Eurovision 2019

Ποια χώρα πιστεύετε ότι θα κερδίσει;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 14)
  • Ολλανδία

    Ψήφοι: 4 28.6%
  • Ρωσία

    Ψήφοι: 2 14.3%
  • Ελβετία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Ιταλία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κύπρος

    Ψήφοι: 1 7.1%
  • Ελλάδα

    Ψήφοι: 4 28.6%
  • Νορβηγία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Σουηδία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Ισλανδία

    Ψήφοι: 2 14.3%
  • Άλλη

    Ψήφοι: 1 7.1%

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Εγώ θα ήθελα να δω στην Eurovision τους imagine dragons με ένα κομμάτι τύπου natural!θα έσκιζαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ όταν πρωτοβγηκε το τραγούδι της Τάμτα το σνομπαρα γιατί έλεγα ότι αν δεν κέρδισε η Φουρέιρα σιγά μη κερδίσει η Τάμτα. Τώρα τις τελευταίες 3 μέρες δεν μπορώ να βγάλω τη μουσική απ' το κεφάλι μου. Ελπίζω να τα πάει καλά, να βρεθούν συμπασχοντες. :P

Και το δικό μας μου αρέσει. Λιγότερο "Γιουροβιζιονίστικο" αλλά καλό. Την Κατερίνα είχε τύχει να την ακούσω κάποτε λάιβ και ήταν πολύ καλή οπότε δεν νομίζω να έχει θέμα ως προς αυτό. Ελπίζω να έχει και ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία/χορογραφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Σιγά μην ασχοληθούν οι imagine dragons με eurovision Φώτη. Καταρχάς η eurovision δεν είναι καν μουσικός διαγωνισμός και για αυτό και έχω να την παρακολουθήσω 3-4 Χρόνια, επειδή είχα σιχαθεί τον τρόπο που δίνονται οι πόντοι. Πείτε μου υπάρχει περίπτωση η Ελλάδα να μην πάρει το 12αρι της Κύπρου και η Κύπρος το 12αρι της Ελλάδας αντίστοιχα κάποια χρόνια; Όι πόντοι δεν δίνονται για κανένα τραγούδι Αλλά αναλόγως τις σχέσεις μεταξύ χωρών. Τώρα τα στοιχήματα όσον αφορά την eurovision ασχολίαστο. Νομίζω πέρα απ'την Αγγλία που τζογαρουν με τα πάντα δεν ασχολείται ιδιαίτερα κανένα άλλο κράτος. Τώρα όσον αφορά την φετινή eurovision άκουσα μέχρι στιγμής 3 κομμάτια: της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ολλανδίας επειδή λέγατε εδω πως είναι καλό. Της Ολλανδίας ενώ όταν ξεκίνησε μου φάνηκε εξαιρετικό στο τέλος μου έμεινε στο μυαλό ως ενα απλό τραγούδι γιατί Προσωπικά δεν βρήκα κανένα δυνατό σημείο στο κομμάτι. Ωραία τα κουπλε δεν λεω αλλα το ρεφρεν με άφησε αδιάφορο για ενα τέτοιο κομμάτι. Όσον αφορά της Ελλάδας δεν το θυμάμαι καν. Θυμάμαι ότι ειχε ωραία φωνή η τραγουδίστρια Αλλά το τραγούδι εντελώς αδιάφορο. Της Κύπρου απ'την άλλη θεωρώ ότι πάλι θα είναι ο πραγματικός νικητής της eurovision. Η Κύπρος όπως και πέρυσι στέλνει hit που βγει δεν βγει δεν θα χαθεί. Όλα τα club ακόμα και τώρα το fuego παίζουν, Όχι την κότα που νίκησε πέρυσι. Έτσι και το replay το βρήκα εξαιρετικό τραγούδι για το καλοκαίρι και είμαι σίγουρος ότι θα ακουστεί ότι και να βγει στην eurovision.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Παιδιά για τη συμμετοχή της Ρωσίας τι λέτε; Στα στοιχήματα σε τι θέση βγαίνει;

Ο Sergey μου άρεσε περισσότερο στο "You are the only one" που ήταν μια συμμετοχή με αρκετούς Έλληνες συντελεστές. :thumbsup:

Μιας και λέω για Ρωσία και έχω σύνδεση με αυτή τη χώρα και λόγω επαγγέλματος,
ας βάλω και μερικές από τις αγαπημένες μου συμμετοχές από τη χώρα με σειρά προτεραιότητας:

You are the only one- Sergey Lazarev


A million voices - Polina Gagarina


Believe - Dima Bilan
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Παιδιά για τη συμμετοχή της Ρωσίας τι λέτε; Στα στοιχήματα σε τι θέση βγαίνει;

Ο Sergey μου άρεσε περισσότερο στο "You are the only one" που ήταν μια συμμετοχή με αρκετούς Έλληνες συντελεστές. :thumbsup:

Μιας και λέω για Ρωσία και έχω σύνδεση με αυτή τη χώρα και λόγω επαγγέλματος,
ας βάλω και μερικές από τις αγαπημένες μου συμμετοχές από τη χώρα με σειρά προτεραιότητας:

You are the only one- Sergey Lazarev


A million voices - Polina Gagarina


Believe - Dima Bilan


2ος στα στοιχήματα μετά τον Ολλανδό.

Εμένα η αγαπημένη μου συμμετοχή της Ρωσίας αυτή του 2015(2η θέση στον τελικό).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zilda

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Zilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.

Παιδιά έκατσα και άκουσα πολλά κομμάτια σήμερα. Νομιζω κλείνω προς αυτό της Ιταλίας. Είναι πολύ πιο κοντά στα ακούσματα μου. Της Κύπρου τλκ καταλήγω στο ότι δεν μου αρέσει και τόσο :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Σιγά μην ασχοληθούν οι imagine dragons με eurovision Φώτη. Καταρχάς η eurovision δεν είναι καν μουσικός διαγωνισμός και για αυτό και έχω να την παρακολουθήσω 3-4 Χρόνια, επειδή είχα σιχαθεί τον τρόπο που δίνονται οι πόντοι.
Συμφωνώ στο ότι δεν παίζει, αλλά στο παρελθόν έχουμε δει πολύ μεγάλα ονόματα της μουσικής σκηνής να πηγαίνουν στην Eurovision. Αλλά αν δεν αλλάξουν κάποιοι κανονισμοί σχετικά με το playback πχ που μετατρέπει τους μουσικούς μίας μπάντας απ' ευθείας σε γλάστρες, δε ασχοληθεί κάποιο μεγάλο όνομα σοβαρά.


Τί εννοείς, οι χαμηλές είναι ψεύτικες;
Θα βγω λίγο off-topic με την απάντηση, αλλά επειδή τέθηκε και από άλλο μέλος σαν απορία, θα απαντήσω συνοπτικά για να μη με πετάξει πάλι ο jj! στον κάδο :cry_x:
Πολύ απλοϊκά, αν ακούσεις αυτή την κοπέλα να μιλάει κανονικά και συγκρίνεις την φωνή της τότε, και την φωνή της όταν τραγουδάει είναι τελείως διαφορετικές οι χροιές. Όταν μιλάμε χρησιμοποιούμε την "chest voice", είναι η φωνή που βγαίνει απολύτως φυσικά και ασυναίσθητα. Τώρα, αν προσπαθήσεις να πας πολύ ψηλά σε νότες, θα διαπιστώσεις ότι δυσκολεύεσαι όσο περισσότερο ανεβαίνεις και από ένα σημείο και μετά μπορείς να τραγουδήσεις μόνο με "ψεύτική", ή "head voice". Πχ εδώ, η ψηλή της είναι "head voice". Εδώ στην πρώτη κιόλας φράση του τραγουδιού περνάει από falcetto σε chest voice. Ακούγεται εύκολα πώς από έναν πολύ breathy και αέρινο ήχο περνάει σε μία πιο "καθαρή" και δυνατή χροιά. Δουλεύοντας πολύ την τεχνική, μπορεί ένας τραγουδιστής να αποκτήσει πολύ πολύ καλό έλεγχο του εύρους και της χροιάς της φωνή του, δηλαδή να χρησιμοποιεί την head voice και για χαμηλές νότες (όπως κάνει η Κατερίνα) γιατί δίνει διαφορετικό ύφος στο τραγούδι, η χροιά της είναι πιο breathy και σεξουλιάρικη :P Σε ορισμένα είδη, όπως η soul, jazz αυτό είναι common practise. Η δικη μου ένσταση είναι στην υπερβολή. Θεωρώ ότι έχει μία σωστή, καλή φωνή και δεν υπάρχει λόγος να τραγουδάει έτσι για να "τραβήξει".
FUN FACT: O Michael Jackson μιλούσε στις συνεντεύξεις του με "head voice" αντί για την κανονική του φωνή. Η φωνή του δηλαδή ήταν πιο μπάσα από αυτή που ο κόσμος νομίζει, αλλά για τους δικούς του λόγους μιλούσε με ψεύτικη.
Τώρα, η ορολογία αυτή πλέον θεωρείται λίγο παλιά και χρησιμοποιούν διαφορετικούς τρόπους για να μπορέσουν να "χαρακτηρίσουν" αν θέλετε το εύρος της ανθρώπινης φωνής. Πρακτικά το χρησιμοποιούμε από σύμβαση γιατί είναι πιο εύκολο να συνεννοηθούμε μεταξύ μας :P

Αν ήταν τόσο εύκολο να μιμηθούν όλες την Amy, γιατί δεν το κάνουν; :laugh:
Πρώτα από όλα, δεν είπα πουθενά ότι είναι εύκολο :look: Αλλά ακόμη και εύκολο να ήταν, ειδικά αν είσαι επαγγελματίας μουσικός, η σωστή ερώτηση είναι γιατί να το κάνεις;! Σκοπός είναι να έχεις τον δικό σου ήχο, το δικό σου ύφος όχι να είσαι κάτι δανεικό. Εγώ που ερασιτεχνικά ασχολούμαι μου φαίνεται υπερβολικά βαρετό να μιμούμαι κάποιους, ενώ μπορώ κάλλιστα να τραγουδήσω όπως μου αρέσει εμένα και όπως θεωρώ εγώ ότι θέλω να προβάλω ένα συγκεκριμένο κομμάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Ας δούμε τις χώρες που πήραν τα περισσότερα 12αρια (με βάση το σύστημα 1975-2015)

1)Πορτογαλία 2017:19 12αρια
2) Σουηδία 2012:18 12αρια
3) Νορβηγία 2009:16 12αρια
4) Αυστρία 2014:13 12αρια
5)Σουηδία 2015:12 12αρια
6) Ισραήλ 2018:11 12αρια
7)Ελλάδα 2005: 10 12αρια
8)Βρετανία 1997:10 12αρια
9)Αζερμπαιζαν 2013:10 12αρια
10) Γερμανία 2010:9 12αρια
11) Ιταλία 2015:9 12αρια
12) Αυστραλία 2016:9 12αρια
13)Σερβία 2007:9 12αρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,981 μηνύματα.
Πρώτα από όλα, δεν είπα πουθενά ότι είναι εύκολο :look: Αλλά ακόμη και εύκολο να ήταν, ειδικά αν είσαι επαγγελματίας μουσικός, η σωστή ερώτηση είναι γιατί να το κάνεις;! Σκοπός είναι να έχεις τον δικό σου ήχο, το δικό σου ύφος όχι να είσαι κάτι δανεικό. Εγώ που ερασιτεχνικά ασχολούμαι μου φαίνεται υπερβολικά βαρετό να μιμούμαι κάποιους, ενώ μπορώ κάλλιστα να τραγουδήσω όπως μου αρέσει εμένα και όπως θεωρώ εγώ ότι θέλω να προβάλω ένα συγκεκριμένο κομμάτι.

Εμένα μού είναι αρκετά εύκολο να μιμηθώ λαϊκές τραγουδίστριες όπως Αλεξίου, Αρβανιτάκη, Κούκα κλπ. (ναι ξέρω, οφ τόπικ αλλά ένα καλό έχω, ας το διαφημίσω :pfff:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Από τότε που ψηφίζουν οι επιτροπές η μαγεία της eurovision χάθηκε. Φέτος θα βγάλουν νικητη αυτόν:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Από τότε που ψηφίζουν οι επιτροπές η μαγεία της eurovision χάθηκε. Φέτος θα βγάλουν νικητη αυτόν:


Κοιτά και εγώ Ολλανδία θέλω φέτος.
Όμως οι επιτροπές πρέπει να πάρουν δρόμο και να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα βαθμολόγησης που ήταν super.Δεν θέλω να βλέπω δυο βαθμολογίες και μάλιστα της κριτικής επιτροπής αναλυτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Indiana Jones

Δραστήριο μέλος

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Κοιτά και εγώ Ολλανδία θέλω φέτος.
Όμως οι επιτροπές πρέπει να πάρουν δρόμο και να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα βαθμολόγησης που ήταν super.Δεν θέλω να βλέπω δυο βαθμολογίες και μάλιστα της κριτικής επιτροπής αναλυτικά.


Και εμένα μου αρέσει η Ολλανδία.
Το καινούριο σύστημα έχει μεγάλο suspense μέχρι το τέλος,μέχρι να ανακοινωθούν όλα τα αποτελέσματα του κοινού. Βλέπεις έτσι τις διαφορές επιτροπών και κοινού ενώ με το παλιό σύστημα υπήρχε συμψηφισμός. Π.χ. το κοινό έδινε κάπου το 12άρι του,η επιτροπή έδινε την τελευταία θέση στην ίδια χώρα και έτσι το τραγούδι έπαιρνε 0 βαθμούς λόγω της τεράστιας διαφοράς κοινού-επιτροπής.
Δε ξέρω αν θα ήταν σωστό να έφευγαν οι επιτροπές γιατί έτσι θα βλέπαμε τραγούδια όπως Γαλλία 2009, Ισραήλ 2010, Ισπανία 2012,Νορβηγία 2015 στον πάτο. Βέβαια τα τελευταία χρόνια πριμοδοτούν συνεχώς τη Σουηδία και την Αυστραλία. Είναι δίλημμα η υπόθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Και εμένα μου αρέσει η Ολλανδία.
Το καινούριο σύστημα έχει μεγάλο suspense μέχρι το τέλος,μέχρι να ανακοινωθούν όλα τα αποτελέσματα του κοινού. Βλέπεις έτσι τις διαφορές επιτροπών και κοινού ενώ με το παλιό σύστημα υπήρχε συμψηφισμός. Π.χ. το κοινό έδινε κάπου το 12άρι του,η επιτροπή έδινε την τελευταία θέση στην ίδια χώρα και έτσι το τραγούδι έπαιρνε 0 βαθμούς λόγω της τεράστιας διαφοράς κοινού-επιτροπής.
Δε ξέρω αν θα ήταν σωστό να έφευγαν οι επιτροπές γιατί έτσι θα βλέπαμε τραγούδια όπως Γαλλία 2009, Ισραήλ 2010, Ισπανία 2012,Νορβηγία 2015 στον πάτο. Βέβαια τα τελευταία χρόνια πριμοδοτούν συνεχώς τη Σουηδία και την Αυστραλία. Είναι δίλημμα η υπόθεση.

Εμένα το νέο σύστημα δεν μου αρέσει καθόλου ειδικά το ότι βλέπουμε την βαθμολογία των επιτροπών στην αρχή και ότι ανακοινώνονται μόνο το 12.Το αγαπημένο μου σύστημα ήταν του 2009-2012 που οι επιτροπές δεν επηρέαζαν τόσο το αποτέλεσμα τότε.Πχ το 2011 το κοινό της Γερμανίας μας έδωσε 12 και η επιτροπή 1 και έτσι πήραμε 10 από την Γερμανία,άρα δεν μας επηρέασαν τόσο οι επιτροπές.Η Eurovision από το 2016 καταστράφηκε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Θέλω να γράψω κάποια πράγματα που σκέφτομαι για τον διαγωνισμό.Αρχικα όπως έχω ξαναπεί από το 2016 με το νέο σύστημα βαθμολογίας ο διαγωνισμός καταστράφηκε καθώς το παρόν σύστημα ευνοεί πολύ τις επιτροπές πχ η Σουηδία πέρσι βγήκε 2η στις επιτροπεσ και 23η στο televoting αλλά τερμάτησε 7η,αντίθετα με το παλιό σύστημα θα έβγαινε 11η.Συμπερασμα το νέο σύστημα είναι μούφα,το καλύτερο ήταν του 2009-15 με μια τροποιηση όμως θα ήθελα στον συμψηφισμό να μέτρα 60% το televoting και 40% οι επιτροπές.Επισης τραγούδια κλόουν βγαίνουν 10αδα ενώ πριν 15 χρόνια θα ήταν εκτός τελικού.Τελος το press room έχει γεμίσει από λοατ δημοσιογραφους χωρίς ιχνος ιδέας μουσικής.

Μόνο κατάντια για έναν διαγωνισμό που έβγαλε λαμπρους νικητές όπως Abba,love shine a light Katrina,my number one,fairytale,Loreen euphoria και only teardrops Emily de forest.Ευχομαι να αλλάξουν μυαλά εκεί στην Ebu αν και δεν το βλέπω.Μου έβαλαν τις επιτροπές να κάνουν πολιτικό παιχνίδι.Καλα έκανε η Τουρκία και αποχώρησε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μουσικός και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,793 μηνύματα.
Τελος το press room έχει γεμίσει από λοατ δημοσιογραφους χωρίς ιχνος ιδέας μουσικής.
Οι δημοσιογράφοι είναι εκεί απλά για να κάνουν ερωτήσεις και να συμπληρώσουν ένα χ,ψ διαδικτυακό "ρεπορτάζ". Δεν χρειάζεται να ξέρουν ποιος είναι ο Σούμπερτ ή τα ποπ/ροκ είδωλα του 2019 γιατί απλά δεν είναι η δουλειά τους.
Όσο για το κομμάτι που αναφέρεις την σεξουαλικότητα των ανθρώπων μέσα στα..παράπονα σου ( Πως την έμαθες αλήθεια; ) τι να πω; Φέρτε straight δημοσιογράφους για τον Φώτη, make Eurovision right again!
Ευχομαι να αλλάξουν μυαλά εκεί στην Ebu αν και δεν το βλέπω
Πρέπει να καταλάβεις το εξής μου φαίνεται. Η επιτροπή ψηφίζει με δικά της μουσικά κριτήρια καθώς απαρτίζεται από ανθρώπους που ασχολούνται με την μουσική βιομηχανία γενικότερα και το κοινό με τα δικά του ( ποιο θα το κάνει να διαδκεδάσει περισσότερο πχ). Δεν φταίει σε κάτι η ebu, ό,τι αρέσει στον κόσμο/επιτροπή θα ψηφιστεί.
Έγινε πιο δίκαια η διαδικασία των ψήφων καθώς λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη του κοινού αλλά και ανθρώπων με κάποια μουσική παιδεία.
Μου έβαλαν τις επιτροπές να κάνουν πολιτικό παιχνίδι
Λολ. Αν παρατηρήσεις τα στατιστικά, η επιτροπή ψηφίζει δίκαια. Το πολιτικό παιχνίδι προφανώς γίνεται απ'το televoting.
https://www.youtube.com/watch?v=6PxoMWtAC7M

My favs: Λετονία, Σλοβενία, Ισλανδία, Aυστρία, Ελβετία (fingers crossed ότι δεν θα'χει το ίδιο χορευτικό στο 2:03, με κάνει να νιώθω άβολα), Τσεχία,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Οι δημοσιογράφοι είναι εκεί απλά για να κάνουν ερωτήσεις και να συμπληρώσουν ένα χ,ψ διαδικτυακό "ρεπορτάζ". Δεν χρειάζεται να ξέρουν ποιος είναι ο Σούμπερτ ή τα ποπ/ροκ είδωλα του 2019 γιατί απλά δεν είναι η δουλειά τους.
Όσο για το κομμάτι που αναφέρεις την σεξουαλικότητα των ανθρώπων μέσα στα..παράπονα σου ( Πως την έμαθες αλήθεια; ) τι να πω; Φέρτε straight δημοσιογράφους για τον Φώτη, make Eurovision right again!

Πρέπει να καταλάβεις το εξής μου φαίνεται. Η επιτροπή ψηφίζει με δικά της μουσικά κριτήρια καθώς απαρτίζεται από ανθρώπους που ασχολούνται με την μουσική βιομηχανία γενικότερα και το κοινό με τα δικά του ( ποιο θα το κάνει να διαδκεδάσει περισσότερο πχ). Δεν φταίει σε κάτι η ebu, ό,τι αρέσει στον κόσμο/επιτροπή θα ψηφιστεί.
Έγινε πιο δίκαια η διαδικασία των ψήφων καθώς λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη του κοινού αλλά και ανθρώπων με κάποια μουσική παιδεία.

Λολ. Αν παρατηρήσεις τα στατιστικά, η επιτροπή ψηφίζει δίκαια. Το πολιτικό παιχνίδι προφανώς γίνεται απ'το televoting.


My favs: Λετονία, Σλοβενία, Ισλανδία, Aυστρία, Ελβετία (fingers crossed ότι δεν θα'χει το ίδιο χορευτικό στο 2:03, με κάνει να νιώθω άβολα), Τσεχία,


Ναι οι επιτροπές ψηφίζουν τόσο δίκαια που το trash τραγούδι της Σουηδία βγήκε 2ο και το κοινό το έβγαλε 23ο.Το 2015 το αριστούργημα της Ιταλίας που σάρωσε στο Televoting το έβγαλαν 6ο για να βγει η Σουηδία.Αρα οι επιτροπές κάνουν ότι θέλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Έγινε πιο δίκαια η διαδικασία των ψήφων καθώς λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη του κοινού αλλά και ανθρώπων με κάποια μουσική παιδεία.
Έχεις δίκαιο σε αυτό γενικά, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πως οι επιτροπές χαντάκωσαν αυτό το τραγούδι που ήταν πρώτο στο κοινό και κλάσεις ανώτερο από ότι άλλο είχε πάει εκείνη τη χρονιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Έχεις δίκαιο σε αυτό γενικά, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πως οι επιτροπές χαντάκωσαν αυτό το τραγούδι που ήταν πρώτο στο κοινό και κλάσεις ανώτερο από ότι άλλο είχε πάει εκείνη τη χρονιά.

Ειναι ένας από τους λόγους που οι επιτροπές πρέπει να πάρουν πόδι.Δεν μπορεί 180 εκατομμύρια τηλεθεατές να ψήφισαν και εσυ(οι επιτροπές) να μου βγάζεις νικήτρια την Σουηδία που βγήκε 3η στο κοινό.Και μάλιστα την επόμενη χρόνια η Σουηδία έκανε το σύστημα ακόμα χειρότερο τύπου Melodifestivalen.

Επίσης δεν σχολιάζω το σχολείο του φίλου:Άτομα με μουσική παιδεία.Ποια άτομα έχουν μουσική παιδεία;Η Συνατσακη;Η Anke στην Γερμανία (κωμικός στο επάγγελμα);Νομίζω ότι λέμε ότι θελουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Ειναι ένας από τους λόγους που οι επιτροπές πρέπει να πάρουν πόδι.Δεν μπορεί 180 εκατομμύρια τηλεθεατές να ψήφισαν και εσυ(οι επιτροπές) να μου βγάζεις νικήτρια την Σουηδία που βγήκε 3η στο κοινό.Και μάλιστα την επόμενη χρόνια η Σουηδία έκανε το σύστημα ακόμα χειρότερο τύπου Melodifestivalen.

Επίσης δεν σχολιάζω το σχολείο του φίλου:Άτομα με μουσική παιδεία.Ποια άτομα έχουν μουσική παιδεία;Η Συνατσακη;Η Anke στην Γερμανία (κωμικός στο επάγγελμα);Νομίζω ότι λέμε ότι θελουμε.
Κατά τη δική μου άποψη καλώς υπάρχουν και οι επιτροπές στο σύστημα ψηφοφορίας αν ψηφίζουν άνθρωποι που ξέρουν από μουσική όμως. Μετά το 2015 δεν θυμάμαι οτιδήποτε σχετικό με τη Eurovision αλλά δεν δέχομαι ότι αυτοί που ψήφιζαν με μουσικό κριτήριο και μόνο χαντάκωσαν το συγκεκριμένο τραγούδι. Ήταν άψογο και βγήκε πρώτο το μπιτάκι της κακιάς ώρας γιατί ήταν σχετικό με το "μπούλινγκ"; Γελάει ο κόσμος. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,154 μηνύματα.
Κατά τη δική μου άποψη καλώς υπάρχουν και οι επιτροπές στο σύστημα ψηφοφορίας αν ψηφίζουν άνθρωποι που ξέρουν από μουσική όμως. Μετά το 2015 δεν θυμάμαι οτιδήποτε σχετικό με τη Eurovision αλλά δεν δέχομαι ότι αυτοί που ψήφιζαν με μουσικό κριτήριο και μόνο χαντάκωσαν το συγκεκριμένο τραγούδι. Ήταν άψογο και βγήκε πρώτο το μπιτάκι της κακιάς ώρας γιατί ήταν σχετικό με το "μπούλινγκ"; Γελάει ο κόσμος. :P


Εμένα μου άρεσε πιο πολύ το παλιό σύστημα (μια βαθμολογία κάθε χώρα) όμως έπρεπε να μέτρα 60% Televoting 40% επιτροπές.

Τους Il Volo το 2015 τους ψήφισα 2 φορές και στεναχωρήθηκα που δεν βγήκαν και μου βγήκε η Σουηδία.Το 15 ψήφισα 2 φορές Ιταλία και 1 Ρωσία (2η θέση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top