στον διεθνη σταθμο και δεν τα δωσαμε να κανουμε εκει τον σταθμο στην σεληνη ...???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
το θεμα ειναι ομως αν ποτε φτασαμε στην σεληνη !!!!!???
εεε???? γιατι οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια...

μηπως εισαι ο εποτε με αλλο ονομα?:P

και γιατι επενδυσαμε τοσα λεφτα στον διεθνη σταθμο και δεν τα δωσαμε να κανουμε εκει τον σταθμο στην σεληνη ...???
γιατι πρωτα θα ζησουμε στο διαστημα για μηνες,,για να ζησουμε μετα πανω σε βαση στη σεληνη..
το θεμα δεν ειαι να παμε στη σεληνη..αλλα να μεινουμε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top