Ποια είναι η γνώμη σας για τη συμπεριφορά γιατρών και ασθενών;

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Περιμένουμε μεγάλο κύμα από τα μέσα Νοέμβρη και μετά με την έξαρση της γρίπης. Προς το παρόν είναι σχετικά νορμάλ γιατί δεν χάλασε ιδιαίτερα ο καιρός. Παρ' όλα αυτά ποτέ δεν ξέρεις ποια ηλίθια μάνα θα θυμηθεί ότι το παιδί της βήχει στις 4πμ :P


Δυστυχώς ο κόσμος δεν κατανοεί ότι ένας ιατρός δουλεύει συνεχώς και ότι πρέπει να σέβεται τις νυχτερινές ώρες και να επισκέπτεται το νοσοκομείο μόνο αν είναι πραγματικά επείγουσα κατάσταση. Αυτός είναι ο λόγος που Σαββατιάτικα βράδυ ζήτημα είναι να κοιμάμαι στις 5:00πμ στις 2, 3 να ακούγονται εξαγριωμένοι γονείς λόγω της μεγάλης αναμονής. Οι περισσότεροι πάνε τέτοιες ώρες γιατί δε δουλεύουν την επόμενη μη κατανοώντας ότι το νοσοκομείο τα Σάββατα λειτουργούν με προσωπικά ασφαλείας.

Ο ιατρός πρέπει όμως να κάνει την δουλειά του και να κάνει την σωστή διαλογή. Γενικά ένας καλός τρόπος στις βραδινές βλακείες είναι να μπαίνουν εισαγωγή ή να τους καθυστερείς. Οι περισσότεροι αντιδρούν μια απλή γρίπη ή πονοκέφαλο έχει το παιδί δεν είναι για εισαγωγή.

Ένας άλλος λόγος για τις βλακείες που έρχονται το βράδυ είναι οι ιδιώτες παιδίατροι. Οι γονείς μη σεβόμενοι τον ιδιώτη ιατρό παίρνουν τηλέφωνο τον προσωπικό τους παιδίατρο το βράδυ και ο ιατρός λέει πάρτο στο νοσοκομεί αφού ιατρικη στο τηλέφωνο δεν γίνεται..


π.χ Ένας γονέας έφερε το παιδί του απαιτώντας να του κάνω μαγνητική... για ένα παιδί που είχε πονοκέφαλο 7 μήνες...... Εγώ έκανα ότι ακριβώς λέει το πρωτόκολλο όχι για τις χρόνιες κεφαλαλγίες αλλά για τις οξείες για να αποκλείσω τα επείγον και όταν έφτασε η ώρα της απεικόνισης το έβαλα εισαγωγή..... για παρακολούθηση ...

Επίσης ένα ωραίος τρόπος είναι να τους δίνεις σιροπάκι και να τους βάζεις να περιμένουν για να επαναξιολογήσεις μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Ναι ισχύει αυτό εάν και νομίζω ο κόσμος ήδη αρχίζει και αρρωσταίνει :redface: Φαντάσου τα μικρά παιδιά ...
Χαχαχα κατάλαβα :lol: σοβαρά περιστατικά έχετε;
Είχε επιδημία γαστρεντερίτιδας και κολλούσαν ο ένας από τον άλλον και μετά ερχόταν όλη η οικογένεια, οι μισοί στα παιδιατρικά ΤΕΠ και οι άλλοι μισοί στα παθολογικά :P . Το ότι κάποιοι νοσοκομειακοί την γλιτώσαμε το θεωρώ κωλοφαρδία, προσωπικά. :hehe: Και ήταν άσχημη επιδημία κρίνοντας και από το πώς χτύπησε τους ενήλικες.

Έχουμε κι από αυτά...
Δυστυχώς ο κόσμος δεν κατανοεί ότι ένας ιατρός δουλεύει συνεχώς και ότι πρέπει να σέβεται τις νυχτερινές ώρες και να επισκέπτεται το νοσοκομείο μόνο αν είναι πραγματικά επείγουσα κατάσταση. Αυτός είναι ο λόγος που Σαββατιάτικα βράδυ ζήτημα είναι να κοιμάμαι στις 5:00πμ στις 2, 3 να ακούγονται εξαγριωμένοι γονείς λόγω της μεγάλης αναμονής. Οι περισσότεροι πάνε τέτοιες ώρες γιατί δε δουλεύουν την επόμενη μη κατανοώντας ότι το νοσοκομείο τα Σάββατα λειτουργούν με προσωπικά ασφαλείας.

Ο ιατρός πρέπει όμως να κάνει την δουλειά του και να κάνει την σωστή διαλογή. Γενικά ένας καλός τρόπος στις βραδινές βλακείες είναι να μπαίνουν εισαγωγή ή να τους καθυστερείς. Οι περισσότεροι αντιδρούν μια απλή γρίπη ή πονοκέφαλο έχει το παιδί δεν είναι για εισαγωγή.

Ένας άλλος λόγος για τις βλακείες που έρχονται το βράδυ είναι οι ιδιώτες παιδίατροι. Οι γονείς μη σεβόμενοι τον ιδιώτη ιατρό παίρνουν τηλέφωνο τον προσωπικό τους παιδίατρο το βράδυ και ο ιατρός λέει πάρτο στο νοσοκομεί αφού ιατρικη στο τηλέφωνο δεν γίνεται..


π.χ Ένας γονέας έφερε το παιδί του απαιτώντας να του κάνω μαγνητική... για ένα παιδί που είχε πονοκέφαλο 7 μήνες...... Εγώ έκανα ότι ακριβώς λέει το πρωτόκολλο όχι για τις χρόνιες κεφαλαλγίες αλλά για τις οξείες για να αποκλείσω τα επείγον και όταν έφτασε η ώρα της απεικόνισης το έβαλα εισαγωγή..... για παρακολούθηση ...

Επίσης ένα ωραίος τρόπος είναι να τους δίνεις σιροπάκι και να τους βάζεις να περιμένουν για να επαναξιολογήσεις μετά.

Βασικά και εμείς έχουμε σαν άτυπο πρωτόκολλο να τους προτείνουμε εισαγωγή αν έρχονται νύχτα. Το θέμα είναι ότι άντε τις γαστρεντερίτιδες να τις βάλεις για ενυδάτωση, άντε τα εμπύρετα στα βρέφη να τα βάλεις για παρακολούθηση, άντε και τις λαρυγγίτιδες στο τσακίρ τις βάζεις για να κάνεις αδρεναλίνες, ε τα υπόλοιπα όμως δεν είναι όχι για μέσα, ούτε για τον ιδιώτη παιδίατρο το πρωί. Και ειλικρινά αν είναι να παίξω με πιθανότητες να κόψω αυτό το κακό συνήθειο στον γονιό με το να τους έχω να κόβουν βόλτες μέχρι να πέσει ο πυρετός αφού δώσω σιρόπι, ή να τους πάρω εργαστηριακά και να τα περιμένω κλπ για επανεκτίμηση, και τελικά να κάτσω 2 ώρες ξύπνια ενώ μπορούσα να τους έχω αποδεσμεύσει στο 20λεπτο, ε θα τους αποδεσμεύσω στο 20λεπτο. Ποτέ δεν ξέρεις πόσο επείγον θα είναι το επόμενο που θα σε ξυπνήσει, τις μαλακίτσες πρέπει να τις διώχνεις όσο νωρίτερα γίνεται.



Τεσπα, ας πούμε κάτι πιο ευχάριστο. Χρόνια πολλά σε Δημήτρηδες και Δήμητρες! :flowers:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,870 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι χωρίς ειρωνεία; Αφού σας δυσαρεστούν τόσο πολύ οι άνθρωποι που ανησυχούν για τους αγαπημένους τους και οι οποίοι πληρώνουν τους μισθούς σας, για ποιο λόγο γίνατε γιατροί; Οκ όλοι βρίζουμε τα αφεντικά μας κατά καιρούς αλλά υποτίθεται πως ο γιατρός θέλει να βοηθάει κι όχι να θεωρεί βάρος τον ασθενή. Ξέρω οτι δεν μπορείτε να απαντήσετε εκ μέρους όλων των γιατρών, αλλά η δική σας γνώμη με ενδιαφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Γιατί πολλοι ασθενείς και συγγενείς ασθενών ειναι άσχετοι και κάνουν σαν να έχουν καρκίνο και εγκεφαλικό ταυτόχρονα, ενώ δεν ειναι τίποτα. Και τον ιατρό κουράζουν, αλλά και οι ίδιοι χαλάνε την υγεία τους με τα άγχη κλπ. Και το κακο ειναι ότι δε καταλαβαίνουν, έχουν πολλές φορες το θράσος να έχουν το τελευταίο λογο, επειδή «αυτοί μας πληρώνουν» .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,870 μηνύματα.
Γιατί πολλοι ασθενείς και συγγενείς ασθενών ειναι άσχετοι και κάνουν σαν να έχουν καρκίνο και εγκεφαλικό ταυτόχρονα, ενώ δεν ειναι τίποτα. Και τον ιατρό κουράζουν, αλλά και οι ίδιοι χαλάνε την υγεία τους με τα άγχη κλπ. Και το κακο ειναι ότι δε καταλαβαίνουν, έχουν πολλές φορες το θράσος να έχουν το τελευταίο λογο, επειδή «αυτοί μας πληρώνουν» .

Δεν ήξερα οτι είσαι κι εσύ γιατρός και ευχαριστώ για την απάντηση. :give_rose:

Προφανώς όλοι είμαστε άσχετοι. Ας πούμε οτι το να πάω εγώ ως άσχετη στον μηχανικό αυτοκινήτων και να του πω οτι το αμάξι δεν έχει τη βλάβη που λέει αυτός αλλά μια άλλη που πιστεύω εγώ μπορεί να τον κάνει να μού μιλήσει άσχημα. Όταν όμως ο συγγενής ανησυχεί για τον άνθρωπό του για ένα θέμα υγείας, δεν πρέπει οι γιατροί να είναι ευγενικοί και καθησυχαστικοί αντί να λένε φράσεις τύπου "πηγαίνετε πιο πέρα κι αφήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας" ή παρόμοιες που έχουμε ακούσει όλοι; Δεν είναι θέμα θράσους, είναι θέμα οτι έχουν δικαίωμα να ξέρουν τί συμβαίνει και πώς αντιμετωπίζεται. Ξέρω οτι κάποιοι είναι εκνευριστικοί αλλά αυτό υπάρχει σε όλα τα επαγγέλματα. Σε όλα τα επαγγέλματα ισχύει οτι ο υπάλληλος φέρεται με ευγένεια ακόμα κι αν ο πελάτης λέει βλακείες. Γιατί ο γιατρός που έγινε γιατρός επειδή θέλει να ΒΟΗΘΗΣΕΙ ανθρώπους φέρεται τόσο άσχημα στους ανθρώπους που αγωνιούν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι χωρίς ειρωνεία; Αφού σας δυσαρεστούν τόσο πολύ οι άνθρωποι που ανησυχούν για τους αγαπημένους τους και οι οποίοι πληρώνουν τους μισθούς σας, για ποιο λόγο γίνατε γιατροί; Οκ όλοι βρίζουμε τα αφεντικά μας κατά καιρούς αλλά υποτίθεται πως ο γιατρός θέλει να βοηθάει κι όχι να θεωρεί βάρος τον ασθενή. Ξέρω οτι δεν μπορείτε να απαντήσετε εκ μέρους όλων των γιατρών, αλλά η δική σας γνώμη με ενδιαφέρει.


Γιατί Himela εγώ έγινα γιατρός και δη παιδίατρος για να βοηθάω τον ασθενή και όχι για να καλμάρω τις ανασφάλειες της κάθε μανούλας που δεν μπορεί να διαχειριστεί το παιδί της και πασάρει την ευθύνη αλλού. Όταν εφημερεύω καλύπτω επείγοντα και τρέχω χωρίς δεύτερη κουβέντα όταν ένα περιστατικό δεν μου αρέσει κλινικά, γιατί τότε κάνω αυτό που μου αρέσει, αυτό για το οποίο σπούδασα και για το οποίο περνάω την μισή μου ζωή στο νοσοκομείο και εκπαιδεύομαι. Την μάνα όμως που επειδή το παιδί βήχει και την ξυπνάει το σηκώνει, το ντύνει, το ξεσηκώνει και το κουβαλάει μέσα στο κρύο και το σκοτάδι στις 3πμ, την "βρίζω" και την κατηγορώ. Πρώτον το περιστατικό που με βάζει να αντιμετωπίσω δεν είναι επείγον για να μην περιμένει 4-5 ώρες και να το φέρει πριν την δουλειά για μια εκτίμηση αν τόσο αγχώνεται. Δεύτερον ταλαιπωρεί το παιδί με το πήγαινε-έλα επειδή δεν μπορεί να το διαχειριστεί, και με τσατίζει που στην ζυγαριά βαραίνει περισσότερο η δική της ανικανότητα και ανασφάλεια από την ταλαιπωρία του παιδιού (έρχονται και από περιοχές 40-50' απόσταση με το αμάξι από το βουνό επάνω). Τρίτον εκθέτει εμένα σε μεγαλύτερη πιθανότητα να κάνω κάποιο λάθος λόγω κούρασης αν σκάσει κάτι πραγματικά επείγον αμέσως μετά και έχω κοιμηθεί 1,5 ώρα επειδή βλέπω βλακείες όλη την νύχτα.

Και παρακαλώ, όχι άλλο αυτή η καραμέλα με το "εμείς σας πληρώνουμε", την κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία την έχεις δει πιστεύω και την ξέρεις. Όταν πάνε οι γονείς στον ιδιώτη παιδίατρο και σκάνε 30άρια και 50άρια για 15' εξέταση, είναι όλο "ναι γιατρέ μου ό,τι πείτε, ευχαριστούμε" και σέβονται το ότι την νύχτα ξεκουράζεται για να μην τον πάρουν για βλακείες. Όταν έρχονται σε μένα και στον κάθε συνάδερφο μες στα χαράματα για ψύλλου πήδημα είναι αγριεμένοι, με τουπέ, έτοιμη διάγνωση, και εννοείται ο ενικός είναι κάτι αυτονόητο και ό,τι και να πω κατά 70% δεν θα τους αρέσει και θα σηκωθούν να φύγουν. "Ευχαριστώ" ακούω από τον 1 στους 5 με το ζόρι και ας έχω κατέβει στα 5' από όταν με φώναξαν, και ας έχω εξετάσει το παιδί πατόκορφα και ας έχω δώσει αναλυτικές οδηγίες (επαγγελματικά δηλαδή έχω κάνει ό,τι θα έκανα και σε επίπεδο εξωτερικού ιατρείου, αλλά μες στην άγρια νύχτα). Και τους 2 (ιδιώτη και νοσοκομειακό γιατρό) δεν "μας πληρώνουν"; Εγώ και ο κάθε ένας στη θέση μου γιατί τρώει αυτά τα σκατά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Δεν ήξερα οτι είσαι κι εσύ γιατρός και ευχαριστώ για την απάντηση. :give_rose:

Προφανώς όλοι είμαστε άσχετοι. Ας πούμε οτι το να πάω εγώ ως άσχετη στον μηχανικό αυτοκινήτων και να του πω οτι το αμάξι δεν έχει τη βλάβη που λέει αυτός αλλά μια άλλη που πιστεύω εγώ μπορεί να τον κάνει να μού μιλήσει άσχημα. Όταν όμως ο συγγενής ανησυχεί για τον άνθρωπό του για ένα θέμα υγείας, δεν πρέπει οι γιατροί να είναι ευγενικοί και καθησυχαστικοί αντί να λένε φράσεις τύπου "πηγαίνετε πιο πέρα κι αφήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας" ή παρόμοιες που έχουμε ακούσει όλοι; Δεν είναι θέμα θράσους, είναι θέμα οτι έχουν δικαίωμα να ξέρουν τί συμβαίνει και πώς αντιμετωπίζεται. Ξέρω οτι κάποιοι είναι εκνευριστικοί αλλά αυτό υπάρχει σε όλα τα επαγγέλματα. Σε όλα τα επαγγέλματα ισχύει οτι ο υπάλληλος φέρεται με ευγένεια ακόμα κι αν ο πελάτης λέει βλακείες. Γιατί ο γιατρός που έγινε γιατρός επειδή θέλει να ΒΟΗΘΗΣΕΙ ανθρώπους φέρεται τόσο άσχημα στους ανθρώπους που αγωνιούν;


Δεν μπορώ να σου πω επ ακριβώς για το ελληνικό σύστημα υγείας, επειδή δεν έχω εργαστεί ποτέ εκει( φαντάζομαι ότι η ευγενεια δεν ξεχειλίζει σε αρκετές περιπτώσεις, ακομα και από το ιατρικό προσωπικό). Στο εξωτερικό, υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο ενημέρωσης και καταγραφής των πάντων , που εάν παραληφθεί κάτι σ αυτήν την διαδικασία , μπορεί να επιφέρει βαρύτατες ποινές στον ιατρό.

Γενικα δεν ειναι κακη η επίσκεψη την νυχτα στα επείγοντα, ακομα και για κάποια υποψία . Ειναι καθήκον του ιατρού να ασχοληθεί με τον ασθενή.

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν ο ασθενής δεν συμμορφώνεται με τις συστάσεις ή όταν σε προφανή ζητήματα θέλει ή νομίζει ότι δικαιούται εξετάσεις ή πράγματα που δεν του επιτρέπονται και δεν έχει δικαίωμα σ αυτα. Πχ σε κάποια γαστρεντερίτιδα ή απλο κρύωμα ή και σε χρονιές καταστάσεις όπως ένας ν πονος στον γονατο, που ξερει ο καθένας ότι αυτα ειναι απλα ή και χρονια προβλήματα , δεν περιμένουνε να ξημερώσει και να έρθουνε κάποιες ωρες πιο μετά. Σαφώς μπορεί να έρθει και την ιδια στιγμή, με ταλαιπωρία αχρείαστη ομως γι το ιατρικό προσωπικό, αλλά και για τον ιδιο ασθενή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Βιολόγος και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Αφού σας πληρώνουμε, θα βγάλετε το σκασμό και θα κάνετε ό,τι πει ο ασθενής! Δεν κατάλαβα, νυστάζεις; Έχεις πιο επείγον περιστατικό; Πού σας τα έμαθαν αυτά; :confused:

Αυτό με τις αυτοδιαγνώσεις είναι που με ξεπερνάει κι εμένα... Το καλύτερο; Όταν την αυτοδιάγνωση την ακολουθεί και αυτοθεραπεία. Πού να μπλέκεις τώρα με νοσοκομεία...

Δεν είμαι γιατρός, αλλά είναι πολύ θλιβερό να βλέπω να τους βασανίζουν, πραγματικά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν ήμουν μικρότερος που μου έλεγε η μάνα μου στο νοσοκομείο πως πρέπει να δραματοποιώ την κατάσταση και της έλεγα πως θα μπερδευτεί ο γιατρός και θα βρει ό,τι να 'ναι... Στην πορεία, όποτε χρειαστεί να επισκεφτώ γιατρό, πηγαίνω ψύχραιμα και με αναλυτική κατάσταση του πώς νιώθω μπας και βγάλει άκρη. Έχουμε πολύ καλή οικογενειακή μας φίλη γιατρό και επειδή ζούσε για ένα διάστημα μαζί μας έχω δει πραγματικά το πως είναι η καθημερινότητα ενός γιατρού (που ενδιαφέρεται γιατί υπάρχουν και άλλοι, ελάχιστοι μεν αλλά υπάρχουν).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,870 μηνύματα.
Δε θέλω σε καμία περίπτωση να φανεί οτι υποτιμώ αυτό που κάνετε και μπράβο σας, αλλά θέλω να σας ρωτήσω δύο πράγματα:
α) Δεν έχουν τύχει περιπτώσεις που κάποιος πήγε στο νοσοκομείο με κάποια Χ συμπτώματα, ο γιατρός τον έκανε dismiss γιατί δε φαινόταν τίποτα σοβαρό και μετά αυτός ο άνθρωπος χειροτέρεψε ή πέθανε; Έχουν υπάρξει. Είναι λοιπόν αφύσικο οι ασθενείς και οι συγγενείς τους να επιμένουν οτι πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή;
β) Και μια υπάλληλος που πουλάει παπούτσια ας πούμε είναι εκεί για να πουλάει παπούτσια και όχι για να την προσβάλλει κάποια πελάτισσα ή να της μιλάει υποτιμητικά κλπ. Αυτά συμβαίνουν στις δουλειές. Θέλω να πω, σπουδάζοντας ιατρική δεν ξέρατε οτι θα έχετε επαφή με ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται στη χειρότερη φάση της ζωής τους, δηλαδή είτε να είναι άρρωστοι οι ίδιοι είτε οι αγαπημένοι τους; Δεν δικαιολογείτε την ανασφάλεια και το φόβο τους; Οκ εσείς θα δείτε έναν ασθενή και ξέροντας τα συμπτώματα κλπ θα είστε ήσυχοι οτι έχει το τάδε πράγμα και με το τάδε φάρμακο θα γίνει καλά. Ο συγγενής δεν πρέπει να το ξέρει αυτό;

Εγώ πάντως όσες φορές έχω βρεθεί σε νοσοκομείο για μένα ή για δικούς μου ήμουν πολύ ευγενική και με τους νοσηλευτές - νοσηλεύτριες (κυρίως με αυτούς γιατί ξέρω σε τί συνθήκες εργάζονται) αλλά φυσικά και με γιατρούς, μέχρι και τις καθαρίστριες και τους σεκιουριτάδες γιατί είναι στη φύση μου να είμαι ευγενική. Πάντα έλεγα ευχαριστώ και συγγνώμη για την ενόχληση σε όλους και το έκανα μέσα από την καρδιά μου γιατί έβλεπα οτι νοιάζονταν αλλά και κουράζονταν. Εγώ ας πούμε δεν υπήρχε περίπτωση στη ζωή μου να μείνω ξύπνια μες στη νύχτα όπως οι νοσηλευτές και οι γιατροί και τους θαυμάζω γι' αυτό.

Θα σας πείραζε να κάναμε ένα νέο θέμα για να το συζητήσουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Δε θέλω σε καμία περίπτωση να φανεί οτι υποτιμώ αυτό που κάνετε και μπράβο σας, αλλά θέλω να σας ρωτήσω δύο πράγματα:
α) Δεν έχουν τύχει περιπτώσεις που κάποιος πήγε στο νοσοκομείο με κάποια Χ συμπτώματα, ο γιατρός τον έκανε dismiss γιατί δε φαινόταν τίποτα σοβαρό και μετά αυτός ο άνθρωπος χειροτέρεψε ή πέθανε; Έχουν υπάρξει. Είναι λοιπόν αφύσικο οι ασθενείς και οι συγγενείς τους να επιμένουν οτι πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή;
β) Και μια υπάλληλος που πουλάει παπούτσια ας πούμε είναι εκεί για να πουλάει παπούτσια και όχι για να την προσβάλλει κάποια πελάτισσα ή να της μιλάει υποτιμητικά κλπ. Αυτά συμβαίνουν στις δουλειές. Θέλω να πω, σπουδάζοντας ιατρική δεν ξέρατε οτι θα έχετε επαφή με ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται στη χειρότερη φάση της ζωής τους, δηλαδή είτε να είναι άρρωστοι οι ίδιοι είτε οι αγαπημένοι τους; Δεν δικαιολογείτε την ανασφάλεια και το φόβο τους; Οκ εσείς θα δείτε έναν ασθενή και ξέροντας τα συμπτώματα κλπ θα είστε ήσυχοι οτι έχει το τάδε πράγμα και με το τάδε φάρμακο θα γίνει καλά. Ο συγγενής δεν πρέπει να το ξέρει αυτό;

Εγώ πάντως όσες φορές έχω βρεθεί σε νοσοκομείο για μένα ή για δικούς μου ήμουν πολύ ευγενική και με τους νοσηλευτές - νοσηλεύτριες (κυρίως με αυτούς γιατί ξέρω σε τί συνθήκες εργάζονται) αλλά φυσικά και με γιατρούς, μέχρι και τις καθαρίστριες και τους σεκιουριτάδες γιατί είναι στη φύση μου να είμαι ευγενική. Πάντα έλεγα ευχαριστώ και συγγνώμη για την ενόχληση σε όλους και το έκανα μέσα από την καρδιά μου γιατί έβλεπα οτι νοιάζονταν αλλά και κουράζονταν. Εγώ ας πούμε δεν υπήρχε περίπτωση στη ζωή μου να μείνω ξύπνια μες στη νύχτα όπως οι νοσηλευτές και οι γιατροί και τους θαυμάζω γι' αυτό.

Θα σας πείραζε να κάναμε ένα νέο θέμα για να το συζητήσουμε;

Καταρχήν θα ήταν όντως πολύ ωραίο θέμα για split.
Πάμε τώρα στα ερωτήματά σου:

α) Εγώ σαν Ερινύς μπορώ να μιλήσω για τον παιδιατρικό ασθενή, που γενικά η γκάμα των επειγόντων αλλά και των διαγνώσεων είναι σαφώς πιο περιορισμένη. Οπότε αυτό που λες ότι μπορεί να υποκρύπτει κάτι άλλο και να χειροτερέψει αν πάει σπίτι, είναι πολύ δυσκολότερο από τον ενήλικα. Μιλώντας λοιπόν για τον παιδιατρικό ασθενή, φυσικά και πρέπει να επιμένεις για την δέουσα προσοχή σαν γονιός. Πρέπει όμως και να είσαι σε θέση να φιλτράρεις πότε αυτή απαιτείται, και αυτό είναι το point το οποίο καυτηριάζω στα προηγούμενα ποστ μου. Και κάπως έτσι περνάμε στο επόμενο.

β) Το ότι θα έρθεις σε επαφή με ανθρώπους που βρίσκονται σε άσχημη φάση το ξέρεις εξαρχής. Το θέμα είναι να υπάρχει σύμπνοια στο πώς ορίζουμε την "άσχημη φάση". Γιατί έχω χαρακτηριστεί πολλές φορές από γονιό "αναίσθητη" επειδή έχω δει μεγάλη γκάμα σοβαρότητας και δεν εκτιμώ όσο θεωρούν ότι θα έπρεπε να εκτιμώ την κλινική κατάσταση του παιδιού τους. Και εντωμεταξύ εν μέρει έχουν δίκιο γιατί λόγω της αγωνίας τους τα διογκώνουν όλα και δικαιολογείται, αλλά δεν μπορείς κάθε φορά που ο γιατρός δε σου λέει αυτά που θέλεις να ακούσεις να θεωρείς ότι κάνει υποδιάγνωση και άρα δεν τον εμπιστεύεσαι.
Επίσης, όπως στάθηκα και στο (α), ΠΡΕΠΕΙ (ναι, ΠΡΕΠΕΙ) σαν γονιός να είσαι σε θέση να φιλτράρεις πότε το παιδί σου χρειάζεται νοσοκομείο (που υπενθυμίζω, βλέπει επείγοντα), πότε μπορεί να σου δώσει τηλεφωνικές οδηγίες ο θεράπων ιατρός σου, και πότε μπορείς εσύ ως γονιός κάπως να τρενάρεις ή να αντιμετωπίσεις στοιχειωδώς την κατάσταση για να την επανεκτιμήσεις σε λίγες ώρες (με το φως της ημέρας όλα φαίνονται πάντα πιο light). Και τι εννοώ, ας πάρουμε κάποια απλά παραδείγματα:

1) το παιδί σου είναι απύρετο, αλλά έχει μύξες, γκρίνια και πολύ βήχα; Κάνε του τσαγάκι με μέλι, καθάρισέ του καλά την μύτη και βόλεψέ το σε μία θέση που θα μπορεί να κοιμηθεί. Το πρωί επικοινώνησε με τον γιατρό σου για περαιτέρω οδηγίες. ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ.
2) Το παιδί σου βήχει τόσο που βλέπεις ότι δυσκολεύεται να αναπνεύσει και γενικά είναι ανήσυχο και δεν σου αρέσει η εικόνα του; ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.
3) Το παιδί σου κάνει εμετούς; Μην δίνεις τίποτα από το στόμα και περίμενε, θα περάσει. ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ.
4) Το παιδί σου κάνει πολλές διάρροιες και φοβάσαι ότι θα αφυδατωθεί; Δώστου γιαουρτάκι για το έντερο και λίγο-λίγο υγρά. Επανεκτίμησέ το το πρωί με την ματιά του ανήσυχου γονιού, και αν χρειαστεί, ναι θα το πας στο γιατρό του ή στο νοσοκομείο.
5) Το παιδί σου έκανε έναν πυρετό; Δώσε αντιπυρετικό και δες πώς θα εξελιχθεί ως το πρωί. ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ.

Και η λίστα συνεχίζεται. 1/5 είναι αυτά που πρέπει να μου έρθουν στο νοσοκομείο αξημέρωτα. 5/5 έρχονται. Τι πάει λάθος; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μια μαμά δεν μπορεί να σκεφτεί ότι επί πυρετού δίνουμε αντιπυρετικό. Είναι όμως ανασφαλής γιατί άνοιξε το google, έψαξε "πυρετός" και είδε πόσα παιδιά πέθαναν από μηνιγγίτιδα, αγχώθηκε, το έντυσε και το έφερε να μου πει καλησπέρα στις 4πμ. Και υπάρχουν ανασφάλειες τις οποίες μπορώ να δικαιολογήσω (πχ νέα μαμά, πολύ μικρό παιδί κλπ), αλλά είναι και μια πλειοψηφία που προσπαθεί απλά να σου πασάρει μια ευθύνη που θα έπρεπε να έχει σαν γονιός. Είναι αυτό που λέμε πολλές φορές "εμείς τους μεγαλώσαμε τα παιδιά", γιατί έρχονται με την πρώτη μύξα και το πρώτο "γκουχ" και περιμένουν τις ίδιες αναλυτικές οδηγίες που έδωσες και την προηγούμενη φορά. Οπότε εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ ότι αυτός ο γονιός είναι "στην χειρότερη στιγμή του". Απλά το παιδί του έκανε κάτι που δεν κάνει συνήθως, πελάγωσε και αρνήθηκε να το αντιμετωπίσει σαν ενήλικας που έχει υπ'ευθύνη του ένα άλλο πλάσμα. Και ναι, αυτό εμένα με κάνει έξω φρενών και ας μην το εκδηλώνω.

p.s. Την υπάλληλο που πουλάει παπούτσια αν την βρίσει κάποιος πελάτης, θα πει ο κόσμος "κρίμα την καημένη", θα βρίσουν τον πελάτη, θα πουν ότι είχε δίκιο γιατί προσπαθεί απλά να κάνει την δουλειά της και κάποιοι είναι μαλάκες. Εμένα που κατεβαίνω αξημέρωτα στα ΤΕΠ, είμαι μόνη μου και έχω να κάνω με τον Χ περίεργο γονιό, αν μου συμβεί το οτιδήποτε θα πουν "εμείς σε πληρώνουμε, έπρεπε να κάνεις καλύτερα την δουλειά σου". Και ξαναρωτάω: γιατί;

p.s.2: Κάνεις πολύ καλά και είσαι ευγενική με το νοσοκομειακό προσωπικό. Και φυσικά υπάρχουν και τέτοιοι ασθενείς και χαίρομαι να τους βλέπω και να τους μιλάω. (Όπως υπάρχουν και σκατένιοι γιατροί που ξύνονται και κάνουν διάγνωση σε 3'). Ωστόσο έχουμε φτάσει να αναφέρουμε το "πήγα στο νοσοκομείο και ήμουν ευγενική" σαν κάτι πρωτόγνωρο. Καταλαβαίνεις πού βρισκόμαστε σαν κράτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι χωρίς ειρωνεία; Αφού σας δυσαρεστούν τόσο πολύ οι άνθρωποι που ανησυχούν για τους αγαπημένους τους και οι οποίοι πληρώνουν τους μισθούς σας, για ποιο λόγο γίνατε γιατροί; Οκ όλοι βρίζουμε τα αφεντικά μας κατά καιρούς αλλά υποτίθεται πως ο γιατρός θέλει να βοηθάει κι όχι να θεωρεί βάρος τον ασθενή. Ξέρω οτι δεν μπορείτε να απαντήσετε εκ μέρους όλων των γιατρών, αλλά η δική σας γνώμη με ενδιαφέρει.


To 60% αυτών που βλέπω είναι ανασφάλιστοι, αλλοδαποί, ανεργοι συνεπώς δε με πληρώνουν όλοι αλλά οι λιγότεροι αλλά ως ιατρός θεωρώ αντιδεοντολογικό να βλέπω μόνο τους ασφαλισμένους ειδικά σε ένα δημόσιο σύστημα υγείας όπως σε αυτό που δουλεύω που νομικά πρέπει να τους δω ολους.

Επίσης αυτοί που πληρώνουν μέσω της δουλειάς τους δημόσια ασφάλεια οι περισσότεροι ψήφισαν αυτή την κυβέρνηση οπότε πρέπει να είναι συμβιβασμένοι ότι για την υγεία έχουν δικαίωμα όλοι ανεξαιρέτως της οικονομικής τους κατάστασης οποτε πρέπει εξαιτίας της πληθώρας κόσμου να γίνονται κάποιοι συμβιβασμοί (πχ αναμονή, αιτήσεις κοκ).

Δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω ότι θέλει ο εξεταζόμενος ή ο γονέας του αλλά ότι θεωρώ εγώ σωστό να γίνει για τον ασθενή. Δηλαδή αν έρχεται ένας ασθενής με ένα παραπεμπτικό από άλλο ιατρό να γίνει μια εξέταση (πχ αξονική) έχω δικαίωμα να μην την κάνω και αντί για αυτού να βάλω το ένα παιδί μέσα για παρακολούθηση 2,3 μέρες. Αν ο ασθενής αρχίζει και φωνάζει γιατί απαιτεί την εξέταση και εγώ δε του αντιμιλήσω τότε το λάθος πάει σε αυτόν και όχι σε μένα.

Στα επείγοντα οφείλουμε να βλέπουμε συγκεκριμένα περιστατικά, όταν κάποιος έρχεται με πρόβλημα που κανονικά έπρεπε να το δει σε τακτικό εξωτερικό ιατρείο μπορώ να τον διώξω με σύσταση να κλείσει ραντεβού σε εξωτερικό ιατρείο (αν τώρα η αναμονή για πρωινό δωρεάν ιατρείο είναι 5,6 μήνες προσωπικά δε μπορώ να κάνω κάτι να τον βοηθήσω).

Οι περισσότεροι πάνε ιατρική γιατί λένε ότι τους αρέσει να βοηθάνε τους ανθρώπους. Όταν την ασκήσουν αργά ή γρήγορα αρχίζουν να μη τους συμπαθούν τόσο.

Επίσης αν δω έναν άνθρωπο ευγενικό και με τρόπους θα τον βοηθήσω και σε πράγματα που είναι πέρα του καθηντοκολογιό μου και το έχω κάνει πολλές φορές. Δε το κάνω επειδή πληρώνομαι για αυτό το κάνω λόγω ιατρικής δεοντολογίας

Αν από την άλλη δω κάποιον και μου λέει την ατάκα ότι με πληρώνει , είναι αγενής θα τον εξυπηρετήσω μέχρι εκεί που μπορεί νομικά ένας ειδικευόμενος...... δηλαδή τπτ......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
To 60% αυτών που βλέπω είναι ανασφάλιστοι, αλλοδαποί συνεπώς δε με πληρώνουν όλοι αλλά οι λιγότεροι αλλά ως ιατρός θεωρώ αντιδεοντολογικό να βλέπω μόνο τους ασφαλισμένους ειδικά σε ένα δημόσιο σύστημα υγείας όπως σε αυτό που δουλεύω.
Δεν τους κανείς χάρη να βλέπεις ανασφάλιστους ασθενείς. Είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Δεν τους κανείς χάρη να βλέπεις ανασφάλιστους ασθενείς. Είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις.


ναι είμαι αλλά δε με πληρώνει αυτός εγώ του πληρώνω την ασφάλεια του και η Ε.Ε. Καλύτερα έτσι παρά σε χώρες όπως η Αμερική που ο φτωχός είναι καταδικασμένος στην μοίρα του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,870 μηνύματα.
Μού αρέσει πολύ όταν ο φόκος κι ο ακίκος τσακώνονται :loltooth:
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, όταν ο ασθενής, μην ξέροντας τί έχει, κάνει τον κόπο να έρθει στο νοσοκομείο, δεν είναι υποχρεωμένος ο γιατρός να τον εξετάσει και να κάνει μια έστω γρήγορη διάγνωση για το τί έχει; Θέλω να πω, δεν είχε όρεξη να τρέχει στα επείγοντα και να του φέρονται σαν ζώο (τις περισσότερες φορές), για να έρθει πάει να πει οτι ανησυχεί και θέλει να μάθει τί έχει. Η απάντηση "δεν έχεις τίποτα, πήγαινε σπίτι και αν συνεχιστούν τα συμπτώματα έλα ξανά" ή κάτι παρόμοιο δεν είναι ένδειξη οτι ο γιατρός δε σέβεται το άγχος του άλλου; Μιλάμε για την υγεία του έτσι; Αν ήξερε ο κάθε ασθενής οτι το σύμπτωμα που έχει δεν είναι σοβαρό ή θα περάσει σε 2 μέρες δε θα έτρεχε στα επείγοντα. Γιατί θυμώνετε με τους ασθενείς; Δεν το καταλαβαίνω. Να θυμώνετε με το σύστημα, το οτι πληρώνεστε λίγα χρήματα, οτι δουλεύετε πολλές ώρες, οτι δεν έχει εξοπλισμό και φάρμακα κλπ το καταλαβαίνω. Με τους ασθενείς γιατί;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Μού αρέσει πολύ όταν ο φόκος κι ο ακίκος τσακώνονται :loltooth:

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, όταν ο ασθενής, μην ξέροντας τί έχει, κάνει τον κόπο να έρθει στο νοσοκομείο, δεν είναι υποχρεωμένος ο γιατρός να τον εξετάσει και να κάνει μια έστω γρήγορη διάγνωση για το τί έχει; Θέλω να πω, δεν είχε όρεξη να τρέχει στα επείγοντα και να του φέρονται σαν ζώο (τις περισσότερες φορές), για να έρθει πάει να πει οτι ανησυχεί και θέλει να μάθει τί έχει. Η απάντηση "δεν έχεις τίποτα, πήγαινε σπίτι και αν συνεχιστούν τα συμπτώματα έλα ξανά" ή κάτι παρόμοιο δεν είναι ένδειξη οτι ο γιατρός δε σέβεται το άγχος του άλλου; Μιλάμε για την υγεία του έτσι; Αν ήξερε ο κάθε ασθενής οτι το σύμπτωμα που έχει δεν είναι σοβαρό ή θα περάσει σε 2 μέρες δε θα έτρεχε στα επείγοντα. Γιατί θυμώνετε με τους ασθενείς; Δεν το καταλαβαίνω. Να θυμώνετε με το σύστημα, το οτι πληρώνεστε λίγα χρήματα, οτι δουλεύετε πολλές ώρες, οτι δεν έχει εξοπλισμό και φάρμακα κλπ το καταλαβαίνω. Με τους ασθενείς γιατί;:hmm:


Μου φαινεται έχεις μπερδέψει τους ρόλους.

Οι ασθενείς-συγγενείς ασθενών ειναι αυτοί που βρίζουν , ακομα και χτυπάν ιατρονοσηλευτικό προσωπικό. Τα περιστατικά βίας ειναι άπειρα και σχεδόν επι καθημερινής βάσεως.

Οι ιατροί πάντοτε κάνουν την δουλειά τους όσο καλύτερα γίνεται, και η οποιαδήποτε άρνηση παροχής υπηρεσιών επιφέρει ποινικές συνέπειες.

Και πίστεψε με: όπως ειπωθηκε και παραπάνω, πολλοι προσέρχονται την νυχτα χωρίς καμία ένδειξη , είτε επειδή δεν έχουν τι να κάνουν, είτε επειδή ειναι υπέρσυναισθηματικοι ή αρρωστοφοβικοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,870 μηνύματα.
Μου φαινεται έχεις μπερδέψει τους ρόλους.

Οι ασθενείς-συγγενείς ασθενών ειναι αυτοί που βρίζουν , ακομα και χτυπάν ιατρονοσηλευτικό προσωπικό. Τα περιστατικά βίας ειναι άπειρα και σχεδόν επι καθημερινής βάσεως.

Οι ιατροί πάντοτε κάνουν την δουλειά τους όσο καλύτερα γίνεται, και η οποιαδήποτε άρνηση παροχής υπηρεσιών επιφέρει ποινικές συνέπειες.

Και πίστεψε με: όπως ειπωθηκε και παραπάνω, πολλοι προσέρχονται την νυχτα χωρίς καμία ένδειξη , είτε επειδή δεν έχουν τι να κάνουν, είτε επειδή ειναι υπέρσυναισθηματικοι ή αρρωστοφοβικοι.
Αναφέρομαι σε αυτό:
Στα επείγοντα οφείλουμε να βλέπουμε συγκεκριμένα περιστατικά, όταν κάποιος έρχεται με πρόβλημα που κανονικά έπρεπε να το δει σε τακτικό εξωτερικό ιατρείο μπορώ να τον διώξω με σύσταση να κλείσει ραντεβού σε εξωτερικό ιατρείο (αν τώρα η αναμονή για πρωινό δωρεάν ιατρείο είναι 5,6 μήνες προσωπικά δε μπορώ να κάνω κάτι να τον βοηθήσω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Προφανως για να μπορεί να τον διώξει , εξ αρχής θα υπάρχει μια αρχική εκτίμηση της κατάστασης.

Δεν διώχνει ποτέ κανένας ιατρός κάποιον από τα επείγοντα ετσι.

Αν δεν ειναι κάτι επείγον, το πολυ να περιμένει ο ασθενείς κάποιο διάστημα, το οποίο μπορεί να ναι απο λιγα λεπτά μέχρι αρκετές ωρες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Αναφέρομαι σε αυτό:


Όταν διώχνω κάποιον παίρνω ευθύνη για αυτόν που διώχνω και φεύγει πάντα με οδηγιεσ. Αν έρχεται κάποιος με πρόβλημα το οποίο δεν ειναι επείγον το κσλυτερο γις αυτόν και όχι για μένα ειναι να τον διώξω παραπέμποντας τον για επαναξιολογιοληση σε τακτικό εξωτερικό ιατρειο σε κάποιους μήνες . Πχ μια κεφαλαλγία σε ένα παιδάκι χωρισ Επείγουσα συμπτωματολογία αν του κάνω μια αξονική και ειναι καθαρή τοτε μπορώ να τον διώξω χωρίς εύθυνη και χωρίς ουσιαστικα να το βοηθάω σε τπτ αφού οι κεφαλαλγίες θα συνεχίζονται και ακτινοβολοντσς το παράλληλα.


Αν το παραπέμψω σε εξωτερικο ιατρείο δινόντας οδηγιες για ημερολόγιο κεφαλαλγίας και σε δεύτερο χρόνο σύσταση για μαγνητική το βοηθάω μη δίνοντας ακτινοβόληση και οδηγίες για να βγει μια διάγνωση η οποία δε γίνεται στα επείγοντα. Δυστυχώς συτο μερικοί δε το καταλαβαίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Παιδίατρος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Μού αρέσει πολύ όταν ο φόκος κι ο ακίκος τσακώνονται :loltooth:

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, όταν ο ασθενής, μην ξέροντας τί έχει, κάνει τον κόπο να έρθει στο νοσοκομείο, δεν είναι υποχρεωμένος ο γιατρός να τον εξετάσει και να κάνει μια έστω γρήγορη διάγνωση για το τί έχει; Θέλω να πω, δεν είχε όρεξη να τρέχει στα επείγοντα και να του φέρονται σαν ζώο (τις περισσότερες φορές), για να έρθει πάει να πει οτι ανησυχεί και θέλει να μάθει τί έχει. Η απάντηση "δεν έχεις τίποτα, πήγαινε σπίτι και αν συνεχιστούν τα συμπτώματα έλα ξανά" ή κάτι παρόμοιο δεν είναι ένδειξη οτι ο γιατρός δε σέβεται το άγχος του άλλου; Μιλάμε για την υγεία του έτσι; Αν ήξερε ο κάθε ασθενής οτι το σύμπτωμα που έχει δεν είναι σοβαρό ή θα περάσει σε 2 μέρες δε θα έτρεχε στα επείγοντα. Γιατί θυμώνετε με τους ασθενείς; Δεν το καταλαβαίνω. Να θυμώνετε με το σύστημα, το οτι πληρώνεστε λίγα χρήματα, οτι δουλεύετε πολλές ώρες, οτι δεν έχει εξοπλισμό και φάρμακα κλπ το καταλαβαίνω. Με τους ασθενείς γιατί;:hmm:


Εγώ προσωπικά δεν έχω δει ποτέ κανέναν γιατρό να αποδεσμεύει ασθενή στο σπίτι χωρίς να τον δει και να ακούσει την αιτία προσέλευσης. Τώρα μπορεί ο μη σχετικός να περιμένει εξονυχιστική εξέταση, στην πράξη όμως πρόβλημα με μία Χ χρονιότητα και ήπια συμπτωματολογία δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω πέρα από παραπομπή σε εξωτερικό ιατρείο για διερεύνηση, μιας και το νοσοκομείο από τις 2μμ και μετά καλύπτει επείγοντα και όχι ανασφάλειες. Το να ασχοληθεί π.χ. ο εφημερεύων ορθοπεδικός με μια ισχιαλγία από 15ημέρου στις 11μμ, είναι θέμα δικής του βούλησης. Όχι γιατί δεν πληρώνεται καλά ή δουλεύει 24 ώρες ή δεν θα του φτάσουν τα υλικά αν δει και αυτόν τον ασθενή, αλλά γιατί ΕΦΗΜΕΡΕΥΕΙ ΓΙΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, και κάποια στιγμή σε αυτό το κράτος πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε και αυτήν την προϋπόθεση, αντί να μπαίνουν όλα κάτω από την ομπρέλα "αφού σε πληρώνω γιατί δεν με εξυπηρετείς;"

Όσο για τον ασθενή που δεν ξέρει ότι το σύμπτωμά του δεν είναι σοβαρό, νομίζω όποιον εργαζόμενο στον ιατρονοσηλευτικό κλάδο και να ρωτήσεις μπορεί να σου απαριθμήσει πολλές περιπτώσεις "ασθενών" με καθόλου σοβαρά προβλήματα υγείας. Π.χ. είναι αρκετά σύνηθες οι φορτηγατζήδες που γυρνάνε από παραλαβή/παράδοση από μακρινούς προορισμούς να σταματάνε τις πρώτες πρωινές ώρες σε κάποιο επαρχιακό νοσοκομείο γιατί θυμούνται χρόνιο πόνο στην μέση ή κάποια βουβωνοκήλη ή δεν ξέρω και γω τι. Γονείς που φέρνουν τα παιδιά τους με βήχα και μύξες γιατί τα αγνοούσαν όλο το απόγευμα και κάπου στις 10-11μμ συνειδητοποίησαν ότι το παιδί δεν θα κοιμηθεί αναίμακτα με τόσο μπούκωμα. Γυναίκες που ψυχαναγκάζονται σε άκυρες ώρες ότι μπορεί να είναι έγκυες γιατί έχουν μεγάλη καθυστέρηση και ζητούν γυναικολογική εκτίμηση. Τώρα αυτά μπορεί να φαίνονται μεμονωμένες περιπτώσεις αλλά αν τις δεις συγκεντρωτικά αντιστοιχούν σε τρομακτικό ποσοστό συναρτήσει του IQ του μέσου Έλληνα.
Οπότε πες μου, ο ορθοπεδικός που εξετάζει αυτό τον χρόνιο πόνο στην μέση και καπάκι του σκάσει τροχαίο, ο παιδίατρος που θα δει αυτό το παιδί με τις μύξες και θα του σκάσει παιδί με σπασμούς, ο γυναικολόγος που θα δει αυτή την γυναίκα που πιστεύει ότι είναι έγκυος και θα του σκάσει επείγουσα καισαρική, ποιον θα κατηγορήσουν όλοι αυτοί για την κατάσταση; Το σύστημα που τους λέει ότι εφημερεύουν για επείγοντα (όσο κακοπληρωτής και αν είναι το κράτος, όσες ελλείψεις και αν υπάρχουν) ή τον ασθενή που δεν σεβάστηκε το σύστημα και προσήλθε στα επείγοντα για μαλακίες;

Και μην πιάσουμε καν την άλλη μεγάλη πληγή που λέγεται ΕΚΑΒ, όπου λόγω έλλειψης ελέγχου για την αναγκαιότητα και το πόσο επείγον είναι, έχουν καταλήξει να λειτουργούν σαν ταξί και να περιμένουν με την ψυχή στα δόντια αυτοί που πραγματικά το χρειάζονται και δεν έρχεται. Θα μου πεις "βάλε περισσότερα ασθενοφόρα", ναι οκ αλλά έτσι απλά διαιωνίζεις μια κατάσταση όπου ο καθένας θα πει "δεν γαμιέται φώναξέ το, άλλα 10 επανδρωμένα κυκλοφορούν".

Θέλω να πω ότι όλο αυτό δεν ξεκινάει από το ότι τα λεφτά δίνονται με το σταγονόμετρο και αυτό παίρνει ποικίλες διαστάσεις, αλλά από την λογική του μέσου ασθενούς ότι το ΕΣΥ είναι τσιφλίκι του, όποτε θέλει μπαίνει, όποτε θέλει φεύγει, όπως θέλει μιλάει και αν δεν του αρέσουν αυτά που θα του πουν/κάνουν σηκώνει και τον κόσμο στο πόδι "επειδή το πληρώνει".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Περιμένουμε μεγάλο κύμα από τα μέσα Νοέμβρη και μετά με την έξαρση της γρίπης. Προς το παρόν είναι σχετικά νορμάλ γιατί δεν χάλασε ιδιαίτερα ο καιρός. Παρ' όλα αυτά ποτέ δεν ξέρεις ποια ηλίθια μάνα θα θυμηθεί ότι το παιδί της βήχει στις 4πμ :P

Γιατί τις λες ηλιθιες? Εγώ ξημερώματα έτρεχα το μωρό με γαστρεντεριτιδα.και ανήμερα Πάσχα. Άμα ο βήχας με φοβίζει οποιαδήποτε ώρα θα το πήγαινα. Εσείς γιαυτό δεν είστε εκεί? Γιαυτό δεν πληρώνεστε? Για να είστε οποιαδήποτε ώρα αγχωθουν οι μαμάδες είτε σοβαρό είναι κάποιο περιστατικό είτε όχι. Εμείς δεν τα ξέρουμε αυτά, εμείς είμαστε άσχετες και το παραμικρό αν είμαστε και άπειρες να μας ξεσηκώσει. Για να πας στο νοσοκομείο έχεις φοβηθεί για κάτι, δεν πας για βόλτα.
Δε μαρεσε αυτό που έγραψες.. Και στην αρχή που είδα πως ασχολείσαι με παιδιατρικα χάρηκα άμα χρειαστώ κσμμια συμβουλή..

μανδαμ οταν το παιδι σου ειναι αρρωστο,μην το στελνεις στο σχολειο ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΠΟΙΗΜΑ. ΑΣΙΧΤΙΡΠΙΑ

Πολλές μητέρες δεν έχουν βοήθεια και δεν μπορούν ούτε άδεια να πάρουν. Γιαυτό τα στελνουν..
Δεν ανήκω σε αυτές αλλά το γνωρίζω. Πολύ εύκολα δεν κρίνετε? Με το κράτος βαλτα που δε στηρίζει τις μήτερες σε τίποτα. Όχι με εκείνες που κάνουν το εκατό τους παξιμάδι και τρέχουν όλη μέρα και όταν γυρίζουν έχουν να αντιμετωπίσουν τα άρρωστα παιδιά τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top