Παρέα μαζί Του!

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Ρωτώντας Τον σχετικά με την επίκαιρη διαμάχη, μεταξύ θεατρίνων, θεατρινιζόντων και λοιπών αθέατων κύκλων, γύρω από τό όνομά Του, πήρα αρχικά μία απάντηση, που με ξεκούρδισε στα γέλια. Έπειτα συνέχισε, μειδιώντας την μόνιμη πραότητά Του:" Τους εξομοιώνει το ίδιο λάθος: δεν ρωτούν ποτέ τον άμεσα ενδιαφερόμενο"!
Άρχισα να απολαμβάνω, σχετικά τακτικά, την παρέα Του, από το Καλοκαίρι 1987. Όταν Τον πρωτοσυνάντησα, μου έμοιαξε με ύπαρξη σε ντελίριο αγωνίας. Έπειτα μου εξήγησε: Τον είχα βρει να καρτερεί ένα "Αχ, Θεέ μου!", από το λογισμό μίας μάνας, που αγωνιούσε πάνω από το ετοιμοθάνατο( κατά τους γιατρούς! ) σπλάχνο της.( Αργότερα, από τους ίδιους γιατρούς, θα συζητιόταν:"Σώθηκε το παιδάκι...λες κι από θαύμα!" ).
Μετά από τόσα χρόνια γνωριμίας μας, είμαι δογματικά βέβαιος, ότι ποτέ Του δεν Του λείπει η αγωνία, αλλά σπάνια αυτή ξεπερνάει το φράγμα της αδιάλειπτης πραότητάς Του. Είναι το αντίλυτρο της ελευθερίας του κάθε ανθρώπου: ακόμη και του ανόητου!(Εξ ου και το ρηθέν: Η βλακεία δε νικιέται ούτε κι απ' τον Θεό. Ή το άλλο, που λέει κι ο Δικός μου: Μη λέτε τον άλλον, Ρακκά! ). Η αγωνία Του είναι για μένα πάντα, η υπενθύμιση της χαμένης μου αθωότητας. Παρέα όμως μαζί του, ποτέ δε μου βγαίνει νοσταλγία γι' αυτήν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Σπάνια τυχαίνει να Τον συναντήσει κανείς βλοσυρό και με σφιγμένα τα χείλη, έτσι όπως όταν πεισμώνουν τα παιδιά. Μία από τις τόσες φορές Του, μου έλαχε πριν δύο μέρες. Καθόμουν βουβός και Τον παρατηρούσα, ώσπου κόντεψα στα σύνορα της αφηρημάδας. Τότε διάλεξε (φαίνεται ) να μονολογήσει, λες και μιλούσε στον ίσκιο Του:Η νύχτα ήδη είναι θεοσκότεινη κι ο λογισμός φτερούγισε κι απήλθε της Αθήνας...Μέλλει να επέλθει μετά τριών ετών και ημίσεος, ως άγγελος εξ Ιερουσαλήμ...

ΥΓ: Η ημισέληνος φάνταζε ψυχρή στον απέναντι ορίζοντα, εκείνο το βράδυ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Νωέα, πολὺ Καζαντζάκη διαβάζεις :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Με ρωτάει η Διοτίμα:
Η αγαπη , τι σωζει;
και της απαντώ:
Την ανθρωπια και την ανθρωπότητα!
Μα παρά ταύτα, δε μένω ικανοποιημένος. Εκείνη η φωνούλα η σκανδαλιάρα,ολίγον τι ειρωνική, ρωτάει ("μέσα"μου ):P:
Κι από τι σώζει η αγάπη τον άνθρωπο;
Ερώτημα που μ' ακολουθεί μέχρι να Τον συναντήσω ξημερώματα Δευτέρας και Του το σερβίρω.
Από το Χρηματιστήριο...
, μου απαντά αμέσως μειδιώντας, ενώ συνέχιζε να 'ναι στραμμένο το βλέμμα Του πάντα προς την Ανατολή και συνεχίζει:
Η αγάπη δεν έχει τιμή, αλλά μόνον αξία. Δεν πατάει ποτέ το πόδι της στο Χρηματιστήριο, δε χρεωπιστώνεται, γιατί δεν είναι λογαριασμός, ως αλογάριαστη και ανεκτίμητη. Μετανοείτε! Ο άνθρωπος δε ζει για να τρώει, να πίνει, να ντύνεται, αλλά τρώει, πίνει και ντύνεται, για να ζει...Κι όταν ζει, αγαπάει!Διότι, όταν μισεί, εγγύς ο θάνατός του!
Με κοιτάζει επιτέλους κατάματα-μόλις έσκαγε μύτη κι ο ήλιος απέναντι!- και χαμηλώνει τη φωνή Του, αποφεύγοντας μόλις το ψιθυριστό:
Γι' αυτό κι εγώ θα έπρεπε να πιω εκείνο το ποτήρι: επειδή εμίσησα το μίσος και την υποκρισία..
!!!:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Εκείνο που οι γενικολόγοι αποκαλούν κόσμο, στη ζωντανή του πραγματικότητα, σ' αυτήν που ρέει ασταμάτητα σαν ποτάμι προς το μηδέν-αυτόν τον καταράκτη πάνω απ' την άβυσσο!-είναι τρισυπόστατο συναπάντημα τριών αληθινών κόσμων: του κόσμου των ιδιωτών, του κόσμου των συμπασχόντων και του ...απόκοσμου(ο "όπως επάνω έτσι και κάτω"! ). Δύο κόσμου παράλληλοι κι ένας ασύμπτωτος προς αυτούς: αυτός είναι ο κόσμος, όπως φαντάζει η θέση των ανθρώπων, είτε από τη μία είτε από την άλλη όχθη (του ποταμού). Δε λέμε πως ο κόσμος είναι τρισυπόστατος, με πλάτος, μήκος και ύψος(βάθος);
"Η Ελλάδα, σε ποιον κόσμο ανήκει;", Τον ρωτάω κάποια στιγμή και μου απαντάει παρευθύς:
Πλέον, σε κανένα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Σήμερα, εάν ακούσετε την φωνή Του...ακούστε, πως το αύριο ανήκει στο θάνατο και μόνον το σήμερα, στη ζωή! Αλλά ζωή χωρίς ελευθερία, είναι μνημόσυνο... της μεθαύριον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
"Τι θες να πεις, με εκείνο το γίνεσθαι φρόνιμοι ως ο όφις και αθώοι ως η περιστερά;", Τον ρωτώ προχθές, μετά από προτροπή/απορία ενός άλλου φίλου και μου απαντά: " Έχε εύχερη πάντα μία τρύπα καταφυγής, αλλά ποτέ μην κάνεις τους άλλους να χρειαστούν μία τέτοια !". Κι ο νοών νοείτω, σας λέω με τη σειρά μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

sweeney todd

Νεοφερμένος

Ο sweeney todd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Έχε εύχερη πάντα μία τρύπα καταφυγής, αλλά ποτέ μην κάνεις τους άλλους να χρειαστούν μία τέτοια
Συμφωνώ απόλυτα, το απαγορεύει η ανδρική αλληλεγγύη να σπρώχνεις τους άλλους προς τον γάμο, άλλο η..αυτοβελτίωση και άλλο το μανιπουλάρισμα!!!!!!!! :laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα, το απαγορεύει η ανδρική αλληλεγγύη να σπρώχνεις τους άλλους προς τον γάμο, άλλο η..αυτοβελτίωση και άλλο το μανιπουλάρισμα!!!!!!!! :laugh:

:P: Το γέλιο ήταν περιττό, ίσως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sweeney todd

Νεοφερμένος

Ο sweeney todd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
:P: Το γέλιο ήταν περιττό, ίσως!
Κι αν γελάω είναι ψέμα, σε forum γράφουμε μη το ξεχνάς!
Και σίγουρα δεν δείχνουμε να το έχουμε..ανάγκη :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Κι αν γελάω είναι ψέμα, ...:P

Ψέμα το γέλιο, ποτέ! Το κλάμα όμως, πολλές φορές...:(. Μου λέει λοιπόν μία νύχτα, τελευταία: " Μόνος στον Παράδεισο, είναι πιο ανυπόφορο κι από ...τη γέενα του πυρός...Ούτε να γελάσεις ούτε να κλάψεις μπορείς εκεί, αν δεν σου έχει σαλέψει..."!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
"Χρόνια πολλά!", Του εύχομαι κι Εκείνος, με μειδίαμα πικρόγλυκης γεύσης, συμπληρώνει: " ...και φωτεινά!"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
Ιησούς Χριστός: Μια συνέντευξη για όλους και για όλα



Δημοσιογράφος: Ιησού, Σε ευχαριστώ που ήρθες στην εκπομπή «Εσπερινός στις 10». Ξέρω ότι Είσαι πολυάσχολος και για αυτό δε θα σπαταλήσω τον χρόνο. Θα Ξέρεις πιθανώς για την έλλειψη εισοδήματος στους ανθρώπους του κόσμου στις μέρες μας. Τι θα Έλεγες σε όσους αυτοαποκαλούνται «Χριστιανοί» να πράξουν για αυτό;
Ιησούς: Πηγαίνε και πούλησε τα υπάρχοντά σου και δώσε τα χρήματα στους φτωχούς, και θα έχεις θησαυρό κοντά στον Θεό (κατά Ματθαίον 19:21)

Δημ: Πραγματικά δεν έχω ακούσει εκπρόσωπο της Εκκλησίας να το λέει αυτό. Είναι δύσκολο να το πραγματοποιήσεις, να δώσεις όλα σου τα χρήματα στους φτωχούς. Χωρίς αμφιβολία δεν υπάρχουν τόσοι αληθινοί Χριστιανοί.
Ιησούς : Πολλοί όσοι εκλήθησαν αλλά λίγοι είναι οι εκλεκτοί (22:14). Ο θερισμός είναι πολύς, οι εργάτες, όμως, λίγοι. (9:37).

Δημ: Μα Λες ακριβώς το αντίθετο από όσα επιτάσσει η καταναλωτική μας κουλτούρα, βάσει της οποίας πρέπει να κυνηγήσουμε τον πλούτο όσο περισσότερο μπορούμε.
Ιησούς: Δεν μπορείτε να είστε δούλοι και στον Θεό και στο χρήμα (6:24). Μόνον τον Κύριο τον Θεό σου θα προσκυνάς και μόνον αυτόν θα λατρεύεις (4:10).

Δημ: Άρα Λες ότι δεν πρέπει να θέλουμε να είμαστε πλούσιοι, ε;
Ιησούς: Σας βεβαιώνω ότι δύσκολα θα περάσει πλούσιος στην βασιλεία του Θεού (19:23). Είναι στενή η πύλη και γεμάτη δυσκολίες η οδός που οδηγεί στην ζωή και λίγοι είναι εκείνοι που την βρίσκουν (7:14). Πολλοί θα βρεθούν από πρώτοι τελευταίοι και άλλοι από τελευταίοι πρώτοι (19:30).

Δημ: Αηδία. Ακούγεται σαν να υπάρχουν πολλοί πλούσιοι και διάσημοι που δεν θα δουν τα μετέπειτα. Τι Λες για τους Αγανακτισμένους, και όσους διαδηλώνουν ενάντια στις αδικίες του οικονομικού και πολιτικού συστήματος;
Ιησούς: Μακάριοι όσοι πεινούν και διψούν για δικαιοσύνη (5:6).

Δημ: Αλλά τους χτυπάει η Αστυνομία!
Ιησούς: Μακάριοι όσοι διώκονται γιατί επιθυμούν το δίκαιο (5:10). Μην φοβηθείτε αυτούς που μπορούν να σκοτώσουν το σώμα αλλά δεν μπορούν να σκοτώσουν την ψυχή (10:28 ).

Δημ: Μα θα τους συλλάβουν και θα τους οδηγήσουν στο δικαστήριο για να αντιμετωπίσουν τον δικαστή. Τότε τι γίνεται;
Ιησούς: Μην αγωνιάτε για το τι θα πείτε ή πως θα το πείτε. Γιατί δεν είστε εσείς αυτοί που θα μιλήσετε. Το Πνεύμα του Πατέρα σας θα μιλάει μέσα από εσάς (10:19, 10:20).

Δημ: Ναι, μα αντιμετωπίζεις το δικαστήριο. Τον Νόμο.
Ιησούς: Οι σημαντικότερες αρετές για τον Νόμο είναι η δικαιοσύνη, το έλεος και η πίστη (23:23)

Δημ: Μμμ, δεν είμαι σίγουρος ότι τα διδάσκουν αυτά ακόμη και στις νομικές σχολές! Πρέπει να Σου πω ότι με το αστυνομικό κράτος και όλα αυτά, κάποιες φορές φοβάμαι, όχι για μένα αλλά για τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου.
Ιησούς: Μην αγωνιάτε για το αύριο, γιατί η αυριανή ημέρα θα έχει τις δικές της φροντίδες (6:34).

Δημ: Ναι, αλλά εξακολουθεί να είναι λίγο ανησυχητικό.
Ιησούς: Γιατί είσαι δειλός, ολιγόπιστε; (8:26).

Δημ: Εντάξει. Το παραδέχομαι. Δεν πιστεύω και πολύ.
Ιησούς: Μην φοβάσαι. (17:7). Εάν η πίστη σου είναι όσο ένας κόκκος σιναπιού, τίποτα δεν θα είναι αδύνατο (17:20).

Δημ: Θεωρείς ότι πρέπει να πηγαίνουμε στην Εκκλησία συχνότερα;
Ιησούς: Όταν προσεύχεσαι, πήγαινε σε ένα απόμερο δωμάτιο μόνος και προσευχήσου εκεί κρυφά στον Πατέρα σου, που βλέπει τις κρυφές πράξεις (6:6).

Δημ: Οι ιερείς λένε στο ποίμνιο να είναι σκεπτικό απέναντι στην άμβλωση, στους γκέι και σε όλα αυτά. Τι τους απαντάς;
Ιησούς: Μην κρίνετε τους συνανθρώπους σας γιατί θα κριθείτε από τον Θεό. Γιατί όπως κρίνετε θα κριθείτε, όπως μετράτε θα μετρηθείτε. (7:1, 7:2). Έτσι θα κάνει και σε σάς ο ουράνιος Πατέρας μου εάν δεν συγχωρείτε τα ο καθένας σας τα παραπτώματα του αδερφού του με όλη του την καρδιά (18:35).

Δημ: Υπάρχουν πολλοί που κάνουν θυσίες για τον διπλανό τους. Τι Θέλεις από αυτούς;
Ιησούς: Θέλω έλεος, όχι θυσίες (9:13).

Δημ: Ναι. Αλλά οι ιερείς και οι ιεραπόστολοι ζητούν θυσίες!
Ιησούς: Φυλαχθείτε τους ψευδοπροφήτες! (7:15). Από τον καρπό αναγνωρίζεται το δέντρο (12:33). Στην βασιλεία του Θεού δεν θα μπουν αυτοί που μου λένε «Κύριε, Κύριε», αλλά εκείνοι που κάνουν πράξη την θέληση του ουράνιου Πατέρα μου (7:21).

Δημ: Θα έχεις ακούσει για τις πράξεις βίας απέναντι σε μετανάστες, εβραίους και άλλους. Τι Λες για αυτό;
Ιησούς: Με ρώτησαν οι μαθητές κάποτε “ποιος είναι ανώτερος στην βασιλεία του Θεού”. Φώναξα ένα παιδάκι και το έβαλα ανάμεσά τους και τους είπα “Σας βεβαιώνω ότι εάν δεν αλλάξετε και δεν γίνετε σαν τα παιδιά δε θα μπείτε ποτέ στην βασιλεία του Θεού. Όποιος λοιπόν ταπεινώσει τον εαυτό του σαν αυτό το παιδί, αυτός είναι ανώτερος στην βασιλεία του Θεού. (18:1,2,3,4)

Δημ: Τι Πιστεύεις για την ελευθερία του λόγου;
Ιησούς: Τα λόγια σου θα σε δικαιώσουν, αλλά και τα λόγια σου θα σε καταδικάσουν (12:37). Αυτά που βγαίνουν από το στόμα, προέρχονται από την καρδιά, και αυτά είναι που κάνουν τον άνθρωπο ακάθαρτο (15:18 ).

Δημ: Βλέπεις, προφανώς, ότι κάποιες κοινωνίες είναι θύματα ενός οικονομικού πολέμου στις μέρες μας. Τι σοφά λόγια Έχεις να πεις σε αυτούς που έχουν συμφέροντα στον πόλεμο αυτό;
Ιησούς: Πάντα να συμπεριφέρεσαι στους άλλους όπως θες να σου συμπεριφέρονται εκείνοι (7:12). Μην φοβάστε (14:28 ).

Δημ: Ακούγεται δίκαιο. Αλλά τι θα πούμε σε αυτούς που μας εμπλέκουν σε αυτόν τον πόλεμο εξαθλίωσης;
Ιησούς: Υποκριτές! Εσάς εννοούσε ο Ησαΐας όταν σωστά προφήτεψε: Οι άνθρωποι θα Τον λατρεύουν επιφανειακά. Η καρδιά τους θα είναι μακριά Του (15:7, 15:8 )

Δημ: Θα Ήθελες να πεις κάτι για να κλείσουμε;
Ιησούς: Ω, γενιά άπιστη και διεφθαρμένη (17:17). Τι ωφελείται ένας άνθρωπος αν κερδίσει όλον τον κόσμο αλλά χάσει την ψυχή του; Ή τι μπορεί να δώσει ο άνθρωπος αντάλλαγμα για την ζωή του; (16:26). Είστε όλοι αδέρφια (23:8 ).

Δημ: Αχ, γιατί οι άνθρωποι ποτέ δεν μπορούν να τα βρουν;
Ιησούς: Η μέριμνα για τα εγκόσμια και η απάτη του πλούτου καταπνίγουν τον λόγο και τον κάνουν άκαρπο (13:22).

Δημ: Ε, πρέπει να Σου πω ότι ήταν φανταστική η κουβέντα μας και πιθανώς εξαιρετική για τα νούμερα της εκπομπής. Σε ευχαριστώ πολύ!
Ιησούς: Εκεί που είναι ο θησαυρός σου, εκεί θα είναι και η καρδιά σου (6:21).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
....
Ιησούς: Εκεί που είναι ο θησαυρός σου, εκεί θα είναι και η καρδιά σου (6:21).

Ε ναι, ρε Μεγάλε, γι' αυτό θέλω να 'μαι πάντα μαζί Σου! Ποιον να κάνει κανείς παρέα; Τον Τσίπρα ή...πχ. τον Άνθιμο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
"Οσονούπω θέλει προβληθεί και οι πάντες αναμένουν θαρρείς... να πλανηθούν!", λέει ο Δικός μου και το μειδίαμά Του σβήνει σχεδόν στα χείλη Του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Monondylia:Ου φονεύσεις! Από την εξώπορτα του Παράδεισο μέχρις εδώ, εκείνο που μετά αδιάσειστης βεβαιότητας- ακόμη και με μαρτυρία του Θεού!- γνώρισε ο άνθρωπος, είναι η ικανότητά του να σκοτώνει τον πλησίον του ασύλληπτα εύκολα. Η επίγνωση αυτής της εμπειρικής αλήθειας σήμερα, θα πρέπει να καταστεί πλέον το υπόστρωμα μίας νέας ηθικής τάξης στη γήινη κακομοιριά μας. Αν όχι, το πρώτο και τελευταίο κριτήριο, για να ορίζει εφεξής η ανθρωπομορφή, τη διάκριση μεταξύ Ανθρώπου και κτήνους. Προφανέστερη εκδήλωση /επίπτωση θα είναι η αρχική (νέα;) τριχοτόμηση των ανθρωπομορφών: στις ενσυνείδητα άοπλες, στις ένοπλες και στις σκεπτικιστικές.
Οι σκεπτικιστές, αυτοί οι «Μεσαίοι», αυτοί που κεντρογυροφέρνουν πάντα, πότε με τους ιδρωμένους και πότε με τους παρφουμαρισμένους κληρονόμους του πλούτου, βάζουν πάντα ερωτήματα του τύπου: «Κι αν το κτήνος θέλει να με φονεύσει;». Γι’ αυτό και οι άνθρωποι ακόμη χρειαζόμαστε, μαχαίρι για το ψωμί και καλάσνικοφ για να ξεσκάμε, στη σκοποβολή ή στο κυνήγι. Ο σκεπτικισμός, παρα- φαινόμενο μάλλον, κατέληξε πανομοιότυπος με τα τακάκια φρένων, που θέλουνε την ιστορία «να επαναλαμβάνεται», σαν μετενσάρκωση ή ανάσταση έστω.
Είναι πάντα το εμπόδιο, στον ρου της ιστορίας και στην ίαση των ανθρώπων, από το φόβο. Η ύπαρξη των σκεπτικιστών συνεπάγεται αυτοδίκαια, ένα παρόν και ένα μέλλον, εν μέσω κτηνών. Αποτελεί εξάλλου ιστορικά το υπόστρωμα της μεταχριστιανικής ηθικής, όπου φύτρωσε η μεταδουλοκτητική αριστοκρατία και ο κοινωνικός ευγονισμός, με αποκορύφωμα τον ελέω Θεού γαλαζοαιματισμό. Και γαλαζοαίματος χωρίς όπλο, πως θα έκανε το κυνήγι του, για να ξεσκάει;
Το αρχέγονο υποριζίδιο του αισθήματος βασιλικής υπεροχής υποψιάζομαι, ότι έχει φωλιάσει στη μνήμη που κληρονομήσαμε από τον πρώτο πρόγονό μας, όταν εκείνος διαπίστωσε τη φονική αποτελεσματικότητα της όποιας προέκτασης του χεριού του: του πρώτου όπλου του. Τι κι αν ήταν μία πέτρα ή ένα κόκαλο; Το κληρονόμημα εκείνο, το αίσθημα βασιλικής υπεροχής, μας οδήγησε στην ευκολία πια, του «πατήματος ενός πλήκτρου». Όπως με ένα delete σβήνεις μονοκονδυλιά το ποίημα που ‘γραψες πριν λίγο, έτσι και μ’ ένα τέτοιο πάτημα πλήκτρου σήμερα, ένας άνθρωπος, μπορεί να σβήσει από προσώπου Θεού, τον εαυτό του κι όλους τους «υπόλοιπους»:σαν καμικάζι Η βασιλική υπεροχή στο συλλογικό μας ασυνείδητο, μόνο με θεϊκή νουθεσία, πράγματι, ελέγχεται!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
Η βασιλική υπεροχή στο συλλογικό μας ασυνείδητο, μόνο με θεϊκή νουθεσία, πράγματι, ελέγχεται!

Υπάρχει συλλογικό ασυνείδητο; Δεν θα εξαφάνιζε στην άβυσσό του κάθε πρόσωπο; Δεν θα παραβίαζε κάθε έννοια ελευθερίας;
Το σούπερ-ον με τη "θεοειδή" ιδιότητα, αν υπάρχει - σύμφωνα με το οντολογικό επιχείρημα του Γκοντέλ - δεν νουθετεί, ούτε ελέγχει. Γιατί αν το κάνει, χάνει την αυτή ιδιότητά του.

Μήπως βάζει άλλα "σούπερ-όντα" να κάνουν τη "βρώμικη" δουλειά; Τότε σε τι θα διαφέρανε αυτοί οι "άγγελοι" απ' τα κτήνη; Αν όντως έτσι λειτουργεί η θεία σοφία γιατί ο Εώσφορος να είναι κακός ή ο αιμοδιψής Δράκουλας εχθρός των ανθρώπων;

Η απάντηση στο αρχέγονο ένστικτο της υπεροχής βρίσκεται στη ρίζα της Αγνωσίας: Κανείς να μην νουθετεί κανέναν. Η επιστροφή στην Πηγή δεν θα έρθει ποτέ μέσα απ' το σκαρφάλωμα του Δέντρου της Γνώσης.

Η Συνειδητότητα δεν είναι απόρροια Γνώσης. Έρχεται με τη Θέληση για κίνηση, για εξέλιξη, βιώνεται φαντασιακά, διαισθητικά, νοερά και ίσως - για τους τυχερούς - δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα. Απλώνεις τη Χριστότητά σου στο γίγνεσθαι, κινείς το Πνεύμα σου, διευρύνεις την Ψυχή σου.

Οι σκεπτικιστές δεν κινούνται προς τα Άνω, αλλά μαζεύονται στα του οίκου τους. Μπορείς όμως να είσαι ήρεμος και ανήσυχος ταυτόχρονα. Να έχεις εσωτερική αρμονία και δίψα για αλλαγή, για περισσότερο Φως.

Έρχεται ο Ρουσσώ να μας πει: "αναρχία, αδιάκοπος αγώνας για τη χειραφέτηση του ανθρώπου από κάθε εξωτερικό προσδιορισμό". Ο Θεός είναι αναρχικός όταν μας ζητάει να μην λατρεύουμε είδωλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νωεύς

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 5,713 μηνύματα.
Υπάρχει συλλογικό ασυνείδητο; Δεν θα εξαφάνιζε στην άβυσσό του κάθε πρόσωπο; Δεν θα παραβίαζε κάθε έννοια ελευθερίας;
...

-Υπάρχει και συνίσταται, μεταξύ άλλων, από την πληροφορία της αθωότητας και της ελευθερίας(της λεγόμενης "αγιότητας"), που προηγούνται (και) ιστορικά, από την εποχή της "γνώσης καλού και κακού", την εποχή δλδ της εφάμαρτης αυτοσυνειδησίας μας, που θεραπεύεται ακριβώς, μόνον με την συντέλεση της μετάνοιας.
-Αντίθετα, αυτό εμφανίζει την άβυσσο, εντός του κάθε προσώπου, στο βαθμό που το κάθε πρόσωπο δεν έχει αρθεί ακόμη στη συνείδηση εκείνη, που αναγνωρίζει, ότι η μόνη του ομοιότητα με όλα τα υπόλοιπα πρόσωπα είναι η διαφορετικότητα του καθένα. Γιατί, κάθε πρόσωπο είναι μοναδικό, όσο και η εντός του άβυσσος!
- Ελεύθερος είναι μόνον ο "αναμάρτητος", ο αθώος, άντε, και τα μωρά!

ΥΓ: Δεδομένου ότι ο Θεός είναι όντως αναρχικός, η αναρχία του ανθρώπου αποτελεί οριακό ναρκισισμό, αν όχι αυτοθεοποίησή του προσώπου του. Αν δεν υπήρχε ο Εωσφόρος ως αριστούργημα, δεν θα ήταν ανθρωπίνως νοητή η τελειότητα του Υιού Του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,796 μηνύματα.
-Υπάρχει και συνίσταται, μεταξύ άλλων, από την πληροφορία της αθωότητας και της ελευθερίας(της λεγόμενης "αγιότητας"), που προηγούνται (και) ιστορικά, από την εποχή της "γνώσης καλού και κακού", την εποχή δλδ της εφάμαρτης αυτοσυνειδησίας μας, που θεραπεύεται ακριβώς, μόνον με την συντέλεση της μετάνοιας.

Αισθάνομαι ότι ακροβατούμε σε έννοιες δύσβατες που οφείλουμε να ξεδιαλύνουμε. Θα συμφωνούσα με ολόκληρη την πρόταση της παράθεσης αν θεωρούσαμε την "μετά-νοια" κυριολεκτικά ως μια κατάσταση υπέρβασης του νου. Η πληροφορία της αθωότητας και της ελευθερίας μπορεί να βρίσκεται στο DNA μας αλλά αυτό σε τίποτα δεν προδικάζει την αξιοποίησή της. Που σημαίνει ότι συλλογικό ασυνείδητο (ή πανανθρώπινο συνειδησιακό πλέγμα) υπάρχει όσο το "λογιζόμαστε", όσο επιζητούμε τη σύνδεση και τη συνέργεια με το "θείο - ανθρώπινο" Άλλο.

Η διαφωνία μου βρίσκεται στην θρησκευτική, ηθική διάσταση της "αμαρτίας". Ένας αναρχικός Θεός δεν λειτουργεί θρησκευτικά και η όποια αμαρτία δεν είναι παρά η αστοχία από αυτή την αλήθεια. Η κατασκευή και μόνο ενός Ηθικού Νόμου (ή 10 Δέκα Εντολών) είναι ανθρώπινος ναρκισσισμός. Το Σύμπαν - Θεός λειτουργεί με παν-Συμπαντικές σταθερές, 20 πάνω - κάτω που περιπλέκονται σε τέτοιο βαθμό πολυπλοκότητας που δίνουν την ψευδαίσθηση της διαφορετικότητας.

Εν το Παν, όλα είναι Ένα. Και το Πρόσωπο τι είναι; Ένα χωροχρονικό στραπάτσο, ένας αριθμός της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας, μια Ψυχή βουτηγμένη σε ένα πηγάδι. Κατά αυτή την έννοια, η ελευθερία βρίσκεται στα πλαίσια ενός πηγαδιού και κάθε λόγος για "συλλογικό ασυνείδητο" δεν είναι παρά ένας κουβάς.

Η μόνη ανθρωπίνως νοητή ελευθερία είναι η αυτοσυνειδησία. Ίσως να μην μπορούμε να βγούμε απ' το πηγάδι, μπορούμε όμως να οσμιστούμε τον αέρα τριγύρω. Ατενίζοντας τον Νου, όχι στον εξωκοσμικό Θεό αλλά στο ριζοσπαστικό Άλλο (υπερβαίνοντας δηλαδή τη δική μας Ταυτότητα) επιτυγχάνεις το μέγιστο βαθμό αυτοσυνειδησίας.

Αν η ανθρωπίνως δυνατή ελευθερία από εξωτερικούς προσδιορισμούς έρχεται με τον "πλούτο", η απάντηση στη στρέβλωση που επιχειρείται στο μυαλό μας είναι: "πλούσιος δεν είσαι με όσα έχεις, αλλά με όσα δίνεις στον Άλλο".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top