Γιατί τόσο κράξιμο στην Apple;

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω οι πιο πολλοί που προτιμούν τα ακριβά smartphone συνήθως δεν έχουν καν δοκιμάσει ένα των 150 ευρώ όπως λες γιατί το έχουν στο μυαλό τους ως αργό, με μικρό αποθηκευτικό χώρο, κακή κάμερα κλπ. Εγώ προσωπικά, επειδή ασχολούμαι πολύ με τη φωτογραφία σκάω λεφτά κυρίως για την κάμερα και την οθόνη του κινητού (έχω δει φτηνά smartphone φίλων μου και η διαφορά μού ήταν εμφανής). Βέβαια πιστεύω ακράδαντα ότι τα σημερινά "φτηνά" smartphone δεν έχουν καμία σχέση με των προηγούμενων χρόνων, αλλά είναι και όπως έχει συνηθίσει κανείς.


Ναι η κύρια διαφορά είναι όντως η ανάλυση της οθόνης και τη ποιότητα της κάμερας αλλά και πάλι γιατί αξίζει? Αν ασχολείσαι με την φωτογραφία μπορείς να δώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις μια φωτογραφική μηχανή που θα είναι και πολύ καλύτερη από τη κάμερα του high end κινητού.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Ναι η κύρια διαφορά είναι όντως η ανάλυση της οθόνης και τη ποιότητα της κάμερας αλλά και πάλι γιατί αξίζει? Αν ασχολείσαι με την φωτογραφία μπορείς να δώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις μια φωτογραφική μηχανή που θα είναι και πολύ καλύτερη από τη κάμερα του high end κινητού.

Υποθέτω οτι την βολεύει περισσότερο στην μεταφορά το κινητό .
Οπότε το iphone είναι καλή λύση για τους enthusiasts στον χώρο της φωτογραφίας,αλλά προφανώς όχι για επαγγελματίες φωτογράφους όπως λες .
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Ναι η κύρια διαφορά είναι όντως η ανάλυση της οθόνης και τη ποιότητα της κάμερας αλλά και πάλι γιατί αξίζει? Αν ασχολείσαι με την φωτογραφία μπορείς να δώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις μια φωτογραφική μηχανή που θα είναι και πολύ καλύτερη από τη κάμερα του high end κινητού.

Έχω φωτογραφική DSLR αλλά δε βολεύει πάντα, ενώ δεν ξέρεις πότε μπορεί να προκύψει καλή ευκαιρία για φωτο.
Συν ότι ακόμη και τις φώτο της κάμερας τις επεξεργαζομαι στο κινητό γιατι το photoshop είναι μπελάς, οπότε καταλήγουμε στην καλή οθόνη πάλι :P
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Huawei Mate 20 Pro, 128 GB. Θεωρητικά "εφάμιλλο" του iPhone XS max, αλλά επειδή δεν είμαι και εξπέρ σ'αυτα δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Τουλάχιστον είναι στα ίδια λεφτά με το iPhone 7 που είχα, και όχι στα 1300 ευρώ που κάνει το άλλο. Μέχρι στιγμής το έχω 6 μήνες και πάει σφαίρα, δεν έχει κολλήσει ποτέ, αλλά θα δείξει.
Καλό κινητό για τα λεφτά που πήρες αλλά αν έβγαζε αντίστοιχο η apple θα τη κράζανε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Προβλήματα στη οθόνη (πράσινα στις άκρες), στο software και κακή εξυπηρέτηση από τα service. Διαβάσε τις κριτικές 1* στο skroutz να καταλάβεις.

Πόσο κορόιδο πρέπει να αισθάνεται ο day one αγοραστής που η αξία της συσκευής που αγόρασαν το Νοέμβριο με πάνω από 1000 ευρώ τώρα είναι κάτω από 500.

Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα με 190 ευρώ την οθόνη του iPhone 7 (που ούτε αυτό σου κολούσε) στην αντιπροσωπεία. Είναι το κινητό που έχω εγώ και έχει τουλάχιστον άλλα 2, 3 χρόνια ζωής (security updates). Θα τη κρατήσω μέχρι τέλους.


Γιατί το αξίζει :P .
Ενω η ποιότητα των προϊόντων της είναι εξαιρετική, η υποστήριξη των πελατών της είναι χάλια . Δεν σέβονται καθόλου τον πελάτη ούτε τα χρήματα του .

Ο Ροσμαν δεν είναι hater,ολόκληρο μαγαζί έχει στην Νεα Υόρκη που ασχολείται με επισκευές αποκλειστικά σε macbook. Γιατί να μισεί τα προϊόντα που τον βοηθούν να βγάζει το ψωμί του ; Αυτό που δεν γουστάρει είναι ο τσαμπουκάς της Apple να δυσχεραίνει το έργο τρίτων να επισκευάζουν τα προϊόντα της . Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η απόφαση της να αφαιρέσει το δικαίωμα ο χρήστης να βλέπει τα στατιστικά της μπαταρίας εαν την έχει βάλει μη πιστοποιημένος τεχνικός ,ακόμα και εαν η μπαταρία είναι αυθεντική . Ακόμα ένα παράδειγμα αποτελεί και ο Linus ,εξίσου διάσημο tech κανάλι που επι πληρωμής δεν δέχονταν να επισκευάσουν την οθόνη του .

Για να λέμε του στραβού το δίκιο,ναι εξαιρετικά προϊόντα, αλλά το να δημιουργείς δομές και να βοηθάς να υπάρχει τεχνική υποστήριξη για αυτά είναι εξίσου σημαντικό . Όπως και το να μην προσπαθείς να εξαπατήσεις τον κόσμο να πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής του για ζημιές που δεν κοστίζουν τόσο(ναι και αυτό έχει γίνει) . Γι'αυτό είχα πει και παλιότερα οτι η apple δεν είναι τυπική tech εταιρία . Έχει πολλά στραβά σε αυτά τα θέματα . Δεν παίζει ρόλο μόνο η απόδοση αλλα και η αξιοπιστία . Ορισμένες φορές μάλιστα είναι πιο σημαντική για μερικούς .
Ο Rossman τη δουλειά του κάνει. Προσπαθεί να πιέσει την apple να κάνει δυνατές τις επιδιορθώσεις από τρίτους. Ο Linus έκανε ένα παραπλανητικό video ότι η apple δεν μπορεί να φτιάξει την ραγισμένη οθόνη του imac pro του αλλά σε επόμενη χορηγούμενο από το fixit.com video ο Rossman που του έφτιαξε το video χρειάστηκε εκτός από οθόνη και νέα logic board. Δηλαδη αποσυναρμολόγοντας το laptop διέλυσε τα δυο πιο ακριβά του κομμάτια.

Η apple σωστά του απάντησε ότι ειναι μη επισκευάσιμο καθώς ανοίχθηκε από τρίτο κάτι που απαγορεύται στους όρους χρήσης του service της.

Να πουλά τη logic board σε ιδιώτες δεν γίνεται καθώς θα γεμίσει η αγορά με φθηνά macpro με φθηνό περίβλημα και οθόνη. :p
Περισσότερη ανάλυση εδώ:
https://forums.appleinsider.com/dis...apple-repair-policies-after-breaking-imac-pro.

Τους λέω haters γιατί αυτη τη τακτική την κάνει η microsoft και η dell (xps). Παρόλα αυτά μόνο την apple κράζουν χωρίς να εξηγούν στους viewer του γιατί όλες αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτή τη τακτική...

Όποιος παρακολουθεί τις κινήσεις της apple το καταλαβαίνει γιατί γίνεται αυτό. Πριν κάποια χρόνια iPhone ανατινασσόντουσαν από τις κινέζικες μπαταρίες και οι χρήστες κράζανε την apple. Ακόμα και η διάρροη στοιχείων των celebrities από το icloud που έγινε μέσω phishing (δηλαδή φταίγανε οι ίδιοι οι celebrities), δυσφυμούσαν την εταιρεία. Σε κάποιες περιπτώσεις η apple πλήρωνε αποζημειώσεις γιατί δεν μπορούσε να αποδείξει ότι η αιτία της εκρηξης της συσκευή της από παρέμβαση από τρίτο :p.

Στην εποχή των social media ένα ελαττωματικό φθηνό ανταλακτικό που έχει φτιαχτεί από τρίτο και δεν έχει περάσει από ελέγχους ποιότητας της εταίρειας, μπορεί να καταστρέψει ένα προιόν εμπορικά.

Με το Τ2 chip ο αγοραστής του μεταχειρισμένου iPhone ξέρει ότι η μπαταρία δεν άλλαχθηκε από εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Ακόμα και αυθεντική να είναι η μπαταρία (από άλλο iPhone) η αντικατάσταση έγινε από μη εξουσιοδοτημένο άρα σωστά βγάζει το μήνυμα. Το iPhone τρέχει κανονικά η εκτίμηση health δεν υπάρχει καθώς με μια μη επίσημη μπαταρία η ενδειξη μπορεί να είναι εντελώς λάθος.

Ο Rossman θέλει να επισκευάζει τα iPhone και τα mac κσι ο χρήστης να μην καταλαβαίνει διαφορά από εξουσιοδοτημένο. Αυτό δεν γίνεται γιατί ο ίδιος δεν είναι εξουσιοδοτημένος.

Αυτό το πράγμα όμως είναι θετικό για το καταναλωτή καθώς ξέρει με την αγορά ενός μεταχειρισμένος iPhone ότι οι επισκευές έγιναν σύμφωνα με τα quidelines της apple.


Μπορεί κι εμένα να μου εξηγήσει κάποιος γιατί προτιμά ένα smartphone των 700$ και 1300$ αντί για κάποιο των 150$? Εγώ που είμαι με ένα honor των 150$ δεν έχω κανένα απολύτως θέμα. Ούτε κολλάει πουθενά, όλα τα apps τα υποστηρίζει κανονικά, τεχνικά προβλήματα δεν έχει βγάλει και έχει όλη την λειτουργικότητα ενός smartphone. Οπότε τι ακριβώς αγοράζετε δίνοντας τα δεκαπλάσια χρήματα?
Η κύρια διαφορά είναι ότι το lite σε ένα χρόνο δεν θα παίρνει security updates. Κατά τα άλλα για να αντιληθείς τη διαφορά και γιατί υπάρχει η διαφορά τιμής, πρέπει να πας για ένα εξάμηνο σε ένα ακριβό κινητό και μετά να επιστρέψεις στη παλιά σου συσκευή.

Το ίδιο ισχύει και για τους υπολογιστές και για κάθε τεχνολογική συσκευή.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Καλό κινητό για τα λεφτά που πήρες αλλά αν έβγαζε αντίστοιχο η apple θα τη κράζανε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Προβλήματα στη οθόνη (πράσινα στις άκρες), στο software και κακή εξυπηρέτηση από τα service. Διαβάσε τις κριτικές 1* στο skroutz να καταλάβεις.

Πόσο κορόιδο πρέπει να αισθάνεται ο day one αγοραστής που η αξία της συσκευής που αγόρασαν το Νοέμβριο με πάνω από 1000 ευρώ τώρα είναι κάτω από 500.

Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα με 190 ευρώ την οθόνη του iPhone 7 (που ούτε αυτό σου κολούσε) στην αντιπροσωπεία. Είναι το κινητό που έχω εγώ και έχει τουλάχιστον άλλα 2, 3 χρόνια ζωής (security updates). Θα τη κρατήσω μέχρι τέλους.



Ο Rossman τη δουλειά του κάνει. Προσπαθεί να πιέσει την apple να κάνει δυνατές τις επιδιορθώσεις από τρίτους. Ο Linus έκανε ένα παραπλανητικό video ότι η apple δεν μπορεί να φτιάξει την ραγισμένη οθόνη του imac pro του αλλά σε επόμενη χορηγούμενο από το fixit.com video ο Rossman που του έφτιαξε το video χρειάστηκε εκτός από οθόνη και νέα logic board. Δηλαδη αποσυναρμολόγοντας το laptop διέλυσε τα δυο πιο ακριβά του κομμάτια.

Η apple σωστά του απάντησε ότι ειναι μη επισκευάσιμο καθώς ανοίχθηκε από τρίτο κάτι που απαγορεύται στους όρους χρήσης του service της.

Να πουλά τη logic board σε ιδιώτες δεν γίνεται καθώς θα γεμίσει η αγορά με φθηνά macpro με φθηνό περίβλημα και οθόνη. :p
Περισσότερη ανάλυση εδώ:
https://forums.appleinsider.com/discussion/205115/ill-informed-youtuber-bemoans-apple-repair-policies-after-breaking-imac-pro.

Τους λέω haters γιατί αυτη τη τακτική την κάνει η microsoft και η dell (xps). Παρόλα αυτά μόνο την apple κράζουν χωρίς να εξηγούν στους viewer του γιατί όλες αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτή τη τακτική...

Όποιος παρακολουθεί τις κινήσεις της apple το καταλαβαίνει γιατί γίνεται αυτό. Πριν κάποια χρόνια iPhone ανατινασσόντουσαν από τις κινέζικες μπαταρίες και οι χρήστες κράζανε την apple. Ακόμα και η διάρροη στοιχείων των celebrities από το icloud που έγινε μέσω phishing (δηλαδή φταίγανε οι ίδιοι οι celebrities), δυσφυμούσαν την εταιρεία. Σε κάποιες περιπτώσεις η apple πλήρωνε αποζημειώσεις γιατί δεν μπορούσε να αποδείξει ότι η αιτία της εκρηξης της συσκευή της από παρέμβαση από τρίτο :p.

Στην εποχή των social media ένα ελαττωματικό φθηνό ανταλακτικό που έχει φτιαχτεί από τρίτο και δεν έχει περάσει από ελέγχους ποιότητας της εταίρειας, μπορεί να καταστρέψει ένα προιόν εμπορικά.

Με το Τ2 chip ο αγοραστής του μεταχειρισμένου iPhone ξέρει ότι η μπαταρία δεν άλλαχθηκε από εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Ακόμα και αυθεντική να είναι η μπαταρία (από άλλο iPhone) η αντικατάσταση έγινε από μη εξουσιοδοτημένο άρα σωστά βγάζει το μήνυμα. Το iPhone τρέχει κανονικά η εκτίμηση health δεν υπάρχει καθώς με μια μη επίσημη μπαταρία η ενδειξη μπορεί να είναι εντελώς λάθος.

Ο Rossman θέλει να επισκευάζει τα iPhone και τα mac κσι ο χρήστης να μην καταλαβαίνει διαφορά από εξουσιοδοτημένο. Αυτό δεν γίνεται γιατί ο ίδιος δεν είναι εξουσιοδοτημένος.

Αυτό το πράγμα όμως είναι θετικό για το καταναλωτή καθώς ξέρει με την αγορά ενός μεταχειρισμένος iPhone ότι οι επισκευές έγιναν σύμφωνα με τα quidelines της apple.



Η κύρια διαφορά είναι ότι το lite σε ένα χρόνο δεν θα παίρνει security updates. Κατά τα άλλα για να αντιληθείς τη διαφορά και γιατί υπάρχει η διαφορά τιμής, πρέπει να πας για ένα εξάμηνο σε ένα ακριβό κινητό και μετά να επιστρέψεις στη παλιά σου συσκευή.

Το ίδιο ισχύει και για τους υπολογιστές και για κάθε τεχνολογική συσκευή.

Με λίγα λόγια μου λες οτι εαν το ανοίξω, και μετά το πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο απο την apple service ,και τους σκάσω λεφτά για την δουλειά κιόλας,δεν θα μου το επιδιορθώσουν και θα έχουν και δίκιο ; Δηλαδή τι πρέπει να κάνεις για να το επισκευάσεις μετά ; Να πάρεις καινούριο macbook ; Σε αυτή την περίπτωση γυρνάμε στο αρχικό ζήτημα της εξαπάτησης .

Το να ακυρώνεται η εγγύηση το καταλαβαίνω . Το να υπάρχουν μηνύματα οτι έχουν γίνει αλλαγές σε software ή/και hardware απο μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό το καταλαβαίνω(το οποίο λύνει και το θέμα ποιο πρόβλημα είναι της εταιρίας και ποιό προκλήθηκε απο 3ους) . Αλλά δεν καταλαβαίνω πως κερδίζουν την εύνοια των πελατών τους οταν αρνούνται κατηγορηματικά να στηρίξουν τα προϊόντα τους :P . Ειδικά σε tech κανάλια που μέσα στη δουλειά τους είναι και να "διαλύουν" το θεωρώ χαζό να αρνούνται την επισκευή . Είναι σαν η Τέσλα να πούλαγε ηλεκτρικά αμάξια χωρίς να την ενδιέφερε εαν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για αυτά .
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
@akikoa

Η ναυαρχίδα των 1300$ μετά από ποσό καιρό θα σταματήσει να παίρνει security updates; θα παίρνει μετά από 6 χρόνια;

Τα security updates επίσης πως είναι κάτι critical για τον μέσο χρήστη ουσιαστικά;


Μπορείς να μου εξηγήσεις εσύ λεκτικά τη διαφορά για να μην χρειαστεί να δώσω τα έξτρα 1150$; Διότι μιλάμε για την δεκαπλάσια τιμή;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Με λίγα λόγια μου λες οτι εαν το ανοίξω, και μετά το πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο απο την apple service ,και τους σκάσω λεφτά για την δουλειά κιόλας,δεν θα μου το επιδιορθώσουν και θα έχουν και δίκιο ; Δηλαδή τι πρέπει να κάνεις για να το επισκευάσεις μετά ; Να πάρεις καινούριο macbook ; Σε αυτή την περίπτωση γυρνάμε στο αρχικό ζήτημα της εξαπάτησης .

Το να ακυρώνεται η εγγύηση το καταλαβαίνω . Το να υπάρχουν μηνύματα οτι έχουν γίνει αλλαγές σε software ή/και hardware απο μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό το καταλαβαίνω(το οποίο λύνει και το θέμα ποιο πρόβλημα είναι της εταιρίας και ποιό προκλήθηκε απο 3ους) . Αλλά δεν καταλαβαίνω πως κερδίζουν την εύνοια των πελατών τους οταν αρνούνται κατηγορηματικά να στηρίξουν τα προϊόντα τους :P . Ειδικά σε tech κανάλια που μέσα στη δουλειά τους είναι και να "διαλύουν" το θεωρώ χαζό να αρνούνται την επισκευή . Είναι σαν η Τέσλα να πούλαγε ηλεκτρικά αμάξια χωρίς να την ενδιέφερε εαν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για αυτά .

2.If service is needed due to failure of parts that are not original to the product or due to damage caused by abuse, misuse or any external cause, Apple reserves the right to return the product to you without servicing it, and may hold you responsible for any indicated diagnostic fee. Apple will not be responsible for any damage to the product that occurs during the repair process that is a result of any unauthorised modifications or repairs or replacements not performed by Apple or an AASP. If damage results, Apple will seek your authorisation for any additional costs for completing service even if the product is covered by warranty or an AppleCare service plan. If you decline authorisation, Apple may return your product unrepaired in the damaged condition without any responsibility.
https://www.apple.com/legal/sales-support/terms/repair/Retail_Repair_UK_Terms_Conditions.html

O Luis προκάλεζε ζημιές που ήταν αδύνατον να φτιαχτούν. Aκόμα και, ο Rossman δεν το επισκεύασε, πήρε άλλη οθόνη και άλλη logic board. Από τη στιγμή που ανοίχθηκε η συσκευή το service δεν μπορεί να ξέρει τι έγινε στο εσωτερικό του συστήματος του, συνεπώς δεν μπορεί να εγγυηθεί αν το macpro επσκευάστηκε όπως ήταν στη εργοστασιακή κατάσταση.

Το ότι αυτός που το άνοιξε ήταν reviewer και διάσημος και οι περισσότερες εταιρείες θα τον δίνανε άλλο τζάμπα δεν μου λέει τίποτα. Η apple συμπεριφέρεται στο Luis όπως συμπεριφέρεται σε όλους τους πελάτες της. Αφού άνοιξε το macpro έδωσε την επιλογή στην apple να μην το επισκευάσει.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
@akikoa

Η ναυαρχίδα των 1300$ μετά από ποσό καιρό θα σταματήσει να παίρνει security updates; θα παίρνει μετά από 6 χρόνια;

Τα security updates επίσης πως είναι κάτι critical για τον μέσο χρήστη ουσιαστικά;


Μπορείς να μου εξηγήσεις εσύ λεκτικά τη διαφορά για να μην χρειαστεί να δώσω τα έξτρα 1150$; Διότι μιλάμε για την δεκαπλάσια τιμή;


Οι android ναυαρχίδες σταματάνε στα 2, 3 χρόνια. Τα iPhone μπορούν να κλείσουν 6ετία.
Η Oneplus που θεωρείται ότι υποστηρίζει τις συσκευές λες και είναι Pixel, έχει αυτή τη πολιτική:



https://source.android.com/security/bulletin
Εδώ δείχνει όλες τις διοθρώσεις που γίνονται με αυτά τα updates. Βγαίνουν ανά 2 μήνες και κάθε φορά ανακαλύπτουν καινούριες τρύπες. Γι' αυτό και η μαρκροχρόνια υποστήριξη των smartphone στοιχίζει και αυτό φαίνεται στη τιμή τους.

π.χ. το Απρίλιο διοθρώθηκαν αυτά:
https://www.zdnet.com/article/google-we-just-fixed-these-three-critical-android-bugs-with-april-update/

Αν μείνεις χωρίς security update είσαι ευάλωτος σε όλες αυτές τις τρύπες που έχουν δημοσιευτεί και υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που θέλουν να ελέγξουν τις συσκευές μας είτε για κερδοσκοπικούς σκοπούς (διαφημίσεις), είτε για διαφημιστικούς είτε για τρομοκρατικούς.


Αν αξίζει να πάρεις 1300 ευρώ κινητό;. Φυσικά δεν αξίζει και προσωπικά δεν έχω δώσει τόσα λεφτά για κινητό. Το μέγιστο που έχω δώσει ειναι 550 ευρώ για το iPhone 7 1 χρόνο μετά τη κυκλοφορία του.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
https://www.apple.com/legal/sales-support/terms/repair/Retail_Repair_UK_Terms_Conditions.html

O Luis προκάλεζε ζημιές που ήταν αδύνατον να φτιαχτούν. Aκόμα και, ο Rossman δεν το επισκεύασε, πήρε άλλη οθόνη και άλλη logic board. Από τη στιγμή που ανοίχθηκε η συσκευή το service δεν μπορεί να ξέρει τι έγινε στο εσωτερικό του συστήματος του, συνεπώς δεν μπορεί να εγγυηθεί αν το macpro επσκευάστηκε όπως ήταν στη εργοστασιακή κατάσταση.

Το ότι αυτός που το άνοιξε ήταν reviewer και διάσημος και οι περισσότερες εταιρείες θα τον δίνανε άλλο τζάμπα δεν μου λέει τίποτα. Η apple συμπεριφέρεται στο Luis όπως συμπεριφέρεται σε όλους τους πελάτες της. Αφού άνοιξε το macpro έδωσε την επιλογή στην apple να μην το επισκευάσει.

Ποτέ δεν αρνήθηκα οτι είναι όρος του . Εκεί που στηρίζω το argument μου είναι κατά πόσο είναι σοβαρή η λογική αυτή καθώς κατά πόσο είναι ηθικό τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα να είναι φραγκοφονιάδες . Καθώς τόσο στο internet γενικά όσο και ο Ροσμαν έχουν δείξει και τέτοιες περιπτώσεις .

Apple ξε apple εγώ προσωπικά βρίσκω αυτούς τους όρους παράλογους απο την στιγμή που θέλω να πληρώσω την επισκευή .
Επομένως,δεν είναι θέμα ούτε hater ούτε κραξίματος διότι ποτέ δεν κατέκρινα την ποιότητα του ίδιου του προϊόντος .
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Καλό κινητό για τα λεφτά που πήρες αλλά αν έβγαζε αντίστοιχο η apple θα τη κράζανε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Προβλήματα στη οθόνη (πράσινα στις άκρες), στο software και κακή εξυπηρέτηση από τα service. Διαβάσε τις κριτικές 1* στο skroutz να καταλάβεις.

Πόσο κορόιδο πρέπει να αισθάνεται ο day one αγοραστής που η αξία της συσκευής που αγόρασαν το Νοέμβριο με πάνω από 1000 ευρώ τώρα είναι κάτω από 500.

Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα με 190 ευρώ την οθόνη του iPhone 7 (που ούτε αυτό σου κολούσε) στην αντιπροσωπεία. Είναι το κινητό που έχω εγώ και έχει τουλάχιστον άλλα 2, 3 χρόνια ζωής (security updates). Θα τη κρατήσω μέχρι τέλους.

Κοίτα το έχω κρατήσει το 7αρι, γενικά δεν πετάω, αλλά όταν το πήγα δεν μπορούσαν να καταλάβουν αν έφταιγε η οθόνη ή το software και δεν ήταν σίγουρο ότι θα πετύχει. Στο τέλος σου λέω, κολλούσε πάρα πολύ, ανοιγόκλεινε μόνο του εφαρμογές, επανέφερε σβησμένες φωτογραφίες, και εκεί που το άλλαξα επιτόπου ήταν όταν άρχισε να καλεί μόνο του αριθμούς απ' τις επαφές μου. Του πατέρα μου, που το πήρε λίγο μετά από εμένα, λειτουργεί όπως την 1η μέρα που το πήρε αλλά ούτε ίδια χρήση κάνουμε, ούτε ίδιο όγκο αρχείων του φορτώνουμε.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Ποτέ δεν αρνήθηκα οτι είναι όρος του . Εκεί που στηρίζω το argument μου είναι κατά πόσο είναι σοβαρή η λογική αυτή καθώς κατά πόσο είναι ηθικό τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα να είναι φραγκοφονιάδες . Καθώς τόσο στο internet γενικά όσο και ο Ροσμαν έχουν δείξει και τέτοιες περιπτώσεις .

Apple ξε apple εγώ προσωπικά βρίσκω αυτούς τους όρους παράλογους απο την στιγμή που θέλω να πληρώσω την επισκευή .
Επομένως,δεν είναι θέμα ούτε hater ούτε κραξίματος διότι ποτέ δεν κατέκρινα την ποιότητα του ίδιου του προϊόντος .
Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι τακτική της apple να είναι όλα soldered στη μητρική. Η Dell(xps), η microsoft ακόμα και lenovo(νέο thinkpad x1 carbon για την RAM) ακολουθούν αυτή τη τακτική.
O λόγος που το κάνουν είναι κυρίως:
1) εξασφάλιση χώρου καθώς δεν χρειάζονται
2) μείωση κόστους
3) αποφυγή προβλημάτων από εξοπλισμό thirdparty.
4) αύξηση αξιοπιστίας
Παρόλο ακολουθούν όλοι την ίδια τακτική το κράξιμο το τρώει μόνο η apple.



Κοίτα το έχω κρατήσει το 7αρι, γενικά δεν πετάω, αλλά όταν το πήγα δεν μπορούσαν να καταλάβουν αν έφταιγε η οθόνη ή το software και δεν ήταν σίγουρο ότι θα πετύχει. Στο τέλος σου λέω, κολλούσε πάρα πολύ, ανοιγόκλεινε μόνο του εφαρμογές, επανέφερε σβησμένες φωτογραφίες, και εκεί που το άλλαξα επιτόπου ήταν όταν άρχισε να καλεί μόνο του αριθμούς απ' τις επαφές μου. Του πατέρα μου, που το πήρε λίγο μετά από εμένα, λειτουργεί όπως την 1η μέρα που το πήρε αλλά ούτε ίδια χρήση κάνουμε, ούτε ίδιο όγκο αρχείων του φορτώνουμε.
Που το πήγες; Εξουσιοδοτημένο service; Γιατί είναι κρίμα να μπορεί να μπορεί να επισκευαστεί και να το έχεις να κάθεται. Αν τα προβλήματα σου παρουσιάστηκαν χωρίς να κακομεταχειριστείς το κινητό και είναι 2 χρόνια πριν την αγορά του προιόντος τρέχα σε εξουσιοδοτημένο service μήπως στο φτιάχνουν τζάμπα.

1) Ρυθμίσεις -> μπαταρία -> υγεία (μπαταρίας). Αν είναι κάτω από 80% η μπαταρία τότε το κινητό ρίχνει επιδόσεις. Σε εξουσιοδοτημένο η μπαταρία ειναι 59 ευρώ.
2) Τώρα αν έχει πρόβλημα η οθόνη. Το κόστος είναι 189 ευρώ στην αντιπροσωπία αλλά μπορείς σε μη εξουσιοδοτημένο (π.χ. irepair) να στο φτιάξουν με <65 ευρώ αλλά δεν το συνιστώ γιατί η ποιότητας της οθόνης είναι πολύ χειρότερη και δεν ξέρεις αν η αλλαγή έγινε σωστά.

Γενικά αν εξαιρέσεις τη αυτονομία δεν με ενοχλεί τίποτα άλλο στη συσκευή.

Τσέκαρε αυτό το video


και μετά αυτό το video


Σκέψου ότι το κινητο σου πριν 1 χρόνο το λέγανε ότι μπορεί να ανταγωνιστεί το XsMax και η τιμή του ήταν πάνω από 1000 ευρώ. Κάποιοι βλέποντας τον Καρπά και άλλους youtuber να λένε ότι θα είναι η βασική τους συσκευή πήγαν και το πήραν. Μετά από 1 χρόνο που συσκευή πήγε 450 ευρώ κλαίνε τα λεφτά τους. Βέβαια όποιος το πάρει τώρα το κινητό δεν μπορώ να πω ότι είναι κακή αγορά ούτε θα το συγκρίνω με κινητά των 100 ευρώ.
 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Σημερα διαβασα ενα αρθρο που ελεγε οτι η apple σε κλειδωνει στο οικοσυστημα της με την apple card. Πως; Δεν σε αφηνει να κανεις πληρωμες χωρις κινητο ή iOS συσκευη. Αν χασεις το κινητο σου και δεν εχεις ipad, good luck να κανεις τις πληρωμες σου. Θα πρεπει να παρεις τηλ την goldman sachs και αφου δωσεις ενα σωρο στοιχεια και σπαταλησεις απειρο χρονο θα μπορεσεις να κανεις την δουλεια σου. Τραγικο και απαραδεκτο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Σημερα διαβασα ενα αρθρο που ελεγε οτι η apple σε κλειδωνει στο οικοσυστημα της με την apple card. Πως; Δεν σε αφηνει να κανεις πληρωμες χωρις κινητο ή iOS συσκευη. Αν χασεις το κινητο σου και δεν εχεις ipad, good luck να κανεις τις πληρωμες σου. Θα πρεπει να παρεις τηλ την goldman sachs και αφου δωσεις ενα σωρο στοιχεια και σπαταλησεις απειρο χρονο θα μπορεσεις να κανεις την δουλεια σου. Τραγικο και απαραδεκτο.
Μα έτσι σχεδιάστηκε η κάρτα. H κάρτα δεν έχει νούμερο η ταυτοποίηση γίνεται μέσω των apple device του χρήστη και κυρίως το μαγαζί που κάνεις την αγορά δεν ξέρει τον αριθμό της κάρτα σου.


Λοιπόν η apple απάντησε για το μήνυμα στα iPhone μετά από αλλαγες μπαταριών σε μη εξουσιοδοτημένο service.
We take the safety of our customers very seriously and want to make sure any battery replacement is done properly. There are now over 1,800 Apple authorized service providers across the United States so our customers have even more convenient access to quality repairs.

Last year we introduced a new feature to notify customers if we were unable to verify that a new, genuine battery was installed by a certified technician following Apple repair processes. This information is there to help protect our customers from damaged, poor quality, or used batteries which can lead to safety or performance issues. This notification does not impact the customer's ability to use the phone after an unauthorized repair.
https://www.macrumors.com/2019/08/1...iEeDnI3QEqCEbboLbm2ZQs78iKd5NNkzTpwat4CrTIZeQ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Αυτο λεω, οτι ειναι ηλιθιο συστημα. Εγω σπανια πληρωνω πιστωτικη μεσω κινητου και χρησιμοποιω τον υπολογιστη μου για να εχω καλυτερο ελεγχο, πχ μην πατησω κατι καταλαθος. Ειναι και πιο γρηγορο να ελεγχω καλυτερα τις συναλλαγες. Με το να σε κλειδωνει σε ενα κινητο και να σου λεει οτι δεν μπορεις να το κανεις απο τον υπολογιστη ειναι εντελως ηλιθιο και σε δυσκολευει. Σκοπος ειναι να κανουμε την ζωη μας καλυτερη και ευκολοτερη, οχι πιο δυσκολη. Και ναι μεν εχει καλυτερη ασφαλεια, αλλα σε τι υστερουν οι αλλες οι καρτες; Ακομα και αν εξαπατηθεις σε αποζημιωνει η πιστωτικη. Επισης διαφημιζει καλυτερο επιτοκιο, αλλα δεν λεει οτι εξαρταται απο το credit rating. Αν εχεις χαλια credit rating δεν θα δεις διαφορα και αν εισαι τυπικος και σχολαστικος με τις πληρωμες, παλι δεν βλεπεις διαφορα γιατι εξοφλεις τους λογαριασμους σου και δεν εχεις να κανεις με επιτοκια. Ειναι απο τις πιο ηλιθιες καρτες στον πλανητη γιατι δεν σου προσφερει τιποτα απο εξτρα, πχ travel insurance, buy protection plan, medical insurance οταν ταξιδευεις, και αλλα perks οπως πχ δωρεαν lounges σε αεροδρομια, accident protection plan σε κινητα για προστασια πχ απο πτωσεις, κα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Apple Card: Privacy and Security. Κατά τα αλλά δεν προσφέρει τπτ άλλο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
To macbook 2015 15" εχει απαγορευτεί σε πτήσεις της US airlines :(. Κράζουν πάλι την apple.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,325 μηνύματα.
Ρε αδερφε, σοβαρα τωρα, εχεις μετοχες? Γκομενο τον Cook? Τι διαολο? Δεν γινεται η απλ να ειναι μια ακομα εταιρια που πουλαει ορισμενα προιοντα και οχι ο προδρομος της δευτερας παρουσιας ξερω γω?

"κραζουν την απλ".

Αν παιρνουν φωτια οι μπαταριες καλα κανουν, οπως προπερσι εκραζαν την σαμσουνγκ κτλ κτλ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Ρε αδερφε, σοβαρα τωρα, εχεις μετοχες? Γκομενο τον Cook? Τι διαολο? Δεν γινεται η απλ να ειναι μια ακομα εταιρια που πουλαει ορισμενα προιοντα και οχι ο προδρομος της δευτερας παρουσιας ξερω γω?

"κραζουν την απλ".

Αν παιρνουν φωτια οι μπαταριες καλα κανουν, οπως προπερσι εκραζαν την σαμσουνγκ κτλ κτλ.

Το ότι τα social media μπορούν να επηρεάσουν τόσο εύκολα τη μάζα ώστε να έχει αρνητική εικόνα για κάποιον άλλον είναι μεγάλο πρόβλημα για τη δημοκρατία.

Αν αυτός ο κάποιος έχει λεφτά, φήμη και είναι prenium τότε τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,775 μηνύματα.
Αυτο λεω, οτι ειναι ηλιθιο συστημα. Εγω σπανια πληρωνω πιστωτικη μεσω κινητου και χρησιμοποιω τον υπολογιστη μου για να εχω καλυτερο ελεγχο, πχ μην πατησω κατι καταλαθος. Ειναι και πιο γρηγορο να ελεγχω καλυτερα τις συναλλαγες. Με το να σε κλειδωνει σε ενα κινητο και να σου λεει οτι δεν μπορεις να το κανεις απο τον υπολογιστη ειναι εντελως ηλιθιο και σε δυσκολευει. Σκοπος ειναι να κανουμε την ζωη μας καλυτερη και ευκολοτερη, οχι πιο δυσκολη. Και ναι μεν εχει καλυτερη ασφαλεια, αλλα σε τι υστερουν οι αλλες οι καρτες; Ακομα και αν εξαπατηθεις σε αποζημιωνει η πιστωτικη. Επισης διαφημιζει καλυτερο επιτοκιο, αλλα δεν λεει οτι εξαρταται απο το credit rating. Αν εχεις χαλια credit rating δεν θα δεις διαφορα και αν εισαι τυπικος και σχολαστικος με τις πληρωμες, παλι δεν βλεπεις διαφορα γιατι εξοφλεις τους λογαριασμους σου και δεν εχεις να κανεις με επιτοκια. Ειναι απο τις πιο ηλιθιες καρτες στον πλανητη γιατι δεν σου προσφερει τιποτα απο εξτρα, πχ travel insurance, buy protection plan, medical insurance οταν ταξιδευεις, και αλλα perks οπως πχ δωρεαν lounges σε αεροδρομια, accident protection plan σε κινητα για προστασια πχ απο πτωσεις, κα.


 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Υπαρχουν πορτοφολια που δεν ειναι RFID στις μερες μας? Εχει 3-4 χρονια που αγορασα πορτοφολι και ειναι RFID. Επισης χρησιμοποιω σχεδον παντου το GPay οποτε δεν με απασχολει. Τελος, αν πεσεις θυμα απατης, η πιστωτικη σου επιστρεφει τα χρηματα. Εκτος αν εισαι ηλιθιος και δεν βλεπεις τους λογαριασμους σου.
Το πιο επικινδυνο μερος για να την πατησεις ειναι τα ΑΤΜ. Εκει μπορει να βαλουν reader και να σου παρουν τα στοιχεια της καρτας σου. Debit δεν χρησιμοποιω σχεδον ποτε και δεν κανω ποτε αναληψη απο ΑΤΜ που δεν βρισκεται ΜΕΣΑ σε τραπεζα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top