Αγαπημένα αυτοκίνητα

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
:P Δε το λες και αξιόπιστο αν σου έχει χαλάσει 2,3 φορές στα μόνο 2 χρόνια που το χρησιμοποιείς.
Για αυτοκινητάκι 18 χρονών που σου το έχουν δώσει τσάμπα, μια χαρά είναι.
Οι βλάβες του: α) μπαταρία, β) τρόμπα νερού, γ) ντίζα χειρόφρενου. (Ίσως με προληπτικές επισκέψεις σε συνεργείο να είχαν προληφθεί).



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefan87

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stefan87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
:P Δε το λες και αξιόπιστο αν σου έχει χαλάσει 2,3 χρόνια στα μόνο 2 χρόνια που το χρησιμοποιείς.
Αφου ειπε οτι ειναι του 1995 και του το παραχωρησε η θεια του,αρα οσο και ναναι εχει φαει τα ψωμια του οπως των γονιων μου που βγαζει συνεχως προβληματα ,ακομα και η εξατμιση εχει ξεκολλησει 5 φορες στο δρομο....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elepan

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Αφου ειπε οτι ειναι του 1995 και του το παραχωρησε η θεια του,αρα οσο και ναναι εχει φαει τα ψωμια του οπως των γονιων μου που βγαζει συνεχως προβληματα ,ακομα και η εξατμιση εχει ξεκολλησει 5 φορες στο δρομο....:P
Η γνώμη μου είναι πως τα αυτοκίνητα, αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα τα αλλάζουμε στην 8ετία. Έχουμε πάντα καινούργιο αμάξι και τα λεφτά που δίνουμε ενδεχομένως σε δάνειο αυτ. θα τα έχουμε δώσει στο συνεργείο. Δεν είμαι της απόψης να κρατάμε πάνω απο 10ετία αμάξι με πολλά χιλιόμετρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Για αυτοκινητάκι 18 χρονών που σου το έχουν δώσει τσάμπα, μια χαρά είναι.
Οι βλάβες του: α) μπαταρία, β) τρόμπα νερού, γ) ντίζα χειρόφρενου. (Ίσως με προληπτικές επισκέψεις σε συνεργείο να είχαν προληφθεί).




Αφου ειπε οτι ειναι του 1995 και του το παραχωρησε η θεια του,αρα οσο και ναναι εχει φαει τα ψωμια του οπως των γονιων μου που βγαζει συνεχως προβληματα ,ακομα και η εξατμιση εχει ξεκολλησει 5 φορες στο δρομο....:P

Αν ενα Toyota κάνει τα σέρβις του κανονικά τοτε δε παθαίνει τπτ ζημιές βγάζουν τα γαλλικά και τα ιταλικά λόγω χρόνου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anwnymos

Δραστήριο μέλος

Ο anwnymos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 424 μηνύματα.

φυσαει το εργαλειο:redface:αποτι εχω ακουσει θελουν τα κερατα τιυς σε σερβις κλπ αλλα κ εγω θα γουσταρα τρελα μια τετοια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefan87

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stefan87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι πως τα αυτοκίνητα, αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα τα αλλάζουμε στην 8ετία. Έχουμε πάντα καινούργιο αμάξι και τα λεφτά που δίνουμε ενδεχομένως σε δάνειο αυτ. θα τα έχουμε δώσει στο συνεργείο. Δεν είμαι της απόψης να κρατάμε πάνω απο 10ετία αμάξι με πολλά χιλιόμετρα.
Σωστα,ετσι πρεπει,και ετσι ειναι ουσιαστικα αυτα που δινεις στο συνεργειο ουσιαστικα θα τα χες δωσει σε αγορα ενος μεταχειρισμενου τουλαχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,774 μηνύματα.
Ο φόρος «πολυτελούς διαβίωσης» αφορά:

- Ι.Χ. αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών:
Ο νέος φόρος ξεκινά από τα 418 ευρώ για αυτοκίνητα 1.929 κυβικών εκατοστών που δεν έχουν κλείσει πέντε χρόνια από την ημέρα ταξινόμησης. Για οχήματα 1.929-2.500 κυβικών ο φόρος ανέρχεται στο 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης και για αυτοκίνητα άνω των 2.501 κυβικών στο 10% επί του τεκμηρίου διαβίωσης. Ενδεικτικά, για όχημα 2.000 κ.εκ. που έχει συμπληρώσει πάνω από 5 και μέχρι 10 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του στην Ελλάδα, ο φόρος πολυτελείας θα είναι 308 ευρώ ετησίως. Για όχημα 3.000 κ.εκ., ηλικίας έως και 5 ετών, ο φόρος θα είναι 1.780 ευρώ. Εξαιρούνται τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα με παλαιότητα άνω των 10 ετών και τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα αναπήρων.
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/1114766/poioys-dagkonei-o-foros-polyteleias.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elepan

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 736 μηνύματα.
φυσαει το εργαλειο:redface:αποτι εχω ακουσει θελουν τα κερατα τιυς σε σερβις κλπ αλλα κ εγω θα γουσταρα τρελα μια τετοια
Φίλε ...εκμεταλλεύονται τρελά στο service. Περισσότερο απο bmw 1000rr. Είναι μια ομερτά στο θέμα της ducati και θέλει πολύ ανάλυση. Ξέρω ότι πληρώνω απλά κέρατα. :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anwnymos

Δραστήριο μέλος

Ο anwnymos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 424 μηνύματα.
Φίλε ...εκμεταλλεύονται τρελά στο service. Περισσότερο απο bmw 1000rr. Είναι μια ομερτά στο θέμα της ducati και θέλει πολύ ανάλυση. Ξέρω ότι πληρώνω απλά κέρατα. :mad:

κανα γυμνο εχεις οδηγησει πιο παλια η κατευθειαν ντου στο ψητο(τα superbikes δηλαδη)?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefan87

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stefan87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Και η Mercedes A 45 AMG νομιζω γαμαει,την εχει και ενας γειτονας μου!

MERCEDES A45 AMG
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):
4.359x1.780x1.417 χιλ.
Πορτμπαγκάζ:
341 λίτρα
Βάρος:
1.555 κιλά
Κινητήρας:
1.991 κ.εκ., 4 κύλ., turboβενζίνης
Ισχύς:
360 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή:
450 Nm/ 2.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική:
4,6”, 250 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής:
6,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2:
161 γραμμάρια/ χλμ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefan87

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stefan87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 126 μηνύματα.

Ε λογικο ειναι,αυτος που εχει αυτοκινητο με τοσα κυβικα εχει να τα πληρωσει,μην ανυσηχεις?Αυτοι που εχουν παλαιοτητα δηλαδη ανω των 10 ετων δεν πληρωνουν καθολου φορο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Engineer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Engineer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Αν μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής, τα γερμανικά με διαφορά είναι τα καλύτερα. Στοιβαρά, με πολύ καλά κρατήματα για γρήγορη οδήγηση σε στροφές, στο εσωτερικό πολύ καλά υλικά, βαρύ τιμόνι, πόρτες ανδρικές, νορμάλ ιπποδυνάμεις και φυσικά τα καλύτερα σασμάν. OPEL - SKODA - FORD - VW - AUDI - BMW ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις.
Τα γαλλικά και τα ιταλικά δεν τα έχω καθόλου σε εκτίμηση εκτός από την Alfa Romeo. Είναι η μοναδική που ακολουθεί τον ανταγωνισμό και έχει κατασκευάσει και την 147 που κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ μπροστά όταν πρωτοκυκλοφόρησε (1999).
Τα ιαπωνικά υπερεκτιμημένα. Ειδικά τα Toyota. Πολύ ακριβά. Κινητήρες πολύ μελετημένοι με μεγάλη αντοχή, αλλά κατασκευαστικά έχουν πολύ φθινοδουλειά (πλαστικούρα φθηνής ποιότητας, τενεκεδένιες πόρτες). Σε αντίθεση τα Hyundai είναι μια επιλογή καλύτερη για όποιον δεν διαθέτει πολλά χρήματα. Έχουν πολύ καλό value for money.
Και τέλος τα MERCEDES. Είναι από τη μια όλα τα αυτοκίνητα και από την άλλη η MERCEDES. Ξεχωριστή κατηγορία. Για μένα τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Μοναδική οδική συμπεριφορά. Τρένα σε στροφές, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταξίδι, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταχύτητα πάνω από 160 χλμ/h, πολυτέλεια σε συνδυασμό με σπορ οδήγηση, με διαφορά τα καλύτερα σασμάν του κόσμου. Ειδικά τα τελευταία μοντέλα 2008->, είναι και πολύ κακά! Είχα για λίγες μέρες μια CLK200 Cοmpressor Cabrio με μεταλλική οροφή αυτόματη και εντυπωσιάστηκα. Κάποια στιγμή θα πάρω μια σίγουρα.
Τώρα οδηγώ κυρίως ένα Fiestaκι για να κάνω τη δουλειά μου καθημερινά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elepan

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Κάποια στιγμή θα πάρω μια σίγουρα.
Να με πάρεις να πάμε βόλτα. :P
Τώρα για αμερικάνικα αμάξια τύπου candilac και γνήσιων cevrolet να μιλήσω? :whistle: Ή θα φάω βρίσιμο? :P

Καλά, μια φωτό χιλιες λέξεις.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

stefan87

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stefan87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Αν μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής, τα γερμανικά με διαφορά είναι τα καλύτερα. Στοιβαρά, με πολύ καλά κρατήματα για γρήγορη οδήγηση σε στροφές, στο εσωτερικό πολύ καλά υλικά, βαρύ τιμόνι, πόρτες ανδρικές, νορμάλ ιπποδυνάμεις και φυσικά τα καλύτερα σασμάν. OPEL - SKODA - FORD - VW - AUDI - BMW ανάλογα με το πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις.
Τα γαλλικά και τα ιταλικά δεν τα έχω καθόλου σε εκτίμηση εκτός από την Alfa Romeo. Είναι η μοναδική που ακολουθεί τον ανταγωνισμό και έχει κατασκευάσει και την 147 που κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ μπροστά όταν πρωτοκυκλοφόρησε (1999).
Τα ιαπωνικά υπερεκτιμημένα. Ειδικά τα Toyota. Πολύ ακριβά. Κινητήρες πολύ μελετημένοι με μεγάλη αντοχή, αλλά κατασκευαστικά έχουν πολύ φθινοδουλειά (πλαστικούρα φθηνής ποιότητας, τενεκεδένιες πόρτες). Σε αντίθεση τα Hyundai είναι μια επιλογή καλύτερη για όποιον δεν διαθέτει πολλά χρήματα. Έχουν πολύ καλό value for money.
Και τέλος τα MERCEDES. Είναι από τη μια όλα τα αυτοκίνητα και από την άλλη η MERCEDES. Ξεχωριστή κατηγορία. Για μένα τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Μοναδική οδική συμπεριφορά. Τρένα σε στροφές, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταξίδι, το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει σε ταχύτητα πάνω από 160 χλμ/h, πολυτέλεια σε συνδυασμό με σπορ οδήγηση, με διαφορά τα καλύτερα σασμάν του κόσμου. Ειδικά τα τελευταία μοντέλα 2008->, είναι και πολύ κακά! Είχα για λίγες μέρες μια CLK200 Cοmpressor Cabrio με μεταλλική οροφή αυτόματη και εντυπωσιάστηκα. Κάποια στιγμή θα πάρω μια σίγουρα.
Τώρα οδηγώ κυρίως ένα Fiestaκι για να κάνω τη δουλειά μου καθημερινά.
Εισαι ψαγμενος ε?Οντως τα καινουρια αυτοκινητα εχουν <<ημερομηνια ληξης>>ειναι απλως προιοντα,που καποια στιγμη θα χαλασουν, ακομα και τα κατασκευαστικα των κινητηρων και ολα αυτα ειναι συνθετικα πλαστικα,ολα.πχ,ο παππους μου ειχε το αγορασει το 1978 ενα Datsun αγροτικο,μεχρι και σημερα αν εξαιρεσουμε τη σκουρια στη καροτσα κτλ,δεν εχει παθει τιποτα,αλλα ολα ειναι σιδερενια,και εκτος αυτου οι κινητηρες ηταν πιο απλοι,αφου μπορουσαν και αλλαζαν οτι χρειαζοταν ....ενω τα καινουρια ειναι ενα συμπιεγμενο πραγμα αδυνατο να βγαλεις ακρη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Monte Cristo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mad Max αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,336 μηνύματα.
Φίλε ...εκμεταλλεύονται τρελά στο service. Περισσότερο απο bmw 1000rr. Είναι μια ομερτά στο θέμα της ducati και θέλει πολύ ανάλυση. Ξέρω ότι πληρώνω απλά κέρατα. :mad:

Πληρώνεις ακόμα την καινοτομία του desmo, παρόλο που είναι πια παρελθόν.
----------
Όσο για το θέμα, το dreamcar είναι ένα:



Και σε περιπτωση που σε αφήσει στο δρόμο, υπάρχει πάντα η λύση "flintstone" ;)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Engineer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Engineer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Να με πάρεις να πάμε βόλτα. :P

Τώρα για αμερικάνικα αμάξια τύπου candilac και γνήσιων cevrolet να μιλήσω? :whistle: Ή θα φάω βρίσιμο? :P

Καλά, μια φωτό χιλιες λέξεις.
Εννοείται! Ρε φίλε αυτά δεν είναι αυτοκίνητα......σπίτια είναι.

.............,αλλα ολα ειναι σιδερενια,και εκτος αυτου οι κινητηρες ηταν πιο απλοι,αφου μπορουσαν και αλλαζαν οτι χρειαζοταν ....ενω τα καινουρια ειναι ενα συμπιεγμενο πραγμα αδυνατο να βγαλεις ακρη!

Ναι. Σωστό. Αλλά μην ξεχνάς πως τότε τα έφτιαχναν με τη λογική αν τρακάρεις, να πάθει όσο το δυνατόν λιγότερη ζημιά το αυτοκίνητο. Γι αυτό τα παλιά είναι φτιαγμένα σαν τανκς. Πλέον τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται με βάση την ασφάλεια του οδηγού. Όταν τρακάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο παθαίνει μεγάλη ζημιά ακόμα και σε μικρό τρακάρισμα (το κλασσικό: δεξιά ή αριστερή γωνία μπροστά, σε διασταύρωση 1500 - 2000 €) αλλά έτσι προστατεύεται ο οδηγός. Όσο γι αυτό που λες για τους κινητήρες, σκέψου πως σήμερα με 1400 cc βενζίνη ο TSI της VW αποδίδει μέχρι και 170 HP, ενώ ο turbo-diesel 1400 cc 95 HP. Αυτοί όμως οι κινητήρες, ειδικά ο TSI, είναι σαν εργοστάσια. Παλιά είχες ένα καρμπυλατέρ που μια στο τόσο ήθελε καθάρισμα. Τώρα έχεις άμεσο ψεκασμό (DI), μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVTI) και δεν ξέρω γω τι άλλο θα βγάλουν.
Νόμος της μηχανικής: όσο πιο απλό είναι ένα πράγμα, τόσο πιο δύσκολα χαλάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzatziki lover

Νεοφερμένος

Η tzatziki lover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
ότι και να λέτε αγαπητές-οί, η αμαξάρα είναι μία, YUGO for the win :P :
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Engineer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Engineer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
ότι και να λέτε αγαπητές-οί, η αμαξάρα είναι μία, YUGO for the win :P :

YUGO STORIES


-Πως διπλασιαζεις την τιμη ενος YUGO;

-Φουλάρεις το ρεζερβουάρ.


-Γιατι το Yugo εχει θερμαινομενο πισω τζαμι;

-Για να μη κρυωνουν τα χερια σου οταν
σπρωχνεις.

-Πώς μπορείς να εξαφανίσεις ένα YUGO;

-Το ψεκάζεις με αντισκωριακό.


-Γιατί τα YUGO έχουν τέσσερα πεντάλ;

-Με το τέταρτο ανοίγει ο αερόσακος.


-Γιατί το βιβλιαράκι που έχουν τα YUGO έχει
τόσες πολλές σελίδες;
-Γιατί περιέχει τα δρομολόγια των
λεωφορείων και των τρένων.

-Ποιό είναι ο όνειρο όλων των κατόχων YUGO;

-Να τους σταματήσουν για υπερβολική
ταχύτητα.

-Σε τι διαφερει το απλο YUGO από το YUGO GT;

-Το GT εχει αναπτηρα.


Πάει ο κάτοχος ενός Zastava YUGO 45 στο συνεργείο
και λέει στο μάστορα:
-Θέλω να βάλεις πάνω μηχανή 5.000 κυβικά, με 2
turbo ώστε να έχω τελική
350 Km/h . Θέλω ακόμα να το κάνεις 4x4, λάστιχα 355
με 19άρες ζάντες, ABS,
δερμάτινο σαλόνι και αυτόματο πιλότο.

Πότε να περάσω να το πάρω;

-Πέρνα σε ένα τεταρτάκι, απαντάει ο
μάστορας.
-Ρε φίλε, δεν κόβεις τις μ@λ@κίες;

-Εγώ τις άρχισα;


Μπαίνει ένας τύπος σε μια αντιπροσωπεία
αυτοκινήτων και λέει στον πωλητή:
«Φιλε, θέλω δυο πατάκια για ένα YUGO».

Ο πωλητής το σκέφτεται λίγο και απαντάει:

«OK, είναι καλή ανταλλαγή».

:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Αν θες αξιοπιστο κυριολεκτικα να το κρατησεις μια ζωη παιρνεις Toyota (αλλα δν σε νοιαζει η εμφανιση). Αν θες executive τοτε παιρνεις Audi/BMW/Merc. Αναλογα ποιο μοντελο σ αρεσει στην κατηγορια που ψαχνεις. Και οι τρεις μαρκες εχουν πολυ υψηλη ποιοτητα κατασκευης, εξαιρετικη κυλιση (εκτος αν παρεις AMG αλλα ποιος εχει λεφτα για αυτα:P) και πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα. Γενικα νομιζω ομως οτι το καλυτερο deal το κανεις με μια γερμανικη μαρκα, αν θες ενα μικρο για παραδειγμα θεωρω το Polo την καλυτερη επιλογη, ομορφο, καλο ποιτικως, αξιοπιστο. Αν παρεις γιαπωνεζικο θυσιαζεις τελειως την εμφανιση, αν παρεις γαλλικο ή ιταλικο κανεις το συνεργειο το δευτερο σπιτι σου. Γνωστος μου ειχε Renault του 2004 και μου ελεγε οτι του ειχε χαλασει οτιδηποτε μπορουσε να χαλασει.

Καποιες παρατησεις για αποπανω: 1) Τα περισσοτερα γερμανικα φτιαχνονται στη Γερμανια, ιδιαιτερα τα ακριβα. Καποια φτιαχνονται σε αλλες χωρες τυπου Μεξικο αλλα σιγουρα οχι στην Κορεα. 2) Τα Toyota εχουν πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, στιβαρα αυτοκινητα (βεβαια και βαρια). Η ποιοτητα της Opel για παραδειγμα ειναι πολυ χειροτερη που οταν κλεινεις την πορτα νομιζεις οτι κοπανας δυο κομματια τσιγκο. Και το παρατηρησα σε Corsa του 08 και σε Astra του 09

+1 σε οποιον ψηφιζει Αμερικανικα. Αλλα εδω με 1,60€ την βενζινη, αυτοκινητα με 4.500κεκ τουλαχιστον ειναι απαγορευτικα. Αμα μετακομισουμε ΗΠΑ που εχει 0,90$ το λιτρο, ειναι ωραια επιλογη.

Αν ειχα λεφτα να διαθεσω σε ενα αμαξι θα επαιρνα ενα Range Rover (diesel ομως για να μην χρειαστω συμβαση με τα ελληνικα πετρελαια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Τώρα για αμερικάνικα αμάξια τύπου candilac και γνήσιων cevrolet να μιλήσω?

Αμερικάνικο αμάξι είναι ένα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • gary%20schneider%20general%20lee.jpg
    gary%20schneider%20general%20lee.jpg
    114 KB · Εμφανίσεις: 5,142

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top